Loše gorivo uništava pumpu

Loše gorivo uništava pumpu

Na domaćem tržištu polovnih automobila dominiraju vozila sa komon-rejl dizel agregatima, pa se veliki broj kupaca odlučuju upravo za ove modele. Zbog ove činjenice odlučili smo da... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

kele
Subota, 28. 06. 2014. 08:51h
neregistrovan korisnik
zato golf 2 i ćao......
Preporuka:
44
83
Odgovori

Prijavi komentar

Dragan
Nedelja, 29. 06. 2014. 09:41h
neregistrovan korisnik
@kele : Kupi najbolje zaprezna kola sa volovima, tu nema ni pumpe ni dizni! A i dodje nekako kao kabriolet!
Preporuka:
117
7
Odgovori

Prijavi komentar

Kontra
Subota, 28. 06. 2014. 08:57h
neregistrovan korisnik
Hoces dizelasa? Kupi sebi traktor. Auto mora da mirise po benzinu.
Preporuka:
52
120
Odgovori

Prijavi komentar

djura
Subota, 28. 06. 2014. 19:33h
neregistrovan korisnik
@Kontra : potpuno se slazem! benzin i ne boli te glava! nema pumpe, nema turbine, nema dizni i grejaca, ne treba za svaku zimu novi akumulator, za starije aditivi za naftu itd. a najvise me iznerviraju oni koji kao odgovor na pitanje zasto dizel a ne benzin kazu "svidja mi se zvuk dizela"!
Preporuka:
58
43
Odgovori

Prijavi komentar

smuki
Ponedeljak, 30. 06. 2014. 09:06h
neregistrovan korisnik
@djura : Svidja se njima cena ;) po km ali na kraju ko ne plati na mostu ...
Preporuka:
42
9
Odgovori

Prijavi komentar

brzi
Nedelja, 29. 06. 2014. 16:45h
neregistrovan korisnik
@Kontra : a sta ti vozis majke ti? moj dizelas ima da nadzivi tvog kao i svakog benzinca!!!!!!!!MJET nema boljeg!!!!!
Preporuka:
24
41
Odgovori

Prijavi komentar

z
Utorak, 01. 07. 2014. 23:21h
neregistrovan korisnik
@brzi : Na kojoj to planeti ce MJET da nadzivi svakog benzinca? Skoro je negde bio tekst o opel zafiri koja je kod jednog naseg taksiste presla milion + km bez vandrednih kvarova. A ja sam jedan kraci period bio vlasnik stare honde civic 1.6 16v 90ks sa oko 500 000km i u takvom stanju sa cirka 25 godina je mogla da se zavrti do 8500rp/m i pri tom je imala manje vise fabricku kompresiju i potrosnja ulja je bila nula. A o cuvenom Vetec-u da ne govorim.
Preporuka:
34
7
Odgovori

Prijavi komentar

kupiti-novu
Subota, 28. 06. 2014. 09:04h
neregistrovan korisnik
Nova košta od €400 do €600 i tu nema garancija da je nova. Uz kupovinu traže da se vrati stara pumpa. Bolje odvojiti €100.
Preporuka:
56
5
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Nedelja, 29. 06. 2014. 19:34h
neregistrovan korisnik
@kupiti-novu : Reparacija kosta od 100 evra pa na gore, zavisno od tipa pumpe. Samo skidanje i rasklapanje za 100 evra je lupanje po usima.
Preporuka:
21
2
Odgovori

Prijavi komentar

Sve-se-srbi-sete
Subota, 28. 06. 2014. 09:48h
neregistrovan korisnik
Zato i pumpadzije guraju losiji dizel da bi zaradili na gasu. Jer dizel i benzin moraju da uzimaju od Nisa a gas uzimaju od Kneza ili Euro gasa. Prevara na prevaru.
Preporuka:
80
9
Odgovori

Prijavi komentar

uzas
Subota, 28. 06. 2014. 10:23h
neregistrovan korisnik
pa zar nemamo neke nadlezne sluzbe koje bi trebalo da to proveravaju?
Preporuka:
94
2
Odgovori

Prijavi komentar

Pera
Subota, 28. 06. 2014. 12:04h
neregistrovan korisnik
Hvala, znamo mi odavno kakvi su bezin i dezel gorivo u nebeskoj Srbiji.
Preporuka:
97
3
Odgovori

Prijavi komentar

bananrbij
Subota, 28. 06. 2014. 12:10h
neregistrovan korisnik
Gorivo bez standarda, navodno ultra dobro, avionsko, svemirsko po reklamama na pumpama. Mi tamo kad ono međutim...
Preporuka:
140
1
Odgovori

Prijavi komentar

bucko
Subota, 28. 06. 2014. 12:38h
neregistrovan korisnik
kakva drzava takvo i gorivo, sta dalje komentarisat
Preporuka:
121
2
Odgovori

Prijavi komentar

OO
Subota, 28. 06. 2014. 12:56h
neregistrovan korisnik
Ajde! Ko da to mi nismo znali.
Preporuka:
77
1
Odgovori

Prijavi komentar

trol
Subota, 28. 06. 2014. 13:00h
neregistrovan korisnik
na golfu pumpa ne crkava
Preporuka:
28
81
Odgovori

Prijavi komentar

mika
Nedelja, 29. 06. 2014. 13:13h
neregistrovan korisnik
@trol : Ozbiljno fleširaš!
Preporuka:
39
3
Odgovori

Prijavi komentar

druze
Subota, 28. 06. 2014. 13:11h
neregistrovan korisnik
ne vozim traktor
Preporuka:
36
53
Odgovori

Prijavi komentar

brzi
Nedelja, 29. 06. 2014. 16:46h
neregistrovan korisnik
@druze : a sta vozis? trotinet?
Preporuka:
23
3
Odgovori

Prijavi komentar

ivanmilenkovsin
Subota, 28. 06. 2014. 13:23h
neregistrovan korisnik
dokaz loseg goriva su i dizne kod benzinaca.skidao sam pre par meseci da bi ih ocistio i na delu gde brizgaju gorivo imalo je pola milimetra zapekline...elem,slucajno polomim deo dizne gde ulazi dzek pa sam morao da kupim drugu.posto se to ne kupuje novo ja kupio od stranca,polovnu,i na toj polovnoj nema zapeklina.cist primer sta oni nama naplacuju152 din.
Preporuka:
134
3
Odgovori

Prijavi komentar

Dragan
Subota, 28. 06. 2014. 13:32h
neregistrovan korisnik
Dugo mi je trebalo da shvatim da je nafta za traktore.Od kada sam na benzinske motore presao nemam problema sa pumpama,diznama,turbinom...Servis mnogo jeftiniji.Sipas i vozis mada i razlika u ceni nije neka.Dizel nam je stvarno los.
Preporuka:
68
38
Odgovori

Prijavi komentar

brera
Subota, 28. 06. 2014. 19:44h
neregistrovan korisnik
@Dragan : a to sto benzinac iste snage trosi jedno 50% vise goriva nema veze... i da, postoje pumpe, dizne i turbine i kod benzinaca
Preporuka:
67
22
Odgovori

Prijavi komentar

Japan-
Nedelja, 29. 06. 2014. 16:44h
neregistrovan korisnik
@brera : A zavisi koje benzinca Nemacke ili Japanske,japanske kad se pohvari ide na garanciju iako nije nihova greskata Ali kod Nemci obratno garancija prosla.
Preporuka:
22
5
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Nedelja, 29. 06. 2014. 19:38h
neregistrovan korisnik
@brera : Kako se uzme. Moderni benzinci ne trose mnogo vise od dizela. Dosta su uznapredovali po pitanju potrosnje, ali su sada dobili turbine, plivajuce zamajce, itd. Ni dizeli ne trose tako malo kao sto se njihovi vlasnici hvale.
Preporuka:
37
5
Odgovori

Prijavi komentar

smuki
Ponedeljak, 30. 06. 2014. 09:10h
neregistrovan korisnik
@brera : Pa nije bas da trosi 50% posto vise ali zato na skupim opravkama kasnije, koje su za sve dizelase u Srbiji ( presli preko 250.000) ustedi. Ako je imperativ niza cena po km plin je jos bolja opcija.
Preporuka:
22
4
Odgovori

Prijavi komentar

Nemanja
Subota, 28. 06. 2014. 21:45h
neregistrovan korisnik
@Dragan : Svaka cast, samo su ljudi u srbiji omadjijani dizelom kao da je dzabe!
Preporuka:
34
20
Odgovori

Prijavi komentar

kung-fu-panda
Subota, 28. 06. 2014. 14:17h
neregistrovan korisnik
uuuuu pa kod nas je mlogo dobro gorivo i nikad nik nece crkne nista od njega :( e moj zivote lutalico
Preporuka:
36
9
Odgovori

Prijavi komentar

ivan
Subota, 28. 06. 2014. 15:33h
neregistrovan korisnik
Sipajte 1L ATF ulja na pun rezervoar dizela i nece imati problema. Ulje ce zamastiti ionako "posan" ED Euro 5 i podmazace pumpu. Tako na svakih 5.000 km.
Preporuka:
13
53
Odgovori

Prijavi komentar

milan
Nedelja, 29. 06. 2014. 00:03h
neregistrovan korisnik
@ivan : nisam cuo vecu glupost
Preporuka:
43
3
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Nedelja, 29. 06. 2014. 19:39h
neregistrovan korisnik
@ivan : Mozda kod golfa 2
Preporuka:
26
2
Odgovori

Prijavi komentar

Bot
Subota, 28. 06. 2014. 15:44h
neregistrovan korisnik
Pre će biti da su pumpe izdahnule od od "kilometraže" nego od lošeg goriva.
Preporuka:
82
15
Odgovori

Prijavi komentar

Stevan021
Subota, 28. 06. 2014. 16:43h
neregistrovan korisnik
Nema u dizel gorivu nikakvog prevelikog nedostatka masti za podmazivanje vitalnih delova pumpe, nego prevelike kolicine vode i ostalih aditiva koji ga razredjuju .
Preporuka:
98
4
Odgovori

Prijavi komentar

Novi-Troll
Subota, 28. 06. 2014. 16:58h
neregistrovan korisnik
Golfova pumpa je neuništiva!
Preporuka:
24
82
Odgovori

Prijavi komentar

trip
Subota, 28. 06. 2014. 23:45h
neregistrovan korisnik
nije samo lose gorivo sto nam cini zivot zanimljivim.
Preporuka:
29
0
Odgovori

Prijavi komentar

Ap0calypto
Nedelja, 29. 06. 2014. 09:47h
neregistrovan korisnik
Drumovi unistavaju amortizere, trapove, felne, gume. Ljudi unistavaju tudje automobile, nama i ne trebaju bolji automobili od polovnih
Preporuka:
52
0
Odgovori

Prijavi komentar

DSPN
Nedelja, 29. 06. 2014. 10:04h
neregistrovan korisnik
pre 2 god mi je stradala pumpa na astri 2001..650 eura sam 'prso" za reparaciju..toliko..
Preporuka:
39
5
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Nedelja, 29. 06. 2014. 19:41h
neregistrovan korisnik
@DSPN : Ta astra ima elektroniku na pumpi, ona je crkla, a ne mehanika.
Preporuka:
16
4
Odgovori

Prijavi komentar

DSPN
Ponedeljak, 30. 06. 2014. 23:51h
neregistrovan korisnik
@Mirko : stradala je elektronika i nesto oko mehanike,..ako me nije slagao bosista..mada nista nije iskljuceno..
Preporuka:
21
0
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Sreda, 02. 07. 2014. 12:41h
neregistrovan korisnik
@DSPN : Kad crkne elektronika onda se radi i reparacija mehanike, posto se pumpa u svakom slucaju skida.
Preporuka:
20
0
Odgovori

Prijavi komentar

Goran-Pavlovic
Nedelja, 29. 06. 2014. 10:47h
neregistrovan korisnik
Pre nego sto nesto napisete prvo se raspitajte.Ove pumpe se veoma retko kvare,skoro nikad..To su takodje veoma proste pumpe visokog pritiska koje u najgoru ruku mogu da procure sto se resava zamenom nekoliko gumica i to kosta oko 100 e sa demontazom i montazom ,Kod njih cesto strada regulator pritiska koji se nalazi na samoj pumpi i koji kosta oko 130 e.To jeste zbog loseg goriva.Kod pojedinih modela stradaju i dizne.Samo plasite ljude bezveze.Bolje pisite za turbine koje su stvarno problem zbog kilimetraze ako vec pisete.
Preporuka:
51
4
Odgovori

Prijavi komentar

aca
Nedelja, 29. 06. 2014. 10:57h
neregistrovan korisnik
Ma nemozete da krivite bas gorivo nego auta koja se kod nas prodaju i koja su presla preko 200000 km,jer stranci menjaju auta na cetiri pet godina a kupuju ih nova i takva kola koja su pred drugi veliki servis dolaze kod nas a sve posle 150000 je bingo za auto kolko ce da traju ostali delovi,kad bi kupovali nova kola ne bi imali tih problema al ko pa kupuje nova kola u ovoj nasoj drzavi :-(
Preporuka:
52
1
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Nedelja, 29. 06. 2014. 19:44h
neregistrovan korisnik
@aca : Veruj mi da 150 ili 200 hiljada nije neka strasna kilometraza za dizela. Na toj km obicno strada kvacilo, ali turbina, dizne, itd. guraju po 400-500 hiljada bez problema.
Preporuka:
32
5
Odgovori

Prijavi komentar

Bojan
Sreda, 02. 07. 2014. 12:37h
neregistrovan korisnik
@Mirko : Mozda do pre koju godinu, ali sada se na svakom delu motora vrsi optimizacija-usteda materijala do maximuma. Pomocu specijalnih programa se vrse analize i simulacije tako da nema vise kao ranije koeficijenta sigurnosti od 1.5-2, ili sto bi se reklo da se ostavi malo rezerve za svaki slucaj. Sada se npr. mercedesovi motori konstruisu da izdrze barem 160.000km. Jeftinije marke imaju jos nizu granicu. Zarada od prodaje novim automobila je sitnica u odnosu na zaradu od rezervnih delova, servisa i sl.
Preporuka:
18
4
Odgovori

Prijavi komentar

mali-gile
Nedelja, 29. 06. 2014. 17:49h
neregistrovan korisnik
Moskvic je zakon. Moskvicu mozes dati i loz ulja , on pici , ne mozes ga zaustaviti.
Preporuka:
37
6
Odgovori