Saveti koji vam mogu spasiti život u vožnji

Saveti koji vam mogu spasiti život u vožnji

1) Mtrvi ugao   Jedna od najvećih noćnih mora je tzv. "mrtav ugao". To je prostor koji je nevidljiv preko bočnih retrovizora i često se označava kao uzrok saobraćajnih... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

Ap0calypto
Subota, 05. 04. 2014. 08:25h
neregistrovan korisnik
Ja kad sam uzeo svoj auto, odmah za 100 din uzeo dodatak za bocne retrovizore. Za mrtav ugao, nikad pametnija investicija. Dva mala okrugla ogledalca, sve se vidi sa njima,
Preporuka:
99
6
Odgovori

Prijavi komentar

Trle
Ponedeljak, 07. 04. 2014. 00:30h
neregistrovan korisnik
@Ap0calypto : Gde si to kupio?
Preporuka:
11
0
Odgovori

Prijavi komentar

E
Subota, 05. 04. 2014. 08:25h
neregistrovan korisnik
Ma, otvorili ste mi oci... :))))
Preporuka:
28
50
Odgovori

Prijavi komentar

Dado
Subota, 05. 04. 2014. 08:53h
neregistrovan korisnik
A sta je sa pogledom preko levog ramena?
Preporuka:
103
6
Odgovori

Prijavi komentar

neko
Subota, 05. 04. 2014. 23:38h
neregistrovan korisnik
@Dado : Reuma ukinula
Preporuka:
28
2
Odgovori

Prijavi komentar

kiki
Ponedeljak, 07. 04. 2014. 22:21h
neregistrovan korisnik
@neko : usinuo se od promaje...
Preporuka:
6
1
Odgovori

Prijavi komentar

Aleks
Subota, 05. 04. 2014. 09:19h
neregistrovan korisnik
Ovo pod brojem 1 nije u potpunosti tacno.Potrebno je u retrovizoru videti bar milimetar zadnjeg krila sopstvenog vozila.Gledajuci u levi retrovizor na taj nacin vam vozilo koje je u mrtvom uglu uvek ulazi u periferni vid i ne postoji mogucnost da ga ne primetite.Jedan jedini kritican momenat nisam imao za 11 godina koliko vozim aktivno.
Preporuka:
75
5
Odgovori

Prijavi komentar

Nije-bas-tako
Subota, 05. 04. 2014. 17:30h
neregistrovan korisnik
@Aleks : Uvek postoji mrtav ugao kako god namestis ogledalo. Uvek pogled preko levog ramena. Spasava zivot. Jednostavno zakoni fizike ne dozvoljavaju nepostojanje mrtvog ugla ukoliko koristis samo jedno ogledalo.
Preporuka:
40
1
Odgovori

Prijavi komentar

Sasa
Nedelja, 06. 04. 2014. 02:15h
neregistrovan korisnik
@Nije-bas-tako : Koliko sam shvatio čovek priča o TRI OGLEDALA, unutrašnji i dva spoljna retrovizora, a uputstvo za podešavanje se odnosi na SPOLJNE retrovizore. A budeš li svaki čas zverao preko levog ramena udarićeš onog isped sebe ako iznenada zakoči čak i kada se krećeš 2 km/h.
Preporuka:
7
14
Odgovori

Prijavi komentar

Ja
Ponedeljak, 07. 04. 2014. 12:08h
neregistrovan korisnik
@Sasa : Pogled preko ramena je obavezan, jer uvek postoji taj mrtvi ugao. I veruj mi neces udariti ovog ispred, jer to traje 0.1 sekundu, samo bacis pogled. Zbog takvih kao ti nekoliko puta sam morao da kocim jer covek samo krene na mene.
Preporuka:
19
1
Odgovori

Prijavi komentar

Pucanje-guma
Subota, 05. 04. 2014. 09:23h
neregistrovan korisnik
Ovu na kraju teksta vezano za pucanje gume i dodavanja gasa je apsolutno tacno,ali tu nista nije PARADOKSAlNO....to je prosta fizika na delu.Najprostija definicija je da kada pukne guma odredjena sila pocinje da vuce vozilo na stanu,dodavanjem gasa se ta sila ponistava i vozilo ostaje na pravcu.
Preporuka:
128
3
Odgovori

Prijavi komentar

Koka-kola
Nedelja, 06. 04. 2014. 00:19h
neregistrovan korisnik
@Pucanje-guma : Ja ne znam za kakve gume vi pricate Ali Ove bar zadnje 15godine koe su stilRadial To je ne moguce da punkne,ima celicna mrezu i da uderis u kamen da ostetis felnu dok ne stanem nece vazduh da ispuste,To su sigurne gume meni se desilo pred trideset godine sa jednog BMW 3.0 guma je bila rezervna i stajala u bagas i uvek mokra voda u bagas i guma istruli iz nutra ja montirao na auto i zaboravio da promenim,posle pola godine vozio dva sata oko 200 na sat i guma explodira od vrucine kad se zagrije posto je bila trula,Ali samo vanjski deo unutrasni deo Platon od zice nije bio ostecen i vazduh nije ispusti i To pred 30godine i guma stara 10 godine,sta znaci 40 godine danas ako je guma Radial proizvod EU USA Korea duri i Kina To su sve gume testirane i nesme se prodavali po EU.
Preporuka:
5
23
Odgovori

Prijavi komentar

uzicanin
Nedelja, 06. 04. 2014. 22:41h
neregistrovan korisnik
@Koka-kola : G-ne "Koka-Kola" Baš me interesuje gde ste to vozili DVESTA na SAT.To rade samo ubice na točkovima.Čak i da tako vozite,šta dobijate: svoju i tuđu -smrt!Vidite ja vozim 46 g bez udesa 70-80. ,ali zato Uživam u pogledu na more zlatiborskih livada sa narcisima,a Vi kao puščani metak.Nećete se tako nanositi glave,Ja svugde stigao i sve prevezao sa samo 35ks za 23god Marutijem bez kvara,pa Vi vidite ko je u pravu...
Preporuka:
15
7
Odgovori

Prijavi komentar

ccc
Ponedeljak, 07. 04. 2014. 21:37h
neregistrovan korisnik
@Koka-kola : Sve ukupno 300 godina
Preporuka:
8
2
Odgovori

Prijavi komentar

Veljko
Subota, 05. 04. 2014. 12:26h
neregistrovan korisnik
Ovo sa upaljenim svetlima je lose u praksi pogotovo u letnjem periodu i veoma odmažu u opazanju motociklista na putevima.
Preporuka:
33
89
Odgovori

Prijavi komentar

Milan
Subota, 05. 04. 2014. 17:06h
neregistrovan korisnik
@Veljko : Odmazu ukoliko "pametni"motociklista ne ukljuci svetla. Zato je resenje poostrena kontrola saobracaja.
Preporuka:
37
10
Odgovori

Prijavi komentar

Marko
Subota, 05. 04. 2014. 18:02h
neregistrovan korisnik
@Veljko : Ja kad vidim neki auto sa ugašenim svetlima automatski mislim da je parkirano.
Preporuka:
31
10
Odgovori

Prijavi komentar

milos
Subota, 05. 04. 2014. 18:07h
neregistrovan korisnik
@Veljko : Upaljena svetla uvek u voznji su jedno od najboljih saobracajnih pravila, vozila se mnogo lakse uocavaju i odrzavaju paznju, a to sto kod nad postoji mnogo vozila sa nestrucno ugradjenim xenonima, pa ne znas sta svetli-dugo, kratko, to je vec drugi problem.
Preporuka:
47
11
Odgovori

Prijavi komentar

toljaga
Subota, 05. 04. 2014. 19:28h
neregistrovan korisnik
@Veljko : U Austriji su nakon 3 godine obaveze o svetlima po danu,ukinui tu obavezu upravo zbog toga sto je u tom periodu naglo porastao broj nesreca sa motociklistima,jer su izgubili tu prednost da kada motocikl vozi sa svetlima bude lakse primecen.Kada i automobili imaju upaljena svetla,onda motociklista bude teze primecen.Moje je misljenje da je svetlo po danu suvisno.
Preporuka:
39
26
Odgovori

Prijavi komentar

Aleksandar
Subota, 05. 04. 2014. 19:36h
neregistrovan korisnik
@Veljko : Svetla su obavezna, ali ih ne upale svi. Sad je veća verovatnoća da ne vidim onog koji nije upalio svetla pored svih onih koji jesu, nego kad niko ne vozi sa svetlima i moram da gledam pažljivije. Potpuno sam siguran da pisanje svih zakona kod nas oduvek liči na žabu i potkovice.
Preporuka:
13
16
Odgovori

Prijavi komentar

anonymous
Subota, 05. 04. 2014. 12:41h
neregistrovan korisnik
kada pukne guma, rukama čvrsto držati volan, upaliti sva četiri i bez dodavanja gasa i stiskanja kočnice, samo inercijom i težinom automobila se zaustaviti...
Preporuka:
21
34
Odgovori

Prijavi komentar

Vladica
Subota, 05. 04. 2014. 12:52h
neregistrovan korisnik
Mrtav jeste opasnost, mada na mrtav ugao bi mnogo više trebali da misle vozači motocikala koji vežbaju slalom između vozila u koloni, tj vozači automobila kada se uvlače oko velikih šlepera. U normalnoj vožnji dovoljno je pratiti saobraćaj i znaćete gde-kad bi ko trebao biti, takođe osvrt preko ramena nikada nije na odmet. Dnevna svetla leti su najveća nebuloza koju su naši dragi političari prepisali iz nordijskih zemalja, mogli bi smo makar od Hrvatske prepisati da dnevna svetla nisu obavezna tokom letnjeg računanja vremena, jer bespotrebno troše sijalice i same farove. Bilo koja glasna muzika je problem, ne samo zbog psihičkog uticaja već prvenstveno zato što sprečava vozača da čuje zvučne signale drugih učesnika, a do sada nisam čuo ikada da je policija nekoga kaznila zbog grmljavine iz kola, policija se posvećuje isključivo onim nasilnicima koji voze 67km/h na putu gde je ograničeno 60. Saobraćajni znaci u Srbiji bi mogli biti tema za sebe- količina besmislenih i nepotrebnih znakova prevazilazi kapacitet ljudskog mozga da zamisli koliko bi ih moglo biti, o čuvenim ograničenjima od 30 ili 40 bez ikakvog razloga da ne pričam. Najtužnije mi je bilo svojevremeno u Italiji kada mi je poznanica koja živi tamo napomenula - e, ovde kada na autoputu vidiš ograničenje, stvarno moraš da spustiš malo brzinu, to je zbog puta, a ne kao kod vas u Srbiji bez razloga ili zbog policije.
Preporuka:
79
13
Odgovori

Prijavi komentar

vladimir
Subota, 05. 04. 2014. 19:43h
neregistrovan korisnik
@Vladica : Sve si tačno napisao osim za svetla.Kada voziš magistralnim putem preko dana, i krećeš u preticanje, upaljena svetla vozila koji ide u suprotnom smeru, u mnogome ti pomaže da ocenis njegovu brzinu kretanja i proceniš da li je bezbedno započeti preticanje.Negde sam pročitao da upaljena svetla preko dana smanjuju broj udesa za 30%.
Preporuka:
25
13
Odgovori

Prijavi komentar

Sasa
Nedelja, 06. 04. 2014. 02:22h
neregistrovan korisnik
@vladimir : Za 25 godina vozačkog staža ni jedan jedini put mi nije trebalo da onaj sa druge strane pali svetla kako bih procenio njegovu brzinu. Verujem da je to zbog toga što sam vozio "jugića" i nisam bio u mogućnosti da ulećem u rizična obilaženja, iako ni sada sa puno jačim autom ne radim takve stvari. Što se tiče onih 30% smanjenja mislim da je dovoljno da pogledaš statistiku zadnjih 7-8 godina i shvatićeš da su te gadno slagali.
Preporuka:
15
8
Odgovori

Prijavi komentar

Lukarelli
Subota, 05. 04. 2014. 13:15h
neregistrovan korisnik
Mnogo je nezgodno vozacima kombija kada postoji priliv saobracaja pod ostrim uglom sa njihove desne strane. Nema tog retrovizora koji to moze pokriti.
Preporuka:
60
0
Odgovori

Prijavi komentar

Srbistan
Subota, 05. 04. 2014. 13:19h
neregistrovan korisnik
Najcesci uzroci saobracajnih nesreca u Srbiji su alkoholizam, bahati primitivizam i polupismenost. Protiv tog zla nista ne pomaze pa ni ovakvi saveti, nazalost:(
Preporuka:
165
4
Odgovori

Prijavi komentar

vegas
Nedelja, 06. 04. 2014. 01:28h
neregistrovan korisnik
@Srbistan : Bas kao i ovde u LV, samo sto je za Vas i ove koji su Vam dali pluseve nekako slatko reci ''samo u Srbiji''i slicne ''intelektualne''izjave.
Preporuka:
7
4
Odgovori

Prijavi komentar

repus
Subota, 05. 04. 2014. 13:20h
neregistrovan korisnik
ови разлози су баш дивно оправдање за наше путаре и државу која ништа неради на квалитету путева у србији који су 99 посто узрочници саобраћајних удеса и трагедија
Preporuka:
82
3
Odgovori

Prijavi komentar

djuka
Subota, 05. 04. 2014. 13:22h
neregistrovan korisnik
U Srbiji ni jedan savet ne pomaze.
Preporuka:
53
5
Odgovori

Prijavi komentar

Toma
Subota, 05. 04. 2014. 13:56h
neregistrovan korisnik
Na slici su nevažeći saobraćajni znaci. Nisu li i oni uzrok nesreće? Na deonici puta ob Batočine ka Kragujevcu, u zoni radova, na putu se nalazi puna žuta linija i saobraćajni znaci na žutoj podlozi. Žuta linija označava traku namenjenu za kretanje vozila javnog saobraćaja, a od februara 2013. godine žuta podloga na znacima je zabranjena. Treba li neka inspekcija da reaguje, ili u Srbiji niko nije nadležan, a svi primaju plate.
Preporuka:
55
8
Odgovori

Prijavi komentar

Istina-
Nedelja, 06. 04. 2014. 02:16h
neregistrovan korisnik
@Toma : Potpuno se slazem, toliko cesto putujem kolima i vidim bespotrebne znakove koji su nekad nesto oznacavali , pa cak i pune i isprekidane linije koje su pogresno postavljene . Na nekim mestima gde je itekako potrebno oZnaciti kriticno mesto ne postoji nista. Da ne pricam o asfaltu i rupama i kontra nagibima koji su naravno neobelezeni . Nadam se da ove nase komentare neko cita , i da ce uciniti nesto po tom pitanju. Za sigurnost svih nas. Pozdrav
Preporuka:
14
0
Odgovori

Prijavi komentar

Bizx
Subota, 05. 04. 2014. 14:50h
neregistrovan korisnik
To za muziku je 100% tačno. Mene nervira glasna muzika dok vozim. A npr. imam druga koji uvek glumi neko ludilo i sluša baš glasno a kad dodje na kružni izgubi se
Preporuka:
67
8
Odgovori

Prijavi komentar

kimi
Subota, 05. 04. 2014. 17:23h
neregistrovan korisnik
@Bizx : evo ja ti kazem da nije tacno.slusam elektronsku muziku,nekad chill a nekad i techno,trance,psy...pa evo ne pravim prekrsaje ni udese.ali dok vozim uvijek razmisljam o vrijednosti zivota.
Preporuka:
9
39
Odgovori

Prijavi komentar

Vozac
Subota, 05. 04. 2014. 18:29h
neregistrovan korisnik
@Bizx : Mozda imamo istog druga :D
Preporuka:
18
1
Odgovori

Prijavi komentar

Gandra
Subota, 05. 04. 2014. 18:59h
neregistrovan korisnik
@Bizx : To što tvoj drug NE ZNA kako da udje u kružni tok i izadje,to je njegov problem i nema veze s muzikom :) Mislim,smešno zvuči. Ja npr. "ludujem" s muzikom i nemam nikakav problem s kr.tokom. Čak te muzika skoncentriše na vožnju,osim ako ne sluša neko kolce ,pa mora jednom rukom da vrti maramče ,a palac druge šake da metne pod pazuh. :) To je već rizično. ;)
Preporuka:
21
34
Odgovori

Prijavi komentar

kimi
Ponedeljak, 07. 04. 2014. 00:51h
neregistrovan korisnik
@Gandra : vidiš druže da smo mi normalni u manjini.
Preporuka:
1
12
Odgovori

Prijavi komentar

bili
Subota, 05. 04. 2014. 15:35h
neregistrovan korisnik
Nisu tačni ovi statistički podaci. U Srbiji u saobraćaju dnevno pogine po jedna osoba u proseku, a od raka umre desetine njih. Dakle, nekoliko hiljada procenata je veća šansa da izgubite život od posledica raka, nego u saobraćaju. Živi i zdravi bili u svakom slučaju.
Preporuka:
49
6
Odgovori

Prijavi komentar

Milo
Subota, 05. 04. 2014. 16:27h
neregistrovan korisnik
Kako smanjiti brzinu kad pukne guma bez kocniceee?
Preporuka:
3
58
Odgovori

Prijavi komentar

Maki
Subota, 05. 04. 2014. 17:37h
neregistrovan korisnik
@Milo : Ne pise da ne koristis kocnicu uopste, vec da se odupres instinktu da naglo pritisnes kocnicu neposredno posle pucanja gume. Neko je vec napisao, cista fizika. Polako, bez panike i postepeno usporavanje. Kao i za sve, uostalom, samo polako.
Preporuka:
23
1
Odgovori

Prijavi komentar

dutke
Subota, 05. 04. 2014. 18:14h
neregistrovan korisnik
@Milo : pa menjacem.... spustis u nizu brzinu
Preporuka:
19
4
Odgovori

Prijavi komentar

rte
Subota, 05. 04. 2014. 18:30h
neregistrovan korisnik
@Milo : nikako!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Preporuka:
4
3
Odgovori

Prijavi komentar

Auuu-zemljace
Subota, 05. 04. 2014. 19:01h
neregistrovan korisnik
@Milo : Pa gde si ti polagao voznju? Smanji briznu tako sto ces prebaciti istu u nizi stepen prenosa ( za tebe, prevod : npr iz 5 u 4 brzinu, pa u 3cu itd
Preporuka:
16
7
Odgovori

Prijavi komentar

betoven
Subota, 05. 04. 2014. 19:56h
neregistrovan korisnik
@Milo : Kocenjem motora.Ti ili si kupio dozvolu ili nemas istu
Preporuka:
9
12
Odgovori

Prijavi komentar

filip
Subota, 05. 04. 2014. 22:31h
neregistrovan korisnik
@Milo : motorno kocenje, cekas obrtaji da ti se spustaju, pa smanjis brzinu I tako dok ne stanes.
Preporuka:
1
4
Odgovori

Prijavi komentar

milja
Subota, 05. 04. 2014. 16:34h
neregistrovan korisnik
i ne divljati na putu
Preporuka:
62
0
Odgovori

Prijavi komentar

milja
Subota, 05. 04. 2014. 16:36h
neregistrovan korisnik
svi samo pazljivo i bilo bi u redu
Preporuka:
54
0
Odgovori

Prijavi komentar

Radtko
Subota, 05. 04. 2014. 17:59h
neregistrovan korisnik
Prednja guma,nedaj boze leva sto mi se i desilo pri brzini od 55km/h imas osecaj kao da te je neko udario,volsn obavezno drzati sa dve ruke jer momenat kad pukne guma je sekund i ode sve. . inercija je velika i bez kocenja pustite gas pa kad stane stali ste.
Preporuka:
13
0
Odgovori

Prijavi komentar

Marko
Subota, 05. 04. 2014. 18:33h
neregistrovan korisnik
Nije bas tako. Zuti znaci su privremeni znaci kao sto je i zuta linija (nije ona samo za vozila javnog saobracaja!!!) Koriste se da obeleze deo puta na kojem su u toku neki radovi i samim tim upozoravaju da treba posebno obratiti paznju kako na radnike tako i na stanje samog puta. Ako su zabranjeni od februara 2013 ne znaci da su nevazeci, i dalje je dozvoljena njihova upotreba, ali samo tamo gde su neki radovi. Jednom kad se put zavrsi moraju biti postavljeni znaci sa belom podlogom, a to je druga prica sto su u Srbiji do skora svi znaci bili na zutoj podlozi.
Preporuka:
4
4
Odgovori

Prijavi komentar

Vitez-
Subota, 05. 04. 2014. 18:41h
neregistrovan korisnik
Da svetlo moze da vam spase zivot pogotovo leti na plus 40 tad se svetla na kolima posebno uocavaju.
Preporuka:
12
5
Odgovori

Prijavi komentar

Filip
Subota, 05. 04. 2014. 19:18h
neregistrovan korisnik
Policija stalno ponavlja verovatno najveci uzrok saobracajnih nesreca - neprilagodjenu brzinu! Nema tih kola i vozaca ili pesaka koji ce na vreme da reaguju pri 90 km/h u centru grada...
Preporuka:
18
3
Odgovori

Prijavi komentar

Sasa
Nedelja, 06. 04. 2014. 02:31h
neregistrovan korisnik
@Filip : "Neprilagođena brzina uslovima puta" je legendarna prevara koja se već decenijama vuče kroz pravosudni sistem. Situacija - ograničenje je 50 km/h, ja vozim 15 km/h i čovek ispred mene neočekivano prikoči jer mu je izletela neka budala iza parkiranog automobila pred točkove. U gradu se vozi "na branik" jer ako ostaviš 3 metra neko će te iseći i naterati da naglo kočiš, a pri toj brzini sa tim razmakom udaraš u njega skoro sigurno. Prema mudrom Zakonu krivica je moja, i to po dve tačke: 1. neprilagođena brzina i, 2. nepoštovanje propisanog razmaka između vozila. To što sam vozio manje od 1/3 propisane brzine se ne računa, a voleo bih da vidim vozača u gradskoj gužvi koji drži propisanih 50 metara.
Preporuka:
15
4
Odgovori

Prijavi komentar

ok
Nedelja, 06. 04. 2014. 16:26h
neregistrovan korisnik
@Sasa : to za neprilagodjenu brzini je uredno. Zamislite situaciju da pada kisa/snijeg a vi postujete ogranicenje od recimo 80km/h...u takvim situacijama je prilagodi stanju i uslovima na putu bez obzira na ogranicenje...
Preporuka:
4
8
Odgovori

Prijavi komentar

ogt
Subota, 05. 04. 2014. 19:43h
neregistrovan korisnik
U nekim zemljama svetla preko dana nisu obavezna.Trebalo bi bar da zabrane sive i braon i te neupadljuve boje, a da proizvode samo jarke boje kao crvena narandzasta lonac plava itd...
Preporuka:
11
13
Odgovori

Prijavi komentar

BigBoss
Subota, 05. 04. 2014. 22:32h
neregistrovan korisnik
Svetla treba ukinuti za vožnju po gradu... potpuno je nepotrebno
Preporuka:
12
3
Odgovori

Prijavi komentar

shomi05
Nedelja, 06. 04. 2014. 02:16h
neregistrovan korisnik
1) Mtrvi ugao - Mene od pocetka instruktor naucio da treba i da se okrene glava. Tipa skrecem desno, brzi pogled preko ramena. Bilo koliko dobro da bude postavljeni retrovizori, uvek ce da postoji mrtav ugao. 4) Svetla - Dok kod nas u Srbiju jos uvek se govori da su svetla neophodna i mnogo znace u saobracaju, druge drzave govore suprotno. Primer Austrija koja je uvela obavezu palenja svetla 10-tak godina pre Srbije, sada je ukinula tu obavezu posto je studija pokazala da svetla nemaju nikakav uticaj na saobracaj, pogotovo leti sa jakim suncem, i da cak povecavaju potrosnju automobila, sto znaci i zagadjenje!! 6) Pucanje gume - To se desava kada su ne kvalitetne gume, stare, kuljene jeftine sa losom specifikacijom brzine, tako da ne mogu da podrze maksimalnu brzinu vozila. Pored ovog teksta, ocekivao sam i savete kako da se cuvaju gume i kako da se prepozna kvalitet. Sada treba da montiram letnje gume, imaju 1 sezonu. Ako se desi, nedajboze, da puknu u toku voznje, proizvodjac ce ozbiljno da odgovara!
Preporuka:
5
3
Odgovori

Prijavi komentar

pitanje
Nedelja, 06. 04. 2014. 08:53h
neregistrovan korisnik
Po kom osnovu je legalno da motoristi prolaze izmedju automobila? Do 50 ccm moraju da voze biciklistickom stazom ili kao bicikl jer i jesu "bicikl sa motorom", uz krajnju desnu ivicu kolovoza. Preko 50 ccm su ravnopravni i voze sredinom trake tj. ponasaju se kao automobili. Ende, nema provlcenja izmedju vozila, nema obilazenja sa desne strane... Nista. A vidim cak i reklame gde suvozac kao treba da obrati paznju kad otvara vrata jer boze moj, moze da naidje motor. PA STA CE ON SA DESNE STRANE I JOS OBILAZI? STO MORAJU DA SE GURAJU NA SEMAFORU? NEKA LEPO VOZE, PO PRAVILU I NIKO IH NECE UGROZITI !!!! Krse pravila saobracaja a ja da pazim. Svasta...
Preporuka:
29
1
Odgovori

Prijavi komentar

Ja
Ponedeljak, 07. 04. 2014. 12:15h
neregistrovan korisnik
@pitanje : Delimicno se slazem. Ne bi trebalo da je tu, ali paznje nikad nije na odmet. Isto ti je sa svim pravilima, kad bi ih svi postovali ne bi bilo problema, ali posto ne postuju, moras da pazis, jer nikad ne znas kad ce neka budala da ti izleti iako ti imas prednost.
Preporuka:
8
0
Odgovori

Prijavi komentar

toma
Utorak, 08. 04. 2014. 11:40h
neregistrovan korisnik
Ovo sa pucanjem guma je malo verovatno, ako im je dubina sare u propisanim granicama, nisu starije od 5-6 godina, ispucale ili ostecene cak I da u vozniji puknu nece ispustiti odjednom I nije to toliko rizicno, drzite cvrsto upravljac, lagano usporavajte I bice sve ok. I naravno da vozite po ogranicenju a ne sa "celostonce 200 km/h". Po meni puno rizicnije je petljanje i budzenje niskoprofilnih felni I guma, postavljanje distancera I slicnih paljevinskih zahvata, a uz sve to polovne felne i gume iz uvoza ili ko zna odakle jer se za nove nema para. Da se ja pitam tehnicki pregled ne bi prosao ni jedan auto ako gume nisu u dimenzijama koje je proizvodjac auta propisao, za sve ostale zahvate I dorade da se radi provera I attest a to kosta. Na juga mangup rokne felne od 15-16 incha I tad je glavna faca u kraju, a felne bruka izgledaju.
Preporuka:
7
3
Odgovori