Opasnosti zimskih guma tokom leta

Opasnosti zimskih guma tokom leta

Iskustvo govori da veliki broj ljudi jednostavno ne žele da prihvate ovu činjenicu i  smatra da je posredi neka teorija zavere kako bi se narodu oteo novac pa će većina njih tokom... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

decko-iz-bloka
Subota, 22. 03. 2014. 08:34h
neregistrovan korisnik
Jos kad bih mogao da nadjem kljuc za sigurnosne srafove..
Preporuka:
86
7
Odgovori

Prijavi komentar

ac
Subota, 22. 03. 2014. 11:29h
neregistrovan korisnik
@decko-iz-bloka : Ako Ne nadjes, potrazi uputsva za skidanje na netu. Obicno Se Vidi koji kljuc je najpriblizniji precniku srafa I Onda Se nakuca kljuc na sraf I odvrne. Najlakse na pneumatskom pistolju.
Preporuka:
8
41
Odgovori

Prijavi komentar

trolov-drug
Subota, 22. 03. 2014. 13:26h
neregistrovan korisnik
@decko-iz-bloka : Ja na Golfa drzim univerzalne, najbolje su, kao i Golf...
Preporuka:
28
76
Odgovori

Prijavi komentar

Trle
Ponedeljak, 24. 03. 2014. 20:41h
neregistrovan korisnik
@trolov-drug : Golfu ne trebaju gume. Ide i na felne...
Preporuka:
28
2
Odgovori

Prijavi komentar

da-bre
Subota, 22. 03. 2014. 13:47h
neregistrovan korisnik
@decko-iz-bloka : pogledaj u đepu od pantalona
Preporuka:
30
6
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Subota, 22. 03. 2014. 20:53h
neregistrovan korisnik
@decko-iz-bloka : Sigurnosni sraf ! Sta li to pitam li se ili vijak za tockove !!! Ako nemas kljuc onda ne treba ni da sedas za volan bilo kod auta !!! Zimksa guma se na pljusku cak bolje ponasa od letnje !! Problem zimske gume leti je temperatura podloge, dolazi do velikog habanja i to je sve, za 2 sezone intezivne voznje leti zimska guma je neupotrebljiva i tada dolazi do ,,opasnosti,, kad se nadije na 2-3 cm vodene povrsine !!! Preporuka, menjajte predjnje gume letnje na zimske i obrnuto a zadnje ostavite zimske ali ih napunite azotom i resen problem... Sretno
Preporuka:
11
33
Odgovori

Prijavi komentar

sofer
Subota, 22. 03. 2014. 08:54h
neregistrovan korisnik
Imam dozvolu 35,godina i do pre pet,sest godina niko nije pravio ovoliku buku oko guma,da se razumemo ne spasava guma glavu nego nacin voznje i prilagodjavanje,30'god.sam zimi vozio sa letnjim gumama i nijednom nisam dosao u opasnu situac.po meni ipak je tu u pitanju uzimanje para!!
Preporuka:
82
181
Odgovori

Prijavi komentar

Peki
Subota, 22. 03. 2014. 10:56h
neregistrovan korisnik
@sofer : I po meni takodje.Cim krenu ti testovi i reklame,znaci u pitanju su dve stvari.Ili nasumicno popunjavanje rubrika i kolumni stampe zbog nedostatka ideja i vece prodaje tiraza ili pod dva moguce da se na ovaj nacin ljudi podsvesno navode na servise itd kako bi se u svakom slucaju nafatirali lovom razni mehanicari itd ili pak uvoznici pneumatika u dilu sa izdavacima raznih casopisa,emisija itd... U svakom slucaju je u pitanju lova i interes a nikakva briga o ljudima,vozacima itd. Sve je u parama,a najmanje o brizi i sigurnosti ;-)
Preporuka:
50
72
Odgovori

Prijavi komentar

Djuro
Subota, 22. 03. 2014. 11:51h
neregistrovan korisnik
@sofer : To što vi 35 godina niste imali opasnu situaciju ne znači da zimske gume nemaju smisla.Ja vas izazivam na trku od 200 metara u dva smera,vi birajte auto koji god hoćete sa letnjim gumama a ja ću voziti fiću sa zimskim.Da vidim ko će bolje da krene,da zakoči i da skrene.
Preporuka:
83
55
Odgovori

Prijavi komentar

Zeka
Nedelja, 23. 03. 2014. 00:57h
neregistrovan korisnik
@Djuro : Nije poenta u trkanju, nego da se sigurno stigne od A do B.
Preporuka:
64
6
Odgovori

Prijavi komentar

Dado
Ponedeljak, 24. 03. 2014. 07:34h
neregistrovan korisnik
@Djuro : E jesi lukav! Pa sa ficom se malo ko moze usporedjivati. Zadnja vuca i iznad pogonske osovine motor. Pa bolja koncepcija od ove ne postoje. I prije 40 godina dok nije bilo letnjih i zimskih guma, fico je bio nezaustavljiv
Preporuka:
34
2
Odgovori

Prijavi komentar

miro
Subota, 22. 03. 2014. 12:18h
neregistrovan korisnik
@sofer : gresite gospodine vozac. niste imali dovoljno prilika da vrsite uporedjivanje iliti testove. guma ili pneumatik moze itekako da spasi glavu
Preporuka:
93
15
Odgovori

Prijavi komentar

Ferrarissta
Subota, 22. 03. 2014. 13:04h
neregistrovan korisnik
@sofer : Da! U Italiji,nije obavezno imati zimske pneumatike,samo zimsku opremu(lance ili dzakove za tockove).Ali vecina ipak koristi termalne pneumatike. Mada to ove zimske sezone nije imalo neke potrebe. U sustini,nisam gazio sneg,samo jedan dan...
Preporuka:
46
7
Odgovori

Prijavi komentar

aaa
Subota, 22. 03. 2014. 22:38h
neregistrovan korisnik
@Ferrarissta : Ferraristo, ne znam u kojoj to italiji ti zivis ali u ovoj pravoj italiji je obavezno imati zimske gume ili lance a ti dzakovi za tockove nisu po propisu.
Preporuka:
21
7
Odgovori

Prijavi komentar

Italiano
Ponedeljak, 24. 03. 2014. 02:52h
neregistrovan korisnik
@aaa : Verovatno na Siciliji.
Preporuka:
8
0
Odgovori

Prijavi komentar

sass-ferenc
Ponedeljak, 24. 03. 2014. 10:22h
neregistrovan korisnik
@Ferrarissta : Zato sto u italiji retko ide ispod +7 stepeni kad letnja guma postane tvrdo , zato koriste mesavine takozvano 4sezonske
Preporuka:
5
0
Odgovori

Prijavi komentar

Nenad
Subota, 22. 03. 2014. 17:10h
neregistrovan korisnik
@sofer : Apsolutno tacno, rekao sam to vise puta i ponovicu. Da je u pitanju briga o bezbednosti saobracaja, drzava bi pomogla da se lakse dodje do guma, znamo da nisu jeftine i da narod nema para. Secate se one frke oko pticijeg gripa od pre par godina, kada je drzava kupila silne vakcine, ogromne pare dala za njih, i sta bi na kraju? Niko nije hteo da se vakcinise, pa su ih pobacali. Kad su mogli da bace tolike pare na beskorisne vakcine, i na razne druge stvari, pa mogu i da pomognu vozacima da lakse dodju do guma, letnjih ili zimskih, nebitno, ako je u pitanju briga o saobracaju, ali ocigledno nije. Kao sto rekoste u pitanju je samo otimacina novca, kao sto je slucaj i sa novim tablicama, licnim kartama, dozvolama i slicno.
Preporuka:
73
21
Odgovori

Prijavi komentar

Neznanje
Subota, 22. 03. 2014. 23:12h
neregistrovan korisnik
@sofer : Sofer 30+ godina a jos nisi naucio o materijalima i njihovom svojstvu pri razlicitim temperaturama. Ja sam mnogo manje sofer od tebe ali sam imao jedinstvenu priliku da isprobam ponasanje kola sa letnjim i zimskim gumama na zimskoj podlozi i mogu ti reci da sa letnjim gumama posle tog testa nemam nameru da vozim NIKADA VISE U MOM ZIVOTU. A ti i svi ostali sto misle drugacije nemam sta da dodam sem da pogledate test voznje na internetu. Nemanje para neopravdava upotrebu letnjih guma zimi ili zimskih leti. Aj uzdravlje soferi.
Preporuka:
30
16
Odgovori

Prijavi komentar

Lesus
Ponedeljak, 24. 03. 2014. 20:39h
neregistrovan korisnik
@Neznanje : Slazem se sa tobom da ima velika razlika u sigurnosti,normalno da se radi i o novac fabrikante naprave sve da nama pokupili novac,a isto slazem se sa Sofer zavisi kako vozis ne pomaze ni zimske guma ako ne postues pravila, ja Sam za zimske po zimi i letnje po leti ako nemas mogucnosti vozi kao da je tvoj auto.
Preporuka:
8
0
Odgovori

Prijavi komentar

Djuric-MilosTrstenik
Nedelja, 23. 03. 2014. 01:22h
neregistrovan korisnik
@sofer : Тако је шоферу у праву си 100% а и у закону пише- ПРИЛАГОДИТИ БОЖЊУ СТАЊУ ПУТА И УСЛОВИМА САОБРАЋАЈА-Само ово да се испоштује и не би било саобраћајки. . . Само још један закључљк да изнесем а то је да саобраћајке са смртним исходом не праве они који возе фићу,кеца,128-цу,голфа двојку итд.већ они који бозе ауди бмв мерцедес порше и сл.Значи они који су силни и бесни и највише ПИЈАНИ ВОЗАЧИ.
Preporuka:
27
20
Odgovori

Prijavi komentar

darKnight
Ponedeljak, 24. 03. 2014. 16:13h
neregistrovan korisnik
@Djuric-MilosTrstenik : Sine onaj ko hoce da divlja on moze da divlja i sa jugom. Neobrazovan si.
Preporuka:
10
12
Odgovori

Prijavi komentar

vozac-a-ne-sofer
Nedelja, 23. 03. 2014. 15:38h
neregistrovan korisnik
@sofer : Tako može da priča samo neko ko nije vozio ozbiljniji auto ili nikad nije vozio sa zimskim gumama po snegu ili oboje. Zakon Vam je dao mogućnost da ne morate da imate zimske gume, ali za Boga miloga, ne vozite tako po snegu. Ja sam vozač trideset godina i mislim da bi onoga ko vozi po snegu sa letnjim gumama trebalo odmah isključiti iz saobraćaja i oduzeti mu vozačku na trideset dana. Savremene letnje gume su, za razliku od onih pre više godina, zbog uslova koje moraju da ispune u smislu kočenja, buke, trajnosti, potrošnje i sl. (a možda i zavere proizvođača) jednostavno postale neupotrebljive na snegu.
Preporuka:
36
11
Odgovori

Prijavi komentar

Mladjan
Subota, 22. 03. 2014. 09:24h
neregistrovan korisnik
Letnje gume vec namontirane ;)
Preporuka:
87
10
Odgovori

Prijavi komentar

ja
Utorak, 25. 03. 2014. 01:25h
neregistrovan korisnik
@Mladjan : i kod mene jos dvehiljadejedanaeste
Preporuka:
8
2
Odgovori

Prijavi komentar

rabo
Subota, 22. 03. 2014. 09:46h
neregistrovan korisnik
Ove godine smo imali 5-6 dana snega najvise. Ima li takav zakon smisla? Pravdati ga je veoma, veoma nategnuto.
Preporuka:
97
24
Odgovori

Prijavi komentar

Djuro
Subota, 22. 03. 2014. 11:47h
neregistrovan korisnik
@rabo : NIje poenta u tome da li ima ili nema snega.Na 5-7 stepeni celzijusovih letnja guma više nije elastična,postaje kao od plastike.Na temperaturama ispod -5 maltene ne može da se zaustavi auto
Preporuka:
108
26
Odgovori

Prijavi komentar

Srpska-posla
Subota, 22. 03. 2014. 14:59h
neregistrovan korisnik
@rabo : Pa, i 5-6 dana snega i leda je dovoljno za mnogo nesreca sa letnjim gumama... To sto nemamo za gorivo, a kamoli za gume je druga prica.
Preporuka:
82
7
Odgovori

Prijavi komentar

max
Subota, 22. 03. 2014. 10:14h
neregistrovan korisnik
a sta je sa m+s gumama?
Preporuka:
11
48
Odgovori

Prijavi komentar

z
Subota, 22. 03. 2014. 17:01h
neregistrovan korisnik
@max : ti si verovatno jedan od onih koji misle da m+s znaci guma za sve sezone
Preporuka:
92
5
Odgovori

Prijavi komentar

rsv
Subota, 22. 03. 2014. 19:25h
neregistrovan korisnik
@z : Zapravo m+s i jeste oznaka za gume za sve sezone ali samo ukoliko na sebi nemaju oznaku snezne pahuljice ili ledenog vrha. Ali takve gume su relativno retke (primer je PIrelli scorpion str) i nisu bas naj srecniji kompromis. Tako da preko 90% m+s guma su zapravo klasicne zimske i nisu adekvatne za voznju leti.
Preporuka:
9
18
Odgovori

Prijavi komentar

z
Nedelja, 23. 03. 2014. 16:31h
neregistrovan korisnik
@rsv : m+s znaci mud+snow blato i sneg, nije za sve sezone
Preporuka:
33
5
Odgovori

Prijavi komentar

rsv
Utorak, 25. 03. 2014. 22:05h
neregistrovan korisnik
@z : A da se pre nego pokusas da ispadnes pametan malo raspitas, procitas nesto, odes na sajtove proizvodjaza. Znam sta znaci m+s. Postoji bar 5 modela guma koji imaju oznaku m+s i namenjene su upotrebi cele godine .Ili ako te gume ne postoje sta je onda brigstone dueler h/t, Pirelli scorpion str itd.
Preporuka:
7
4
Odgovori

Prijavi komentar

fokus
Subota, 22. 03. 2014. 10:54h
neregistrovan korisnik
Stručnjaci kažu da su gume opasne, sprovode ljudi merenja, rade, istražuju, a onda se javi neko sa dozvolom od xx godina i krene da nam popuje. Ja bih zabranio vožnju zimi sa letnjim gumama, niti imam puno para, niti vozim besan auto, ali za gume mora da ima. Kad cete shvatiti da to može napraviti razliku između života i smrti? 10 metara ova Fijesta duze koči sa zimskim gumama leti, a sa letnjim zimi...strah me da pomislim.
Preporuka:
71
18
Odgovori

Prijavi komentar

m
Subota, 22. 03. 2014. 11:47h
neregistrovan korisnik
m+s!!!!
Preporuka:
4
63
Odgovori

Prijavi komentar

miki
Subota, 22. 03. 2014. 18:56h
neregistrovan korisnik
@m : blato i sneg
Preporuka:
61
4
Odgovori

Prijavi komentar

m
Subota, 22. 03. 2014. 23:33h
neregistrovan korisnik
@miki : zar nisu za zimu i leto, tj. za sve sezone?
Preporuka:
1
22
Odgovori

Prijavi komentar

miki
Nedelja, 23. 03. 2014. 21:58h
neregistrovan korisnik
@m : nisu, proguglaj i sve ce ti biti jasno.
Preporuka:
9
0
Odgovori

Prijavi komentar

rsv
Utorak, 25. 03. 2014. 22:16h
neregistrovan korisnik
@miki : Mogu m+s gume da budu i za sve sezone ( doduse redak slucaj), proguglaj i ti malo. Problem je sto ne postoji adekvatna standardizacija u oznacavanju guma. Dakle jedini iole siguran znak da je guma zimska nikako nije oznaka m+s vec znak pahuljice ili ledenog vrha ili oboje. Prvi su tu oznaku upotrebili kanadjani i sad je opste prihvacena.
Preporuka:
5
1
Odgovori

Prijavi komentar

Ne
Ponedeljak, 24. 03. 2014. 02:54h
neregistrovan korisnik
@m : Naravno da nisu!
Preporuka:
4
3
Odgovori

Prijavi komentar

toljaga
Ponedeljak, 24. 03. 2014. 17:28h
neregistrovan korisnik
@m : m + s je za noc i dan.
Preporuka:
15
4
Odgovori

Prijavi komentar

velja-fsi
Subota, 22. 03. 2014. 12:14h
neregistrovan korisnik
eee kad se setim na zastavi... kako kupis kola sa gumama... i iste te gume koristis dok ne postane skroz celava kao na formuli... nema veze dal je leto, zima, kisa, sunce ili sneg...
Preporuka:
76
5
Odgovori

Prijavi komentar

velja-fsi
Subota, 22. 03. 2014. 12:15h
neregistrovan korisnik
bitno je samo da se nesto jaše! batalite gume i uzivajte u voznji. a dal cu da udjem 2 na sat brze uopste me ne zanima!
Preporuka:
35
36
Odgovori

Prijavi komentar

Vadimir
Subota, 22. 03. 2014. 12:33h
neregistrovan korisnik
Ja ove zime nisam ni stavio zimske gume,a snega je bilo čitava tri dana.
Preporuka:
22
18
Odgovori

Prijavi komentar

trol
Subota, 22. 03. 2014. 12:42h
neregistrovan korisnik
Yugo pri brzini 100kmh koci 10m. Yugo je Yugo.
Preporuka:
28
18
Odgovori

Prijavi komentar

nix
Subota, 22. 03. 2014. 18:51h
neregistrovan korisnik
@trol : fake trol da promeni ime
Preporuka:
26
6
Odgovori

Prijavi komentar

trol
Nedelja, 23. 03. 2014. 16:31h
neregistrovan korisnik
@nix : da
Preporuka:
6
4
Odgovori

Prijavi komentar

sasa
Subota, 22. 03. 2014. 12:53h
neregistrovan korisnik
potpuno se slazem sa izvedenim testovima,pitam sto policija dozvoljava takve pneumatike leti,treba kaznjavati isto kao kada zimi nemas zimske gume,nevidim nikakavu razliku,bezbednost nam je ocigledno ugrozena,eto neka se ukljuce malo strucnjaci dok nije kasno,sada krece letnja sezona i zamislite idete na more sa zimskim gumama strasno...a unutra mala deca
Preporuka:
28
47
Odgovori

Prijavi komentar

ivan
Subota, 22. 03. 2014. 21:54h
neregistrovan korisnik
@sasa : kakve veze ima koja je guma, vodu pije samo sara zimi i to pomaze po snegu a sve ostalo je toliko beznacajno da nema smisla pricati o tome! a performanse svih guma vaze za jednu sezonu i nemac ih skine i proda srbinu i on se onda pravi pametan zimi -letnje/ leti-zimske.
Preporuka:
13
20
Odgovori

Prijavi komentar

trol
Subota, 22. 03. 2014. 13:45h
neregistrovan korisnik
na golfu se ne moraju menjati gume
Preporuka:
58
23
Odgovori

Prijavi komentar

Djuro
Subota, 22. 03. 2014. 17:45h
neregistrovan korisnik
@trol : Al' samo ako je dvojka
Preporuka:
86
8
Odgovori

Prijavi komentar

camaro
Subota, 22. 03. 2014. 19:17h
neregistrovan korisnik
@trol : Golf je i u kameno doba imao gume.
Preporuka:
36
4
Odgovori

Prijavi komentar

milan948
Subota, 22. 03. 2014. 14:20h
neregistrovan korisnik
Vozač sam od 1972.god. Ovo sa letnjim i zimskim gumama je čisto otimanje love. Uvek su mi namontirane zimske gume. Očekujem uskoro izmenu propisa, te da će se predvideti kazna za tako nešto.
Preporuka:
32
56
Odgovori

Prijavi komentar

Morientes
Subota, 22. 03. 2014. 17:50h
neregistrovan korisnik
@milan948 : Rodjace, ti da si nekad pogledam kako izgleda zimska guma, znao bi o cemu pricas. Zimska guma je mekana, i brzo bi otisla po suvom.
Preporuka:
38
18
Odgovori

Prijavi komentar

Nesha
Nedelja, 23. 03. 2014. 09:59h
neregistrovan korisnik
@Morientes : Sto se ti sikiras da li ce moja guma da se potrosi leti. Kupicu novu zimsku i ponovo cu da vozim leti. Imam 2 auta sa Winterom koju ne skidam. Nista se vise ne trosi leti.
Preporuka:
30
16
Odgovori

Prijavi komentar

Andreja
Nedelja, 23. 03. 2014. 22:07h
neregistrovan korisnik
@Nesha : Pa udari me jer ti auto nije stao na vreme zbog zimskih guma leti ili letnjih zimi,pa ce i tebe veoma zanimati koje gume si stavio.
Preporuka:
3
16
Odgovori

Prijavi komentar

vlada
Ponedeljak, 24. 03. 2014. 14:58h
neregistrovan korisnik
@Andreja : Neće te sigurno udariti ako vozi normalno...a ne kao večina današnjih vozača, počne da koči na dva metra od auta ispred pa jedva stane na vreme...ili kao po tvome udari...i kad kreće ista stvar, kreću sa tri hiljade obrtaja, zapale i lamelu i gume...seli juče u auto i pričaju nešto o vožnji
Preporuka:
23
1
Odgovori

Prijavi komentar

lala
Subota, 22. 03. 2014. 14:29h
neregistrovan korisnik
Hm..a,ja stalno vozim sa zimskim gumama. Promenila bih ja...ali zbog finansija stalno odlazem. Mada sad cu morati promeniti.
Preporuka:
42
5
Odgovori

Prijavi komentar

Dado
Ponedeljak, 24. 03. 2014. 16:14h
neregistrovan korisnik
@lala : Stavi dvije letnje i dvije zimske pa prebacuj po potrebi. Nije najpametnije jer ce po snegu pobeci zadnji kraj al kad se nema bolje ista nego nista
Preporuka:
4
3
Odgovori

Prijavi komentar

SuperS
Subota, 22. 03. 2014. 14:46h
neregistrovan korisnik
Zimske pneumatike sam PRVI put montirao na automobil 2007. godine (inače, vozim od 1998. godine i prelazim, što privatno, što službeno, 30-ak hiljada kilometara godišnje - istim vozilom!) i PRVI put se tada popeo na Jahorinu do kućice (čuveni putić prema PEGI-ju) bez ikakvih problema. Naravno, i spuštanje je proteklo mnooooogo bolje i bezbrižnije nego prethodnih godina (isti automobil, veoma slični uslovi). Zimske gume definitivno imaju smisla na niskim temperaturama i posebno na putevima pod snegom. E, sada, što ova godina nije bila snežna... Uvek imate opcije, vaše je da izaberete. Ja od te 2007., svake godine koristim i jedne i druge pneumatike, nemam nameru da prestajem i toplo preporučujem svima. I još nešto, pneumatici se troše (odnosno, menjam ih) u veoma sličnim intervalima (vremenskim i dužinskim), kao kada sam vozio samo letnje (mešovite)!
Preporuka:
65
2
Odgovori

Prijavi komentar

Majstor
Subota, 22. 03. 2014. 15:24h
neregistrovan korisnik
Ljudi, pustite ove budalastine od testova i vozite M+S.
Preporuka:
9
77
Odgovori

Prijavi komentar

mile
Subota, 22. 03. 2014. 18:58h
neregistrovan korisnik
@Majstor : to su gume za blato i sneg a ne all season
Preporuka:
65
3
Odgovori

Prijavi komentar

Patriota-RS
Subota, 22. 03. 2014. 20:01h
neregistrovan korisnik
@mile : Brat mi je dolazio u posjetu sa autom iznajmljenim u Njemackoj, novi Mondeo sa predjenih 4000 km na M+S gumama u sred ljeta. Ako to prolazi kod njih ne znam zasto kod nas to nije slucaj!?
Preporuka:
17
18
Odgovori

Prijavi komentar

z
Nedelja, 23. 03. 2014. 16:33h
neregistrovan korisnik
@Patriota-RS : pa niko ti ne brani da vozis zimske gume leti
Preporuka:
23
2
Odgovori

Prijavi komentar

Sinbad
Ponedeljak, 24. 03. 2014. 02:56h
neregistrovan korisnik
@Majstor : Da vozimo zimske gume leti? jesi ti pio nesto?
Preporuka:
3
9
Odgovori

Prijavi komentar

radisavljevic
Subota, 22. 03. 2014. 15:39h
neregistrovan korisnik
vozili smo do pre nekoliko godinama i sa celivim gumama pa nije bilo nikakvih problema.ko zna da vozi on zna.ovo sa zimskim i letnjim gumama je cista otimacina od bednog naroda,
Preporuka:
31
61
Odgovori

Prijavi komentar

hm
Nedelja, 23. 03. 2014. 11:02h
neregistrovan korisnik
@radisavljevic : Tvoje razmišljanje (i na žalost u visokom stepenu u narodu prisutno slično razmišljanje) i ponašanje kao posledicu istog, za rezultat ima bilans na putevima kao da smo u ratu. Neodgovorno i prema sebi i prema drugima! Kao odgovornom čovek prema sebi i svojoj porodici, ne želim da tebe i tebi slične srećem na putu. A to policija treba i da obezbedi. Mislim da se ne srećemo...
Preporuka:
20
10
Odgovori

Prijavi komentar

Vozim-20-godina
Ponedeljak, 24. 03. 2014. 02:58h
neregistrovan korisnik
@radisavljevic : pogledaj tabelu i ne lupetaj! http://www.kbs.rs/sr/cinjenice
Preporuka:
4
2
Odgovori

Prijavi komentar

http
Subota, 22. 03. 2014. 20:24h
neregistrovan korisnik
Vozim iste gume dok se ne vide žice!
Preporuka:
11
17
Odgovori

Prijavi komentar

aaahahahah
Subota, 22. 03. 2014. 20:27h
neregistrovan korisnik
ma lupanje gluposti
Preporuka:
7
8
Odgovori

Prijavi komentar

Miki
Subota, 22. 03. 2014. 22:05h
neregistrovan korisnik
Problem nije u gumama već u glavi onog što vozi. Ko želi da dokazuje svoje sposobnosti vožnje postoje poligoni, a ne ulice kroz naseljena mesta. Ja imam zimske gume i ne pada mi na pamet da bacam pare za letnje. U svakom slučaju ko može nije loše, ali ko nema dovoljno novca ne predstavlja nikakav problem voziti zimskim gumama leti ako se poštuju svi ostali propisi.
Preporuka:
17
14
Odgovori

Prijavi komentar

Daj-ne-lupaj
Ponedeljak, 24. 03. 2014. 03:01h
neregistrovan korisnik
@Miki : I onda ti izleti pijani vozac sa sporednog puta? I kako ti ta tvoja teorija moze pomoci?
Preporuka:
3
5
Odgovori

Prijavi komentar

dzabe
Subota, 22. 03. 2014. 22:05h
neregistrovan korisnik
zbog posla prelazio sam do prosle godine oko 8.000 km mesecno, zadnje godine bednih 3-4.000 mesecno. svako leto sam sa zimskim gumama - gume mi traju skoro dve godine (samo ih menjam sa prednje na zadnje tockove)- nikakav problem mi nisu napravile osim sto su malo bucnije, vise se sigurno trose pogotovo kada terate autoputem u sred dana leti. prosecan vozac u srbiji je daleko od te kilometraze i gume mu mogu trajati ako ima dva seta pet i vise godina a to je gore jer se guma isposti i ima slabije performanse - bolje o tome da ste pisali ili o polovnim gumama koje mnogo ljudi koristi (po meni bolje set jedan set novih zimskih za celu godinu nego gume stare po pet godina) - i jos samo da dodam da je kvalitet najprodavanije zimske gume kod nas u zadnjih pet godina previse pao - treba ih izbegavati i probati druge proizvodjace - imam odlicno iskustvo sa gumama iz Poljske (setite se proizvodjaca).
Preporuka:
17
9
Odgovori

Prijavi komentar

Dzo-Van
Subota, 22. 03. 2014. 22:40h
neregistrovan korisnik
Zimi definitivno treba koristiti M+S gume i tu nema dileme, vozio sam auto sa letnjim gumama po snegu i nije bas prijatno. Dok je leti druga prica, preporucljivo je voziti letnje ali ako se bas nema sta da se radi, cuti i vozi dok ne unistis svoje zimske :) I nemojte mnogo da se pecate na propagiranje bezbednosti, njima je stalo do vase bezbednosti koliko i meni do toga sta se trenutno desava u Nigeriji. Nazalost, sve se vrti oko para ne zaboravite na to.
Preporuka:
27
3
Odgovori

Prijavi komentar

Dark
Subota, 22. 03. 2014. 23:34h
neregistrovan korisnik
Neki koji zive u mestu gde je put ravan nema uzbrdica i nizbrdica oni nece nikad ni shavtiti zasto su zimske gume dobre zimi. Kod mene na brdu kad padne sneg ko nema zimske gume moze da se slika sa autom jer nemoze da mrdne nigde kolima a nekada su cak i preko zimskih guma potrebni i lanci...
Preporuka:
30
0
Odgovori

Prijavi komentar

cvija
Nedelja, 23. 03. 2014. 06:43h
neregistrovan korisnik
u nemackoj na primer ne morate menjati gume zimske letnje, al mkraju imati odredjenu dubinu sare,ali... ako imate zimj udes sa letnjom gumom, krivi ste za udes bez obzira dal ste srvarno krivi il ne... pa ko hoce nek rizikuje. inace sam vozac po zanimanju i to da ne treba menjati gume je cista glupost
Preporuka:
20
5
Odgovori

Prijavi komentar

Steeve
Ponedeljak, 24. 03. 2014. 03:03h
neregistrovan korisnik
@cvija : I kod nas je tako. Ne moras voziti zimske gume kad nema snega ali ako ti se desi udes, osiguranje ti zbog letnjih guma ne nadoknadjuje stetu!
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

xc
Ponedeljak, 24. 03. 2014. 10:32h
neregistrovan korisnik
@cvija : I kod nas je od nedavno slična stvar. Ako doživiš sudar i imaš letnje gume zimi ili zimske leti osiguranje ti neće isplatiti štetu pa vi pametnjakovići što mislite da je kupovina guma otimanje para samo izvolite
Preporuka:
3
7
Odgovori

Prijavi komentar

vectra
Nedelja, 23. 03. 2014. 07:59h
neregistrovan korisnik
voziti na zimskim gumama ljeti je isto kao i voziti po snjegu ljetnje gume...ja sam se u to uvjerio i ovo nije nikakva propaganda,nego realnost...samo bih na ovo jos dodao da je na ljetnjim gumama (ljeti) ubrzanje automobila neuporedivo bolje nego na zimskim...takodje i ulazak u krivinu je neuporediv sa ove dvije razlicite gume...Nazalost realnost na Balkanu je takva da ljudi ne mogu ni jedan set guma da obezbede,a da ne pricamo o dva nova seta guma koja kostaju oko 500 eura za neko prosjecn vozilo...
Preporuka:
24
7
Odgovori

Prijavi komentar

KoleM
Nedelja, 23. 03. 2014. 09:03h
neregistrovan korisnik
Sve je to tačno ali ja 99% vremena vozim u gradu do 50, samo na nekim bulevarima do 60. Zimi treba imati zimske gume ali leti može da se prođe sa zimskim, ne kažem da treba ali može. Komplet guma za moj auto je 20000, što nije malo imajući u vidu kakva su primanja u Srbiji i da uvek postoje neki drugi prioriteti. Mislim, crkne vam mašina za veš i šta vam je bitnije da imate mašinu ili da vam auto umesto 100 prođe krivinu sa 102 ili da buka bude 3db niža?
Preporuka:
34
4
Odgovori

Prijavi komentar

dXm99
Nedelja, 23. 03. 2014. 09:18h
neregistrovan korisnik
Smatraš da nije potrebno koristiti odgovarajuće pneumatike za godišnje doba? Prirodna selekcija u šestoj brzini. Zabole me što povećavaš šanse da sebe ubiješ - one što me brine je što time povećavaš šanse da ubiješ/osakatiš mene i meni drage ljude.
Preporuka:
16
14
Odgovori

Prijavi komentar

trisa
Nedelja, 23. 03. 2014. 09:43h
neregistrovan korisnik
Ja ove godine nisam ni postavljao zimske gume. Vozio sam sve na letnjim. Iz iskustva mogu da kaze da su za nijansu bezbednije zimske, ali u vecini situacija slicno reaguju, npr na ledu, koji se nalazi ispred lezecih, na obe vrste guma bih dobio proklizavanje. Za te pare koliko kostaju zimske gume, moze se fino srediti auto, proveriti kocnice, kupiti opremu za bezbednost itd. Vise ni nema nekog smisla kupovati zimske vume jer zima traje mesec dana.
Preporuka:
12
13
Odgovori

Prijavi komentar

Deda
Nedelja, 23. 03. 2014. 11:08h
neregistrovan korisnik
Vozio sam auto predprosle godine sa m+s,zapravo zimskim gumama citavu godinu.Bilo je leto nekih cetrdesetak stepeni i auto mi je jednostavno proklizao prilikom kocenja,skoro kao na ledu.Nisam mogao da verujem.Gume su bile Fulda (m+s)montero ili tako nekako.Inace mnogo dobre i kvalitetne .Vec sledece sezone stavio sam letnje gume a i ove sezone sam vec namotirao letnje gume.Sto se tice buke,potrosnje goriva u to ne verujem,sve zavisi od stanja guma i stila voznje.Moje licno misljenje je da je najbolje imati dva seta tockova (guma).U startu vise kosta ali dugorocnije gledano se isplati.To je moje licno misljenje i iskustvo.
Preporuka:
22
5
Odgovori

Prijavi komentar

jomar
Nedelja, 23. 03. 2014. 20:42h
neregistrovan korisnik
Ljudu moji, da se razumemo: za volanom sam evo već 46 godina. Staž nije prevelik, a iskustva nikada dosta. Medjutim, od svih primedbi na zimske gume mogao bih da razumem samo onu o većoj buci pri vožnji. A ni to nije značajno. Sve ostalo u normalnoj vožnji, pada u vodu. Razlika u stabilnosti i dužini kočenja koja se iskazuje pri RISKANTNOJ vožnji, baš i nije neki pametan parametar. Isključite riskantnost u vožnji, i eto vam sasvim upotrebljivih guma koje ne morate da menjate svaki čas i da dajete nepotrebno pare vulkanizerima. Uzgred, nema mnogo smisla testirati ponašanje guma sa brzinama većim od 80 km/h kada se na našim putevima ni ta brzina zbog gužve i lošeg stanja saobraćajnica teško postiže, a još teže se održava. Lično sam odustao od zamene, i vozim ISKLJUČIVO sa zimskim gumama. Znam da se više troše (koliko sam primetio, neznatno), ali to je još uvek duplo jeftinije nego kupovina, skladištenje i održavanje još jednog (letnjeg) kompleta guma.
Preporuka:
29
14
Odgovori

Prijavi komentar

Svasta
Ponedeljak, 24. 03. 2014. 03:05h
neregistrovan korisnik
@jomar : Jel ti imas vozacku? Izleti ti dete koje trci za loptom i ti treb ada zakocis na metar? Kako svega ti? Obkasni mi tu tvoju prepametnu teoriju!
Preporuka:
7
16
Odgovori

Prijavi komentar

Mare
Ponedeljak, 24. 03. 2014. 11:18h
neregistrovan korisnik
@jomar : Ovo je ubedljivo najpametniji i najkorisniji kometar koji sam ovde pročitao.
Preporuka:
13
7
Odgovori

Prijavi komentar

Vladica
Ponedeljak, 24. 03. 2014. 00:02h
neregistrovan korisnik
Neophodnost zimskih guma sam osetio jedino na BMW-u (moj jedini auto koji sam imao sa zadnjom vučom) i njega je stvarno bilo izuzetno opasno voziti zimi sa letnjim ili sa "plastificiranim" gumama, ali on je bio nezgodan sa bilo kojim gumama i tokom letnjeg pljuska kad naleti na dublji kolotrag, i nežan stisak pedale gasa je jedino što je stvarno uticalo na bezbednost. Evo ove godine se pokazalo da je bilo apsurd da zbog 10 dana snega 5 meseci MORAMO da imamo zimske gume, a velika većina će cele godine imati zimske gume.. zašto - da ne bi bacili 50 eur na montažu-demonzažu-centriranje trapa prilikom zamene guma . Već par godina koristim Wintere zimi i leti, prelazim oko 15.000 godišnje, i otprilike posle 3 godine menjam Wintere novim, ne zbog šare- koja je i dalje OK, već zato što se guma plastificira i postane loša u zimskim uvetima vožnje, da stavljam letnji set- možda bih godinu duže vozio te Wintere, ali bih se naplaćao vulkanizeru u vrednosti jednog seta guma... totalno neisplativo. Kao što neko mudar pomenu- pri opasnoj vožnji ima razlike, ali na brzinama kakve se ostvaruju na našim putevima - jedina osetna razlika između zimskih i letnjih je malo jača buka zimskih guma i ono što se meni čini - kada padne kišica leti posle duže suše - zimske lakše proklizaju.... ali na brzinama 30-70, to je izuzetno nebitno....kada se vozi sporo koliko u Srbiji zbog znakova. propisa, radara i kamera mora- mislim da bih i na drvenim točkovima istu bezbednost imao (uz još veću buku samo)
Preporuka:
19
3
Odgovori

Prijavi komentar

Ja
Ponedeljak, 24. 03. 2014. 06:58h
neregistrovan korisnik
Napravio sam najvecu gresku kada sam pri kupovini kola doplatio 150 e za set celicnih felni sa zimskim gumama.Na pocetku svake sezone (i letnje i zimske) moram da kupim dve gume, a svi ostali u mom okruzenju kupuju dve nove gume za napred pred zimu,prednje idu pozadi i sve cetiri kao nove (zimske) i tako u krug.Znaci da na godisnjem nivou potrosim duplo vise novca na gume nego svi ostali oko mene. P.S. Prodajem cetiri celicne felne sa zimskim gumama mishelin 185/65/15 cena 120 e.
Preporuka:
4
4
Odgovori

Prijavi komentar

Koki-Kokan
Ponedeljak, 24. 03. 2014. 07:22h
neregistrovan korisnik
Pošto posedujem jako mali stan a nemam uslove da skladištim gume (bilo zimske ili letnje) odlučio sam se za HANKOOK Optima 4S gume - koje su se fantastično pokazale. Ovo su All Season gume i vrlo lepo se ponašaju i leti a naročito zimi. Postoje gume koje mogu zadovoljiti potrebe 90% korisnika a da se mogu voziti i zimi i leti (manji broj kilometara godišnje, većinom gradska vožnja i slično). Gume su malo skuplje u startu ali kasnije ne morate svake godine dva puta plaćati vulkanizera...
Preporuka:
8
2
Odgovori

Prijavi komentar

Dado
Ponedeljak, 24. 03. 2014. 07:42h
neregistrovan korisnik
Prijatelj sa seat cordobom i gumama bridzston turanca vozio po 20 cm snega bez problema. Ja imam goodyear efficentgrip (letnja guma za kisu) i kod prve kise, bilo prolece il leto, auto prilikom kocenja klize. Treba jos nesto da se kaze?
Preporuka:
3
4
Odgovori

Prijavi komentar

Stanislav
Ponedeljak, 24. 03. 2014. 07:43h
neregistrovan korisnik
Moj sistem je sledeći. Na šest felni montirane su dve letnje i četiri zimske gume. Kada dodje vreme promene na prednje točkove umesto zimskih postavim letnje. Moje iskustvo kaže da se gume na zadnjim točkovima uvek manje habaju nego na prednjim točkovima Zadnji točkovi ionako idu trag prednjih skoro 99%, pa ne vidim da se mnogo habaju. . Buka je znatno smanjena kada izvršim promenu prednjih točkova, a uvo ne može registrovati razliku kada se na zadnjim točkovima nalaze letnje gume, odnosno zimske.
Preporuka:
2
4
Odgovori

Prijavi komentar

ZORAN
Ponedeljak, 24. 03. 2014. 09:26h
neregistrovan korisnik
Na "top giru" su upravo ovo proveravali, tj ponašanje auta leti sa različitim tipom guma. 1. četiri letnje, nove, poznat proizvodjač, 300 funti komplet 2. četiri zimske, nove 3. četiri polovne, različitih tipova na testu kočenja po suvom pobedio broj 3, pa broj 2, a najgori rezultat, sa čak 12 metera dužim zaustavnim putem od guma 2. zauzele gume br1. mora da su to namerno uradili, ili nešto montirali
Preporuka:
3
1
Odgovori

Prijavi komentar

sass-ferenc
Ponedeljak, 24. 03. 2014. 10:17h
neregistrovan korisnik
Korrigiranje automobila u toku opasnosti riskantniji sa zimskom gumom u letnjom periodu . Preko +7 stepeni najbolje da zamenimo ako je moguce .
Preporuka:
3
4
Odgovori