Kratke relacije su ubica motora

Kratke relacije su ubica motora

Kako mi postupamo sa našim automobilima, to je strašno. Kratka vožnja od stotinak metara, u „samo da kupim nešto slatko“ stilu ostavlja motor nezagrejanim. To za sobom... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

civic
Subota, 15. 02. 2014. 08:19h
neregistrovan korisnik
ili kupiš Hondu i voziš kako hoćeš
Preporuka:
76
141
Odgovori

Prijavi komentar

trol
Subota, 15. 02. 2014. 15:04h
neregistrovan korisnik
@civic : golf je bolji
Preporuka:
49
88
Odgovori

Prijavi komentar

kung-fu-panda
Ponedeljak, 17. 02. 2014. 00:40h
neregistrovan korisnik
@trol : dacija je ponajbolja
Preporuka:
12
25
Odgovori

Prijavi komentar

Z
Subota, 15. 02. 2014. 15:05h
neregistrovan korisnik
@civic : Neka hvala, imao Civic i dosta mi je menjanja homokinetickih zglobova i viljusaka, Motor je super a ostalo sve je prosek. Manje me kosta odrzavanje za forda nego za hondu a vozim se jednako dobro.
Preporuka:
98
21
Odgovori

Prijavi komentar

brera
Nedelja, 16. 02. 2014. 03:20h
neregistrovan korisnik
@Z : konacno jedan iskren odgovor za japanska vozila. imao nissan sunny motor odlican,ali homokineticki, kugle, elektronske gluposti tipa brzina ventilatora itd nikad kraja...
Preporuka:
61
7
Odgovori

Prijavi komentar

sasa
Nedelja, 16. 02. 2014. 01:05h
neregistrovan korisnik
@civic : bilo nekad...sad ove sto se sklapaju u Engleskoj nisu bas kako treba..
Preporuka:
31
2
Odgovori

Prijavi komentar

mirko
Ponedeljak, 17. 02. 2014. 11:04h
neregistrovan korisnik
@sasa : uzmi onda Hondu accord.. assembled in Japan!!! civic je nula pored...
Preporuka:
21
9
Odgovori

Prijavi komentar

srb
Subota, 15. 02. 2014. 08:21h
neregistrovan korisnik
nemojte da navijate sat za budjenje jer prekid ljudskog sna sskodi vasem organizmu, to objasnite vasem poslodavcu..
Preporuka:
261
5
Odgovori

Prijavi komentar

M
Subota, 15. 02. 2014. 08:23h
neregistrovan korisnik
Lepo je imati i ovakve informacije. Za autora teksta: kondenzacija je proces prelaska iz parne u tecnu fazu i one ne moze da se talozi i sl. To moze kondenzat koji je posledica kondenzacije
Preporuka:
130
9
Odgovori

Prijavi komentar

Bgd
Subota, 15. 02. 2014. 22:20h
neregistrovan korisnik
@M : Ako vec hoces da se pravis pametan, ne postoji "parna" faza, vec se to zove gasovito stanje. Davno bese skola? :)
Preporuka:
26
19
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Subota, 15. 02. 2014. 08:28h
neregistrovan korisnik
Ulje mora da mirise gorivo. Skrama ne smanjuje mazivna svojstva ulja ,jer se ne mesa sa uljem, posle malo duze voznje, nje vise nema. Voleo bih da mi autor teksta objasni kako gorivo u ulju ostecuje katalizator?!
Preporuka:
122
4
Odgovori

Prijavi komentar

Lexus
Nedelja, 16. 02. 2014. 00:25h
neregistrovan korisnik
@Mirko : Gorivo u ulja ostecuje kad dobro ne sagoreva i partiklar sa motora ulja ide u katalizator ne Mora da e od konezacie moze od losije kvalitet ulja i dugo ne menjanje ulja i zato se zove partikel filter (katalizator) inace skoro svi moderni Auta imaju specijlnu kapu poklopac motora iznad ventila da sakuplja voda kondezaciju i opet vraca u sagorevacu komoru da kondezaciju ispari sagori To vec ima BMW motora jos od 2005 pa na gore a Ove obicne Vw Reno jeftine Auta imaju kasnije Ali skoro svi imaju sistemot za kondezaciju i zato su poceli sa drugacii servis intervale longlav olja To sta nije dobro Ali je moguce i zato se pridrzavaj uputstva fabrike o servis i rado Prije menjali olja najvise 20000km sa kvalitet ulja Mobil ili castrol.
Preporuka:
11
29
Odgovori

Prijavi komentar

Axl
Nedelja, 16. 02. 2014. 19:48h
neregistrovan korisnik
@Lexus : Preznojih se dok procitah sta si napisao.
Preporuka:
62
2
Odgovori

Prijavi komentar

Zoran
Ponedeljak, 17. 02. 2014. 10:01h
neregistrovan korisnik
@Mirko : I to se dešava,ali za to je potreban viši stepen znanja i objašnjenja iz fabrike motora.Zatim skrama može da sadrži čvrste sastojke koji zajedno sa uljem dospevaju na mesta koja se podmazuju.U ovom slučaju su klizni ležaji i zidovi cilindara.Imao sam prilike da vidim oštećene klizne ležaje i da čujem iskusne stručnjake o načinu oštećenja istih.Sa cilindira,takozvani uljni prstenovi zadržavaju ulje da ne prodre u kompresioni prostor(pazite,motor ima više taktova)i ujedno klipni prstenovi skidaju deo naslaga,gareži itd.sa zidova cilindara..Mali je prostor i teško je laicima objasniti šta se sve dešava u motoru.Ako je novinar nešto pogrešno i napisao,zadržao je suštinu objašnjenja zašto ne koristiti automobil na vrlo kratkim relacijama.
Preporuka:
16
2
Odgovori

Prijavi komentar

Lead-acid-battery
Subota, 15. 02. 2014. 08:33h
neregistrovan korisnik
Zimi se skuplja kondenzat vode u karteru, a o akumulatoru ne bi treblo ni govoriti... Najdrastičniji primer su taksi vozila!!!
Preporuka:
33
9
Odgovori

Prijavi komentar

paja
Subota, 15. 02. 2014. 16:41h
neregistrovan korisnik
@Lead-acid-battery : Taxi...skoro cujem u jednoj prodavnici auto delova,da taksisti najvise imaju problema sa akomulatorima.Pa sad pitam ja vas,dali nije pametnije kupiti jedan punjac ispravljac baterije i povremeno puniti taj isti,ili je lakse KUKATI kako akomulatori puno kostaju i cesto mora dase menjaju. A ulje u motoru treba menjati jednom godisnje i taj problem kratke relacije je resen.jer Automobili se voze i na vece relacije,a ne samo do pekare.
Preporuka:
35
7
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Subota, 15. 02. 2014. 21:35h
neregistrovan korisnik
@paja : Akumulator se napuni i na kratkoj relaciji, problem je broj startova, koji bitno utice na zivotni vek akumulatora. Postoje akumulatori za takve uslove eksploatacije.
Preporuka:
21
5
Odgovori

Prijavi komentar

rebro
Subota, 15. 02. 2014. 22:32h
neregistrovan korisnik
@paja : Pametnije je da kupiš pravopis i naučiš da se "dali" piše odvojeno.
Preporuka:
19
23
Odgovori

Prijavi komentar

Lexus
Nedelja, 16. 02. 2014. 00:47h
neregistrovan korisnik
@paja : Normalno da akumulator se Trosi pri duge voznje i isto i generator Dinamit cetkice i kais se Trosi puno uredgaja u taksi auto, staje na parking slusa radio svetla i tako dalje uvek akumulator na minimum oko 10volti sta znaci daje pre malo Ali auto starta kad je hladno akumulatotr najvise se ostetu i nista cudno da crkne i los kvalitet.
Preporuka:
12
25
Odgovori

Prijavi komentar

Markoo
Ponedeljak, 17. 02. 2014. 10:28h
neregistrovan korisnik
@Lexus : Uhhh...Glava me zabolela dok sam ovo procitao...
Preporuka:
32
3
Odgovori

Prijavi komentar

Miki
Ponedeljak, 17. 02. 2014. 20:24h
neregistrovan korisnik
@paja : Акумулатор уништава оно што га празни, а то је паљење. Тахисти стотину пута дневно "упале "ауто...
Preporuka:
13
1
Odgovori

Prijavi komentar

Vuki
Subota, 15. 02. 2014. 08:34h
neregistrovan korisnik
Ja cu i pored ovoga voziti na kratkim relacijama, mrzi me da idem peske..
Preporuka:
127
28
Odgovori

Prijavi komentar

Lexus
Nedelja, 16. 02. 2014. 00:52h
neregistrovan korisnik
@Vuki : Bes problema samo ti vozi i dobro serviran,tako je moj sin govorio kad je bio Mali,Gladan Sam Ali me mrzi da jedem a danas ne stige da jede od posla.
Preporuka:
16
8
Odgovori

Prijavi komentar

Milan-Indjija
Nedelja, 16. 02. 2014. 18:38h
neregistrovan korisnik
@Vuki : Ti ocigledno ne zaradjujes za kupljeno gorivo. Da rntacic za platu, isao bi ti peske kada god mozes. A i zdravije je za takve kao ti. Ono tipa holesterol, infarkt...
Preporuka:
11
9
Odgovori

Prijavi komentar

Zoran
Ponedeljak, 17. 02. 2014. 10:06h
neregistrovan korisnik
@Vuki : Na taj način strahovito zagađuješ vazduh.Motor pri malim brojevima obrtaja proizvodi više štetnih materija,nego pri dužoj vožnji i većim brojevima obrataja radilice.
Preporuka:
4
18
Odgovori

Prijavi komentar

Auto-mehanicar
Subota, 15. 02. 2014. 08:49h
neregistrovan korisnik
Čiste gluposti ,treba da vozite auto na taj način 10 god.da dobijete takva oštećenja,ne mogu da vjerujem koje gluposti plasiraju tzv.inžinjeri u javnost
Preporuka:
146
20
Odgovori

Prijavi komentar

Lara
Subota, 15. 02. 2014. 17:45h
neregistrovan korisnik
@Auto-mehanicar : Ja 10 godina vozim Pandu, bas tako! Retko u kontinuitetu duze od 1-2km. I evo je Panda ziva i zdrava. Nista joj ne fali! Pa valjda se mali automobili i prave za gradsku voznju.
Preporuka:
109
5
Odgovori

Prijavi komentar

Bgd
Subota, 15. 02. 2014. 22:23h
neregistrovan korisnik
@Lara : Bolje da je autor teksta napisao kako su te kratke relacije za koje lencuge moraju da sednu u kola ubice njihove kondicije. Ako ne mozes da prepesacis kilometar-dva u kontinuitetu, trebas da se zapitas.
Preporuka:
34
2
Odgovori

Prijavi komentar

Hm
Subota, 15. 02. 2014. 22:25h
neregistrovan korisnik
@Lara : Evo i moj chevrolet kalos 120.000km, 9 punih godina, 2/3 gradska voznja, i dalje fabricki akumulator (vec 3 godine ga cekam da crkne da ga zamenim i dalje pali na minusu kao da je nov), manje vise sve je fabricko na autu osim kvacila i amortizera, i nista specijalno ne fali, tako da idemo dalje! :)
Preporuka:
20
5
Odgovori

Prijavi komentar

petar
Ponedeljak, 17. 02. 2014. 11:10h
neregistrovan korisnik
@Auto-mehanicar : za benzince nije problem ali za dizelase, sigurno da nece dugo...
Preporuka:
5
3
Odgovori

Prijavi komentar

zoki
Subota, 15. 02. 2014. 09:20h
neregistrovan korisnik
zimi da,leti optimalno.Dosta toga ima da se kaze za ovu temu.
Preporuka:
33
6
Odgovori

Prijavi komentar

Voda
Nedelja, 16. 02. 2014. 00:54h
neregistrovan korisnik
@zoki : To su strucnjaci resili vec davno.
Preporuka:
7
0
Odgovori

Prijavi komentar

ex-sns
Subota, 15. 02. 2014. 09:22h
neregistrovan korisnik
Ja lepo pisem da su VW motori krs a ovde ovi VW fanovi ne veruju,evo sad pise i u ovom textu isti to,znaci 1.0 i 1.4 benzince izbegavati ako u pitanju VW. VW diesel sto nosi oznaku 2.0 Tdi takodje izbegavati ako se radi o godistima do 2008.jer su se pokazali losim,nema sta im ne crkava. Neki od najbolje uradjenih diesel motora su > Bmw 320 d,Toyota 2.0d4d,Opel 2.0 Dti,Reno/Pego 1.9 Hdi( mada ovaj motor treba izbegavati ako ima vecu kilometrazu)Mercedes 1.7 cdi i VW 1.9 Tdi,sve ovo na osnovu evidencije kvarova, znaci nema veze sa navijackim strastima. Takodje ljudi prave gresku kad misle da ce ako ostave auto da radi na leru brze da zagreju motor,on se najbrze zagreva kad se odmah vozi.
Preporuka:
95
47
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Subota, 15. 02. 2014. 13:53h
neregistrovan korisnik
@ex-sns : Jtd i pratece komponente su bolje u odnosu na 90% pobrpojanih. Kod BMW-a ume da pukne lanac, iz cista mira, kod Opela pravi problem pvp, Mercedesov najbolji dizel je 2.2, znam nekoliko primera, ex nemacki taksi sa 700-800 hiljada km kod kojih nije radjena generalna.
Preporuka:
62
9
Odgovori

Prijavi komentar

Radovan-I
Subota, 15. 02. 2014. 20:18h
neregistrovan korisnik
@ex-sns : bas si ex-sns i ex u pameti , zaboraviti cuveni Fiatov JTD , koji je tata za sve dizel motore je nevidjena glupost , ko je prvi napravio comon reil dizel motor ? Fiat naravno ! sad se svi kite tudjim perjem , svi ti cdti ,dcdi,tdi,d itd. nisu ni do kolena cuvenom JTD-u , pitajte svoje majstore sto nevole JTD , zato sto se nekvari i nemogu da zaradjuju pare na njemu .
Preporuka:
56
28
Odgovori

Prijavi komentar

vw
Subota, 15. 02. 2014. 22:50h
neregistrovan korisnik
@Radovan-I : TDI je pumpa dizna sistem,nije common rail,dobar je jtd,ali kad sednem u komsijinog Stila i kad vidim onu nesrecnu tablu i jeftinu plastiku razocaram se,stvarno,a bas mi se svidja Stilo kupe,tri vrata.
Preporuka:
19
16
Odgovori

Prijavi komentar

Steve
Ponedeljak, 17. 02. 2014. 01:54h
neregistrovan korisnik
@vw : Pricamo o dizel motorima a ne o enterijeru.iskreno ni golf 4 nije nista lepsi iznutra...
Preporuka:
15
7
Odgovori

Prijavi komentar

Lexus
Nedelja, 16. 02. 2014. 01:02h
neregistrovan korisnik
@Radovan-I : Odluceno komentar Vw je krs To je najveca manipulacija na svetu gorije su od kineza.
Preporuka:
29
19
Odgovori

Prijavi komentar

Lektor
Nedelja, 16. 02. 2014. 03:54h
neregistrovan korisnik
@Radovan-I : Ne kvari i ne mogu...ti mora da si veliki poznavaoc svega!
Preporuka:
8
8
Odgovori

Prijavi komentar

Radovan-I
Nedelja, 16. 02. 2014. 22:25h
neregistrovan korisnik
@Lektor : nisam veliki poznavalac svega , ali imam malo vise iskustva , za razliku od nekih .
Preporuka:
8
3
Odgovori

Prijavi komentar

djoka-iz-potoka
Ponedeljak, 17. 02. 2014. 00:46h
neregistrovan korisnik
@Lektor : gde si bre kolektore :)
Preporuka:
7
2
Odgovori

Prijavi komentar

Jeremy
Subota, 15. 02. 2014. 23:46h
neregistrovan korisnik
@ex-sns : @ex-sns ajde mi reci sta je to RENO/PEGO 1.9HDI!? Ja za tako nesto nisam cuo jos(reno ne koristi psa hdi motore). VW 1.9 tdi los motor?! Prosvetli nas jos malo izviseni mehanicaru! prvo saznaj o cemu pricas pa onda diskutuj, trebao si napisati jos I da je zastavin motor iz juga od 4,5L najbolji, I bolji od onog od ficinog 3,9 v18 sa 5 bregastih I sedefastom radilicom
Preporuka:
15
21
Odgovori

Prijavi komentar

Zoran
Ponedeljak, 17. 02. 2014. 10:16h
neregistrovan korisnik
@ex-sns : Motor bez kretanja zagrevati par minuta. Zatim,laganom vožnjom bez velikog opterećenja motora,u roku od nekoliko minuta motor se zagreje na radnu temperaturu.Kao i svaka druga toplotna mašina SUS motor mora da dostigne radnu temperaturu,radi potpunog iskorišćenja snage,itd. Najveća oštećenja u SUS motoru su zbog lošeg podmazivanja,a to je opet predugačka priča za pisanje.Nezagrejan motor najčešće ima oštećenja na ležajima radilice,na klipnim prstenovima,na zidovima cilindara,strada i pumpa za podmazivanje ...Sve se to odmah ne primeti,ali u relativno kratkom roku teža oštećenja sigurno nastaju,pri forsiranju hladnog motora.
Preporuka:
14
6
Odgovori

Prijavi komentar

sasa
Subota, 15. 02. 2014. 09:27h
neregistrovan korisnik
a kada smrzne evrodizel sa nasih pumpi taj problem nemate,jednostavno ne mozete da vozite auto,zakljucak ne menjajte ulje vozite auto na evro dizel,duze ce trajati
Preporuka:
82
3
Odgovori

Prijavi komentar

Jan
Subota, 15. 02. 2014. 09:30h
neregistrovan korisnik
Meni ulazi gorivo u ulje , tako da moram na svakih 2000 km da menjam ulje . Rekli su mi da je verovatno u pitanju diftung . Sipao sam u ulje i neku smešu za poboljšanje performansi ulja i sad se dosta manje tj duplo manje meša i mogu preći dvostruko više km . Automobil je stariji i slabo ga koristim , mada bez problema prelazi ponekad i po 300 km .
Preporuka:
35
8
Odgovori

Prijavi komentar

zeze
Subota, 15. 02. 2014. 13:45h
neregistrovan korisnik
@Jan : Dihtung se kaze. Pre bih rekao da su karike lose.
Preporuka:
46
2
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Subota, 15. 02. 2014. 13:55h
neregistrovan korisnik
@Jan : Koji auto?! Obicno dihtung nema veze s tim. Dihtung glave uzrokuje proboj kompresije u sistem za hladjenje. Proboj goriva u ulje izaziva neispravan sistem za ubrizgavanje.
Preporuka:
32
0
Odgovori

Prijavi komentar

Zoran
Ponedeljak, 17. 02. 2014. 10:33h
neregistrovan korisnik
@Jan : "Diftung" nije sastavni deo motora.Ukoliko imaš motor starije generacije,zameni karburator,podesi ventile i pretpaljenje,proveri pumpu za benzin..I ono najgore je,ako ti motor dimi,uradi mu makar "osveženje" (zamena klipnih prstenova,ili klipova)motora,ukoliko nisu previše pohabani i nepravilno istrošeni cilindri.Zato prvo proveri kompresiju svakog cilindra,pa ako je dobra,onda ono prvo navedeno.I pazi svaki dobar majstor prilikom provere kompresije zna šta je neispravno u motoru.Tako može da ustanovi stanje cilindara i klipnih prstenova,ventila ili tvog čuvenog"diftunga"(zaptivač glave motora).Želim ti sreću,da izbegneš generalnu poravku motora.Dodao bih da svi aditivi(dodaci) za gorivo i li ulje samo privremeno prikriju nedostake .
Preporuka:
6
3
Odgovori

Prijavi komentar

borca1
Subota, 15. 02. 2014. 09:30h
neregistrovan korisnik
kako to da se nije javila ogromna grupa strucnjaka koja se razume u gurtne ,diskove,koje vise ne znam budalastine))))))))) ajmo majstori,objasnite !!!
Preporuka:
42
6
Odgovori

Prijavi komentar

Zoran
Ponedeljak, 17. 02. 2014. 10:46h
neregistrovan korisnik
@borca1 : Ako ste iz Borče1,vi ste najveći majstor?Molim vas napišite nešto o generalnoj popravci motora.Jer,mešanje goriva sa uljem smanjuje sposobnost podmazivanja.Čekam vaše komentare,jer očigledno nemate želju da pomognete ljudima,kojima kao pravi vozač treba da pružite pomoć u svakom trenutku i na svakom mestu.Smisao ovih napisa u "Blicu" i komentari,nisu zamajavanje,nego ozbiljna smislena veza među stručnim i ostalim čitaocima.Drago mi je ako sam nekima pomogao radi lakše i ugodnije vožnje.Ukoliko ima primedbi na moje komentare prihvatam i loše i dobre ocene.Hvala unapred.
Preporuka:
15
1
Odgovori

Prijavi komentar

sone
Subota, 15. 02. 2014. 09:42h
neregistrovan korisnik
nasi papci,duduci,ne inteligencija,malogradjani kojima jos slama iz cipela viri, naprasnopoistovjecuju svoj identitet sa kolima sjede,puse,locu,pa na kraju svi imamo toboze ista prava na zdrav.zastitu, neka slave komunizam koji se zove EU,SAD je za njih majka janja, doveli bi ih u red
Preporuka:
14
75
Odgovori

Prijavi komentar

vojvodjanin
Subota, 15. 02. 2014. 17:36h
neregistrovan korisnik
@sone : ne sone već SOME, da li znaš lebati šta si hteo reći u komentaru?
Preporuka:
59
7
Odgovori

Prijavi komentar

Zoran
Ponedeljak, 17. 02. 2014. 10:50h
neregistrovan korisnik
@vojvodjanin : Shvatio sam psihološki profil ovog komentatora.Svoju frustraciju najlakše je ispoljio u ovoj rubrici,koju čitaju ljudi sposobni da shvate značaj napisa o vozilima.Mislim da u vožni ispoljava iste negativne osobine.
Preporuka:
9
1
Odgovori

Prijavi komentar

nebazdarenost
Subota, 15. 02. 2014. 19:27h
neregistrovan korisnik
@sone : Da li se to wannabe Amer javio da proziva bilo koga u vezi poistovećivanja sopstvenog identiteta sa kolima? O, ironije.
Preporuka:
40
2
Odgovori

Prijavi komentar

ja
Subota, 15. 02. 2014. 10:15h
neregistrovan korisnik
ma naravno motor auta je napravljen samo da sednes pa da vozis do berlina kava glupost
Preporuka:
97
4
Odgovori

Prijavi komentar

Stefan
Subota, 15. 02. 2014. 10:25h
neregistrovan korisnik
Teska glupost... A sta sa vozilima sa "stop and go" tehnologijom, njima se motor gasi i onda se hladi na svakom stajanju? Sta sa vozilima koja imaju hibridni pogon, kojima ne radi konstantno benzinski motor?
Preporuka:
98
9
Odgovori

Prijavi komentar

Lexus-Hybrid
Nedelja, 16. 02. 2014. 01:11h
neregistrovan korisnik
@Stefan : Kad ne radi i se ne Trosi pogledaj ulja kod Hibrida uvek cisto ko u flasu sta znaci dva motora je bolje nego jedan.
Preporuka:
4
14
Odgovori

Prijavi komentar

Bojan
Nedelja, 16. 02. 2014. 07:17h
neregistrovan korisnik
@Stefan : Start stop sistem se aktivira tek kada motor dostigne radnu temperaturu. A motor ne moze mnogo da se ohladi posto neces stajati pola sata u mestu vec par minuta, dok cekas semafor da se otvori.
Preporuka:
18
3
Odgovori

Prijavi komentar

Zoran
Ponedeljak, 17. 02. 2014. 10:57h
neregistrovan korisnik
@Stefan : Nije teško razumeti.Kod vozila na hibridni pogon,druga je vrsta SUS motora,u smislu opterećenja.I drugačiji je pristup radu tog motora.Prilikom kratkog zastanka,na semaforu,motor ne može tako brzo da se skroz ohladi.Temperatura je vrlo blizu radne temperature.I semafori su podešeni,da oko dva minuta imaju uključeno crveno svetlo.To je nedovoljno da se motor ohladi.
Preporuka:
11
0
Odgovori

Prijavi komentar

Ivan
Ponedeljak, 17. 02. 2014. 14:21h
neregistrovan korisnik
@Stefan : Stop&Go radi samo kad je motor dostigao radnu temperaturu. Za 30-tak sekundi do par minuta stajanja motor ne moze da se ohladi ni za stepen. A sto se tice hibrida, oni rade na dva nacina: 1) benzinski motor radi a snagu dodaje elektricni po potrebi (ubrzanje, start iz mirovanja), ili 2) pogon vozilu daje elektricni motor a benzinski motor stalno radi bez kontrole vozaca i puni baterije. Neki hibridi startuju samo elektricnim motorom a benzinski se ne pali dok ne dostigne neku brzinu (10-20 km/h) i benzinski preuzima dalje (rade kao i oni pod 1). Ne znam da li sam bezveze bacio komentar posto mislim da si se toliko izlupao da ti ne vredi pricati a gomila genijalaca ti je nalupala pluseve, misleci da si mnogo pametan,,,
Preporuka:
9
1
Odgovori

Prijavi komentar

kiki
Subota, 15. 02. 2014. 10:31h
neregistrovan korisnik
meni je tako pomesao struju i vodu!
Preporuka:
183
5
Odgovori

Prijavi komentar

BatiX
Subota, 15. 02. 2014. 14:18h
neregistrovan korisnik
@kiki : Bravo care, pa ti imas Teslu!!!
Preporuka:
65
2
Odgovori

Prijavi komentar

sony
Subota, 15. 02. 2014. 18:23h
neregistrovan korisnik
@kiki : najjaci si! :-))
Preporuka:
55
1
Odgovori

Prijavi komentar

og91
Subota, 15. 02. 2014. 20:06h
neregistrovan korisnik
@kiki : hahhahaha
Preporuka:
42
2
Odgovori

Prijavi komentar

zabrinut
Subota, 15. 02. 2014. 10:57h
neregistrovan korisnik
oh ne, samo to ne... ubijam svoj motor. odoh odmah da zamjenim ulje i smanjim interval na 1000km :-) :-) :-) ludo me interesuje ko pise ove lose tekstove...o toploj vodi.
Preporuka:
71
6
Odgovori

Prijavi komentar

Vozac
Subota, 15. 02. 2014. 11:10h
neregistrovan korisnik
Cinjenica je da kratke relacije skracuju zivotni vek motora, ali ovaj tekst je izuzetno lose napisan/prepisan/preveden.
Preporuka:
110
5
Odgovori

Prijavi komentar

optimus
Subota, 15. 02. 2014. 11:22h
neregistrovan korisnik
Kupite skuter,i gotovo.
Preporuka:
55
11
Odgovori

Prijavi komentar

vau
Subota, 15. 02. 2014. 12:38h
neregistrovan korisnik
odlican autorski tekst, svaka vam cast. idem odma da vidim ulje.....
Preporuka:
31
21
Odgovori

Prijavi komentar

japanac
Subota, 15. 02. 2014. 13:23h
neregistrovan korisnik
japanski automobili nemaju problema s tim zato sto su im najbolji motori
Preporuka:
42
86
Odgovori

Prijavi komentar

Bravo
Subota, 15. 02. 2014. 14:42h
neregistrovan korisnik
@japanac : Bravo, jos malo pa si napisao recenicu.
Preporuka:
71
2
Odgovori

Prijavi komentar

rsv
Subota, 15. 02. 2014. 15:01h
neregistrovan korisnik
@japanac : Problemi sa hladnim startom su zajednicka karakteristika svih motora sa unutrasnjim sagorevanjem bez obzira gde se prave. Japanski motori jesu dobri ali nisu nista bolji od ostalih, da je tvoja primitivna tvrdnja tacna svi proizvodjaci osim japanskih bi propali. Ili da kazemo ovako, sto su mazda i nisan ugradjivali francuske dizel motore ako su njihovi motori bolji od evropskih.
Preporuka:
42
7
Odgovori

Prijavi komentar

Hehe
Subota, 15. 02. 2014. 22:31h
neregistrovan korisnik
@rsv : Japanac se kupuje zbog benzinaca :)
Preporuka:
21
5
Odgovori

Prijavi komentar

japanac
Nedelja, 16. 02. 2014. 00:19h
neregistrovan korisnik
@rsv : nemas ti poima. ja vozim hondu accord privatno i sem nekih sitnica nisam imao neke ozbiljnije kvarove. bolji su od evropskih krseva
Preporuka:
17
19
Odgovori

Prijavi komentar

Yaris-Hybrid
Nedelja, 16. 02. 2014. 01:23h
neregistrovan korisnik
@rsv : Japance ne rade puno Dizel motora zato sto japanske bensin motora Trosi isto ko i francuski dizel motor.Radi konkurencija i neki moraju da vozi samo dizel nemozes njima objasnite da bensin je bolje i ekonomicni nego bolje im prodaj Ono sta Ljudi vole.
Preporuka:
13
12
Odgovori

Prijavi komentar

Bojan
Nedelja, 16. 02. 2014. 07:19h
neregistrovan korisnik
@rsv : Mazda i Honda sada proizvode svoje dizele, a Reno je deo RenoNissan grupacije.
Preporuka:
13
4
Odgovori

Prijavi komentar

Nebojan
Nedelja, 16. 02. 2014. 14:53h
neregistrovan korisnik
@Bojan : Nije deo nego je vlasnik Nissan-a!
Preporuka:
20
1
Odgovori

Prijavi komentar

Bojan
Nedelja, 16. 02. 2014. 15:24h
neregistrovan korisnik
@Nebojan : Jos i bolje. Zasto bi Nissan razvijao svoj motor, ako vec u "svojoj kuci" imaju gotova resenja.
Preporuka:
11
2
Odgovori

Prijavi komentar

mirkoCh
Ponedeljak, 17. 02. 2014. 11:19h
neregistrovan korisnik
@rsv : Japanci nisu tada pravili dizelase... a kad je Honda napravila prvi, dobio je nagradu za najboljeg dizelaša na svetu... to je bilo 2004god...
Preporuka:
13
3
Odgovori

Prijavi komentar

Nesa
Subota, 15. 02. 2014. 15:06h
neregistrovan korisnik
@japanac : Ma kakvi Japanci. Evropski automobili su zakon.
Preporuka:
20
22
Odgovori

Prijavi komentar

basta
Utorak, 18. 02. 2014. 10:24h
neregistrovan korisnik
@japanac : Ja moram da pohvalim Toyotin 1.4 d4d motor. Kupio sam polovnog Minija sa tim motorom, i za tri godine nisam imao ni jedan jedini kvar. Motor je neunistiv jednostavno. Prosli auto mi je bio Golf 5 sa 1.9 tdi motorom. Izdao me je kad mi je najvise trebao, kad sam se vracao sa mora. Slepanje od Makedonije do granice, pa od granice do Beograda me je dovelo do bankrota. Plus popravka koja je bila oko 500-600€. Tada sam presao na Mini. Jedan drugar ima Minija sa 1.6 benzincem bez turbine, za par godina je za servise dao pola vrednosti auta. Tako da sve zavisi kako vozite auto i koliko imate srece. Neko ce dati ruku za Golfa da je najbolji auto, a neko ce se pokajati sto ga je kupio (:
Preporuka:
15
1
Odgovori

Prijavi komentar

strale
Subota, 15. 02. 2014. 13:51h
neregistrovan korisnik
sad mi je jasno zasto su ona kola koje su babe u nemackoj vozile samo do pijace,krsine neopevane.
Preporuka:
127
1
Odgovori

Prijavi komentar

cvrle
Subota, 15. 02. 2014. 15:40h
neregistrovan korisnik
Najbolje je ici pesice po burek I hleba, I da vidite nepotrebna je zamena ulja I dolivanje goriva, a samim tim I cuvate motor svog automobila.
Preporuka:
40
3
Odgovori

Prijavi komentar

motika
Subota, 15. 02. 2014. 22:12h
neregistrovan korisnik
@cvrle : Ides po burek peske, trosis kalorije! Nidje veze!
Preporuka:
21
2
Odgovori

Prijavi komentar

M7
Subota, 15. 02. 2014. 17:33h
neregistrovan korisnik
A, meni se smeju sto produzim da se zagreje motor, pa se vratim gde sam krenuo
Preporuka:
35
1
Odgovori

Prijavi komentar

brzzzi
Subota, 15. 02. 2014. 17:49h
neregistrovan korisnik
Nemoguće!!! Kažu da je vw neuništiv, samo sipaš gorivo i voziš. Kakve su to sad deziformacije o greškama?!
Preporuka:
35
9
Odgovori

Prijavi komentar

majorzli
Subota, 15. 02. 2014. 18:28h
neregistrovan korisnik
Gorivo u ulju može oštetiti katalizator... Kakve veze ima jedan sa drugim????
Preporuka:
13
5
Odgovori

Prijavi komentar

Lexus-katalizator-partikel-filter
Nedelja, 16. 02. 2014. 22:53h
neregistrovan korisnik
@majorzli : Kad dobro ne sagoreva i turbina kad je losa dolaziulja iz motora ide u auspuh katalizator isto kad lambasonden na katalizator otkaze ne radi i dolazi pre vise benzin u katalizator a lambasonden kontrolise gasve vraca natrag da sagoreva Ali kad ne radi onda za pusi katalizator ako dugo vozis,na primer kad termostat ne radi dobro i auto dugo radi ne zagrijan sto znaci sauk mozda i dvadeset minuta ukluceno i tada sprica puno benzin i po izvesno vreme upalise motor lampa zuta, ili auto lose radi katalizator je puno osetljiv i skup i zato je dobro ako vozis pono po grado i bar jednom mesecno izduvas na autoput u cetvrtokot brzini oko 120 brzina vazi i za dizel.
Preporuka:
3
6
Odgovori

Prijavi komentar

Dragan
Subota, 15. 02. 2014. 19:23h
neregistrovan korisnik
Tacno je da kratke relacije stete motoru, izduvnom sistemu i ko zna cemu jos, ali to vozilo je smisljeno da sluzi nama a ne mi njemu! Mozes da ga grejes pre polaska, da ga peres svaka 2 sata, da ga mazis i pazis, pa da te neki balvan na prvoj raskrsnici otkine i onda ti dzaba sve! Vozi kako zelis i kako ti potrebe nalazu, ionako ce se pokvariti kad bude trebalo, jer je tako inzinjer osmislio!
Preporuka:
82
7
Odgovori

Prijavi komentar

Zoran
Ponedeljak, 17. 02. 2014. 11:14h
neregistrovan korisnik
@Dragan : Inženjeri ne smišljaju kako da se nešto pokvari.Upravo suprotno,da traje i radi normalno prilikom normalne upotrebe.Ako znate šta je Velerova kriva,onda znate da je predviđeno da radilica radi skoro beskonačno.E pa sad od vas zavisi koliko je to moguće dostići.Teoretski,SUS motor može da radi beskonačno,ako ima dovoljnu količinu goriva i sredstva za podmazivanje,tečnosti za hlađenje..Itd.
Preporuka:
7
5
Odgovori

Prijavi komentar

Neka
Subota, 15. 02. 2014. 19:38h
neregistrovan korisnik
Nista nije vecno pa ni auto...neka traje dok traje.
Preporuka:
47
4
Odgovori

Prijavi komentar

Crude-oil
Subota, 15. 02. 2014. 20:20h
neregistrovan korisnik
Par stotina metara neće toliko nabaciti kondenzata (možda zimi) ali jedna od važnijih stvari NIJE pomenuta. Svaki hladni start motora je bar 100km rada pri radnoj temperaturi (ekvivalentno habanje). To je najvažnije u celoj priči oko motora.
Preporuka:
32
2
Odgovori

Prijavi komentar

status-quo
Subota, 15. 02. 2014. 20:23h
neregistrovan korisnik
I ovde slika Reno-a.Jel znate sta znaci rec Reno na jeziku aboridzina ?-Znaci: Bezi sine,ne okreci se sine !
Preporuka:
14
29
Odgovori

Prijavi komentar

georg
Nedelja, 16. 02. 2014. 02:45h
neregistrovan korisnik
@status-quo : Status-quo ti očito nemaš vlasnika Renaulta u blizini.Imam Clio 1.5 dci 8 god. 190000km.Do sada troškovi.filteri ulja,vazduha,ulje,spona,prednji diskovi.Potrošnja 5-5,5 lit dizela.Ranije imao Opel Vectru,potrošnja 10 lit. benzina.Na ovu km razlika u gorivu oko 8.000 lit što će mi za 2 godine otplatiti novi kupljeni auto.Poznam barem 20 vlasnika Renaulta dizelaša i benzinaca koji nikada nisu imali neki veći kvar na motorima.
Preporuka:
14
3
Odgovori

Prijavi komentar

Kiki
Ponedeljak, 17. 02. 2014. 20:45h
neregistrovan korisnik
@georg : Рено има добре, чак штавише, изврсне моторе, То им треба признати. Главни и највећи њихов проблем је каросерија и механика. Људи непрестано, и овде, причају колико су километра прешли са аутом, кључна ствар је механика и карисерија. Када оне издају више немате ауто, мотор можете, ако треба и нов да купите. Значи, Французи су испод Немаца и Јапанаца управо због ствари које су горе изнешене, али које су многи људи уочили. П.С. Истине ради треба рећи да је квалитет код најновијих модела веома порастао.
Preporuka:
7
6
Odgovori

Prijavi komentar

Hamond
Utorak, 18. 02. 2014. 10:46h
neregistrovan korisnik
@Kiki : @Kiki: Izvinjavam se, ali sam dovoljno dugo sedeo u skolskoj klupi da bi sedeo potom u "Nemcu".
Preporuka:
8
1
Odgovori

Prijavi komentar

Rade
Nedelja, 16. 02. 2014. 09:41h
neregistrovan korisnik
@status-quo : Clio i to u beloj boji... Dal je bio VAN? Mora da su mu ubacili ona pravljena sedista pozadi kao i na 90% vanova u Srbiji.
Preporuka:
8
8
Odgovori

Prijavi komentar

nenad
Subota, 15. 02. 2014. 20:48h
neregistrovan korisnik
lepo kupis fiat 1.9 jtd i ne mislis, ubedljivo najbolji motori.
Preporuka:
38
25
Odgovori

Prijavi komentar

xx
Nedelja, 16. 02. 2014. 03:26h
neregistrovan korisnik
@nenad : ne mora fiat, te motore koriste i: opel, alfa, lancia, saab, suzuki, cadilac, iveco, jeep, chrysler, dodge i da ne nabrajam vise. a najjace mi je kad neko prica kako su jtd motori smece a vozi nesto od pomenutih marki
Preporuka:
23
3
Odgovori

Prijavi komentar

z
Nedelja, 16. 02. 2014. 08:42h
neregistrovan korisnik
@nenad : Sa fiatovim 19 jtd stvarno nema sta da mislis, auto ti nece smetati, stalno ce biti kod majstora i to naj cesce auto elektricara. Kod nas ljudi konstantno imaju potrebu da opravdavaju svoj (cesto pogresan) izbor. S obzirom na uvoz jeftinih krseva iz italije od koji su naj cesci fiati eto kod nas podprosecan fiat postade ni manje ni vise nego 'ikona pouzdanosti'.
Preporuka:
12
12
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Nedelja, 16. 02. 2014. 15:53h
neregistrovan korisnik
@z : A zasto? Sta se to kvari?
Preporuka:
14
2
Odgovori

Prijavi komentar

das-auto
Nedelja, 16. 02. 2014. 09:44h
neregistrovan korisnik
@nenad : zato u fiata ni
Preporuka:
4
13
Odgovori

Prijavi komentar

Nikola
Subota, 15. 02. 2014. 23:22h
neregistrovan korisnik
Hvala Bogu da vidim nekog pametnog ovde...Svaka ti cast na odgovoru...JTD su najjaci motori, sve posle njih je jedna losa kopija !
Preporuka:
17
9
Odgovori

Prijavi komentar

Stex
Nedelja, 16. 02. 2014. 00:55h
neregistrovan korisnik
Najbolji motor je 1.9 JTD, evo ja imam Alfu i nemam nijednu zamerku... oduvek su to bili najbolji motori koji se vrlo retko kvare....
Preporuka:
19
9
Odgovori

Prijavi komentar

mirko
Ponedeljak, 17. 02. 2014. 11:33h
neregistrovan korisnik
@Stex : neznam ako je najbolji jtd ali probaj icdti od Honde...
Preporuka:
5
12
Odgovori

Prijavi komentar

Srdjan
Nedelja, 16. 02. 2014. 01:19h
neregistrovan korisnik
E pa zato sam ja, svoj auto kupio i samo mi stoji u garazi i u dvoristu da komsije vide..inace svuda idem pesaka...Ma ajde ljudi molim vas kupio sam auto da ga vozim gde,kuda i kad ja hocu..a sad koliko traje nek traje..normalno odrzavanje i ne divljati u voznji to je sve...
Preporuka:
26
1
Odgovori

Prijavi komentar

Tesla
Nedelja, 16. 02. 2014. 02:42h
neregistrovan korisnik
Haha novi tesla auto moze da radi ufeg ko i zemlja
Preporuka:
6
1
Odgovori

Prijavi komentar

Milan
Nedelja, 16. 02. 2014. 08:41h
neregistrovan korisnik
Ako nije dostigao radnu temperaturu ja volim da ga ostavim da radi u mestu ako imam 5 minuta posla !
Preporuka:
8
0
Odgovori

Prijavi komentar

ernie2015
Nedelja, 16. 02. 2014. 10:14h
neregistrovan korisnik
Fiat JTD je u Fordu i Opelu samo sto kod Opela nosi naziv CDTi a kod Forda TDCi.Razlike su samo u turbinama Opel i Ford stavljaju svoje turbine a motor je kompletan od Fiat-a
Preporuka:
10
11
Odgovori

Prijavi komentar

vozac
Nedelja, 16. 02. 2014. 13:24h
neregistrovan korisnik
Mene više brinu novi automobili kojima ulje treba da se menja na 20 000 km. Ja na svom menjam na 10 000 i vozim auto 2010 godište. Prvi sam vlasnik sipam full sintetiku i opet mi zguta na 10 000 km čak i 1 litar. Auto mi je prešao 45000 km
Preporuka:
17
2
Odgovori

Prijavi komentar

Radovan-I
Nedelja, 16. 02. 2014. 22:41h
neregistrovan korisnik
@vozac : krivi su proizvodjaci motora, i ekonomska kriza, jer danas je veca tolerancija u proizvodnji delova za motor, nekada su ti delovi bili skartirani , a danas su dobri , i normalno pojavljuju se u fabrickom novom motoru veci zazori gde se provlaci ulje i motor gubi ulje-sagoreva ga, narocito ako se vozi pod visokim brojem obrtaja , pokusaj da menjas prizvodjaca ulja , zadrzi istu gradaciju-ful sintetiku , eksperimentisi malo , mozda pronadjes nekog prizvodjaca cije ulje ce da se manje trosi.
Preporuka:
8
1
Odgovori

Prijavi komentar

drajver
Nedelja, 16. 02. 2014. 23:35h
neregistrovan korisnik
@vozac : supruga mi vozi pola 19 tdi i on trosi ful sintetiku i od zamene do zamene potrosi skoro litar ulja. Ja vozim astru 1,7 dizel isuzu motor i ni gram ulja nepotrosi do zamene. Neki dizel motori su konstruisani fabricki da trose ulje.
Preporuka:
9
3
Odgovori

Prijavi komentar

david
Nedelja, 16. 02. 2014. 16:35h
neregistrovan korisnik
ovo je živa istina!
Preporuka:
12
0
Odgovori

Prijavi komentar

statusquo
Nedelja, 16. 02. 2014. 16:56h
neregistrovan korisnik
Japanac,tvoji su komentari meni prava muzika za usi:) Ja otkada sam presao na Hondu Accord,mene majstor zaboravio kako izgledam.Nekidan ga video u kafani,kaze mi:cuti ,ne govori da su japanci dobri,ostacu bez posla.
Preporuka:
24
2
Odgovori

Prijavi komentar

centarfor
Nedelja, 16. 02. 2014. 18:00h
neregistrovan korisnik
A kad pokupim ribu da vodimo ljubav u kolima...jel da mislim tad na motor dal je `ladan ?
Preporuka:
24
2
Odgovori

Prijavi komentar

Zoran
Ponedeljak, 17. 02. 2014. 10:18h
neregistrovan korisnik
@centarfor : Sigurno po zimi misliš da li je motor zagrejan,inače nema grejanja.Zbog navednog,ne verujem da hladan motor daje vrelu ljubav.
Preporuka:
4
1
Odgovori

Prijavi komentar

Vlajko
Nedelja, 16. 02. 2014. 21:49h
neregistrovan korisnik
Stilo je dobar automobil hteli mi to ili ne. Kako reče jedan moj prijatelj mnogo automobila za malo para. Vozim ga (Stilo karavan 2004. god kupljen sa pravih 120k km na satu) skoro 7 godina i prešao sam više od 100k km sa njim. Bez problema sa elektronikom, motorom i ostalom mehanikom. Redovan servis na 10k km i milina. Čak ni ulje ne proveravam između menjanja. Svakog trenutka je spreman za za put do Milana i nazad. VW reče nešto za plastiku. Kvalitet plastike nije merilo opšteg kvaliteta automobila. 100k km na našim putevima sa Stilom i ništa ne škripi svi tapacirunzi na mestu, fabrički amortizeri još uvek na njemu. Sve u svemu jedan vrlo zahvalan automobil koji je nepravedno satanizovan od svakojakih hejtera koji su verovatno nekada vozili Uno ili Tipo pa ih je koštao kao Svetog Petra kajgana i sad misle da je Stilo u istom košu sa tim modelima. E pa dragi moji nije. Ako da Bog zdravlja i sreće junačke tokom ove godine da mog Stila zamenim jednom 3 godine starom Lančom Deltom.
Preporuka:
9
9
Odgovori

Prijavi komentar

popp
Utorak, 18. 02. 2014. 12:09h
neregistrovan korisnik
@Vlajko : Vozis 220.000 km sa istim amortizerima i jos se time hvalis, da li si svestan koliku opasnost na putu predstavljas?
Preporuka:
6
7
Odgovori

Prijavi komentar

Vlajko
Utorak, 18. 02. 2014. 18:39h
neregistrovan korisnik
@popp : Moj auto sa tim amortizerima prošao tehnički bez problema, a svi znamo da ako su amortizeri loši i zaustavni put je veći. Ja sam od onih ljudi koji o svom vozilu vode računa i kao što rekoh sad je spreman za put od 1000km i nazad. Veća je opasnost komšijin golf trojka koji je truo sa svih strana i sa ćelavim gumama a on iz njega ne izlazi.
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

Steve
Ponedeljak, 17. 02. 2014. 01:52h
neregistrovan korisnik
Najgore za kola su vlasnici koji menjaju ( ili ignorisu ) nesto tek kada crkne. A najgore je da se ignorisu kvarovi. A ima bisera, tipa otisao mu dihtung glave on ga i dalje voze, kaze mesa brlja ali ide...e to je najgore.onaj ko je iole normalan shvatice da MORA da zna kada se sta menja a da za ostale bitnije stvari ode kod pravog majstora koji ce pokusati da umanji verovatnocu kvara.ok naravno nismo u mogucnosti da sve predvidimo.evo npr,pored drugih kola imam jednog rovera 600,vrhunski auto benzinjara '98 jak brz trosi kao tenk. Imam ga 10 godina. Nikada me nije ostavio. A razlog je samo redovno servisiranje i to je to :) da kucnem u drvo neka me sluzi jos 10godiba :) naravno sve je to moguce zbog Hondinog motora i ostale mehanike :)
Preporuka:
12
0
Odgovori

Prijavi komentar

Zoran
Ponedeljak, 17. 02. 2014. 10:21h
neregistrovan korisnik
Hladan motor-usijane glave.I te glave objašnajvaju kako besmisleno praviti štetu i sebi idrugima.A,najveće je zagađenje prirode,sa nedovoljno zagrejanim motorom.
Preporuka:
5
0
Odgovori

Prijavi komentar

Suzana
Ponedeljak, 17. 02. 2014. 11:47h
neregistrovan korisnik
Nedavno polagala vozacki.Dodjem na uzbrdicu za kretanje pod rucnom.Dodajem gas,pustam kvacilo...nista.Dodajem jos gasa,popustam i dalje kvacilo..nista.Gas do daske na 6000 obrtaja,kvacilo pustim do kraja...ni makac,auto ne cima.Instruktor se dere na mene: Ubaci ga u prvu !...Pa ko da u onom stresu misli na prvu !!!
Preporuka:
24
3
Odgovori

Prijavi komentar

centrafor
Ponedeljak, 17. 02. 2014. 17:57h
neregistrovan korisnik
@Suzana : A jes stresno vala...I sta bi,jesi nasla rucicu menjaca ?:)
Preporuka:
20
1
Odgovori

Prijavi komentar

soc
Ponedeljak, 17. 02. 2014. 18:53h
neregistrovan korisnik
Moja porodica već skoro 25 godina poseduje Saab 900 gls, sa motorom koji su konstruisali saab-ovi inženjeri u vreme dok je ova firma izrađivala avionske motore. Nekoliko godina nije paljen, ali je bio garažiran. Pre nekoliko dana sam ga upalio posle samo par minuta verglanja- čudo jedno. Ovi današnji motori su puni elektronike koja je jeftina za proizvodnju, a maržira se do maloprodaje jedno 1000 do 2000 %.
Preporuka:
14
2
Odgovori

Prijavi komentar

Zvrle
Sreda, 19. 02. 2014. 21:46h
neregistrovan korisnik
Ovaj tekst moze da napravi od ljudi automobilske hipohondre. Naravno, sve u tekstu je tacno, ali ti problemi mogu da nastanu posle jako dugog takvog nacina koriscenja. Na primer, vozite stalno hladna kola i u roku od 3-4 godine mozete da ocekujete probleme. Normalno, uvek je bio savet, da se s vremena na vreme malo duze provoza auto, i da se ako je to moguce, ne krece s parkinga cim startujete motor. Na primer, moje kratke relacije su ~10km, i cisto sumnjam da neko pali kola da bi otisao iza coska do trafike, prodavnice, itd. Takodje, moram da kazem da skupljanje naslaga na EGR ventilu manje zavisi od nacina voznje, mnogo vise od kvaliteta goriva, koji je kod nas prilicno los.
Preporuka:
5
0
Odgovori