Greške koje skupo koštaju

Greške koje skupo koštaju

“Pa gde baš sad?!” Ovo je maltene obavezna reakcija vozača kada nešto sa automobilom pođe naopako. To potvrđuje koliko nam nijedan trenutak u životu nije zgodan da se išta... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

zoran-Avanti
Utorak, 18. 12. 2012. 11:08h
neregistrovan korisnik
e bas Tako Zato moja mecka ima 300.000km a na svakom servisu menjam sve sto treba Cak i onda kad mi majstor Kaze neka mozes jos 5.000km preci Sa ovim sponama... menjaj sve bre nestedi pare, zivot ti zavisi od toga!!!
Preporuka:
233
20
Odgovori

Prijavi komentar

Neko
Utorak, 18. 12. 2012. 20:22h
neregistrovan korisnik
@zoran-Avanti : Je zaboravio da kaze da najveca greota je sipati nase gorivo i voziti nasim putevima...
Preporuka:
251
6
Odgovori

Prijavi komentar

Automatik
Utorak, 18. 12. 2012. 11:22h
neregistrovan korisnik
Da li je ispravno na semaforu prebaciti u P (parking) ili u N (neutral) ? Razni majstori imaju razlicita misljenja dok ima i onih koji tvrde da je normalno da menjac ostane u D(drajvu) a noga na kocnici ujedno i kvacilu kod automatskih menjaca. Voleo bih odhovor bez obzira sto je vec ponudjen u tekstu(procitao sam tekst pa mi ne trebaju komentari tipa da pazljivo citam)
Preporuka:
142
23
Odgovori

Prijavi komentar

hauba
Utorak, 18. 12. 2012. 11:52h
neregistrovan korisnik
@Automatik : nikako u d,najbolje u p,i nogu nikako ne drzati na kocnici.
Preporuka:
18
107
Odgovori

Prijavi komentar

Lexus
Utorak, 18. 12. 2012. 18:43h
neregistrovan korisnik
@hauba : Ne slazem se sa tobom i aftora za Automat uvek u drajv i mozes vuciti sa sajlu ako auto stane u n-neutral max brzina 30 i najvise 25-30km to uvek staje u uputstva auto i ja sam mnogo puta vucio automat ,nema losi vozaci nego ima losi kvalitet auta.
Preporuka:
9
94
Odgovori

Prijavi komentar

Luminor
Utorak, 18. 12. 2012. 16:14h
neregistrovan korisnik
@Automatik : Na semaforu uvijek pritisnem kocnicu, ili ako je uzbrdica povucem rucnu. Sta ce mi automatik ako moram non-stop da drndam mjenjac i razmisljam o tome da li ce trajati 100k ili 200k kilometara. O tome ce brinuti sledeci vlasnik :)))
Preporuka:
72
48
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Utorak, 18. 12. 2012. 17:59h
neregistrovan korisnik
@Automatik : Voziti auto automatik manjacemje isto kao da jedes cokoladu sa omotom !!! Volim ja nekada da ga podsetim motor cemu sluzi, 2 brzina 70km/h a u trecoj nekada do 110km/h i posle lepo odmah u 5 brzinu, treba malo izduvati motor i spaliti sve sto ide iz njega !!! Automatik nikada ali nikada ne bih kupio, to je lenje ljude, jos kad bi mogli da kazu ajd sad prebaci u 3-u brzinu to bi bilo najbolje ili da pomisle i onda sam menjac sve odradi... PItanje, koliko kosta servis automatik menjaca ?
Preporuka:
70
267
Odgovori

Prijavi komentar

Lexus
Utorak, 18. 12. 2012. 18:59h
neregistrovan korisnik
@Dejan : Najbolje je Automatik pogotovo G7 mb ili sve nove auta trosi manje mena bolje i nikat da zaboravis u manju brzinu i pogotovo ako vozis u koloni 3 sati i te noge bole, pogotovo veci auto sa obican menjac i se ne proizvedi.......
Preporuka:
39
49
Odgovori

Prijavi komentar

Hehe
Utorak, 18. 12. 2012. 20:18h
neregistrovan korisnik
@Dejan : Ti pametan, ja glup. Samo ti vozi svoj manuelni, ja to ni lud ne bih takao vise nikad.
Preporuka:
78
87
Odgovori

Prijavi komentar

Sale
Utorak, 18. 12. 2012. 21:13h
neregistrovan korisnik
@Dejan : Vi ocigledno imate pogresno misljenje o automatskim menjacima. Oni su daleko pouzdaniji, i bez ikakvog odrzavanja. Zadnji modeli su cak i superiorniji u performansama od mehanickih. Neki od njih su zapecaceni, i nihe potrebno nikakvo odrzavanje. Voziri mehanicki menjac pi gradu je custa gnjavaza jer niste startniji, ne trosite manje goriva, permanentni menjate brzine, korustite jednu nogy za kvacilo, koje povremeni treba zameniti. Mozda niste imali prilke da vozite najnovijim autimatskim menjacem. Uostalom najprestizniji proizvodjaci u njihovim SPORTSKIM modelima ugradjuju automatske menjace. A, to vec sve dovoljno govori...Pozdrav!
Preporuka:
185
29
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Sreda, 19. 12. 2012. 11:37h
neregistrovan korisnik
@Sale : Imam pogresno misljenje i ostace pogresno do daljnjeg... Kao sto rekoh, automatski menjac je za lenje ljude, koje sve mrzi u zivotu a kako bi bilo da kupim auto sa automatskim menjacem i posle pisem kako je to lose i kako sam se zeznuo, hahhaa !!! Svaki auto sa automatskim menjacem trosi vise goriva nego sa manuelnim, to je tako i tako ce biti !!! Pa da su atomatik tako dobri,onda bi se ugradjivali u svaki auto ako cemo po nekoj zdravoj logici razmisljanja zar ne... Automatik je nazalost nekada neizbezan zbog velikog obrtnog momenta motora,tada bi nam trebalo kvalico metar precnika i pritisak na pedali kvacila od najmanje jedne tone a eto i odgovora zasto ,,sportski,, modeli imaju automatik manjac, nije to sto oni hoce vec moraju !!!
Preporuka:
56
182
Odgovori

Prijavi komentar

TomsavFr
Sreda, 19. 12. 2012. 16:10h
neregistrovan korisnik
@Dejan : "Pa da su atomatik tako dobri,onda bi se ugradjivali u svaki auto ako cemo po nekoj zdravoj logici razmisljanja zar ne... " Vidi se da nikada niste bili u americi. Tamo je 99% kola sa automatskim menjacem. Cak sta vise, auto skole nisu vise ni obavezne da Vas nauce da vozite sa obicnim menjacem. Licno vise volim manualni menjac ali to ni u kom slucaju ne znaci da novi automatski menjaci su losiji od manualnih. Automatik je super voziti po guzvama na putivima jer umara mnogo manje kada je na putu STOP & GO
Preporuka:
143
17
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Sreda, 19. 12. 2012. 19:44h
neregistrovan korisnik
@TomsavFr : U usa nema motora ispod ( uglavnom) ispod 3000ccm koji imaju kamionski obrtinim moment i zato moraju da se ugradjuju automatik menjaci !!! Kako ces 300-400KS preneti sa motora na menjac, kvacilom mozda, svi samo posmatraju auto kao auto a zasto je bas tako e tu su pravi duduci !!! Zao mi je sto je tako i neka tako ostane, svako za sebe sta voli i OK
Preporuka:
52
81
Odgovori

Prijavi komentar

TB
Četvrtak, 20. 12. 2012. 07:56h
neregistrovan korisnik
@Dejan : A sta je sa raznoraznim Ferrarijima i Lamborginijima, Mercedesima AMG sa 500-600KS i manualnim menjacima u Evropi? I vecina kamiona imaju obicne manualne menjace.
Preporuka:
82
19
Odgovori

Prijavi komentar

Marko
Četvrtak, 20. 12. 2012. 11:35h
neregistrovan korisnik
@Dejan : Sedi di si, i za di si nisi!
Preporuka:
74
14
Odgovori

Prijavi komentar

mica
Sreda, 19. 12. 2012. 17:50h
neregistrovan korisnik
@Automatik : u p ili n, obavezno noga a kočnici.
Preporuka:
5
25
Odgovori

Prijavi komentar

Marko
Četvrtak, 20. 12. 2012. 11:30h
neregistrovan korisnik
@Automatik : Nijedan proizvodjac ne preporucuje prebacivanje iz D u N ili P na semaforu. Cak kazu da je stetno cesto prebacivanje. Naravno ako znate da ce zeleno tek za 2-3 minute, onda P i gasite auto.
Preporuka:
48
7
Odgovori

Prijavi komentar

Hans
Utorak, 18. 12. 2012. 11:27h
neregistrovan korisnik
Ne znam za novija auta, ali ja i otac smo sa Corsom B iz 1998 presli 190.000 KM na fabrickom setu kvacila i jos nista nismo mjenjali od toga.. Pa mi malo cudno kad cujem da za neka novija auta mjenjaju kvacilo na vec nekih 120.000 KM. Ima li ko slicna iskustva..
Preporuka:
100
7
Odgovori

Prijavi komentar

popeye
Utorak, 18. 12. 2012. 11:46h
neregistrovan korisnik
@Hans : daj zeni da vozi pa ce ti sve biti jasno
Preporuka:
255
14
Odgovori

Prijavi komentar

S
Utorak, 18. 12. 2012. 12:15h
neregistrovan korisnik
@Hans : Zato je najbolje uzmes nov auto, vozis 2 god pa ponovo kupis nov.... Necu sigurno jedan auto da vozim 500 000 km...
Preporuka:
32
129
Odgovori

Prijavi komentar

popp
Utorak, 18. 12. 2012. 12:22h
neregistrovan korisnik
@Hans : Zavisi gde si napravio vecinu kilometraze, na otvorenom putu ili u gradu. Navescu ti licni primer. Imam Passat b5 '97 kupljen nov u Srbiji koji je presao oko 150-160k km vecinu kilomertaze je presao na otvorenom putu i fabricko kvacilo je izdrzalo oko 140k km. Pored njega imao sam uvek Yuga koji je 95% kilometraze prelazio u gradu. Jedan se penzionisao sa oko 200.000 km, dok drugi sa nakih 60k km koristim i danas. Na njima mi je kvacilo, bilo domace, bilo Sachs uglovnom odlazilo na nekih 60-70k km.
Preporuka:
51
3
Odgovori

Prijavi komentar

jatak
Utorak, 18. 12. 2012. 13:33h
neregistrovan korisnik
@popp : imao 406hdi,kvačilo izdržalo 304.000km
Preporuka:
56
2
Odgovori

Prijavi komentar

Volvo
Sreda, 19. 12. 2012. 10:30h
neregistrovan korisnik
@jatak : Volvo v40 2001. kvacilo zamenjeno na 365.000km, sad je na 425.000 auto i i dalje servis+gorivo i teraj ;)
Preporuka:
63
2
Odgovori

Prijavi komentar

bombarule
Nedelja, 23. 12. 2012. 01:44h
neregistrovan korisnik
@Volvo : Moja Alfa 156 SW, sa 1.9 jtd motorom, se jos uvijek vozi sa fabrickim kvacilom a gazi vec 263k kilometara.
Preporuka:
28
6
Odgovori

Prijavi komentar

bombarule
Nedelja, 23. 12. 2012. 11:02h
neregistrovan korisnik
@jatak : Posjedujem Alfu 156 SW sa 1.9 jtd motorom, kvacilo je jos uvijek fabricko a gazim vec 263k. Na prethodnom autu, Opel Vectra A 2.0 GT, sam mijenjao kvacilo na 280k.
Preporuka:
19
3
Odgovori

Prijavi komentar

glupkotocak
Utorak, 18. 12. 2012. 11:47h
neregistrovan korisnik
Nikako u N kod automata na crvenom svetlu.
Preporuka:
44
11
Odgovori

Prijavi komentar

Sale
Utorak, 18. 12. 2012. 21:16h
neregistrovan korisnik
@glupkotocak : Nepotrebno je prebaciti u N, ali nije opasno. Najmoderniji automatski menjaci sami prebace posle par sekundi mirovanja auta u N.
Preporuka:
34
1
Odgovori

Prijavi komentar

doktor
Sreda, 19. 12. 2012. 01:56h
neregistrovan korisnik
@glupkotocak : A zbog cega?
Preporuka:
19
3
Odgovori

Prijavi komentar

Goran
Utorak, 18. 12. 2012. 11:52h
neregistrovan korisnik
Изостављено је најбитније правило, ако паркирате вашег мезимца у гаражу и не возите га никако, сигурно ће вам трајати много дуже него што је то фабрички прописано. Притом нећете имати никаква улагања и можете коначно да будете задовољни. За оне који лоше тумаче био сам саркастичан. Ајмо сад реално да погледамо ствари, дакле рупе на путу, дакле кочење, дакле промена степена преноса. У Србији да се сачуваш од овога, нема шансе. Свако мало, рупа, притом је неизбежно нагло кочење или промена брзине или једноставно прелетиш преко рупе.
Preporuka:
221
3
Odgovori

Prijavi komentar

Moj-savet-je
Utorak, 18. 12. 2012. 14:05h
neregistrovan korisnik
@Goran : bolje naglo kocite nego da udarite.
Preporuka:
116
3
Odgovori

Prijavi komentar

Lexus
Utorak, 18. 12. 2012. 18:52h
neregistrovan korisnik
@Moj-savet-je : I ja se slazem sa tobom isto u Nenacku na autoputu udaris jednom naglo i pustis kocnicu iposle polako a ne obratno.
Preporuka:
10
22
Odgovori

Prijavi komentar

Zoki-kaze
Sreda, 19. 12. 2012. 09:41h
neregistrovan korisnik
@Goran : Nije ni to resenje. Ako ti je auto pod garancijom, a parkiras ga u garazu, moraces na godisnji servis inace gubis garanciju. ;) Inace, sve je to u tekstu lepo napisano, problem je samo sto se kod nas krpi kraj sa krajem i improvizuje sto sa servisima, sto sa gorivom, delovima, majstorima... Svesni su ljudi sta ikako treba, al realnost je drugacija...
Preporuka:
96
1
Odgovori

Prijavi komentar

Strucnjak
Utorak, 18. 12. 2012. 12:27h
neregistrovan korisnik
Samo mi jedna stvar nije jasna... A to je sto se tice ovog mulja na dnu rezervoara... Po nekoj logici ta pumpa se nalazi na najnizoj tacki rezervoara, valjda jer je prirodno da gravitacija vuce gorivo i samim tim olaksava posao pumpi... E sad, ako je mulj na dnu, zar on ne bi trebao da je sve vreme oko pumpe i najnize tacke... Bez obzira koliko goriva ima... Druga logika je da on pluta po vrhu goriva i rezervoaru, pa kad se smanji kolicina da krene da upada... Ali svi tvrde drugacije...
Preporuka:
129
10
Odgovori

Prijavi komentar

Gpz
Utorak, 18. 12. 2012. 19:16h
neregistrovan korisnik
@Strucnjak : Ispod pumpe postoji "taloznik" , odnosno pumpa nije na najnizem delu rezervoara.Neizbezno je da deo taloga dospe u motor,ali kada nivo goriva u rezervoaru opadne koncentracija taloga poraste i motor vise ne moze da se izbori.Nije isto kada motor potrosi kilo taloga razmucenih u 50 litara i kada isto to kilo treba da potrosi sa 5 litara. Ja i drug imamo identicne motocikle-on doliva gorivo tek kad mora da ga prebaci na rezervu,ja dolivam do cepa posle svakih 100-150km.Rezultat je da su moji karburatori dosad jednom cisceni i vakumirani a njegovi sa istom kilometrazom(200km +/-) su neki dan isli na servis treci put.Da ne pominjem da gorivo dosta sprecava i pojavu korozije rezervoara sa unutrasnje strane.
Preporuka:
89
1
Odgovori

Prijavi komentar

Lexus
Utorak, 18. 12. 2012. 22:32h
neregistrovan korisnik
@Gpz : Na pumpu u rezervaru uvek ima filter i jos jedan prie bos pumpa, koj se menja na novie auta na 60.000km na starije na 120.000km a nije dobro voziti na rezervu pogotovo po zimi radi kondenzacija i voda nie dobra za pumpu i dizne rga i moze da za mrzne po zimi,isto nije dobro sa malo goriva u rezervar ako parkiras auto us brda i kad e malo goriva pumpa ide na bez goriva i onda se is trosi i crkne za kratko vreme..
Preporuka:
39
3
Odgovori

Prijavi komentar

Ne
Utorak, 18. 12. 2012. 23:04h
neregistrovan korisnik
@Gpz : Rezervoar ne moze da korodira unutra.
Preporuka:
11
49
Odgovori

Prijavi komentar

Lexus
Sreda, 19. 12. 2012. 09:29h
neregistrovan korisnik
@Ne : Skoro svi auta imaju plasticne rezervare a kondezacija mora negde da izage posto voda e tezija od benzin ona najpre izage i u filter se na kupi moze po zim zamrzne da izrgaju dizne, zato na svaki treci put napuni pun rezervar nije toliko opasno kao mi sta preteruemo sa preporuke .
Preporuka:
13
9
Odgovori

Prijavi komentar

Gpz
Petak, 21. 12. 2012. 03:14h
neregistrovan korisnik
@Ne : Ne? Juce smo spremali drugov motor za zimu, pa i proverili rezervoar i voleo bih da ste videli sto i ja.Sad je na mehanickom ciscenju pa kad ga pokupimo ide na plastifikacuju(ili kakvu vec zastitu iznutra) da bi ga sacuvali jos koju sezonu.
Preporuka:
28
1
Odgovori

Prijavi komentar

Boki
Utorak, 18. 12. 2012. 14:07h
neregistrovan korisnik
Ako vozitr bolji auto svima bez blama kazite da polako zatvore vrata.
Preporuka:
145
4
Odgovori

Prijavi komentar

Luminor
Utorak, 18. 12. 2012. 16:20h
neregistrovan korisnik
@Boki : Aaaaaj najvise me nerviraju "varioci", kad zalupi vrata, a auto se zaljulja...
Preporuka:
139
4
Odgovori

Prijavi komentar

Boza
Utorak, 18. 12. 2012. 14:10h
neregistrovan korisnik
Za auto u zimskim uslovima je dovoljno 30 sekundi od startovanja motora i mozete krenuti. Naravno ne pod velikim gasom dok se motor bar malo ne zagreje.
Preporuka:
97
2
Odgovori

Prijavi komentar

Aa
Utorak, 18. 12. 2012. 20:25h
neregistrovan korisnik
@Boza : Bas sam to hteo da spomenem. U uputstvu svakog novijeg auta pise da se ne preporucuje zagrevanje motora u mestu. Naravno, ne preporucuje se ni forsiranje hladnog motora. Normalna voznja je prava mera.
Preporuka:
129
2
Odgovori

Prijavi komentar

Vozac-Yuga
Utorak, 18. 12. 2012. 14:50h
neregistrovan korisnik
@Strucnjak Vozači Yuga tj. oni koji su čistili rezervoar, znaju da se stvara emulzija od nečistoća koja pliva na benzinu.
Preporuka:
38
1
Odgovori

Prijavi komentar

S-max
Utorak, 18. 12. 2012. 18:23h
neregistrovan korisnik
@Vozac-Yuga : Nije to od goriva, to se auto polako raspada pa nešto ostane u rezervoaru :). Šala mala. Meni je katalizator riknuo jer sam točio "bezolovni" u Bosni. Ko zna šta je to bilo.
Preporuka:
52
0
Odgovori

Prijavi komentar

Lexus
Utorak, 18. 12. 2012. 19:38h
neregistrovan korisnik
@S-max : Ne mora da je do bezolovni, mozda je auto presao puno ili siga vozio velike brzine dugo vremena ili termostat ti neradi dobro i kad je hladan motot sprica puno goriva i katalizator se zapusi onda moras da izduvas dobro moror i katalizator...
Preporuka:
8
20
Odgovori

Prijavi komentar

S-max
Četvrtak, 20. 12. 2012. 00:27h
neregistrovan korisnik
@Lexus : Termostat nije zadužen za rad katalizatora, sigurno misliš lambdasonde. A to da se pročisti nije za katalizator već za DPF na dizel motorima. Njih moraš, kad se napune, pod većom turažom 10ak min. voziti da bi nastupila regeneracija filtera. Kod mene je stvarno bilo do goriva, čak sam morao rezervoar da ispumpam!
Preporuka:
20
0
Odgovori

Prijavi komentar

Lexus
Četvrtak, 20. 12. 2012. 23:47h
neregistrovan korisnik
@S-max : Termostat reggulira temperatutu u motoru ako je termostat dugo otvoren motor nie vruc i ide dugo pod coku i sprica puno goriva i lamasonden ne moze da regulira gasove i ako vozis dugo vremena sa termostat ko ne radi dobro upropasti catalizator a kod dizele imaju vebasto grijanje i akoje hladno on se upali i odma grije motor pogotovo dizel motora koji voze po Gradu i se na Pune goriva u catalizator ili (partikel)filter i moras da bi nastupila regeneracija sa compjuter u radionu i zato je dobro da izduvas motor bar jednom nedeljom na autoput ako puno vozis po gradu,normalno da los benzin upropasti katalizator...........
Preporuka:
6
7
Odgovori

Prijavi komentar

Boban-9
Sreda, 19. 12. 2012. 10:27h
neregistrovan korisnik
@S-max : To sto si ti sipao je verovatno bilo "bez benzina" a ne "bez olova" , u svakom slucaju cesta "smrt" katalizatora nastupa kad pojedini pametnjakovici "isturiraju" auto (po njihovom da bi ga izduvali ) a zatim ga ugase bez da sacekaju da obrtaji sidju na minimum.
Preporuka:
26
1
Odgovori

Prijavi komentar

S-max
Sreda, 19. 12. 2012. 13:12h
neregistrovan korisnik
@Boban-9 : Neznam dali to ubija katalizator ali znam da je to smrt za turbo motore, dizel i benzinac. Prije 4 godine imao sam Nissan Skyline R34 uvezen iz Japana ( volan desno). Kad sam prvi put došao kući, ja ga ugasim-on dalje radi, izvadim ključ-motor još radi, izađem i zaključam- još radi. Nazovem tipa od koga sam ga kupio i on mi objasni da ima neka Elektronika koja neda motoru da se ugasi dok se turbo ne ohladi. Iz tog uređaja je neki glas na japanskom govorio nešto, ali ja nisam razumio :)
Preporuka:
84
1
Odgovori

Prijavi komentar

Boban-9
Sreda, 19. 12. 2012. 20:07h
neregistrovan korisnik
@S-max : U sustini svaki auto treba ostaviti 2-3 minuta da radi na "ler" a narocito ako ima turbinu,kao sto i ne treba ostavljati upaljen auto da bi se "zagrejao" .
Preporuka:
31
1
Odgovori

Prijavi komentar

S-max
Četvrtak, 20. 12. 2012. 00:20h
neregistrovan korisnik
@Boban-9 : Baš tako. Sada su u modi automobili sa malom kubikažom i mnogo konja koji imaju čak do tri turbine. Kada siđeš sa autoputa da točiš gorivo (govorim o Nemačkoj) i odmah ugasiš auto, pumpa za vodu i ventilator dalje rade da bi se ohladio. Ali ipak to nije dovoljno i čitam o dosta slučajeva gdje turbo probleme pravi. A kad vidim da neko upali auto i ostavi da se ugrije, najradije bi mu ključeve oduzeo. Zato postoji "Webasto" :)
Preporuka:
24
4
Odgovori

Prijavi komentar

marebatica
Utorak, 18. 12. 2012. 19:14h
neregistrovan korisnik
Auuuu vazacu juga,samo se ti drzi svog yuga a nas lenje i glupe pusti da vozimo automatike!
Preporuka:
24
31
Odgovori

Prijavi komentar

Manuelac
Utorak, 18. 12. 2012. 21:21h
neregistrovan korisnik
Da se ne lazemo,ako vozis automatik ili si klinac od 16 godina i zivis u Americi ili si lencuga....,a najcesce da nisi ni naucio da menjas brzine dok si isao na casove voznje...tako da ziveo manuelni menjac!:-)
Preporuka:
41
60
Odgovori

Prijavi komentar

Zoki-kaze
Sreda, 19. 12. 2012. 09:57h
neregistrovan korisnik
@Manuelac : Ja bih pre rekao da ti nisi nikada imao dodir sa automatskim menjacem. Evo nekoliko primera. Voleo bih te videti kako auto od recimo 500-600 ks vozis po gradu sa manuelnim menjacem. Da li bi se po najvecoj guzvi od Zemuna do Pancevackog mosta radje drndao sa manuelnim u 1-2 brzini i to sa konstantnom vagom, ili automatikom. Manuelni menjac mazda ima smisla na otvorenom putu, pa da teras motor u viseoke obrtaje i glumis Sumahera dok te panduri ne klepe po usima, kao sto obicno biva. Mada, odredjeni noviji automatski menjaci pruzaju mogucnost sportske voznje na daleko visem nivou od manuelnih.
Preporuka:
71
11
Odgovori

Prijavi komentar

Manuelac
Četvrtak, 20. 12. 2012. 01:37h
neregistrovan korisnik
@Zoki-kaze : Sine,ja sam provozao skoro svaki auto koji si video na ulici...automatski,manuelni...25000km prelazim godisnje i ne uci me ti molim te o kolima nista! S razlogon smatram zasto je bolji manuelni menjac i ostajem pri toj odluci! Znam gomilu ljudi koji sednu u auto sa.manuelnim menjavem i ne mogu da krenu jer im se auto ugasi posto su zaboravili kako se vozi,sramota! Plus sto automatik trosi mnogo vise i ima tako jos dosta mana...al ne mogu ja sa tobom o tome....prodji malo praksu pa se uveri!
Preporuka:
22
87
Odgovori

Prijavi komentar

Zoki-kaze
Četvrtak, 20. 12. 2012. 11:16h
neregistrovan korisnik
@Manuelac : Prvo ja ti nisam sin. Drugo, ipak bih ipak rekao da ti nemas pojma o automobilima. Trece, o mojoj praksi ne treba da se brines.
Preporuka:
78
12
Odgovori

Prijavi komentar

Manuelac
Četvrtak, 20. 12. 2012. 01:39h
neregistrovan korisnik
@Zoki-kaze : Samo jos nesto da te naucim...posto vidim da vozis polovnjake pa ne znas....novi automobili ne zahtevaju vagu! Postoji nesto sto se zove pomoc pri kretanju na uzbrdici...vaga je istorija!
Preporuka:
15
38
Odgovori

Prijavi komentar

S-max
Četvrtak, 20. 12. 2012. 23:15h
neregistrovan korisnik
@Manuelac : Pa postoji ta pomoć ali ako si tako iskusan, sigurno to nepališ. I to nema svaki noviji automobil. Automatik je zakon za grad i uopšte za vožnju, dosta se opuštenije dolazi na cilj.
Preporuka:
57
3
Odgovori

Prijavi komentar

Milos
Subota, 22. 12. 2012. 16:00h
neregistrovan korisnik
@Zoki-kaze : Ja sam vozio i automatik i manuelni. Svaki ima prednosti i mane. Prednost automatika je sto u gradu ne moras da drzis "na kvacilo" kad je velika guzva. Velika mana mu je za voznju po snegu i ledu, pogotovo u brdovitim mestima kao sto je moje selo Sicevo. Iz iskustva tvrdim da manuelni tu ima veliku prednost, automatik je brz, ne moze dovoljno da se uspori nikad bez kocnica po snegu i ledu, sto je nezgodno.
Preporuka:
42
0
Odgovori

Prijavi komentar

Luminor
Sreda, 19. 12. 2012. 10:46h
neregistrovan korisnik
@Manuelac : Zanimljivo misljenje. Zamisli da ja kazem "svi koji voze manuelni su budale sto se cimaju sa mjenjacem, pogotovo u gradskoj guzvi". Samo se ti tjesi, ali sva bolja auta su sa aut. mjenjacem. Svako vozi sta mu odgovara ( i ono sto moze da priusti...)
Preporuka:
40
8
Odgovori

Prijavi komentar

Dragan
Sreda, 19. 12. 2012. 15:18h
neregistrovan korisnik
Automatik je idealna stvar da sacuva auto od lisih vozaca. Od njih cuva motor, nosace motora, nema kvacilo koje mugu da sprze kao kod manuelnog menjaca a i mogu biti skoncentrisanjiji na voznju, ne moraju da vitlaju sa menjacem.
Preporuka:
60
1
Odgovori

Prijavi komentar

MrModeco
Sreda, 19. 12. 2012. 19:05h
neregistrovan korisnik
posedovao astru g 1.8 sa automatskim menjacem, sada vozim lagunu 1.8 sa manuelnim menjacem. i na automatiku mozes samostalno da menjas brzine ili da samo stavis u drive mode, ipak vozeci manuelni malo vise utices na voznju. ja sam za manuelni.
Preporuka:
25
2
Odgovori

Prijavi komentar

Dragan-
Četvrtak, 20. 12. 2012. 07:49h
neregistrovan korisnik
Kada hladan motor radi u praznom hodu smesa benzina i vazduha je bogatija i visak benzina razblazuje ulje pa je podmazivanje losije i motor se ubrzano haba. Idealno zagrevanje nije u mestu nego pri umerenom broju obrtaja i lakom opterecenju jer je tada smesa siromasnija nego u praznom hodu ili tokom voznje na niskom broju obrtaja. Zabluda da motor treba ugrejati potice iz vremena kada su motori bili slabiji i auto nije mogao da "izvuce" dok je hladan. Nekad se taj savet daje da bi se sprecilo jos vece ostecenje ako neko forsira hladan motor. Znaci moze da se vozi odmah ali "meko" dok se ne zagreje. Dobro je tokom zime koristiti sinteticka ulja jer bolje podmazuju u ekstremnim rezimima i manje ih rastvara nesagoreli benzin. Inace nikad ne zagrevajte motor u garazi jer su izduvni gasovi iz hladnog motora izuzetno toksicni i kancerogeni.
Preporuka:
91
1
Odgovori

Prijavi komentar

Miso
Petak, 21. 12. 2012. 07:34h
neregistrovan korisnik
@Dragan- : Puno toga zavisi i da li je auto sluzbeni ili ne. Sluzbeni se puno brze zagreje :-/
Preporuka:
81
3
Odgovori

Prijavi komentar


divac
Petak, 16. 10. 2015. 22:50h
@Miso : imam jedno pitanje,pa vas molim za iskren odgovor?od skoro vozim mercedesa e 200d automatik,u toku voznje mi se desilo da mi se auto ugasio i na displeju mi je izaslo EPS, ostao sam bez goriva i sad nemogu da upalim auto.Pomagajte hvala!!!!!!
Preporuka:
10
1
Odgovori

Prijavi komentar

Miso
Petak, 21. 12. 2012. 07:32h
neregistrovan korisnik
Bravo Dragane! Najbolji majstor za Fiata! Car! Veliki pozdrav!
Preporuka:
16
3
Odgovori