Osam najčešćih grešaka vozača

Osam najčešćih grešaka vozača

Slavoljub Sandić radi kao instruktor vožnje oko 35 godina. Za to vreme obučio je preko 2.500 kandidata. Svaki dan je na beogradskim ulicama i kako kaže, nagledao se svega i svačega.... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

komentar
Utorak, 06. 11. 2012. 13:24h
neregistrovan korisnik
Pametni i dobri saveti...
Preporuka:
231
6
Odgovori

Prijavi komentar

Dule
Utorak, 06. 11. 2012. 13:31h
neregistrovan korisnik
Propustanje pesaka po svaku cenu bih zabranio. Vozaci cesto naglo koce da bi propustili pesaka, i onaj iza ako nije pod punom paznjom lako moze da se zakuca u prvog. Stavise, takvi sudari su postali cesti, tako da je vise stete nego reda i koristi. A pesaci se osilili, pa se prosto ocekuje da cim kroce nogom na pesacki prelaz da svi staju, bez obzira koliko automobila ima i pod kojom brzinom voze.
Preporuka:
104
405
Odgovori

Prijavi komentar

sinisa
Utorak, 06. 11. 2012. 14:04h
neregistrovan korisnik
@Dule : vracamo se na propisano odstojanje I postovanje ogranicenja brzine, druze.
Preporuka:
388
16
Odgovori

Prijavi komentar

A-koji-propis-regulise
Utorak, 06. 11. 2012. 15:36h
neregistrovan korisnik
@sinisa : Kada se baba zakuca na liniji, ja stanem da predje ulicu do kraja, a ona stoji 5min i ne mrda, a ja cekam da neko i mene i babu pokupi odpozadi.
Preporuka:
109
37
Odgovori

Prijavi komentar

Petar
Utorak, 06. 11. 2012. 15:46h
neregistrovan korisnik
@sinisa : Moz se vracas koliko hoces ti,ali onaj ize to ne radi. Ja sam gledao vise uta rizicnu situaciju kada se stane da se pusti pesak,a onaj iza uzme da pretice.
Preporuka:
140
3
Odgovori

Prijavi komentar

George
Utorak, 06. 11. 2012. 14:17h
neregistrovan korisnik
@Dule : Pravi balkančeros.....
Preporuka:
216
19
Odgovori

Prijavi komentar

Realno
Utorak, 06. 11. 2012. 14:18h
neregistrovan korisnik
@Dule : Upravo zbog takvih situacija su navedeni i ostali saveti kao sto su drzanje odstojanja, prilagodjena brzina kretanja itd. Mene je svojevremeno instruktor ucio da su pesaci uvek u pravu. To ne zato sto stvarno jesu, jer u vecini slucaja nisu, ali zato sto ako ga udaris i jos uz to ishod je smrtan slucaj, uopste nije bitno ko je bio u pravu ili ne. Pesaka jednostavno vise nema, a vozac odgovara, bio u pravu ili ne.
Preporuka:
238
4
Odgovori

Prijavi komentar

Zar-ti-to-ne-govori
Utorak, 06. 11. 2012. 15:39h
neregistrovan korisnik
@Realno : Da i pesaci treba da paze? Ja bih i njih malo na obuku. Cenite i svoj i tudji zivot, aman ljudi...
Preporuka:
114
22
Odgovori

Prijavi komentar

joca
Utorak, 06. 11. 2012. 16:54h
neregistrovan korisnik
@Zar-ti-to-ne-govori : i sta ako nece na obuku, zabraniti im mozda prelazenje ulica, ili ako padnu test za pesake...
Preporuka:
43
33
Odgovori

Prijavi komentar

Ne
Utorak, 06. 11. 2012. 20:18h
neregistrovan korisnik
@joca : Nego neka im lepo pisu kazne za prelazenje van pesackog na pr.
Preporuka:
85
6
Odgovori

Prijavi komentar

nenad
Sreda, 07. 11. 2012. 00:31h
neregistrovan korisnik
@Ne : do 100 m van pesackog pesak sme da predje ulicu.
Preporuka:
11
41
Odgovori

Prijavi komentar

zastonemozecirilicninick
zastonemozecirilicninick
Sreda, 07. 11. 2012. 06:15h
@nenad : Не него ако нема пешачког на 100м
Preporuka:
64
2
Odgovori

Prijavi komentar

a
Sreda, 07. 11. 2012. 08:48h
neregistrovan korisnik
@nenad : cemu minusi, tako pise u zakonu.
Preporuka:
9
25
Odgovori

Prijavi komentar

Ivan-Majstorovic
Sreda, 07. 11. 2012. 10:07h
neregistrovan korisnik
@nenad : Ne, dalje od 100 m od pesackog prelaza, pesak sme da predje ulicu van pesackog prelaza. Ako do prelaza ima manje od 100 m, pesak mora da ide na prelaz. Medjutim, 100 m od pesackog prelaza, je tzv. zona raskrsnice, gde vozac mora da ocekuje da ce neki pesak pokusati da predje ulicu i spram toga bi morao da prilagodi kretanje tako da moze bezbedno da se zaustavi u svakom trenutku. U slobodnom prevodu znaci, da si kao vozac kriv - obrni, okreni, jer dalje od 100 m moras da ocekujes pesaka jer mu je to dozovljeno, a blize, moras da ocekujes pesaka, jer si u zoni gde se pesaci ocekuju. Zato ljudi, pazite na pesake. :)
Preporuka:
43
1
Odgovori

Prijavi komentar

lala
Nedelja, 11. 11. 2012. 09:32h
neregistrovan korisnik
@Realno : u eu....ne znam kako je sad kod nas jedino sto oslobadja krivuce vozaca je ako je pesak u pijanom stanju. imao sam priliku da vidim kad je Moldavac zgazio jednog pijanog Dominikanca....i posle u novinama peocitam da je oslovodjen svake krivice i odgovornosti.
Preporuka:
8
1
Odgovori

Prijavi komentar

Pih
Utorak, 06. 11. 2012. 14:24h
neregistrovan korisnik
@Dule : Naravno, bolje da skršiš pešaka, nego auto. Izem ti rezon! Lepo piše da bi SVI VOZAČI trebalo da uspore 50-ak m pre pešačkog! Što se pešaka tiče, uvek sam na njihovoj strani. Jedino im zameram što znaju da se opušteno vuku preko pešačkog, kao da šetaju negde pored reke.
Preporuka:
207
18
Odgovori

Prijavi komentar

Koji-pesacki
Utorak, 06. 11. 2012. 15:45h
neregistrovan korisnik
@Pih : Svojim ocima videh lepo kod Vuka kako pandur zaustavlja i pise kazne vozacima na pesackom, a 10m iza njega VAN PESACKOG buljuk ljudi i studenata ide preko 4 trake i tramvajskih sina kao da su u Knezu!
Preporuka:
117
3
Odgovori

Prijavi komentar

Tony
Utorak, 06. 11. 2012. 20:56h
neregistrovan korisnik
@Koji-pesacki : Slazem se, ali izreka kaze da je kriv onaj koga uhvate, pa on posle plati i za ostale...
Preporuka:
47
2
Odgovori

Prijavi komentar

Da-ali-najcesce
Utorak, 06. 11. 2012. 23:10h
neregistrovan korisnik
@Tony : Ovaj u kolima plati novcem a ovaj van pesackog plati glavom. Najoprezniji treba da budu na prvom mestu pesaci, pa motorciklisti, pa vozaci, a najpazljiviji vozaci i motorciklisti pa pesaci. Zna se ko je najjaci u saobracaju i treba razviti svest o tome kod svih ucesnika. Najveca je odgovornost na najjacem, ali to ne znaci da pesaci treba da se opuste, naprotiv. Ja sam i pesak i vozac i postujem jednako sve ucesnike u saobracaju ali vise pazim kad idem peske jer znam da me ne stiti kabina auta.
Preporuka:
29
5
Odgovori

Prijavi komentar

Mile
Sreda, 07. 11. 2012. 06:21h
neregistrovan korisnik
@Koji-pesacki : taj buljuk sto ga zoves jeste grupa i grupama nigde nije zabranjeno da prelaze put koliko god trake da ima grupa ima prednost!
Preporuka:
8
34
Odgovori

Prijavi komentar

lala
Nedelja, 11. 11. 2012. 09:59h
neregistrovan korisnik
@Pih : a kad jos imaju mp3 zaglavljen u usima ili pricaju na mobilni prilikom prelaska sto je i pesacima zabranjeno ja koristim jednu bezopasnu tehniku....pritisnem kvacilo i gas da cuju dobro ...vecina ih ubrza malo...cisto da im dam do znanja da mogu da ih pokupe manje obazrivi vozaci ...da su u tom slucaju oni ugrozeni...ne bitne su posle zakonske uredbe ako se i sami ne paze i neko pogine ili ostane invalid.
Preporuka:
18
1
Odgovori

Prijavi komentar

Bozic-Bata
Utorak, 06. 11. 2012. 14:46h
neregistrovan korisnik
@Dule : Tako je !!!!!! Tri put ura za druga Duleta! Ura ura urrrrrrrrrrra!!!!!
Preporuka:
25
44
Odgovori

Prijavi komentar

nena
Utorak, 06. 11. 2012. 15:15h
neregistrovan korisnik
@Dule : pa gde su pesacki prelazi obicno postoji i neko ogranicenje brzine koje se treba pridrzavati,tako da nema potrebe za naglim kocenjem,a isto tako treba i neko rastojanje da se drzi... a vi ne,udri po pesacima,trsi...
Preporuka:
83
7
Odgovori

Prijavi komentar

niki
Utorak, 06. 11. 2012. 15:36h
neregistrovan korisnik
@Dule : Dule, pa ne može tako. Istina je da pešak pre nego stupi na kolovoz, dužan je da se uveri da vozila koja prilaze prelazu mogu bezbedno da se zaustave ALI..... situacija pred pešačkim je skoro kao da imaš obrnuti trokut. Pešaci imaju prednost, ne smeš da ih sečeš. To znači da kad nailaziš na pešački, moraš da usporiš tako da u svakom trenutku možeš da se zaustaviš. Ako je još i isparkiran neki kombi i kamion tim više da moraš da usporiš kako nebi izletelo neko dete preko pešačkog. Živim u sloveniji i veruj mi da se baš tako vozi! Ako isečeš čoveka na pešačkom sramota je ! Više puta...kad sam pešak i naletim na nekog ko me nije primetio, stanem u sred pešačkog... iz auta dižu ruku u znak izvinjenja. Jednostavno je ljudi.....usporite, to što ćete uštediti 2-5 minuta danas ne vredi ljudskoga života (setite se da i vi imate decu-pešake).
Preporuka:
112
0
Odgovori

Prijavi komentar

Baobaba
Utorak, 06. 11. 2012. 16:32h
neregistrovan korisnik
@Dule : Samo da si ti lupio.
Preporuka:
32
9
Odgovori

Prijavi komentar

antic
Utorak, 06. 11. 2012. 17:30h
neregistrovan korisnik
@Dule : Sedi dole! JEDAN!
Preporuka:
31
7
Odgovori

Prijavi komentar

Marijan
Utorak, 06. 11. 2012. 17:59h
neregistrovan korisnik
@Dule : E moj dule ko tebi dade vozacku dozvolu... zbog takvih kao ti se moja supruga svaki dan streca gledajuci siledzije za volanom kako ugrozavaju sebe i druge. Ja sa ponosom propustam SVAKOG pesaka koji ima nameru da predje pesacki prelaz.. A taj koji je iza mene i koji mi trubi svaki put sto kocim pred pesackim za njega nemam komentara... To mora da je DULE iza mene..
Preporuka:
73
7
Odgovori

Prijavi komentar

svedsko-pravilo
Utorak, 06. 11. 2012. 19:33h
neregistrovan korisnik
@Dule : Na otvorenom putu najmanje rastojanje izmedju dva vozila je 8 metar a u gradu 4 i nema zakucavanja...
Preporuka:
16
12
Odgovori

Prijavi komentar

Zoran
Utorak, 06. 11. 2012. 21:22h
neregistrovan korisnik
@svedsko-pravilo : Rastojanje treba da bude priblizno polovini brzine vozila koje ide ispred vas. Ako ide 60 km/h znaci 30 metara.
Preporuka:
21
0
Odgovori

Prijavi komentar

lola
Sreda, 07. 11. 2012. 01:09h
neregistrovan korisnik
@svedsko-pravilo : Idealno je kad onom ispred sebe vidis ceo tocak.
Preporuka:
5
13
Odgovori

Prijavi komentar

sinisa
Utorak, 06. 11. 2012. 20:19h
neregistrovan korisnik
@Dule : zaboravih da ti kazem da se slazem sa delom oko "pesaka-presretaca",onih sto "padaju" na haubu.kao pesak (i vozac) uvek ostvarujem vizuelni kontakt sa vozacem pre prelaska ulice. cesto stanem kao vozac, pesaku, a on isprepadan od ludaka, jos 5 sek ceka u neverici pre nego sto krene. inace,ako mislite da smo najgori na svetu,dodjite u Bruxelles,prestonicu Evrope na "otreznjenje"...
Preporuka:
35
1
Odgovori

Prijavi komentar

vozac
Sreda, 07. 11. 2012. 00:12h
neregistrovan korisnik
@Dule : Gospodine, ako imate vozacku dozvolu, odmah je bacite. Bolje idite pesice nego da sedate u kola sa takvim neznanjem..
Preporuka:
25
4
Odgovori

Prijavi komentar

nenad
Sreda, 07. 11. 2012. 00:27h
neregistrovan korisnik
@Dule : ajde udarime ako sam na pesackom,da vidim kako ces proci.na zebri sam ja car,i silicu se ceo dan.
Preporuka:
6
23
Odgovori

Prijavi komentar

che
Sreda, 07. 11. 2012. 15:34h
neregistrovan korisnik
@nenad : Hehehe, kakav si ti trol. Zbog takvih kao sto si ti sam i kupio kamericu za auto, 50ak eura i nije mnogo kad znam da je grad pun ludaka kao sto si ti. Imao sam par situacija i susreta sa ljudima poput tebe, na svu srecu bio sam dovoljno pribran i mogao da ukocim na vreme. A najsladji deo je kad pocnu da vicu i masu rukama, a kad pokazem prstom na kameru, pokriju se po usima i izgube brzinom svetlosti. Zbog takvih "careva na pesackom" se i dogadja veliki broj nesreca, pa neki ljudi ni krivi ni duzni nadrljaju. Ajd' u zdravlje.
Preporuka:
24
4
Odgovori

Prijavi komentar

zastonemozecirilicninick
zastonemozecirilicninick
Sreda, 07. 11. 2012. 06:13h
@Dule : Пантићу ти си ...
Preporuka:
2
1
Odgovori

Prijavi komentar

miki
Utorak, 06. 11. 2012. 13:36h
neregistrovan korisnik
Dodao bih jos i ostro ulazenje u krivine na raskrsnici. Nauciti nove vozace da "udju" u raskrsnicu, pa onda da savijaju volan :)
Preporuka:
128
2
Odgovori

Prijavi komentar

Kiberneticar
Utorak, 06. 11. 2012. 16:38h
neregistrovan korisnik
@miki : Bravo, i to obicno zene vozaci rade,mada ima i slabijih muskih vozaca.
Preporuka:
13
23
Odgovori

Prijavi komentar

Marijan
Utorak, 06. 11. 2012. 13:43h
neregistrovan korisnik
Na vecini slika su taksi vozila. Da li je iko od vas video da je vozac taksi vozila ikoga propustio da je zaustavio vozilo da propusti drugo. Ili da propusti nekog ko je ispred njega da se prestroji u njegovu traku. Nij eim dosta sto imaju pravo da voze zutom trakom nego su jos i bahati i bz postovanja prema drugim ucensicima u saobracaju. Sve sto ste nabrojali osim bahata voznja motorom sam primetio kod vozaca taksija...
Preporuka:
205
5
Odgovori

Prijavi komentar

Paja
Utorak, 06. 11. 2012. 16:21h
neregistrovan korisnik
@Marijan : Sigurno je taksista tebe u retrovizoru vec video i zna da ako te pusti - ugusices ga ceo put pa ce onda on morati da trazi nekog da pusti njega kako bi prosao u traku u kojoj nisi ti - njemu je ulica radno mesto, a vreme novac! Da li si o tome razmisljao? Ne treba taksista da me pusti ja cu se sam prestrojiti ako ima mesta i nikada mi ni jedan taksista nije trubeo u sirenu za razliku od ljudi pod stresom za volanom. Mnogo je ljudi koji hoce da voze, a voznja im je stresna i jednostavno ne umeju - nemaju osecaj za voznju. Ljudi ne sedajte za volan ako vam je voznja stres.
Preporuka:
16
80
Odgovori

Prijavi komentar

Ivan-Majstorovic
Sreda, 07. 11. 2012. 10:12h
neregistrovan korisnik
@Paja : ..."trubeo u sirenu"... ROFL
Preporuka:
26
1
Odgovori

Prijavi komentar

urkozamanje
Utorak, 06. 11. 2012. 13:44h
neregistrovan korisnik
Ja bih za ne ukljucivanje migavca stavio kaznu 15.000 dinara, pa da vidimo onda oce li neko da skrene bez da prethodno to uradi. X puta mi se desilo da se zamalo zakucam u nekoga ko hoce da se prestroji bez migavca, skrece itd.
Preporuka:
232
2
Odgovori

Prijavi komentar

alemao
Utorak, 06. 11. 2012. 16:20h
neregistrovan korisnik
@urkozamanje : To ste potpuno u pravu što se tiče migavca i naglog prestrojavanja. Što je najgore kasnije ako dodje do sudaranja teško je i dokazati da li je dat migavac. Koliko je tvoje nije toliko je njegovo jeste i tu nastaje pat pozicija .
Preporuka:
62
0
Odgovori

Prijavi komentar

Sima
Sreda, 07. 11. 2012. 00:32h
neregistrovan korisnik
@alemao : Naprotiv, ukoliko je do kontakta vozila (sudara) došlo u zoni pokazivača pravca, nije nemoguće veštačenjem utvrditi da li je isti bio uključen ili ne. Ukoliko su pokazivači pravca od važnosti za utvrđivanje krivice, neophodno je insistirati da se isti pravilno izuzmu prilikom uviđaja i pošalju na veštačenje. Većina veštačenja rade se po službenoj dužnosti, tj. besplatno, (ukoliko je velika materijalna šteta ili ima teže povredjenih, smrtno stradalih) stoga bi uvek trebalo iskoristiti taj "kvisko" za utvrđivanje bitnih činjenica koje su prethodile saobraćajnoj nezgodi.
Preporuka:
11
0
Odgovori

Prijavi komentar

igor
Utorak, 06. 11. 2012. 18:18h
neregistrovan korisnik
@urkozamanje : Potpuno si u pravu. Mene je, kao pesaka, covek umalo omlatio na sred pesackog prelaza jer je jednostavno glavu nakrivio na stranu na koju ce skrenuti, ali migavac nije dao. I jos mi psuje majku, a skretao je pravo na mene. Da je imao ukljucen migavac, stao bih da ga propustim, ovako pojma nisam imao sta je zamislio u glavini.
Preporuka:
61
0
Odgovori

Prijavi komentar

Direktor
Utorak, 06. 11. 2012. 13:45h
neregistrovan korisnik
Apsolutno sve pocinje od instruktora, cesto nisu dovoljno strucni, da prenesu neke prakticne stvari, koje ne pisu u knjizi, a mladom vozacu mnogo znace, ja sam zahvalan bogu sto sam uopste ziv, sta mi se sve desavalo u prvih mesec dana, a prosto je instruktor je to mogao da mi kaze u par recenica.....a nije....tako podrzavam novi sistem obuke...
Preporuka:
67
20
Odgovori

Prijavi komentar

kandidat
Utorak, 06. 11. 2012. 14:27h
neregistrovan korisnik
@Direktor : Da li je u redu da se instruktori ponasaju bahato,na svaku moju gresku se dere cak i psovke upotrebljava! Ne objasnjava mi nista! sta ce i od mene da bude...
Preporuka:
67
6
Odgovori

Prijavi komentar

Baobaba
Utorak, 06. 11. 2012. 16:34h
neregistrovan korisnik
@kandidat : Naravno da nije u redu. Lupi mu cusku sledeci put kad se prodere na tebe.
Preporuka:
56
1
Odgovori

Prijavi komentar

mag
Utorak, 06. 11. 2012. 13:51h
neregistrovan korisnik
Rešenje je vrlo jednostavno: KAMERE! Snimite prekršioca i kaznite ga. Da, čak i ako ne uključi migavac, ili ako mu ne rade stop svetla. Ako ponovi prekršaj - ponovo ga kaznite, samo duplo. Pa opet duplo od duplog. Pa da vidite kako će svi da voze kao male bebe.
Preporuka:
118
10
Odgovori

Prijavi komentar

milica
Utorak, 06. 11. 2012. 14:25h
neregistrovan korisnik
@mag : hm, pa dobro nije nam bas ni cilj da vozimo kao male bebe:)) ima i ove gospode sto daju zmigavac 1,5 pre raskrsnice ili kad su vec poceli da skrecu.. i tako ja cekam da se ukljucim na glavni put tj cekam gospodina da prodje pravo a on na metar od raskrsnice da zmigavac da skrece, tako da sam se mogla vec sto puta ukljuciti.. i na kraju ispadne da ako i ti nisi bahat tesko da se mozes ukljuciti, prestrojiti, ugrabiti parking i sl.. samo po dzepu pa da vidis..
Preporuka:
92
8
Odgovori

Prijavi komentar

Kiberneticar
Utorak, 06. 11. 2012. 16:40h
neregistrovan korisnik
@milica : Zene , klinci do 25 godina i stariji vozaci preko 60 su katastrofa.
Preporuka:
17
54
Odgovori

Prijavi komentar

Ja
Utorak, 06. 11. 2012. 21:12h
neregistrovan korisnik
@Kiberneticar : Nesto se ne secam u poslednjih par dana da je neka zena izazvala sudar, vec su to uglavnom osobe muskog pola. Mada nista ne treba generalizovati.
Preporuka:
28
10
Odgovori

Prijavi komentar

statistika-kaze-drugacije
Utorak, 06. 11. 2012. 23:43h
neregistrovan korisnik
@Kiberneticar : Jeste jeste. Evo, ovaj košarkaš koji je usmrtio devojku ne spada u tu kategoriju. Kao i onaj koji je vozio kroz 5 crvenih na pančevačkom putu, koji je usmrtio 2 devojke i vozača juga, to je čovek od 35 GODINA! Statistika kaže drugačije, i najmanje uključuje žene i starce. Ima i toga, ali su većinski mladi muškarci i oni srednjih godina. Ko ono beše stalno vozi pijan? Žene? Teško...
Preporuka:
30
1
Odgovori

Prijavi komentar

joska
Sreda, 07. 11. 2012. 00:39h
neregistrovan korisnik
@mag : ja bi ih sve na robiju.
Preporuka:
8
1
Odgovori

Prijavi komentar

Legi
Utorak, 06. 11. 2012. 13:52h
neregistrovan korisnik
Iskreno ne gledam ovo kao neke savete. Više je iznošenje činjenica. Dakle moglo je to i malo detaljnije a uz sto ste mogli i savete za vozače ubaciti na kraju svakog pasusa.
Preporuka:
14
46
Odgovori

Prijavi komentar

Sladja
Utorak, 06. 11. 2012. 14:18h
neregistrovan korisnik
@Legi : Kakav savet Vam još treba sem da poštujete pravila i propise? Aha, evo još jednog: uvek budite spremni da izbegnete nekog ko ne poštuje pravila, a ugrožava Vas. To je otprilike sve. Ako vladate pravilima i ponašate se u skladu sa njima, oprezni ste, pratite šta oko Vas rade ostali učesnici u saobraćaju i spremni ste da brzo reagujete da izbegnete pretnje, to je uglavnom sve što je do Vas. Pozrav!
Preporuka:
74
1
Odgovori

Prijavi komentar

sinisa
Utorak, 06. 11. 2012. 14:01h
neregistrovan korisnik
dokle god se zvanicno ne proglasi/objavi/izglasa/zakonom propise/preporuci - ili kako god, DEFANZIVAN NACIN VOZNJE na putevima Srbije, a OFANZIVAN stavi na stub srama ili gde I kako god vec, nema 'leba...
Preporuka:
73
1
Odgovori

Prijavi komentar

Olja
Utorak, 06. 11. 2012. 14:06h
neregistrovan korisnik
I deveta, podjednako teška i važna greška... nepoštovanje prava prvenstva, tačnije pravilo desne strane. Iznenadili bi ste se koliko vozača uopšte ne poznaje to pravilo, o bahatosti da ne govorim.
Preporuka:
131
0
Odgovori

Prijavi komentar

Tony
Utorak, 06. 11. 2012. 21:04h
neregistrovan korisnik
@Olja : Najjaci su likovi koji me pitaju o cemu pricam, kakva bre desna strana, cega desna strana, ili kakve ima veze desna strana ako skrecem ulevo?!? Nazalost u pravu ste, potpuno...Dzaba nama sto postujemo pravila ako na nas naleti strucnjak i napravi haos iz neznanja...
Preporuka:
38
0
Odgovori

Prijavi komentar

Biker
Utorak, 06. 11. 2012. 14:24h
neregistrovan korisnik
Ma da. Ne moze da prodje vest gde neko ne okrivljuje motocikliste. Ne kazem da nema budala, ali stvarno preteraste ga. Provlacenje vam je problem!?!?! U vecini zemalja POTPUNO LEGALNO! Ucite vase polaznike da gledaju retrovizore, daju migavce i ne oduzimaju prednost! Time ugrozavaju druge. A, ako neko juri na motoru on ugrozava najvise sebe! Vozaci automobila treba prvo da voze motor/biciklu..., da vide kako je covek "go" kad nema tonu metala da ga stiti od idiota za volanom. Inace, za dusebriznike, vozim sve vrste vozila vec skoro 20 godina.
Preporuka:
46
106
Odgovori

Prijavi komentar

biciklista
Utorak, 06. 11. 2012. 14:52h
neregistrovan korisnik
@Biker : Po minusima koje si dobio vidi se najniza svest vozaca automobila u Srbiji. Kad god ubiju motorciklistu kazu da je brzo vozio i da ga nisu videli. Umesto da se vozimo mopedima i bicklima kao Holandjani i Italijani mi se kao najveci primitivci prevozimo kolima od 2 tone, ko ima pare.
Preporuka:
47
31
Odgovori

Prijavi komentar

krvimozak
Utorak, 06. 11. 2012. 14:54h
neregistrovan korisnik
@Biker : Sinak, izvini i ja sam vozio motor i mogu da ti kazem da lupas za medalju!
Preporuka:
68
19
Odgovori

Prijavi komentar

v
Utorak, 06. 11. 2012. 15:10h
neregistrovan korisnik
@Biker : Nebrojeno puta do sada mi je biciklista bio u mrtvom uglu, imao sam i dve incidentne situacije baš zbog tog "legalnog provlačenja" i to na Ibarskoj, šleper u jednoj, ja u drugoj traci, a baja na motoru između. Da li treba da pominjem da je pride bila i puna linija?! Bahatost svih vozača je evidentna, ali bahatost motociklista iz dana u dan je sve veća, baš zbog tog "legalnog provlačenja" i ideje da mogu svuda i mogu sve jer su bez te sputavajuće tone metala oko sebe.
Preporuka:
84
6
Odgovori

Prijavi komentar

Biker
Utorak, 06. 11. 2012. 16:21h
neregistrovan korisnik
@v : Pocni da pravis razliku izmedju "provlacenja" i "preticanja". To sto se tebi desilo na Ibarskoj je "preticanje". U tekstu jasno pise kad kolona stoji, tad je provlacenje izmedju automobila koji stoje/cekaju i krecu se u istom pravcu. SINAK.
Preporuka:
20
32
Odgovori

Prijavi komentar

v
Četvrtak, 08. 11. 2012. 15:26h
neregistrovan korisnik
@Biker : U prethodnom komentaru umesto motociklista napisah biciklista. Ispravka. A što se tiče preticanja i provlačenja, motociklistima je to apsolutno isto, pokazujete to svaki dan na ulici. Upravo to mi je problem, jer vi sami to ne razgraničavate, onda kada treba da pretičete i da ne dovedete sebe i druge u opasnost, vi se provlačite. I da se vratim na prvi tvoj komentar, lično nemam ništa protiv motocikla i motociklista(i sam želim da se oprobam u tome). Ali imam protiv bahatosti svake vrste, a posebno one gde tuđa glupost i osionost ugrožava u zadnju ruku i mene. Pozdrav, SINAK :)
Preporuka:
13
2
Odgovori

Prijavi komentar

Nesa-Car
Utorak, 06. 11. 2012. 15:19h
neregistrovan korisnik
@Biker : Pa, Bikeru, da znaš da je provlačenje u SVIM zemljama ovog sveta NELEGALNO i porvh svega KAŽNJIVO. Jedino je pitanje da li Policija radi posao kako treba ili ne...
Preporuka:
76
15
Odgovori

Prijavi komentar

bas-sicar
Utorak, 06. 11. 2012. 15:53h
neregistrovan korisnik
@Nesa-Car : u kojim li si ti to zemljama bio? ne bi provlacenje bilo nikakav problem da nismo seljacija teska. ne kultura naroda koja se odrazava i na saobracaj, kakvi smo jos smo i dobri sto se nesreca tice.
Preporuka:
11
29
Odgovori

Prijavi komentar

Nikola
Utorak, 06. 11. 2012. 16:06h
neregistrovan korisnik
@Nesa-Car : Nije tačno. U čuvenoj AmeriKi je dozvoljeno u određenom broju država, kao i u V. Britaniji. Nisam siguran za ostale, "manje poznate" zemlje. Što se tiče policije, de facto ne rade posao kako treba. U protivnom, ne bi bilo bar trećine vozila na putevima - neispravna, neregistrovana itd... Da ne pričam o sankcionisanju "sitnih" prekršaja kao što je nekorišćenje pokazivača pravaca, prestrojavanje u raskrsnici itd...
Preporuka:
16
7
Odgovori

Prijavi komentar

Biker
Utorak, 06. 11. 2012. 16:12h
neregistrovan korisnik
@Nesa-Car : Raspitaj se malo pre nego sto napises. Zove se "filtering" iliti filtriranje. Ne bih da polemisem, ali vozio sam slepere, kamione sa prikolicom, obisao nekoliko drzava... A to da li lupam za medalju "v" govori o tebi. Nigde ne kazem da opravdavam ljude koji krse zakon. Kad neko uleti autom u drugi auto i ubije celu porodicu ili pobije radnike na putu pijan manje ga "razapinju" po medijima nego kad pogine motociklista (bilo svojom bilo tudjom krivicom). Onda on je kriv, cim vozi motor isao je brzo. Bio je bahat. Za mene je bahat ko MENE ugrozava, a kad mi neko oduzme prednost jer zna da moram da kocim jer sam slabilji (na bicikli ili motoru) onda nece da strada farba na mojim vratima nego zavrsavam u gipsuI
Preporuka:
25
10
Odgovori

Prijavi komentar

Marija
Utorak, 06. 11. 2012. 21:52h
neregistrovan korisnik
@Biker : Prijatelju, ne mozes ti mene da obilazis sa moje desne strane, pa ti to zovi kako hoces! A kad vidim likove na motoru Kralja Milana kako se izivljavaju, odredila bih poligon za voznju motora za vas koji volite, a na ulici nista!
Preporuka:
24
3
Odgovori

Prijavi komentar

Baki
Utorak, 06. 11. 2012. 16:31h
neregistrovan korisnik
@Nesa-Car : Nisi u pravu. Googluj malo termin Lane Splitting pa ce ti biti jasnije.
Preporuka:
7
8
Odgovori

Prijavi komentar

Marijan
Utorak, 06. 11. 2012. 18:09h
neregistrovan korisnik
@Baki : Vro legalno za dve i vise traka u istom smeru . Vrlo opasno i rizicno za dve trake u kontra smeru. Sta ako se napravi pametan jos jedan motorciklista pa i on krene da koristi lane Spliting iz kontra smera pa paf jedan u drugog..
Preporuka:
19
3
Odgovori

Prijavi komentar

Biker
Četvrtak, 08. 11. 2012. 00:39h
neregistrovan korisnik
@Marijan : Ne znam ni sto komentarisem kad vecina vas ne pravi razliku osnovnih pojmova. Ne podrzavam rizicno preticanje, podrzavam provlacenje, A vi naucite u cemu je razlika. Navodite primere preticanja. Voleo bih da se sretnemo kad sam za volanom kamiona dok ste u vasim automobilima, da vas isecem i kad premrete od straha i proleti vam zivot pred ocima jer ste vec videli kako vas gnjavi 30tona tereta ja vam nonsalantno kazem "nisam te video" Ali to nece da se desi jer dobro znam kako je meni svaki put kad to dozivim.
Preporuka:
9
2
Odgovori

Prijavi komentar

MareCare
Utorak, 06. 11. 2012. 17:03h
neregistrovan korisnik
@Nesa-Car : Care, cudi me u KOJIM si zemljama video NELEGALNOST i povrh svega KAZNJAVANJE. Ja sam video provlacenja u koloni koja stoji, cak ostavljanje prostora da bi se provukli i bili prvi na semaforu u Spaniji, Italiji, a evo kazu i u nekim drzavama SAD i VB. Ti bajkeri cesto nisu tako bahati, neretko su starije gospodje, ljudi u odelima. Problem je sto ljudima smeta da je neko ispred njih, pa im je krivo sto se provlace. Nekorektnost i nepostovanje su problem. PS provlacenje u voznji i ostali oblici bahatosti bilo kog ucesnika u saobracaju su pravi problem...
Preporuka:
6
6
Odgovori

Prijavi komentar

Nenad
Utorak, 06. 11. 2012. 15:52h
neregistrovan korisnik
@Biker : Voznja po liniji legalna? Ajd vazi...
Preporuka:
20
5
Odgovori

Prijavi komentar

Baobaba
Utorak, 06. 11. 2012. 16:42h
neregistrovan korisnik
@Biker : Pojedini bajkeri kada nauce da je motocikl isto kao i automobil, samo prevozno sredstvo kojim ucestvujes u saobracaju, i da ne postoji pravilo, uzak sam znaci mogu da se provucem, i da pojam zurim se, trkam se, brzi sam i sl. ne postoji, onda ce svi biti mnogo sigurniji na putevima.
Preporuka:
30
4
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Utorak, 06. 11. 2012. 18:33h
neregistrovan korisnik
@Biker : Pa i motociklisti umeju da budu iste budale kao i vozaci automobila i pesaci; sta sad, treba im tolerisati gluposti samo zato sto su motociklisti??
Preporuka:
18
3
Odgovori

Prijavi komentar

Katarina
Utorak, 06. 11. 2012. 14:32h
neregistrovan korisnik
Treba nama svajcarski model u mnogo cemu! Kamere na svakom koraku, pa se od gresaka u saobracaju tako lepo puni budzet. A i za sve ostalo - ako ne postujete pravila, jednostavno ce vas odrati! Pa ko voli - nek' izvoli! I tako svi mirni k'o bubice;) Sve lepo, cisto, uredno i nema divljanja u saobracaju, a sto je i najvaznije smrtni ishodi smanjeni na minimum. Respect!
Preporuka:
44
7
Odgovori

Prijavi komentar

Katarina
Utorak, 06. 11. 2012. 14:35h
neregistrovan korisnik
Daaa! Toliko puta su me ugrozili vozaci iz suprotne trake u krivini, prelazeci na moju stranu, a ja nemam gde...
Preporuka:
48
0
Odgovori

Prijavi komentar

Ljiljana
Utorak, 06. 11. 2012. 23:11h
neregistrovan korisnik
@Katarina : Da, Katarina, po meni ovo je jedan od najtezih prekrsaja u saobracaju, a niko sem tebe ga nije pomenuo. Ne mogu da razumem zasto skoro svi moraju da seku krivine? Dali postoji kazna za to i da li se uci u obuci voznje? Ako neko zna, molim da mi odgovori
Preporuka:
13
1
Odgovori

Prijavi komentar

zonja
Utorak, 06. 11. 2012. 14:47h
neregistrovan korisnik
Znaci po tebi je resenje da postave 3000 kamera po gradu i zapolse 9000 ljudi koji ce u 3 smene da bleje u monitore i da beleze prekrsaje. Bravo genije. Vidi se da si promislio ukupno 0.3 sekunde do si smislio to "jednostavno" resenje.
Preporuka:
9
64
Odgovori

Prijavi komentar

Milos
Utorak, 06. 11. 2012. 16:20h
neregistrovan korisnik
@zonja : Šta fali tome? Pa jedan zaposleni da uoči petoro koji prave grešku, on je od kazni koje će platiti vozači sebi isplatio platu, a i kameru koja je postavljena. Sve posle toga je suva zarada države, a i povećanje bezbednosti u saobraćaju i smanjivanje smrtnih slučajeva.
Preporuka:
41
4
Odgovori

Prijavi komentar

Nikola
Utorak, 06. 11. 2012. 16:31h
neregistrovan korisnik
@zonja : Veruj mi, nema drugog rešenja za Srbende :( Jedino ožeži po džepu, 1, 2, 3 puta pa će da se nauče kako se vozi. A možda i neće :D
Preporuka:
34
1
Odgovori

Prijavi komentar

Mondijalista
Utorak, 06. 11. 2012. 18:32h
neregistrovan korisnik
@Nikola : Udaranje po dzepu je resenje za sve narode ovog sveta, ne samo za Srbe. Dokle vise sa predrasudama o Srbima? Gde nema zakona i kazni, tu nema ni reda. Shvatite to. Nije stvar nacije nego legislative.
Preporuka:
25
2
Odgovori

Prijavi komentar

trim
Utorak, 06. 11. 2012. 16:57h
neregistrovan korisnik
@zonja : Verovali ili ne, današnji softveri za nadgledanje i praćenje mogu se automatizovati da registruju kada vozilo učini nešto nepropisno, i to zabeleže. Kao na primer, prolazak kroz crveno svetlo, vožnja u suprotnom pravcu, brza vožnja, nepropuštanje pešaka, itd.. I onda, kada čovek zadužen za pregled tog sadržaja dođe na svoj posao, u stanju je da u svojih 8h radnog vremena pregleda mnogo više nego da stalno, kako se izraziste, bleji u monitor, jer je potrebno da pregleda samo ono što je registrovano kao učinjen prekršaj. U pitanju je vaše neznanje, što i ne bi bilo toliko strašno, da nije izmešano sa 'genijaliznom'.
Preporuka:
29
2
Odgovori

Prijavi komentar

joca
Utorak, 06. 11. 2012. 17:05h
neregistrovan korisnik
@zonja : u kom ti veku zivis, kamere imaju senzore pa slikaju kad neko pretera u brzini a ostale u slucaju saobracajke se pogledaju a ne da neko 24 sata dzodzi pred ekranima, od kazni bi se kamere otplatile a onda i zaradilo, manje bi bilo nesreca pa bi svi onda zaradili a povrh svega ulica bi bila bezbednija za decu... SAMO PO DZEPU SINAK
Preporuka:
24
0
Odgovori

Prijavi komentar

hambo
Petak, 09. 11. 2012. 00:40h
neregistrovan korisnik
@zonja : mislim da nema potrebe za tolikim brojem zaposlenih masina bi sama bila programirana da prekrsaje belezi a tek kasnije bi neko kontrolisao izdvojene.uzgred mnogo korisniji bi nam bili organi reda pregledavajuci snimke nego u kockarnicama bircuzima i cevabdzijnicama.
Preporuka:
9
0
Odgovori

Prijavi komentar

slobisa89
Utorak, 06. 11. 2012. 14:57h
neregistrovan korisnik
Svi smo mi pesaci i vozaci. Ne zaboravite to.
Preporuka:
50
0
Odgovori

Prijavi komentar

blek
Utorak, 06. 11. 2012. 15:08h
neregistrovan korisnik
Agde se tu rangira alkoohol !
Preporuka:
32
2
Odgovori

Prijavi komentar

Isfrustriran
Utorak, 06. 11. 2012. 15:12h
neregistrovan korisnik
Mislim u stvari trebalo bi da se uvrsti greska to jest totalno ne postovanja migavca kada skrecemo u neku traku a ovaj iza nece da te propusti i onda se desi da moras da prodjes raskrsnicu.U nemackoj sam ziveo 3 godine tamo kad das migavac ovaj iza tebe odmah koci i propusta te da se prestrojis.Nije mi jasno kako to ovde nije navedeno.Katastrofa!!
Preporuka:
61
2
Odgovori

Prijavi komentar

Marijan
Utorak, 06. 11. 2012. 18:13h
neregistrovan korisnik
@Isfrustriran : Kod nas ce da ti trube i da daju gas kao i da iskoriste da te popreko pogledaju kada prolaze pored tebe. Ja skoro uvek propustam auto koje je ispred mene a zeli da se prestroji. A naveo sam primer da to NIKADA nisma video da taksisti rade.. jos ako ja ubrzam da imam vecu brzinu od auta iza sebe kako bi se bezbednije prestrojio sta se desi je da auto u toj traci isto ubrza samo da me spreci da stanem ispred njega.. Najvise se to desava sa taksi vozilima.. Bas zato sto im je to radno mesto oni moraju da budu primer i najbolji vozaci a ne najgori soj.. zajedno sa grupom vozaca kombija i dostavnih vozila... To su tek kauboji za volanom. Kao da voze ferari a ne dostavno vozilo..
Preporuka:
34
0
Odgovori

Prijavi komentar

dragan
Utorak, 06. 11. 2012. 15:15h
neregistrovan korisnik
Postovani instruktore, vecina vasih primera su poprilicno bezazleni po pitanju bezbednosti, naspram BAHATE voznje koju srecemo na svakom koraku. Preticanja na punoj liniji, voznja u suprotnom smeru, okretanje vozila na sred puta... Pogledajte samo snimak slepera koji se okrece na autoputu i vozi u suprotnom smeru, kako bi izbegao placanje putarine. Nasim vozacima padaju na pamet potpuno sumanute ideje. I sto je najgore, sprovedu ih u delo!
Preporuka:
45
2
Odgovori

Prijavi komentar

natasha022
Utorak, 06. 11. 2012. 15:37h
neregistrovan korisnik
Skrenula sam malo sa teme, ali ne zamerite, nego ako neko zna mozda da li moze da odgovori ? :) Kako ce se voznja polagati po novom zakonu? Ja sam polozila testove po starom, ali mi je ostala jos voznja koju moram po novom poloziti..
Preporuka:
2
12
Odgovori

Prijavi komentar

erd
Sreda, 07. 11. 2012. 12:28h
neregistrovan korisnik
@natasha022 : Zanimljivo, ali da ti odgovorim, pazi ovako: Ne znam stvarno.
Preporuka:
5
1
Odgovori

Prijavi komentar

Mirodjija
Utorak, 06. 11. 2012. 15:39h
neregistrovan korisnik
I bahata vožnja vozača gradskih autobusa! Oni i ne usporavaju pred pešačkim prelazom, čak i kad pešak već prelazi...
Preporuka:
28
0
Odgovori

Prijavi komentar

dejan
Utorak, 06. 11. 2012. 15:41h
neregistrovan korisnik
Profesioanlni sam vozac. Imam 39 god. Imam sve kategorije, posedujem putnicko vozilo i motorcikl. Odgovorno tvrdim da u Beogradu gde san rodjen i zivim 90% ljudi ne zna da vozi, a imaju vozacku dozvolu i auto.
Preporuka:
52
2
Odgovori

Prijavi komentar

Viktor
Utorak, 06. 11. 2012. 15:49h
neregistrovan korisnik
Od svega navedenog sve sem dve stvari ne poštujem, brzina koja mi često umesto 50 u gradu bude 60 i divljanje na motoru. Mislim motor ne vozim pa prosto to i da hoću ne mogu da ispoštujem. Ostalog se vrlo revnosno pridržavam i kad vozite kroz Novi Sad i vidite nekoga da u potpuno praznom bulevaru pali pokazivače pravca aka migavce kad menja traku znajte da sam to ja.
Preporuka:
32
1
Odgovori

Prijavi komentar

Marijan
Utorak, 06. 11. 2012. 18:15h
neregistrovan korisnik
@Viktor : ne vozis 60 nego 55 ako ti je to za utehu.. Izgleda su brzinomeri tako namestenida uvek pokazuju 10% vecu brzinu nego sto stvarno jeste.. Merio GSPom mnogo put ai svaki put pokazuje 10% veca brzina nego sto jeste.. A i negde sam procitao da je to pravilo da uvek pokazuje vecu brzinu do 10%... tako da sam 55 na sat ulazis u domen dozvoljenog prekoracenja brzine..
Preporuka:
21
0
Odgovori

Prijavi komentar

Prika
Utorak, 06. 11. 2012. 15:56h
neregistrovan korisnik
Dobar clanak, poucan, istinit 100%.
Preporuka:
20
1
Odgovori

Prijavi komentar

zonja
Utorak, 06. 11. 2012. 16:00h
neregistrovan korisnik
Znaci po tebi je resenje da postave 3000 kamera po gradu i zapolse 9000 ljudi koji ce u 3 smene da bleje u monitore i da beleze prekrsaje. Bravo genije. Vidi se da si promislio ukupno 0.3 sekunde do si smislio to "jednostavno" resenje.
Preporuka:
0
28
Odgovori

Prijavi komentar

miroslavgraz
Utorak, 06. 11. 2012. 16:26h
neregistrovan korisnik
u svim EU zemljama je provlacenje legalno sve dok kolona stoji, ili obilazenje preko pune, naravno cim kolona krene da se krece motociklista je duzan da se ponovo ukljuci u kolonu.
Preporuka:
8
10
Odgovori

Prijavi komentar

Srle
Utorak, 06. 11. 2012. 16:26h
neregistrovan korisnik
Ja sam i vozac i pesak i priznajem da sam kao pesak vrlo bezobrazan ali sam i kao vozac duplo tolerantniji i oprezniji prema pesacima!Ma glavni problem je brzina,kada bi svi vozili po ogranicenjima procenat saobracajki sa ljudskim zrtvama bi se smanjio za 5-6 puta!Kada budete vozili kroz naseljeno mesto 70-80 km/h smanjite brzinu na 50 km/h i sve ce vam biti jasno!Pozdrav i samo polako,od tacke A do tacke B za 2 sata ili 2 sata i 15 minuta nije sustinski bitno...
Preporuka:
24
5
Odgovori

Prijavi komentar

Pro
Utorak, 06. 11. 2012. 16:33h
neregistrovan korisnik
Fala bogu,ovakav tekst treba da stoji svaki dan na naslovnoj strani kao i biti realan u donosenju zakona.Zasto ne sme motociklista zutom trakom?I lekarski pregled bi trebao da nosi odgovornost jer kad udari recimo deka a ne vidi ili nema refleks....
Preporuka:
8
4
Odgovori

Prijavi komentar

Dusan-Valjevo
Utorak, 06. 11. 2012. 16:36h
neregistrovan korisnik
Naš narod prvo treba naučiti da puna linija ne žnači samo zabranjeno preticanje, već ne sme uopšte da se gazi! Pogotovo kada treba da skrenu u ulicu, a imaju punu liniju. Obavezno stati na znak stop ili obrnuti trougao, a ne samo raskvačiti auto i proći pored znaka u drugoj brzini. Kažnjavati bahatost žestoko i alkohol. Naučiti ljude da se brzina prilagođava uslovima puta, a ne ograničenjima.
Preporuka:
32
2
Odgovori

Prijavi komentar

joca
Utorak, 06. 11. 2012. 17:07h
neregistrovan korisnik
@Dusan-Valjevo : obrnuti trougao ne znaci da treba stati, da znaci ne bi ni postojao vec bi svuda bili znaci stop, sta ce mi dva znaka za jedno te isto
Preporuka:
15
7
Odgovori

Prijavi komentar

Milos
Utorak, 06. 11. 2012. 16:47h
neregistrovan korisnik
6. Držanje odstojanja - Ako vi držite odstojanje, vozač iza vas će vas preteći tako da nemate mnogo izbora.
Preporuka:
4
16
Odgovori

Prijavi komentar

zonja
Utorak, 06. 11. 2012. 16:52h
neregistrovan korisnik
Znaci po tebi je resenje da postave 3000 kamera po gradu i zapolse 9000 ljudi koji ce u 3 smene da bleje u monitore i da beleze prekrsaje. Bravo genije. Vidi se da si promislio ukupno 0.3 sekunde do si smislio to "jednostavno" resenje.
Preporuka:
0
19
Odgovori

Prijavi komentar

dixon
Utorak, 06. 11. 2012. 18:41h
neregistrovan korisnik
dodjite u kuwait da vidite sta je ludnica, bezobrazluk,bahatost i nepostovanje u toku voznje
Preporuka:
14
0
Odgovori

Prijavi komentar

Norvezanin
Utorak, 06. 11. 2012. 18:53h
neregistrovan korisnik
Jedan mali primer iz Norveske.Onog momenta kad pesak pokaze nameru da krene preko pesackog svi automobili moraju stati da ga propuste jer debelu kaznu mozes platiti i po prijavi doticnog pesaka. On ne treba nista dokazivati, dovoljno je da vam zapise broj automobila i posalje poruku policiji. Ne dao bog da neko upotrebi sirenu u gradu, to se debelo placa.Posto Norveska izdaje dozvole do stote godine zivota, morate imati na umu da na putu imate i "puzeve". Tolerantnost i saobracajnu kulturu morate pokazivati kao da ste snimani na televiziji. U pocetku mi je smetalo, ali se covek polako navikne, a kad sve saberete niukom slucaju ne mozete vise izgubiti od pet minuta vremena. Priznajte da ljudski zivot vredi mnogo vise.
Preporuka:
32
0
Odgovori

Prijavi komentar

dejan
Utorak, 06. 11. 2012. 19:00h
neregistrovan korisnik
pricas gluposti. Informisi se.... nije u svim zemljama zabranjeno provlacenje izmedju vozila. drugo tebe pitam posto si toliko informisan da si verovatno mnogo zemalja video da li znas da u Velikoj britaniji postoki vozna traka za motorcikle i bicikle? Pa da li mislis da svi vi posteni nemotociklisti ne biste kada je guzva vozili tom trakom?????/ Naravno da biste vozili. Prema tome ne pisi nebuloze i ne lupetaraj...
Preporuka:
3
8
Odgovori

Prijavi komentar

Svetislav
Utorak, 06. 11. 2012. 19:21h
neregistrovan korisnik
... Voznja u levoj traci (koja inace sluzi za preticanje).
Preporuka:
3
2
Odgovori

Prijavi komentar

Vlada
Utorak, 06. 11. 2012. 20:18h
neregistrovan korisnik
Iz mog vozackog iskustva,najopasniji i najbahatiji su motociklisti,pesake i bicikliste uvek predvidim,svaki njihov potez ali motociklisti...strasno,ja ne znam zasto odrzavaju smesne skupove i traze da ih neko zastiti kada se najgore ponasaju u saobracaju,realno,taksisti nisu nista bolji ali me ponekada iznenade pozitivno u zadnje vreme moram da priznam...
Preporuka:
20
6
Odgovori

Prijavi komentar

Zika
Utorak, 06. 11. 2012. 22:25h
neregistrovan korisnik
@Vlada : E pa prijatelju moja iskustva su suprotna-za poslednja 4 dana voznje motora su me vozaci automobila:isekli prestrojavanjem bez migavaca 4 puta,oduzeli mi pravo prvenstva na kruznom toku 3 puta,oduzeli prvenstvo ukljucivanjem iz sporedne ulice i samo zato sto uvek ocekujem takve nazovi vozaci sam jos ziv.Najcesce opravdanje je da me nisu videli.Vozim kola,vozim motor i bahatost je velika svuda.Ipak ja sam jedan od onih koji voze kao da svi zele da me ubiju i zasad se isplatilo.Nismo svi na motorima isti .
Preporuka:
10
4
Odgovori

Prijavi komentar

Slobodan
Utorak, 06. 11. 2012. 20:21h
neregistrovan korisnik
Nisu navedena dva glavna uzroka za dešavanje saobraćajnih nesreća. 1. Alkohol 2. Katastrofalni putevi i signalizacija. Što se tiče brzine, ta priča se toliko potencira, samo zato što je zgodna za otimanje novca gradjanima i umesto da su podigli dozvoljene brzine grad 80 (gde može, naravno, a može), put 100 i autoput 140, oni su brzinu u gradu spustili, čisto radi uzimanja harača od radara. Da su tako uredili ograničenja brzine, ne bi mogli da naplaćuju kazne, jer su to brzine kojima se vozi svakako. Retko ko bi bio u prekršaju. A umesto što radarima mere da li si vozio 50 ili 65, bolje bi bilo da postave saobraćajce ispred škola i na frekventnim mestima u gradu, pa neka kažnjavaju i bahate pešake (posebno mislim na njih) i zaista bahate vozače (ne misleći da je neko bahat, ako ne ume da dugoročno predvdi da će bolid koji šeta i ne misli o saobraćaju da iskoči na put iz žbunja). Da je nekome u interesu bezbednost učesnika u saobraćaju, prvo bi ove stvari uradio, ali pošto je najbitnije da se otme novac, onda je i dalje "br 1" prekoračenje brzine, a ovce na to lupaju pluseve u korist svoje štete. Samo nemojte zaboraviti da ste svi vi i svi vaši najmili učesnici u saobraćaju i da će te bezbedni biti tek kada se na pravi način bude vodilo računa o bezbednosti u saobraćaju.
Preporuka:
15
8
Odgovori

Prijavi komentar

DonJuan
Utorak, 06. 11. 2012. 20:53h
neregistrovan korisnik
Ovo pravo prvenstva prolaza za pesake na pesackom je jedno od najglupljih saobracajnih pravila kako kod nas tako i u svetu i uopste ne znam cime se ta nebuloza pravda! Prvo, ako si pesak, ne zagadjujes okolinu, ne trosis gorivo, kocnice, gume, stani, sacekaj, nigde ne zuris. Drugo, imas bolji pregled. Trece, u proseku mnogo manje ljudi ceka na pesackom nego u kolima, zamislite jedan autobus sa 50 putnika pa jos par kola sa po 3-4 putnika iza njega i svi oni treba da cekaju da gospodin pesak predje ulicu?! Cetvrto i najvaznije, ovo pravilo donosi mnogo vise stete nego koristi u smislu zakucavanja i zaustavljeni automobil od strane automobila iza! Menjajte tu stetnu odredbu, ako dolazi iz sveta ne mora da znaci da je dobra!
Preporuka:
15
38
Odgovori

Prijavi komentar

50--50
Sreda, 07. 11. 2012. 01:13h
neregistrovan korisnik
@DonJuan : Covece kako ti imas smisla za dramaturgiju situacije. Da nisi mozda isao na FDU, bezbednost u saobracaju sigurno nisi studirao. Slazem se da manipulativni troskovi vozaca prilikom svakog zaustavljanja, naglog kocenja i njakanja kvacila rastu sa brojem zaustavljanja zbog pesaka (ili bilo cega), ali lakse je vozacu da pritisne papuciu kocnice, nego pesaku da pretrcava u Bolt fazonu dok nema vozila. E sad sto mu nije isplatljivije, ebi ga.
Preporuka:
11
4
Odgovori

Prijavi komentar

DonJuan
Sreda, 07. 11. 2012. 20:22h
neregistrovan korisnik
@50--50 : Dobro da imam smisla bar za nesto :) Naravno da nisam studirao saobracajni, zato bih i voleo da mi neko ko jeste objasni zasto se u zakonu pesak tretira k'o sveta krava a ne samo da lupaju minuse ne razmisljajuci svojom glavom vec necim drugim. A ni od tebe ne cuh valjan argument, ovo sa pretrcavanjem pesaka i nije neko objasnjenje, ako je brzina ogranicena na 50km/h pesak ima sasvim dovoljno vremena da lepo skonta dal' je bezbedna situacija a gde su prevelike guzve na kolovozu tamo postoje semafori!
Preporuka:
9
11
Odgovori

Prijavi komentar

max
Utorak, 06. 11. 2012. 21:07h
neregistrovan korisnik
I ponuditi panduru manje od 500 din,, moze da se uvredi, pa nece da uzme ni tih 500 vec mu moras dati 1000
Preporuka:
9
0
Odgovori

Prijavi komentar

Gliga
Utorak, 06. 11. 2012. 21:51h
neregistrovan korisnik
Najgori vozaci su klinci i oni koji voze sluzbena kola (posebno distribucija, jer zure da stignu na sto vise mesta). Najcesce greske kako ja vidim je nepaznja prema biciklistima (u vecini slucajeva se mora sacekati da prodje vozilo iz suprotnog smera, pa onda zaobilaziti bicikliste) i preticanje sporih vozila (npr traktora), koje ne traje 1 vec par sekundi, a ako vam iz suprotnog smera ide neki ludak, sve je vrlo brzo gotovo. Nije dovoljno poloziti voznju, mora da se navuce kilometraza, iskustvo, 5000 situacija ima o kojima instruktori uopste ne govore
Preporuka:
13
0
Odgovori

Prijavi komentar

DK
Sreda, 07. 11. 2012. 01:29h
neregistrovan korisnik
Jedno pitanje imam da postavim ,u svemu ste ovde u pravu,ali pitam ja vas po cemu su policijski sluzbenici bolji vozaci od nas pa je njima dozvoljeno da koriste mobilni telefon u toku voznje a nama ne, u principu ja koristim uvek hands free, ali je to sada nebitna stvar, ovo me jedino zanima? Ne cini li vam se da je onaj Okanovic malo izgubio kolosek,pa pravi vozace prvog i drugog reda? Revnosni organi reda kazmnjavaju sirotinju za gluposti pocev od neupaljenih svetla,preko pregorele sijalice i kozna kojih gluposti,a one sa tamnim staklima koji prave prekrsaje i ne vide ili nesmeju da ih vide, uz sve to i vecina policijskih automobila ima neispravnu signalizaciju
Preporuka:
17
1
Odgovori

Prijavi komentar

Mladja
Sreda, 07. 11. 2012. 03:55h
neregistrovan korisnik
Verovali ili ne, skoro me je u Novom Sadu vozio taksista koji nijednom nije prekoračio brzinu od 50 km/h, koji je držao pravilno odstojanje i koji je apsolutno po propisu izašao iz kružnog toka (davši desni migavac) itd. Nakon što me je dovezao na željenu destinaciju, rekao sam mu: ''Svaka čast, gospodine!''
Preporuka:
18
0
Odgovori

Prijavi komentar

Mile
Sreda, 07. 11. 2012. 06:17h
neregistrovan korisnik
instruktor ispricao kako on vozi van radnog vremena, skolska vozila kad nema suvozac gora od policije i saniteta sa plavim svetlima i njih ste bas nasli ovde da objavite!
Preporuka:
5
3
Odgovori

Prijavi komentar

Semafor
Četvrtak, 08. 11. 2012. 01:14h
neregistrovan korisnik
Svi učesnici u saobraćaju osim pješaka i invalida u invalidskim kolicima treba da imaju odgovarajuće dozvole za upravljanje vozilima koja koriste,što znači da su psiho fizički sposobni i stručno obučeni.To je odgovor na tvoje pitanje i razlog zašto se mora pješak poštovat bez obzira kako se on kao učesnik ponaša u saobraćaju jer se polazi od predpostavke da nepoznaje saobraćajne propise(pješak može biti lud,pijan,drogiran,zamišljen,itd a vozač nesmije).
Preporuka:
15
0
Odgovori

Prijavi komentar

DonJuan
Četvrtak, 08. 11. 2012. 20:57h
neregistrovan korisnik
@Semafor : OK ima neke logike ali po mom misljenju pogresne, sada cu reci nesto sto vecina duboko u sebi misli ali niko nece da to izvuce na povrsinu i kaze: ko je lud nek pogine, ko ga 'ebe! To je razmisljanje koje je uvrezeno u svim ostalim zivotnim aspektima ali eto u saobracaju se svi pravimo fini i branimo nazovi slabije. Gubljenje vremena, strpljenja i para, vecina pesaka nije luda a i ovi sto su na granici nek znaju da nisu zasticeni ko beli medvedi pa ce razmisliti pre nego sto zakorace na ulicu.
Preporuka:
9
11
Odgovori

Prijavi komentar

AMG
Četvrtak, 08. 11. 2012. 14:37h
neregistrovan korisnik
Da, znam! Kad sam ja u martu ove god uzeo bratovu mecku i krenuo da se vozim po Oslu, lik je krenuo da prelazi ulicu, mene je mrzelo prosto da kocim sad skroz, malo sam samo skrenuo i obisao ga, nisam ga ni ugrozio, svakodnevna slika na ulicama Bg-a... Lik me je pogledao ZGRANUTO!!! Bukvalno nije verovao, kao da je to prvi put u zivotu video.. :-))) Postideo me je svojim tolikim cudjenjem, osetio sam se kao divljak.. :-D
Preporuka:
6
4
Odgovori

Prijavi komentar

zastarelosve
Četvrtak, 08. 11. 2012. 14:53h
neregistrovan korisnik
A kada su doneta ogranicenja na nasim putevima??? Na ibarskoj magistrali su negde '78 doneti propisi i ogranicenja! Za peglicu je i 80 km/h stvarno extremna brzina! Ali ako ja sada sa BMW 530d i 224 konja vozim po toj magistrali, na 120 km/h sam bezbedniji 5 puta nego tristaci, trabanti, peglice i fice na 80! Jedan analiticar je na tv u nekoj emisiji izlozio analizu da bi do CG trebalo da se putuje po ogranicenjima 2 dana!!! I realno je da svako od nas kad sedne u kola na relaciju tipa Beograd - Cacak ibarskom magistralom napravi 20 prekrsaja minimum! Tako da se u Srbiji sve svede na srecu da li ce te uhvatiti ili ne!
Preporuka:
13
4
Odgovori

Prijavi komentar

Nac
Petak, 09. 11. 2012. 13:53h
neregistrovan korisnik
Kod nas postoje ogranicenja da bi se naplacivale kazne i uzimao novac a ne da bi se postovali propisi i povecala bezbednost u saobracaju. Evo primera: U Bulevaru Vojvode Misica od Mostara ka Cukarici vecina vozila ide brzinom 70 do 80 km/cas. Nema kamera da to snime , nezgodno je jer su tri trake. Zato u ulici Lazarevacki drum gde su dve trake i nema velike guzve, lako je snimanje i postavlja se kamera. Mogu da napomenem da je Zakonom predvidjeno da se i u naseljenim mestima moze dopustiti brzina veca od 50 km/cas ali to nisam nigde primetio.
Preporuka:
9
0
Odgovori

Prijavi komentar

Uros
Petak, 09. 11. 2012. 15:14h
neregistrovan korisnik
Sve mogu manje ili više da shvatim, ali skretanje bez migavaca mi je van pameti.
Preporuka:
9
0
Odgovori

Prijavi komentar

gost
Nedelja, 11. 11. 2012. 08:30h
neregistrovan korisnik
Poceli ste da razmisljate da vozaci nisu vaspitani,to bas upravo dolazi od instruktora koji obucavaju vozace,ja sam to primijetio 74 godine kada sam dosao iz inozemstva,narod totalno nekulturan kada ih usporedim u drzavi gde zivim,na pjesackom prelazu,ako i stanu,psuju iz kola na pjesake,vidite,ovde,ako bih uznemirio pjesaka,izgubio bih dozvolu za odredjeno vreme,kaznu, i da ne pricam.Davno smo pisali da Srbija uvede sistem pontovanja,sada je izgleda uvedeno,i kamere su uvedene,instruktor govori da poneki prekoracuju brzinu,to se ne uci,to se rigorozno kaznjava,ima to u saobracanim znakovima,kada kaze da su vozaci nekulturni,bas je u pravu,mislim da je milicija nekulturna,zato sto ne kaznjava,pa ponekada ceka i mito,to je nemoguce istrijebit u Srbiji.potrebno je da milicija ima visoke plate,da ne razmislja,bas ga briga za posao,ako se od plate nemoze zivjeti i fameliju uzdrzavati,to znaci da je u Srbiji daleko od dobre voznje i kulturni vozaca.I ovo cu reci,to mu je posao da gleda kako vozaci grese,kao instruktoru.
Preporuka:
9
0
Odgovori