Toyota Aygo X prologue - Nova vizija za A segment

Aygo je oduvek prepoznatljiv po odvažnom, naglašenom dizajnu u segmentu A. Toyotin dizajnerski centar European design, ED², odlučan je da pruži još više smelosti i začina kupcima malih automobila.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

 

 

Smešten u blizini Nice, na francuskoj Azurnoj obali, ED² je Toyotin evropski dizajnerski studio. Veći deo 21. veka, Toyota je predvodnik u segmentu A u Evropi. Posvećena budućnosti ovog segmenta, Toyota je zadužila ED² da pretvori u stvarnost njenu evropsku viziju tog segmenta. Zadatak je bio da se na to gleda na novi način. Definisati i zamišljati šta bi segment A mogao biti za evropske kupce, ispunjavajući njihove potrebe i želje. Pri tom, trebalo je dokazati da automobili koji se tradicionalno nazivaju „početnim modelima“, svejedno mogu da budu i predvodnici po istaknutom dizajnu.

„Modelom Aygo X prologue smo, verujem, pokazali da mali automobil ipak može da ima jak i odvažan karakter“.
(Ken Billes, Pomoćnik glavnog dizajnera ED²).

Nadogradnja legendarnog izgleda

Od predstavljanja 2005, Aygo, Toyotin najpristupačniji automobil, zavodi mladalačke, progresivne kupce svojom razigranošću i veseljem.

„Veselje i razigranost su oduvek bili srž Aygo-a. Sada smo u njegov DNK dodali prstohvat ljutog začina“.
(Lance Scott, Direktor dizajna ED²).

Obraćajući se publici osetljivoj na dizajn, Aygov živahni karakter i dinamika vožnje privukli su brojne nove evropske kupce Toyoti. Ali, jedinstveni DNK i istaknuti položaj Aygo-a se oduvek oslanjaju na to da budu ispred svoje konkurencije. Više nego ikada, nove Toyotine stranke zahtevaju darovitost, posebnost i priliku za isticanje vlastitog stava. Oslanjajući se na položaj legende dizajna u segmentu A, ED² je namerio da oblikuje automobil upravo za njih.

Posebna ekipa s jasnim ciljem

ED² je imenovao posebnu ekipu sa zadatkom da se usredsrede na zaokruženu poruku od početka do kraja i ubrzo su se uverili da se javlja prilika za stvaranje odvažnijeg i snažnijeg dizajna. Iz tog uverenja je proizašao Aygo X prologue.

Unosi još više začina u segment

Ime Aygo je oduvek simbolizovalo ličnu slobodu i mobilnost. Uz Aygo X prologue, taj spoj je dobio dodatak smele nestašnosti. Podjednako je zabavan, a sada je pomalo i oštar. Iz svih uglova demonstrira posebnost, jak karakter i još snažniji stav. Uz veće točkove, vozač uživa u boljoj preglednosti zahvaljujući višem položaju za sedenje, a veća izdignutost od tla pomaže jer ko zna što nas čeka na putu.

Oblikovan da se ističe

Gledan napred, nazad ili bočno, nestašnost Aygo X prologue-a se jasno ističe. Hrabra dvobojna verzija daje jedinstveni grafički profil koji privlači pažnju na putu, naglašavajući spremnost automobila da uskoči u akciju. Nova, klinasta linija krova isto tako povećava osećaj dinamičnosti, a time i agresivniji sportski imidž. Spreda, high-tech svetla, pri tom, grle gornji poklopac motora, stvarajući oblik nalik krilu. Bliže zemlji, velika maska hladnjaka, svetla za maglu i zaštitna ploča, oblikom utemeljeni na šestougaonom obliku, pokazuju da je ovaj automobil spreman za pokret. Bilo kuda.

Praktičan i spreman za slobodarske duhove sutrašnjice, Aygo X prologue nudi funkcionalnosti koje će dodatno obogatiti njihovu slobodu. Na zadnjoj donjoj zaštitnoj ploči nalazi se držač za nosač bicikla, pa je tako beg od svakodnevnice uvek moguće pretvoriti u pustolovinu. S druge strane, u spoljni retrovizor smeštena je kamera, savršena za snimanje i deljenje istraživačkih trenutaka.

Konačno, integrisani krovni nosači naglašavaju profil vozila i stvaraju vizuelnu poveznicu sa šestougaonim zadnjim svetlima, koja su blagi podsetnik na Aygo DNA.

Boje osećaja

U životu, boje su ključne za naše osećaje. Ovo vredi i za Aygo X prologue. U oživljavanju koncepta „začina“, neki sastojci su se prirodno pojavili. Prva četiri na popisu bili su čili, đumbir, wasabi i crni biber. Najljući od njih je „čili“. Osim toga, dvobojna verzija bila je dodatni poziv za podizanje ravnoteže boja na novi nivo. U Aygo X prologue-u, boja je postala još malo važnija ubacivanjem male količine plavih metalnih čestica u mešavinu boja. Zadivljujući utisak koji stvara zaista opravdava ime „Sparkling Chilli Red“ (Iskričava čili crvena).

„Osim što sam dizajner, ja sam i stranka. Zato sam doprinela tome da Aygo X prologue bude automobil koji želim… za sebe“.
(Momoko Otawara, Dizajner boja, materijala i obloga ED²).

 

Sarađujući različito, i bolje

Izazovni projekt stvaranja modela Aygo X prologue u sadašnjim okolnostima bio je veliki ispit za agilni proces ED²-a brzog i fluidnog razvoja dizajna. Radeći zajedno ili na daljinu, dizajnerski tim u ED² stvarao je bez napora, od ručnih skica preko digitalnog modeliranja, do simulacija virtuelne stvarnosti i 3D „brzinskih oblika“ i konačno do pravog automobila.

Oblikovan u Evropi, namenjen Evropljanima

„Svako zaslužuje cool automobil. Kada pogledam Aygo X prologue, s ponosom kažem da je ekipa u ED² stvorila upravo to. Uzbuđen sam da vidim kako unosi revoluciju u svoj segment“.
(Ian Cartabiano, Predsednik ED²).

Aygo X prologue odvažna je ilustracija toga kako i mali automobil može da ima hrabar nastup. Ovim prologom, Toyota nanovo osmišljava kako da se začini segment A.

Povezane teme: toyota, Aygo, toyota aygo
Ovu vest nije moguće komentarisati.