Tehnologija u prvom planu - redizajnirani "pasat"

Posle verzija za kinesko i američko tržište, “Folksvagen” je pokazao i osveženi “pasat” (B8) koji će se vozačima u Evropi ponuditi od maja. Dizajnerske izmene su (očekivano) minimalne, ali “pasat” sad koristi tehnologiju koja omogućava delimičnu autonomnu vožnju do brzine od 210 kilometara na sat, dok plag-in verzija sada ima autonomiju na struju do 55 kilometara. “Pasat” će premijerno biti predstavljen u martu na Salonu u Ženevi.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Dimenzije se nisu promenile, ali je "pasat" dobio moderna LED svetla

Vizuelno, VW je blago izmenio branike, restilizovana je prednja maska, LED svetla su sada deo serijske opreme a popularna limuzina srednje klase je dobila i natpis “pasat” na poklopcu prtljažnika. LED svetla su pozajmljena sa nove generacije “tuarega” i sadrže sve potrebno u prednjem svetlosnom bloku: LED dnevna svetla, kratka svetla, duga svetla i pokazivače promene pravca. U unutrašnjosti postoje manje promene u kvalitetnu materijala i novim dostupnim bojama. “Pasat” koristi modularni “matriks” infotejment sistem treće generacije sa ekranima osetljicim na dodir od 8 i 9,2 inča, a unapređena je digitalna instrument tabla. Takođe, brojnim funkcijama navigacionog uređaja, telefona i audio sistema može da se pristupi i pšreko glasovnih komandi koje se aktiviraju izgovaranjem “Hello, Volkswagen”.

Kvalitetan, moderan i lepo sređen kokpit sa digitalnom instrument tablom

Ispod haube, osveženi “folksvagen pasat” je dostupan sa tri benzinska motora, četiri dizel jedinice i plag-in hibridnom tehnologijom. Za ljubitelja dizelaša, u ponudi su 1.6 TDI sa 120 KS, kao i 2.0 TDI u verzijama sa 150 KS, 190 KS i 240 KS. Motor sa 150 KS je dobio i sufiks “evo” zbog emisije CO2 za 10 g/km niže nego kod prethodnika. Što se benzinaca tiče, ulazna verzija je 1.5 TSI sa 150 “konja”, a više zabave garantuju dvolitarski agregati sa 190 KS i 272 KS. Svi motori sadrrže filter za čestice. Hibridna plag-in verzija nazvana “pasat GTE” kombinuje 1,4-litarski turbo benzinac sa 156 KS i elektomotor od 115 KS. Ukupna snaga sistema ja 218 KS, a domet samo “na struju” sada je 55 kilometara zahvaljujući novoj i većoj bateriji - 13 kWh umesto 9,9 kWh.

Premijera je u martu u Ženevi, prodaja počinje u maju a isporuka u avgustu

“Folksvagen” je sve sisteme asistencije vozaču okupio pod imenom “IQ Drive”. Najvažnija novina je sistem “travel assist” kojo dozvoljava delimičnu autonomnu vožnju (nivo 2) do brzine od 210 kilometara na sat. Adaptivni “kruz kontrol” je deo novog “trevel asist” sistema i omogućava automatsko prilagođavanje brzine na osnovu ograničenja brzine, saobraćajnih traka i kružnih tokova. Kao i do sada, “pasat” će se prodavati kao limuzina, karavan (varijant) i proterenski “oltrek” sa povišenim klirensom.

Povezane teme: Folksvagen pasat, Salon u Ženevi, VW, TDI, TSI, kruz kontrol, pasat GTE, Volkswagen, VW Passat, passat gte, passat