Tako to radi Hjundai: prodajni salon budućnosti

Kao nijedan automobilski gigant u svetu, "Hjundai motor kompani", kao deo Hjundai grupe, pod kontrolom drži kompletan ciklus proizvodnje automobila - od proizvodnje čelika, do isporuke kupcima. Avangarda i kad je u pitanju primena tehnologija budućnosti i zaštita životne sredine, a Korejci u još nekim segmentima pokazuju kako zamišljaju automobilsku industriju u bliskoj budućnosti.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

U glavnom gradu Južne Koreje, Seulu, otvoren je "Motorstudio", prodajni salon automobila čiji koncept prikazuje kako za prodaju vozila nije neophodno da svaki kvadratni metar popune novi modeli.

Koncept višespratinice prevashodno ima za cilj da ugosti potencijalnog kupca, ali njega mogu da posete i oni koji trenutno ne razmišljaju o kupovini novog automobila.

Uz umetničku postavku, sastavni deo "Motorstudija" su i biblioteka i kafić

U "Motorstudiju" možete da uživate u umetničkim postavkama, da se osvežite, pročitate knjigu - i to sve na nižim spratovima višespratnice koja vas tek pri svom vrhu vodi u svet automobila zbog kojeg ste došli. Prvo ćete saznati sve o njegovom nastanku i idejama inženjera i dizajnera, a onda će vas domaćini (više im pristaje ovaj naziv nego prodavci) upoznati sa ključnim delovima vozila koje je pred vama rasklopljeno do najsitnijeg detalja! Tek poslednji sprat izgleda kao "obični" salon automobila, ali on kupcima "hjundaija" u Seulu i nije potreban, pošto su do njega već uvereni da su "hjundai" i kupili"!

Posetioci mogu da se upoznaju sa Hjundaijevim modelima do najsitnijeg detalja

Uz "Hjundai motorstudio" u Seulu, slični objekti otvoreni su u Hanamu (J. Koreja) i Moskvi, a za samo nekoliko meseci poslovanja mogu da se pohvale sa nekoliko sotina hiljada posetilaca koje privlači ova neobična ideja kad je u pitanju "prodavnica automobila".

Potencijalni kupci imaju prilike da se i lično uvere u kvalitet izrade određenog modela

Poseta "Hjundai motorstudiju" bila je samo deo programa koji su Korejci pripremili za predstavnike redakcija specijalizovanih magazina Istočne Evrope. Domaćini su goste upoznali sa kompletnim procesom proizvodnje i prodaje automobila, po čemu su jedinstveni u svetu, s obzirom da je Hjundai grupa, zahvaljujući svojim kapacitetima sposobna da u potpunosti zatvori ciklus i da ni u jednom segmentu ne zavisi od dobavljača izvan njihovog lanca.

 

Hjundaijev razvojni centar u Namjangu zapošljava 11.000 ljudi

Brojke koje u proizvodnji i prihodima ostvaruje Hjundai grupa i "Hjundai motor kompani" kao njen deo su impoznatne, a opširnije o poseti Hjundaijevoj čeličani, fabrici automobila i vrhunskom istraživačko-razvojnom centru, možete pročitati u novom, 149. broju magazina "Auto Bild", koji se nalazi u prodaji.

Između ostalog, u novom broju možete da pročitate i utiske sa prvog upoznavanja članova redakcije sa novom "ford fijeste" i utiske sa prve vožnje nove "tojotu C-HR" kao i "BMW-a serije 5 u verziji "530D xDrive".

Na uporednom testu našli su se "škoda kodijak" protiv "folksvagen tiguana" i nova "opel moka x" protiv "suzuki vitare" i "škode jeti".

U "Auto Bildu" br. 149 možete da saznate i šta donosi restilizovana Dačijina gama čiji modeli se već prodaju na našem tržištu, a novinari su se zabavljali u ozbiljnom poređenju atraktivnih polovnjaka: "golfova GTI" iz druge i sedme generacije...

 

Povezane teme: Hjundai, Hyundai, Hjundai motorstudio
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»