Nova Mazda CX-5 zvezda Salona u LA

Nova Mazda CX-5 zvezda Salona u LA

  Mazda, međutim, sa novim "CX-5" nije uvela i drugi generaciju Skajaktiv tehnologije, što znači da je ponuda motora ostala identična kao i na aktuelnoj verziji: 2,0... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

Zika-Bern
Sreda, 16. 11. 2016. 10:28h
neregistrovan korisnik
Moj komsija radi u salonu Mazde u Bernu. Dok su ostali proizvodjaci stagnirali ili im je opala prodaja, Mazda je u 2015 povecala prodaju u Svajcarskoj za citavih 42 %. Sve vise je Mazdi na ulicama i one zaista ulepsavaju grad. Cini se da trenutno upravo Mazda ima najlepsu paletu modela. A poslovicno je poznata po pouzdanosti.
Preporuka:
16
1
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Sreda, 16. 11. 2016. 11:06h
neregistrovan korisnik
@Zika-Bern : I po losoj limariji. Vfrhunska pouzdanost i vrhunsko losa limarija je krasila modele do 2005. godine. Sad su to popravili, popravili dizajn, ubedljivo najlepsi automobili koji dolaze iz Japana, rado bih vozio jednu sesticu. Ono sto im nedostaje su turbo benzinski motori, atmosferski jednostavno ne mogu da im pariraju, ne smao po ukupnoj snazi, vec i po krivoj snage i obrtnog momenta. Turbo benzinci prakticno od 2 pa do 6 hiljada obrtaja imaju pravu krivu obrtnog momenta, odnosno u tom rasponu obrtaja ostvaraju maksilani obrtni momenat.
Preporuka:
4
5
Odgovori

Prijavi komentar

Nemanja
Četvrtak, 17. 11. 2016. 10:32h
neregistrovan korisnik
@Crni : U pravu si za limariju. Imam prijatelja, imao je Mazdu 6, 1.9dizel, 2003 god u top verziji. Prodao je posle 8 godina, pocela korozija svuda okolo.
Preporuka:
2
5
Odgovori

Prijavi komentar

Stole
Sreda, 16. 11. 2016. 12:22h
neregistrovan korisnik
Jedan od razloga zbog kojih će mi sledeći auto možda biti Mazda su njeni benzinski motori bez turbo punjača. Trenutno vozim limuzinu (benzinca) iz VW grupe i prezadovoljan sam. Ali kako VW više ne proizvodi benzince bez turba sledeći auto koji ću kupiti će verovatno biti Mazda 6 od 2000 kubika. Bez onog nesrećnog turba. A kada se tome doda i poslovična Mazdina pouzdanost, mislim da neću pogrešiti.
Preporuka:
14
3
Odgovori

Prijavi komentar

vlado-cirih-
Sreda, 16. 11. 2016. 14:13h
neregistrovan korisnik
Za Crnog. Vozim se ja sa drugom iz Srbije prema moru i pitam ga, ko vam popravlja turbo-e koji se vrlo cesto kvare. Kad ono, usput vidimo u svakom mestu barem po jednan automehanicar sa natpisom - popravljamo turbo. Mazda 2 ubrzava za 8,9 sekundi do 100 km/h bez turba i to mi je dovoljno. Zato motor bez turba radi na mnogo manjem broju obrtaja sto produzava vek. Istina, Mazda ima sada jos nevidjenu kompresiju od 1:14, tako da se jos ne zna, da li ona smanjuje vek motora.
Preporuka:
5
2
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Četvrtak, 17. 11. 2016. 10:07h
neregistrovan korisnik
@vlado-cirih- : Naravno da se turbo motor ne vrti na vecem broju obrtaja, vec na manjem broju obrtaja od atmosferskog motora, jer ostavaruje maksimalni obrtni momenat na malom broju obrtaja, pa samim tim moze da povuce i iz niskih obrtaja, za razliku od atmosferskog motora koji mora da se "zavrti". Obican auto mehanicar ne moze da popravi turbo, vec se time bave specijalizovani servisi. Servis/automehanicar, moze samo da skine turbo kompresor i posalje ga na popravku. Nista nije vecno, pa tako ni turbo, ali traje dovoljno dugo.
Preporuka:
5
2
Odgovori

Prijavi komentar

Vuki
Sreda, 16. 11. 2016. 15:12h
neregistrovan korisnik
Dobri su japanci, ali Kinezi dolaze..
Preporuka:
9
4
Odgovori

Prijavi komentar

Lepajeali
Sreda, 16. 11. 2016. 17:21h
neregistrovan korisnik
sto trunu to nije normalno. Kupio drugar novu 6cu 2004te godine. Garazirana, mazena, pazena. 20+k eur. Nije bila los auto uopste, imala strasno kvalitetan enterijer koji je manje vise bio kao nov ikad je prodao pre nekoliko godina. Ali kako je istrula pa to je bilo neverovatno. Ceo prednji most je bio pun rupa. Mogao si bilo gde da uguras srafciger. Na kraju ga nisu pustili na tehnickom sa autom starim 4-5 godina. Naravno na zamenu u garanciji nas uvoznik nije hteo ni da cuje. Nadam se su to malo popravili na novim mazdama. On je u svakom slucaju izgubljena musterija za sva vremena.
Preporuka:
5
10
Odgovori

Prijavi komentar

mika
Sreda, 16. 11. 2016. 21:05h
neregistrovan korisnik
davno ne videh ruzniji prednji deo automobila
Preporuka:
2
18
Odgovori

Prijavi komentar

Miki
Sreda, 16. 11. 2016. 22:24h
neregistrovan korisnik
Sinko ti si nesto pobrkao, atmosferci rade na vecem broju obrtaja jer imaju manjak snage. A inace imam CX-5 koji je za dlaku prevagnuo u odnosu na Kiu Sportage kada sam kupovao auto. Mazda ima skoro sve, lepotu, pouzdana je ali brate atmosferac je trom do bola iako brojke na papiru deluju drugacije.
Preporuka:
12
1
Odgovori

Prijavi komentar

Nemanja
Četvrtak, 17. 11. 2016. 10:28h
neregistrovan korisnik
Opet Mazda po starom. Izbacili ove modele pre par godina i sad stali. Zasto nisu povecali dimenzije malo vise, dodali 25 ks(kao sto na primer Hjundai ima 2.2 dizel sa 200 ks) Lepa jeste, nema sta, ali ovaj model ima stvarno malo prostora, jer mu nije baza Mazda 6.
Preporuka:
2
3
Odgovori