Osveženi Porše 911 - ćud menja, ali dlaku nikada Video

Do Salona u Frankfurtu je ostalo još nedelju dana, a Porše je upravo objavio slike i detalje svoje zvezde za izložbu - osveženog 911 modela koji pored prepoznatljivog izgleda bez puno izmena ima nove motore i višu cenu.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Upravo smo na Salonu u Frankfurtu pre četiri godine prvu put videli 991 seriju, a

Prodajete polovni automobil?

Postavite besplatan oglas.

sada je pred nama osveženi model tj. 992 serija.

 

Porše je najavio osvežene verzije samo za osnovnu "kareru" i "karera S" modele, a kao što se i očekivalo, oni su dobili motore sa turbo punjenjem.

 Zanimljivo je primetiti da je sada i zvanično cela gama Poršea 911 bez motora sa turbinom, već su isključivo zastupljeni turbo motori poput nove jedinice za redizajniranu "911 kareru" - tvin-turbo 3.0-litarski 6-cilindrični sa 370KS i 450 Nm za osnovnu, tj. 420KS i 500 Nm za "kareru S". To znači da su oba modela dobila po 20KS više.

Opremljen Sport Chrono paketom i sedmostepenim PDK menjačem sa duplim kvačilom, "karera" do stotke stiže za 4.0 sekunde uz maksimalnu brzinu od 295km/h, dok "kareri S" za isto ubrzanje treba 3.7 sekunde dok dostiže 307km/h.

Pored novih motora, tu su i modove vožnje: Normal, Sport, Sport Plus i Individualni modovi. Vešanje je takođe podešeno za bolje performanse - Poršeov Active Suspension Management sistem je sada standardan i spušta automobil za 10mm.

Sa spoljašnje strane, prednji deo je dobio osvežene farove, nov oblik prednjih usisnika, poklopca motora, kao i zadnjeg branika. U unutrašnjosti je novi volan i podseća na onaj iz "918 spajdera", tu je novi "Communication Management" sistem sa 7.0-inčnim tačskrin displejom sa Apple CarPlay i iPhone integracijom.

 

Novi 911 će se u prodaji naći od 12. decembra, i to po cenama koje u Nemačkoj počinju od 94.344 evra.


VIDEO> Osveženi Porše "911":

Povezane teme: Porše 911, Redizajn, Salon automobila u Frankfurtu, Porše

Poslednji komentari

djuro
Petak, 11. 09. 2015. 07:53h
neregistrovan korisnik
ja sam visok 198 cm i u Huracana jedva sednem , udaram glavom u krov i kolenima u centralnu konzolu ( vozio sam ga pa iz iskustva ) a u 911 turbo sedim savrseno
rs
Sreda, 09. 09. 2015. 08:08h
neregistrovan korisnik
zato sto nema para za bolje...
Dejan
Utorak, 08. 09. 2015. 21:48h
neregistrovan korisnik
Cccc, neverni tomo... Citiram clanak od pre par meseci ,, Sadašnji šef Poršea je čovek po imenu Ferdinand Peč, unuk tvorca super automobila, a njegova supruga, s druge strane, kontroliše Folksvagen. Ova multinacionalna kompanija zapravo je pod kontrolom samo jedne porodice,,, !!! Jel sad malo jasnije ?
vvvvvv
Utorak, 08. 09. 2015. 19:57h
neregistrovan korisnik
jeste u pravu si ali u pravu je i ovaj za ivicnjake procitao sam na sajtu da sluzi i za daunfors i za ivicnjake
ninja
Utorak, 08. 09. 2015. 11:09h
neregistrovan korisnik
Strahovito neinventivan automobil ciji je koncept od pocetka promasen i toliko se truda ulozilo da dokazu da nisu u krivu da je to prosto neverovatno. Motor iza zadnje osovine sa stanovista fizike je totalni promasaj. Sve je bolje od te varijante. Postoji samo jedna gora varijanta a to je da ima pogon na prednje tockove...VW Buba i 911 su medju najvecim promasajima ali su opstali da niko i ne zna zasto. Naravno da nisu jedini jer ih jos ima (Fiat, Skoda...) ali ovoliki broj prodatih automobila sa pogresnim konceptom je prosto receno cudo...
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»