Nisan "murano" spreman za Njujork

Nisan "murano" spreman za Njujork

Nisan "murano" Ključni elementi dizajna, koji Nisan naziva "V-motion" su LED bumerang svetla, Pogledajte ponudu nisanovih polovnjaka... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

Miki
Utorak, 15. 04. 2014. 11:18h
neregistrovan korisnik
Ovo sam procitao "Nisam mamurao" :-)
Preporuka:
6
10
Odgovori

Prijavi komentar

Japanac
Utorak, 15. 04. 2014. 13:36h
neregistrovan korisnik
@Miki : ubedljivo najbolji terenac na svetu
Preporuka:
14
16
Odgovori

Prijavi komentar

shark
Sreda, 16. 04. 2014. 09:01h
neregistrovan korisnik
@Japanac : Aman ljudi kakav crni terenac, ovo je klasican soccer mom auto, a zna se sta su terenci: Range/Land Rover, Toyota 4runner, land cruiser, nissan patrol, mercedes g, jeep...
Preporuka:
13
2
Odgovori

Prijavi komentar

djoka-iz-potoka
Utorak, 15. 04. 2014. 11:21h
neregistrovan korisnik
To je auto a ne tamo neke Nemacke igracke!
Preporuka:
19
10
Odgovori

Prijavi komentar

Aga-Madridski
Utorak, 15. 04. 2014. 12:25h
neregistrovan korisnik
@djoka-iz-potoka : Ovo je extra auto, ali je mnoooooooogo daleko od BMW X6, Mecke G klase ili Porsche Cayenne-a!
Preporuka:
10
30
Odgovori

Prijavi komentar

dzoni
Utorak, 15. 04. 2014. 13:49h
neregistrovan korisnik
@Aga-Madridski : prvo- murano je u klasi sa bmw x5icom i i mercedesom ML,a ne x6 i G klasom.drugo, malo pribavi informacije pre nego sto naredjas znakove uzvika.trece,jos uvek nema smilsla porediti nissan sa mercedesom,porscheom i bmw....za to poredjenje nissan ima luksuzni ogranak Infiniti. znaci prvo informacija pa onda komentar.
Preporuka:
37
3
Odgovori

Prijavi komentar

djuka
Utorak, 15. 04. 2014. 21:08h
neregistrovan korisnik
@dzoni : evo i ja tebe malo da naučim, nissan murano se uporedjuje sa X3,Glk,Q5, nissan qaskai sa X1,Gla,Q3. slažem se da su nemački automobili kvalitetniji i bolji a u rangu X5,ML,Cayenne je Infinity FX
Preporuka:
9
3
Odgovori

Prijavi komentar

dzoni
Sreda, 16. 04. 2014. 13:53h
neregistrovan korisnik
@djuka : hvala na pokusaju ali murano je SUV a ne CUV(Crossover) tako da ga je glupo uporedjivati sa nizim segmentom.glk,x3,q5,porsche macan,rr evoque,mazda cx5,hyundai ix35,kia sportage,.... oni spadaju u klasu CUV odnosno crossover utility vehicle, odnosno manjih terenaca , dok a druge strane imamo x5,cayenne,ml,mazdu cx7,rr sport,q7,.... to su SUV odnosno sport utility vehicle ili suburban utility vehicle.a x1, audi allroad itd su SAV odnosno sport activity vehicle. hvala na pokusaju da me ispravis....
Preporuka:
7
3
Odgovori

Prijavi komentar

dzoni
Sreda, 16. 04. 2014. 16:33h
neregistrovan korisnik
@djuka : i ovo... nissan juke je u klasi sa q3.
Preporuka:
8
1
Odgovori

Prijavi komentar

djuka
Sreda, 16. 04. 2014. 21:20h
neregistrovan korisnik
@dzoni : ja i dalje mislim da grešiš! nissan juke i q3 nemaju šta da traže jedan uz drugoga!! nissan qaskai ide uz q3,x trail uz q5.....al opet nemci prodaju ime!!! utility pa utilit ajd objasni šta je to?
Preporuka:
3
1
Odgovori

Prijavi komentar

Nissan
Utorak, 15. 04. 2014. 15:54h
neregistrovan korisnik
@Aga-Madridski : Jeste dobar,cak po kvalitetu podjednak,i jeste daleko,ali samo zato sto je to Nissan...ali i zato je mnogo i jeftiniji od gore pomenutih,koji su zaista fenomenalni automobili.
Preporuka:
17
1
Odgovori

Prijavi komentar

Dado
Sreda, 16. 04. 2014. 07:41h
neregistrovan korisnik
@Aga-Madridski : Jeste! Mnogo manje se kvari!
Preporuka:
8
2
Odgovori

Prijavi komentar

Jakuza
Utorak, 15. 04. 2014. 16:12h
neregistrovan korisnik
Jeste lep,nema sta.Ali dzabe sve to,obrtni momenat 325 nm a 260 ks.Moj BMW 500 nm obrtnog momenta i 230 ks. ;))Ovakve ostavljam u prasini... :)
Preporuka:
9
17
Odgovori

Prijavi komentar

hm
Utorak, 15. 04. 2014. 16:58h
neregistrovan korisnik
@Jakuza : Ne znam samo koji ti je to bmw sa 230 ks i 500 nm osim ako nije cipovan ?! Bmw nema auto sa 230 konja ... 210,258 ks. da. 230 ne..
Preporuka:
17
6
Odgovori

Prijavi komentar

Ron-Jeremy
Utorak, 15. 04. 2014. 21:55h
neregistrovan korisnik
@hm : Ti pojma nemas ocigledno, o BMW-u!!! Imas 530d 2006 godiste,231 ks I 500 nm obrtnog momenta.Kao I 2004-05 godiste sa 218 ks I takodje 500 nm obrtnog momenta.Proguglaj malo, nauci nesto, pre nego nekoga ispravis itd...Pozzz
Preporuka:
4
5
Odgovori

Prijavi komentar

Boxi
Utorak, 15. 04. 2014. 23:05h
neregistrovan korisnik
@hm : Imas brate 330d 231KS
Preporuka:
5
4
Odgovori

Prijavi komentar

zex
Sreda, 16. 04. 2014. 07:36h
neregistrovan korisnik
@hm : 330 e46 I 530 e39 imaju 231 ks
Preporuka:
6
3
Odgovori

Prijavi komentar

buubz
Utorak, 15. 04. 2014. 18:38h
neregistrovan korisnik
@Jakuza : atmosferski benzin je u pitanju,koliko ti hoces obrtnog ?
Preporuka:
6
7
Odgovori

Prijavi komentar

Hans
Utorak, 15. 04. 2014. 23:28h
neregistrovan korisnik
@buubz : Cude me minusi, a savrseno tacno si rekao. Pa benzincima, posebno ovim bez turba, njutn metri nikada nisu bili jaca snaga. Njihova glavna snaga je u visokim obrtajima, cime kompenzuju dosta manje njutn metara.
Preporuka:
8
2
Odgovori

Prijavi komentar

sarkastije
Utorak, 15. 04. 2014. 18:54h
neregistrovan korisnik
@Jakuza : mozda neko nekad kupi auto koji izgleda lijepo, udoban, pouzdan, dobrog odnosa cijene i ponude, siguran, kvalitetan i zadovoljavajucih performansi. mozda ih ima sto ne misle da je auto kompenzacija za razne frustracije, trkanje, divljanje i ugrozavanje tudjih zivota. tako da... mozda neki smatraju da obrtni momenat ne cini auto i ne mare za ostavljanje u prasini ;)
Preporuka:
16
7
Odgovori

Prijavi komentar

Hans
Utorak, 15. 04. 2014. 23:22h
neregistrovan korisnik
@Jakuza : Drug, ti onda ocigledno nisi upoznat sa "njutn metrom" kod benzinaca i dizelasa. On je na istu ili pribliznu snagu motora kod dizela mnogo, mnogo veci. To je osnovno pravilo i karakteristika motor-gradnje.
Preporuka:
6
3
Odgovori

Prijavi komentar

MIki
Sreda, 16. 04. 2014. 09:37h
neregistrovan korisnik
@Jakuza : Kada bi stvarno ušli tvoj BMW i Murano u prašinu, blato ili sneg, ti ne bi ni izašao. A čak i na dobrom asfaltu bilo bi "čupavo",NISSAN je to !
Preporuka:
12
4
Odgovori

Prijavi komentar

jakuza
Sreda, 16. 04. 2014. 13:15h
neregistrovan korisnik
@MIki : Ne lupaj molim te.Nije to BMW od pre 25 godina!!!
Preporuka:
4
4
Odgovori

Prijavi komentar

Max
Utorak, 15. 04. 2014. 19:27h
neregistrovan korisnik
Necu vrsiti nikakvo poredjenje,meni je prelijep a u kvalitet ne sumnjam,nadam se da se nece dugo cekati na dizel motor sto se Evrope tice.
Preporuka:
9
5
Odgovori

Prijavi komentar

Dado
Sreda, 16. 04. 2014. 07:43h
neregistrovan korisnik
Takav mi treba za u njivu
Preporuka:
5
6
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Sreda, 16. 04. 2014. 09:24h
neregistrovan korisnik
@Dado : Za nivu uzmi neki Tuareg, X5, ML, ili jos bolje Q7! Ovo je gospodski auto, Nemci su za njivu!
Preporuka:
4
6
Odgovori

Prijavi komentar

Koliko
Sreda, 16. 04. 2014. 13:01h
neregistrovan korisnik
@Dejan : Koliko te placaju da pljujes kvalitetne automobile i da lupas gluposti?
Preporuka:
4
2
Odgovori

Prijavi komentar

Ivan
Sreda, 16. 04. 2014. 11:50h
neregistrovan korisnik
Da li je moguce da vecina ovde ne zna da postoje BMW-i od 231 ks i 218 ks sa 530 nm obrtnog momenta?!!??!!??Stvarno ljudi,nemojte se brukati,obrazujte se i edukujte malo u vezi toga,kada vec zelite da tvrdite nesto.
Preporuka:
5
3
Odgovori

Prijavi komentar

Ivan
Sreda, 16. 04. 2014. 13:13h
neregistrovan korisnik
@Ivan : 500 nm,ispravka.
Preporuka:
5
1
Odgovori

Prijavi komentar

rork
Sreda, 16. 04. 2014. 16:11h
neregistrovan korisnik
@Ivan : Mani me casopisa, interneta i edukacije iz takvih izvora, da mozda ne treba da se edukujem i o 6 litara prosecnoj potrosnji, pise tamo negde...!? Ja sam posedovao bmw e60 3.0d 218ks i audi a6 3.0tdi 224ks (oba nova kupio), ako bmw ima 530Nm onda audi ima bar 730Nm , koliko bolje povlaci iz bilo kog stepena i bilo kojih obrtaja! Zivo me zanimalo da sam tog bmw-a odvezao na valjke kakvi bi bili rezultati na papiru, u praksi ih znam: mnogo tanko naspram audijevog V motora, dobro bmw ide, ali ako mu ista fali onda su to Nm, tako da..
Preporuka:
4
4
Odgovori

Prijavi komentar

Ivan
Sreda, 16. 04. 2014. 17:16h
neregistrovan korisnik
@rork : Jos nesto.....Audi 3.0 povlaci bolje od BMW 3.0?!!Hahaha....Pa i tu moram da se nasmejem.Kakav li si ti krs od BMW-a vozio,nov nisi sigurno!!!??Shvatas li da ti pises da fabricko testiranje i to sto pise o 500 nm nije tacno,nego si ti u pravu?!Pa da li si moguc kralju!!Svaka ti cast,odvalio si glupost godine!!!
Preporuka:
4
2
Odgovori

Prijavi komentar

Delija
Sreda, 16. 04. 2014. 19:13h
neregistrovan korisnik
@rork : Audi A6 3.0 tdi ima 450 nm obrtnog momenta.Bmw e60 530d ima 500 nm obrtnog momenta....Tako da......Ja takodje mislim da ti,ne da nisi imao ni jedan od ova dva automobila,vec nisi ni seo u njih a kamoli vozio,pogotovo nove!!!
Preporuka:
4
2
Odgovori

Prijavi komentar

Nissan
Sreda, 16. 04. 2014. 13:36h
neregistrovan korisnik
Nissan pravi ozbiljne terence ali to ovaj auto nije. Uopste nije poenta murana da bude ozbiljan terenac! Nedavno sam bio u servisu da mi urade servis na renou i imao sam priliku da vidim murana samo god dana starog. Nazalost bio mu je prolupao motor, 1.5dci.
Preporuka:
6
3
Odgovori

Prijavi komentar

Logicno
Sreda, 16. 04. 2014. 17:18h
neregistrovan korisnik
@Nissan : Toliki automobil a motor 1.5...Mora da prolupa... :)
Preporuka:
3
2
Odgovori

Prijavi komentar

Nissan
Sreda, 16. 04. 2014. 18:51h
neregistrovan korisnik
@Logicno : Tako su mi rekli a mozda i nije bio 1.5dci jer je malo sumnjivo da ide taj motor u taj dzip.
Preporuka:
3
3
Odgovori

Prijavi komentar

Dado
Četvrtak, 17. 04. 2014. 08:02h
neregistrovan korisnik
@Nissan : Tacno! Koliko znam u njega ide najmanje sestak od 3 litre prema tome to sa 1.5 je cista propaganda
Preporuka:
2
1
Odgovori

Prijavi komentar

Nissan
Subota, 19. 04. 2014. 22:13h
neregistrovan korisnik
@Dado : U pravu si u Qashqai ide 1,5dci i atmosferski benzinec 1,6...
Preporuka:
1
0
Odgovori