Nova generacija supersportskih automobila na Salonu u Ženevi

Ovogodišnji Salon automobila u Ženevi ostaće zapamćen po nekoliko stvari, a jedna od njih je stasavanje nove generacije rasnih supersportskih automobila. Uz to, tehnološke inovacije koje su omogućile da automobili sa preko 900 KS emituju manje štetenih gasova od konvencionalnih modela samo su šlag na torti u Ženevi. "Ferari", "Meklaren" i "Lambordžini" izabrali su ovaj švajcarski grad za predstavljanje novih zvezda.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Oglasite prodaju svog polovnog automobila ovde.

Proizvođač iz Maranela odlučio je da čitavu stvar začini time što je svom najnaprednijem modelu, nasledniku čuvenog "Enca" dao prilično neobično, ali zvučno ime "La Ferari".

 

S druge strane, "Meklaren" je svoju zvezdu, naslednicu iskonske legende modela "F1" kristio imenom "P1", odnosno terminom koji se u "Formuli 1" koristi za pol-poziciju.

Kod "Lambordžinija" stvari su dosta jednostavnije, jer je ovaj proizvođač sportskih automobila poznat po tradiciji davanja imena po bikovima. Tako ni novi "Veneo" nije izuzetak. "Veneo" je izbegao da poput prethodna dva modela upadne u zamku ugradnje hibridnog pogonskog sistema, što je sasvim razumljivo za blago ažuriranog V12 snagatora iz prethodnika "Aventadora".

 

Možda će prava konkurencija prvopomenutom tandemu vrebati iz prikrajka u vidu "Porše 918 Spajdera", koji sa svojih 580 KS i ubrzanjima do stotke za 3 sekunde i do 300 km/h za 27 sekundi može predstavljati "soft" alternativu ostalim trima modelima sa vrtoglavim performansama.

Ipak, šta tek reći za "La Ferari" koji ukupno ima 963 KS i koji do 300 km/h stiže za manje od 15 sekundi. Ako u sve to uračunamo i spektakularni dizajn, ne treba da čudi cena od 1,3 miliona evra.

 

S druge strane, "Meklaren P1" raspolaže sa 757 KS smeštenih u 3,8-litarskom V8 agregtatu, koji radi u paru sa elektro motorom sa impresivnih 176 KS, što mu omogućava ubrzanje do stotke za manje od 3 sekunde, a do 300 km/h za manje od 17 sekundi. Ni "Vaneo" ne zaostaje mnogo, jer se snaga od 750 konja na drumu pretvara u ubrzanje do 100 km/h za 2,8 sekundi.

 

Kako je poznato da brojke ne određuju uvek pobednike, jasno je da će u borbi ovih automobilskih nemani veliku ulogu igrati i dizajn, odnosno privrženost bogate klijentele određenom brendu.

Povezane teme: Mojauto.rs, Moj auto, Salon, Ženeva, Sportski automobili, Ferari, Lambordžini, Meklaren

Poslednji komentari

pampur
Subota, 16. 03. 2013. 13:31h
neregistrovan korisnik
Vidim ja da bi se ti obradovao I cokoladi
miske
Subota, 16. 03. 2013. 01:37h
neregistrovan korisnik
po izgledu i snazi ih je pojeo ,a jos kada odu na stazu moze i vejron da ga duva
ivan
Sreda, 13. 03. 2013. 20:08h
neregistrovan korisnik
meni to sve bez veze....vise se obradujem ocuvanom golf2 gti nego ovim svemircima.
vozio
Sreda, 13. 03. 2013. 19:53h
neregistrovan korisnik
strava
Zeka
Sreda, 13. 03. 2013. 17:43h
neregistrovan korisnik
Imam isti ovakav samo 1.9 dizel. Dobro, ne bas ovakav. Vise kao golf. Al tu je to. Ima tockove