Ne padajte na francuski šarm

Ne padajte na francuski šarm

"Pežo 308 1.6 HDi" je 2010. godište i prešao je 175.120 kilometara Na tržištu polovnih automobila najviše je hečbek verzija sa petora vrata, dok je na ceni, naravno,... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

Bojan
Nedelja, 01. 05. 2016. 10:34h
neregistrovan korisnik
Samo benzinac, nema plivajuceg zamajca, nema FAP filtera. Odlican auto.
Preporuka:
49
8
Odgovori

Prijavi komentar

000
Nedelja, 01. 05. 2016. 11:03h
neregistrovan korisnik
Nemačka konkurencija je skuplja min. za 2000 e. Npr.pogledajte Golf 6 iz iste godine,skuplji je 4000 evra.Japanci su malo jeftiniji,Corola ili Auris. Stvar je u imidžu,koga nije briga da li će da vozi francuza ili italijana on kupuje ovo. Ne znam da li je to u realnosti zasluženo ali je tako na oglasima, i to svuda u Evropi ne samo kod nas,jer kad sam ja hteo da kupim A4 Tdi iz 2007,brat mi kaže da je on pored Bmw i u Nemačkoj najskuplji,posebno ako je km mala. Ja sam zato pazario Mercedesa C,malo je bio jeftiniji, jedino je registracija veliki problem...
Preporuka:
28
6
Odgovori

Prijavi komentar

rebro
Ponedeljak, 02. 05. 2016. 10:00h
neregistrovan korisnik
@000 : Bolje da si pazario Reno Lagunu 1,5 dCI nego taj Mercedes. Em ti je povoljnija registracija, em je odličan auto, ali vole ljudi nemački automobil pa to ti je.
Preporuka:
17
34
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Ponedeljak, 02. 05. 2016. 11:06h
neregistrovan korisnik
@rebro : Nije Laguna losa, ali je C klasa bolja.
Preporuka:
17
6
Odgovori

Prijavi komentar

Rile
Ponedeljak, 02. 05. 2016. 22:29h
neregistrovan korisnik
@Crni : Nije laguna toliko loša koliko A, B i C klasa može da korodira i istruli.
Preporuka:
6
7
Odgovori

Prijavi komentar

miki
Ponedeljak, 02. 05. 2016. 11:38h
neregistrovan korisnik
@rebro : Sve hvali, Mercedes vozi
Preporuka:
10
18
Odgovori

Prijavi komentar

AutoMoto
Četvrtak, 05. 05. 2016. 08:31h
neregistrovan korisnik
@rebro : Koje poredjenje renault sa mercedesom a jos pa laguna sa c klasom... HAHAHHAHhahah... Vecu glupost odavno nisam video na sajtu!
Preporuka:
8
5
Odgovori

Prijavi komentar

trpko
Nedelja, 01. 05. 2016. 11:09h
neregistrovan korisnik
Istrošeni diskovi NE PRODUŽAVAJU HOD PEDALE. Kočnice se samopodešavaju i sam osećaj na pedali se ne menja kada ploČice i diskovi dotraju. Produžen hod pedale i tzv. 'sunđerasti osećaj' dolazi od problema sa nekim od kočionih cilindara koji ne vrše funkciju adekvatno i zato se hod pedale produžava i kočenje nije efikasno
Preporuka:
66
0
Odgovori

Prijavi komentar

JOCA
Nedelja, 01. 05. 2016. 12:34h
neregistrovan korisnik
Ja sam 2007 u Veranu kupio novu 308 1,6 benzin, verujte mi nema ni jednog dela na vozilu sa kojim nisam imao problema. Na 25000 mi je crklo nesto oko elektronike, ni sam ne znam sta, stajao mi auto mesec dana u servisu. Preporucujem svima da beze od ovog modela. Prodao sam ga 2015 sa 145000 za 5000. Ruzna proslost ne ponovila se
Preporuka:
45
9
Odgovori

Prijavi komentar

Boki
Nedelja, 01. 05. 2016. 12:47h
neregistrovan korisnik
Moj kolega kupio pre mesec dana 308 1.6 HDI, 2011. godiste, i potrazio kod ovlacenog zastupnika u Srbiji original patosnice. Ovi mu zatrazili broj sasije i on naravno poslao. Odgovor ga je blago zacudio, rekli su mu da njegov auto nema 5 sedista nego samo 2! Posto je auto kupio preko registrovanog prodavca polovnih automobila bio je u cudu ali izgleda da se ti automobili malo "doteruju". Ispostavilo se da je njegov auto, valjda u Belgiji, bio dostavni pa naknadno ubacena zadnja klupa i sedista?! Nisam strucnjak pa ne znam jel to moguce bas tako? Verovatno neko bolje zna!
Preporuka:
73
0
Odgovori

Prijavi komentar

Hehe
Nedelja, 01. 05. 2016. 22:30h
neregistrovan korisnik
@Boki : Pa taj je onda prelazio minimum 50000km godisnje. Jos ako je bele boje...
Preporuka:
45
0
Odgovori

Prijavi komentar

rebro
Ponedeljak, 02. 05. 2016. 10:02h
neregistrovan korisnik
@Hehe : Ja kupujem automobil isključivo bele bolje. Ne pada mi na pamet da dajem 500 evra za drugu boju.
Preporuka:
9
30
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Ponedeljak, 02. 05. 2016. 11:08h
neregistrovan korisnik
@rebro : Bela boja ima svojih prednosti, ali bih ja radij doplatio malo vise za metalik. Neko auto posmatra kao prevozno sredtsvo od tacke A do tacke B, i njemu nije bitna boja, a neko posmatra auto malo drugacije, pa mu je bitna boja.
Preporuka:
20
7
Odgovori

Prijavi komentar

rebro
Utorak, 03. 05. 2016. 10:07h
neregistrovan korisnik
@Crni : Ti auto posmatraš kao statusni simbol i najbitnije ti je da se pokažeš pred komšijama. To je dečiji način razmišljanja.
Preporuka:
11
15
Odgovori

Prijavi komentar

DrBre
Utorak, 03. 05. 2016. 09:34h
neregistrovan korisnik
@rebro : Nije bela boja ruzna nego kada je u pitanju polovnjak iz inostranstva onda je siguran pokazatelj da je auto bio sluzbenjak sto znaci sa mnogo km i mnogo vozaca.
Preporuka:
21
1
Odgovori

Prijavi komentar

rebro
Utorak, 03. 05. 2016. 10:06h
neregistrovan korisnik
@DrBre : Druže, svrati do Praga i pogledaj boje automobila i njihovu namenu. Ljudi sve više kupuju bele automobile jer su shvatili da boja nema ama baš nikakvu svrhu. Kod Kadjara je cena druge boje 500 evra, kod Jaguara 1000 evra. Čemu to? Da ti se komšija divi kako automobil izgleda? Shvataš li ti da tu boju ne vidiš dok voziš? Shvataš li da druga boja nema nikakog uticaja na performanse automobila? Srbima je izuzetno važno da je boja metalik! Ne vidim poentu toga i svaki automobil će mi biti isključivo bele boje. Pa kasko me košta 475 evra godišnje, a druga boja 500 evra. Ti sad vidi šta je isplativije.
Preporuka:
11
16
Odgovori

Prijavi komentar

123
Ponedeljak, 02. 05. 2016. 16:30h
neregistrovan korisnik
@Boki : Moguće je,ali su i ti naši trgovci barabe. Jer zašto ne bi rekao kupcu da je auto bio Van? Ima ljudi koji će zbog niže cene da kupe baš auto koji je bio van,kupiće sedišta i srediće ga,ali kupiće ga jer ima povoljniju cenu,svesno. Znači sad bi trebalo čovek da mu vrati taj auto jer nije znao da je kupio dostavno vozilo sa 2 sedišta,ali to je kod nas peripetija samo tako. Prodavac će da se kune da on ništa nije menjao itd..
Preporuka:
16
0
Odgovori

Prijavi komentar

ALEKSANDAR
Nedelja, 01. 05. 2016. 21:33h
neregistrovan korisnik
odakle vam to da se mali servis radi na 10000 km?
Preporuka:
12
5
Odgovori

Prijavi komentar

rebro
Ponedeljak, 02. 05. 2016. 10:04h
neregistrovan korisnik
@ALEKSANDAR : Možeš li da mi objasniš šta je to mali, a šta veliki servis? Ja sam Lagunu vozio na servis na svakih 30.000km ili dve godine, šta prvo dođe, jer tako kompjuter nalaže. Niko mi u servisu nije pominjao mali i veliku. Doduše ja živim u Pragu pa je moguće da se servis tamo razlikuje od servisa u Srbiji.
Preporuka:
6
24
Odgovori

Prijavi komentar

Nikola
Ponedeljak, 02. 05. 2016. 10:52h
neregistrovan korisnik
@rebro : Mali servis je servis na svakih 10.000 km (na nekim uljima je propisano vise) ja licno menjam na 10.000 posto nemam poverenja u ono sto pise na flasici. Kad radis mali servis menjas: Ulje, filter ulja, filter klime, filter vazduha, i filter goriva. Neki predlazu da se menja npr, filter ulja obavezno svaki put, filter klime svaki drugi, a filter goriva svaki treci, ja menjam na svakih 10.000 km sve. Veliki servis, menja se: Set kaisa ( u kojima spada rebrati, klinasti, dva spanera) Pumpa za vodu i antifriz Ulje i svi filteri ( filt vazduha. filt klime, filtr goriva) Neko menja i ulje u menjaci ( ako ne menjas obavezna provera) Svecice, a ako je dizel u pitanju provere ti se grejaci, nije lose da se i oni zamene. Radi se na 60.000 preventivno, zato sto vecina delova nije original pa ne traje koliko traje prva fabricka ugranja, ili na 5 godina ( nezivsno koliko si kilometara preso). Nadam se da sam pomogao :)
Preporuka:
21
1
Odgovori

Prijavi komentar

Rile
Ponedeljak, 02. 05. 2016. 22:42h
neregistrovan korisnik
@Nikola : Od toga što si naveo pola ti ne zamene osim onoga što možeš da vidiš golim okom. Ako imaš nekog prijatelja, druga ili kuma da radi kao mehaničar, to bolje. Ostalo, kad oteraš u servis auto, bolje da ne znaš šta rade naši "majstori". Kad dođeš po auto, oni ti kao fol pokažu delove koje su zamenili i kao "ovo je menjano, ako ti treba nosi" a ono delovi od ko zna koga koji su za bacanje, ti ih ostaviš jer đubre nećeš nositi kući a onda ja doteram isti takav auto na servis i na kraju i meni pokažu sve te stare španere, rolere, kaiševe i silne filtere i svi smo HAPPY jer su nam uradili servis a ono, malo morgen... Čast izuzecima a to su upravo naši majstori od poverenja.
Preporuka:
11
1
Odgovori

Prijavi komentar

rebro
Utorak, 03. 05. 2016. 10:12h
neregistrovan korisnik
@Nikola : Objasnio jesi, ali na 10.000km ja nisam menjao ništa. Kao što rekoh kompjuter izbaci poruku kada se nešto menja i to je na svakih 30.000km ili dve godine. I na prvih 30.000km jeste menjano ono što si naveo za mali servis. Na 60.000km nikaakvi kaiševi nisu menjani, kao ni pumpa za vodu. Ulje jeste, filteri, paknovi za kočnice, tečnost za klimu i očiste klimu. Kao što rekoh, ja živim u Pragu i servis obavljam u Renoovom ovlašćenom servisu, ali nisam znao šta je to mali i veliki servis, mada često to čujem. Zahvaljujem!
Preporuka:
5
9
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Ponedeljak, 02. 05. 2016. 11:09h
neregistrovan korisnik
@rebro : Otvori servisnu knjizicu pa procitaj. Mali servis zamena ulja, filtera, i sta je vec propisano da se radi na toj km, veliki servis, zamena kaiseva, itd. + mali servis.
Preporuka:
6
5
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Ponedeljak, 02. 05. 2016. 10:11h
neregistrovan korisnik
@ALEKSANDAR : Radi ga na koliko hoces, ali pretpostavljam da je fabricki propisan interval 30 hiljada.
Preporuka:
6
4
Odgovori

Prijavi komentar

mup
Utorak, 03. 05. 2016. 00:33h
neregistrovan korisnik
@Crni : Moj kum je kupio novi Kia Ceed 1.6 dizel sa automatskim menjacem, zivi u Svedskoj. Proslog leta je dolazio ovde i auto je nakucao tacno 30.000 km. pa je pitao u njihovom servisu u Zemunu dali moze da uradi mali servis, a da mu Svedjani ne prave problem sa garancijom. Sve je bilo OK, pa je uradio servis, ukljucujuci i ulje i filter automatskog menjaca. To je kostalo oko 25.000 din. a u Svedskoj bi to kostalo oko 600 evra. Rekli su mu jos da se kod nas servis radi na 15.000 km. jer je proizvodjac tako procenio na osnovu kvaliteta goriva i velike kolicine blata na putevima, koje se pretvara u prasinu pa opterecuje filtere.
Preporuka:
10
1
Odgovori

Prijavi komentar

oktopod
Ponedeljak, 02. 05. 2016. 08:32h
neregistrovan korisnik
Moj otac je vozio pezo 504 1983 godiste. Bio je godinu dana star. Kvario se kao lud. Brat kupio 1989 nov 309 benzinac. Kvario se isto tako.Zatim kupim 1999 godine 406 hdi sa motorom od 110 ks. Brat isto to samo sa 90 ks (oba automobila nova). Redovan servis je bio na svakih 7500 km??? Izmedju redovnih servisa bar jednom sam isao da se nesto popravi.Pezo NIKAD VISE. To smece vise nece uci u moje dvoriste. Japanski i nemacki auto zakon.
Preporuka:
23
20
Odgovori

Prijavi komentar

WV
Ponedeljak, 02. 05. 2016. 10:40h
neregistrovan korisnik
@oktopod : DOBRO JE DA SI NESTO OD '83 DO SADA NAUCIO!
Preporuka:
48
3
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Ponedeljak, 02. 05. 2016. 11:11h
neregistrovan korisnik
@oktopod : Francuzi su slabi sa elektrikom i elektronikom. Ja sam bas za 406 cuo da su se ljudi fino navozali, bas sa Hdi motorom, mozda njima ne smetaju sitnice koje se kvare, kao i vecini Srba, pa im je auto dobar sve dok ide, tj. dok se ne desi takav kvar zbog koga ce auto da stane.
Preporuka:
9
5
Odgovori

Prijavi komentar

BULENS
Ponedeljak, 02. 05. 2016. 13:04h
neregistrovan korisnik
@Crni : Upravo francuska auto indrustija prva počinje da uvodi elektroniku, i imaju izuzetno pouzdanu elektroniku. Simka Horizont je bila daleko ispred svoga vremena, verovatno i suviše ispred. Dobar broj ljudi ima predrasude prema ‚‚francuzima‚‚ a to datira još od 60-tih kada je krenula prva generacija gastarbejtera i dovozila nemačka kola i naravno veličali ono što kupe, a cve drugo je bilo bljak. Vozila francuske proizvodnje su vrlo pouzdana, samo zahtevaju redovno održavanje, što je valjda normalno. Uostalom mnogo više ima ‚franciza‚‚ starijih od 15-20 godina nego nemaca. na našim drumovima. To nešto govori.
Preporuka:
20
13
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Ponedeljak, 02. 05. 2016. 13:50h
neregistrovan korisnik
@BULENS : Moje iskustvo, kao vlasnika francuskog vozila i iskustvo prijatelja koji drzi servis auto elektrike i elektronike kazu drugacije. Nisu ni ostali savrseni, ali Francuzi imaju najvise problema. 2008/9 godiste i mladji su dosta bolji, prijatelj kaze da je kvalitet elektronike skoro ujednacen, a do tih godina je Bosch najbolji. Nisu to nki krupni problemi sa elektronikom, ali nervira onog ko voli da je sve u savrsenom stanju. Francuzi su otprilike kao Italijani, dosta invencija, ali nekako uprskaju na kraju, kad treba da usavrse svoj proizvod, obicno taj proizvod ima neku sitnicu koja baguje. Japanci i Nemci cekaju, pa prepisu i malo usavrse.
Preporuka:
14
5
Odgovori

Prijavi komentar

BULENS
Ponedeljak, 02. 05. 2016. 14:16h
neregistrovan korisnik
@Crni : Upravo francuska auto indrustija prva počinje da uvodi elektroniku, i imaju izuzetno pouzdanu elektroniku. Simka Horizont je bila daleko ispred svoga vremena, verovatno i suviše ispred. Dobar broj ljudi ima predrasude prema ‚‚francuzima‚‚ a to datira još od 60-tih kada je krenula prva generacija gastarbejtera i dovozila nemačka kola i naravno veličali ono što kupe, a cve drugo je bilo bljak. Vozila francuske proizvodnje su vrlo pouzdana, samo zahtevaju redovno održavanje, što je valjda normalno. Uostalom mnogo više ima ‚franciza‚‚ starijih od 15-20 godina nego nemaca. na našim drumovima. To nešto govori.
Preporuka:
5
5
Odgovori

Prijavi komentar

mup
Utorak, 03. 05. 2016. 00:48h
neregistrovan korisnik
@BULENS : Ko jos u kuci ima francusku elektroniku? Japanci su elektroniku usavrsili na kucnoj zabavnoj elektronici, TV aparatima, hi-fi uredjajima i tu su postigli savrsen odnos, povoljne cene i vrhunske pouzdanosti. Gledao sam nemacku emisiju na TV DSF o kolima, gde voditelj ode sa buster akumulatorom na auto otpad i prikljucuje na razne automobile akumulator, pa proba sta sve radi na odbacenim kolima. Na mnogim Tojotama i Mazdama je radilo skoro sve sto je na struju, podizaci, siber, pomeranje sedista itd. U mnogim prestiznim evropskim modelima je vecina funkcija bila mrtva.
Preporuka:
7
0
Odgovori

Prijavi komentar

BULENS
Ponedeljak, 02. 05. 2016. 12:49h
neregistrovan korisnik
@oktopod : Kakvi su tek bili ostali automobili kada je Pežo 504 1975 godine bio auto godine.
Preporuka:
13
1
Odgovori

Prijavi komentar

Rs
Ponedeljak, 02. 05. 2016. 15:04h
neregistrovan korisnik
@oktopod : Kako se zalomi...Meni je nov pasat izgoreo posle manje od 6 meseci 2006 b6 2.0 tdi...Pre toga sam imao nov 4 1.6 benzinac 2002 trosio preko 12l dok je bio u garanciji,vise je vremena proveo u servisu nego kod mene...Brat je 2005 na astri,takodje vovoj radio 2 puta turbinu i dihtung glave dok je auto bio u garanciji...to su sve nova kola bila,a sta ocekivati od polovnih...
Preporuka:
20
0
Odgovori

Prijavi komentar

Nislija
Utorak, 03. 05. 2016. 12:56h
neregistrovan korisnik
@oktopod : Za 406 si slagao ili si stvarno veliki baksuz!
Preporuka:
7
1
Odgovori

Prijavi komentar

Realno
Sreda, 04. 05. 2016. 09:25h
neregistrovan korisnik
Kao i kod svakog drugog automobila, kupi benzinca i ne brini! Peugeotovi benzinci su daleko od savrsenstva ali su daleko bolji tj. kvalitetniji i pouzdaniji od dizelasa.
Preporuka:
10
3
Odgovori

Prijavi komentar

Zeks
Sreda, 04. 05. 2016. 23:09h
neregistrovan korisnik
Ljudi problem je u tome sto ljudi kupuju 1.6 HDI ili 1.6 Benzince. Evo licno vozim 406 2.2 HDI 2001 Godiste prvi sam vlasnik i do sada nisam imao nikakav veci kvar a presao je 184.000km. Na otvorenom trosi oko 6 litara i udoban je za duza putovanja. Kao sto je neko napisao, treba samo da se odrzava redovno a ne kad se nesto desi. Sad ce sigurno neki da lupaju zbog registracije ili neceg drugog. Koliko para toliko muzike ili prijusti sebi dobro vozilo ili ne. Mislim ljudi bi da stede na svemu ali u drugu ruku hoce ceo luksus e ne moze bas tako. Samo da se razjasnimo volim Peugeot a imam sluzbeni E200 zadnje generacije i jedan i drugi su po meni dobri naravno nikad se ne poredjuju takva dva vozila ali pre nego sto kupim Volkswagen ili Audi odlucicu se za Peugeot.
Preporuka:
4
1
Odgovori

Prijavi komentar

Driver
Četvrtak, 05. 05. 2016. 08:24h
neregistrovan korisnik
Francuzi nude samo sarm i u pojedinim francuskim automobilima je uzivanje voziti se u njima a ne voziti ih! Kvarovi su neminovni i jako cesti! Cene polovnjaka sve govore! Ko je vozio francuski auto stariji od 5 godina zna o cemu pricam.
Preporuka:
4
4
Odgovori