Elektronika muči "senik" druge generacije

Elektronika muči "senik" druge generacije

Druga generacija „reno senika“ proizvodila se od 2003. do 2009. godine. Redizajn je obavljen 2006, a tada je predstavljena i produžena varijanta „grand senik“ Štaviše,... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

sasa
Subota, 12. 03. 2016. 11:25h
neregistrovan korisnik
stalno potencirate lose gorivo,imamo li mi evro 5 norme sto se tice dizela ili ne,90te su valjda prosle,napadnite malo prizvodjace i uvoznike,a ne stalno plasirate vest lose gorivo,dokle vise
Preporuka:
56
14
Odgovori

Prijavi komentar

bos-pumpa-opet
Subota, 12. 03. 2016. 15:22h
neregistrovan korisnik
@sasa : potpisujem.
Preporuka:
30
10
Odgovori

Prijavi komentar

em
Subota, 12. 03. 2016. 16:01h
neregistrovan korisnik
@sasa : nemamo dobro gorivo. probaj makar najjeftiniji dizel u madjaraskoj, pa ces videti potrosnju naspram naseg...
Preporuka:
54
4
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Subota, 12. 03. 2016. 16:40h
neregistrovan korisnik
@sasa : U srbistanu trenutno mozes da kupis gorivo Euro 3 kvaliteta a ne kao sto si napisao,ok ! To sto pise na totemima je samo teorija i jako smo daleko od pravog goriva ! Ne moze se iz teske uralske sirove nafte dobiti kvalitetno gorivo a i ruje nemaju tehnologiju za to ! Vidis da su sad svi poceli da sminkaju benzinske pumpe ne bi li sa tim odusevili vozace a gorivo ostalo na istom kvalitetu ! Mene sve zao kad vidim glanz nov auto i jos dizelas a tankuje pacevacki eurodizel ! Samo uvozni eurodizel dolazi u obrzir a takvog je ovde jako malo ! Pravo gorivo pocinje od austrijske granice pa na zapad !!!
Preporuka:
44
12
Odgovori

Prijavi komentar

rebro
Ponedeljak, 14. 03. 2016. 12:45h
neregistrovan korisnik
@Dejan : A koju naftu koriste mađarski MOL i austrijski OMV? Koliko ja znam koriste baš tu uralsku naftu.
Preporuka:
7
8
Odgovori

Prijavi komentar

iskustvo
Subota, 12. 03. 2016. 12:34h
neregistrovan korisnik
Elektronika je generalno u ovom razdoblju kod dosta Reno modela u losem stanju.
Preporuka:
31
8
Odgovori

Prijavi komentar

Lexus
Subota, 12. 03. 2016. 23:10h
neregistrovan korisnik
@iskustvo : Pa sve govori Cena u elektronika da su jeftine zasto nko i nece,menjati kluc karta je najmanje 1500€ isto ko i Cena auto,i plus pucaju bregasne remenja zato sta su losi motori da vi Valhall ne bi pucale remenja i jos jedan razlog zasto su jeftine,ja mislim jeftinije je ne kupovati opste Senik.
Preporuka:
4
44
Odgovori

Prijavi komentar

cojle
Nedelja, 13. 03. 2016. 12:00h
neregistrovan korisnik
@Lexus : majko moja, na kom jeziku pišeš?
Preporuka:
49
4
Odgovori

Prijavi komentar

em
Ponedeljak, 14. 03. 2016. 11:16h
neregistrovan korisnik
@Lexus : posto mi nisu pustili prethodni odgovor na ovo tvoje, evo skraceno: ja sam uzeo "krs" senik, sa pravom km, jeftiniji za 800€ od proseka iz uvoza, sam ga sredio u ovlascenom servisu(za te pare), nije imao dve kljuc kartice nego jednu. porucio isto u ovlascenom servisu dva komada za 15630din, bez kodiranja(popust... jedna je 10460din). kodiranje u NS je 25-30€. kartica u NS(kodirana) od 70 do 100€ obicna, a oko 160€ hands free... ove sto sam porucio su, naravno, hands free... to ti je 10x manje nego sto si ti napisao na nekom vanzemunskom zikuje...
Preporuka:
23
2
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Subota, 12. 03. 2016. 16:09h
neregistrovan korisnik
1.6 benzinac je najcesce u varijanti sa 113ks, ima plivajucu remenicu na usisnoj bregastoj, koja zna da pravi probleme. Resenje je kupovina nove, sto sam ja uradio, ili remont kod nekih majstora, koji je znacajno jeftiniji, ali ne znam koliko je trajan. Opiljci iz remenice mogu da zapuse uljne kanale za podmazivanje iste, pa se moze desiti i da nova remenica strada. To se desava kad je neispravna remenica u potpunosti zanemarena, vec se vozi tako. Da li ima egr pojma nemam, jer nisam imao probleme sa istim, kao ni sa bobinama, a generalno vaze da su problematicne. Kod Scenica probleme zna da pravi i tabla, nekad se moze popraviti, nekad se menja. Generalno elektrika i elektronika nije jaca strana Renoima, bar iz tih godina. Neke velike probleme nisam imao, duse nemam Scenic vec Megane 2, uglavnom sitnice prave probleme, konektori na farovima i slicne stvari. Za 3 godine i nekih 50-ak hiljada predjenih km, sluzi me sasvim lepo. Imao sam pucanje prednje opruge, nije tako redak, slucaj kod Renoa. Lim od kojeg je auto pravljene je kvalitetan, dobro zasticen, i sto se tice korozije, nema brige i generalno vaze za bezbedna vozila, dobro su plasirana na euro NCAP testu.
Preporuka:
26
8
Odgovori

Prijavi komentar

Marko
Subota, 12. 03. 2016. 17:11h
neregistrovan korisnik
@Crni : Javi se rebru, on ima novog renoja i on tih problema nema koje si napisao ! Kad pocnu svi ovi silni kvarovi, on odmah proda auto i kupi nov ! Gleda u mini dispej i taj displej govori skroz istinu, kad se ide na servis, kako malo trosi a sistem bas trazi takve koji mesto glave imaju televizor ili nekog ko im govori sta da rade a usput trose novce...
Preporuka:
12
28
Odgovori

Prijavi komentar

rebro
Ponedeljak, 14. 03. 2016. 12:55h
neregistrovan korisnik
@Marko : Tako je bratac. Rebro kupi novi auto na svakih 5 godina i ne unteresuje ga [ta je to bregasta osovina, remenica, zamajac. Ja kupujem automobil i ne bavim se automehani;arskim radovima niti me to zanima. Laguna se nije kvarila, ali sam je prodao jer je isticala garancija. Zašto bih sebe dovodio u situaciju da plaćam bilo kakvu popravku ako ne moram? Prodam auto ovlašćenom servisu, kupim nov i vozim 5 godina. sigurno neću da menjam ulje na svakih 8000km jer tako kaže Mile kad siđe sa kombajna.
Preporuka:
10
11
Odgovori

Prijavi komentar

Marko
Ponedeljak, 14. 03. 2016. 18:51h
neregistrovan korisnik
@rebro : Hahaha, cuj nju !!!
Preporuka:
5
8
Odgovori

Prijavi komentar

RealanKomentar
Utorak, 15. 03. 2016. 14:11h
neregistrovan korisnik
@rebro : Zasto se onda javljas na temu ovog senika kada vozis auto koji je maksimalno star 5 godina. Sta ti mozes konstruktivno da kazes ovim ljudima koji imaju senike koji su stari 12godina? Ili si dosao da se pohvalis malo. Inace cisto da znas, skoro pa svaka toyota 10 godina stara je pouzdanija i bolja od novog renoa, to i babe vec znaju! Provereno a postoji i statistika na internetu.
Preporuka:
8
7
Odgovori

Prijavi komentar

rebro
Sreda, 16. 03. 2016. 00:10h
neregistrovan korisnik
@RealanKomentar : Kaže legenda da postoji Tojota (nikako toyota) stara 138 godina i nešto dana koja je pouzdanija od Golfa, mada ja u to ne verujem. Elem, ja odgovaram na komentar Marka. Ne mešaj se u raspravu. Nađi sebi sparing partnera.
Preporuka:
3
7
Odgovori

Prijavi komentar

RealanKomentar
Sreda, 16. 03. 2016. 10:54h
neregistrovan korisnik
@rebro : Prvi covek koji veruje da je reno bolji od tojote... hahahah... Pricali su da se ovde svasta pise ali za ovo mi niko ne bi poverovao... Kaze legenda hahaaha...
Preporuka:
6
3
Odgovori

Prijavi komentar

em
Subota, 12. 03. 2016. 16:55h
neregistrovan korisnik
grand se proizvodi od 2004. kontrolna tabla je citljiva, pojacas svetlo. sto se tice otkazivanja podizaca prozora i ostaloga, proverite da li je kaseta ispod vozacevih nogu vlazna ili ne(tapacirung). ako je vlazna, zapuseni su odvodni kanali, a glavni konektor(cak do 50 kablova, zavisi od opreme) je ispod vozacevog sedista pa ako nesto nije ispravno, najbolje otici u ovlasceni servis na zamenu ili ciscenje, jer ako neki samoprozvani strucnjak to popravlja, napravice kurslus, jer u vecini slucajeva taj konektor pukne ili se vec raspao pod uticajem vlage, pa se kablovi rascvetaju po podu. po br sasije zmaju tacne detalje opreme i seme gde ide koji kablic. sto se tice kilometraze, skoro je svaki navijan(vozim senik 2004, pre toga 2002, koji ne bi menjao da nisam imao saobracajku). proverio sam 67 senika u ovlascenom, rodjak rad u ovl. ser. pa sam mogao toliko da ga smaram). sto se tice cena u ovlascenom, uvek imaju neke akcije, samo se raspitajte. recimo za 2000 vise da platite, dobijete originalne delove ili zamenske po njihovim specifikacijama... pa akcije tipa kupis 3 gume 4. za dinar. sto se zamajca tice, ako auto ima pravu km, onda nema problema sa njim, ne riknjava to tako lako. silent blokovi stradaju(ne pre 150-200kkm) tezak je, pravljen je na osnovi megana. racunajte nekih 250-300kg vise od megana., pa puta 10 god. moje misljenje i iskustvo. da ne mislite da sam uvek dzaba pregledao aute, platio sam 150e majstoru, kad rodjak nije mogao da dojde(BG-NS), i spasio me muke.
Preporuka:
30
2
Odgovori

Prijavi komentar

Bane-CH
Subota, 12. 03. 2016. 18:25h
neregistrovan korisnik
A kada cete vi u Srbiji da se konacno oslobodite te Nemacke ? Zasto se oslanjate na TüV ? Zasto uvek i u svakoj prilici uporedjujete sa Nemackom !? Mnogo vam j epametnije da se ugledate i uporedjujte sa Svajcarskom. U CH je sve MNOGO postenije nego u Nemackoj. Svajcarski podaci su mnogo uverljiviji i korektniji od nemackih.
Preporuka:
55
12
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Subota, 12. 03. 2016. 20:11h
neregistrovan korisnik
@Bane-CH : Mozes li ti da nam javis direktno, svakako su trazili u ovoj kolumni nekog za dopisnika !!! Eto postenog posla za tebe ! A jedno pitanje, kad u swajcarskoj izvozate auta gde ih saljete, gde saljete rabljena ulja, gume, filtere, slupana auta ? Ja to svakog zapadnjaka pitam i odmah mu zapusim usta !! EU mora imati otapad i dezurne krivce a idila je tamo negde preko grane !
Preporuka:
14
13
Odgovori

Prijavi komentar

Bane-CH
Nedelja, 13. 03. 2016. 14:32h
neregistrovan korisnik
@Dejan : Ma ti si naivan kao i mnogi u Srbiji po pitanju tih nemaca. U Srbiji ih malo pozanjete,ja ih srecem svaki dan ovde u Svajcarskoj. To je jedna arogantna ergela koja bi da namece svoja merila,skloni svim vrstama prevara.Dosada se sve to zataskavalo jer imaju uticaja u Evropai,pa je trebalo da uskoce Ameri i da vam otvore oci o prevari VW-a. Svajcarci su u svemu korektniji,transparentniji i posteniji.Umesto na nemce,vi teba da se ugledate na Svajcarce.
Preporuka:
20
11
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Subota, 12. 03. 2016. 20:17h
neregistrovan korisnik
@Bane-CH : Pogledaj sta pise gore, vesti mojauto.rs powered by auto bild.
Preporuka:
17
2
Odgovori

Prijavi komentar

Vlada
Subota, 12. 03. 2016. 20:43h
neregistrovan korisnik
@Bane-CH : Nemacka ima 80+ miliona stanovnika i najvise polovnjaka upravo odatle dolazi. Po kvalitetu su polovnjaci iz mog iskustva najbolji iz Belgije a najgori iz Italije. Belgija je bas stroga sto se tice nekih stvari.
Preporuka:
9
7
Odgovori

Prijavi komentar

Bavarac
Nedelja, 13. 03. 2016. 00:02h
neregistrovan korisnik
@Bane-CH : ej zemljače nemoj moilm te o njihovom poštenju... po čemu su to korektniji i od kada? TÜV,Dekra , ADAC i ostali imaju reputaciju u tome što rade jer to rade nemački pedantno i precizno, tržište ima preko 50.miliona vozila pa je i uzorak automobila veći od Švajcerske samim tim i merodavnije. Sistematski se prikupljaju, analiziraju i objavljuju podaci. Eto zato se ugledaju na nemačke institucije jer se zna ko je ko u autoindustriji.
Preporuka:
5
17
Odgovori

Prijavi komentar

Bane-CH
Nedelja, 13. 03. 2016. 14:35h
neregistrovan korisnik
@Bavarac : Ti si naivan. Nemci vas lazu i varaju. Njihova vozila ne vrede kolika im je cena. Ukapiracete vi svi u Srbiji jedan-po-jedan da ste decenijama bili u zabludi sto se tice nemackih automobila i nemaca uopste.
Preporuka:
21
7
Odgovori

Prijavi komentar

Bavarac
Nedelja, 13. 03. 2016. 19:07h
neregistrovan korisnik
@Bane-CH : Koliko vidim da znaš o autoindustriji, mogu ti reći da si ti jedini naivac ovde upravo ti! Drugo ja živim u Nemačkoj tj. Bavarskoj, u kojoj se proizvode 2 od ukupno 3 Premijum brenda tj najboljih automobila na svetu.Meni te priče nemoj da pričaš.I treće, sviđalo se tebi ili ne, Nemačka decenijama proizvodi najbolje automobile na svetu,što je i dokazano kroz mnogobrojne nagrade i iskustva zadovoljnih korisnika širom sveta.Takođe je najjača i najuticajnija ekonomija Evrope. Ali šta ćeš, neko pravi čokolade a neko vrhunske automobile! Gruss.
Preporuka:
6
22
Odgovori

Prijavi komentar

Bgd
Ponedeljak, 14. 03. 2016. 11:59h
neregistrovan korisnik
@Bavarac : Mozda gresim, ali rekao bih da niti si ti Nemac, niti je on Svajcarac. Sto se vas dvojica na srpskom jeziku i srpskom sajtu prepucavate o stranim zemljama kao da su vase?
Preporuka:
12
2
Odgovori

Prijavi komentar

rebro
Ponedeljak, 14. 03. 2016. 12:57h
neregistrovan korisnik
@Bavarac : I onda ti pedantni Nemci precizno lažiraju podatke o izduvnim gasovima. Kako se to njima desilo? Mora da su to sistematski skupljali, analizirali i na kraju rekli "ma ko šljivi kupce, daj da ih ošašavimo sa nemačkim brendom".
Preporuka:
17
4
Odgovori

Prijavi komentar

Bavarac
Ponedeljak, 14. 03. 2016. 14:38h
neregistrovan korisnik
@rebro : Podatke je lazirala vw grupa a ne Nemci.to nije isto. I zato ce debelo da plate gubitkom poverenja kupaca i novcano.Razlika je sto ce biti kaznjeni a u nekoj drugoj zemlji bi se to zataskalo.
Preporuka:
3
13
Odgovori

Prijavi komentar

rebro
Ponedeljak, 14. 03. 2016. 14:51h
neregistrovan korisnik
@Bavarac : Ja sam bio ubeđen da je Volksvagen nemački brend. Vidiš nisam znao da to nije tako. Znači Volksvagen grupacija nije nemačka firma već turska ili filipinska. Pa tako reci bratac. Znači nisu mci lažirali podatke već Volksvagen grupacija koja je samo prividno nemačka. E sad mi je jasnije.
Preporuka:
14
5
Odgovori

Prijavi komentar

Bavarac
Ponedeljak, 14. 03. 2016. 15:32h
neregistrovan korisnik
@rebro : Pa sta dalje da raspravljamo kad ti ne uvidjas razliku.i vise je nego jasno.
Preporuka:
2
12
Odgovori

Prijavi komentar

rebro
Sreda, 16. 03. 2016. 13:25h
neregistrovan korisnik
@Bavarac : Kada govoriš o kvalitetu onda kažeš "nemački brend", a kada su u pitanju prevare onda je to "volksvagen grupacija". Ne ide to tako bratac.dogovori se koju terminologiju koristiš.
Preporuka:
3
1
Odgovori

Prijavi komentar

Andrej
Ponedeljak, 14. 03. 2016. 16:52h
neregistrovan korisnik
@Bavarac : Nema razlike nikakve - upravu u Nemačkoj je to i bilo zataškano, a otkriveno je na kontrolama u USA. Kad su Amerikanci digli glas, onda se saznalo i u Nemačkoj. A jednako su bili oštećeni i Nemci i Amerikanci.
Preporuka:
7
0
Odgovori

Prijavi komentar

Nospa
Subota, 12. 03. 2016. 23:45h
neregistrovan korisnik
Ni pod razno ne kupujte 1.6 16v, blok motra puca kao led nakon 200.000 km.
Preporuka:
2
27
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Nedelja, 13. 03. 2016. 22:02h
neregistrovan korisnik
@Nospa : Da, da ... kreni da uvozis 1.6 blokove za Reno, da se obogatis. Ja nisam cuo ni za jedan takav slucaj, mozda si ti cuo, ali je to neki izolovan slucaj. TI motori su se dobro pokazali, bolje nego dci.
Preporuka:
15
0
Odgovori

Prijavi komentar

Srbo
Ponedeljak, 14. 03. 2016. 13:25h
neregistrovan korisnik
@Nospa : Стварно нисам чуо да је некоме пукао блок мотора...далеко било, ја возим 1,6 додуше Меган 2, већ шеста година. Има ту проблема, нећемо да се лажемо, почев од картица које се брзо исхабају, али мени још ради, ваљда сам пажљив, па бобине, сада постоје и швапске, не само валео, чувена варијабилна ременица (дефазер) који рикњава око 200 000, мени није скроз рикнуо али сам имао лове и заменио - са сензором брегасте око 250е. Тај дефазер је иначе БМВ измишљотина и има их још и у Алфи. Ко вози на гас , хоће да се слепе бензинске дизне, алтернатор воли да зезне, заменио сам и акумулатор, јбг. не може оригинални бити вечан, на 204 000 сам променио корпу квачила и ламелу...и то би било то, а да један лежај на задњем левом точку, чистио сам сензор брегасте. За шест година...шта ћу кад нисам купио нов ауто. Доста му је пала цена, ја сам мој платио 6400е, био је 2003. годиште. Тај ауто иде јако добро на бензин, троши око 8,5 литара, на ТНГ буде мало килав, ауто не возим превише, углавном на море, викендицу и краће по граду.
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Ponedeljak, 14. 03. 2016. 15:03h
neregistrovan korisnik
@Srbo : Meni jedna kartica nije radila kad sam kupio auto, varijabilna remenica nije bila dobra u samom startu, auto je imao 125k km prilikom kupovine, kupljen u Nemackoj, tamo odrzavan u ovlascenom servisu, uz auto sam dobio svu dokumentaciju, racune, servisnu knjizicu, itd. Remenicu sam takodje kupio u Nemackoj, za 130 evra, zadnje diskove ATE, sa sve lezajevima za 70, par, a kod nas je sve to duplo skuplje. Za kvar remenice, mislim da je zasluzan produzeni interval zamene ulja, na 30k km. Neverovatno koliko ima tragova garezi u motoru, koristio sam par izmena neka ulja koja su poznata da imaju jaka deterdzentska svojstva, i menjao ih na maloj km, kasnije i aditiv za ciscenje uljnog sistema, i jedva se oistio motor. Definitivno je 30k km za ulje previse. Ja menjam na 15 hiljada. Kad smo vec kod varijatora, to je izum Fiata, razvijen 70-ih godina, a prvi put ugradjen u Alfa Romeo Spider iz 80-ih. To su oni Italijani, "sto nista ne znaju", ali kad se poglea kroz istoriju, dali su veliki doprinos auto industriji, npr. pored ovog varijatora CR dizel motori, itd. Kod svih evropskih proizvodjaca, varijator se kvari, kod Japanskih, retko. Honda je usavrsila taj sistem u potpunosti. Interesantno, akumulator je izgleda fabricki, sav je u nekim Renault nalepnicama, a auto je 2005 godiste.
Preporuka:
9
0
Odgovori

Prijavi komentar

Realista-
Nedelja, 13. 03. 2016. 00:50h
neregistrovan korisnik
Da li biste mogli isto ovako da odradite i za Mazdu 6 2001-2007? Hvala unapred! Pozdrav!
Preporuka:
11
0
Odgovori

Prijavi komentar

111
Nedelja, 13. 03. 2016. 07:16h
neregistrovan korisnik
Taj Scenik je vec demode. Kad je auto u pitanju,samo Nemac...
Preporuka:
7
44
Odgovori

Prijavi komentar

Rs
Nedelja, 13. 03. 2016. 12:45h
neregistrovan korisnik
@111 : Nemac da,al samo mercedes i bmw...
Preporuka:
2
32
Odgovori

Prijavi komentar

Marko
Nedelja, 13. 03. 2016. 13:13h
neregistrovan korisnik
@Rs : Ili firmin clio !
Preporuka:
23
1
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Nedelja, 13. 03. 2016. 21:59h
neregistrovan korisnik
@111 : Demode, za one koji imaju para da kupuju nov auto, i "prate modu", u Srbiji tek postaje aktuelan, za neku srednju klasu.
Preporuka:
16
0
Odgovori

Prijavi komentar

Aca-swift
Nedelja, 13. 03. 2016. 18:05h
neregistrovan korisnik
Људи,амо јапанци и ништа више!!!
Preporuka:
5
21
Odgovori

Prijavi komentar

Pantelija
Nedelja, 13. 03. 2016. 19:48h
neregistrovan korisnik
Zivim u DE. Pre 3 godine kupio sam Senic 2 benzinac 2003dog. 1.6 sa 130000km uradio sam veliki servis po kupovini. Presao sam sa njime solidnih 40000km. Jedini problem imao sam sa jednom bombinom, to su mi otklonili ovi iz ADAC-a, platio sam 50 evra. Covek iz ADAC-a mi je rekao da trebam uvek imati u autu jednu za rezervu.Lako se promene.Pozite samo da kupijete kvalitetne bombine jer lose mogu da upropaste kompjuter. Kartica hoce neki put da zeza prilikom otkljucavanja ali sam zimi, nista strasno. Sve u svemu zadovoljan sam sa autom, glupo bi bilo ocekivati da sve bude savrseno kod polovnjaka. Sto se tice Nemackih automobila, oni nisu ono sto su nekad bili, pogotovo VW. Razmisljam da mi sledeci auto ponovo bude Senic ali noviji model i to grand. Tesko je pronaci takvu udobnost za te pare. Idealan porodicni auto.Samo pazite prilikom popravki na kvalitet delova, posebno oko elektronike.
Preporuka:
17
1
Odgovori

Prijavi komentar

em
Ponedeljak, 14. 03. 2016. 11:25h
neregistrovan korisnik
@Pantelija : kartice(hands free) ne reaguju ponekad dobro kad si u blizini video nadzora(ja jos nisam imao ovaj slucaj, ali mi je tako receno u ovlascenom servisu) i kad su u istom dzepu ili blizu mobilnog tel(sto je kod mene cest slucaj, pa prebacujem iz dzepa u dzep).
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

rebro
Ponedeljak, 14. 03. 2016. 13:09h
neregistrovan korisnik
@Pantelija : Piše se "nemačkih" a ne "Nemačkih", a nisam siguran, ali mislim da se kaže "bobina". To ipak moraš da pištaš Marka jer je on stručnjak.
Preporuka:
4
5
Odgovori

Prijavi komentar

PanicMechanic
Ponedeljak, 14. 03. 2016. 13:44h
neregistrovan korisnik
@Pantelija : Мењај свећице на време па неће да ти цркавају бобине.
Preporuka:
0
0
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Ponedeljak, 14. 03. 2016. 15:05h
neregistrovan korisnik
@PanicMechanic : Nema to veze sa svecicama, jednostavno crkavaju, mada ja nisam imao taj problem, ali vecina vlasnika Renoa sa benzinskim motorom ima bobinu u gepeku.
Preporuka:
1
1
Odgovori

Prijavi komentar

PanicMechanic
Utorak, 15. 03. 2016. 07:57h
neregistrovan korisnik
@Crni : Једино истрошене/запрљане свећице (односно електроде) могу да преоптерете бобину (онда она мора да испоручује већу струју како би свећица направила варницу). Бобина је једна врста трансформатора. Имаш намотаје бакарне жице. Не може жица да "једноставно цркава" сама од себе. Једнино ако кроз њу тече већа струја од предвиђене.
Preporuka:
4
0
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Sreda, 16. 03. 2016. 18:00h
neregistrovan korisnik
@PanicMechanic : Znam ja sve to, ali na Renou i sa dobrim svecicama crkavaju bobine. Verovatno je deo podprojektovan, radi na krajnjoj granici, bez rezerve, mada se meni nije pokvarila ni jedna, ali je generalno cest slucaj da se pokvare. Jedino ako su kod mene vec menjane i stavljene neke kvalitetnije, mada u servisnoj dokumentaciji nisam video da su menjane.
Preporuka:
0
1
Odgovori

Prijavi komentar

Grga
Ponedeljak, 14. 03. 2016. 02:51h
neregistrovan korisnik
Bavarcu Nemci očigledno isprali mozak sa tom pričom kako švabe proizvode najbolje automobile na svetu. Možda čovek nije imao prilike da vozi nešto drugo. Da recimo živi u Japanu verovatno bi branio Japance.
Preporuka:
14
3
Odgovori

Prijavi komentar

DrBre
Ponedeljak, 14. 03. 2016. 10:13h
neregistrovan korisnik
Valjda su mu zato i dali ime Scenik jer se često kvari.
Preporuka:
1
14
Odgovori

Prijavi komentar

em
Ponedeljak, 14. 03. 2016. 11:31h
neregistrovan korisnik
@DrBre : da, da... toliko cesto, da sam ja kupio posle prvog sceniC-a i drugi sceniC. a da, uvek zaboravim da napisem da u familiji imam jos francuza(megane, grand scenic - rodjena braca), na koje su presli posle japanca i nemca...
Preporuka:
13
0
Odgovori

Prijavi komentar

Realno
Ponedeljak, 14. 03. 2016. 16:06h
neregistrovan korisnik
Elektronika je jos i manji problem ovim automobilima a i renoima generalno sa dci motorima!
Preporuka:
4
3
Odgovori