"Škoda fabija" - da li je ovaj "polo" bolji od "pola"?

"Škoda fabija" - da li je ovaj "polo" bolji od "pola"?

Kod „fabije“ se set kvačila ubrzano troši, a ležajevi točka retko traju duže od 70.000-80.000 km Retko koji brend kupci novih i polovnih... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

johny
Subota, 13. 02. 2016. 13:31h
neregistrovan korisnik
Jednom VW krs,uvek VW krs....
Preporuka:
26
52
Odgovori

Prijavi komentar

Trol
Subota, 13. 02. 2016. 14:36h
neregistrovan korisnik
@johny : A gde je tu pečat?
Preporuka:
16
15
Odgovori

Prijavi komentar

Name
Nedelja, 14. 02. 2016. 08:40h
neregistrovan korisnik
@Trol : Bot nema pecat, zato se i zove bot.
Preporuka:
14
4
Odgovori

Prijavi komentar

Milun
Subota, 13. 02. 2016. 16:59h
neregistrovan korisnik
Odličan tekst, uz zamerku na: "Izbegavajte benzinac od 1,2 litra jer osim što nije previše ekonomičan, zahteva kvalitetno gorivo i pedantno održavanje, a u protivnom može se desiti da čak i prezupči." Zahteva kvalitetno ulje i redovne zamene. Ja sam svoj bez ikakvog specijalnog održavanja (bez zamene lanca) prodao sa 330.000Km (kupljena nova ovde). Potrošnja, u zavisnosti od toga kako se vozi. 6.5-9.5 litara, pri tom lako ide do 160Km/h a bez problema i do 180 pri čemu se vrti na skoro 5000 obrtaja, i tako može jakooo dugo. Zamenio sam dve bobine (2400 din) na 100.000Km dok nisam počeo svećice da menjam na 25000Km. Inače bobine su problem na svim, i ne samo VW benzinincima u slučaju da se svećice istroše. Potrebna je veća struja za generisanje varnice na lošoj svećici, što prouzrokuje pregorevanje bobine. Set kvačila, jedan na 190.000Km Sve ostalo navedeno u tekstu, podizači, ležajevi i sl. apsolutno tačno, uz napomenu, da se podizač može podmazati, tako što se skine obloga vrata i na za to predviđena mesta nanese silikonska mast (u sličaju da se ovo uradi na vreme izbegava se problem) Sveukupno, tražim ponovo isti auto (sa manje kilometara na satu) za suprugu, jer smatram da je best buy u klasi.
Preporuka:
34
6
Odgovori

Prijavi komentar

JZ
Nedelja, 14. 02. 2016. 00:07h
neregistrovan korisnik
@Milun : Imam 1.2 HTP motor, na satu 225000, ja sam presao 75000 i iskreno motor jeste za izbegavanje za one koji nisu bas upuceni u njegovo odrzavanje i koji imaju naviku da ostrije voze. Meni je prezupcio na parkingu, na uzbrdici. Razlog previse jednostavna konstrukcija motora-lanac zategnut vrsi pritisak na klip koji ga zateze i kada zaverglate on spadne(prvi put da je stajao dva cela dana na parkingu, inace ovo opustanje lanca mozete cuti kada palite auto ujutro-zazveci na kratko-kasno sam skapirao sta zveci :). Tako da ako posedujete ovaj motor vucite rucnu na parkingu pre nego sto ugasite auto i pustite kvacilo. Svi 1.2 motori uglavnom zbog loseg odrzavanja pocnu da gutaju ulje a generalna na njima ne moze da se radi (bar su meni tako rekli, jedini rezervni deo na njemu je polu motor i bukvalno dobijete pola motora) tako da zamenu karika i ostalog zaboravite. Motor moze da bude bas ekonomican ako se vozi penzionerski tj kako dolikuje toj kubikazi i snazi, ali ako ga pritiskate moze da popije kao 2.0 od 150 konja lagano. Opet sa druge strane osim nesrecnog slucaja na parkingu i dosipanja ulja nisam imao ni jedan drugi problem.
Preporuka:
28
3
Odgovori

Prijavi komentar

Milun
Nedelja, 14. 02. 2016. 15:55h
neregistrovan korisnik
@JZ : Da čuo sam razne priče o lancu. Jedna od njih je da je od 2004 promenjena konstrukcija zatezača i da je problem prisutniji kod vozila napravljenih ranije. Ja sam se držao kvalitetnog ulja koje sam menjao na 10-15K i nije bilo problema (auto je bio 2005). Što se generalne tiče, mislim da ste u pravu, mada, može neka zamena karika i sl. Ipak mislim da je bitno reći da cena novog polumotora, ako se malo potraži, bude oko 600Eur. Tako da se i ne isplati raditi generalne kod polumajstora, a i neće vam trebati ako ne planirate preko 500K.
Preporuka:
9
1
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Nedelja, 14. 02. 2016. 15:56h
neregistrovan korisnik
@Milun : Donekle si imao srece sa tim motorom, a sto se tice brzine, brzinomer laze, cesta pojava kod brendova poput Skode, Renoa, itd., mozda i namerno to rade, da bi vlasnici imali utisak da su dobili nesto vise nego sto su platili. Iz mog iskustva, ume da laze i za po 20-30 kmh. Iz mog iskustva, najprecizniji su italijanski, Veglia, u Alfa Romeu se slazu tacno u km sa GPS-om, na bilo kojoj brzini. Gepek jeste veliki, ako pricamo o karavanu, a pozadi bas i nije najudobnije za odrasle osobe. Materijali u kabini jesu jeftini, ali su solidno izdrzljivi.
Preporuka:
11
3
Odgovori

Prijavi komentar

marko
Ponedeljak, 15. 02. 2016. 11:22h
neregistrovan korisnik
@Milun : Ima 1,2 HTP sa tri cilindra koji se nastao od 1.6 izbacivanjem jednog cilindra i motori su predvidjeni da traju 250-300k km, vade se zamenjuju drugim, to je politika tog motora. A ima i 1.2 16v sa 4 cilindra. To su velike razlike koje vecina ne zna !! Proverite slobodno !
Preporuka:
13
3
Odgovori

Prijavi komentar

ja
Subota, 13. 02. 2016. 18:54h
neregistrovan korisnik
Neudobnost je vrhunska,tacnije ovo je modernija golf dvojka...vozio sam je i to sa elegance opremom...kanta na kvadrat...vozio sam jos opel vectra a i daewoo espero i oba auta su bolja bar duplo i ako su starija....ovo govorim iz iskustva,jer sam ta auta posjedovao...
Preporuka:
24
84
Odgovori

Prijavi komentar

Alex
Nedelja, 14. 02. 2016. 14:30h
neregistrovan korisnik
@ja : Jednostavno, nisi iskren i zato ti ljudi lupaju minuse....i u pravu su.
Preporuka:
22
15
Odgovori

Prijavi komentar

aca
Ponedeljak, 15. 02. 2016. 13:39h
neregistrovan korisnik
@ja : nista neudobniji od golfa 4 ili berlinga.naprotiv.
Preporuka:
11
5
Odgovori

Prijavi komentar

dalabu
Subota, 13. 02. 2016. 19:55h
neregistrovan korisnik
Alo bre ko ocrni Skodu...vlasnik Skode Fabie 2007....150.000km set kvacila jos nije menjan...lezajevi nikad menjani....edukujte se malo....poz....
Preporuka:
53
13
Odgovori

Prijavi komentar

neko
Subota, 13. 02. 2016. 21:16h
neregistrovan korisnik
Imao fabiu 1.2, sve zivo se kvarilo na njoj. Neudobna za voznju, ruzan enterijer. Da moze da prezupci i da crkavaju bobine, apsolutno tacno, mogu da potvrdim iz svog iskustva! Kao i to da da dosta ulja trosi motor. Podizaci prozora su prica za sebe.
Preporuka:
25
33
Odgovori

Prijavi komentar

Vlasnik
Subota, 13. 02. 2016. 23:36h
neregistrovan korisnik
Tekst kao da sam ja pisao. Vozim Fabiju 1.2 HTP kupljena nova u Srbiji 2004. Apsolutno sve potpisujem. Identična iskustva, identični kvarovi.
Preporuka:
20
6
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Nedelja, 14. 02. 2016. 07:01h
neregistrovan korisnik
Vlasnik sam Fabie 1.4 16v 100ks 2004 god. I sve ove kvarove pomenute u tekstu sam imao zamenjene dve bobine, dva podizaca stakla, silen blokovi, set kvacila na 90000, ABS senzor na levom tocku, prednja leva glavcina, stabilizatori promenjeni mislim dva puta kao i krajevi spona, mikroprekidac za bravu vrata tu i dalje imam problem da se vrata sama zaklucavaju u voznji. Sa predjenih 205 000 mislim da je to ok nisu to neki veliki troskovi sem seta kvacila auto se mora kvariti a i odrzavati. Nikad me nije izdala na putu i zadovoljan sam autom , ne i udobnoscu.I da napomenem da ima dobar cug na otvorenom 6 po gradu 10,11,12L
Preporuka:
17
2
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Nedelja, 14. 02. 2016. 15:59h
neregistrovan korisnik
@Mirko : Set kvacila je potrosni deo. Mozda je rano da strada na 90 hiljada km, ali ako se auto pretezno vozio po gradu, za sta je namenjen, nije ni cudno.
Preporuka:
12
1
Odgovori

Prijavi komentar

dragan
Nedelja, 14. 02. 2016. 07:57h
neregistrovan korisnik
Daleko je Skoda od VW,oni samo imaju licencu,a to znaci da motor moze isto da izgleda kao u VW vozila,ali kvalitet matrejala(metala)VW nece nikad otkriti nikom zato sto je on to stvarao sto godina.Zato Polo predje po vise od pola miliona km do generalne a skoda do te cifre treba pet puta da se radi motor.Skode felicije dizeli nisu mogle sto hiljada da nameste,a pricalo se motor od golfa3.Koliko para toliko i muzike.
Preporuka:
10
43
Odgovori

Prijavi komentar

Milan
Nedelja, 14. 02. 2016. 08:37h
neregistrovan korisnik
Nisam ljubitelj Skode ali sam sa sluzbenom presao 470.000-redovno odrzavanje u ovlascenom servisu i samo je ja vozio...ima mane kao svaki auto ali ide..otkupio je kolega sad na satu 510.000.. da 1.4 MPI motor
Preporuka:
27
2
Odgovori

Prijavi komentar

Realno
Nedelja, 14. 02. 2016. 08:40h
neregistrovan korisnik
Na istoj su sasiji, isti je motor,isti pomocni pogoni, isti trap, ista elektronika, drugacije je plastika, potpuno isto automobili kao i kvarovi. Da cujemo komentare strucnjaka?
Preporuka:
23
1
Odgovori

Prijavi komentar

Majstor
Nedelja, 14. 02. 2016. 08:44h
neregistrovan korisnik
Ovo je mozda najbolja skoda koju sam vozio a sve sam ih vozio. Voznja je fenomenalna! Menjac kratak hod, volan precizan, izolacija odlicna, motori idu ko ludi. Motor sa 3 cilindra trosi ulje ali zato prelazi 400 bez problema! Tu i tamo bude po neki kvar ali odnos cene i kvaliteta automobila je najbolje pokazala skoda sa ovim autom. Kostao je svojevremeno 9000e kao i punto a bolji je od astre, klia, pezoa 206 i da ne nabrajam dalje.
Preporuka:
22
13
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Nedelja, 14. 02. 2016. 16:05h
neregistrovan korisnik
@Majstor : Astra G je visa klasa od Fabije, kabina je kvalitetnije uradjena, Opel nema tako kvarljive motore poput 1.2, bobine se kvare i kod Opela, dizeli su bolji kod Fabie, izdrzljivi su i kod Opela, posebno 2.0 dti, ali je pumpa goriva starije konstrukcije, sa elektronikom na pumpi, koja se kvari, cesto bez upozorenja, i cija je popravka nekad bila skupa, vise nije. Sve u svemu, Astra je bolji i ozbiljniji auto od Fabije. Clio ima kvalitetniju kabinu od Fabije, udobniji je, odlican izbor benzinskih motora, od 1.2 do 2.0 u sport, odnosno RS modelu. Doduse ugradjivao se i 3.0, ali pricamo o uobicajenim, cestim primercima koji se vidjaju po oglasima, a ne specijalnim modelima koji su proizvedeni u malom broju primeraka. Dizeli su bolji kod Fabije, Fabija ima vise mesta.
Preporuka:
4
15
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Nedelja, 14. 02. 2016. 08:52h
neregistrovan korisnik
Vlasnik sam Fabie 1.4 16v 100ks 2004 god. I sve ove kvarove pomenute u tekstu sam imao zamenjene dve bobine, dva podizaca stakla, silen blokovi, set kvacila na 90000, ABS senzor na levom tocku, prednja leva glavcina, stabilizatori promenjeni mislim dva puta kao i krajevi spona, mikroprekidac za bravu vrata tu i dalje imam problem da se vrata sama zaklucavaju u voznji. Sa predjenih 205 000 mislim da je to ok nisu to neki veliki troskovi sem seta kvacila auto se mora kvariti a i odrzavati. Nikad me nije izdala na putu i zadovoljan sam autom , ne i udobnoscu.I da napomenem da ima dobar cug na otvorenom 6 po gradu 10,11,12L
Preporuka:
4
1
Odgovori

Prijavi komentar

namcor
Nedelja, 14. 02. 2016. 10:41h
neregistrovan korisnik
dobar tekst. mada bi rađe vozio seat-a. npr vešanje mu je bolje za naše loše puteve. a ista priča. prerušen wv.
Preporuka:
2
9
Odgovori

Prijavi komentar

Darko
Nedelja, 14. 02. 2016. 15:49h
neregistrovan korisnik
@namcor : Vešanje je identično, kao i celokupna elektromehanika (platforma).
Preporuka:
10
2
Odgovori

Prijavi komentar

RadE
Nedelja, 14. 02. 2016. 21:05h
neregistrovan korisnik
Odlična i izdržljiva auta.Djeluje mi kvalitetnije i robusnije od novijeg modela fabije kojeg ja posjedujem.Opet sve zavisi u kakvom stanju ga kupite polovnog.Ja sam fabiu 2 sa 1.2 motorom kupio novu i za 8 godina jedino mi je otišao senzor bregaste.U stvari senzor je otišao odmah prve godine.Peh se desi i sa novim autom a kamoli sa polovnim.
Preporuka:
9
1
Odgovori

Prijavi komentar

iks
Ponedeljak, 15. 02. 2016. 08:37h
neregistrovan korisnik
vlasnik sam fabie 1.4tdi, kupljena nova 2005, 215.000km, crkla oba prednja podizaca, zamenjen lezaj desnog prednjeg tocka, kvacilo na 200.000, i vreme je za prvu promenu silen blokova....odlicno se pokazala
Preporuka:
11
1
Odgovori

Prijavi komentar

aca
Ponedeljak, 15. 02. 2016. 13:46h
neregistrovan korisnik
fabija 1.2 2006, 180k zamenjeni samo sileni i jedna bobina.paknove i ulje ne racunam. Sto se mene tice best buy.svaka im cast. 1.2 trosi otprilike 2l manje u gradu nego 1.4
Preporuka:
6
2
Odgovori

Prijavi komentar

Ima-tu-neke-preferencije
Ponedeljak, 15. 02. 2016. 14:03h
neregistrovan korisnik
Nikad nisam bio vlasnik, pa uzmite prilozeno sa rezervacijama, ali sam bio u prilici da mi je koleginica jednom dala da obrnem krug u njenoj Skodi Labiji i mogu vam reci da je to cudo od mekoce i komfora! Meni se taj osecaj, komfor interijera i miris toliko dojmio da me je na jedvite jade isterala napolje. Posle mi vise nije ni davala, kaze, pokidacu nesto kad zapnem ko sivonja...
Preporuka:
9
1
Odgovori

Prijavi komentar

ein-zwei
Ponedeljak, 15. 02. 2016. 21:52h
neregistrovan korisnik
Kupio novu Fabiu 2008. godine. Motor 1.2 benzinac sa tri cilindra. Prešao sa njom 185.000km do prošle godine (kada sam je prodao). Jedini kvar je bio na bravici od gepeka, i to baš kada sam je prodavao (pa je kupac spustio cenu za 100 evra :D). Kvalitet plastike unutra je ostao bukvalno isti kao prvog dana, nije bili krckanja i zvuka plastike, sedišta kao nova.... Topolo preporučujem ovaj auto i konkretno ovaj motor. Nemojte se plašiti priča o roku trajanja, to su baljezgarije koje pričaju frustrirani vlasnici automobila iz uvoza čiji 1.9TDI je prešao 1.000.000 km. Da... Još nešto. Imam zamerku samo na potrošnju. U gradu je oko 8 litara.
Preporuka:
13
0
Odgovori

Prijavi komentar

jojo
Utorak, 16. 02. 2016. 10:10h
neregistrovan korisnik
Vlasnik fabije sedan 1.2htp 64ks, 2004 godište. 180.000km na satu. Kvačilo još uvek služi ali polako osećam da je vreme za zamenu. Konstantni problemčići sa podizačima, bravom prtljažnika i sl elekro-gremlini. Silent blokovi stavljeni od Oktavije na 120.000km - duže traju. Redovna promena ulja na 10.000km i motor radi ko sat. Od kvarova ili zamena delova još - mehanizam prozora suvozača (60e), vakum davač (polovan 30e), menjao komplet auspuh na 120.000km, kočnice komplet na 150.000km, ventilator jednog hladnjaka (40e), .... Odoh da kupim drugi auto ;)
Preporuka:
3
0
Odgovori