"Pasat 5" - dobar ili samo prosečan?

"Pasat 5" - dobar ili samo prosečan?

Testirani model sa 1.9 dizel motorom iz 2004. prešao je 213.000 kilometara Ah „pasat“ pete generacije. Verovatno i najpopularniji „folksvagen“ posle „golfa... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

Nemke
Utorak, 09. 02. 2016. 10:47h
neregistrovan korisnik
Vozaci VW su najgori na svetu! Vecih trolova nema. A auto suvi prosek. Turbo rupa i crni dim. To je VW. Posle Golfa 2 najvise ima ovih brdjana sto misle da voze Ferari!
Preporuka:
147
78
Odgovori

Prijavi komentar

Stojko
Utorak, 09. 02. 2016. 10:56h
neregistrovan korisnik
@Nemke : Gori su vozaci Skode. To su oni koji bi da voze VW ali nemaju dovoljno para pa nas ubedjuju da je Skoda ista mozda cak i bolja.
Preporuka:
79
90
Odgovori

Prijavi komentar

Pa
Utorak, 09. 02. 2016. 17:38h
neregistrovan korisnik
@Stojko : Шкода, Фолксваген, Сеат, и Ауди су 80% исти аутомобили. Платформе су исте, делови су исти, мотори...итд, само је други дизајн, и цена...
Preporuka:
81
14
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Utorak, 09. 02. 2016. 12:44h
neregistrovan korisnik
@Nemke : Nije los Passat, ali ima svoje mane. Konkretno, o Alfi se dosta prica o neizdrzljivim trapovima, a kod Passata su jos gori, i skuplji za popravku, pri tom, Passat nije nesto posebno stabilan i upravljiv, za razliku od Alfe. Trap popravljati cim se nesto pokvari, jer to za sobom vuce druge kvarove, koji mogu biti nesto skuplji, npr. letva volana. Tdi motori su ok, ali su presli dosta, i treba koristiti odgovarajuce ulje, ulje mora da ima odobrenje od VW, oznaku, 505.01. Na zapadu je retkost Tdi sa ispod 250 - 300.000km, ovi sto se kod nas uvoze su verovatno presli i vise. Od neadekvatnog ulja pocinju problemi sa bregastom i diznama. Antikorozivna zastita odlicna, ukoliko auto nije udaran, nece zardjati ni za 50 godina. Za nase uslove, mozda je cak bolji i benzinac, s obzirom na skupe troskove koji mogu da nastanu kod izraubovanog dizela, dizne, bregasta, turbina, plivajuci zamajc, kvacilo. 1.8 turbo takodje ima plivajuci zamajac, ali traje drasticno duze nego kod dizela. Limuzina jeste lepa, a za karavan bas i nije, ali ima bas dosta prostora. Protokomer ima svoj vek trajanja, kao i svi ostali potrosni delovi, nije vecan, ne traje nista duze i krace u odnosu na ostale proizvodjace automobila, za vecinu ih radi Bosch.
Preporuka:
80
20
Odgovori

Prijavi komentar

Das-auto
Utorak, 09. 02. 2016. 11:11h
neregistrovan korisnik
Juce bio kod majstora menjao ulje.Na parkingu 2 megana i jedana laguna .Megan 04 god gederalka dimi ko kontejner.Takvog Vw/a nisam video u yivotu.
Preporuka:
53
103
Odgovori

Prijavi komentar

svasta
Utorak, 09. 02. 2016. 23:43h
neregistrovan korisnik
@Das-auto : Svaki put kad osetim dimčinu na putu, ispred mene je VW. Ali svaki put. To bre treba zabraniti ko ekološku katastrofu. Vulkan manje dimi od TDI.
Preporuka:
48
56
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Sreda, 10. 02. 2016. 08:48h
neregistrovan korisnik
@Das-auto : Drug ima Golf IV tdi, na vecem gasu izbacuje crni dim, a kad odrzava brzinu plavi. Koji god VW tdi da vidim, dimi. Ne zato sto ti motori ne valjaju, nego zato sto su presli veliku km i zato sto se u Srbiji lose odrzavaju. Isti je slucaj i sa drugim automobilima, sve zavisi od odrzavanja. Za neke je odrzavanje skuplje i cesce, ali ako se odrzava kako treba, sluzice.
Preporuka:
28
2
Odgovori

Prijavi komentar

sanja
Utorak, 09. 02. 2016. 11:14h
neregistrovan korisnik
jok vozicu citroen
Preporuka:
77
103
Odgovori

Prijavi komentar

Nomad
Utorak, 09. 02. 2016. 11:52h
neregistrovan korisnik
@sanja : A šta fali Citroenu?
Preporuka:
103
51
Odgovori

Prijavi komentar

cc
Utorak, 09. 02. 2016. 12:51h
neregistrovan korisnik
@Nomad : Ne moze da stane stado ovaca i tona krompira...
Preporuka:
129
32
Odgovori

Prijavi komentar

rade
Utorak, 09. 02. 2016. 16:33h
neregistrovan korisnik
@Nomad : konkretno picassa,skripi plastika,torzija,tvrda, lose koci i sto je najbitnije nestabilna, jednom recju promasaj
Preporuka:
44
12
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Utorak, 09. 02. 2016. 17:43h
neregistrovan korisnik
@sanja : Pa da si nekada provozala Citroena, nebi nikada sela u VW. :)
Preporuka:
27
50
Odgovori

Prijavi komentar

Marko
Utorak, 09. 02. 2016. 11:15h
neregistrovan korisnik
Passat B5 je radio posao, bocsh pumpa i turbo koji je davao 90KS, posle toga krece B5.5 sa 101 i 136KS, common rail sistem, plivajuci zamajac i tekuci problemi, srbsko gorivo, dizne, osetljiv prednji trap, srbski putevi ! E sad druga je prica sa 2.0 benzincem, tu niko nista nije mogao da komentarise !
Preporuka:
61
24
Odgovori

Prijavi komentar

Nemanja
Utorak, 09. 02. 2016. 15:23h
neregistrovan korisnik
@Marko : Pasat TDI sa 110 ili 130 ks nije imao common rail sistem. Taj je jos bio odlican. Posle sa common rail sistemom su stvarno zeznuli stvar.
Preporuka:
27
12
Odgovori

Prijavi komentar

gazda-djuka
Utorak, 09. 02. 2016. 11:31h
neregistrovan korisnik
Da mi daju Bentlija ja bi reko necu. Sta ce mi Bentli kad kod mene niko nezna staje to ali za Pasata znaju i svi bi hteli da ga imaju ali nemogu.
Preporuka:
62
65
Odgovori

Prijavi komentar

Realno
Utorak, 09. 02. 2016. 11:33h
neregistrovan korisnik
Auto je vrhunski i bez konkurencije! Ostao mi je u lepom secanju! 1.9 TDI 101ks ide odlicno i malo trosi. Ne secam se da li sam imao kvar na njemu uopste.
Preporuka:
74
59
Odgovori

Prijavi komentar

z
Sreda, 10. 02. 2016. 13:58h
neregistrovan korisnik
@Realno : Ne secas se da se kvario? To se u psihologiji zove selektivna memorija, pamtis lepo a ruzno zaboravis. I Pasat bez konkurencije, ahha kako nije, da si rekao Avensis ili Akord pa ajd.
Preporuka:
21
24
Odgovori

Prijavi komentar

Marko
Utorak, 09. 02. 2016. 11:35h
neregistrovan korisnik
Za ovaj auto nesto lose moze da kaze samo onaj ko ga nije imao !!!
Preporuka:
97
57
Odgovori

Prijavi komentar

aaa
Utorak, 09. 02. 2016. 11:39h
neregistrovan korisnik
Nije common rail vec Pumpe Düse ili pumpa dizna.
Preporuka:
70
2
Odgovori

Prijavi komentar

Miki
Utorak, 09. 02. 2016. 11:56h
neregistrovan korisnik
Ovo zaista jeste najbolji Passat svih vremena. Prilikom provera kilometraža u ovlašćenim servisima, najveći broj je preko 400.000km, a velika većina njih nije imala nijedan kvar u servisnoj istoriji. Tekst je pristrasan, a kada se već savetujete sa majstorima, bolje odaberite neki ovlašćeni servis.
Preporuka:
57
57
Odgovori

Prijavi komentar

z
Sreda, 10. 02. 2016. 13:56h
neregistrovan korisnik
@Miki : 400 000km a ni jedan kvar, ha ha ha, dobar vic. Do te kilometraze najmanje 2000e troska samo na trap. Znas li ti uopste koliko je 400 000km?
Preporuka:
25
16
Odgovori

Prijavi komentar

gage-bn
Petak, 12. 02. 2016. 18:54h
neregistrovan korisnik
@z : druze ja ga vozim 270 000 i nisam nista radio na trapu...sve je jos fabricko....lupas gluposti kakvih 2000 evra covjece,komplet trap u ovlastenom servisu nije preko 250 evra....pozdrav
Preporuka:
32
2
Odgovori

Prijavi komentar

Nenad
Utorak, 09. 02. 2016. 12:05h
neregistrovan korisnik
Jedan od najboljih automobila koje sam ja vozio bio je ovaj passat b5, vozim trenutno b6 a vozio sam i audi a4 1.9tdi .. sve sam ih uvozio iz Nemacke... u zivotu sam promenio oko 20 automobila i mogu vam reci po iskustvu da uz redovno odrzavanje nema boljih motora od TDI.. inace sam taksista vec 25 godina i prelazim jako puno kilometara.. ko naleti na dobro ocuvanog nece se pokajati!!!
Preporuka:
89
28
Odgovori

Prijavi komentar

istina
Utorak, 09. 02. 2016. 12:36h
neregistrovan korisnik
Zivim na zapadu a poslao sam passata 2005 2.0 dizela kuci da imam kola kad dodem kuci tako da ne iznajamljujem.Auto ima samo 99000km i u novom je stanju.Nikad nije zimu ni sol vidjeo.Kad dodem samo zakacim klemu na bateriju i pali od prve.Auto je sa punim luksuzom.Svako tko ga vidi trza na njega.Ti Passati su prava kola nema sta.Da vas pitam koliko bi dobio za njega danas u ovakom stanju.Hvala
Preporuka:
44
45
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Utorak, 09. 02. 2016. 12:48h
neregistrovan korisnik
@istina : Da, a akumulator se ne prazni ni pole par meseci, cak sta vise, ne da se ne prazni, nego proizvodi struju. 2.0 tdi PD su poznati po kvarovima dizni i glave motora, nisu ni blizu dobri kao 1.9.
Preporuka:
50
10
Odgovori

Prijavi komentar

cc
Utorak, 09. 02. 2016. 12:56h
neregistrovan korisnik
@istina : Pasat i luksuz? To se malo zezas?
Preporuka:
59
37
Odgovori

Prijavi komentar

Kikiriki-Semenke
Utorak, 09. 02. 2016. 12:54h
neregistrovan korisnik
Dobar je Pasat ali Golf je Golf, bajo moj...
Preporuka:
56
24
Odgovori

Prijavi komentar

BELGRADE
Utorak, 09. 02. 2016. 12:58h
neregistrovan korisnik
Ovo je po meni drugi najbolji i najlepsi Passat koji je napravljen, prvi je naravno Passat br. 3 i ovaj br. 5 Super limuzine tog vremena...
Preporuka:
34
24
Odgovori

Prijavi komentar

istina
Utorak, 09. 02. 2016. 13:01h
neregistrovan korisnik
Hocu da kazem ima kozi,krov ++++ sve drugo
Preporuka:
9
11
Odgovori

Prijavi komentar

Toljaga
Utorak, 09. 02. 2016. 13:02h
neregistrovan korisnik
Mazda 6, i zvanicno najpouzdaniji auto na svetu, kosta 40 % jeftinije od ovog prenaduvanog,precenjenog i prosecnog Pasata. Mazda 6 ima najbolji odnos cena/ kvalitet/pouzdanost na svetu. I ima fer cenu. Nova Mazda 6 je toliko nadmocna nad konkurencijom,da svaki imalo obavesteni vozac uopste ne bi trebalo da ima dilemu da odabere Mazdu 6. Mazda 6,kao i Mazda 3, su apsolutni vrh i svoji klasama,daleko ispred svih ostalih. Za novac koji ulozis,najvise dobijes od Mazde. Pasat ne vredi onoliko kolika mu je cena.To nije nikakva realna vrednost,nego velika marza koju nemci iz VW mlate od vas neobavestenih.Drugi recima: peljese vas kao kokoske !
Preporuka:
78
57
Odgovori

Prijavi komentar

Nemanja
Utorak, 09. 02. 2016. 15:21h
neregistrovan korisnik
@Toljaga : Ti mora da si zaposlen u nekom Mazdinom salonu i kroz ovakav tekst pokusavas da nam predstavis Mazdu kao savrsenstvo. Mazda jeste dobra, ali nema jos mnogo ovih novih Mazdi 3 ili 6 sa predjenih 200'000 (ili cak i vise) pa se bas i ne moze reci koliko su dobre.
Preporuka:
46
49
Odgovori

Prijavi komentar

Osmanagic
Utorak, 09. 02. 2016. 17:41h
neregistrovan korisnik
@Nemanja : Blage ti veze nemas. Pa Mazda 6 i Mazda 3 se proizvode vec 15 godina. I za razliku os VW-a ,svaki sledeci model se totalno RAZLIKUJE od prethodnika.
Preporuka:
41
17
Odgovori

Prijavi komentar

b
Sreda, 10. 02. 2016. 07:31h
neregistrovan korisnik
@Osmanagic : Mislio je na novi model!
Preporuka:
3
3
Odgovori

Prijavi komentar

Hahah
Sreda, 10. 02. 2016. 08:46h
neregistrovan korisnik
@Osmanagic : samo se ti nadaj da se sve razlikuje ... Razlikuje se plastika...
Preporuka:
13
10
Odgovori

Prijavi komentar

Osmanagic
Sreda, 10. 02. 2016. 10:54h
neregistrovan korisnik
@Hahah : Brate,pogledaj Mazdu 3 ,prva generacija od 2003-2009,pa pogledaj Mazdu 3 ,druga generacija 2009-2013,pa pogledaj trecu,najnoviju generaciju 2013- naovamo pa ces lako uociti da i dizajnerski potruno razliciti,nemaju nijednu zajednicku liniju, potpuno drugaciji dizajn. Drugo: udji u prvu genearciju,pa ces videti koliko je kvalitetet materijala enterijera kvalitetan.A o najnovijoj generaciji se kaze: to je vec premijum automobil sa eksluzivnom enterijerom. O kakvoj ti plastici trabunjas kao sve neznalice koje jedino sto znaju da kazu kao kontraargument je "plastika".I sve to dobijes po izuzetno povoljnoj ceni. Primera radi, Mazda 3 je 50 % jeftinija nego recimo Audi A3 koji bi kao trebao da joj bude neka konkurencija. A pouzdanost Mazdinih automobila je vec legendarna.
Preporuka:
23
11
Odgovori

Prijavi komentar

Nemanja
Sreda, 10. 02. 2016. 12:23h
neregistrovan korisnik
@Osmanagic : Ali ovde je govor o Pasatu, ne o Audi A3. Kod Mazde mi se ne svidja sto kasne sa tehnologijom. Na primer, Mazdini modeli (mozda samo Dizel) tek od 2007 imaju 6-stepeni menjac brzina. Onda Bi-Xenon su uveli takodje tek 2007. LED pozadi i napred, tek 2010/11. A na najnovijem modelu Mazda 6 iz motora zapremine 2.2 Dizel izvlaci "samo" 175ks, dok na primer Mercedes/Peugeot/Hyundai izvlace oko 200ks. Ipak, svidja se meni ova nova Mazda 6ica, pogotovo sto su ugradili sad full LED-Farove.
Preporuka:
8
12
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Sreda, 10. 02. 2016. 08:52h
neregistrovan korisnik
@Osmanagic : Posebno su dobre one iz prve generacije, vozis se kao Kremenko. Dzabe dobra mehanika kad su trule vec posle par godina, a posle 15 su raspadnute. Novi modeli bi trebali da budu dobri.
Preporuka:
17
14
Odgovori

Prijavi komentar

Sremac
Četvrtak, 11. 02. 2016. 11:35h
neregistrovan korisnik
@Toljaga : Mazde 6 su dobri automobili ali u odnosu na Pasata su veoma bučne u kabini. Kada se vozi preko malo rapavijeg asfalta moraš vikati da bi te suvozač čuo. To je jedan od razloga zašto je Mazda jeftinija od Pasata.
Preporuka:
7
9
Odgovori

Prijavi komentar

19TDI
Utorak, 09. 02. 2016. 13:42h
neregistrovan korisnik
Tvrdnja da motor traje 200000km je smijesna. Pa sam autor kaze da su mahom sad svi preko 300000km. Da su svi radili popravke koje navodi onda potraznja za njim nebi bila velika. Drugo, iz licnog iskustva pisem, vozio sam 1.9 TDI i presao 260000km kad sam ga prodao sa originalnim motorom i kvacilom auto je isao kao prvog dana kad sam ga uzeo. Perfektan motor!
Preporuka:
49
18
Odgovori

Prijavi komentar

vozacx
Utorak, 09. 02. 2016. 13:52h
neregistrovan korisnik
Imao sam 5.5 1.9 tdi 4motion highline 2003 godiste, vrhunski automobil kada sam ga kupio bio je star 5 godina presao 116 000 km tada sam ga platio 14 000e, posle 4 god na satu 470 000 km od ulaganja samo potrosni materijal gume, 4 velika servisa, jedna turbina i 3 kompletne reparacije prednjeg trapa. Prodat za 7500e, presao sam celu evoropu s njim nigde me nije ostavio otplaltio se mnogostruko, sto se mene tice vise nego dobar. Kasnije sam imao audija 2.0 tdi vece smece u zivotu nisam vozio, tako da marka nista ne znaci pitanje konkretnog vozila.
Preporuka:
48
11
Odgovori

Prijavi komentar

deutschland
Utorak, 09. 02. 2016. 14:13h
neregistrovan korisnik
Ford Mondeo istog godišta 5 puta je bolji od ovog Pasata.
Preporuka:
37
59
Odgovori

Prijavi komentar

ISKRENO
Utorak, 09. 02. 2016. 14:21h
neregistrovan korisnik
Htjeli priznati ili ne, ali passat 5+ je jedan od najboljih automobila napravljenih ikad, posebno za nase uslove voznje, puteva, potrošnje i mnogo drugih stvari.Moje drustvo i ja samo proputovali pola europe sa karavanom 74kw i mogu reci da nikad ni najmanji problem nije imao, potrosnja 5-6 l dizela, na autoputu vozis 150 bez buke i skakanja po putu..
Preporuka:
47
26
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Utorak, 09. 02. 2016. 14:30h
neregistrovan korisnik
Citroen C5 i Peugeot 407 su neuporedivo bolji,udobniji i ljepsi od ovog prenaduvanog smeca... + odrzavanje je duplo jeftinije
Preporuka:
44
49
Odgovori

Prijavi komentar

VWAircolled
Utorak, 09. 02. 2016. 14:56h
neregistrovan korisnik
Vi sa Citroenima, Peugeot-ima i Fordovima ne znate šta je pravo auto. U svojoj kategoriji Passat je daleko najbolji ;-)
Preporuka:
39
60
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Utorak, 09. 02. 2016. 15:17h
neregistrovan korisnik
@VWAircolled : jednom sjedi u PSA vozila zauvijek ces ih voziti...udobnost + dodatna oprema koju Vw nikad nece moci ponuditi u svojim modelim...uzmi samo da provozas jednog C6 ili DS5 ili kojeg god hoces nema tog prolaznika ili vozaca koji se nece okrenuti za tvojim automobiliom
Preporuka:
39
34
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Utorak, 09. 02. 2016. 17:49h
neregistrovan korisnik
@Mirko : Citroen je dve kalase iznad u odnosu na vw. c5, i c6 su prava stvar.
Preporuka:
24
29
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Sreda, 10. 02. 2016. 08:55h
neregistrovan korisnik
@VWAircolled : U toj klasi su i BMW 3, Mercedes C, Audi A4, Skoda Superb, itd. i svako od tih vozila ima svoje prednosti i nedostatke, tako da sta je najbolje zavisi i od licnog ukusa, ali Passat svakako nije najbolji, jedino, mozda, za nase uslove. :)
Preporuka:
3
2
Odgovori

Prijavi komentar

FauW
Utorak, 09. 02. 2016. 14:59h
neregistrovan korisnik
Do sada sam imao puno Passata B5 i B5.5, Audia A4 B5 i B6 Golfova IV i V, Pola sa 1.9 TDI pa i SDI motorima da ne preterujem ali bilo ih je 100. Ono što je odlika ovog motora i menjača je NEUNIŠTIVOST (znam čoveka koji je prešao 700.000 sa B5.5 karavanom bez ikakvih problema, drugih kvarova je bilo ali motor ili menjač NIŠTA). Ono što jeste problem to je turbina, zamajac i trap sa usputnim sitnicama kao što je npr EGR ventil koji je uvek slinav od ulja i protokomer i tako ti kvarčići od 3-4000 dinara, ništa značajno. Ali ono što je najbitnije od svega ovoga jeste da i kad se pojave problemi sa zamajcem, turbinom i trapom pa i EGR ventilom 1.9 TDI auto u bilo kom modelu gore navedenom ĆE I DALJE DA IDE neće stati pa neće da upali ili slično. Zapanjujuće ali je tako! Kad zamajac počne da trese vi imate 20000km da skupite lovu i da ga odradite malo se pazi i pređe se toliko. Sa Opelom ili nekim drugim autom ne može toliko da se pređe sa lošim zamajcem već odmah mora kod majstora. Kad turbine prestane da vuče preko 120km na sat isto tako imate 20000 km da je pošaljete na remonti ili da je zamenite, naravno sa normalnom vožnjom, bez divljanja Trap jeste problem kod Pasata i Audia A4 ali ako se otkrije na vrme onda može da se reši za 50e u suprotnom prednji trap je 250 (sa pravim originalnim delovima). Oni koji ne veruju nek kupe 1.9TDI auto pa nek probaju, onda će imati pravo nešto da kažu a do tada nemojte misliti da su 1.5DCI ili 1.7CDTI ili 1.8 ili 2.0 TDCI itd adekvatne zamene
Preporuka:
70
36
Odgovori

Prijavi komentar

Majstor
Sreda, 10. 02. 2016. 08:47h
neregistrovan korisnik
@FauW : Konacno neko ko je imao ovaj auto...
Preporuka:
19
9
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Sreda, 10. 02. 2016. 08:58h
neregistrovan korisnik
@FauW : Malo si ga preterao, zamajac, egr, itd. nemaju nikakvog uticaja da li ce motor da upali. Svaki auto moze da se vozi sa ostecenom turbinom, a koliko ce tako preci, zavisi od slucaja do slucaja, tj. od vrste ostecenja. Sto se tice cene odrzavanja i pouzdanosti, mislim da je 1.9 Jtd u prednosti nad 1.9 tdi.
Preporuka:
14
11
Odgovori

Prijavi komentar

MM
Sreda, 10. 02. 2016. 14:15h
neregistrovan korisnik
@FauW : Znas coveka ili ti je rekla zena na pijac...
Preporuka:
9
5
Odgovori

Prijavi komentar

deki
Utorak, 09. 02. 2016. 15:26h
neregistrovan korisnik
Vozio sam 2 Opel Kadeta. Jedan iz uvoza 1987. godište 1.3 s i drugi kupljen nov u Srbiji 1.4s. Kod ovog uvoznog bukvalno neuništiv motor 1.3, trap i menjač. Vožen je 5 godina bez kvara samo redovni servisi a kod 1.4s koji je imao 23 godine kad sam ga prodao na trapu zamenjena samo jedna kugla. znači VOŽEN NA SRPSKIM PUTEVIMA 23 GODINE A NA TRAPU ZAMENJENA SAMO JEDNA KUGLA. To jedan VW može samo da sanja.
Preporuka:
25
24
Odgovori

Prijavi komentar

Realno
Utorak, 09. 02. 2016. 15:46h
neregistrovan korisnik
@deki : I kad se probudis noge u lavoru a voda se ohladila...
Preporuka:
31
15
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Sreda, 10. 02. 2016. 09:04h
neregistrovan korisnik
@deki : Poredis babe i zabe, konstrukcija trapa starijih automobila je znacajno jednostavnija, a samim tim i pouzdanija, ali je znacajno losija sto se tice voznih osobina.
Preporuka:
18
2
Odgovori

Prijavi komentar

deki
Sreda, 10. 02. 2016. 11:07h
neregistrovan korisnik
@Crni : Ti se malo obrazuj pre nego napišeš nešto. Naravno da je konstrukcija trapa novijih automobila komplikovanija ali nemaju svi savremeni automobili problem sa trapom kao Pasat.
Preporuka:
6
7
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Sreda, 10. 02. 2016. 15:36h
neregistrovan korisnik
@deki : U srpskim uslovima i te kako imaju probleme sa trapovima, posebno oni koji imaju viljuske i ramena gore, visoko, jer ti delovi trpe znacajno veca opterecenja od donjih delova, tj. uticaj neravnina i rupa je mnogo izrazeniji.
Preporuka:
8
0
Odgovori

Prijavi komentar

neutralan
Utorak, 09. 02. 2016. 15:28h
neregistrovan korisnik
Čitam ove komentare i ne verujem šta se dešava. Napiše čovek svoja iskustva sa autom, nikog ne omalovaži kad ono više dislajkova nego lajkova? Onda napiše čovek da je auto precenjen, nigde ne spomene da ga je imao ili vozio ali auto je precenjen i on ima bolji auto e onda to zavređuje više lajkova od dislajkova? Onda napiše čovek da je imao ovakvog i da je zadovoljan i da su druga auta krševi iako nije naveo da ih je ikad imao i vozio e to ima podjednak broj lajkova i dislakova? Molio bih nekog da mi objasni šta se ovde dešava?
Preporuka:
46
6
Odgovori

Prijavi komentar

Objasnjenje
Utorak, 09. 02. 2016. 15:44h
neregistrovan korisnik
@neutralan : Mi smo najpametniji narod i sve znamo najbolje. Ono sto je u svetu najpozeljnije kod nas ne valjla jer mi znamo sta je dobro a ostatak sveta nema pojma. Ovde smo gde jesmo sasvim slucajno!
Preporuka:
46
8
Odgovori

Prijavi komentar

Ivan
Utorak, 09. 02. 2016. 16:31h
neregistrovan korisnik
@neutralan : Eto, i tebi dadose jedan dislajk (zasad) :)
Preporuka:
9
6
Odgovori

Prijavi komentar

Milan-M
Utorak, 09. 02. 2016. 15:39h
neregistrovan korisnik
Pasat je pre svega težak čvrst automobil koji vožen našim putevima pokazuje neke kvarove.Ako vam je potreban ovakav automobil kupite ga.Ukoliko duge relacije vozite retko ovaj automobil vam nije potreban.
Preporuka:
24
2
Odgovori

Prijavi komentar

Driver
Utorak, 09. 02. 2016. 15:41h
neregistrovan korisnik
Auto je bio savrsen i dan danas jeste! Kupljen polovan sa oko 20000km, preso jos 50000km i prodao ga. Samo raditi servis redovno i auto je neunistiv. Najvise mi zao sto ni jedan auto posle njega se ne vozi dobro kao b5.5. Vidim pise se svasta ovde za trapove, trap je na njemu bio odlican!!! Ocigledno ga nisu imali ljudi kada pisu ovakve stvari ili trebali su da probaju francuze ili italijane pa da vide sta su trapovi od papira...
Preporuka:
34
24
Odgovori

Prijavi komentar

Crni-
Sreda, 10. 02. 2016. 09:09h
neregistrovan korisnik
@Driver : 70.000km je smesna kilometraza i na svakom autu ce na toj km biti fabricki trapovi, pod uslovom da auto nije imao neku havariju, poput upada u otvoren saht i slicno. Vozio sam Francuze, Italijane, Nemce, koje i trenutno imam u posedu, jedino jos nisam probao Japance, i svi oni imaju svoje prednosti i mane, ni jedan od njih nije savrsen. Da li si ti vozio Francuze i Italijane, pa znas da su trapovi od papira?
Preporuka:
9
4
Odgovori

Prijavi komentar

Driver
Četvrtak, 11. 02. 2016. 08:54h
neregistrovan korisnik
@Crni- : Renault 5, Renault Laguna 2, Peugeot 407, Fiat Punto, Fiat Stilo, Alfa Romeo 156, Toyota Avensis, Toyota Jaris. To sam vozio ne racunajuci sluzbene automobile koji ukljucuju fordove, seat, skoda ,dacia, renault, fiat i dr. 70 000km je jako ozbiljna kilometraza ako kupis auto sa 400 000 km a mislis da je na 100 000 km. Nisi u pravu! Moras da probas da bi znao!
Preporuka:
6
1
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Četvrtak, 11. 02. 2016. 15:01h
neregistrovan korisnik
@Driver : Procitajte ponovo, sa razumevanjem. Napisao je "kupljen polovan sa 20.000 km, presao jos 50.000, prodao i nije bilo problema". Da preciziram, PRVIH 70 hiljada km nije velika kilometraza ni za jedan iole ozbiljan auto i ne treba ocekivati bilo kakve probleme. Nije isto prvih 70 hiljada i desti put 70 hiljada, odnosno 700 hiljada km. Na vecoj kilometrazi je za ocekivati da se jave oredjeni problemi, odnosno da neki delovi dotraju. Osim predjene kilometraze, ulogu igra jos dosta faktora, poput starosti, nacina voznje, itd. Cak mi se cini da starost mnogo vise uticec na pojedine delove, npr. delove od gume, nego sama voznja.
Preporuka:
3
2
Odgovori

Prijavi komentar

Boris
Četvrtak, 11. 02. 2016. 11:01h
neregistrovan korisnik
@Driver : Nije mi jasno zašto ljubitelji nemačkih marki toliko mrze francuze?! Bez ikakve prozivke odjednom je krenulo pljuvanje po francuzima. Vozio sam nekoliko modela pasata i golfova, ali za mene, reno je pojam udobnosti. Kada za 23h po snegu i kijametu pređeš 1900km, bez ikakvih problema sa leđima, nogama, vratom i ostalim delovima .. onda to auto stvarno vredi.
Preporuka:
7
2
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Četvrtak, 11. 02. 2016. 15:04h
neregistrovan korisnik
@Boris : Imaju problem i sa italijanskim i japanskim automobilima. Reno jeste udoban, ali Citroen je mnogo udobniji i on je pojam udobnosti. Da udobnost ponekad moze da bude i neprijatna, po nasim neravnim putevima, jer auto ume da skakuce po njima, ako se vozi malo brze. Za duge relacije je ok, sa brzu voznju nije, osim ako nema oznaku "sport" ili "RS".
Preporuka:
7
3
Odgovori

Prijavi komentar

Boris
Petak, 12. 02. 2016. 10:39h
neregistrovan korisnik
@Crni : Naravno, ali naši ljudi više vole da razbijaju kamenje u bubrezima dok voze :)
Preporuka:
3
3
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Petak, 12. 02. 2016. 11:38h
neregistrovan korisnik
@Boris : Kad udjem iz Madjarske u Srbiju i Reno razbija kamenje, kamo li neki neudobniji auto. Auto put nam je katastrofa.
Preporuka:
5
1
Odgovori

Prijavi komentar

Majstorcina
Utorak, 09. 02. 2016. 15:49h
neregistrovan korisnik
Pa gde bas objaviste clanak o ovom automobilu. Ovaj auto je nocna mora svima onima koji ga nisu imali svojevremeno...
Preporuka:
19
16
Odgovori

Prijavi komentar

Gagi
Utorak, 09. 02. 2016. 18:02h
neregistrovan korisnik
Ja imam VW Passat vec skoro 5 godina. Kupijo sam ga 2011 gde je preso oko 69000km u svajcarskoj. 2000 godiste 1.9 tdi. sad ima odprilike 135000km i nisam imao nikakve vece Probleme sa njim,osim sto mu je remontovana turbina. i doduse pucale su mu mansetne od pogonskih zglobova 4-5 puta. Uglavnom sam zadovoljan
Preporuka:
11
17
Odgovori

Prijavi komentar

AS
Utorak, 09. 02. 2016. 20:45h
neregistrovan korisnik
@Gagi : Nek' si ti nama kupiJo.
Preporuka:
38
9
Odgovori

Prijavi komentar

Gagi
Sreda, 10. 02. 2016. 00:05h
neregistrovan korisnik
@AS : Izvinite , nisam razumeo vas komentar!?? Mozete li mi odgovoriti sta to znaci nek si ti nama kupijo
Preporuka:
5
8
Odgovori

Prijavi komentar

Gagi
Sreda, 10. 02. 2016. 00:21h
neregistrovan korisnik
@AS : Tvoj komentar bi bijo verovatno drugaciji da sam izostavijo rec "svajcarska" . Jel tako? Gospodine AS
Preporuka:
4
7
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan-J
Sreda, 10. 02. 2016. 15:05h
neregistrovan korisnik
@Gagi : U Srpskom jeziku kupiJo,biJo itd pravilno se izgovara bez J,zato covek pokusava da ti kaze{izvini sto moram ovo reci ali je istina}da si nepismen jer najobicnije reci nisi u stanju pravilno da napises i izgovoris ,ali je vazno da vozis passat.Veliki pozdrav i neblamiraj se vise.
Preporuka:
8
4
Odgovori

Prijavi komentar

Gagi
Sreda, 10. 02. 2016. 15:55h
neregistrovan korisnik
@Dejan-J : Hvala ti puno za ovo"nepismen" ! Ja se uopste ne blamiram i ti nemas nikakvo pravo da pises da sam nepismen!!!!!! To samo nekulturan narod pise. I da jednom zavrsimo sa ovim prepucavanjem stvarno mi nije do Toga. Strasno sta se sve ovde pise. I tebi takodje........!!!!!!
Preporuka:
2
3
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan-J
Sreda, 10. 02. 2016. 16:23h
neregistrovan korisnik
@Gagi : Izvini nisi me razumeo,ja ti se iskreno izvinjavam,pitao si mozete li mi odgovoriti zasto ono kupijo,ja sam vam samo objasnio zasto je to napisao,i da je svidjalo se vama ili ne gramaticki neispravno.Zasto neblamiraj se,priznajem ruzno od mene,ali bas da vam neko u budicnosti nebi uzeo za vredjanje i da bi ste znali o cemu se radi.Ni ja nisam neki pismen covek pa kako mogu vama nesto da govorim,moje je samo bilo da vam dam objasnjenje,,zasto,,bez namere da vas povredim,nego cisto da vas napomenem da u buducnosti obratite vise paznje da vam ponovo nebi rekli istu stvar.Pozzz znaci samo sam ti objasnio predhodni kom sta covek misli.Ako si vec kulturan svaku kritiku gde niste u pravu trebali biste prihvatiti a ne po starom Srpskom obicaju poceti da psujete i vredjate!!!
Preporuka:
6
4
Odgovori

Prijavi komentar

Gagi
Sreda, 10. 02. 2016. 16:54h
neregistrovan korisnik
@Dejan-J : Okej, nije nikakav Problem.Hvala tebi na izvinjenju i na ispravljanju gramatickih gresaka i na objasnjenju. I ja se vama izvinjavam, ijako vas nisam psovao i vredjao niti ovog drugog gospodina. Uostalom ja se ponosim sto sam srbin i ponosim se starim srpskim obicajima. Ako nije Problem da ovo zavrsimo kao Srbi. Pozzz i tebi i ovom drugom gospodinu.
Preporuka:
3
1
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan-J
Sreda, 10. 02. 2016. 17:16h
neregistrovan korisnik
@Gagi : Hvala tebi Brate moj na razumevanju,mislim da je predhodni kom od AS bio malo licemeran i da vi to niste najbolje razumeli,a ja sam pogresno svoj iterpretirao i da je doslo do zabune,sve najbolje vam zelim jer vidim da sme fin i kulturan covek.Pozzz
Preporuka:
3
2
Odgovori

Prijavi komentar

STRASNO
Sreda, 10. 02. 2016. 09:20h
neregistrovan korisnik
@Gagi : "Osim što mu je remontovana turbina"...............ha, ha, ha, ha
Preporuka:
11
6
Odgovori

Prijavi komentar

joj
Sreda, 10. 02. 2016. 10:26h
neregistrovan korisnik
@STRASNO : Pa da, 'oce pasatu da ode turbina na 100000, to je normalno...hahaha:)))
Preporuka:
6
6
Odgovori

Prijavi komentar

Gagi
Sreda, 10. 02. 2016. 12:15h
neregistrovan korisnik
@joj : Ocemo malo da spustimo tenzije gospodo: 1. Turbo je remontovan, a nije ugradjen novi, tako da nije otisla turbina sa 100000, 2. Ne zavisi da li je turbo od pasata ili naprimer od mercedesa nego kako se odrzava, svake turbine rade na skoro isti princip 3. Nisam ja neki fan Volkswagena samo sam napisao da sam zadovoljan dosad sa tim autom, sto je i normalno sa ovim predjenimm kilometrima,
Preporuka:
9
0
Odgovori

Prijavi komentar

joj
Sreda, 10. 02. 2016. 21:40h
neregistrovan korisnik
@Gagi : Kakve tenzije? Ja sam samo bio ironican, izvini ako sam te uvredio ali se nisam cak ni obratio tebi.Sustina je da je prosto neverovatno da ti kupis auto 11 godina star sa predjenih 69000 km i to dizelasa, i to pasata i to iz Svajcarske, to je nemoguce...a ti pritom verujes u to.Dokaz da ti je auto presao vise nego sto ti je receno je remont turbine, jednostavno i prosto.Ne kazem da ne moze turbina da cikne na tako malo predjenoj kilometrazi ali ono sto sam ja cuo je sve preko 200000 i 300000 predjenih kilometara.Drugo, i sam vozim taj 1.9tdi, doduse u seat altei, pa znam po malo o tom motoru...
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

Gagi
Četvrtak, 11. 02. 2016. 00:33h
neregistrovan korisnik
@joj : Ok nema problema, hvala u svakom slucaju na komentarima. Razumem potpuno sta mislis na to. Da nebi duzili ovo zelim vam sve najbolje.Pozz
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

Majstor
Petak, 12. 02. 2016. 10:24h
neregistrovan korisnik
@joj : Druze mora da postoji neki razlog zbog kojeg si ovoliko opterecen sa vw-ovim automobilima. Jel ti neki komsija ili drug nabio kompleks? I ne brini nisi ti jedini koji je voleo da ga ima a nije ga imao.
Preporuka:
3
2
Odgovori

Prijavi komentar

sto-je-babi-milo
Utorak, 09. 02. 2016. 19:44h
neregistrovan korisnik
Ne,, samo u paralelnom kosmosu tj u Srbiji italijanski i francuski auti su bolji od nemackih isto kao sto je i partizan bolji od bayerna.Samo u Srbiji Rusija je jaca od amerike koju ocekujemo u potpunom slomu pod proizvodnom Rusijom..mozda je i lada bolja od pasata ko zna mnogi ce i to da tvrde.Pa italijani i francuzi pre ce da kupe vw nego neku svoju sklopociju.
Preporuka:
20
27
Odgovori

Prijavi komentar

paki
Utorak, 09. 02. 2016. 20:11h
neregistrovan korisnik
Bio sam vlasnik passata 8 godina . model 1.9 tdi 2002 god Kupio sam ga sa 150 000 km i vozio ga do 430 000 km. Prodao sam ga samo iz razloga sato sam zelio novi model , inace nikakvih problema nisam imao , tj jedini problemi su bili vjesanje , zadnji trap i podizaci stakala i to je to u mom slucaju . Inace masina je neunistiva samo ako se redovno servisira nema nikakvih problema .I covijek koji je od mene kupio auto je zadovoljan .poz
Preporuka:
22
4
Odgovori

Prijavi komentar

kusmar
Utorak, 09. 02. 2016. 20:58h
neregistrovan korisnik
Vw je deset miliona puta bolji od svakog francuza 1 primer trenutno imam ovaj passat karavan pre njega sam imao megana naci francuz vise u moju kucu nece uci crkavaju mu dizne koja je po komadu 300 e naci passat je auto siguran pouzdan lep ne trosi puno auto za primer*** vw iebe ***
Preporuka:
18
16
Odgovori

Prijavi komentar

ma-vazi
Utorak, 09. 02. 2016. 23:44h
neregistrovan korisnik
@kusmar : Passat pola troši pola prosipa. Dobar je za ratište ima dimnu zavesu.
Preporuka:
17
21
Odgovori

Prijavi komentar

Crni-
Sreda, 10. 02. 2016. 09:12h
neregistrovan korisnik
@kusmar : U pravu si, dizne za 2.0 tdi su jos skuplje! Pre kupovine si trebao da se raspitas, 1.5 dci je prilicno problematican, 1.9 je ok, ako nije presao neku preveliku kilometrazu.
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

Bojan
Utorak, 09. 02. 2016. 21:02h
neregistrovan korisnik
Može li neko da mi objasni zašto su obožavaoci Pasata i Golfa uglavnom nepismeni? Kada vidim kakve poruke ostavljaju bude mi žao lepog srpskog jezika.
Preporuka:
41
14
Odgovori

Prijavi komentar

SNS
Sreda, 10. 02. 2016. 07:46h
neregistrovan korisnik
@Bojan : Zato što su naši glasači.
Preporuka:
15
3
Odgovori

Prijavi komentar

Objasnjenje
Sreda, 10. 02. 2016. 08:51h
neregistrovan korisnik
@Bojan : Nisu oni nepismeni nego su im drugi ljubomorni... Pogledaj da li se racunaru slovne greske vozaca nepozeljnih kanti!
Preporuka:
7
8
Odgovori

Prijavi komentar

Srpska-posla
Četvrtak, 11. 02. 2016. 08:55h
neregistrovan korisnik
@Objasnjenje : Apsolutno se slazem!
Preporuka:
1
1
Odgovori

Prijavi komentar

Blake
Utorak, 09. 02. 2016. 21:13h
neregistrovan korisnik
Precenjeni prosecni automobil, ako ne i ispod proseka. Od opreme NISTA.
Preporuka:
26
7
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Sreda, 10. 02. 2016. 09:14h
neregistrovan korisnik
@Blake : Da je precenjen, jeste, a da je ispod proseka, nije. Opreme ima sasvim dovoljno, za auto iz tih godina, a realno, osim klime, i jos po nekih sitnica, nista drugo i nije potrebno.
Preporuka:
11
1
Odgovori

Prijavi komentar

giardello
Utorak, 09. 02. 2016. 21:38h
neregistrovan korisnik
Mozda je dobar,mozda nije,nikad me nije zanimalo.Ne zelim da vozim sto i svi i tacka.A i dizele ne volim,a VW ih bas protezira.Ovi sto hvale Francuze nemaju zivotnog stila,a za ostalo cemo lako.Pa pogledajte na sta lice svi redom,kao da si na kontejner stavio tockove i vozi.A ovaj lik sto se kune u Opela,jedan od boljih viceva.Preko 10 godina im procenat zardjalog predje 40%.Decenijama!Da pricam o Saabu 9-5 i sta su turbo benzinci, ovde mnogima ne vredi,to je druga dimenzija,a i po svemu sledeca klasa od ovih sto se pominju.Tako da opusteno,srecan put i polako :)
Preporuka:
15
13
Odgovori

Prijavi komentar

Sabovac
Sreda, 10. 02. 2016. 09:25h
neregistrovan korisnik
@giardello : Druze, prica o opelu je vic po tebi a ti bi da pricas o saab benzincu koji je kao ekstra auto a koji posto nisi znao takodje nosi opelov motor i jos je taj opelov i dobar! Imao sam ja tog saab-a turbo sa 150ks i kvario se kao lud a da ne pricam sto mu se unutrasnjost raspala, ogulila plastika i sl. Stalno neki senzori pravi problem i izbacuje greske. Jao sta je s ovim ljudima... Svako bi tog saba zamenio za passata i pevao...
Preporuka:
7
3
Odgovori

Prijavi komentar

Cipilenko
Utorak, 09. 02. 2016. 23:08h
neregistrovan korisnik
Vozim japanca V6,benzinac.Kvalitet-neuporediv,cena-neuporediva,motor-neuporediv,osecaj u voznji-o tome necu ni da pricam.Tacka.
Preporuka:
12
15
Odgovori

Prijavi komentar

Gospodin-Karlo
Utorak, 09. 02. 2016. 23:10h
neregistrovan korisnik
Sta znate vi .... slusam vas tu sta mlatite vazduh uzduz i popreko .... najbolji i najpouzdaniji zauvek TOYOTA AVENSIS , progutala bi za dorucak Passat i nakon toga moze i jos jednog za dezert pride ... Pozdrav od prezadovoljnih vozaca Toyota ... World No 1 ...
Preporuka:
14
16
Odgovori

Prijavi komentar

Ozren
Sreda, 10. 02. 2016. 09:00h
neregistrovan korisnik
@Gospodin-Karlo : Znanje mora s vremena na vreme da se abdejtuje. Zadnjih godina je Mazda preuzela primat od Toyote kao proizvodjac napouzdanijih automobila na svetu.
Preporuka:
7
7
Odgovori

Prijavi komentar

Ceda
Sreda, 10. 02. 2016. 08:03h
neregistrovan korisnik
Svi protivnici VW grupacije neka samo pogledaju sta voze vasi majstori za odrzavanje kola i sve ce vam biti jasni...kraj programa!
Preporuka:
14
5
Odgovori

Prijavi komentar

svasta
Sreda, 10. 02. 2016. 11:03h
neregistrovan korisnik
@Ceda : Majstor će sam da ga opravlja, tako da me baš briga šta on vozi. Moj cilj je da se ne družim sa majstorima (nemam ništa protiv majstora).
Preporuka:
8
7
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Sreda, 10. 02. 2016. 15:43h
neregistrovan korisnik
@Ceda : Ako pogledam majstore koje poznajem, jedan odrzava sve i svasta, nije los majstor ima solidno veliki servis sa tri radna mesta, ulaze dosta u servis i vozi Yugo i Escort. Drugi vozi Reno Velsatis, treci Alfu 156, cetvrti Golf IV, svi oni odrzavaju automobile one marke koje voze. I sta nam to govori?! Nista, voze ono sto znaju da odrzavaju i verovatno ono sto im se svidja.
Preporuka:
7
3
Odgovori

Prijavi komentar

brzzzi
Sreda, 10. 02. 2016. 08:25h
neregistrovan korisnik
Moj kolega, prije 3 godine digao kredit da kupi pasata 5.5 TDI sa crvenim DI, full opremom i 220 hiljada na satu. Kaže tek se motor razradio. Sledeće godine je ušao u minus da uradi veliki servis, jer po katalogu se na toj kilometraži radi. Uglavnom do sad je prešao deset hiljada i prezadovoljan je, nikad mu se nije pokvario, nije ga ostavio na putu, čak mu ni jedna sijalica nije pregorila.
Preporuka:
10
7
Odgovori

Prijavi komentar

Daeko
Sreda, 10. 02. 2016. 08:55h
neregistrovan korisnik
Dok nepocnes da vozis japanca neznas ni sta je pouzdanost. Dakle toyota
Preporuka:
10
5
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Sreda, 10. 02. 2016. 15:45h
neregistrovan korisnik
@Daeko : Pouzdanost na visokom nivou, vozne osobine i ostalo, nekako prosecno, mozda i ispod proseka. Pouzdani i bez duse.
Preporuka:
7
2
Odgovori

Prijavi komentar

Ja
Sreda, 10. 02. 2016. 12:29h
neregistrovan korisnik
Majstori obicno voze ona kola za koja su se specijalizovali za popravku. Jer im je najlakse da ga popravljaju i jer mogu povoljno da prodju u slucaju da neka musterija prodaje (posto zna dosta o tom autu). Tako i moj brat, ima servis francuskih automobila, vozi citroen c5, bavi se i preprodajom francuza...
Preporuka:
8
2
Odgovori

Prijavi komentar

Dragoljub
Sreda, 10. 02. 2016. 16:48h
neregistrovan korisnik
Z@ Koliko god ti neverovatno zvucalo, tako je. Pored slavne Mercedesove 124-ke, Passat je jedini auto otporan na vreme i kilometrazu. U inostranstvu predje 400.000km, stigne ovde, a on kao nov, ne vide se kilometri ni na jednom elementu vozila. Trazi apsolutni minimum odrzavanja, ne kvari se, limarija je vecita, izduvni sistem pocinkovan, motori snazni i stedljivi. Poneka mana onda i ne zvuci strasno, zar ne?
Preporuka:
20
3
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Četvrtak, 11. 02. 2016. 15:12h
neregistrovan korisnik
@Dragoljub : Pa nije bas, pored w124 tu se moze svrstati i Audi 100 i BMW 5. To su automobili s pocetka 90-ih, na koje vreme jednostavno ne utice. Kakva nam je situacija u zemlji, vozice se jos jedno 20 godina. Toyota Corolla iz tih godina ima dobru mehaniku, ali limarija nije tako izdrzljiva.
Preporuka:
3
2
Odgovori

Prijavi komentar

Svercer-Goriva
Sreda, 10. 02. 2016. 18:15h
neregistrovan korisnik
Возим Самару 1.3 и НЕУНИШТВА је, ово западно цркава овде код нас јер је делом гориво кривац а НАЈВЕЋИМ дело "паметни" власници који кад купе тако неки немачки ауто мисле да све знају о њему упркос томе што су за волан тог аута сели тек јуче па у мотор сипају уље које им препоруче они " још паметнији" са неког форума и тако то. Позззз
Preporuka:
7
4
Odgovori

Prijavi komentar

Stole
Sreda, 10. 02. 2016. 18:56h
neregistrovan korisnik
Imao sam Passat B5 1.9 TDI iz 1997 godine. Uvezo sam ga 2003 sa 220.000 km uz pomoć rodbine iz Nemačke sa realnom kilometražom od poznatog kupca. U narednih 6 godina sam prešao još 200.000 km. Zatim sam ga prodao. Služio me je odlično i bez problema uz redovno održavanje. Bez obzira na priče u pitanju je sjajan auto ali danas više nema smisla kupovati ga jer je jako teško naći primerak sa manje od 400 hkm. Loši putevi, loše gorivo i loše održavanje nisu dobra kombinacija.
Preporuka:
13
1
Odgovori

Prijavi komentar

Jovan
Četvrtak, 11. 02. 2016. 07:52h
neregistrovan korisnik
Kad hoces da vozis dobrog VW kupis Audi!
Preporuka:
5
4
Odgovori

Prijavi komentar

Marko
Četvrtak, 11. 02. 2016. 08:50h
neregistrovan korisnik
Vrhunski auto i najbolji u klasi. Vozio ga 5 god.
Preporuka:
6
1
Odgovori

Prijavi komentar

Marina
Četvrtak, 11. 02. 2016. 09:31h
neregistrovan korisnik
Svima vama dosadnima sto piste u stilu: "kupio sam ga sa 200 000 km i presao jos 200 000 km..." odgovaram sa: imala sam Zastavu 750 "Fica",presla sa njom 350 000 000 000 000 000 000 000 000 km bez ijednog kvara. Ko ne veruje-ne mora :)
Preporuka:
15
5
Odgovori

Prijavi komentar

Desetka-Okasta
Četvrtak, 11. 02. 2016. 13:18h
neregistrovan korisnik
@Marina : Evo ja ti prvi verujem! Ali sam takodje ubedjen da ti je neki majstor, pa makar i krisom, par puta nacentrirao zadnji trap a da ti nisi ni primetila?
Preporuka:
18
0
Odgovori

Prijavi komentar

Majstor
Petak, 12. 02. 2016. 10:16h
neregistrovan korisnik
@Marina : Dobro je ako su ga kupili i sa 200 000 polovnog! Stvarno je tako, nemas potrebe da se uzrujavas.
Preporuka:
1
0
Odgovori

Prijavi komentar

PanicMechanic
Četvrtak, 11. 02. 2016. 11:54h
neregistrovan korisnik
Немачки произвођачи аутомобила користе квалитетне материјале у кабини како би навукли купце, а штеде на механици. Јапански произвођачи раде обрнуто - штеде на кабини, улажу у механику. Али када купац седне у Јапанца, одмах крене да се жали како је "пластиканер". Онда оде у продавницу немачких аутомобила, седне у њега и каже "Е ово је квалитет!". И купи Немца. А мајстори трљају руке...
Preporuka:
6
8
Odgovori

Prijavi komentar

Toljaga
Četvrtak, 11. 02. 2016. 12:09h
neregistrovan korisnik
Cuj Sremac,razlika u ceni od 15-20 000 evra nikako ne moze da opravdava nekakvu "bolju" zvucnu izolaciju.Osim toga,uopste se ne slazem sa tobom: sve generacije Mazde 6,kao konkurenta Pasata,umaju izuzetno kvalitetnu unutrasnjost,sa veoma kvalitetnim materijalima i odlicnom izolacijom. To bi sada trebalo izmeriti instrumentom u decibelima,ali ja prvi put cujem takvu tvrdnju. To me podseca na sledece: kada je jedan nemacki sajt radio test nove Mazde 3, u nemogucnosti da pronadju zaista pravu manu automobilu,oni su u ocaju kao jedinu "manu" naveli da "ima malu sijalicu u prtljaznilku".
Preporuka:
12
3
Odgovori

Prijavi komentar

Sremac
Subota, 13. 02. 2016. 08:29h
neregistrovan korisnik
@Toljaga : Evo pogledaj ovde: http://www.autoexpress.co.uk/mazda/6/90959/mazda-6-vs-vw-passat Doduše to je za novi model ali razlika je slična i na starijim modelima. Na dnu strane imaš "Noise level". Pri 70mph (nešto iznad 110 km/h) Pasat 64db a Mazda 6 73db. Inače svaka 3db više označava DVOSTRUKO viši nivo buke! A po rapavom asfaltu to je još izraženije. A što se cene tiče odakle ti razlika od 15-20.000!?! U Belgiji Mazda 6 Skydrive sa 150ks je 29.590 EUR a Passat Comfortline sa isto 150ks je 31.010EUR. Čak i da dodaš 2-3.000 za neku opremu razlika je ispod 5.000 EUR daleko od tvojih 15-20.000.
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

Toljaga
Četvrtak, 11. 02. 2016. 12:24h
neregistrovan korisnik
E ti si sad objasnio teoriju relativiteta u dve recenice. Ja konstatujem sledece: ovde se mnogi zale na sve moguce marke: VW,Audi,Ford,Fiat...na sve marke-osim na japanske. Te diletantske komentare tipa "plastikaner" mozes macku o rep. Da ja pojasnim: nisam ja poratao u japanu pa da zbog toga hvalim njihova vozila,nego je razlog sasvim praktican: ja kao kupac i musterija zelim biti informisam i dobiti najveci moguci kvalitet za najnizi moguci novac. Tu su japanci neprikosnoveni. Ja ne citam autosajtove i ne pisem komentare da bi besciljno "svaki cigo svoga konja hvalio" nego da odaberem kvalitet,a da ne moram da ga preplatim basnoslovno. Oko Pasata su podeljenja misnjenja,oko japanskog kvaliteta-nisu.
Preporuka:
8
5
Odgovori

Prijavi komentar

Druze
Petak, 12. 02. 2016. 10:21h
neregistrovan korisnik
@Toljaga : Japanci se manje voze kod nas od evropskih automobila i japance retko ko zna da popravlja kako treba u ovoj zemlji. Imao sam ih nekoliko i ne daj boze da se pokvari nesto ozbiljno niko ga vise ne popravi i ne vrati u prvobitno stanje! Honde su najgore za popravljanje a onda i toyote, izuzetno komplikovani motori! Na japancu sta uradis na auto za 5 dana na nemackom automobilu ces za 2 dana. To ti je nemacki inzenjering! Procitaj malo po stranim forumima pa ces videti! A to da se japanci ne kvare to je cista glupost! Sve se kvari!
Preporuka:
5
2
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Petak, 12. 02. 2016. 11:43h
neregistrovan korisnik
@Druze : Ne radi se tu o komplikovanoj popravci, jer sve moze da se popravi, vec o majstorima koje ne interesuje da nauce nesto novo, procitaju, a i da su hteli da uce, oni ne bi bili auto mehanicari. Cast izuzecima koji to rade jer vole i takvi su po pravilu dobri majstori. Ja jos nisam cuo da se Hondi pokvario motor, a i sta tu ima da bude komplikovano? Glava, bregaste, ventili, blok klipovi, klipnjace, radilica, lezajevi, motor je motor, koji god da ga proizvodjac pravi, a Japanci su bas poznati po toj jednostavnosti i prakticnosti.
Preporuka:
4
1
Odgovori

Prijavi komentar

Djordje-Jankovic
Četvrtak, 11. 02. 2016. 14:16h
neregistrovan korisnik
Passat B5.5 je vrh.
Preporuka:
12
3
Odgovori

Prijavi komentar

Miroslav
Petak, 12. 02. 2016. 10:14h
neregistrovan korisnik
Ovaj auto je mozda bolji i od golfa 2!
Preporuka:
7
1
Odgovori

Prijavi komentar

Kikiriki-Semenke
Petak, 12. 02. 2016. 10:52h
neregistrovan korisnik
@Miroslav : Kolega, vasa izlaganja su neozbiljna i granice se sa mastarijama! Zamolio bih Vas da povucete to bogohuljenje. Hvala na razumevanju.
Preporuka:
7
1
Odgovori

Prijavi komentar

Pavle
Petak, 12. 02. 2016. 14:19h
neregistrovan korisnik
Najbolji auto svih vremena. Samo VW.
Preporuka:
9
2
Odgovori

Prijavi komentar

gage-bn
Petak, 12. 02. 2016. 18:48h
neregistrovan korisnik
Ja imam pasata 2.0 benzinca 85kw 2003 godiste i kupio sam ga sa 180000 predjenih kilometara...auto je kao novo i trosi mi 3 eura plina na 100 kilometara,nema turbine,nema bosch pumpe,nema plivajuceg zamajca a ide kao metak...preporucio bi svakome ovaj model pogotovo sa ovim motorom ;-)
Preporuka:
10
0
Odgovori