Kako kupiti dobar polovnjak (5): Sprečite prevare u servisu

Kako kupiti dobar polovnjak (5): Sprečite prevare u servisu

Pojedini servisi koriste neupućenost vozača Svaki vozač bi, recimo, morao da potraži na internetu ili pogleda u uputstvu koje je ulje potrebno za njegov automobil. - Pojedini... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

Boki
Petak, 15. 03. 2013. 08:24h
neregistrovan korisnik
Posten majstor ne postoji, svi vole pare.
Preporuka:
31
27
Odgovori

Prijavi komentar

popp
Subota, 16. 03. 2013. 16:20h
neregistrovan korisnik
@Boki : Postoji par izuzetaka, barem u mom slucaju, koji cak umeju i da priznaju sopstvenu gresku i da je besplatno otklone. Mada su ovakvi slucajevi dosta retki.
Preporuka:
18
2
Odgovori

Prijavi komentar

aca
Petak, 15. 03. 2013. 08:39h
neregistrovan korisnik
ovo je dobro sto ste napisali.da ljudi znaju sta se u servisu radi. servisi su postali bahati prema svojim musterijama.tako da prevarom servisa udaljuju musterije od njih.isto tako cenama skupljim nego u eu.vecina radnika u servisima podkrada privatna lica.
Preporuka:
47
2
Odgovori

Prijavi komentar

KoleM
Petak, 15. 03. 2013. 08:42h
neregistrovan korisnik
Od majstora prevaranata ćete se teško sačuvati, izgubićete živce. Jedino rešenje je da promenite majstora, a poštenog majstora je teško naći. Ja sam našao ali posle dosta grešaka.
Preporuka:
46
2
Odgovori

Prijavi komentar

mira
Petak, 15. 03. 2013. 08:46h
neregistrovan korisnik
mislim da je verano motors servis u kragujevcu najveci prevarant.kao njegovi radnici iz auto saobracaja kragujevac.koji su presli da rade u verano servis.i traze dodatno da im se plati ispod ruke. i ako se sve plati u servisu. kome se zaliti na takve ljude.
Preporuka:
50
1
Odgovori

Prijavi komentar

Vladeta
Petak, 15. 03. 2013. 09:17h
neregistrovan korisnik
Sve je ovo tačno. Servis bi trebao da insistira da vlasnik auta bude prisutan prilikom rada na autu, a za svaku popravku dogovor. Korisnici usluga servisa bi trebalo da daju mišljenje posle posete servisu a to bi moglo da se učini, naprimer, na nekom sajtu, da se napravi kao lista preporuka. Tako da i početnik može da ima uvida u rad servisa, da ne plaća svako školu.
Preporuka:
36
1
Odgovori

Prijavi komentar

Estvarno
Petak, 15. 03. 2013. 10:07h
neregistrovan korisnik
Ponekad stvarno pisete gluposti. U pravu ste vi da je veliki broj servisera neposten ali nisam ja dosao u servis da njih raskrinkam nego da zavrsim posao. A ako mi treba serviser da mi pumpa gume i sipa tecnost za stakla, mozda bi trebalo da se zapitam da li je samnom sve u redu...
Preporuka:
53
10
Odgovori

Prijavi komentar

Sale-E
Petak, 15. 03. 2013. 15:56h
neregistrovan korisnik
@Estvarno : Zene to cesto ne rade same, znaci njima treba ta usluga. A ima i onih koji jednostavno imaju pare pa nece da prljaju ruke.
Preporuka:
12
3
Odgovori

Prijavi komentar

Estvarno
Subota, 16. 03. 2013. 04:07h
neregistrovan korisnik
@Sale-E : Lepo je to sto kazes ali to svako mora da zna. Pa neces valjda kad ti se ispumpa guma i nestane tecnost za stakla da ides u servis?!?! To ti se nece desiti ispred servisa nego kao po pravilu negde gde nema ni signal za mobilni
Preporuka:
16
1
Odgovori

Prijavi komentar

Sumadinac
Petak, 15. 03. 2013. 10:10h
neregistrovan korisnik
Kvalitet izmedju vozila uvezenih iz Italije i uvezenih iz Nemacke nemoze da se poredi.Pritom u Italiji se prodaje dosta kradenih automobila kojima nemoze ni bog da udje u trag.Da nepominjemo stanje i ocuvanost. Kad bi neki ljudi samo znali kakvi su to krsevi nikad odatle kola nebi kupili.
Preporuka:
31
7
Odgovori

Prijavi komentar

Ona
Petak, 15. 03. 2013. 15:04h
neregistrovan korisnik
@Sumadinac : Dosadni ste sa tim generalizovanjem vise. Ne postoji nacija koja dobro odrzava auto i ona koja ne odrzava. Postoje pojedinci! Moj auto je kupljen sa placa, uvezen iz Italije, radi svoje sigurnosti sam uradila veliki servis odmah i vise od godinu dana sipam samo gorivo i to je to. Ocuvan polovnjak. Jedan glupi primer, komsija vozi svoj auto dok se ne raspadne, u smislu ako mu ode neki deo, a auto i pored toga moze da ide on ce da ga tera do kraja. I onda tako napravi havariju, pusti auto da mu stoji mesecima u dvoristu dok ne skupi pare za generalno sredjivanje. Sa druge strane moj tata i ja svoje automobile sredjujemo i najmanji kvar cim se pojavi, redovno odrzavanje u servisu, zna se kad idu letnje kad zimske gume, nema pusenja u kolima i slicno. Da li to znaci da auta iz Srbije treba kupovati zato sto se odrzavaju ili pak ne treba zato sto se akaju do maksimuma?
Preporuka:
27
12
Odgovori

Prijavi komentar

TataIJa
Subota, 16. 03. 2013. 04:11h
neregistrovan korisnik
@Ona : Ma tvoj auto je krš ako je iz Italije! ;)
Preporuka:
16
17
Odgovori

Prijavi komentar

SinDragan
Subota, 16. 03. 2013. 04:19h
neregistrovan korisnik
@Ona : Sve je tako tata!
Preporuka:
17
4
Odgovori

Prijavi komentar

Moler
Petak, 15. 03. 2013. 10:20h
neregistrovan korisnik
Moje misljenje je da su majstori veliki prevaranti u danasnje vreme ,vecina njih oce lake pare nabrzaka,a malo ima dobrih majstora,to su sve uglavnom monteri koji ne popravljaju deo,nego skinu stari i montiraju novi i debelo naplate .
Preporuka:
34
3
Odgovori

Prijavi komentar

del
Petak, 15. 03. 2013. 10:40h
neregistrovan korisnik
Kako cena usluge zamene ulja moze da zavisi od toga da li je ulje kvalitetnije? Zamena kosta koliko kosta,bez obzira kakvo je ulje... Servisni interval zavisi od toga da li je sve gradska voznja ili voznja na otvorenom. Ako je sve gradska,treba malo skratiti interval zamene. Ne kazem da nema prevara po servisima,ima i to dosta,ali i ovaj tekst je malo... Ne valja ako se sipa lose ulje,sad ne valja ni ako se sipa kvalitetnije?!
Preporuka:
25
2
Odgovori

Prijavi komentar

mike
Petak, 15. 03. 2013. 13:34h
neregistrovan korisnik
u auto čačku ti naplate neki wurthov odvijac ,koriste ga za odvijanje srafova,pa zamisli ti dodjes i platis odvijanje srafova svima tog dana a koliko li tek oni naplate,takodje su mi sipali tecnost za pranje i ako ja imam indikator za nivo tecnosti ,zato skodu ni ne vozim u auto cacak vec u ovlascen servis koji ne radi takve glupost
Preporuka:
32
1
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Petak, 15. 03. 2013. 15:44h
neregistrovan korisnik
@mike : Glupost. Valjda sve to ulazi u cenu rada. Recimo, ja sam menjao karter, majstor mi je rekao koliko kosta zamena, i u tu cenu je uracunata i dihtung pasta. Sta mene briga cime ce on da odvije sraf, da napravi dihtung i slicno. To je njegov repromaterijal i on ga je uracunao u cenu svog rada.
Preporuka:
11
0
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Petak, 15. 03. 2013. 13:51h
neregistrovan korisnik
Nije problem skuplje ulje, ono moze samo da produzi vek motoru. Problem je kada se sipa jeftino ulje, sumnjivog kvaliteta, a naplati kao da je sipano neko kvalitetno ulje.
Preporuka:
53
0
Odgovori

Prijavi komentar

Jes
Subota, 16. 03. 2013. 04:14h
neregistrovan korisnik
@Mirko : Sve je tako!
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

jole
Petak, 15. 03. 2013. 14:31h
neregistrovan korisnik
sta mi ima da sprecavamo prevare,valjda su za to nadlezne odredjene drzavne institucije koje narod placa porezom da sprecavaju prevare,hajde da ne placamo onda porez pa da sami uzmemo stvar u svoje ruke pa svakom lopurdi,siledziji ili manijaku da mi sudimo na licu mesta?! zar je vama normalno da lopovi i prevaranti rade sta hoce a mi smo sami krivi ako nas prevare i opljackaju...
Preporuka:
13
1
Odgovori

Prijavi komentar

mile-sa-Cubure
Petak, 15. 03. 2013. 14:49h
neregistrovan korisnik
A u biltenu(6) otkrivamo: Od kojih para kupiti dobar polovnjak!?
Preporuka:
28
1
Odgovori

Prijavi komentar

Torex
Petak, 15. 03. 2013. 14:56h
neregistrovan korisnik
Ne menja se ulje ranije samo da bi majstor uzeo pare cesce, nego zato sto je u Srbiji sve losijeg kvaliteta od goriva, ulja,.itd...i zbog toga je bolje da se ulje menja cesce nego sto to fabrika nalaze, zato sto 'nase ulje' brze izgubi viskoznost i tu se haba motor.. sto je mnogo bitno za aute od 2000 god. Odnosno Euro 3, 4 .... motori.....A zbog losijeg goriva izduvni i usisni sistem ukljucujuci EGR ventil, Kataliizator..... se mnogo brze prlja odnosno pravi se skrama poput betona koja onemogucuje rad samog EGR ventila i ostalih elemenata tako i performansi takodje u pojedinim slucajevima i normalan rad motora konkretno TDI...A dobrar polovnjak se moze kupiti u Svajcarskoj zato sto se za njihovo trziste radi samo Prva klasa i servisi su mnogo profesionalniji kao kvalitet ulja goriva i delova itd....Pozz svima, mislite svojom glavom raspitajte se na internetu preko prijatelja itd... da 'majstori' ne bi mnogo 'majstorisali'.....
Preporuka:
12
1
Odgovori

Prijavi komentar

Vladimir
Petak, 15. 03. 2013. 14:59h
neregistrovan korisnik
Morate malo korigovati savete, sa nekim ko je strucan. Prevare su moguce, ali je postenije preporuciti da svaki vlasnik upozna svoje vozilo, malo detaljnije i dalje od kokpita, ako vec nema poverenja u majstore, nego da dobije los savet da ne sipa bolje ulje u motor svog vozila.
Preporuka:
4
1
Odgovori

Prijavi komentar

knut
Petak, 15. 03. 2013. 15:16h
neregistrovan korisnik
za dobrog majstora se uvek cuje,,,
Preporuka:
11
0
Odgovori

Prijavi komentar

Dalibor-Brkic-Renault-Laguna-22dci-2003-god
Petak, 15. 03. 2013. 15:54h
neregistrovan korisnik
Hteo bih da dopunim Tekst u vezi ulja kvalitet ,losije ,skuplje bllablabla Ako se odlucite da kupite neki model od Renaulta ,Peugeota ili Citroena molim vas da pazite na vise stvari: Turbina, Zupcasti kais,AGR ventil,Injektori ili Dizne a na kraju dolazi Disel Pumpa ah da Klima kompresor :( ( prodavci ce vam reci a pokusace i da vas ubedi da samo treba da se Napuni ) ja sam uvezao iz Nemacke Lagunu 2003 god 78.000km 2.2dci ( Mnogo komplikovan motor ali samo nije ako je motor ispod 90.000km a pitate se zasto pa jednostavno: Renault preporucuje Longlife ulje na 30.000km ( ELF 5w-40 Evolution, ili slicno RN 700 ili RN 710a verujte mi ako se toga pridrzavate ( 30.000km) racunajte na to da ce vam mozda Natradati LETECI LEZAJEVI na RADILICI zato je bolje na svakih ( 10.000 km ) i obavezno filter vazduha MENJATI !!!!!!! Govorim vam to zato sto sam barem jedno 10-tak motora sto od Renoa ,Peugeota i Citroena rasturio posle . Pogledajte na RENAULT FORUM.de Sve ce vam biti jasno ah da zupcasti se menja na svakih 5 godina bez obzira na predjkenu kilometrazu OBAVEZNO pogledajte AGR ventil u vecini slucajeva Toliko zapusi da auto jedva vuce . i jos nesto ako upalite Francuze gledajte kako pna Auspuhu dimi ako je beli dim znajte da je otisao Dihtung na Glavi motora ali ako dimi PLAV DIM i na malom broju obrtaja motora To je u svakom slucaju TURBINA koja bi morala da se MENJA . ZATO OPREZ !!!!!!!
Preporuka:
10
3
Odgovori

Prijavi komentar

Serviserske-cake
Petak, 15. 03. 2013. 16:05h
neregistrovan korisnik
Najgori su ovlasceni servisi jer znaju da kod njih MORATE da dodjete ako je auto nov ili u garanciji i oni to obilato koriste i debelo naplacuju. U nekima cak pola stvari koje naplate - ne urade. Zamena ulja - svaki drugi put, zamena filtera - takodje svaki 2-3 put, zamena filtera vazduha - samo se malo izduva kompresorom i vrati stari a naplati kao da je nov stavljen, zamena filtera klime - ne znaju ni gdeje i sl... To je narucito izrazeno kod vlasnika novih automobila koji su u "granaciji" ili kupljeni na kredit/lizing. Problem je sto kada musterija shvati da je prevarena nema kome niti kako da se zali da se to ponovo ne bi dogodilo - a njima kad to predocite - njihovo odgovor je u stilu: mali Mile, segrt kome su dali da se vezba na vasem autu je to zaboravio da uradi - i oni se izvinjavaju. E kad bi servis zbog takve prevare platio neku debelu kaznu takve stvari bi se daleko redje desavale. Edukacija potrosaca je jedno (i time se novine bave) ali zastita potrosaca gotovo da ne postoji.
Preporuka:
11
3
Odgovori

Prijavi komentar

AGRESOR
Petak, 15. 03. 2013. 16:25h
neregistrovan korisnik
Nasa jedina odbrana je da ne dodjemo ponovo u takav servis i da drugima kazemo sta nam se desilo!
Preporuka:
11
0
Odgovori

Prijavi komentar

realan-
Petak, 15. 03. 2013. 16:56h
neregistrovan korisnik
naslov je ludilo a tekst katastrofa,nije da nema istine al preterase.italijani su budale kupe nov auto voze 50000km i onda ga prodaju 10 puta jeftinije ma dajte ta auta su prešla 400 000km pa su jeftinija a majstori nek ljudi idu kod lokalnih majstora pa nec
Preporuka:
11
0
Odgovori

Prijavi komentar

Mirjana
Petak, 15. 03. 2013. 17:45h
neregistrovan korisnik
Preblem je sto ne postoji kontrola i nadzor na ovakvim mestima, pa kao upozoricemo ljude i resili smo problem. Problem se ne resava od repa, vec od glave!
Preporuka:
6
1
Odgovori

Prijavi komentar

Srbin
Petak, 15. 03. 2013. 20:51h
neregistrovan korisnik
Nema dobrog majstora,meni je burazer majstor i zato ja dobro znam sta se radi Servisi nemaju pojma niti idu na neke seminare i edukuju se Seljak navikao pomocu stapa i kanapa i udri udare reklamu i budale se lepe nigde u srbiji nema pravi ovlasceni Servis nemojte se dzabe zanositi
Preporuka:
10
2
Odgovori

Prijavi komentar

Serviser
Nedelja, 17. 03. 2013. 09:27h
neregistrovan korisnik
Evo čitam ove komentare,pošto je danas nedelja ,pa se ne radi. Nije mi jasno kako ljudi mogu da lupaju gluposti Ja lično ne naplaćujem duvanje guma i sipanje tečnosti za stakla,to moje mušterije urade sami,bilo muško ili žensko.Ako to ne zna,nek ne seda za volan.Ako je baš potrebno dok je auto u radionici uradim i to pored ostalog.Cena zamene ulja je ista bez obzira koji je auto,pa čak ponekad i besplatna,jer to su ipak mušterije. Ulja za automobile sipa se prema normama ali zapamtite da kod nas nema kvalitetnog ulja,pa ga menjajte bar na 10000.Zupčasti remen je po specifikaciji proizvođača do 4 godine ili određen broj kilometara.Ljudi su iz krševa seli u relativno dobre aute,pa je sad sve skupo,pa su krivi serviseri,a ne nemaština,da se određen deo kupi i zameni.Ako ne verujete svom serviseru,promenite ga,a što se starih delova tiče,ja vraćam mušteriji,ali toliko poverenje imaju da neće čak ni da pogledaju,a kamoli da ponesu sa sobom.Za to je potrebna dugogodišna saradnja i poštenje,pa lepo bude kad se pojavi neka nova mušterija po preporuci stare.Auti iz uvoza su dosta isterani,bez obzira iz koje su države,što ne znači da nema i dobrih.Ovlašćeni servisi imaju svoje norme sati,ali pošto nemaju kontrole,mogu da šišaju kako hoće,dok ima ovaca,pa tako naplaćuju i ulazak u njihovo dvorište,pa čak i ležarinu auta na parkingu.Ljudi idu tamo zato što misle da voze šatlove,a ne četvorotočkaše i da tamo rade vanzemaljci a ne mehaničari.
Preporuka:
10
3
Odgovori

Prijavi komentar

Mile
Nedelja, 17. 03. 2013. 20:28h
neregistrovan korisnik
Meni su u ovlascenom servisu mesec dana po isteku garancije skinuli letvu volana i ugradili neciju procurelu - nista im ne mozes, nekakva tuzba i vestacenja mogu samo da ti odnesu pare advokatima, filter za ulje mi nisu menjali, kad sam promenio servis ustanovio sam da u moj auto ide samo ulozak filtera i dihtung, a ne onaj u metalnom kucistu koji su mi davali kao stari zamenjeni - necu dalje jer bi mi komentar sadrzao psovke, uvredljive, vulgarne,pretece,rasisticke i sovinisticke poruke koje nece biti objavljene ...
Preporuka:
7
3
Odgovori