Kako kupiti dobar polovnjak (4): Izaberite najizdržljiviji automobil

Kako kupiti dobar polovnjak (4): Izaberite najizdržljiviji automobil

Kako izabrati najizdržljiviji polovnjak? Izveštaj Nemačke agencije za tehnički pregled (TUV) obuhvatio je kontrolu čak 7.779.312 vozila koja su podeljena u dve kategorije –... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

Ivan-ch
Četvrtak, 14. 03. 2013. 07:40h
neregistrovan korisnik
Hm... Ne vidim ni jedan bmw niti audi, ispade da su krsevi od auta :), smesno za ne?
Preporuka:
100
48
Odgovori

Prijavi komentar

Svidrigajlo
Četvrtak, 14. 03. 2013. 09:53h
neregistrovan korisnik
@Ivan-ch : Audiji i BMW-i koji dolaze kod nas i jesu krševi. Kilometraže od 120 do 150 hiljada, a kad pogledaš volan, ručicu menjača i pedale, sve ti bude jasno... Ako slučajno nađeš neki da ima servisnu knjižicu da potvrdi kilometražu taj je preko 10 hiljada evra. Ja sam od Nemaca skroz odustao jer je najveće muljanje s njima. Jedino da imaš neku familiju preko pa da ti traže nekoliko meseci dok se ne nađe starije godište sa malom kilometražom. A koliko se sećam, pre godinu dana je spisak bio bitno drugaciji. Pored Tojote, dominirali su Honda i Nissan koji se sada i ne spominju, ali zato sada imamo Porše Kajman i hibridni Prijus. Kajmana ne kupuje ni mnogo ljudi koji imaju puno para, a hibridni Prijus je priča za sebe. Koliko košta njegovo baterijsko pakovanje? Trebalo bi da se piše o automobilima koji su realni za platu od 300 evra.
Preporuka:
106
2
Odgovori

Prijavi komentar

300eur
Četvrtak, 14. 03. 2013. 18:26h
neregistrovan korisnik
@Svidrigajlo : i peske skupo
Preporuka:
20
2
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Četvrtak, 14. 03. 2013. 19:06h
neregistrovan korisnik
@Svidrigajlo : Audi, bmw i mercedes kod nas dolaze uglavnom sa nekoliko stotina hiljada km. Imao sam prilike da sedim u e klasi sa 750.000 km. Enterijer je perfektan, nema nikakvog krckanja, skripanja itd. samo su volan, menjac i pedale izlizani, dok npr. u Scenicu sa 300.000 km sve skripi i krcka.
Preporuka:
12
18
Odgovori

Prijavi komentar

Mimi
Četvrtak, 14. 03. 2013. 22:03h
neregistrovan korisnik
@Mirko : Prestanite da ocenjujete auti, odnosno njegov kvalitet, na osnovu toga da li "krcka, ili skripi" u unutrasnjosti. To nije merilo kvaliteta auta. Moguce je kupituli i auto od 100000 evrs, u kome ce nesto da skripne ili zacvrci. Upotrebljeni materijsli, i montaza delova uticu na to, s to je ipak samo pladtika, odnosno nems veze sa kvalitetom auta, njegovim motorom ili skoljkom. Dsklem, i ako zna da nervira, to nije ni ti moze da bude pokazatelj, koliko je auto dobar, odnosno kvalitetan.
Preporuka:
20
3
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Petak, 15. 03. 2013. 13:36h
neregistrovan korisnik
@Mimi : Ako fabrika vodi racuna i o tako 'sitnim' detaljima, to znaci da jos vise paznje posvecuje mehanici i karoseriji, i poslednje, jedna od definicija kvaliteta proizvoda glasi: Kvalitet je skup svih upotrebnih osobina proizvoda.
Preporuka:
10
14
Odgovori

Prijavi komentar

Lexus
Četvrtak, 14. 03. 2013. 20:05h
neregistrovan korisnik
@Svidrigajlo : Toyota sporedivati sa Porsch kvalitet e bolji a cena pet puta jeftinija Prius i sve Hibrid imaju dva motora jedan benzin 1.8 i Hibrid nikad da unistis zato sto benzin upotrebues puno manje i sparas motor,a baterije nikad se ne menjaju, ja znam dasu jednom promenili jednu bateriju u prvu generaciu koja nie bila u hvaru i Japanci za malo nisu poludili,inace imaju 8-10garancije, delova nisu puno skupliji nego ostali auta, a razlika u kvaltetu e ogromna ne kupues Toyotu da opravljas vec kupues da ne opravljas,meni se puno ne sviga Prius on e za po gradu a kad vozis vani ide skoro 60-40 na benzin i zato Prius nie popularan kod mladi, i cena im pada na polovnjake,a ova treca generacija e bolji ali skup, kod Tojota i Lexus skupe su interie ABS pumpu elektricni ispravljac ali to i se ne lako hvari a to e skupo i kod BMW Audi i Mercedes posto to i Japance rade.
Preporuka:
6
10
Odgovori

Prijavi komentar

nik
Petak, 15. 03. 2013. 00:13h
neregistrovan korisnik
@Svidrigajlo : Za BMW-a je mnogo 120 soma km......ne znate sta pisete.......vozite se na struju i koristite jeftiniju tarifu....
Preporuka:
3
13
Odgovori

Prijavi komentar

zemunac
Četvrtak, 14. 03. 2013. 10:02h
neregistrovan korisnik
@Ivan-ch : I jesu krsevi, 112 16v je zakon ide ko zmaj,pali ko mina ,sto hladnije to bolje,po snegu ide kao tenk!!!
Preporuka:
24
12
Odgovori

Prijavi komentar

Laza
Četvrtak, 14. 03. 2013. 11:52h
neregistrovan korisnik
@Ivan-ch : Pa najveci krs ti je da kupis polovni bmw ili audi.Svaki je skoro iznjakan
Preporuka:
55
6
Odgovori

Prijavi komentar

Zoran
Četvrtak, 14. 03. 2013. 12:01h
neregistrovan korisnik
@Ivan-ch : Ovde se pominje samo godiste, ne i kilometraza. Verovatno ima uticaja i ko obicno kupuje odredjeni model. Cenim da se bolje odrzavaju automobili koje kupuju ljudi od 40, 50 godina ili penzioneri (mislim na zapad), nego modeli automobila omiljenih kod mladih. Pa tako i jednu bmw ili mercedes limuzinu ce kupiti poslovni covek koji ce za 10 godina proci sa njom zilion kilometara.
Preporuka:
38
4
Odgovori

Prijavi komentar

mornar
Četvrtak, 14. 03. 2013. 12:04h
neregistrovan korisnik
@Ivan-ch : bravo za komentar.
Preporuka:
6
14
Odgovori

Prijavi komentar

User3
Četvrtak, 14. 03. 2013. 12:34h
neregistrovan korisnik
@Ivan-ch : Nije smesno vec (uglavnom) tacni rezultati...i to jos jednom pokazuje kako su neki automobili jednostavno dobri samo na glasu...!
Preporuka:
26
3
Odgovori

Prijavi komentar

Boki
Četvrtak, 14. 03. 2013. 13:31h
neregistrovan korisnik
@Ivan-ch : To su testovi rekla kazala. Vozio sam a4 1,9 pet godina bez jednog kvara i to presao 200k ostre voznje.
Preporuka:
12
35
Odgovori

Prijavi komentar

Ford-mondeo
Četvrtak, 14. 03. 2013. 17:58h
neregistrovan korisnik
@Boki : Ja vozim ford mondeo titanium 2010 god. I ne bi ga mjenjao za vecinu automobila u toj nazovimo je srednjoj visokoj klasi.Istina skup je. Ali i jeste masina.
Preporuka:
17
5
Odgovori

Prijavi komentar

900
Četvrtak, 14. 03. 2013. 21:46h
neregistrovan korisnik
@Ford-mondeo : Mondeo i Focus se odlicno kotiraju na Tuv/u ali nei Galaxy i Ka kao sto vidimo.dRUGO,ti imas relativno nov auto,jos je rano za neke kvarove.
Preporuka:
12
1
Odgovori

Prijavi komentar

Sick-Touch
Četvrtak, 14. 03. 2013. 14:31h
neregistrovan korisnik
@Ivan-ch : Isto za Honde vazi...
Preporuka:
15
1
Odgovori

Prijavi komentar

Mc
Četvrtak, 14. 03. 2013. 14:48h
neregistrovan korisnik
@Ivan-ch : Pa BMW sto malo ostara nije ni zasta, to svako zna.
Preporuka:
23
7
Odgovori

Prijavi komentar

Jasmin
Četvrtak, 14. 03. 2013. 14:52h
neregistrovan korisnik
@Ivan-ch : Slazem se. Vw, audi... Odlicni ne kvare se, izdrzljivi a nema ih nigde(osim spomenutog golfa).
Preporuka:
8
29
Odgovori

Prijavi komentar

zoran-dj
Četvrtak, 14. 03. 2013. 21:51h
neregistrovan korisnik
@Jasmin : najviše auta u zadnje vreme koji stoje pokvareni pored puta su a4 od 2002 do2007 inače pogledaj koliko ih ima na compatis.ch sa crklim motorom naročito 1,8 benzinac
Preporuka:
11
2
Odgovori

Prijavi komentar

Realnost
Četvrtak, 14. 03. 2013. 16:37h
neregistrovan korisnik
@Ivan-ch : Ne znači da su krševi ali nisu kao što su bili. Golf 1, Golf2 ili "gastarbajterska mečka" bi sahranili svakog novog Golfa i Mečku ( ako se trajnost gleda). Isto je i sa Audijem i BMW-om koliko god ih ti voleo.
Preporuka:
36
5
Odgovori

Prijavi komentar

EPP
Četvrtak, 14. 03. 2013. 21:21h
neregistrovan korisnik
@Ivan-ch : Jest smešno,ali to je marketing brate, nakupilo se jeftinih lomova na auto plačevima koje niko neće da kupi,a treba ih prodati. Da bi se prodalo,treba ih reklamirati,makar i ovako.Posebno sam gledao gdje su tu Reno vozila koja su i posle 20 godina skoro apsolutno ispravna. Nema ih osim Espejsa u negativnom kontekstu,kao i BMW, Audi,Lexus,Subaru,Nisan.. Srpski cirkus,kao i obično. Ovde su izreklamirani samo oni koji se ne prodaju.
Preporuka:
12
4
Odgovori

Prijavi komentar

900
Četvrtak, 14. 03. 2013. 21:42h
neregistrovan korisnik
@Ivan-ch : Nisu krsevi naravno,ali ovde je ipak rec o kvalitetu,a tu ni Bmw niti Audi nisu u vrhu,nije ni Mercedes osim nekih modela,VW nije odavno u vrhu,Ford je negde u sredini cini mi se,a jedini dobro rangirani su Mondeo i Fokus tradicionalno, a evo vidimo da Galaxy i Ka ne prolaze bas dobro,drugo je Srbija,ovde se ceni nesto drugo.Ovde uvek prodje prica da je auto star 5 godina presao 150 000 km u Nemackoj ???! Mislim,pa dovoljno je da se otvori valjda neki sajt i da se vidi koliko kosta u Nemackoj bilo koji auto sa stvarnih150 000 km i da li ga uopste ima u ponudi,ne kupuje se tamo auto sa full opremom od 30 000 e da bi se njime preslo 150 000 km i da se onda prodaje za 3x manje para ili cak i jeftinije.
Preporuka:
15
4
Odgovori

Prijavi komentar

Ivan
Četvrtak, 14. 03. 2013. 07:44h
neregistrovan korisnik
Besplatan pregled vozila Kako bi pomogao prilikom izbora vozila svojim korisnicima sajt www.mojauto.rs je obezbedio besplatan kontrolni pregled svih vozila iz svoje ponude u Tyre+ servisima. Svako ko pronađe auto za sebe na sajtu pre kupovine može besplatno proveriti stanje automobila. P.S. Gde se moze proveriti stanje vozila?
Preporuka:
67
3
Odgovori

Prijavi komentar

gvinet-paltron-mateus
Četvrtak, 14. 03. 2013. 08:27h
neregistrovan korisnik
ja menjam redovno ulje ,,kastrol kupljen u nemackoj,, filtere,svecice ,zupcasti,klinasti...sve je to tri puta skuplje nego ove...audi 80 mi presao 750000 motor nije otvaran,samo gumice na ventilima zamenjene..normalno spone,amortizere,itd menjam kad odu...
Preporuka:
71
26
Odgovori

Prijavi komentar

Kiza-Karaburma
Četvrtak, 14. 03. 2013. 10:57h
neregistrovan korisnik
@gvinet-paltron-mateus : Realno auto ti vredi plafon 1500 evra pod uslovom da nije cukan i da mu nije propao enterijer, a u Svabiji takav imas za 400 - 500. Gde ti je tu racunica?
Preporuka:
31
9
Odgovori

Prijavi komentar

900
Četvrtak, 14. 03. 2013. 21:47h
neregistrovan korisnik
@Kiza-Karaburma : 500 e je mnogo za taj auto u Nemackoj,moze max.200 e verovao ili ne,jednostavno,taj auto tamo nema,ali nema ko da kupi !
Preporuka:
5
2
Odgovori

Prijavi komentar

Kiza-Karaburma
Petak, 15. 03. 2013. 09:44h
neregistrovan korisnik
@900 : Ne kupuju Nemci. Kupuju ih nasi pa zavrsavaju na otpadima. Moj drugar ima familiju u Minhenu, pa ode jednom mesecno i dotera pun auto robe. Robu proda a auto raskupusa i rasturi delove. Ako je lepo ocuvan i nije mnogo presao, to su cene. Sad je dovezao Audi 100 sa 70000 kilometara. Platio je 450 evra i jos je dobio drugi komplet guma koji je bacio jer mu se ne isplati da ih vuce.
Preporuka:
12
1
Odgovori

Prijavi komentar

B9
Četvrtak, 14. 03. 2013. 11:44h
neregistrovan korisnik
@gvinet-paltron-mateus : Golf 3 karavan TDI,prešao 1000000( milion)km,obrnuo cajger iz početka,ide na naftu,lož ulje ili evrodizel,ulje se menja kad imam love i to je sva intervencija.Sa vožnjom od oko 90-100 ,troši 5 litara.Postoji li bolji auto?
Preporuka:
15
72
Odgovori

Prijavi komentar

Boki
Četvrtak, 14. 03. 2013. 16:10h
neregistrovan korisnik
@B9 : Auto star 10 godina a ti pitas ima li bolji... Pravo pitanje je moze li jeftinije da se vozi auto....
Preporuka:
40
6
Odgovori

Prijavi komentar

Baki
Četvrtak, 14. 03. 2013. 16:12h
neregistrovan korisnik
@B9 : Ja mog golfa nekada pustim na livadu da se napase i ide lepo.
Preporuka:
112
4
Odgovori

Prijavi komentar

Avalit
Četvrtak, 14. 03. 2013. 18:12h
neregistrovan korisnik
@B9 : Fiat stilo jtd, presao 15000000 (petnes miliona km) , nikad otvaran, sipam mu vodu mesto ulja jer samo za vodu imam, a ide na preradjen zejtin iz lokalne ćevabdžinice. sve kad prokrstarim kroz varos mirise na palacinke.
Preporuka:
52
1
Odgovori

Prijavi komentar

milis
Nedelja, 28. 06. 2015. 19:51h
neregistrovan korisnik
@Avalit : 15 miliona...koje god ti je auto????
Preporuka:
0
0
Odgovori

Prijavi komentar

laki-je-malo-nervozan
Četvrtak, 14. 03. 2013. 19:42h
neregistrovan korisnik
@B9 : smanji malo braye, pretera ga i ti... nisi rekao koliko si puta motor menjao? a smejem u glavu da ni taj kilometar sat ne moze toliko da radi!
Preporuka:
16
3
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Četvrtak, 14. 03. 2013. 12:49h
neregistrovan korisnik
@gvinet-paltron-mateus : Ulje je jeftinije u Nemackoj, ostalo je kao i kod nas.
Preporuka:
28
1
Odgovori

Prijavi komentar

ex-demokrata-1
Četvrtak, 14. 03. 2013. 21:55h
neregistrovan korisnik
@Mirko : Gume su jeftinije,neke i do 30 % !!! Ostalo,tu i tamo,za ulje nisam siguran jer ga menjam ovde, ali za gume znam sigurno.Skuplji je servis,dijagnostika,ali je to i normalno,plate su tamo cca 2000 e ovde cca 400 e. Ako tamo vozis nov auto na kredit,posle 5 godina ako ga ne zamenis, samo gubis.Malo se priznaje cena za zamenu uz doplatu ali je i to bolje nego da svaki mesec visis u servisu za nesto.Posle otprilieke 200 do 300 000 km pocinju popravke koje su skupe. Takve aute onda kupe ljudi ovde,sa po 300 000 pravih ustvari sa 150 000 vracenih,krenu popravke i onda kuku lele ne valja ta marka,nije,nego ne valja da se kupuje polovan auto sa previse km,ali,standard je takav i sta da se radi. Osim toga,da se razumemo,ako ja kupujem auto od 30 000e sa full opremom diesel,ja ga sigurno ne kupujem da bi njime prelazio 15 000km godisnje.
Preporuka:
20
3
Odgovori

Prijavi komentar

Boki
Subota, 16. 03. 2013. 01:06h
neregistrovan korisnik
Preporuka:
4
0
Odgovori

Prijavi komentar

R32
Četvrtak, 14. 03. 2013. 15:56h
neregistrovan korisnik
@gvinet-paltron-mateus : Druze pretpostavljam da ti je u audiju 1.8 sa elektronskim direktnim ubrizgavanjem goriva,zvani ajnspric? Ja sam bas prije par dana pisao o tome motoru u golfu dvojci od mog poznanika,na satu ima preko 700 hiljada....66kw-90 konja.
Preporuka:
24
7
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Četvrtak, 14. 03. 2013. 18:27h
neregistrovan korisnik
@R32 : Ja imam passat b2 2.0 l5 presao preko 600.000 , bez otvaranja motora, sa identicnim ubrizgavanjem. Znam i nekoliko Audija 100 sa istim motorom i vecom kilometrazom. Po meni, ti motori sa pet cilindra su mozda i najbolji benzinci ikada napravljeni.
Preporuka:
4
9
Odgovori

Prijavi komentar

Tacno
Četvrtak, 14. 03. 2013. 21:15h
neregistrovan korisnik
@R32 : Taj motor sa oznakom RP, 1.8 8v, zaista u Golfu prelazi 800k, potpuno rastercen motor, 50 ks/l. Uz to taj Golf ima 900 kg, pa je to 100 ks/t. Tesko da je i jedan nov i blizu toliko izdrzljiv. I da ide kao dizel, moze 4-om od 35 km/h da vuce, 5-om od 45.... krece iz 3. (ako se promasi prva) samo malo brze povuce ali se ne buni :)))
Preporuka:
8
3
Odgovori

Prijavi komentar

R32
Četvrtak, 14. 03. 2013. 22:09h
neregistrovan korisnik
@Tacno : Da druze,zaboravio sam da napisem RP je oznaka motora..Ovaj moj poznanik ga bas dugo vozi,mislim od 97,god.Otac mu je radio u Njemackoj pa ga je on dovezao bukvalno novog (njemci odlicno odrzavaju auta) a i tada je imao 8 god posto je 89 god.Ovaj drug je trgovacki putnik tako da ga uglavnom vozi na otvorenom 80%...Stvarno kad vidim na satu preko 700 hiljada duboko se zapitam hoce li nesto od ovoga sto ja/mi danas vozimo preci bar pola od toga.Stvarno cudo od motora taj audi/vw 1.8 RP.
Preporuka:
4
3
Odgovori

Prijavi komentar

Tacno
Petak, 15. 03. 2013. 18:59h
neregistrovan korisnik
@R32 : Sve stoji, jedna mala mana ipak, motor u gradskim uslovima nije bas stedljiv, zavisno od katagloga kotira se od 10.5 do 11 L u gradskoj voznji, u stvarnosti zna i malo jace da popije zavisno od relacije/guzve. Ipak je to 1800 ccm. Na otvorenom 6.5 uz umerene brzine.
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

koki
Četvrtak, 14. 03. 2013. 08:59h
neregistrovan korisnik
Da smo mi normalna zemlja nebi vi pisali savete o kupovini polovnjaka
Preporuka:
133
16
Odgovori

Prijavi komentar

Night-shift
Četvrtak, 14. 03. 2013. 11:19h
neregistrovan korisnik
@koki : Nigde u svetu se ne kupuje polovan auto,stranci to voze 2-3god i odma na otpad. Mnogo iritiraju komentari u vezi automobila,ispade da svi voze 3-4god stara kola a kad se spomenu plate u Srbiji svi kukaju da rade za 20K din,kako? Ja vozim 30god star BMW vec 5god i prezadovoljan sam.
Preporuka:
43
12
Odgovori

Prijavi komentar

Roki
Četvrtak, 14. 03. 2013. 21:29h
neregistrovan korisnik
@Night-shift : E pa brate, u Nemačkoj(najvećem delu) je prosečna starost automobila koji su na putevima je 12 godina. To govori da ili lažeš, ili nikada nisi bio u Nemačkoj. Oni mnogo duže voze auto koji kupe nov nego mi.
Preporuka:
12
2
Odgovori

Prijavi komentar

zoran-dj
Četvrtak, 14. 03. 2013. 21:57h
neregistrovan korisnik
@Roki : a kod nas prodaja novih auta cveta, a švabe propadose,jelte?
Preporuka:
3
3
Odgovori

Prijavi komentar

ex-demokrata-1
Četvrtak, 14. 03. 2013. 22:05h
neregistrovan korisnik
@Roki : Ehmm,evo vratio se prosle nedelje,Bielefeld i region,Nemacka ima prosek starosti auta najvise 5 godina,nema potrebe da bilo ko laze,u nekim ulicama sam vidjao parkirane stare Audije i Golfa 2,ali je to retko,uglavnom novi Audi,Golf,Mercedes,Ford,Mini moris/cooper.poneki francuz,Italijan retko,to je to,a sad price da se menjaju na 2 godine nisu ok,auta se voze tamo dok se otplacuje kredit,najvise 6 godina,potom se menjaju staro za novo,to je bar generalno tako,i nije problem nikakav da se kupi na kredit auto jer rata moze biti od 250 do 500 e za pristojan Audi ili Golf.to je to,ako imas platu bar 3000 brutto,nije problem za auto.
Preporuka:
5
3
Odgovori

Prijavi komentar

Gianni
Petak, 15. 03. 2013. 16:34h
neregistrovan korisnik
@ex-demokrata-1 : A ko to ima bruto 3000 od gastarbajtera???to je netto oko 2200,1 od 100 nasih to ima..
Preporuka:
5
1
Odgovori

Prijavi komentar

zoran-dj
Subota, 16. 03. 2013. 22:26h
neregistrovan korisnik
@Gianni : gastarbeiteri su bili 60 , 70ih ja sam 3ća generacija iz porodice, takodje i većina poznanika, a pošto još živim u svajcarskoj mogu ti reči da ovde svi ,,gastarbeiteri" imaju više (naravno ako rade 100%)
Preporuka:
2
2
Odgovori

Prijavi komentar

Night-shift
Petak, 15. 03. 2013. 00:48h
neregistrovan korisnik
@Roki : To se zove sarkazam,Tesla.
Preporuka:
5
0
Odgovori

Prijavi komentar

Neko-iz-mase
Četvrtak, 14. 03. 2013. 11:53h
neregistrovan korisnik
@koki : Bas tako! Da je srece da svako ko posteno radi moze sebi nov auto da priusti...A posto ne.moze-ja imam izuzetno iskustvo sa VW vozilima-naravno uvek.minimum 10 godina starim i sa po 200.000 predjenih-ali su jako izdrzljivi-iako po zakonima razuma a i garancijama proizvodjaca auto vredi do 100.000km posle je krs.Ili cuvena-vrednost auta opada 10% svake godine-posle 10 godina ne vredi nista! Ipak VW stari toliko znaju da posluze svrsi i ekonomicni su
Preporuka:
18
9
Odgovori

Prijavi komentar

milan
Četvrtak, 14. 03. 2013. 13:00h
neregistrovan korisnik
@koki : браво мајсторе
Preporuka:
6
7
Odgovori

Prijavi komentar

ne-lupaj
Četvrtak, 14. 03. 2013. 15:21h
neregistrovan korisnik
@koki : Pa tu anketu sprovodili su Nemci... btw ciji gradjani imaju jedan od najjacih standarda na svetu. Dosta mi je ovakvih komentara, treba da budete nezadovoljni pre svega samim sobom. Kome se ne svidja, sretan mu put. Pa neka u Novoj Gvineji, posto drugde za te pametnjakovice nema ni mesta, kupi svoj novi automobil
Preporuka:
27
5
Odgovori

Prijavi komentar

Bole
Četvrtak, 14. 03. 2013. 15:40h
neregistrovan korisnik
@koki : Da,da. Inace, na Zapadu svi kupuju i voze iskljucivo nove automobile?! Svasta!
Preporuka:
29
7
Odgovori

Prijavi komentar

zoran-dj
Četvrtak, 14. 03. 2013. 22:00h
neregistrovan korisnik
@Bole : pametni ljudi kupuju nove, ili vorfuehrwagen, a naši i albanci kupe neki dreš sa 300000 km i još se hvale kako su ga skupo platili
Preporuka:
2
4
Odgovori

Prijavi komentar

qwak
Četvrtak, 14. 03. 2013. 16:35h
neregistrovan korisnik
@koki : ja kupujem polovan veci porodicni auto za 10-11.000. auto je obicno star 3-5 godina. takav isti kosta nov oko 25.000. prelazim oko 12.000 km godisnje. redovno odrzavam kola i za 5-6 godina, dok se ne priblizi starosti od 10 godina, nemam nikakvih problema. zato zaista ne vidim zasto bih kupovao nov automobil i gubio ogromne pare. to da u inostranstvu tece med i mleko i da se masovno kupuju nova kola je kojestarija.
Preporuka:
25
10
Odgovori

Prijavi komentar

zoran-dj
Četvrtak, 14. 03. 2013. 22:01h
neregistrovan korisnik
@qwak : a od koga ih ti to kupujes biseru, da se ne kupuju masovno , ne bi ni imala masa polovnjaka
Preporuka:
3
3
Odgovori

Prijavi komentar

ter
Četvrtak, 14. 03. 2013. 09:36h
neregistrovan korisnik
Saveti za kupovinu polovnjaka ???!!!Prosecna plata u srbiji 25000din gorivo oko 150din 1l hmmm...aj dobro.. Prvo nemojte nikad kupiti polovnjak u srbiji sem od prijatelja,"jer svaki se prodaje zbog odlaska u inostranstvo ili je presao 90 000km i to mu je original kilometraza a uvezen je i 2002. je godiste,ima servisnu knjizicu ali je svaki pecat i potpis isti i svi servisi su odradjeni,ma samo sedi i vozi"uvezite auto sami to je sad toliko jednostavno,za minimalnu sumu vec od 2000e mozete uvesti pristojan auto.U sustini i dete zna koji su auti kvalitetni u pitanju su finese samo da je dobro odrzavan svaki je dobar,pitanje je ukusa i potrebe...
Preporuka:
38
1
Odgovori

Prijavi komentar

900
Četvrtak, 14. 03. 2013. 22:07h
neregistrovan korisnik
@ter : vidi,ipak je zvanicno,prosecna plata 41 000 dinara,tj,cca 400 e.
Preporuka:
3
1
Odgovori

Prijavi komentar

ZLATKO
Četvrtak, 14. 03. 2013. 11:32h
neregistrovan korisnik
Ja Lade Rive vozim na plin koji uvek atestiram, i mislim da za ove naše užasne puteve LADA je odlično vozilo a i delovi su jeftini i nema kompjutera. Upravo tragam za nekom očuvanom novijom.
Preporuka:
27
7
Odgovori

Prijavi komentar

Steve
Četvrtak, 14. 03. 2013. 11:32h
neregistrovan korisnik
Zanimljivo kako se svi kunu i vw i kazu da je najbolji a toyota najgora a vidi sta je ispalo da toyota drzi vrh liste...toliko o nemackom kvalitetu vozila
Preporuka:
35
11
Odgovori

Prijavi komentar

Lexus
Četvrtak, 14. 03. 2013. 20:35h
neregistrovan korisnik
@Steve : Nenci mogu sao da sanjaju u kvalitet kad sporedis Toyota Lexus cena i kvalitet, pogotovo 50% su Japanske delova u Nemacki Auta.
Preporuka:
6
3
Odgovori

Prijavi komentar

marko
Četvrtak, 14. 03. 2013. 12:08h
neregistrovan korisnik
a gde je opel???
Preporuka:
9
22
Odgovori

Prijavi komentar

gogi
Četvrtak, 14. 03. 2013. 12:30h
neregistrovan korisnik
lista nema veze sa stvarnosti....vidim da je fiat bravo skoro na dnu..sto se ne slaze sa mojim bravom koji imam skoro 4 godine, presao sam oko 50000 za to vreme i sad na satu mu stoji 240000....ako vam kazem da nisam imao ni jedan kvar, necete mi poverovati...samo redovni servisi...
Preporuka:
19
21
Odgovori

Prijavi komentar

Kiza
Četvrtak, 14. 03. 2013. 16:30h
neregistrovan korisnik
@gogi : Nećemo ti verovati.
Preporuka:
27
18
Odgovori

Prijavi komentar

nefrolog
Četvrtak, 14. 03. 2013. 12:33h
neregistrovan korisnik
"Mercedes SLK je veoma udoban automobil..." Moze da kaze neko ko nikada nije seo u njega, ili se vozio pre toga u konjskoj zaprezi! SLK je sportski kupe cije je vesanje tvrdo podeseno i sve je samo nije udobno! Malo objektivnosti nije na odmet...
Preporuka:
40
2
Odgovori

Prijavi komentar

Mondeo
Četvrtak, 14. 03. 2013. 12:43h
neregistrovan korisnik
Imam Ford Mondeo MK3 2001. TDDI. Sledeci ce biti isti samo mladji.
Preporuka:
17
5
Odgovori

Prijavi komentar

Rade-
Četvrtak, 14. 03. 2013. 19:27h
neregistrovan korisnik
@Mondeo : Moj je 2010 titanium 2.0 tdci
Preporuka:
5
5
Odgovori

Prijavi komentar

VEB-Automobilwerk-Eisenach
Četvrtak, 14. 03. 2013. 13:12h
neregistrovan korisnik
Ništa bez Wartburga! :-)
Preporuka:
42
1
Odgovori

Prijavi komentar

axle
Četvrtak, 14. 03. 2013. 13:49h
neregistrovan korisnik
Čemu služe ovakvi tekstovi htio bih da znam...Statistika svi znamo čemu služi, mogla bi već da se štampa na rolnama toaletpapira. Onda se u odgovoru na pitanje o najizdržljivijem vozilu preporučuju porše 911, tojote ili - pazi sad! - mx5 i SLK, mali sportski dvosedi koji prosečnog kupca polovnih automobila u Srbiji zanimaju kao lanjski sneg, jer su upotrebljivi jedino za odlazak kod frizera ili do kafića. Ko iz ovog teksta može da izvede susvisli zaključak, skidam mu kapu...
Preporuka:
29
6
Odgovori

Prijavi komentar

Vuk-sa-Radana
Četvrtak, 14. 03. 2013. 13:52h
neregistrovan korisnik
da da Tojota jaris najbolja...kod mene u preduzecu dve sluzbene..presle 45000 odnosno 62000...i jednoj i drugoj zamenjeni motori...toliko dobre..hahaha...a godiste su 2010...Tojota NAJBOLJA...
Preporuka:
15
24
Odgovori

Prijavi komentar

Smesno
Četvrtak, 14. 03. 2013. 17:23h
neregistrovan korisnik
@Vuk-sa-Radana : Наравно да су цркле кад су службене! Њих возиш 90 у трећу, а свој ауто у пету! Који си ти лик!
Preporuka:
15
2
Odgovori

Prijavi komentar

marko
Četvrtak, 14. 03. 2013. 17:40h
neregistrovan korisnik
@Vuk-sa-Radana : u Tivtu i Kotoru,Toyote yaris i auris se voze u jednom taxi udruzenju...vjerovali ili ne,Aurisi prolaze 500.000...a yarisi ima ih od po 700.000!!! samo servisi! Aurisi ce itekako prebacit milion!! sad mijenjaju yarise za autise.
Preporuka:
5
2
Odgovori

Prijavi komentar

Lexus
Četvrtak, 14. 03. 2013. 20:49h
neregistrovan korisnik
@Vuk-sa-Radana : Ma sta ti pricas mozda su neku mucku ili sabotirali to nije istina a pogotovo imaju tri godine garancija i opet preduzece nije ostecen.
Preporuka:
4
1
Odgovori

Prijavi komentar

Ing
Četvrtak, 14. 03. 2013. 23:19h
neregistrovan korisnik
@Vuk-sa-Radana : NAZALOST, ovo je činjenica: posle XP9 modela, sve više kapitalnih kvarova. U prvom redu to su motori+++menjači radjeni u Francuski, dok japanski agregati su OK!!!
Preporuka:
0
1
Odgovori

Prijavi komentar

BB
Četvrtak, 14. 03. 2013. 14:26h
neregistrovan korisnik
Po meni je Honda cak i ispred Toyote....
Preporuka:
20
6
Odgovori

Prijavi komentar

nigrut
Četvrtak, 14. 03. 2013. 15:09h
neregistrovan korisnik
aaaaaaaaa samo da nas navuku!
Preporuka:
9
2
Odgovori

Prijavi komentar

sta
Četvrtak, 14. 03. 2013. 22:05h
neregistrovan korisnik
@nigrut : nemci na toyotu?
Preporuka:
1
0
Odgovori

Prijavi komentar

FlyingA
Četvrtak, 14. 03. 2013. 15:20h
neregistrovan korisnik
Ne treba pretjerano vjerovati njemackim analizama jer favorizuju vlastite modele. Najbolje je pratiti statistike onih koji ne zive od proizvodnje auta. Ovde u Danskoj prva 3 mjesta u kategoriji do 6 godina zauzimaju Volvo S40, Mazda 5 i Volvo S60. Volvo S40 6 godina star ima manje gresaka nego bilo koji njemacki auto do 4 godine starosti. U kategoriji do 10 godina najbolje su Toyote(Yaris i Avensis) i opet Volvo S60. Nalosiji do 6 godina su bili Reno i Chevrolet, a do 10 godine Reno i Hyundai. Dacije nema na listi. Fiat Panda je u kategoriji do 6 godina ispred Skode Octavije i Mercedesa E-klase. Ovu statistiku pravi i javno objavljuje najveci lanac servisa koji je bave tehnickim pregledom kola. Po njihovom Volvo je najbolji automobil, a uz njega Toyota i Audi. Mazda ima problema s rdjom.
Preporuka:
23
5
Odgovori

Prijavi komentar

Lexus
Četvrtak, 14. 03. 2013. 20:57h
neregistrovan korisnik
@FlyingA : § Slazemse za Mazdu da ima puno rdjom Toyota su dobre auta i Audi a Volvo daleko od Najbolji Volvo je jeftiniji ali nemozes sporedivati sa MB BMW i Audi kapis.
Preporuka:
2
6
Odgovori

Prijavi komentar

FlyingA
Petak, 15. 03. 2013. 10:42h
neregistrovan korisnik
@Lexus : Naravno da mogu ako je u istoj klasi. To sto ti kazes vazi vise za njemacke analize. Kako mozes porediti Porse 911 i Fiat Pandu. Pa jedan servis za 911 kosta vise nego 12 godina odrzavanja Pande. Osim toga zna se kako se odrzava Porse a kako Panda.
Preporuka:
5
0
Odgovori

Prijavi komentar

zoran-dj
Četvrtak, 14. 03. 2013. 22:08h
neregistrovan korisnik
@FlyingA : kako austrijanci i švajcarci takodje favorizuju nemačka vozila, tako kao što vidiš i danci norvežani i finci favorizuju švedska, opet nemci ispadose fini favorizovajuci japance
Preporuka:
2
1
Odgovori

Prijavi komentar

FlyingA
Petak, 15. 03. 2013. 10:49h
neregistrovan korisnik
@zoran-dj : Ne znam dal si pratio onu analizu sto su je pravili Englezi, gdje nisu uzeli samo broj kvarova i cijenu opravke u obzir kad su pravili statistiku. To je mnogo mjerodavnijei lista drugacije izgleda lista kad se to uzme u obzir.
Preporuka:
1
0
Odgovori

Prijavi komentar

zoran-dj
Nedelja, 17. 03. 2013. 18:11h
neregistrovan korisnik
@FlyingA : opet su japanci napred kao i na jd power
Preporuka:
1
0
Odgovori

Prijavi komentar

900
Četvrtak, 14. 03. 2013. 22:14h
neregistrovan korisnik
@FlyingA : Ovo za Hyundai nema sanse,to je globalno jedna od najkvalitetnijih marki auta.
Preporuka:
3
3
Odgovori

Prijavi komentar

FlyingA
Petak, 15. 03. 2013. 10:36h
neregistrovan korisnik
@900 : Napisao sam Hyundai 10 godina star. Slazem se inace da su KIA/Hyundai zadnjih 5-6 godina strasno podigli kvalitet.
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

Bagrem
Četvrtak, 14. 03. 2013. 15:50h
neregistrovan korisnik
Ljudi kupujte japanska ili koreanska kola. Oni su jeftini i dobri.
Preporuka:
26
6
Odgovori

Prijavi komentar

DzoniBg
Četvrtak, 14. 03. 2013. 16:35h
neregistrovan korisnik
@Bagrem : Japanci ne da su dobri nego su najbolji već 25+ godina. Ali i Japanci i Koreanci su skupi za redovan servis i delove. EU ima kvote za uvoz automobila pa ne mogu da se razmašu na evropskom tržištu koje indirektno diktira i cene delova u Srbiji. Od nemačkog kvaliteta je ponajviše ostala uspomena, i dalje su dobri ali to nema veze sa "Nemcem" od pre 20 godina. Ja bih svejedno uzeo Japanca, ako ništa uštedeće se na gorivu ( japanac na plin - zakon), popravki će biti manje a imaću zanimljiviji auto jer Nemce već doživljavam dosadne kao nekad Zastavu.
Preporuka:
20
3
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Četvrtak, 14. 03. 2013. 19:12h
neregistrovan korisnik
@DzoniBg : Da, posebno noviji japanac sa plinom, pa da posle par god trazis novu glavu jer su mu izgorela sedista ventila.
Preporuka:
5
4
Odgovori

Prijavi komentar

madmax
Petak, 15. 03. 2013. 19:58h
neregistrovan korisnik
@Mirko : zato se ugradjuje kapalica...
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

Ing
Četvrtak, 14. 03. 2013. 23:33h
neregistrovan korisnik
@DzoniBg : To su price za mladice! Kakva Evropa, kakav uvoz, kakav manjak informacija?????? Napr. Toyota proizvodi u CZ(Aygo),u F(Yaris) u GB( Auris+ Avensis) u TR( Verso). Japanski uvoz jedino je još Prius! Benzinci SVIH nabrojanih modela NISU kompatibilne na rad sa gasom!
Preporuka:
3
1
Odgovori

Prijavi komentar

mitar
Četvrtak, 14. 03. 2013. 16:07h
neregistrovan korisnik
ivan-ch, potpuno si u pravu. stvarno smesno. kako covek da veruje ovim istrazivanjima. ja vozim hyndai getza i za mene izuzetno korektan auto, presao blizu 200 000 km bez ikakvih problema, a u ovim istrazivanjima ga nema nigde. ali zato ima porse 911, a ja taj auto vidim dva puta godisnje na putu.
Preporuka:
18
3
Odgovori

Prijavi komentar

Sumadinac
Četvrtak, 14. 03. 2013. 16:23h
neregistrovan korisnik
Hteo bih da dam jedan savet kupcima polovnih automobila. Ako imate kuci internet i znate da da pogledate vozila na nemackim stranicama za prodaju shvaticete da 99% vozila koja se prodaju u Srbiji nisu u redu ,zivim u Nemackoj i bavim se tim poslom tako da znam da jedan Audi ili BMW u Nemackoj sa 150000km bukvalno duplo vise vredi nego bilo koji takav isti auto u Srbije sa kilometrazom ispod 100000km
Preporuka:
35
1
Odgovori

Prijavi komentar

objektivan
Četvrtak, 14. 03. 2013. 17:23h
neregistrovan korisnik
@Sumadinac : Prvi savet za kupovinu: ne slusati Auto Bild! Toliko su pristrasni, da je to vec besramno. Fiat Panda je po ADAC-u druga u klasi, odmah iza Yarisa. Na listi do 10 godina se pominje i Brava, a nema mladje od 13 godina. Objektivno, nema sta!
Preporuka:
10
0
Odgovori

Prijavi komentar

Ing
Četvrtak, 14. 03. 2013. 23:37h
neregistrovan korisnik
@objektivan : Vi to lobirate FIAT-a?!? Zar je to Objektivität?
Preporuka:
1
2
Odgovori

Prijavi komentar

KIA
Četvrtak, 14. 03. 2013. 17:15h
neregistrovan korisnik
Већ 5 год имам kia ceed 1.4, 82кw, до сада сам прешо 70 хиљада, редовно га сервисирам у овлашћеном сервису. Сервис за овај ауто је дооооста јефтинији него за голф 5 или 6! Аутом сам презадовољан, хаубу нисам ни подизао! Све је на свом месту, пластика, седишта електроника.... Тако да топло препоручујем корејанце!
Preporuka:
8
0
Odgovori

Prijavi komentar

Zmaj
Četvrtak, 14. 03. 2013. 17:49h
neregistrovan korisnik
Tesko je svakom tvrdoglavom balkancu objasniti da je golf prevazidjena masina i da je Japan buducnost...ali sve prema dzepu ! Srbi nisu navikli da odrzavaju kola pa im je sve osim goriva minus u dzepu a kad se pokvari kuku jaoj !
Preporuka:
11
0
Odgovori

Prijavi komentar

Miki
Četvrtak, 14. 03. 2013. 18:14h
neregistrovan korisnik
Pozdrav iz Latinske Amerike.Kao i svi iz Srbije, ranije sam se kleo u nemacki auto,a i odrastao sam uz Golfa i Opela. Ovde sam se prvi put susreo sa Japanskim vozilima. ZAKON SU !!! Izdrzljivi, ne ostavljaju te na putu,delovi jeftini i ne menjaju delove zbog novoga modela.Na primer alnaser je isti za sve benzinca Pajera i Nativu zadnjih skoro 20 godina.4 uljana amortizera su 100$us i isti su za Pajera i L200. TOYOTA je kralj.Tako su dobro i kvalitetno napravljeni da je to stvarno cudo.Na ceni su i to potpuno opravdano.Prijatelj koji 15 godina radi u prodavnici auto-delova mi kaze da nikada nije prodao nijedan deo za Lexusov motor,za velikoga terenca. Honda je odlicna i veoma je cenjena,ali je limarija malo meka, tanka. Nemci su svi cenjeni,ali ne kao Japanci. Na primer sva,ali sva vozila iz WV grupacije(Skoda, Seat, WV,....)imaju jednu manu,a to je da im se tapacirung na plafonu odlepi nakon 3-4 godine.Da li njihovi lepkovi ne podnose visoku vlagu ili neki drugi razlog, ali bez obzira da li je Tuareg ili Fabia ista stvar. Takodje i farba.Nakon 4-6 godina nemcima je otisao lak,a Japancu se to desi tek nakon 13-14 godina. Hyundai je prica za sebe. Prelepi su, ali su im disel motori blato.Ne vrede nicemu.Ne znam sa kojim motorima dolaze u Evropu. Pajero u Evropu dolazi sa 2,5intercooler dizel motorom,a ovde sa 2,8 4M40 intercooler dizel motorom,koji je veoma jak i brz,ali je kao nedonosce i ne zelim ga nikada vise. Sve u svemu,da Bog pozivi Japance i da nastave da prave aute
Preporuka:
5
5
Odgovori

Prijavi komentar

Lexus
Četvrtak, 14. 03. 2013. 23:08h
neregistrovan korisnik
@Miki : Slazem se sa tobom 100%da sve je tacno Toyota nije najbolji za dizel Ali sada sarague sa Bmw i skoro ce nihove motora da ugradi u Toyotu moj prijatelj iz Toyota bio skoro na kurs za Limariu i instruktor govorio da Lexus je za edno 10 godina Prije Mercedes i ostale marke za tehnologiu.
Preporuka:
2
1
Odgovori

Prijavi komentar

milan
Četvrtak, 14. 03. 2013. 18:16h
neregistrovan korisnik
a suzuki 1.0 , 2000. godište?
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

misko-srbija
Četvrtak, 14. 03. 2013. 18:21h
neregistrovan korisnik
A moj jugo je 82 god nema nikakvih kvarova,a najveci kvar je 1000 dinara. I to mora da ga bas rasturis da bi dao 1000 dinara zato ga nema u ovom ciklusu kvaliteta ovih ispitanih krseva.
Preporuka:
6
2
Odgovori

Prijavi komentar

ljooba
Četvrtak, 14. 03. 2013. 18:48h
neregistrovan korisnik
Ja vozim micubisi kolta '91. 400000 na satu , motor nikad radjen . Kupio bi ga opet .. nema komp, sad delova gde hoćeš, i vozicu ga dok se kotrlja iz razloga što je kupovina polovnjaka ovde veliki rizik... za novo ne znam da li ću imati ...
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

dranders
Četvrtak, 14. 03. 2013. 21:51h
neregistrovan korisnik
@ljooba : ja vozim pezo 308sw star 3 god 90 000 presao savrsen pirodicni auto.sjajno udoban.super lak za voznju..vozicu ga jos 3-4 god i prodati...tad krecu kvarovi a mozda i ranije???preporuka za auto
Preporuka:
4
0
Odgovori

Prijavi komentar

iskusan-Svedjanin
Četvrtak, 14. 03. 2013. 19:49h
neregistrovan korisnik
Ljudi,ovde se pise svasta,a pisu i ljudi koji su dobar auto samo videli na ulici.Vec deset godina vozim Svedjane,promenio sam Saab 95 i dva Volvoa S40 i S80,i to ko nije provozao,gaji iluzije o dobrim autima.Delovi su poskupi,ali u konacnom zbiru duplo jeftinije odrzavanje od svakog Italijana.A taj osecaj pre svega bezbednosti,komfora i prostora ne moze da se nadje ni kod koga drugog,naravno govorimo o istoj klasi.A jedan SLK me stigao dok sam vozio SAAB,policija napisala sa 75 km/h.Ja zamenio branik i vrata gepeka i ispravio leziste rezervnog tocka,a "trokrakom" totalna steta,ostao motor na jednom nosacu,masku i far nismo ni nasli :) A vidi oglas desno,za "cokulu" soma i po,o maj gad.....Tako da,veliki pozdrav za statisticare i vozace golfa 2!
Preporuka:
6
2
Odgovori

Prijavi komentar

Lexus
Četvrtak, 14. 03. 2013. 20:17h
neregistrovan korisnik
A ne za meni posto su nas odrali od oprafke a i dobro se zaradi kad opravlas za musterije,dovolno e imati 5 Bmw musterija na mececu,ja volim te musterie.
Preporuka:
2
1
Odgovori

Prijavi komentar

Strucnjak
Četvrtak, 14. 03. 2013. 20:21h
neregistrovan korisnik
Ali pazi..Golf plus..sta obican Golf nije isti u izradi? Hahah...kakva smesna lista. P.S. Audi je keva
Preporuka:
1
3
Odgovori

Prijavi komentar

padika
Četvrtak, 14. 03. 2013. 20:32h
neregistrovan korisnik
renault megane je najboji.
Preporuka:
2
8
Odgovori

Prijavi komentar

das-Auto
Četvrtak, 14. 03. 2013. 21:01h
neregistrovan korisnik
Pa Golf 2 i 4 se ne mogu uništiti kao i Audi starije varijante 80 i B4. Iz iskustva, probao sam ali džaba.
Preporuka:
1
4
Odgovori

Prijavi komentar

M7
Četvrtak, 14. 03. 2013. 22:12h
neregistrovan korisnik
Mazda je keva, top
Preporuka:
2
2
Odgovori

Prijavi komentar

zorg
Četvrtak, 14. 03. 2013. 22:19h
neregistrovan korisnik
Vozim korolu '90. 256.000 kupili smo je sa predjenih 70.000. Auto je zakon, ugradio sam joj plin, samo joj fali klima. Preživela je tri odlaska u Grčku, tri odlaska do Istambula i zimus sam išao do Kura (CH). Kupujem drugi auto, ali tojotica ostaje u porodici.
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

dbthe-one-and-only
Petak, 15. 03. 2013. 00:03h
neregistrovan korisnik
Pre nego sto resite da kupite outo uzmete komputer I otkucajte na google ,problems with.....I ima web sites koji vam prikazuju po godistima ,broj zalbi vlasnika automobila na iste probleme na vozilima po godistima.Neki modeli imaju male probleme a neki velike ,sa menjacima,motorom ,strujom.Tako bar mozete da se bolje cenkate ako nista drugo.
Preporuka:
4
0
Odgovori

Prijavi komentar

svabenzi
Petak, 15. 03. 2013. 13:33h
neregistrovan korisnik
ne znam šta imate protiv nemaca... stvarno su kvalitetni... ja za 6 godina i 200k (samo kod mene) vožnje opel corse nisam uložio ni 200 e u vanredne kvarove... takodje, drugar kod golfa (nov kupljen 1998) nije otvorio motor, a prešao je 480k... sve je super kad se održava kako treba...
Preporuka:
1
0
Odgovori