Kao nov i posle 170.000 km

Kao nov i posle 170.000 km

Karoserija je, osim nekoliko ogrebotina na branicima, u savršenom stanju i bez znakova rđe Međutim, slika je u poslednjih nekoliko godina počela da se popravlja u njihovu korist.... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

moje-misljenje
Petak, 08. 04. 2011. 13:25h
neregistrovan korisnik
A sta je 170 hiljada da bi karoserija pocela da truli,Moj uno je ako je tako presao 240 hiljada nije radjen motor jos dobar star je 23 godine i nije truo.
Preporuka:
49
5
Odgovori

Prijavi komentar

neon
neon
Petak, 08. 04. 2011. 15:21h
C4 1.6 benzinski motor ... 2007 kraj godine .... 70 000 prešao ... ni jedna jedina intervencija osim standardnih servisa.
Preporuka:
68
6
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Sreda, 20. 04. 2011. 08:41h
neregistrovan korisnik
@neon : Bilo bi tuzno i da mu se nesto desilo za tu predjenu kilometrazu... Narode zapamtite ovu izreku : u Italiju idete po cipele, u Francusku idete po kravatu a u Nemacki idete da kupite auto... Pitajte svakog automehanicara, limara,elektricara kako mu je pre nego sto trebada radi nekog francuza. Kod francuskih auta je uvek nesto naopako, desni navoj umesto levog, teraju svoj interni standard, evo primera kad na na Laguni treba zameniti sijalicu na faru mora obavezno da se skine tocak i tek onda moze da se dodje do kucista fara. Ok francuz ide ali kad pocne da se kvari, majko svetova to ne moze na placati delova. Opel je za bilo kod francuza majka za auta i to ne moze niko da opovrgne bez obzira sto ima neki auto od fr proizvodjaca...
Preporuka:
10
67
Odgovori

Prijavi komentar

Mica
Petak, 08. 04. 2011. 16:35h
neregistrovan korisnik
Pa kako da truli kad je sav od plastike!? Ko je vozio C4 zna o čemu pričam dizajn za 10, kvalitet 0 , naročito 1,4 benzinac. Priznajem samo automobile gde ispod haube piše ACHTUNG !!!!!!!
Preporuka:
34
135
Odgovori

Prijavi komentar

ZokiS
Nedelja, 10. 04. 2011. 14:25h
neregistrovan korisnik
@Mica : Sve su to predrasude.Zivim u nemackoj,poznajem ljude koji su bacili Golfa i uzeli francuski auto i svi su zadovoljni.Mozes da zamislis kad nemac ceni vise francuska auta nego nemacka.Nemacka auta imaju posebno problema sa elektronikom i motor nije toliko izdrzljiv kao sto su to kod francuskih auta.I sto je najvaznije francuzi kostaju manje nego auta made in germany.Licno sam kupio Renault-a Clio i prezadovoljan sam.
Preporuka:
112
6
Odgovori

Prijavi komentar


Vladimir Cvetkovic
Petak, 15. 04. 2011. 17:41h
@ZokiS : Bas tako zivim u Austriji, mnogi ljudi su se okrenuli od Golfa i ako je do trojke negde bio ubedljivo najvozeniji auto iz kompakt klase. Nije ni cudo kad su poceli da divljaju ovi iz VW-a. Odrzavanje mu jos malo kao passatu, a dodatna oprema i obrada u odnosu na passat je nula. Od prilike VW je napravio neku medju klasu sam za sebe sa golfom, sto je pre bio golf sada je Polo, a sto je pre bio polo sada je Lupo.
Preporuka:
57
0
Odgovori

Prijavi komentar

relja
Petak, 08. 04. 2011. 18:31h
neregistrovan korisnik
Aha ,Tadic potpisao politicku saradnju sa Sarkozijem,pa smo poceli da popravljamo imedz Francuske u Srbiji....
Preporuka:
50
18
Odgovori

Prijavi komentar

Dudule
Petak, 08. 04. 2011. 19:09h
neregistrovan korisnik
Ako je to taj auto na slici, nešto ne štima. Naime, petocifrene tablice se nisu izdavale pre četiri godine, već, mislim 2009-2010. Vozim sličan, samo malo veći - Picasso, lep (pitanje ukusa), udoban, pouzdan, štedljiv, ekološki prihvatljiv. Još da je ovlašćeni serviser/uvoznik bolji znalac svog posla, bilo bi još bolje. Ali bilo bi još bolje kada bi završna obrada bila kvalitetnija.
Preporuka:
36
7
Odgovori

Prijavi komentar

ion
Sreda, 20. 04. 2011. 11:14h
neregistrovan korisnik
@Dudule : Ako je 4 godine star ne znaci da mu je prva registracija bila u srbiji. ;)
Preporuka:
18
0
Odgovori

Prijavi komentar

BolekNS
Petak, 08. 04. 2011. 20:27h
neregistrovan korisnik
Ne verujem šta sam sve pročitao odn. kakve je sve nedostatke ima ovaj auto. Vozim južnokorejanca srednje klase oko dve i po godine (2005), moj auto ima oko 110.000 pređenih kilometara. Jedini problem koji sam imao da su u razmaku od dva meseca crkle - najpre jedna sijalica fara a zatim i druga. Redovni servisi i zamene ulja i filtera na svakih 15000km se naravno podrazumevaju.
Preporuka:
27
11
Odgovori

Prijavi komentar

Rope
Petak, 08. 04. 2011. 21:17h
neregistrovan korisnik
@Dudule Pa auto je verovatno uvezen, jer i jeste reč o polovnjaku, pa zato i petocifrene tablice... C4 1.6hdi je odlican automobil, benzince izbegavajte u sirokom luku jer su zaista losi za razliku od savrsenih dizelasa. Probajte ako uzimate ovaj polovnjak da kupite malo bolje opremljeniji jer u njemu nema lose plastike, sve u svemu auto je preudoban i vrlo pouzdan. Ja vozim 1.6hdi sa 110ks i presao sam 145000, samo redovni servis i nema greske.
Preporuka:
37
7
Odgovori

Prijavi komentar

Dudule
Nedelja, 10. 04. 2011. 09:45h
neregistrovan korisnik
@Rope : U donje uglu vrata se vidi nalepnica Vitro grupe. Polovnjak nemam potrebe da kupim jer vozim Picasso 2008, 1.6.HDi, 110 ks. Hvala na savetu
Preporuka:
14
4
Odgovori

Prijavi komentar

dejan
Subota, 09. 04. 2011. 11:09h
neregistrovan korisnik
Slazem se sa Micom!- samo ispod haube ACHTUNG i ne boj se nicega...pustite Svabe da prave automobile ,nema potrebe za probavanejm drugih.Nemac nema greske.Manite se Francuza,Koreanaca,Rumuna,Fiata,Zastava i ostalih tzv.prozivodjaca automobila.
Preporuka:
13
102
Odgovori

Prijavi komentar

trojanac
Subota, 09. 04. 2011. 11:29h
neregistrovan korisnik
Kakva reklama! Nemam ništa protiv francuskih vozila, čak naprotiv. Ali C4 jeste jeftiniji od konkurencije, sa razlogom. Imam prilike često da vozim C4 1.6HDI 90KS, služebeni, star godinu dana. Svaka 2 meseca je auto u servisu, ako ništa drugo, menja mu se sijalica jer im je to boljka. U vožnji, svakako da je HDI motor najbolje od celog auta. Inače, auto ni po čemu ne ostavlja utisak kvalitetnog i trajnog vozila. Pošto ih imamo dosta u firmi, znam da mu ni pouzdanost nije na nivou Golfa, sa kojim se najčešće poredi, jer je bilo dosta kvarova. Sve košta tačno onoliko koliko vredi.
Preporuka:
14
50
Odgovori

Prijavi komentar


Marko Markovic
Ponedeljak, 11. 04. 2011. 23:54h
@trojanac : C4 isti takav star 6 godina, ja sam sa njim presao 50 000 za godinu dana, a ukupno ima 190 000, osim redovnog servisa nista. Odrzavanje u ovlascenom servisu duplo jeftinije od vw golfa. Mada, i dalje je najabolji auto, sluzbeni. :)
Preporuka:
51
1
Odgovori

Prijavi komentar

Rade
Subota, 09. 04. 2011. 23:16h
neregistrovan korisnik
Fantastično!!! Francuzi su riješili veliki tehnički problem zamjene sijalice bez skidanja točka i polusatnog napipavanja sijalice na slijepo. Na golfu 5 i novoj fabiji mijenjam sijalicu za 15 sekundi za opkladu. Nijemci su te sitnice odavno riješili a francuzi sada pričaju o tome kao o nekom dostignuću.Ajde malo da pričamo o cijeni rezervnih dijelova za francuze.
Preporuka:
25
39
Odgovori

Prijavi komentar

Dudule
Ponedeljak, 11. 04. 2011. 12:04h
neregistrovan korisnik
@Rade : I na picasu se sijalica menja veoma brzo. Što se cena tiče, ako ih kupujete kod zvaničnog uvoznika, golf i sl. nisu ništa jeftiniji od citroena. Druga je stvar što su jeftiniji delovi uglavnom neoriginalni.
Preporuka:
34
5
Odgovori

Prijavi komentar

Ja
Ponedeljak, 11. 04. 2011. 23:02h
neregistrovan korisnik
@Rade : Evo ga još jedan vozač Golfa. Mole se ljudi koji žive u zabludi da se ne javljaju na ove vijesti. Sinak, tehnička dostignuća koja je imao Citroen 60-ih njemci nemaju ni sada. Ali bitno je da ti imaš TDI i to je po tebi savršenstvo. šta ima drugi da ti pričaju. Meni je i drago što takvi ljudi izbjegavaju francuska vozila. A sad adio.
Preporuka:
64
8
Odgovori

Prijavi komentar

Jaglicic-Nebojsa
Ponedeljak, 11. 04. 2011. 13:34h
neregistrovan korisnik
Odlican auto... Sestra ga je kupila pre 2 godine ( polovnjak, bivsi "VAN" iz Francuske) i vec se preslo sa njim oko 50000km. Bez kvarova i problema, samo redovan servis ! Jedino sto je zamenjeno su zadnja sedista jer su bila "pravljena" tj prepravljena od nekog drugog auta , sto je cest slucaj kod tih bivsih vanova. Ruzno su izgledala i bila su neudobna.Sve u svemu odlican za taj novac...
Preporuka:
28
5
Odgovori

Prijavi komentar

Fellow
Ponedeljak, 11. 04. 2011. 23:53h
neregistrovan korisnik
Achtung, achtung daje se na znanje :-s :-) http://www.CitroenForumSrbije.com za sve koje žele više informacija, ozbiljnije komentare i iskustva vlasnika!
Preporuka:
20
1
Odgovori

Prijavi komentar

axaxaaxax
Sreda, 20. 04. 2011. 15:17h
neregistrovan korisnik
Pa i zastava 10 ce bez problema da predje tu kilometrazu a kosta 3 puta manje a rezervni delovi su bar 2-3 puta jeftiniji mogu 3 da se kupe za te pare...tako da posle 170 000 imate jos dva nova auta...
Preporuka:
6
15
Odgovori

Prijavi komentar

miki
Četvrtak, 05. 05. 2011. 11:13h
neregistrovan korisnik
moje iskustvo,a i preporuka drugima,sto dalje od citroena c4,a laguna i megan nemaju ni 10% mana kao c4.NA 160000KM plivajuci zamajac,set kvacila,dizne koje se ne daju izvaditi nego se obijaju macolom,papucice kvacila i kocnice su propale mnogo ranije,volan je bio kao nov,unutrasnji retrovizor sa senzorom za kisu na visim temperaturama od 30 samo sa spusti i ne moze se fiksirati dok temp ne spadne.Nisu nemci kao nekad ali ovo im se ne desava,pogotovo ne na toliko km.
Preporuka:
2
13
Odgovori

Prijavi komentar

dudule
Četvrtak, 05. 05. 2011. 16:26h
neregistrovan korisnik
@miki : plivajući zamajac jeste problematičan, ali ne na ovom modelu, jer je deo motora od 110 ks, a ne od 90.
Preporuka:
8
0
Odgovori

Prijavi komentar


Slaviša Stojčić
Četvrtak, 05. 05. 2011. 21:25h
Što se tiče priča Francuzi se kvare skupo održavanje ne mogu da verujem da neko još uvek može da priča takve gluposti.Vozim Citroene dosta dugo i mogu da kažem da su sasvim prihvatljivi za održavanje nekad čak i jeftiniji od nemačkih vozila plus što su u startu mnogo jeftiniji a udobnost je uvek bila na njihovoj strani
Preporuka:
28
0
Odgovori