Unapređenje za uspešni Coupe Mercedes-AMG GT 4-door

Veća udobnost, širi spektar opreme i prilagođeno izdanje za još veću individualnost.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Afalterbah. Globalno uspešni AMG GT 4-Door Coupé sada je još individualniji, čime je ojačao svoju poziciju savršenog automobilskog pratioca u bilo kojoj situaciji. Ekskluzivno izdanje podvlači višestruki karakter sportskog automobila sa četvoro vrata. Pored toga, postoji prošireni izbor točkova, tapacirunga, opreme, boja spoljašnosti dok nova podešavanja sistema ogibljenja nude još širi raspon između sportskog i udobnog ponašanja. Zahvaljujući opsežnom unapređenju prošlog leta, model AMG GT 4-Door Coupé je već opremljen vrhunskom tehnologijom. Nove funkcije uključuju ažurirane sisteme za pomoć u vožnji i, standardno ugrađen, Widescreen Cockpit za MBUX multimedija sistemom sa AMG-specifičnim ekranima i funkcijama. Novi modeli će debitovati sa varijantom motora sa 6 cilindra, koji će u evropska dilerstva stići u avgustu mesecu.

Treće kompletno vozilo koje je razvio Mercedes-AMG nastavlja svoju uspešnu priču. AMG GT 4-Door Coupé otvorio je nove grupe kupaca i pridobio mnoštvo simpatija prema brendu. AMG GT 4-Door kombinuje vrhunsku dinamiku vožnje sportskog automobila sa poboljšanom svakodnevnom praktičnošću, zahvaljujući konceptu sa četvoro vrata koji pruža prostor za do 5 putnika. Sofisticirano vazdušno oslanjanje, aktivno upravljanje zadnjom osovinom, potpuno varijabilan pogon na sva četiri točka i savremeni koncept oduševljavaju kupce širom sveta. S obzirom na to da je ovaj automobil nosilac rekorda za najbrži krug na North Loop Nürburgring-a, jasno je da su tehnologija i fino podešavanje na najvišem nivou postavili standarde u ovom segmentu.

Ova modelna serija je takođe podigla lestvicu po pitanju unutrašnjosti visokokvalitetnim i preciznim dizajnom svih površina i komponenata, inovativnim kontrolama ekrana, dugmadima na upravljaču i brojnim konfiguracijama sedišta i opreme.

Iako je već ponuđen širok spektar mogućnosti prilagođavanja za ovaj segment – od tri konfiguracije sedišta pozadi i niza paketa opreme do pojedinačnih opcija specifičnih za AMG – novi atraktivni izbori su sada na raspolaganju.

"Stalno održavamo naš AMG GT 4-Door Coupé na izuzetnom tehničkom nivou. Sa trenutnim unapređenjem, obraćamo se ciljnim grupama koje najviše vrednuju individualnost i izražajan način života. Na ovaj način, nastavljamo da razvijamo svoj profil kao “Performance Luxury” brend i potkrepljujemo tu filozofiju prilagođenim proizvodima i opcijama. Pored toga, uskoro ćemo predstaviti naše prve E PERFORMANCE hibride ovog modela, podstičući na taj način elektrifikaciju pogonskog sklopa.” izjavio je Philipp Schiemer, CEO kompanije Mercedes-AMG GmbH.

Dizajn šestocilindarske verzije ostaje nepromenjen, ali se prednji izgled vozila opciono može prilagoditi izgledu osmo-cilindarskih modela.

Postoje tri nove spoljne boje za sve modele: spectral plava metalik, spectral plava magno (mat završna obrada) i kašmir bela magno (mat završna). Sada je dostupno ukupno 5 mat završnih obrada, 5 metalik nijansi i 2 pune boje. Novi AMG Night Package II (po želji) pruža još sportskiji i naglašeniji izgled. Vertikalna rebra u AMG-specifičnoj rešetki hladnjaka su izrađena u tamnom hromu. Pozadi, AMG logo, Mercedes zvezda i oznaka modela u crnoj boji čine upečatljive detalje. Isto se odnosi i na logo oznake na prednjim krilima. Takođe je novost su i kombinacije Night paketa i Paketa od karbonskih vlakana (Carbon Fibre Package).

Viši nivo komfora i sportski izgled zahvaljujući novom podesivom sistemu amortizacije sa dva ventila

Rekonfigurisano AMG RIDE CONTROL+ ogibljenje i dalje se zasniva na sistemu vazdušnog ogibljenja sa više komora, kombinovanog sa adaptivnim, elektronski kontrolisanim podesivim prigušavanjem oscilacija. Ovaj sistem prigušivanja je potpuno nov: po prvi put se koriste dva tzv. ventila za ograničavanje pritiska. Ovi kontinuirano promenljivi kontrolni ventili, smešteni izvan amortizera, omogućavaju još preciznije podešavanje sile prigušenja prema različitim uslovima i režimima vožnje: jedan ventil kontroliše prigušenje oscilacija prilikom povratne ekspanzije, odnosno silu koja nastaje kada se točak odbije (prestane pritisak na amortizer), a drugi kontroliše prigušenje prilikom sabijanja. Faze sabijanja i ekspanzije se ovim sistemom nezavisno kontrolišu. Ova tehnologija omogućava povećanje udobnosti s jedne strane, a sa druge strane, dinamiku vožnje čini još još sportskijom. Kao rezultat, putnici su gotovo u potpunosti zaštićeni od neravnih površina puta.

 

Karoserija vozila ostaje stabilizovana što je više moguće.

Kontrolna jedinica ogibljenja analizira podatke – uključujući podatke senzora ubrzanja i putanje točkova – kako bi prilagodila prigušenje za svaki točak zasebno u nekoliko milisekundi u skladu sa situacijom. AMG razvojni inženjeri uspeli su da značajno povećaju raspon između sportskog i komfornog ponašanja, između ostalog povećavajući raspon između karakteristika minimalne i maksimalne sile prigušivanja i pružajući još veću fleksibilnost u dizajnu mape ponašanja ventila. Korišćenjem dva ventila za podešavanje, prigušivač je u stanju da obezbedi podešavanje sile prigušenja u celom opsegu vibracija točka. Zahvaljujući posebnom dizajnu ventila, amortizer reaguje brzo i osetljivo na promenu profila površine puta i uslove vožnje.

Vozač može unapred odabrati osnovnu postavku putem AMG DYNAMIC SELECT režima vožnje: pritiskom na taster, karakteristike upravljanja se menjaju, na primer, od pune dinamike u režimu Sport+, do glatkog krstarenja u podešavanju “Comfort”. Pored toga, podešavanje se može prilagoditi u tri faze nezavisno od režima vožnje pomoću namenskog dugmeta.

Sistem oslanjanja je opremljen novim fizičkim komponentima još 2020. godine, i ove izmene uključuju nove nosače osovina, glavčine, nove oslonce spona, kao i unutrašnje i spoljašnje oslonce spona na zadnjoj osovini. Ovaj paket je u značajnoj meri smanjio krutost oslonaca. Pored njih na prednjoj osovini su dodati i asimetrični oslonci na zateznoj sponi prednje osovine sa različitim nivoom krutosti u različitim pravcima. Ova mera je omogućila veći podužnu fleksibilnost bez gubitka preciznosti i povratnog osećaja na upravljaču.

Pored toga, kupci sada imaju još širi izbor AMG točkova. Tu spadaju novi 20-inčni točkovi od lakih legura u dizajnu sa 10 dvostrukih krakova ili kompleksno dizajnirani, sportski kovani točkovi od 21-inča u dizajnu sa 5 dvostrukih krakova. Na zahtev, crveno obojene čeljusti kočnica sada se mogu naručiti i za modele sa 6 cilindara.

 

Širi izbor unutrašnjih ukrasnih elemenata

Unapređenje enterijera takođe se fokusira na pružanje još većeg stepena ličnog izbora. Nove boje ističu ili sportsku ili luksuznu stranu modela AMG GT 4-Door Coupé – na primer, nova kombinacija ekskluzivne nappa kože u titanium sivo-bisernoj/crnoj boji sa kontrasnim šivenjem u žutoj boji ili fina ekskluzivna nappa koža u truffle braon/crnoj boji u završnom sloju STYLE (dijamantski šav). Pored popularnih dvobojnih sedišta, još pet boja u ekskluzivnoj nappa koži STYLE proširuju portfolio enterijera: sienna braon, classic crvena, yacht plava, deep bela and neva siva. Prednja i zadnja sedišta su potpuno monohromatska u odgovarajućoj boji opreme, kao i nasloni za ruke na vratima i obruču volana. Podne prostirke sa kožnim ivicama koje odgovaraju boji i vezenim AMG logotipom zaokružuju istančani, ručno rađeni karakter.


Novi AMG Performance volan u dizajnu sa duplim kracima

Novodizajnirani AMG Performance volan takođe nudi opipljivu i vidljivu dodatnu vrednost, sa svojim prepoznatljivim dizajnom sa duplim kracima i neprimetno intergisanim tasterima. Tri zaobljena dvostruka kraka kombinuju stabilnost i lakoću. Obod volana, koji je spljošten odozdo i prekriven nappa kožom ili nappa kožom/DINAMICA mikrofiberom, može se opciono dodatno zagrevati. Takođe ispod presvlake se nalazi senzorska površina za otkrivanje da li vozač drži „ruke na upravljaču“. Ako vozač određeno vreme ne drži ruke na volanu, pokreće se serija postepenih upozorenja, da bi se konačno aktivirao Emergency Brake Assist sistem u slučaju da vozač ostane neaktivan.

Vizuelni izuzetni detalji uključuju tastere, koji su integrisani u površine dva dupla horizontalna kraka. Haptički osećaj pomaže u lakšem snalaženju pri komandovanju. Instrument tablom se upravlja preko leve senzorne površine na gornjem kraku upravljača, a prikazom medija preko desne gornje senzorne površine. Donja senzorna površina na levoj strani kontroliše komande za tempomat/DISTRONIC dok donja senzorna površina na desnoj strani kontroliše komande za telefon/hands-free sistem/kontrolu jačine zvuka.

Standardni AMG tasteri na upravljaču dobili su još sjajnije ekrane sa novim ikonama, i sada poseduju okrugao oblik (oba). Sa ovim novim izgledom, važnim funkcijama vožnje, kao i režimima vožnje, može se upravljati kao i obično, a da ne morate skloniti ruke sa upravljača. AMG SPEEDSHIFT MCT 9G menjačem se može ručno upravljati preko aluminijumskih papučica postavljenih levo i desno iza volana. Kako bi komandovanje bilo još preciznije, papučice su sada malo veće i pozicionirane niže.

Kupci sada takođe imaju širok izbor ukrasnih elemenata. Novost su opcioni ukrasni elementi od antracit crnog drveta sa otvorenim porama za instrument tablu i panele vrata, kao i za centralnu konzolu, gde je kombinovano sa okvirom u boji „srebrna senka“ (silver shadow), što dodatno naglašava kako sportsku i tako i luksuznu stranu ovog modela.


Lukuz za individualce: Edition model sa bogatim paketom opreme

Ekskluzivni Edition model naglašava luksuznu stranu modela AMG GT 4-Door Coupé. Dostupan je za sve opcije motora i standardno se kombinuje sa V8 Styling Paketom. Eksklulizino lakiranje u tamnoj gemstone nijansi rubellite crvene boje pokazuje samouverenu ekstravaganciju koja se savršeno harmonizuje sa paketom ekterijera u hromu visokog sjaja i novim, 21-inčnim AMG kovanim točkovima u dizajnu sa 5 dvostrukih krakova, obojenim u srebrnu boju sa visokom sjajem.
Opciono dostupan panormaski krov pušta puno svetslosti u unutrašnjost koja je odevena u novu neva sivu ekskluzivnu nappa kožnu oblogu. AMG Performance volan završen je u neva sivoj/ crnoj nappa koži. Nova drvena obloga u sivom Nova drvena obloga sa otvorenim porama u grey ach boji, paneli pragova osvetljeni bojom vozila i znak AMG Edition na instrument table podvlače lukuzni sveukupni utisak.

 

Pregled tehničkih podataka


Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+

Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+


Motor3.0-litarski 6-cilindarski linijski motor sa turbopunjačem i dodatnim električnim kompresorom3.0-litarski 6-cilindarski linijski motor sa turbopunjačem i dodatnim električnim kompresorom
Zapremina2999 cc 2999 cc
Snaga320 kW (435 hp) at 6100 rpm 270 kW (367 hp) at 5500-6100 rpm
Dodatna snaga (starter-generator)16 kW (22 hp) 16 kW (22 hp)
Obrtni momenat520 Nm at 1800-5800 rpm500 Nm at 1800 4500 rpm
Dodatni obrtni momenat (starter-generator)250 Nm250 Nm
Raspored pogonskog sistemaAMG Performance 4MATIC+ pogon na sva četiri točka sa potpuno promenljivim rasporedom obrtnog momenta AMG Performance 4MATIC+ pogon na sva četiri točka sa potpuno promenljivim rasporedom obrtnog momenta
MenjačAMG SPEEDSHIFT TCT 9G AMG SPEEDSHIFT TCT 9G
Kombinovana potrošnja goriva8,7-8,6 l/100 km
X,X l/100 km8,7-8,6 l/100 km
X,X l/100 km
Kombinovana CO2 emisija198-196 g/km198-196 g/km
Klasa efikasnostiDD
Ubrzanje 0-100 km/h 4.5 s4.9 s
Maksimalna brzina285 km/h270 km/h

 

Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+

Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+


Kombinovana potrošnja goriva
10,0-9,2 l/100 km10,0-9,2 l/100 km
Kombinovana CO2 emisija226-209 g/km226-209 g/km


Mercedes-AMG GT 43


Motor3.0-litarski 6-cilindarski linijski motor sa turbopunjačem i dodatnim električnim kompresorom
Zapremina2999 cc
Snaga270 kW (367 hp) at 5500-6100 rpm
Dodatna snaga (starter-generator)16 kW (22 hp)
Obrtni momenat500 Nm at 1800 4500 rpm
Dodatni obrtni momenat 250 Nm
Raspored pogonskog sistemaPogon na zadnje točkove
MenjačAMG SPEEDSHIFT TCT 9G
Kombinovana potrošnja goriva
combined8,6-8,3 l/100 km
X,X l/100 km
Kombinovana CO2 emisija196-189 g/km
Klasa efikasnostiC
Ubrzanje 0-100 km/h 5.0 s
Maksimalna brzina270 km/h


Mercedes-AMG GT 43


Kombinovana potrošnja goriva
combined10,0-9,2 l/100 km
X,X l/100 km
Kombinovana CO2 emisija226-209 g/km

Povezane teme: mercedes, Mercedes Benz, AMG GT 4-Door Coupé
Ovu vest nije moguće komentarisati.
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»