Legendarni logo: Nova Opel Mokka predstavlja novu munju
Čista preciznost: svi novi Opelovi modeli nosiće redizajnirani logo brenda
Opel se obnovio novom Mokkom. Novi model je prvi koji ima Opel Vizor kao buduće lice brenda i potpuno digitalni kokpit budućnosti, Pure Panel. Natpis "Mokka" je dizajniran posebnim fontom i sada je smešten na sredini zadnjih vrata ispod Opelove munje. Logo legendarne marke je takođe prepravljen i krasiće sve buduće modele nemačkog proizvođača automobila.
„Prsten je sada tanji, elegantniji, precizniji i karakterističniji. Ovo još više naglašava munju“, kaže potpredsednik Dizajna Mark Adams. „Svi detalji su oštri sa vrlo malim radijusom. Opelov natpis je integrisan u donji deo prstena - kao fino graviranje u komadu nakita. To pokazuje čistu nemačku preciznost. Integrisana „munja“ istaknuta je u Vizoru i smeštena na zadnjim vratima u centralnom delu“.
Munja u krugu ukrašava sve Opelove modele od 1963. godine.
U zavisnosti od modela i godine proizvodnje, amblemi se malo razlikuju. Od 1970. godine postavljene su jasne smernice za dizajn u svim oblastima kompanije. Ovaj dizajn je prvi put redizajniran 1987. godine.
Sledeće modernizacije su usledile u novom milenijumu, u kojima je bljesak munje poprimio trodimenzionalni oblik, sa logotipom kompanije i amblemom kojem su se približavali. Od 2016. godine, Opelove modele krasi precizno isklesana hromirana munja. Zvanični logo kompanije dizajniran je u modernom ravnom obliku u leto 2017. Redizajnirana munja za buduća vozila sada se savršeno uklapa u dvodimenzionalni logo za reklamiranje i digitalnu komunikaciju.
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"
Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»
Svetska premijera nove Toyote GR Yaris
Spremna značajna poboljšanja za Toyotin “hečbek” visokih performansi proisteklih iz automobilskih takmičenja...»