Nova Mokka: Opel fokusiran na logotip modela Video

Automobil iz jednog kalupa, precizna, direktna, kvalitetna - to je nova Opel Mokka!

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs


●Glavna stvar kod Mokke: logo je centralno pozicioniran na zadnjem delu
●Jasno čitljiv: Opelov font je modernizovan za bolji vizuelni prikaz
●Nova filozofija: razvoj nove generacije Mokke prati Opelov dizanerski pravac
 

Automobil iz jednog kalupa, precizna, direktna, kvalitetna - to je nova Opel Mokka. Kreirana prema dizajnerskom pravcu koji je razvio Opel i sa idealnim proporcijama, lice nove generacije Mokke pokazuje izuzetno atraktivne karakteristike koje su istovremeno disciplinovane i personalizovane. Ovu disciplinu možete pronaći svuda, u svakom detalju, a posebno na natpisu Mokka. Potpuno je nov, kao i ceo automobil, sa posebno dizajniranim fontom koji na tehnički, graciozan i živopisan način formira reč „Mokka“. Ime i amblem sada su u središtu nove generacije vozila, a tako je i sa novom Mokkom, prvim Opelom koji samouvereno nosi svoje ime pozicionirano centralno na zadnjim vratima ispod legendarnog simbola munje. Čitljiv svima i bez nepotrebnih dodataka kao što su linije opreme ili skraćenice. Nova Opel Mokka nosi oznaku samo „Mokka“ ili „Mokka“ sa malim „e“ u slučaju električne verzije.

„Logo oslikava apsolutnu preciznost nove Mokke“, objašnjava Mark Adams potpredsednik kompanije Opel dizajn. „Moderno dizajniran logo postavljen je vodoravno, kako bi naglasio širinu vozila. Ovaj centralni položaj u skladu je sa Opelovim dizanerskim pravcem, gde su ključni vizuelni elementi smešteni duž vertikalne i horizontalne ose. Električni Mokka-e defineše novu eru za Opel marku. Oblik i funkcija savršeno su povezani, a to je jednostavno nemačka odlika.”

 

Nova generacija Opel Mokke ima potpuno novi dizajn i biće dostupna kupcima početkom 2021. godine.

 

Opelov dizajnerski pravac: vizuelni identitet budućih modela

Predstojeća generacija Mokke premijerno otkriva novi nacrt i izgled prednjeg i zadnjeg dela budućih Opelovih modela. U ovom dizajnu dve ose se seku sa Opelovom munjom u sredini. Logotip legendarne marke postaje centralna karakteristika sada više nego ikad. Oštrija i jasnija brazda haube, koja se nastavlja ispod munje, određuje centralnu osu, a jedinstveni dizajn dnevnih svetala u obliku krila, koja će i ubuduće predstavljati Opelove modele, simbolizuju horizontalnu liniju. Izgled se ponavlja na zadnjem delu i prikazuje Opelov dizajn u najboljem obliku. Munja u sredini u kombinaciji sa centralno postavljenom natpisom imena modela povezuje horizontalnu osu zadnjih svetala u obliku krila, sa vertikalnom osom koja se proteže od krovne antene do nabora na braniku. 

Povezane teme: opel moka, opel, moka, novi model, novi opel
Ovu vest nije moguće komentarisati.
Toyota u Evropi beleži rezultate iznad proseka tržišta

Toyota u Evropi beleži rezultate iznad proseka tržišta

RASTE TRŽIŠNO UČEŠĆE I PRODAJA HIBRIDA: Toyota Motor Europe prodala je 715.081 vozilo od januara do septembra...»

Land Rover Defender je automobil godine Top Gear

Land Rover Defender je automobil godine Top Gear

Vhitlei, utorak 1. decembra 2020. Novi Land Rover Defender dodeljen je sa još dve svetski priznate nagrade...»