Ovako izgleda restilizovani "fijat 500L"

Ovako izgleda restilizovani "fijat 500L"

Na novom "fijatu 500L", 40 odsto komponenata je sasvim novo. Novi "500L" dizajniran je tako da naglasi pripadnost porodičnog liniji modela naglašavajući... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

Saki
Ponedeljak, 22. 05. 2017. 13:55h
neregistrovan korisnik
A šta je ovde restilizovano??
Preporuka:
85
27
Odgovori

Prijavi komentar

axle
Ponedeljak, 22. 05. 2017. 14:33h
neregistrovan korisnik
Mopar i fiat 500L?
Preporuka:
13
11
Odgovori

Prijavi komentar

The-Joe
Ponedeljak, 22. 05. 2017. 14:46h
neregistrovan korisnik
Izmenili su ga do neprepoznatljivosti. Ovako je išlo i sa Yugo-m.
Preporuka:
91
22
Odgovori

Prijavi komentar

Driver
Ponedeljak, 22. 05. 2017. 15:43h
neregistrovan korisnik
Kod 500L restajling je suvisan, najbolje je promeniti kompletan auto, tj. napraviti novi. Za pocetak obavezno da srede menjac i naprave da 6-ta brzina bude 6-ta.
Preporuka:
72
18
Odgovori

Prijavi komentar

BELGRADE
Sreda, 24. 05. 2017. 10:00h
neregistrovan korisnik
@Driver : Sada svi prave kratke brzine. Tipa u šestoj na 2000 obrtaja automobil (benzinac) ide 80km/h Što ranije nije bio slučaj. I meni je to bezveze.
Preporuka:
23
2
Odgovori

Prijavi komentar

Driver
Petak, 26. 05. 2017. 11:46h
neregistrovan korisnik
@BELGRADE : 500L koji ja vozim ima dve trece brzine. Menjam brzine kao kamion da vozim. Izadjem na auto put i na 130km/h motor buci,stvara buku i totalno je bzvz za dalja putovanja, a ima 6 brzina. Dok sam vozio polognog vagena imao sam pravih 6 brzina, lepota za voznju na auto-putu.
Preporuka:
20
13
Odgovori

Prijavi komentar

silv
Ponedeljak, 22. 05. 2017. 15:59h
neregistrovan korisnik
Gde su fotke restilizovanog auta?
Preporuka:
75
12
Odgovori

Prijavi komentar

Vuki
Ponedeljak, 22. 05. 2017. 16:05h
neregistrovan korisnik
Dobar je fijatić, onaj na metan i banja..
Preporuka:
34
29
Odgovori

Prijavi komentar

IvanBG
Ponedeljak, 22. 05. 2017. 18:06h
neregistrovan korisnik
Имам питање.Да ли је по уговору Фијат дужан да избаци нови модел.Видим представјају ауто, као да је нови модел изашао.... Немам ништа против 500Л, али да ли ауто који се провизводи у мање од 100хиљ.примерака има будућност. Ако већ немају намеру да праве нови модел за Србију(неће наши да им дају опет милионе и милионе), могли би барем да људима дају да склапају Панду или Гранде Пунта. Са оваквим радикалним изменама дизајна лајсни, фабрика у Крагујевцу нема никакву перспективу.
Preporuka:
51
13
Odgovori

Prijavi komentar

voja
Utorak, 23. 05. 2017. 11:19h
neregistrovan korisnik
@IvanBG : Ti definitivno ne znaš šta je Panda. Panda je njihov narodni auto. Prodaje se ko alva a fabrika je u Italiji i to na jugu. Kada bi preselili negde drugo bila bi frka. U Italiji najviše možeš videti Pande od domaćih automobila.
Preporuka:
38
4
Odgovori

Prijavi komentar

Au
Utorak, 23. 05. 2017. 01:48h
neregistrovan korisnik
Шта рећи. Некада чувени италијански дизајн завршава каодо непрепознатљивости лоша копија стила корејских аутомобила. Уз то иде неразумно висока цена и то не само за наше тржиште. Знате за цену једног Фијата 500 у Америци има далеко бољи полован Порше а и многи други модели на пример. То су све разлози зашто је Фијат са овим моделом пукао у Америци и зашто никада неће успети на том тржишту. Зато су уосталом купили Крајслер јер свој дизајн за то тржиште немају. О бесмислености да производе кола коју не могу да купе радници код нас који га и склапају изгледа да не вреди ни говорити. Заборавили су да је Хенри Форд направио гиганта тек кад је омогућио својим радницима да купују кола која праве. Код нас је то постало мисаона именица а зашто треба да се запита народ коме су продали жваку да га странци ''развијају''.
Preporuka:
36
29
Odgovori

Prijavi komentar

BELGRADE
Sreda, 24. 05. 2017. 10:06h
neregistrovan korisnik
@Au : Prvo uopšte ne liči na ova nova Korejsak vozila. Koreanci su sada jako napredovali u svim segmentima. Naročito u izgledu. Generalno su mi Koreanci bar 100x lepši od Japanaca koji su svoja kola doveli takodje do neprepoznatljivosti u odnosu na devedesete godine. Italijane da i ne pominjem. Naravno tu su Nemci No.1, ali koliko para toliko muzike. Nov Nemac (neki tipa D segment) košta min 18000€ i to dobiješ klot, moras da dodajes volan i menjač (hipotetički). Naravno nemam nista protiv Nemaca čak su mi i najbolji. A Fiat je imao svojih pet minuta i nije ga iskoristio, sada je Fiatu dosao kraj osim pande koja se prodaje nenormalno u Italji. Uspeli su da unište i Ferrari i Jeep. Pogotov Jeep ne liči ninašta. Enterijer isti kao 500L. Jednom rečju: Bio jednom jedan Fiat.
Preporuka:
12
20
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Petak, 26. 05. 2017. 10:13h
neregistrovan korisnik
@Au : Sto se tice dizajna, nikakve veze nema sa korejskim automobilima, ovo je lifestyle auto u retro fazonu. Ima polovan Porsche, znas li ti koliko kosta odrzavanje polovnog Porschea? Na zapadu nove automobile kupuju da ne bi placali odrzavanje za polovne, koje godisnje moze da kosta vise nego sto taj auto vredi. Sa 200e mesecne plate u Srbiji radnici ne mogu da kupe auto ni na kg, od onoga sto im ostane, a ne ostane im nista, kad kupe i plate sve sto im treba.
Preporuka:
20
2
Odgovori

Prijavi komentar

Bungi
Utorak, 23. 05. 2017. 11:19h
neregistrovan korisnik
Kvalitet unutrašnjosti dosadašnjeg Fiat-a 500 L je u odnosu na evropske rivale bio daleko ispod.To se može reći i za dizajnersko rješenje unutrašnjosti,jednostavno,Italijani mogu bolje.Problemi koje je mali "500" imao u americi sa automatskim mjenjačem se rješavaju nabavkom ovih komponenti od provjerenih dobavljača poput ZF-a.Dobar odnos kvaliteta i cijene sa solidnim dizajnom i izradom daje novi Tipo,međutim to moraju da ponove svi modeli grupacije.Fiat 500 L van tržišta EU jednostavno nema perspektivu.Da bi uspio na tom zahtjevnom tržištu mora biti jednak ili za nijansu bolji od japanske,južnokorejske,njemačke i francuske konkurencije što do sada nije bio slučaj.
Preporuka:
24
6
Odgovori

Prijavi komentar

miki
Sreda, 24. 05. 2017. 00:06h
neregistrovan korisnik
Krajnje je bilo vreme...
Preporuka:
9
1
Odgovori

Prijavi komentar

BELGRADE
Sreda, 24. 05. 2017. 09:58h
neregistrovan korisnik
Fiat i kola, kao Srbija i proizvodnja Aviona.
Preporuka:
8
31
Odgovori

Prijavi komentar

Bungi
Četvrtak, 25. 05. 2017. 14:20h
neregistrovan korisnik
@BELGRADE : Kad je Srbija proizvodila borbene avione Ikarus u Zemunu i avionske motore u Rakovici mnoge zemlje nisu ni "gaće" proizvodile.Tačno je da smo jako nisko pali kad je u pitanju industrijska proizvodnja.Moramo ići napred,mnogo brže nego dosad.
Preporuka:
28
5
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Petak, 26. 05. 2017. 10:16h
neregistrovan korisnik
@Bungi : Isto je i sa Fiatom i italijanskom auto industrijom uopste. Sta je Alfa proizvodila pre, a sta proizvodi sad.
Preporuka:
6
4
Odgovori

Prijavi komentar

cika-djura
Sreda, 24. 05. 2017. 13:55h
neregistrovan korisnik
sa cenom od preko 15.000 E u full opremi je preskup za jedan Fiat. Ali, ako ga nadjete na popustu kao ja onda je jako primamljiv - 11.500 E u lounge opremi, sa metalic bojom. Za te pare nema boljeg novog auta
Preporuka:
23
16
Odgovori

Prijavi komentar

PHX
Četvrtak, 25. 05. 2017. 03:39h
neregistrovan korisnik
Ja imam Fiat 500L, 2014 za USA trziste, turbocharged 1.4-liter four-cylinder engine 160 hp, GPS. Zaista je uzivanje da se vozi. Ovde ne vidim nikakvu razliku u exterieru i interieru. Izgleda da osim boje i LED svetala nista drugo nisu ni promenili. A da, i volan vise ne izgleda cetvrtast.
Preporuka:
24
7
Odgovori

Prijavi komentar

bimba
Četvrtak, 25. 05. 2017. 14:04h
neregistrovan korisnik
vozim ga vec 3 godine samo ulje menjam odusevljen sam.ljudi svasta pisu o njemu a nikada nisu seli u njega
Preporuka:
32
5
Odgovori