Mini predstavio hibridni "kantrimen"

I Mini se naelektrisao! Britnaska marka u vlasništvu BMW-a predstavila je model "Kuper S E kantrimen ol-4", plag-in hibridnu verziju koja ima opciju da se kreće isključivo na električnu energiju.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Pogonski sistem čine trocilindrični benzinski motor i sinhroni elektro-motor, koji zajedno proizvode 165 kilovata (224 konjske snage, 385 njutnmetara maksimalnog obrtnog momenta). Ovaj "kantrimen" zamišljen je kao idealno prevozno sredstvo u urbanim sredinama, gde korisnici mogu da korste prednosti vožnje isključivo na električnu energiju. Model je, ipak, daleko od isključive upotrebe u gradskoj vožnji, s obzirom da je u stanju da razvije maksimalnu brzinu "na struju" od 125 km/h, uz domet sa jednim punjenjem baterije od 42 kilometra.

Kompletan razvoj uradilo je BMW-ovo "i-Performans" odeljenje, koje je nedavno predstavilo i "seriju 5" koja funkcioniše na sličnom principu

Iako deluje da Mini u ovoj oblasti razvoja automobilskih pogona samo prati trendove, poznavaoci se sigurno sećaju da je upravo ovaj brend još 2008. godine lansirao "mini e", prvi potpuno električni automobil u okviru BMW grupe, čija eksploatacija je poslužila za razvoj sada dobro poznatog "BMW i3".

Ako se zadržimo samo na motoru na unutrašnje sagorevanje u hibridnom "kantrimenu", on otkriva sasvim zadovoljavajuće tehničke karakteristike - reč je od trocilindričnom tvin-turbo benzincu sa 1,5 litara radne zapremine, koji razvija 136 konjskih snaga i maksimalni obrtni moment od 220 njutnmetara, koji se dobijaju već od 1.250 obrtaja u minutu. Motor se kombinuje sa 6-stepenim "steptronik" menjačem, a snagu prenosi na prednju osovinu, dok automobil, kao hibrid, poseduje razvijeni sistem pogona na svim točkovima.

Tik uz elektro-motor koji je smešten pozadi nalazi se litijum-jonska visokonaponska baterija kapaciteta 7,6 kilovat-časova, koja se u potpunosti puni za dva časa i 30 minuta. Ukoliko se punjenje obavlja preko standardne utičnice, baterija je puna za tri časa i 15 minuta.

Zbog izmenjenog sistema rada automobila, enterijer je pretrpeo minimalne izmene, a i prtljažnik nema značajno manju zapreminu u odnosu na standardnu verziju. Konstruktori su se potrudili da korisnici ovog automobila što manje primete da se voze u plag-in hibridu…

 

 

Povezane teme: Mini, Mini kantrimen, Mini e-kantrimen, Električni automobili, Hibridni automobili

Poslednji komentari

Vuki
Četvrtak, 11. 05. 2017. 05:50h
neregistrovan korisnik
Dobro, da su se setili..
"Auto Bild": koja od 50 modela zimskih guma ima najbolju šaru?

"Auto Bild": koja od 50 modela zimskih guma ima najbolju šaru?

Tradicionalno, sa prvim hladnim danima, vozači se sete da je vreme da se razmišlja o nabavci novih zimsikih...»

Nova dimenzija: ovo je "lamborgini"budućnosti

Nova dimenzija: ovo je "lamborgini"budućnosti

Dobrodošli u treći milenijum, poručili su iz Lamborginija predstavljanjem koncepta „terco milenijo“,...»