Fijesta VII - stari izgled, novi kokpit

Posle punih osam godina, Ford je predstavio novu „fijestu“ na koji ćemo, ipak, morati da čekamo još najmanje sedam-osam meseci, jer je početak prodaje zakazan za leto 2017. Glavna razlika između šeste i sedme generacije je u potpuno novom kokpitu, a „fijesta“ će sada biti dostupna u četiri verzije.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Početak prodaje nove "ford fijeste" najavljen je za jul naredne godine

Kao što ste primetili, dizajn predstavlja samo evoluciju aktuelne „fijeste“, ali je automobil sada duži za 71 mm (dužina 3.969 mm, širina 1.709 mm i visina 1.468 mm). „Fijesta“ koristi identičnu platformu kao i prethodna generacija, pri čemu je međuosovinsko rastojanje produženo samo za 4 mm. U Fordu kažu da su putnici na zadnjoj klupi dobili više prostora za kolena, dok će zapremina prtljažnika biti između 280 i 290 litara.

 

"Fijesta" će dobiti i "SYNC 3" sistem sa ekranom dijagonale osam inča

Enterijer je izmenjen iz korena i „fijesta“ sada izgleda modernije, sa centralnim ekranom osetljivim na dodir dijagonala od 4,2 do 8 inča u top verziji. Na žalost, kabinom i dalje dominira tvrda plastika koju u Fordu, očigledno, ne žele da zamen.

 

Pored klasične „fijeste“, vozačima se nude i verzije „aktiv“, sa zaštitnom plastikom na karoseriji i većim klirensom, „vignale“ (luksuzniji enterijer i dosta hroma na karoseriji) i sportska „ST“ verzija.

 

Ford će novu "fijestu" ponuditi u verzijama sa troja i petora vrata

„Fijesta“ koristi samo trocilindrične beznince, u rasponu snage od 70 KS do 140 KS, kao i 1,5-litarski dizel agregat sa 85 KS i 120 KS. Ford je najavio da će od 2018. godine ugrađivati i 1,0-litarski „ekobust“ koji će biti opremljen sistemom deaktivacije cilindra. To će biti prvi trocilindrični agregat sa ovakvim sistemom.

Povezane teme: Ford, Fijesta, Ford fijesta, Fijesta aktiv, Fijesta vignale, Fijesta ST

Poslednji komentari

Haha
Petak, 02. 12. 2016. 12:47h
neregistrovan korisnik
Fijat, Fijesta, Sitrojen... :D
sasa
Četvrtak, 01. 12. 2016. 14:28h
neregistrovan korisnik
Ne kontam uopste ovakav odgovor, a i mislim da je potpuno neozbiljno deliti ljude na "pametne" i "glupe" na osnovu toga sta voze.
sasa
Četvrtak, 01. 12. 2016. 13:17h
neregistrovan korisnik
Kvalitetnu plastiku nikako ne mogu da prebolim. A produvale motore, raspadnute karike, zamajce ( "koji se inace kvare samo kod Forda" ), potrosnju ulja, neudobnost za razbijanje kamenca u bubrezima itd. itd, to vec mogu. Jedini razlog zasto uvek, ali uvek pomenem VW, je zato sto je najveci prevarant u auto industriji od 2000, pa na ovamo. Auto koji osim plastike, ne nudi nista bolje i inovativnije od tog Forda, Opela, Mazde i drugih, a ceo svoj uspeh su zasnovali na prevari i marketingu. Jesu to cinjenice?
markoni
Četvrtak, 01. 12. 2016. 11:32h
neregistrovan korisnik
Šta voze recimo ti pametni,ako nije problem da čujemo ?
Marko
Četvrtak, 01. 12. 2016. 09:01h
neregistrovan korisnik
Fiesta je auto za mase a ne za pametne i one koji razumeju nesto! Masa to nikada nije bila. Nemoj da se zavaras i mesas babe i zabe.
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»