Novi V8 motor za novu "panameru"

Novi V8 motor za novu "panameru"

Porše još nije objavio podatke o radnoj zapremini novog V8 biturbo motora Takođe, predstavnici Poršea su naglasili da novi V8 koristi i sistem deaktivacije cilindara (u rasponu... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

Vozac
Petak, 06. 05. 2016. 13:55h
neregistrovan korisnik
Šuting brejk je izraz za karavan, još ako bude dizel...Porše se vraća korenima, prelazi na traktore.
Preporuka:
4
13
Odgovori

Prijavi komentar

Zoran
Petak, 06. 05. 2016. 16:59h
neregistrovan korisnik
"Zanimljivo je da je agregat baziran na 3,0-litarskom V6 motoru koji koristi "audi S4" a poznato je da će u novoj "panameri turbo" razvijati 549 KS i 770 Nm maksimalnog obrtnog momenta.... V8 koristi i sistem deaktivacije cilindara (u rasponu od 950 do 3.500 obrtaja" To isto ima i S6 sadasnji. Inace bas on ima V8 motor sa deaktivacijom cilindara, dok S4 ima V6. Mozda je pre razvijen na S8 motorom nego na S4. Bas ovaj Porse je vazio za velikog potrosaca ulja, ispred njega bili samo BMW 550, 6 i 7, on je bio cetvrti. Radi se sve o novim kolima. Nadam se da ce sada problem ulja biti resen jer S8 nema neku potrosnju ulja, dobar je.
Preporuka:
4
3
Odgovori

Prijavi komentar

Lexus
Subota, 07. 05. 2016. 12:23h
neregistrovan korisnik
@Zoran : Pa zorane potrosnja ulja je do kvalitet motora Kina kvalitet.ja Sam pred jednu nedelju bio na kurs za novi Vw Pasat disel sta da ti kazem 4cilinda dizel sa 4 vodele pumpe Elektricne, e sad svati kad te pumpe crkne 4x700€ i jos toliko za ruke,kad griace crkne kod dizel ako ne promenis ode partikel filter.i su prezentirali da je sve Kina tehnologiju.
Preporuka:
2
6
Odgovori

Prijavi komentar

Zoran
Subota, 07. 05. 2016. 15:29h
neregistrovan korisnik
@Lexus : Radi se o automobilima BMW sa 8(a ni oni sa 6 nisu mnogo bolji) cilindra napravljenim u Nemackoj. Takozvani N63 motori, kao N63TU je malo pobooljsan ali opet nista posebno. Cak dileri u Americi nude korpu za flase ulja koju ces da stavis u gepek. Povrh toga BMW nudi besplatnu zamenu ulja na 15.000 milja, pa su kasnije spustili na 10.000 milja. To su namerno stavili tako retko da ih ne bi kostalo puno. I verovatno stubline ne rade kvalitetno, kao i karike, pa se to pojede brzo. Sve sto je do 1 quarta(0.95 litara) na 700milja(1000km) BMW nece da ti proverava auto, kazu to je normalno. Slicno Mercedes. Audi je malo bolji, ako nije 2.0T. Samo da me sto jeftinije kosta. I opet narod kupuje to i ne pravi problem. Nije mi jasno.
Preporuka:
3
2
Odgovori

Prijavi komentar

Leksus
Nedelja, 08. 05. 2016. 10:09h
neregistrovan korisnik
@Zoran : Trosi ulja svi Vw Audi Skoda su isti kvalitet.naduvani motori sa turbo i pre malo ulja na primer kod golfa vec ima 3.5l.uja i 30.000km, interval veci 4.0/4.5 Audi 30.000 i jos 500-1000 preko vremena To je sve koks i voda i sta onda od temperature zaglave karike uja ide gore dole i kroz auspuh ja Sam otvarala motorasa 100.000km kod Audi A4 2011 i Morao da Cistim i Preem sa ultra masinu da skines koks sa karike inace klipovi i karike kostaju vise nego motor ne mozes da kupis posebno,Vw To ne popravlja kosta vise nego auto.
Preporuka:
1
2
Odgovori

Prijavi komentar

Ko-kaze-da-kriminal-se-ne-isplati
Nedelja, 08. 05. 2016. 15:49h
neregistrovan korisnik
@Zoran : Narod kupuje,normalno obicne Ljudi zene ucitelj sluzbenici babe pevalke starletke sta se razume od auto,lako su zaradili pare i kredit svaki po nekoliko puta nasedne,Vw Audi vec sa manipulacije gasova je najveci prevaranti polako Ali sigurno doge sve na mesto.
Preporuka:
0
3
Odgovori

Prijavi komentar

Realno
Ponedeljak, 09. 05. 2016. 11:17h
neregistrovan korisnik
@Lexus : Ko zna na prezentaciju cega si ti bio... Sve si pomesao...
Preporuka:
1
0
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Subota, 07. 05. 2016. 22:43h
neregistrovan korisnik
@Zoran : Osnova V8 agregata je 4.2 l a posle je Porsche uzeo malo stavar u svoje ruke i razbusio to na 4.8, znaci unutra je sve novo i sve je razlikuje od pocetnog osnovnog modela. Moze a i treba da trosi ulje, sve u zavisnosti kako se vozi i gazi, ako je na otovorenom i ide se oko 3000rpm onda nema sta da potrosi ali ako se ide u crveno onda i mora da potrosi ulje, svako ko je platio papreno hoce u da se pokaze sta ima. Motor se iznutra hladi uljem, kad je przi onda mora nesto ulja i da ispari i to je ono ,,trosi ulje,, !
Preporuka:
10
1
Odgovori

Prijavi komentar

g
Petak, 06. 05. 2016. 22:50h
neregistrovan korisnik
panamera kupe?? zar to nije carera?
Preporuka:
1
6
Odgovori