Osveženi Tesla "model S" ima dva motora i autopilot

Osveženi Tesla "model S" ima dva motora i autopilot

Polu-autonomni sistem nazvan "Autopilot" u ovoj fazi nudi nekoliko osnovnih funkcija, ali je otvoren za dalje unapređivanje.   Kada je reč o duplom motoru, u pitanju... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

anonimusNS
Petak, 10. 10. 2014. 12:26h
neregistrovan korisnik
kad bi imao 70k evra bez razmisljanja bi kupio teslu ili volva. ostala buranija nije im do kolena :-)
Preporuka:
72
15
Odgovori

Prijavi komentar

Akipaki
Petak, 10. 10. 2014. 15:20h
neregistrovan korisnik
@anonimusNS : Ovde u Norveskoj upravo ta dva automobila su najcesci u saobracaju :-)
Preporuka:
53
2
Odgovori

Prijavi komentar

trol
Petak, 10. 10. 2014. 17:26h
neregistrovan korisnik
@anonimusNS : a golf?
Preporuka:
14
28
Odgovori

Prijavi komentar

Marcco
Subota, 11. 10. 2014. 11:38h
neregistrovan korisnik
@trol : Ali ne bilokoji Golf! Golf dvojka, bre!
Preporuka:
31
4
Odgovori

Prijavi komentar

Kikiriki-Semenke
Ponedeljak, 13. 10. 2014. 09:03h
neregistrovan korisnik
@Marcco : Ako je bez siroke lajsne to Golf nije!
Preporuka:
8
0
Odgovori

Prijavi komentar

Deki
Petak, 10. 10. 2014. 19:01h
neregistrovan korisnik
jaooo 690 besumnih konja ispaljuju do 100 za 3,2 s! verovatno najbolji auto u svetu trenutno.
Preporuka:
54
8
Odgovori

Prijavi komentar

nikola
Petak, 10. 10. 2014. 22:20h
neregistrovan korisnik
A da li je izdrzljiv, kao npr. Golf II?
Preporuka:
22
3
Odgovori

Prijavi komentar

vertoo
Ponedeljak, 13. 10. 2014. 16:53h
neregistrovan korisnik
@nikola : Ako neko bude kupovao ova kola, mislis da ce mu trebati izdrzljivost.?
Preporuka:
2
2
Odgovori

Prijavi komentar

Milan
Subota, 11. 10. 2014. 00:00h
neregistrovan korisnik
Uf, da mi je provozati auto koji do 100 stize za 3,2 sekunde, a pritom nema promjene brzina. Kao da si u raketi.
Preporuka:
33
0
Odgovori

Prijavi komentar

ALO
Ponedeljak, 13. 10. 2014. 03:22h
neregistrovan korisnik
@Milan : GTR Nismo 2014, 2,8 sec ;)
Preporuka:
9
4
Odgovori

Prijavi komentar

VlasnikTesleranijegmodela
Ponedeljak, 13. 10. 2014. 16:28h
neregistrovan korisnik
@ALO : Da, ali košta daleko više, urla ko da mu je poslednji dan, nije praktičan koliko i Tesla (Model S je porodični sedan u koga se sedmoro mogu smestiti) i, i dalje, ne ubrzava koliko Tesla iz mesta (0 RPM).
Preporuka:
7
1
Odgovori

Prijavi komentar

Ja
Ponedeljak, 13. 10. 2014. 17:39h
neregistrovan korisnik
@ALO : Ti bi radije vozio Nissan?
Preporuka:
2
1
Odgovori

Prijavi komentar

cofi
Ponedeljak, 13. 10. 2014. 21:21h
neregistrovan korisnik
@ALO : gtr-Nismo ne 2,8 sec nego 2 sec, prijasnje varijante su imale 2,8 do stotke.
Preporuka:
2
3
Odgovori

Prijavi komentar

bizarro
Subota, 11. 10. 2014. 00:00h
neregistrovan korisnik
Sa tim autopilotom sam ce moci da se parkira u garazu ili da izadje ako je kljuc kod vas.
Preporuka:
22
1
Odgovori

Prijavi komentar

Vlasnik-Tesle-ranijeg-modela
Subota, 11. 10. 2014. 02:40h
neregistrovan korisnik
Cenu Tesle ne treba porediti sa klasičnim kolima. Pomislite samo koliko se uštedi za, recimo 10 godina, na gorivu, ulju, kočnicama, održavanju... Meni su troškovi sa Teslom $50000 manji za 10 godina nego za Pasata koga sam imao ranije. I to ne uključuje garanciju/popravke koja je daleko bolja sa Teslom. Znači, mene Tesla od $80000 košta isto koliko i benzinac od $30000.
Preporuka:
39
3
Odgovori

Prijavi komentar

Kiza
Nedelja, 12. 10. 2014. 10:59h
neregistrovan korisnik
@Vlasnik-Tesle-ranijeg-mod : Ne lazi idi farbaj nekog drugog!
Preporuka:
1
17
Odgovori

Prijavi komentar

VlasnikTesleranijegmodela-
Utorak, 14. 10. 2014. 20:31h
neregistrovan korisnik
@Kiza : Da pojasnim: Tesla Model S troši (iz mreže) oko 236 Wh po kilometru, ili 23.6 kWh na 100 km sa komotnom vožnjom, ništa štedljivo. U crvenoj zoni, po nižoj tarifi, 1 kWh = 4,51 dinar, a to znači 106 dinara na 100 km - oko dinar po kilometru. Uporediva vožnja uporedivim benzincem potroši 8-9 litara na 100 km. Cena goriva je oko 153 dinara po litru. Benzinac košta 1.200-1.400 dinara da se vozi istih 100km. Oko 13 puta više - oko 1200 dinara / 10 evra više na 100 km. Ja vozim puno. Nema motornog ulja da se menja. Nema ničeg sličnog da se održava "redovno". Kočnice se daleko manje koriste zbog regenerativnog kočenja motorom. Neki predviđaju da će kočnice trajati duže od kola. Nema katalizatora i ostalih izduvnih drangulija. Nema menjača. Sve ovo košta da se održava i popravlja. U toku 10 godina ovo predstavlja hiljade dolara/evra ako hoćete da održavate auto kako treba.
Preporuka:
18
1
Odgovori

Prijavi komentar

mb
Subota, 11. 10. 2014. 02:57h
neregistrovan korisnik
problem ovog auta je da, ako ga posedujes sigurno ulazis u 'crvenu zonu'
Preporuka:
6
17
Odgovori

Prijavi komentar

inace
Subota, 11. 10. 2014. 06:41h
neregistrovan korisnik
tesla posto nema klasican motor nego samo elektricni, ima dva gepeka, i napred i pozadi, tako da ima prostora za stvari kao neki SUV
Preporuka:
29
0
Odgovori

Prijavi komentar

Vuki
Subota, 11. 10. 2014. 07:14h
neregistrovan korisnik
Vec neko vreme sam vlasnik modela s, i mogu da kazem da ima ubrzanje od koga pripada muka, oko 4 sec do sto.. a ovo sta ce biti..:):)
Preporuka:
32
0
Odgovori

Prijavi komentar

popp
Subota, 11. 10. 2014. 09:44h
neregistrovan korisnik
Izuzetno cenim G-dina Musk-a. Covek je imao viziju i m..a da se suprostavi celom, parama naftnog lobija uljuljkanom, auto biznisu. Polako ali sigurno razbija predrasude o elekticnim automobilima. Zelim mu svu srecu i da konacno struja istisne fosilno gorivo iz automobila. Vizionar naseg doba.
Preporuka:
45
2
Odgovori

Prijavi komentar

Zastarela-sFatanja
Ponedeljak, 13. 10. 2014. 09:02h
neregistrovan korisnik
@popp : A struju cemo da dobijamo iz nuklearki i Bog da nas vidi? Naravno kad posle 50 hiljada predjenih kilometara treba da se zameni ceo set baterija za €30k, i Tesla nam to ne uradi gratis, neki cemo da se cesemo da neki cete da placete.
Preporuka:
8
14
Odgovori

Prijavi komentar

VlasnikTesleranijegmodela
Utorak, 14. 10. 2014. 20:32h
neregistrovan korisnik
@Zastarela-sFatanja : Par činjenica: 1. Garancija na bateriju je 8 godina, neograničeno kilometara. 2. U proseku su cene baterija do sada padale oko 15% godišnje. Na 10 godina to izađe na oko 80% umanjenja, "ako Bog da". Tesla i Panasonic rade upravo na smanjenju cena baterija radi jeftinog modela 3. 3. Ako "Bog ne da" toliko, i dalje su uštede na ostalim stvarima značajne a troškovi uporedivi sa dovođenjem pogona starog benzinca u novo stanje.
Preporuka:
12
0
Odgovori