Stiže novi gradski terenac - "fijat panda"

Navršava se gotovo 30 godina otkako je “Fijat” ugradio 4x4 pogonski sitem u male modele. Ovih dana italijanska kompanija ponosno predstavlja treću generaciju popularne “Pande” sa pogonom na svim točkovima. Novi “gradski terenac” poseduje dovoljno tehničkih mogućnosti da se upusti u “off-road” borbu sa terencima daleko većih dimenzija. Ujedno, “panda 4x4” dovoljno je stilski zaokružen automobil da može bez problema elegantno da se provlači kroz gradsku gužvu.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Bez obzira na manje dimenzije, nova “Panda” ima petora vrata. Samo vozilo ima dimenzije od 368x167x160 cm. Međuosovinsko rastojanje je 230 cm. Dizajn “Pande” je, moglo bi se reći, nadogradnja i povećanje funkcionalnosti postojećeg. Na taj način dobijen je veoma funkcionalni i sofisticirani mini SUV i to baš onako kako to italijanski majstori dizajna znaju. Sada svi delovi izgledaju u potpunosti uklopljeni u celinu automobila. Sve deluje skladno i na svom mestu.

 

Unutrašnjost je manje-više nalik onoj sa originalnog modela. Ipak, primetni su dodaci karakteristični za 4x4 model, kao što su velika pregrada za sitnice,

Postavite besplatan auto oglas za polovne automobile

fabrička sedišta sa eko kožom i specijalni dizajn u tri boje (zelena, bež i narandžasta), u kojima uostalom i stiže karoserija nove “Pande 4x4”.

 

“Panda” je opremljena sa dva diferencijala i elektronski kontrolisanim kvačilom, što znači da konstantni pogon na obe osovine elektronski prati kretanje vozila i u zavisnosti od podloge raspoređuje vučnu silu napred ili pozadi. “Fijat” se potrudio da obezbedi elektronsku kontrolu stabilnosti i elektronsko zaključavanje diferencijala.

 

Što se agregata tiče, “Panda 4x4” biće opremljen novim “Tvin er turbo” agregatom od 85 KS i “Multi džet 2” dizelašom sa 75 KS i 1,3 litra zapremine. U poređenju sa prethodnikom, novi benzinac ima čak 40% veći obrtni momenat, što uz dobri šestostepeni menjač omogućava lako kretanje na uzbrdici. I dizelaš ima veći obrtni momenat od njegovog prethodnika i to za 30%.

Povezane teme: Gradski terenac, Fijat panda, Automoblili

Poslednji komentari

Zloca
Subota, 27. 10. 2012. 10:48h
neregistrovan korisnik
Stiže prgavi prda koji često iznenadi mnoge bildere.
Srdjan-5882
Petak, 26. 10. 2012. 01:56h
neregistrovan korisnik
Sva Dodge vozila su jos iz saradnje sa MB. Fiatov je samo znak. Glupo je reci da je menjano. Sto se tice VW nek ima i 20 modela na jednoj platformi ipak ce ostari brend o kome se najvise prica.
Arslan
Četvrtak, 25. 10. 2012. 22:09h
neregistrovan korisnik
За пецање? Ти? Миленааааа, удај се за мене, молим те!!!!
Filip
Četvrtak, 25. 10. 2012. 19:28h
neregistrovan korisnik
Snaga motora je nebitna. Da bi neki auto bio dobar terenac treba da ima reduktor ( koji eliminise malu snagu motora i stedi kvacilo) i blokade sva tri diferencijala. Premda Panda nema reduktor ( mozda ce joj skrati prvu brzinu) i ima samo elektronske blokade diferencijala ipak je solidan terenac, pretpostavljamvivzbog male mase.
miki
Četvrtak, 25. 10. 2012. 18:04h
neregistrovan korisnik
da bi bio dobar terenac nora da ima i jaci motor... ovako je samo gradcki auto