"Audi" kupuje "Dukati"

"Folksvagenova" marka "Audi" saopštila je danas da je odlučila da kupi italijanskog proizvođača motocikala "Dukati", čime će nemački gigant dobiti dvanaestog člana porodice koju čine proizvođači automobila, kamiona i luksuznih vozila.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Nadzorni odbor najvećeg evropskog proizvođača automobila danas je odobrio kupovinu, saopštio je "Audi". U saopštenju nisu precizirani detalji iz sporazuma, ali su izvori bliski ovom poslu ranije rekli Rojtersu da će "Dukati" biti kupljen za oko 860 miliona evra.


"Dukati", koji je osvojio 13 titula u svetskom motociklističkom šampionatu od 1988. godine, sada će produbiti staro rivalstvo "Audija" sa "BMW-om", koji sam proizvodi motocikle.


"Audi" je prošle godine prodao više automobila od "Mercedes-Benca" i postavio cilj da u ovoj deceniji prestigne i "BMW" na tržištu luksuznih automobila.


Kompanija je saopštila da namerava da dovrši kupovinu "Dukatija" što je pre moguće, nakon što ovaj posao odobre nadležni regulatori.


Analitičari sumnjaju u opravdanost kupovine "Dukatija", uz ocenu da taj potez nije logičan sa ekonomskog ili industrijskog stanovišta, te da predstavlja samo odraz strasti koju predsednik "Folksvagena" Ferdinand Pih oseća prema dizajnu italijanskih motocikala i njihovim lakim motorima.


"Dukati" sa sobom donosi i dugove od nešto manje od 200 miliona evra, rekao je jedan zvaničnik Rojtersu.


"Dukati" godišnje proizvodi oko 40.000 motocikala različitih vrsta. Radi poređenja, industrijski lider "Honda" prošle godine prodao je više od 16 miliona motocikala.

Povezane teme: Dukati, Audi, Nemačka, Italija, Motocikli, Automobili, Kupovina, Prodaja, Proizvodnja, Audi

Poslednji komentari

Oxy
Ponedeljak, 17. 09. 2012. 17:07h
neregistrovan korisnik
Luka Donkavolka i dalje dizajnira Lambo... Ok...Dok je Valentino Balboni ziv i sve dok je autoritet u Lambo-u... Ostace motor kao zadnje uporiste Ferucijevog sna... Kada ga vise ne bude imacemo samo ,,Starijeg brata ,, Audi-a R8.... Zivi bili
916-sps
Petak, 11. 05. 2012. 04:17h
neregistrovan korisnik
imam jedan savet za tebe...Ducati je za ljude koji imaju para da ih izdrzavaju...Svaka moja popravka je skupa ali i brzo ga vrate iz servisa,isto toliko brzo koliko bezim svim motorima u krivini...lambo i ferdza ne idu u ruke ljudima bez para sa strascu...koliko god mi ide motor na svakih 2 meseca u servis toliko ga vise volim...zvuk kad dupli karbon ispod sedista zagrmi ne ostavlje ni babe ravnodusnim...a motor kao motor,r1 i cbr1000rr su motori ali Ducati je Ducati.Velika razlika
1098s
Četvrtak, 26. 04. 2012. 22:55h
neregistrovan korisnik
Vozio i 916, 999 i sada kao sto mi nik kaze 1098s.. Vozio sam razne motore ali Dukati je nesto posebno.. Ja sam na primer imao problema i to velikih sa hondom, nema tu nekog posebnog pravila.. Nadam se da ga Nemci nece dirati..
Acool
Četvrtak, 26. 04. 2012. 22:48h
neregistrovan korisnik
Bas to.. Totalno druga filozofija i rad u odnosu na ostale proizvodjace motora..
Acool
Četvrtak, 26. 04. 2012. 22:46h
neregistrovan korisnik
Ima neko pravilo :) ako hoces da se duvas u Strahinjca Bana kupi nekog japanca po mogucstvu R1 , a ako volis motore kupi Dukati ili MV Avgustu.
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»