"Reno Zoe" - električni, a lep!

"Reno Zoe" - električni, a lep!

"Zoe" pokreće motor od 89 konjskih snaga, sa maksimalnim obrtnim momentom od 220 njutnmetara, koji je sposoban za razvijanje maksimalne brzine od oko 135 km/h. Baterija... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

boki
Petak, 09. 03. 2012. 11:17h
neregistrovan korisnik
Jedan od najbolji i najlepsih auta...ne mogu da mu pridju ni jedan od nemaca!!!
Preporuka:
26
9
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Utorak, 13. 03. 2012. 10:55h
neregistrovan korisnik
@boki : ajd nabroj na prste koliko francuskih auta mogu da budu samo u klasi Audi A6.S6, BMW seria 5 i M5,Opel Insignija, Passat a o Mercedes C,E i S klasi da i ne pricamo... Francuzcica mozda ima manje od 5 koji su u toj klasi auta a preko ove klase ima jos i jaca-veca... Znas kako se kaze, ides u Italiju po cipele, u Francusku po cipele a u Nemacu ides po auto... Reno hehehe, dali rumunima da im sklapaju auta, znas onu narodnu- to sto rumun dotakne to je vec pokvareno... Ne kupuje se auto zato sto je lep spolja negozbog kvaliteta i funcionalnosti...
Preporuka:
5
26
Odgovori

Prijavi komentar

zoin_mihailo
zoin_mihailo
Petak, 09. 03. 2012. 11:21h
Jedna od premijera Salona u Ženevi bio je Renoov električni automobil "zoe". Zove se isto kao moja draga, Zoe. Kada se budemo u njemu vozili moćiću da kažem nešto što samo na prvi pogled zvuči nemoguće: "U Zoe me vozi Zoe."
Preporuka:
26
3
Odgovori

Prijavi komentar

MaloMorgen
Petak, 09. 03. 2012. 11:35h
neregistrovan korisnik
Elektricni automobil kupicu kad budu napravili baterije (ili sta vec) sto ce mi garantovati voznju od bar 500km bez punjenja, i trajnost baterija od bar 5 godina bez potrebe zamene ($$$$$). Znaci, NIKAD. Do tada (znaci, do NIKAD) vozicu zagadjivace, benzince ili dizelase, sa sve skupljim gorivom i porezima zbog zagadjivanja. :(
Preporuka:
21
21
Odgovori

Prijavi komentar

janos
Petak, 09. 03. 2012. 11:47h
neregistrovan korisnik
Kopia FIATA od Kragujevca .
Preporuka:
5
33
Odgovori

Prijavi komentar

dejanR
Petak, 09. 03. 2012. 12:18h
neregistrovan korisnik
Fenomenalno!!! Da li je objavljeno kolila je autonomija i cena. Verovatno nije jeftin jer su baterije skupe, cak 500 € po kWh. Ukoliko bi se masovno proizvodile cena auta bi bila vrlo konkurentna, a voznja po km cak i do 10 puta jeftinija. Uz to, odrzavanje je pesma.
Preporuka:
32
0
Odgovori

Prijavi komentar

Janez
Subota, 10. 03. 2012. 22:34h
neregistrovan korisnik
Za te pare kupim zastavu 10 vozim 10 godina da nista nesdedim, a ovo francusko sr... kanturina ce da se raspadne posle 2 godine reno nevalja ni sa obicnim motorom 1.6 motor od 100 i nesto konja se ponasa ko yugo takva su mu ubrzanja.Reno nikad...
Preporuka:
19
40
Odgovori

Prijavi komentar

ccc
Nedelja, 11. 03. 2012. 16:01h
neregistrovan korisnik
@Janez : Za bolje i nisi vozi to i uzivaj :D
Preporuka:
23
3
Odgovori

Prijavi komentar

losmi200
Nedelja, 11. 03. 2012. 16:40h
neregistrovan korisnik
@Janez : Sad ga bas pretera! Osim ako ne pricas za renault 4?! Ali on nema 100tinak konja. Imam megana II 1.5dci (105ks) i ne primecujem da ne cupa i da uz omanji vetar u ledja ide auto putem 200 km/h sto ipak j*bena zastava 10 sanja. Da ne pricam o udobnosti npr lagune i takodje vise nego zahvalnim 1.9dci motorima. O renault twingo SP Sport...vredili i pricati?! To sto ti je neko napunio glavu ili si mozda imao iskustva s jednim renoom koji je bio ugazen...to je vec druga stvar. Ako vec hoces nesto da se nikad ne kvari uzmes toyotu, mecku...mada ni mecke nisu kao sto su nekad bile.
Preporuka:
21
7
Odgovori

Prijavi komentar

bizarro
Nedelja, 11. 03. 2012. 02:04h
neregistrovan korisnik
Reno je najavio da nece prodavati baterije vec ce ih samo iznajmljivati tj zamenjivati na pumpama kad se potrose.Zamena traje otprilike koliko i punjenje rezervoara.
Preporuka:
23
0
Odgovori

Prijavi komentar

Pera
Ponedeljak, 12. 03. 2012. 15:18h
neregistrovan korisnik
@bizarro : Da, to bi bilo jedno od najlogicnijih resenja ali postoji problem standarizacije i naravno kvalitete samih baterija. Svi automobili bi morali vec od danasnjeg dana da pocnu da proizvode isti tip baterija a to nije slucaj. Na baterijama se jos radi i svi proizvodjaci pokusavaju da naprave sto lakse a sto dugotrajnije baterije dok o samom obliku baterija jos niko ni ne razmislja. Naravno da nije neizvedivo ali treba okupiti sve proizvodjace za jedan sto i dogovoriti koji oblik baterija da se koristi.
Preporuka:
12
2
Odgovori

Prijavi komentar

drugiilitreci
drugiilitreci
Nedelja, 11. 03. 2012. 15:05h
U Francuskoj će se ovo prodavati za 15.000 eura, plus 69e-mesečno iznajmljivanje baterija. Ovo je prvi električni automobil koji donekle ima smisla. Sve drugo je dosad bilo smešno. Lif i onaj Micubiši / Pežo / Sitroen su bili preskupi. I dalje to nije NI BLIZU praktičnosti koju ima auto sa motorom na fosilno gorivo, ali se približava. Osim ovog čuda će još prodavati Fluens i valjda Kango, po cenama približnim kategoriji. Nikad u životu nisam imao Reno, ali na ovom potezu im treba čestitati.
Preporuka:
20
0
Odgovori

Prijavi komentar

nijevazno
Ponedeljak, 12. 03. 2012. 15:53h
neregistrovan korisnik
@drugiilitreci : Trla baba lan ...
Preporuka:
1
18
Odgovori

Prijavi komentar

hoce
Ponedeljak, 12. 03. 2012. 08:11h
neregistrovan korisnik
Reno prvo mora da napravi bar jedan dobar auto. Jer ako im ovo bude pouzdano ko clio ,laguna ,fluens i megan nece dalje od probe.Ubedljivo najgora vozila ... A ovo za zamenu baterija na pumpama mislim smesno gledo sam taj projekat znaci u svakom gradu bi trebali da otvore bar po jednu pumpu posebno izgradjenu za to jer se ta baterija stavlja odozdo i to na posebno izgradjenom mestu dubine bar 5 metara u zemlji sa trakama i dizalicama za stavljanje tako da to nije baterija za mobilni gde ce vam neko za 2 minuta zameniti cak mislim da taj sistem nikad nece zaziveti...Jedino dobro kod renoa je sto svu otpadnu plastiku pretopise i napravise 70 posto karoserije svakog gde ako malo jace udaris u prag da otreses sneg osta cipela...
Preporuka:
8
21
Odgovori

Prijavi komentar

Pera
Ponedeljak, 12. 03. 2012. 15:25h
neregistrovan korisnik
@hoce : Hoce, hoce. A takvih "pumpi" ce da bude koliko danas ima benziskih pumpi, odnosno, za jedno tridesetak godina (ajde, pedesetak) nece se vise prodavati destilati nafte na pumpama vec ce da se menjaju baterije.
Preporuka:
16
4
Odgovori

Prijavi komentar

RS
Utorak, 13. 03. 2012. 04:18h
neregistrovan korisnik
@hoce : izlupao si se, i ostao si ziv...reno nema dobar auto? Vidi se da bolujes od tipicnog Srpskog komplexa... reno ima svoj F1 tim,clio cup, megane cup...samo cu ti reci klio v6,klio sport ili megan rs trophy 265 koji drzi rekord na ninburg ringu kao naj brzi auto sa prednjom vucom. A opet su jeftiniji i bolji od svoje konkurencije...
Preporuka:
21
1
Odgovori

Prijavi komentar

Bora
Utorak, 13. 03. 2012. 11:52h
neregistrovan korisnik
@hoce : Vozim BMW star 9 godina,nisam fan Renoa niti automobila sa pogonom napred, ali sam imao prilike da ih vozim.Ljubitelji su ljubitelji, ali Reno svakako spada medju najnaprednije proizvodjace u svetu.Izmislili su MPV klasu, izmislili su Golf klasu( veruje se da je r16 bio rodonacelnik), a u oblasti bezbednosti su medju 3 vodece kompanije i prva kompanija cija je cela gama osvojila svih 5 zvezdica i ne dao ti bog da se nekim starim ``cvrstim ``modelom kao npr ladom, starim volvom ili starijom meckom zakucas npr u plastikanera poput Modusa( vidi na Youtube Modus vs Volvo,ili Espace vs Range Rover).Laguna prethodne generacije je bio jedan od najlosijih modela u klasi i zbog toga placaju cenu i danas kad je nova laguna jedan od najpouzdanijih modela na trzistu.Clio i Megane su medju najpopularnijim modelima i u svakom slucaju su kompanija za respekt, posebno u oblasti novigh tehnologija.To su cinjenice.
Preporuka:
22
0
Odgovori

Prijavi komentar

axle
Ponedeljak, 12. 03. 2012. 12:28h
neregistrovan korisnik
Uh lep ko upisan...Neka hvala.
Preporuka:
4
9
Odgovori

Prijavi komentar

dzes
Ponedeljak, 12. 03. 2012. 14:58h
neregistrovan korisnik
Reno nema svoj alternator da puni akumulator, a kamo li sta drugo... Strasno los kvalitet vozila... Cak i ovaj dci 1.5 necupa kao Fiatov multijet probano vise puta a ima i specifikacija pa pogledajte 1.5 dci i 1.3 MJTD bolje gaze fiatovi dizeli jace snaznije energicnije ,a i dugotrajniji su sto se i u praksi vidi... Reno nema ni trunke kvaliteta sto govore i cene polovnjaka cena lagune ista ko cena punta samo sto je punto nov kostao 6500 a laguna 16500...
Preporuka:
8
17
Odgovori

Prijavi komentar

cc
Utorak, 13. 03. 2012. 04:34h
neregistrovan korisnik
@dzes : ne budi smesan...kad je fiat bio auto? pogledj na wikipediji broj napravljenich dci i jtd motora.. dci a 3 puta vise. te lagune sto pomiljes se voze po 10 godina kao taxi po francuskoj i spaniji i prelaze brdo km. fiat croma koji je naj skuplji i naj lixuzniji fiat 2007 kosta 5ooo e, ili punto koji ovde kosta 1500 a u italiji ga kupis za 500e...smesan si.A da ti ne pricam o renault sport odeljenju, recimo megane RS kome ni1 abart ne moze da pridje...
Preporuka:
13
3
Odgovori

Prijavi komentar

dzes
Utorak, 13. 03. 2012. 14:20h
neregistrovan korisnik
@cc : http://hr.wikipedia.org/wiki/Common_rail Kad je Fiat sine napravio Common_rail ni BMW nije znao sta je to a kamoli tvoj crni reno.A 2005 kad je multijet proglasen za najbolji motor na svetu... DCI je se kvario da ni servisi nisu znali sta im je vise... Fiat za 4 godine 16 nagrada za motore i inovacije,a reno za 30 god nijednu...
Preporuka:
3
8
Odgovori

Prijavi komentar

cc
Utorak, 13. 03. 2012. 20:25h
neregistrovan korisnik
@dzes : nije fiat izmislio comon rail motor,nego su samo prvi platili za koriscenje patenta,tako da u opste nijs bitno ko je prvi. jos sa 2,4 jtd koji je naj gori motor na svetu. fiat 3 godinu uzastopno u minusu dok je reno u plusu i medju vodecima.nadji mi 1 fiat skuplhi od 5000e,al da nije nov...
Preporuka:
9
1
Odgovori

Prijavi komentar

Bora
Utorak, 13. 03. 2012. 11:55h
neregistrovan korisnik
@dzes : Naravno, Croma je jos jeftinija, a ovo za 1.5 dci i 1.3 MJTD prosto nije tacno, odnosno pogresno je u potpunosti.
Preporuka:
5
2
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Ponedeljak, 12. 03. 2012. 20:27h
neregistrovan korisnik
Kola 15000evra, baterija 79 evra mesecno, imas pravo 12500km godisnji da predjes.. ako hoces vise, skuplja je baterija.. Prodace na zapadu, kod nas nece postojati..
Preporuka:
11
1
Odgovori

Prijavi komentar

frim
Utorak, 13. 03. 2012. 07:16h
neregistrovan korisnik
Reno vise nikad!!!Imao sam problem sa pocetnim 1.5 DCI gde su me 2 pumpe i set dizni dva puta kostali ko ceo automobil.Sad ce neko reci pa desilo se tebi na jednom od renoa evo sad se nedesava sad neravnomerno dere trap ma ajte e pa u danasnje vreme i 100 evra je mnogo a ja sam tad bacio 6000 za auto i jos 3 za njegove popravke. Nema tu desilo se tebi meni sustina je da ne valja da su prokockali dato poverenje mene i mnogih tako da vise nikad... Uzeo sam Fiestu i takav kvalitet zavrsne izrade reno nikad nece imati...
Preporuka:
7
10
Odgovori

Prijavi komentar

wcyber
wcyber
Utorak, 13. 03. 2012. 17:41h
@frim : Hoces da kazes da te je neko prevario i uvalio auto koji je presao vise od 300.000 km, a pisalo 124.000 km, jel tako? Der nadji kojem autu ne fali nista posle 300.000km.. a da nije neka mecka ili ne znam ni ja sta ...
Preporuka:
15
0
Odgovori

Prijavi komentar

kakav-lik
Utorak, 13. 03. 2012. 14:10h
neregistrovan korisnik
Fiat kad je napravio Common rail ni BMW nije znao sta je to, a kamo li reno crni i njihov i te kako los DCI.Kad je se pojavio JTD -DCI HDI i ostali nisu ni postojali procitaj pa se obrazuj da nelupas gluposti. JTD-Multijet je najbolji motor na svetu 2005 godine. Kad je reno dobio nagradu za bilo sta daj neku inovaciju sem karoserije od jeftine reciklirane plastike... http://hr.wikipedia.org/wiki/Common_rail Reno auti su najgori ali najgori kakvo njihovo sportsko odeljenje za sta da zasafis motor kad je sve od plastike...
Preporuka:
13
9
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Utorak, 13. 03. 2012. 21:45h
neregistrovan korisnik
@kakav-lik : Najbolji dizel 2005 je icdti common rail motor od honde Accord..
Preporuka:
8
3
Odgovori

Prijavi komentar

goran
Utorak, 13. 03. 2012. 21:59h
neregistrovan korisnik
Probao skupo me kostalo i rekao vise nikad... Reno ne planirajte da kupujete sem ako ne mate stvarno jake zivce ,dubok dzep i bar jednog rodjaka u Francuskoj...
Preporuka:
7
11
Odgovori

Prijavi komentar

dzes
Sreda, 14. 03. 2012. 07:45h
neregistrovan korisnik
http://www.fiatsrbija.rs/fiat-brend/nagrade/index.html Nadji ti meni jedan reno 2000-05 a da je uopste u voznom stanju i da je skuplji od 1900 evra a da nepise zamena jer to niko nece da uzme. Jednom ko ga kupi ko ti on ga hvali placa trpi muci se a drugi auto mu vise nikad ne bude reno to se zna i platio si izgubio vise hiljada evra jedva ces ga prodati ili sto kaze nas narod venco si se s njim i tu vise nema prodaje vozi dok se neraspadne i otisni to negde...
Preporuka:
5
10
Odgovori