Vozili smo novu generaciju popularnog gradskog automobila

Novi „reno tvingo“ stigao u Srbiju

“Reno tvingo” je od pojavljivanja 1992. godine na Salonu automobila u Parizu želeo da bude drugačiji od ostalih modela B segmenta. Kupce je privlačio “nasmejani” prednji deo sa velikim okruglim svetlima, kao i funkcionalnosti i snalažljivost u gradskoj vožnji naslednika “renoa 4”.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs


Dizajn upotrebljen na „tvingu“ postaje novi potpis i za ostale modele „Renoa“

Originalni “tvingo” je živeo sve do 2006. godine kada se pojavio model druge generacije, koji je bio tehnološki napredniji, ali nije imao dušu. U stvari, više nije bio drugačiji, već je prihvatio Renoov korporativni izgled.

 

Sa trećom generacijom, koju smo testirali u Bilbau, a koja će u Srbiji biti predstavljena 10. februara, priča o “tvingu” se vraća korenima. Okrugli farovi i prijatno “lice” ponovo krase francuskog mališana koji se, u međuvremenu, protegao na 3,67 metra. Jedan od razloga za brzo pojavljivanje “tvinga III” je i strašno velika konkurencija, pa čak i na domaćem francuskom tržištu.

 

Pored standardnih rivala, sada se pojavila i trojka sa Folksvagenovim potpisom: “ap”, “seat mii” i “škoda sitigo”.
 

Reno tvingo 1.5 dCi
- Dimenzije 3.687/1.654/1.470

- Međuos. rastojanje 2.367 mm
- Motor 4-cilindrični, dizel
- Zapremina 1.461 kubika
- Snaga 85 KS pri 4.000 o/min
- Maks. obrtni moment
200 Nm pri 2.000 o/min
- Pogon na prednje točkove
- Menjač 5-stepeni ručni
- Maksimalna brzina 185 km/h
- Ubrzanje 11,2 s
- Prosečna potrošnja 4,6 l
- Zapremina prtljažnika 230-959

Poenta je da je “tvingo” prvi automobil u gami koji karakteriše novi dizajn koji će postati vizuelni potpis svih “Renoovih” automobila u budućnosti, počev sa novim generacijama “megana” i “klija”. Na haubi, “Renoov” “dijamant” je konačno veći i postavljen je uspravno, tako da dominira bez obzira na ugao gledanja.

Crna podloga dodatno ističe znak i povezuje farove u jedan veliki osmeh. Tipičan “tvingo”.
 

Novi “tvingo” je 8,7 centimetara duži od prethodnika, odnosno četvrt metra više od modela prve generacije.

Rast dimenzija značajno je povećao ponudu prostora za kolena putnika u drugom redu sedišta na 22 centimetra, što je među najboljim rezultatima u klasi. Osnovna zapremina prtljažnika je 230 litra, a pomeranjem sedišta i obaranjem naslona može da se poveća na 959 litra.
 

Akcenat je stavljen i na vozne karakteristike jer u “Renou” žele da prošire paletu kupaca “tvinga” za koji su se, prema statistici, najviše odlučivale urbane dame u 40-im godinama. Sada je akcenat stavljen i na muškarce u 30-im kao i na porodice kojima je potreban drugi automobil.

 

Prvu verziju koju smo testirali pokretao je novi 1.5 dCi motor sa 85 KS, dok je “rezervna” opcija bio “tvingo gordini” sa 1.2 TCe turbo-benzincem i 100 KS, koji je, kao i “tvingo RS” (133 KS) pre svih namenjen muškoj populaciji.
 

Testirani dizelaš pokazao je sve osobine na koje smo i navikli od “Renoovih” dCi agregata: miran i tih rad, prosečnu potrošnju od pet litara na 100 kilometara i elastičnost. Petostepeni ručni menjač je i dalje na visini zadatka. Jedina veća zamerka ide na račun točkova od 15 inča koji su prilično bučni i kvare vožnju.

 

Još jedna veza sa originalnim “tvingom” je povratak platnenog pokretnog krova. Kao opcija takođe može da se naruči i klasičan “šiberdah”.
 

Početna cena “tvinga 1.2” sa 75 KS i paketom opreme “trend” je 8.190 evra, “gordini GT TCE 100” je 11.390 evra, dok je “tvingo RS” (133 KS) 14.790 evra. Prodaja “tvinga 1.5 dCi” počeće kasnije.

Povezane teme: Reno tvingo, Dizel, Nedelja dizajna, Dimenzije, Potrošnja, Cena, Renault

Poslednji komentari

kobayashi
Utorak, 31. 01. 2012. 16:58h
neregistrovan korisnik
ova 2 para farova su mi uzas, jedni okrugli, drugi futuristicki, kao da ne znaju vise sta ce pa ajd onda sve nek se skrkne. na Juke-u jos moze da izgleda simpaticno jer je ceo auto sumanut, inace je grozno. i meni je samo prva generacija bila ok.
Ljutko
Utorak, 31. 01. 2012. 11:27h
neregistrovan korisnik
Zaboravio si da kažeš da onda još probiješ auspuh da bi bolje zvučao, nabiješ velki bas refleks u gepek, odvrneš hit grupe Twins "Ne gledaj mi cupi" i sasečeš amortizere. I sve to za samo 5000! Ko će pored takve prilike da kupi twingo, zaista?
axle
Utorak, 31. 01. 2012. 09:47h
neregistrovan korisnik
Dizajnerski gledano, auto mi izgleda potpuno bezlično i promašeno. Prvi Twingo mi se uvek dopadao (i još uvek), kod druge generacije već se izgubio karakteristični šarm, a ova (treća?)...samo još jedan automobilčić bez karaktera, mada danas to i nije bitno.
dzoi
Ponedeljak, 30. 01. 2012. 07:54h
neregistrovan korisnik
Ruzan do bola nekvalitetan sav od plastike koja skripi cena odrzavanja ko za audi A1 sve u svemu reno nikad gore napisao covek 55 000 kakva ti je to kilometraza leba ti!!!Nedaj boze da te neko cukne u njemu guro bi kolica do kraja zivota...
Miki
Nedelja, 29. 01. 2012. 19:41h
neregistrovan korisnik
I meni se ne sviđa. Deluje tužno iznutra. Nova Fiat Panda mi se puno više sviđa,mnogo je veselija iznutra. A i spolja je lepša. Ukusi su različiti a u kvalitet Tvinga ne sumnjam,verovatno je sličan kao i kod konkurencije u klasi.
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»