Sistem kočenja i naša (NE)SAMOSVESTNOST

Vlažna podloga često nam zadaje nepoznanice u kočenju jer nikada nismo sigurni koliko je zaustavni trag našeg automobila.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

S obzirom da je to teško i znati i tvrditi, jer je malo nepraktično da sami napravimo takav test, ovim blogom ćemo prepričati šta su konstatovali eksperti koji se bave ovakvim testiranjem. Pre nego što krenemo u analizu ovog testa moramo biti svesni da je neispravnost sistema za kočenje jedan od največih procenata u ukupnom broju vozila koji su imali saobraćajnu nezgodu.
Ovo je činjenica koja je statistički prikaz u periodu od 2012 - 2017 godine. Ono što je zabrinjavajuće jeste da se taj procenat povređenih i nastradalih u 2016.g., povećao u odnosu na 2015.g. Naše verovanje je da se mora napraviti zakonski sistem koji će obuhvatiti različite segmente uticaja na bezbednost u saobraćaju.
Ono što jeste predviđeno u ovom blogu naš osvrt na testiranje zaustavnog puta vozila koje se kreće brzinom od 80 km/h po mokroj podlozi. Testirani su letnji pneumatici čije dubine šara jesu 2mm, 4mm, 7mm i zimski pneumatik sa dubinom šare od 8mm. Za bezbednu vožnju i siguran saobraćaj potrebno je tehnički ispravno vozilo u svakom elementu i naravno ljudska samosvestnost.

 

Tekst je u celosti preuzet od AUTOSERVISA MEDA.

Povezane teme: kočenje, kočnice, kočioni sistem, vlažna podloga