Načelnik u MUP-u razrešava dileme oko tehničkog pregleda vozila!

Načelnik Uprave saobraćajne policije Nebojša Arsov saopštio je danas, povodom brojnih primera vraćanja automobila sa tehničkog pregleda, da nije tačno da nisu dozvoljena nikakva oštećenja i ukazao na to da "oštećenja koja ne utiču na bezbednost vozila nisu razlog da ono bude okarakterisano kao neispravno".

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Arsov je, kako je saoptšio MUP, istakao da površinska korozija nije razlog da vozilo bude tretirano kao tehnički neispravno, ali da na šasiji vozila, odnosno na nosećim delovima karoserije i podu vozila nije dozvoljena dubinska korozija niti korozija koja je izazvala rupu.

Načelnik Uprave saobraćajne policije je objasnio da su prema kriterijumima koje propisuje novi Pravilnikom o tehničkom pregledu vozila, koji je se primenjuje od 5. jula ove godine, dozvoljena manja oštećenja na vozilu, koja ne utiču na bezbednost saobraćaja, poput ogrebotine, ulegnuća nastalih pri parkiranju vozila, nedostatak bočne lajsne, naprsline na prednjim i zadnjim farovima.

Šta su veća, a šta manja oštećenja

- Nisu dozvoljena veća mehanička oštećenja karoserije, šasije, poda, nadgradnje, kabine - rekao je Arsov.

Prema njegovim rečima, ni manje oštećenje vetrobranskog stakla nije razlog da on bude okarakterisano kao neispravno.

Međutim, kako je naveo, ukoliko na vetrobranskom staklu postoji više manjih ili većih oštećenja, koja utiču na normalnu vidljivost vozača, onda se smatra neispravnim.

Arsov je ukazao da se ispravka pogrešno upisanih podatka o najvećoj dozvoljenoj masi putničkih vozila, kao i utvrđivanje boje vozila u skladu sa novim Pravilnikom obavlja samo u slučaju kada vlasnik menja saobraćajnu dozvolu.

 

Opširnije pročitajte OVDE.

Povezane teme: korozija, tehnički pregled, novi zakon
Ovu vest nije moguće komentarisati.