Rat u Rusiji oko nove „lade 4x4“

Rat u Rusiji oko nove „lade 4x4“

Crtež sa interneta otkriva dizajn nove "lade 4x4" U „Avtovazu“ postoji struja koja želi da nova „lada 4x4“ bude bazirana na „dačiji daster“,... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

ko
Ponedeljak, 30. 01. 2017. 12:07h
neregistrovan korisnik
Imao sam novu produzenu verziju...posle pet godina trula komplet....ali ne vjerujem da je ona lada pravljena u Rusiji,ono je negdje sklapano u nasim krajevima....katastrofa od auta.
Preporuka:
22
6
Odgovori

Prijavi komentar

interesantno
Ponedeljak, 30. 01. 2017. 14:20h
neregistrovan korisnik
@ko : Posle 5 godina trula? Pa trebali ste da kupite neki plasticni dzip, BMW, Toyota....pa nebi bili truli. Salim se, secam se vremena automobila od lima, majstora limara....inace, mrzim i plasticne kese a kamoli plasticne automobile. Mislim da ce Rusi pogresiti sa novom Nivom, i ovakva kakva jeste je odlicna za njihove uslove van velikih gradova. Isto kao sto novi UAZ Patriot ne moze da pridje onima starima koji su bili mali tenkovi. A Rusima potrosnja nije bitna.
Preporuka:
11
17
Odgovori

Prijavi komentar

Srbo
Ponedeljak, 30. 01. 2017. 18:13h
neregistrovan korisnik
@ko : Imali smo Nivu 2006., montirali gas....Auto je katastrofalnog kvaliteta, počeo da truli na sve strane, ispalo suvozačevo sedište, ne znam šta se nije pokvarilo....Definitivno teško smeće, žalost na četiri točka.
Preporuka:
24
5
Odgovori

Prijavi komentar

Vuki
Ponedeljak, 30. 01. 2017. 14:28h
neregistrovan korisnik
Znaju Rusi, šta rade..
Preporuka:
8
18
Odgovori

Prijavi komentar

aca
Ponedeljak, 30. 01. 2017. 15:06h
neregistrovan korisnik
Ako pokusavate da napravite auto bez reduktora i blokade diferencijala mozetre odustati. Vise bih voleo da Niva ode malo u pravcu Wranglera i da dobije sasiju, klimu i na duzini i gepeku nego da naprave jos jednog mutanta u pokusaju.
Preporuka:
32
3
Odgovori

Prijavi komentar

Dusan
Ponedeljak, 30. 01. 2017. 19:09h
neregistrovan korisnik
Ladu bih prosirio za 10-15 cam i produzio za 20-30 cm i krov digao za 5-8cm,led farovi .Donji deo od prohroma ili aluminijuma .Motor dizel od 1900 kubika snage 120-140Ks.Ostavio 3 vrata s tim sto bi sa ovim prosirenjem mogli da sednu i malo gabaritneije osobe i da stane vise stvari.Sve ostalo bih ostavio po starom
Preporuka:
16
13
Odgovori

Prijavi komentar

still-dre
Utorak, 31. 01. 2017. 12:31h
neregistrovan korisnik
Realno,mnogo bolje bi bilo da se poboljsa mehanika,zavrsna obrada,enterijer,limarija ...da se stvarno napravi kvalitetan i izdrzljiv automobil po razumnoj ceni a to kakvog ce dizajna biti novi primerak,mislim da je klasicnom kupcu nive potpuno nebitno.
Preporuka:
18
0
Odgovori

Prijavi komentar

Dik
Utorak, 31. 01. 2017. 12:43h
neregistrovan korisnik
...ko je vozio taljige ni Lada mu neće teško pasti...
Preporuka:
2
8
Odgovori

Prijavi komentar

VRC-iz-Perecburga
Utorak, 31. 01. 2017. 14:54h
neregistrovan korisnik
Hahaha, a grad u kome se pravi lada se zove Toljati, po Palmiru Toljatiju, italijanskom komunisti. Rusi su komplet opremu za pravljenje prvih Lada dobili od Italijana, tačnije liniju za FIAT 124, pa su onda tako i nazvali grad. Svi troprostorni modeli Lade su zasnovani na FIAT platforni, a oni koji nisu, kao Samara, su bili teški očaj. Eto to vam je Lada, ruski proizvod. Uostalom, kad bi Lada bila dobra, sada bi imali u Francuskoj Ladu koja pravi Renoa, a ne obrnuto.
Preporuka:
6
9
Odgovori

Prijavi komentar

Gagi
Utorak, 31. 01. 2017. 17:10h
neregistrovan korisnik
@VRC-iz-Perecburga : Da, Toljati je grad nazvan po Italjianu i nastao je oko fabrike, ali prve "Lade", model 2101, se u mnogo detalja razlikuju od izvornog FIAT-a 124 jer su ih Rusi na ispuitivanjima bukvalno pocepali, pa Italijanima poslali spisak onoga šta treba promeniti, dug k'o vinska karta u Skadarliji. I tako, razlike između dva pomenuta automobila su opisana ovde: http://totalcarmagazine.com/classicandbeloved/2014/04/29/fiat_124_vs_lada_s higuli_1200/ I Rusi od Italijana nisu ništa dobili, već fino platili u čvrstoj valuti. Ali treba da se zna da je "Renault" 16 takođe bio kandidat da postane prva "Lada", ali malo zbog politike i malo zbog njegove za Ruse nekonvencionalne konstrukcije, to se nije dogodilo. Takođe, nije istina da su sve troprostorne (iliti sedani) "Lade" FIAT-ove konstrukcije; eto ti modeli 21099/2115, 2110/2170, 1118, 2180 i 2190 - nemaju veze sa FIAT-ima. Ali da napišem nešto o novoj "Nivi" što je jedino izvesno: biće to automobil sa petoro vrata, a trovratna varijanta nije izvesna.
Preporuka:
5
1
Odgovori

Prijavi komentar

VRCizPerecburga
Sreda, 01. 02. 2017. 00:06h
neregistrovan korisnik
@Gagi : U tom članku piše da su sva unapređenja koja je FIAT dao Ladi ubrzo ugrađena i u novog FIAT 124, a takođe piše i da je kvalitet Lada jako varirao, u zavisnosti od raspoloženja u fabrici; da FIAT bolje leži na putu i konačno, piše da su Italijani dali rusima ohoho kredit da bi ovi pokrenuli proizvodnju. Naravno, FIAT je brže-bolje napredovao i napravio nove modele, počevši sa 132 a kockasta Lada se terala godinama...
Preporuka:
0
1
Odgovori

Prijavi komentar

Gagi
Sreda, 01. 02. 2017. 12:50h
neregistrovan korisnik
@VRCizPerecburga : To ja i tvrdim – Italijani su Sovjetima predložili originalnu 124-ku, ovi je sa’ranili na ispitivanjima i inicirali niz izmena koje su uvedene na prvoj "Ladi" 2101. I oduvek se znalo da su "Lade" proizvedene u utorak od podneva, sredu i četvrtak kvalitetnije od onih proizvedenih od onih proizvedenih u ponedeljak (radnici mamurni) i u petak (radnici već "u’vatili gas" za vikend). :))) A kredit (ili krediti, pošto je oprema i mašine za novu fabriku kupovano i iz zapadne Evrope i iz zemalja SEV-a; stučeno u to 4-5 milijardi tadašnjih rubalja) je svejedno nešto što mora da se plati. Ali meni se čini da je porodično stablo FIAT-ovih automobila drugačije: koliko ja kapiram, FIAT 1300/1500 se razdvojio u dva modela. Prvi je bio jeftiniji i manji 124, pa posle nje je došla 131-ca, a posle nje "Regata" sa prednjim pogonom, ali to je već druga priča. Drugi je skuplji i veći 125, pa posle nje je došla 132-ka, pa "Arđenta", pa "Kroma" i to je već doba kada je prednji pogon mejnstrim rešenje. Kod "Lade" to išlo drugačije: hteli su da i oni imaju standard i luks model i Italijani su im ponudili 124-ku i 125-cu, ali su Sovjeti odbacili 125-cu, pa napravili model 2103 i nedugo potom 2106. Sa ’80-im su došli unapređeni modeli 2105 (standard) i 2107 (luks), koje su se, zajedno sa karavan verzijom 2104 (nasledila stari karavan 2102), kao najjeftiniji automobili na tržištu (4-4,5 k evra) vukli do 2012. godine. Kakogod, sve to je, barem meni, zanimljiva istorija.
Preporuka:
4
0
Odgovori

Prijavi komentar

kiza
Sreda, 01. 02. 2017. 07:53h
neregistrovan korisnik
ja ruse na kapiram, prave azdaje sa 6x6 i 8x8 pogonom, dizel gorivo koje ne mrzne na minus 70, kosmicke brodove, a ne mogu da naprave putnicki auto da valja. Ne kazem da ne umeju da naprave terensko vozilo, niva je vrh po tom pitanju, ali kanta po kvalitetu bre. Jel treba da vucem ceo Woby Haus u gepeku???
Preporuka:
14
1
Odgovori