Gorive ćelije uzvraćaju udarac

Gorive ćelije uzvraćaju udarac

Na listi osnivača "Vodonikovog saveta" su, između ostalih: "BMW grupa", Dajmler, Honda, Hjundai, Kavasaki, Šel, Total i Tojota, koja ulaže velike napore... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

Vuki
Subota, 21. 01. 2017. 11:40h
neregistrovan korisnik
Dobro je ovo, ali struja je struja..
Preporuka:
3
9
Odgovori

Prijavi komentar

Miroslav
Subota, 21. 01. 2017. 20:10h
neregistrovan korisnik
@Vuki : Fuel Cells prave struju, one su zamena za baterije
Preporuka:
10
0
Odgovori

Prijavi komentar

Elektrovozac
Utorak, 24. 01. 2017. 05:19h
neregistrovan korisnik
@Miroslav : Nisu baš zamena za baterije jer nemaju dovoljno snage za velika opterećenja. Zbog toga sd koriste kao kontinualni punjači baterije (jeste, imaju i bateriju) iz koje mogu da privremeno povuku i više nego što ćelije mogu da daju.
Preporuka:
1
1
Odgovori

Prijavi komentar

Elektrovozac
Nedelja, 22. 01. 2017. 07:07h
neregistrovan korisnik
Ta tehnologija je đubre neopevano. Samo naftaši vide prednost u tome što mogu da nastave da deru. 1. Vodonik je vrlo skup, proces daleko manje efikasan nego sa klasičnim električnim kolima sa baterijama. Zbog toga će UVEK biti daleko skuplji. 2. Zbog iste te neefikasnosti a i zbog toga kako hoće da ga proizvode nije ekološki. 3. Ćelije su slabe pa je i dalje potrebna pozamašna baterija. 4. Pumpi nema nigde a užasno su skupe. Nasuprot tome utičnica ima svuda a možete i sami napraviti struju gde hoćete. 5. Rezervoar je bomba koja može da raznese blok. Jeste, kažu da hoće da ga prave kvalitetno, ali je lako namerno pokvariti taj kvalitet i napraviti bombu. 6. Jedna od najboljih stvari sa električnim kolima je ta što ne gubite život na odlaske i smrzavanje/kuvanje na pumpama već se sve "desi samo" dok vi živite svoj život, auto je svako jutro spreman.
Preporuka:
6
4
Odgovori

Prijavi komentar

MarkoNS
Nedelja, 22. 01. 2017. 15:53h
neregistrovan korisnik
@Elektrovozac : Sve si lepo objasnio a ja bi dodao jos sledece: Ovo sa naftnim kompanijama samo potvrdjuje ono sto vec godinama tvrdim kada je u pitanju vodonin, a to je da se on gura kako bi se zadrzao isti koncept koji i danas vazi kod fosilnih goriva. Kad se sipa na pumpi onda ide akciza, porez, dranje koze od strane monopolske kompanije koja pravi vodonik, ucenjivanje od strane one drzave koja je u stanju da vodonik proizvede, itd. Ja cu cim cena struje poraste zbog vece potrosnje od strane EV-a ugraditi na krov kuce solarne panele koji bi vec sada zadovoljili sve moje potrebe za elektricnom energijom i to me nece kostati vise od 10000 eura. Sa vodonikom to nije moguce. Uvesce drzava neke dodatne poreze na nekoj drugoj strani kako bi nadoknadila gubitak ali to ne znaci da zbog toga treba da se okrenemo opciji koja je po svojoj prirodi daleko losija
Preporuka:
6
2
Odgovori

Prijavi komentar

Elektrovozac
Ponedeljak, 23. 01. 2017. 02:38h
neregistrovan korisnik
@MarkoNS : Upravo tako!
Preporuka:
3
2
Odgovori

Prijavi komentar

Marko
Nedelja, 22. 01. 2017. 12:03h
neregistrovan korisnik
Ovo je dobra alternativa benzinu i nafti ali ipak ima nedostatke. Benzin se može natočiti u kanticu i odneti do auta, vodonik je pod pritiskom pa ne može. Benzin eksplodira kada se zapali, ali vodonik je mnogo jači i destruktivniji. Infrastruktura će morati da se razvije, naravno prvo u razvijenim zemljama, pa tek onda u nerazvijenim i na samom kraju u naprednim, tako da ćemo se načekati. I konačno, te ćelije se zovu Fuel Cells, odnosno gorivne ćelije. One ne gore nego samo izvlače elektricitet iz procesa dobijanja vode od vodonika a nusproizvod je voda.
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

Bungi
Sreda, 25. 01. 2017. 11:22h
neregistrovan korisnik
Automobile na fosilna goriva će kad tad zamijeniti električni automobili.Koja će opcija pobijediti(baterije ili gorive ćelije) pokazaće vrijeme.Lično mislim da su "baterije" praktičnija varijanta.
Preporuka:
1
0
Odgovori