Da li elektronska "ručna" radi tokom vožnje?

Da li elektronska "ručna" radi tokom vožnje?

Jednostavno, ako ne čuješ na koji zub je zakačila, kao da i nije podignuta! Savremene elektronske parking-kočnice automatski obavljaju brojne funkcije, a sve u smislu obezbeđivanja... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

Toplica
Sreda, 18. 01. 2017. 19:25h
neregistrovan korisnik
Preko deset godina je nisam koristio, samo stavim u pe i zdravo djaci.
Preporuka:
3
5
Odgovori

Prijavi komentar

Slavisa
Sreda, 18. 01. 2017. 21:02h
neregistrovan korisnik
"Action required" - Isto tako piše i na LCD ekranu mog Juga 45 kada povučem električnu parking kočnicu, ha, ha :)
Preporuka:
8
4
Odgovori

Prijavi komentar

Gagi
Sreda, 18. 01. 2017. 21:16h
neregistrovan korisnik
To je prvo što sam isprobao na mojoj Astrici. Čisto da znam šta će se desiti ako je slučajno povučem u vožnji :D
Preporuka:
3
4
Odgovori

Prijavi komentar

Aca
Sreda, 18. 01. 2017. 21:47h
neregistrovan korisnik
Ja probao na mom Pasatu b7, nista se ne desava...
Preporuka:
3
3
Odgovori

Prijavi komentar

Srdjan
Petak, 20. 01. 2017. 11:00h
neregistrovan korisnik
@Aca : Na Pasatu ionako ne radi nikako. :)
Preporuka:
0
0
Odgovori

Prijavi komentar

Vuki
Četvrtak, 19. 01. 2017. 06:02h
neregistrovan korisnik
Kod nas na polovnjacima, i radi i ne radi..
Preporuka:
5
2
Odgovori

Prijavi komentar

milos
Četvrtak, 19. 01. 2017. 10:34h
neregistrovan korisnik
Mene zanima sta se desava sa el kocnicom kad se na debelom minusu ostavi povucena, obicna ce da zaledi i blokira a ova?
Preporuka:
3
6
Odgovori

Prijavi komentar

Nemezis
Četvrtak, 19. 01. 2017. 12:51h
neregistrovan korisnik
@milos : Moj Passat B6 je ima. Na minusu je radila besprekorno, kad god parkiram auto uključim je, bez obzira ostavio ga u brzini ili ne, jednostavno tome služi. Ljudi češto sugerišu (bar za ovaj model automobila) da se ne koristi često jer su el. motori koji je pokreću skupi za zamenu u slučaju kvara. E sad, moja logika je da ako nešto ne koristiš, takva vrsta "konzervacije" mehanizam sigurno neće sačuvati od kvara, samo će prašina, blato i ko zna šta još verovatno uticati da brže strada a kad ti zaista zatreba nećeš ni znati da ne funkcioniše, pa će ti samim tim problem biti još veći.
Preporuka:
6
2
Odgovori

Prijavi komentar

Boris
Četvrtak, 19. 01. 2017. 13:38h
neregistrovan korisnik
@milos : Uvek su me oduševljavali ovakvi komentari. Proizvođači ugrađuju ručne kočnice, kao jedan od sigurnosnih sistema, a srbi ga štede - da ne zaledi/zapeče. Valjda su to iskustvo imali na onim tehnoliški naprednim jugićima. Već godinama potežem ručnu i na -20 pa nemam problema sa njom.
Preporuka:
10
1
Odgovori

Prijavi komentar

Luigi
Četvrtak, 19. 01. 2017. 21:05h
neregistrovan korisnik
U Citroenu se kocnica aktivira i deaktivira sama, nema potrebe za pritiskanjem OSIM ako je ne ukljucis rucno. Tad je i iskljucivanje rucno> Elem, odvalio mi je klinja u perionici, kaze - "pa, na Audiju ide na gore"
Preporuka:
2
1
Odgovori