"Golf 8" stiže krajem 2018.
I, dok čekamo četvrtak i redizajnirani „golf VII“, trenutak je da se pozabavimo tržištem kompaktnih automobila i modelima koji nas očekuju u narednih nekoliko godina. Već od januara u salonima će se pojaviti osveženi „seat leon“, dok do marta i Sajma automobila u Beogradu stižu i nove generacije „hjundaija i30“ i „honde sivik“.
Takođe, očekuje se i da će Ford početkom naredne godine predstaviti i novi „fokus“ koji će biti do 50 kilograma lakši od aktuelnog modela i ponudiće se u više verzija karoserije. Za mart i Salon automobila u Ženevi trebalo bi da bude spreman i redizajnirani „pežo 308“ sa novom rešetkom hladnjaka i većim otvorima za vazduh, ali bez novih motora.
Nova generacija „audija A3“ bi trebalo da otvori 2018. godinu, s tim što će verzija sa troja vrata biti izbačena iz ponude. Audi u stopu prati Sitroen sa novim „C4“ koji će koristiti EMP2 platformu i biće 150 kilograma lakši od prethodnika. Takođe, novi „sitroen C4“ će dobiti i viši klirens, bolje upravljanje, zaštitene panela na karoseriji, duže međuosovinsko rastojanje i novi 1,5-litarski BlueHDI motor sa 130 KS. Alfa Romeo će sredinom 2018. godine predstaviti potpuno novu „gulijetu“ sa pogonom na zadnjoj osovini, a najavljena je i karavanska verzija.
Očekuje se i da će BMW porodicu „serija 2“ proširiti kompaktnom „GT“ verzijom sa krosover elementima. Grubo rečeno, ovo će biti mešavina klasičnog kompakta, kupea sa četvora vrata i „šuting brejka“. U proleće 2018. godine stiže i novi „mercedes A-klase“, koji bi trebalo da eliminiše poznate ranjivosti: Više prostora na zadnjim sedištima, bolju preglednost, veći prtljažnik i kvalitetnije materijale u kabini. Plag-in verzija bi trebalo da ima autonomiju u E-režimu do 100 kilometara.
Krajem 2018. godine stižemo i do nove, osme generacije „folksvagen golfa“, koja će biti između 35 i 70 kilograma lakša od aktuelnog modela. Takođe, novi „golf“ će biti prostraniji, praktičniji, sa novom i efikasnijom ponudom motora, a potpuno će biti izmenjen i kokpit, sa tehnologijom kontrole gestovima i novim infotejment sistemom.
„GTI“ i „R“ verzije će se i dalje proizvoditi, ali ne i plag-in i elektirčni „golf“, koje će od 2020. godine zameniti novi model „NUVe“. REcimo, običan „GTI“ bi trebalo da ima 265 KS, „GTI performans“ verzija oko 300 KS a „GTI klabsport“ 326 KS.
Što se 2019. tiče, godinu bi trebalo da obeleži nova generacija „BMW-a serije 1“ sa prednjim pogonom, benzinskim i dizel motorima sa 3 i 4 cilindara i prostranijom kabinom. Električna verzija nije planirana. U isto vreme biće predstavljen i novi „mercedes CLA“ i „seat leon“, dok će Škoda predstaviti novu generaciju „rapida“ koja, osim imena, neće imati dodirnih tačaka sa aktuelnim modelom.
Poslednji komentari
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"
Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»
Petak, 11. 11. 2016. 15:16h
Petak, 11. 11. 2016. 15:02h
Četvrtak, 10. 11. 2016. 17:37h
Četvrtak, 10. 11. 2016. 10:51h
Četvrtak, 10. 11. 2016. 08:13h