Tojota u Srbiji daje subvencije za kupovinu hibrida

Srbija je već godinama na samom dnu kada je u pitanju prodaja takozvanih ekoloških automobila. Iako Evropa insistira da ulažemo u zaštitu životne sredine, država jednostavno ne razmišlja u pravcu popularizacije hibridnih i električnih vozila.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Tojota je od 1997. godine i prve generacije "prijusa" (na fotografiji je aktuelni "prijus") do danas prodala više od devet miliona hibridnih automobila

Istina, pre pet godina je postojala državna subvencija koja je stimulisala kupovinu automobila koji emituju manje od 100 grama CO2 po kilometru. Država je kupcima davala, odnosno vraćala 100.000 dinara po automobilu ali je program iznenada obustavljen. Ostala su dugovanja prema kupcima i uvoznicima, koja ni dan danas nisu regulisana. Od tada je čitava priča samo „mrtvo slovo na papiru“ i sada je već očigledno da Srbiju ova tema ne zanima jer ne može (dovoljno) da puni državnu kasu.

 

Zato je rešavanje problema ostavljeno uvoznicima a prvi konkretan potez je povukla Tojota koja sve hibridne modele subvencioniše iznosom do 3.000 evra. Japanski brend je na srpskom tržištu uvela „Tojota eko subvenciju“, čiji iznos zavisi od izabranog modela. Za „jaris hibrid“ subvencija iznosi 1.000 evra, za hibridne verzije modela „RAV4“ i „prijus“ iznosi 2.000 evra, dok za modele „auris“ i „auris TS“ subvencija iznosi 3.000 evra.

Povezane teme: Tojota, Hibridi, tojota jaris hibrid, Rav4, Auris

Poslednji komentari

Zoran
Četvrtak, 14. 07. 2016. 05:34h
neregistrovan korisnik
Moguce. To mi rekao i taksista na Mehnetnu sad kad sam bio. Kaze isplati se ali je odrzavanje skupo. Sad, moguce da se njemu ispalti, a kako bi bilo obicnim ljudima, ne znam. Plus on ima samo elektricnu Tojotu. Hvali neki Ford elektricni, ali kaze nema vise da se kupi. Niko Teslu ne pominje za posao. To je bio moj prvi susret sa elektricnim autom. Sve je bilo u redu dok nije stao na semaforu. Ja na zadnjem sedistu. Ama nesto mi mnogo tih. I malo po malo...pronadjem da je elektricni i pocne prica. Inace kad ide nema nikakve razlike, drce gume.
Bungi
Utorak, 12. 07. 2016. 08:08h
neregistrovan korisnik
Srbija nema nikakvu politiku subvencionisanja ekoloških vozila.Za kupovinu hibrida ne daju subvenciju kao ni za kupovinu električnih vozila.Električna vozila bi se morala registrovati po najmanjoj mogućoj kubikaži,naplata parkinga za el. automobile bi morala biti besplatna kao i naplata putarine.Kod samogradnje el.automobila besmislena je odredba da je potrebno pribaviti saglasnost proizvođača za prepravku.?Koji proizvođač će dati saglasnost da mu neko prepravlja automobil,halo ljudi.???Politika akciza na naftne derivate je katastrofalna!Akcizu na autoplin i CNG je potrebno prebaciti na benzin i dizel sa po 1/2 čime bi ova ekološka goriva bila oslobođena akciza.Atest na ugradnju autogas/CNG uređaja bi morala da subvencioniše država u 100% iznosu.Ova republika ne misli ni za 3 dana unapred,samo za danas.Kako da što više i što brže opljačka svoje vozače(građane) besmisleno visokim i nelogičnim nametima!
u-Picchu-Machu-da-ide-sve
Utorak, 12. 07. 2016. 00:22h
neregistrovan korisnik
Hybrid i Full electric car se može u Srbiji registrovati? Pitam, jer ipak nismo u srcu Evrope, nego tamo negde na obroncima Machu Picchu.
mika
Ponedeljak, 11. 07. 2016. 22:31h
neregistrovan korisnik
hibrid je dobar samo dok je relativno nov, kasnije je odrzavanje papreno...
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»