VW neće da otkupi modele sa 3.0 TDI motorom!

VW neće da otkupi modele sa 3.0 TDI motorom!

Nemački proizvođač je najavio da će snositi troškove od 10 milijardi dolara za otkup 475.000 automobila u SAD koji koriste 2.0 TDI motore, ali da će vlasnici modela sa 3.0 TDI motorima... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

deki
Petak, 01. 07. 2016. 14:11h
neregistrovan korisnik
Ljubitelji folkswagena sada mogu da vide koji je prevarant njihov omiljeni brend, prvo prodaje papreno skupe automobili što automatski znači da kvalitet izrade i ugradjenih komponenti nije na potrebnom nivou u smislu odnos cena-kvalitet, čim se ostvaruje toliko enormno veliki profit, 10 milijardi dolara kao trošak može da podnese onaj ko ostvaruje samo ogromne profite u smislu uloženog u proizvod i maloprodajne cene (jasno je da uprošteno gledano, ta razlika predstavlja profit). 10 milijardi evra je vrednost 500000 automobila, a to je otprilike 5% godišnje proizvodnje čitave VW grupe. A koliki su licemeri, sada već znaju da na motoru 3.0 to može lakše da se popravi jer je uredjaj kojim su varali, lakše prepraviti na tim vozila, šta reći...
Preporuka:
39
43
Odgovori

Prijavi komentar

Opusti-se-malo-
Petak, 01. 07. 2016. 14:34h
neregistrovan korisnik
@deki : Prijatelju gledaj svoja posla i u svoje dvoriste, vozi sta mislis da je ok za tebe, mani se drugih ljudi, pusti da drugi zive svoj zivot i nek svako bira sta zeli i sta odgovara njegovom dzepu. Ima toliko lepih stvari u zivotu kojima bi se mogao posvetiti, umesto sto trujes ovakvim komentarima......da se razumemo, nisi jedini sa ovakavim komentarima.... ima vas puno... zapenili ste Francuska, Nemacka, Italijanska, Jpanska, ..... ko trosi manje, sta je kavlitetnije, sta brze .... bla bla bla... i svi eksperti....prazna prica...... kao sto rekoh kupi sta mislis da je ok za tebe i uzivaj u tome.... sedi u auto i povezi prijatelje na pice ili sladoled i uzivaj, a ne ovde da gubis vreme na nebuloze i beskorisno pametovanje..... budi malo pozitivan :) IZ NJABOLJE NAMERE :)
Preporuka:
65
21
Odgovori

Prijavi komentar

Driver
Petak, 01. 07. 2016. 14:57h
neregistrovan korisnik
@Opusti-se-malo- : E ne da si mu reko svaka ti cast. Na zalost ima mnogo takvih ljudi u danasnje vreme. Nemaju sta da rade u zivotu izgleda. Nasli oni da pricaju da ne valja VW, jedan od najboljih i svakako najpozeljnijih automobilskih brendova na svetu!
Preporuka:
47
36
Odgovori

Prijavi komentar

Deki
Petak, 01. 07. 2016. 18:15h
neregistrovan korisnik
@Opusti-se-malo- : Ma ok, mada i ti realno isto tako gubis vreme pokusavajuci da mi odgovoris.U pravu si i da ima mnogo drugih stvari u zivotu, ali nazalost moj zivotni poziv je takav da sam preko 30 godina u autoindustriji.Inace ne bavim se prodajom automobila, i ne propagiram za i protiv, i svakako ljudi treba da kupuju prema licnom izboru, zelji i afinitetu, cak sta vise vozim nemacki auto, ali jednog drugog brenda.Moja zelja je samo da prokomentarisem licemerje tako velikog proizvodjaca i nejednak odnos prema kupcima i to takodje iz najbolje namere.I naravno samo opusteno i bez nervoze...
Preporuka:
29
40
Odgovori

Prijavi komentar

Vozac
Petak, 01. 07. 2016. 15:10h
neregistrovan korisnik
@deki : Deki je u pravu. Ne radi se o tome da zeli da nipodastava, vec je rekao sustinu. Ja sam vozac VW. I dobro znam o cemu Deki prica. Ovlasceni VW je papreno skup, i to je politika korporacije. Originalni delovi su precenjeni, a ovlasceni servisi nekompetentni. Kada prodaju auto, zele kupca i da vezu kako bi i dalje profitirali od proizvoda. Pri tome po nerealno visokim cenama, koje ne odgovaraju odnosu cena/kvalitet. Ovo sto im se desava je zasluzeno, jer brate previse su poleteli. Ne moze se prevarom osigurati rast magine profita, kako bi rastom cene akcije i dividendama eksponencijalno profitirali. Meine je licno do sada u slucaju mog vozila dosla "skuplja pita nego tepsija".
Preporuka:
44
42
Odgovori

Prijavi komentar

z
Subota, 02. 07. 2016. 12:18h
neregistrovan korisnik
@Vozac : To sto si napisao vazi za svaki bred a ne samo vw. Ovlasceni servis je svugde skup. Radni sat ovlascenog servisa u nekim zemljama ide i preko 200e pa ti vidi. Sta mislis da jedna kia daje 7 godina garancije zato sto je ultra kvalitetna, ne nego da bi zadrzao garanciju moras 7 godina sve da radis kod njih po 2-3 puta vecoj ceni pa im se tako isplati da zamene po neki deo u garanciji besplatno. Ni jedan proizvodjac se ne odrice tog profita, nije tu vw poseban. U mnogim ovlascenim sarvisima ljudi placaju litar motornog ulja po 20-30e pod izgovorom da je to specijalno fabricko samo za taj motor, dok neki Castrol,Mobil,Motul po standardu za taj motor kosta 10-15e, ovlasceni servis je uvek bio sisanje i bice nezavisno od znaka na haubi.
Preporuka:
44
7
Odgovori

Prijavi komentar

sasa
Subota, 02. 07. 2016. 12:34h
neregistrovan korisnik
@Vozac : VW je oduvek bio precenjen, i kao nov, i kao polovnjak. To svi iskreni ljudi priznaju, koji su ga vozili, a nisu optereceni znackom. Jednostavno, cena- kvalitet je 0. Na marketingu im skidam kapu, uspeli su da nasamare ljude. Ne kazem da je VW los auto, bas naprotiv, ali jednostavno ne pruza nista vise nego npr. Ford, Opel itd.
Preporuka:
23
39
Odgovori

Prijavi komentar

Matori
Subota, 02. 07. 2016. 17:55h
neregistrovan korisnik
@Vozac : Naravno da nije u pravu. Nas narod je zaostao i nema pojma o automobilima! Verovatno niko od vas nije imao VW ili je imao neki stari polo. Da ste ga imali ne bi pricali ovakve gluposti. Taj brend rastura poslednjih godina i postao je br.1 u svetu a naivcine misle da su samo oni ti koji varaju...
Preporuka:
38
14
Odgovori

Prijavi komentar

Marko
Ponedeljak, 04. 07. 2016. 14:50h
neregistrovan korisnik
@Matori : Sve ovo sto ovde procitas je posledica toga sto VW-a komentarisu ljudi koji voze punta i dacie. Toliko o tome. Inace apsolutno si u pravu!
Preporuka:
22
6
Odgovori

Prijavi komentar

Sasa
Ponedeljak, 04. 07. 2016. 12:34h
neregistrovan korisnik
@Vozac : Svi to isto rade. Pogledajte cene rez.delova za skodu, renoa, citroena, opela, mercedesa.... Neverovatno skupa roba koja ne vredi ni pola cene.
Preporuka:
21
1
Odgovori

Prijavi komentar

kiki
Petak, 01. 07. 2016. 21:37h
neregistrovan korisnik
@deki : Ja kazem ljudima da mecka S klase na gomili vredi 5000 evra u materijalu. Ostalo je brend. A jugo 2000 na gomili. Ostalo je bio brend.
Preporuka:
16
44
Odgovori

Prijavi komentar

z
Subota, 02. 07. 2016. 11:29h
neregistrovan korisnik
@kiki : Ne lupaj leba ti. Snas li koja kolicina elektronike postoji u s klasi, pa samo zice vrede 5000evra. Pogon u kome se pravi koji kosta mozda milijardu evra nije pao sa marsa nego mora da se amortizuje a o broju radnih sati da bi se dobio finalni proizvod da ne govorimo. Zaradu imaju prilicno svakako ali da nesto sto prodaju za 100 000e mogu napraviti za 5000 je cista glupost.
Preporuka:
49
5
Odgovori

Prijavi komentar

z
Subota, 02. 07. 2016. 12:05h
neregistrovan korisnik
@deki : Tvoj komentar bi mozda i imao neke veze sa mozgom da vw nije najveci proizvodjac na svetu koji uz toyotu prodaje najvise vozila, da ne prave kvalitetna vozila ne da nebi bili najveci proizvodjac vec ne bi postojali uopste u uslovima nikad jace konkurencije. Sto se tice kvaliteta na raznim listama pouzdanosti i kvarova vw je medju najboljima a prednjace japanski proizvodjaci ali samo u kombinaciji sa benzinskim motorima. Tek logika tipa "mogu da plate veliku ostetu to znaci da imaju veliki profit jer prave lose automobile" ti je smesna. Pa znas li koliko je vw prodao vozila u zadnjih 30 godina? 10milijardi je za njih nista a da ne govorimo o tome da mogu da uzmu kakav hoce kredit pod uslovima kakve zele. Sto se tice prevara sa izduvnim gasovima, ubedjen sam da varaju svi a vw je uhvacen iz ko zna kojih razloga koji i ne moraju da imaju veze sa ekologijom, jednostavna logika, vw koristi sisteme za ubrizgavanje i ostale komponente za reciklazu gasova itd slicne ili iste (isti dobavljaci bosch,simens,denso,delfi..) kao i ostali prozvodjaci dako da su sanse male da su ostali cistiji vec izgleda bolje varaju. Inace nisam fan vw-a niti cu biti (volim japance) vec sam samo realan.
Preporuka:
40
13
Odgovori

Prijavi komentar

Vozac
Ponedeljak, 04. 07. 2016. 09:09h
neregistrovan korisnik
@z : Gospodine Z, nema potrebe za vredjanjem. Mi ovde argumentovano raspravljamo. Objektivno, vas komentar (sto se tice strucnog dela) je ok. Na zalost, moram da konstatujem da niste realni. Kod danasnjih proizvodjaca, kompletan izbor materijala, sistem kontrole kvaliteta, itd. je orijentisan na minimizaciju troskova proizvodnje -> povecanje operativnog profita. A nas narod bi na to rekao:"Sto ne platis na drumu, platices na cupriji". Znaci ukupni gubitnik u ovom slucaju je KVALITET. A to VW-a (a i druge proizvodjace) posebno ne tangira, jer ce to da amortizuju kroz servise i rezervne delove. I ne verujte "raznim listama pouzdanosti". Relevantne su samo liste reparatura u ovlascenim servisima. A to kriju proizvodjaci kao zmija noge. Te Vase liste su samo reklame raznih lobija. Kao vozaci, vi i ja smo na istoj strani. Pa stavite samo troskove koje ste dali u zadnjih 5 godina za vase vozilo. Budite realni prvo prema samom sebi, pa onda i drugima.
Preporuka:
8
19
Odgovori

Prijavi komentar

axle
Petak, 01. 07. 2016. 14:36h
neregistrovan korisnik
Ne bih ga ni ja (ot)kupio, ko bi mu plaćao registraciju u zemlji Srbiji...
Preporuka:
4
40
Odgovori

Prijavi komentar

z
Subota, 02. 07. 2016. 14:58h
neregistrovan korisnik
@axle : Ja vozim relativno skroman auto od 1800kubika i godisnji troskovi- odrzavanje,gorivo,registracija,pranje kosta oko 2000e tako da taj deo poreza preko 2000cm3 i nije tolika stavka kada se pogledaju ostali troskovi voznje i kome je najveca muka i trosak oko auta registracija taj treba da vozi bicikl ili trotinet.
Preporuka:
25
5
Odgovori

Prijavi komentar

Realno
Petak, 01. 07. 2016. 14:54h
neregistrovan korisnik
To je vrhunski motor! Rado bi ga vozio.
Preporuka:
40
18
Odgovori

Prijavi komentar

Goran
Subota, 02. 07. 2016. 01:02h
neregistrovan korisnik
Neko je spomenuo da su ovlašćeni servisi skupi,nije što su skupi nego nepošteni da ne kažem gore ime.Meni je autokomerc dijagnostikovao da mi je crkla pumpa i to je kostalo 120 000,naravno da nisam pristao i otišao u neovlašceni servis gde su utvrdili da je samo jedna dizna otisla a nju sam kupio u pola cene od čoveka koji radi u ovlašćenom tom servisu a Vi se pitajte da li su i Vaše dizne koje su zamenjene "na papiru" kod ovlašćenog servisera stvarno zamenjene?
Preporuka:
19
0
Odgovori

Prijavi komentar

Vozac
Ponedeljak, 04. 07. 2016. 09:11h
neregistrovan korisnik
@Goran : E moj Gorane, to su nase "lokalne specijalnosti" i polje expertize.
Preporuka:
4
0
Odgovori