Folksvagen - kraj za TDI motore!

Folksvagen - kraj za TDI motore!

Pretpostavlja se da će VW prvo krenuti sa „povlačenjem“ TDI motora iz Severne Amerike gde će 2020. godine na snazi biti strogi propisi o emisiji štetnih gasova. Ispostavilo... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

Lexus
Petak, 24. 06. 2016. 10:54h
neregistrovan korisnik
Hvala bogu da su jednom svatili Xazari, da se ne moze cel zivot manipulirate,zasto te problema nema Toyota?
Preporuka:
50
52
Odgovori

Prijavi komentar

Dragan
Petak, 24. 06. 2016. 12:13h
neregistrovan korisnik
@Lexus : Šta je pisac hteo da kaže?
Preporuka:
60
21
Odgovori

Prijavi komentar

Volvo
Petak, 24. 06. 2016. 15:45h
neregistrovan korisnik
@Lexus : Ajde bre ne smaraj sa tom japanskom kantom vise.
Preporuka:
30
65
Odgovori

Prijavi komentar

Hahaha
Subota, 25. 06. 2016. 06:42h
neregistrovan korisnik
@Volvo : Lexus kanta. Sad si me lepo nasmejao. Sta ti je zivot, kad jos nismo izasli iz 90tih...
Preporuka:
42
16
Odgovori

Prijavi komentar

Lexus
Subota, 25. 06. 2016. 08:08h
neregistrovan korisnik
@Volvo : Volvo je Traktor Lexus Auto.
Preporuka:
18
28
Odgovori

Prijavi komentar

Ingolstadt
Subota, 25. 06. 2016. 09:52h
neregistrovan korisnik
@Lexus : Taj Lexus je Toyotino nasminkano prase.Dzaba sve,opet je to Toyota.
Preporuka:
22
33
Odgovori

Prijavi komentar

Rs
Nedelja, 26. 06. 2016. 17:19h
neregistrovan korisnik
@Ingolstadt : A sta je audi nego nasminkana skoda...
Preporuka:
35
9
Odgovori

Prijavi komentar

Ne
Nedelja, 26. 06. 2016. 12:44h
neregistrovan korisnik
@Lexus : Volvo je auto koji čuva glavu, uz to pojam kvaliteta, kao i Lexus ( jako mi se dopadaju ti automobili). Ovde je reč o WV krsevima, kojima motoru nisu napredovali (malo su ipak napredivali) 25 godina. Meni je naj gore kad moram da se vozim u gradu iza Audija ili wv-a pa me zapuhnjuju oni crni dimovi i čađ, a to je isto i kod naj novijih modela samo u manjoj meri.
Preporuka:
24
8
Odgovori

Prijavi komentar

Mihajlo
Ponedeljak, 27. 06. 2016. 04:34h
neregistrovan korisnik
@Ne : "crni dimovi i čađ" su mnogo manje stetni od CO2 (koji je nevidljivi gas). Cisto da znas kad te ostavim iza sebe u oblaku dima :)
Preporuka:
6
15
Odgovori

Prijavi komentar

PanicMechanic
Ponedeljak, 27. 06. 2016. 11:48h
neregistrovan korisnik
@Mihajlo : Угљен-диоксид нема везе са загађивањем, нити у било каквој значајном мери утиче на "глобално" загревање" (мисли се на CO2 које производе машине, који је неких 2% од CO2 из природних извора). Дизели избацују чађ, канцерогене материје, и разне отрове које бензинци не избацују. И најчистији дизел мотор много више трује од бензинца са карбуратором...
Preporuka:
7
8
Odgovori

Prijavi komentar

Ne
Ponedeljak, 27. 06. 2016. 11:19h
neregistrovan korisnik
@Ne : Kod vas ima i Co2, čađi i dima koliko hoćeš. Ta grupacija je naj veći zagađivač, jer je nemoguće da svaki Audi ili Vw koji dimi kako kotao ima neku euro normu? Takve automobile koji dime treba posle 5 godina iskljucivati iz saobraćaja. A sto se tice ostavljanja u dimu, nema šanse pogotovu kad vozim decu, ili gledam da obidjem te kotlove, ili skrenem negde.
Preporuka:
13
4
Odgovori

Prijavi komentar

rebro
Petak, 24. 06. 2016. 20:13h
neregistrovan korisnik
@Lexus : Piše se "shvatili".
Preporuka:
10
6
Odgovori

Prijavi komentar

Stanko
Subota, 25. 06. 2016. 11:27h
neregistrovan korisnik
@rebro : A , Ne !! U ovom slucaju - Pisi kao sto Govoris !!
Preporuka:
9
3
Odgovori

Prijavi komentar

Boba
Ponedeljak, 27. 06. 2016. 13:30h
neregistrovan korisnik
@Lexus : Izadjite na autoput pa pogledajte koje automobile koriste ljudi koji dnevno prelaze po 100-200km sto na zapadu nije retkost Kad ukunu subvencije na elektro i hibridne automobile videcete kako ce se smanjiti njihova kupovina. Trenutno ako kupite hybrid/elektro auto u dotsa zemalja nemate porez na dodatu vrednost, porez na koricscenje i imate besplata parking i ulaz u gradove. kad se to ukiune???
Preporuka:
5
3
Odgovori

Prijavi komentar

Darko
Petak, 24. 06. 2016. 11:40h
neregistrovan korisnik
U americi su dizelaši retkost, i to se radi o vrhunskim modelima evropskih proizvođača u poslednjih pet godina tako da kad dođem u Srbiju na odmor doživim slom nerava od malolitarskih dizela i onog štektanja.
Preporuka:
125
103
Odgovori

Prijavi komentar

z
Petak, 24. 06. 2016. 12:50h
neregistrovan korisnik
@Darko : Pa ti onda lepo nemoj ni da dolazis u Srbiju nego uzivaj tamo u zvuku v8 benzinaca u kamionetima od 4t (koji inace ima manje konja nego sto ima 2.0dizel) koji trose 30litara benzina na 100km, jer to je bas onako racionalno. Ali sta ih briga, otimaju naftu po celoj planeti da bi se oni vozili skoro dzabe. Da su njima nase plate i cene goriva vozili bi oni 1.0td sa tri klipa.
Preporuka:
196
102
Odgovori

Prijavi komentar

rebro
Petak, 24. 06. 2016. 20:14h
neregistrovan korisnik
@z : Tomos je za njih!
Preporuka:
25
3
Odgovori

Prijavi komentar

Haha
Subota, 25. 06. 2016. 06:40h
neregistrovan korisnik
@z : Zivis u proslosti. Srbi probudite se, sve vise zaostajemo u svakom smislu te reci.
Preporuka:
13
13
Odgovori

Prijavi komentar

Lexus
Subota, 25. 06. 2016. 08:06h
neregistrovan korisnik
@z : Slazem se sa tobom da USA placka celu planetu za dase vozi dgaba,Ali nisi u pravi da je dizel alternativtiva kad ima benzinca koji trose skoro isto ko i dizel na primer Toyota i kvalitet i zdravje od dizela.Toyota isto pravi Hybrid Koi Nisu puno skupli od drugi Auta zato i su najvise prodani na svetu,edino rade dizela radi konkurencija inace dizel ubije.
Preporuka:
15
18
Odgovori

Prijavi komentar

z
Subota, 25. 06. 2016. 16:18h
neregistrovan korisnik
@Lexus : Ja nigde nisam rekao da je dizel alternativa u buducnosti. Problem dizela je ekoloske prirode a dizeli su jos uvek znatno efikasniji od benzinaca pogotovo u gradu tj trose manje, pogotovo kada su u pitanje tezi automobili.
Preporuka:
15
5
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Subota, 25. 06. 2016. 19:58h
neregistrovan korisnik
@z : Dizel motor ce uvek biti efikasniji od benzinskog, zato sto je dizel kaloricnije gorivo, ali sagoreva sporije, dok benzin ima manju kalorijsku vrednost, ali sagoreva znatno brze.
Preporuka:
11
13
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Nedelja, 26. 06. 2016. 18:02h
neregistrovan korisnik
@Crni : Dizel ima veci stepen iskoriscenja u odnosu na benzince samo zbog vecih temperatura sagorevanja ( η toplotno je oko 0,36 ), to se dobija raznim proracunima a ne na osnovu kalorojske vrednosti goriva !
Preporuka:
13
11
Odgovori

Prijavi komentar

Sale
Ponedeljak, 27. 06. 2016. 11:08h
neregistrovan korisnik
@Dejan : Blizu si ali ovo nije igra pogadjanja, naime da si nekada studirao termodinamiku, stepen korisnosti toplotnih masina sa unutrasnjim sagorevanjem znao bi da je veci stepen efikasnog dejstva kod dizel motora iskljucivo posledica vece kompresije (dva puta veca od benzinskih motora) ali to je cisto teoretski proracun dok se u praksi srecemo sa problemom teskoca osiguravanja kopletnog sagorevanja kod dizel goriva koje je teza frakcija naafte i kao gusce nije podlozno atomizaciji, procesu pod kojim se podrazumeva da svaki atom ugljika i vodonika dobije odgovarajuci broj atoma kisika sto bi dalo potpuno sagorevanje, dakle, dizel motor je teoretski efikasniji ali je to u praksi umanjeno zbog gustine dizela i teskoca da se osigura potpuno sagorevanje.
Preporuka:
42
2
Odgovori

Prijavi komentar

Mile--Milwaukee
Subota, 25. 06. 2016. 09:21h
neregistrovan korisnik
@z : xaxaxa, sta ti ja mogu, tako ti grah pao ;)
Preporuka:
30
9
Odgovori

Prijavi komentar

z
Subota, 25. 06. 2016. 14:37h
neregistrovan korisnik
@Mile--Milwaukee : Meni je "grah pao" ok jer vozim bolji auto od polovine amerikanaca iako je dizel.
Preporuka:
9
30
Odgovori

Prijavi komentar

Mile-Milwaukee
Nedelja, 26. 06. 2016. 09:45h
neregistrovan korisnik
@z : Citam dole ove komentare kako se svadjaju oko dizela, te ovaj, te onaj, ma svaki je dizel traktor i tacka, ja u SAD vozim Audija V8, trosi 18 l a kosta me manje nego tvoj ekonomicni dizel koji tandrce ko poljoprivredna masina, ojhaaaa
Preporuka:
30
17
Odgovori

Prijavi komentar

rebro
Ponedeljak, 27. 06. 2016. 14:04h
neregistrovan korisnik
@Mile-Milwaukee : Automobil troši 18 litara! Idi proveri da ti nije probušen rezervoar ;)
Preporuka:
6
12
Odgovori

Prijavi komentar

hm
Ponedeljak, 27. 06. 2016. 16:46h
neregistrovan korisnik
@Mile-Milwaukee : Pa lepo je neko u komentaru napisao zašto te košta manje. Samo zbog pljačke nsafte koju amerikanci decenijama sprovode po čitavoj planeti. Ne bi se ti hvalio sa potrošnjom od 18l da imaš našu cenu i naša primanja!
Preporuka:
10
9
Odgovori

Prijavi komentar

Djuro
Petak, 24. 06. 2016. 23:07h
neregistrovan korisnik
@Darko : Ti idi na godišnji u Yellowstone, mirno mesto za odmor
Preporuka:
22
1
Odgovori

Prijavi komentar

Guster
Petak, 24. 06. 2016. 12:21h
neregistrovan korisnik
Sad ce verovatno da jure Fiat da kupe Jtd, kao sto su i Tdi..A sto se tice hibrida, za to cemo se nacekati...
Preporuka:
46
21
Odgovori

Prijavi komentar

z
Petak, 24. 06. 2016. 12:44h
neregistrovan korisnik
@Guster : Cuj da kupe jtd, zasto bi kupovali losiji motor nego sto imaju. Nije ovde problem kvalitet koji je kod tdi dobar vec ekoloski standardi koji ce biti sve stroziji u buducnosti i za 10tak godina bice nemoguce napraviti dizel koji zadovoljava neki euro 7 ili 8 standard. Cak i najnoviji dizeli a pogotovo jtd multi jet izbace crni dim ko imt 539 kad im se naglo doda gas tako da je dizela nemoguce adekvatno ocistiti, bar ne bez enormno skupe i komplikovane filtracije i dodataka kao sto je ad blue itd. A za hibride, pa mozda si propustio zadnjih 15godina razvoja auto industrija ali oni su tu vec odavno, i samo je pitanje volje proizvodjaca (i pritiska naftnih kompanija) omasovljenje proizvodnje hibrida a tehnoloski uslovi postoje vec odavno
Preporuka:
26
68
Odgovori

Prijavi komentar

Nikola
Petak, 24. 06. 2016. 13:00h
neregistrovan korisnik
@z : Svi euro 4 i euro 5 dizeli imaju dpf, mozes ti koliko hoces gasa da dodas neces videti dim, ako se skine dpf to je vec druga prica, ali pogledaj i druge dizele bez dpf-a i videces istu stvar. A to sto si video da jtd izbaci kao imt, to nije do motora nego do vlasnika, jer ako pukne crevo interkulera, usisava vruc vazduh i pravi neadekvatnu smesu, pravi se knedla u ubrzanju i kad je izbaci izbaci tako malo jaci dim :) to moze na bilo kom autu da se desi ne samo na jtd-u
Preporuka:
58
13
Odgovori

Prijavi komentar

Vozac
Petak, 24. 06. 2016. 13:35h
neregistrovan korisnik
@Nikola : Kada se gas šutne do kraja, dim izbacuju i vozila proizvedena 2016e godine.Dizel jednostvno ne može biti čist.
Preporuka:
69
18
Odgovori

Prijavi komentar

Nele
Petak, 24. 06. 2016. 14:22h
neregistrovan korisnik
@Vozac : Hahahaha kakva izmisljotina. Vozis li ti neki dizel 2016 god pa pricas iz iskustva? Ako da, gde sipas gorivo pa ti izbacuje vidljiv dim?
Preporuka:
22
31
Odgovori

Prijavi komentar

xad
Petak, 24. 06. 2016. 19:16h
neregistrovan korisnik
@Vozac : Ja sam vozio Sorenta 2005 godiste, 2.5 dizelas nije bacao dim uopste koliko god ga potapao.
Preporuka:
11
9
Odgovori

Prijavi komentar

rsv
Subota, 25. 06. 2016. 16:13h
neregistrovan korisnik
@xad : A kako si to u isto vreme vozio i potapao gas i gledao u auspuh. To moze da ti kaze samo neko ko vozi iza tebe.
Preporuka:
14
2
Odgovori

Prijavi komentar

skupi-senzori-creva-turbine
Nedelja, 26. 06. 2016. 14:50h
neregistrovan korisnik
@xad : To o dimu iz auspuha prepricavaju oni sto su im skupi delovi za odrzavanje turbo dizela, pa se tese da mora da izbaci dim
Preporuka:
9
2
Odgovori

Prijavi komentar

Dizel-ubije
Subota, 25. 06. 2016. 08:17h
neregistrovan korisnik
@Vozac : Slazem se sa tobom,ista je prica bila prie 15 godine u Svetsku za dizela da ubije Ali EU (hazari)pritiskali Svetsku da popuste u zakono da bi prodavali dizela u Svetsku i kad su dosli kapitalisti na vlas oni sve to dozvoli i sada je kasno.
Preporuka:
6
6
Odgovori

Prijavi komentar

EURO-5ovac
Petak, 24. 06. 2016. 14:42h
neregistrovan korisnik
@Nikola : Ovo potpisujem i ja! Vozim 1.6 dci (ne 1.5) od Renault-a, 2012.god. možeš da gaziš koliko hoćeš, dima nigde, nema šanse, testirao sam mnogo ali baš mnogo puta, na uzbrdici, pod teretom, jednostano NEMA DIMA... Ali zato nije skidan dpf na način naših majstora (čitaj: to isečeš, razbiješ čekićem saće, zavariš i to je to...)... Samo kvalitetno gorivo, onoliko koliko se može naći ovde, kvalitetno ulje i filteri i cepaj.. auto trenutno blizu 200 hiljada pređenih bez ikakvih problema!!!
Preporuka:
41
8
Odgovori

Prijavi komentar

z
Petak, 24. 06. 2016. 23:43h
neregistrovan korisnik
@Nikola : Skoro svakodnevno vozim jednim brdskim pravcem, tj usponom od 3-4km i bukvalno svi dizeli koji me preticu na jacem usponu zadime pri saltanju u nizu i dodavanju gasa bez obzira na godiste, jednostavno fizicki nije izvodljivo da sistem u datom momentu izvrsi reciklazu velike kolicine gasova i mora da baci crni dim makar na sekund i tu dpf ne pomaze. Dakle to je nesto sto gledam gotovo svaki dan. Inace auto kome pukne crevo od interkulera ne ide nikako jer gubi pritisak turba na tu pukotinu tako da me takvi sigurno ne preticu na jakom usponu.
Preporuka:
19
7
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Subota, 25. 06. 2016. 11:37h
neregistrovan korisnik
@z : Vise od pola dizela, kod nas, se vozi bez kataliztora i DPF-a, zato toliko dime i smrde.
Preporuka:
18
1
Odgovori

Prijavi komentar

Hdi
Nedelja, 26. 06. 2016. 12:48h
neregistrovan korisnik
@z : Moj auto sa Hdi motorom nikada nije izbacio crn dim, ma šta mu radio, provereno x puta.
Preporuka:
3
6
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Petak, 24. 06. 2016. 15:50h
neregistrovan korisnik
@z : Na tom "losijem" motoru se ne lizu bregaste, ne kvari uljna pumpa, dizne, itd.
Preporuka:
19
1
Odgovori

Prijavi komentar

z
Petak, 24. 06. 2016. 23:34h
neregistrovan korisnik
@Crni : Ma znam, bas zato kod nas ima najvise upravo fiatovih odpada za to sto se ne kvare, jel da, a za dizne, pa ako poznajes nekog bosistu pitaj, kvare se itekako.
Preporuka:
3
12
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Subota, 25. 06. 2016. 11:41h
neregistrovan korisnik
@z : Kad vec pricamo o otpadima, da je velika potraznja za JTD motorom i delovima, ne bi se taj motor prodavao za maksimalno 150 evra, a dizne za 10 evra po komadu, tj. prakticno se pokladnjaju.
Preporuka:
10
5
Odgovori

Prijavi komentar

D
Petak, 24. 06. 2016. 18:22h
neregistrovan korisnik
@z : Pitaj nekog majstora koliko je otvorio jtd motora a koliko tdi i sve ce ti biti jasno o kvalitetu. Ili jednostavnije pregledaj oglase i potrazi tdi i jtd motor shade.
Preporuka:
23
3
Odgovori

Prijavi komentar

V
Petak, 24. 06. 2016. 23:51h
neregistrovan korisnik
@D : Vozim 1,9 JTD, 15 godina star, kod mene 8 godina, vuče bez dima, kao prvog dana kad sam ga kupio. Čude se ljudi kad im kažem da je dizel a ne benzinac.
Preporuka:
10
6
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Subota, 25. 06. 2016. 11:39h
neregistrovan korisnik
@D : Kad se ukucaju ta dva pojma u google, 7 puta vise je stranica sa tdi schade.
Preporuka:
8
3
Odgovori

Prijavi komentar

Ja-
Ponedeljak, 27. 06. 2016. 15:11h
neregistrovan korisnik
@Crni : A koliko puta vise ih je prodato?
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

Lexus-dizelubije
Nedelja, 26. 06. 2016. 23:04h
neregistrovan korisnik
@D : Ja jos nisam imao prilika da radim sa jtd ai vec sutra da cu otvarati jedan Audi Q5/2.0 tdi2013 sa 95000km vise Trosi uja nego dizel garancija prosla a mi kako firma moramo Dati garanciju 4-5000€ Ali nema Veze covek se celi zivot uci,inace se dobro zaradi na Nemacke Auta na Japan i Koreja jedino servis i potrosnje delove.
Preporuka:
5
3
Odgovori

Prijavi komentar

Marko
Nedelja, 26. 06. 2016. 12:23h
neregistrovan korisnik
@Guster : Dukic Day Dream je napravio spravicu za dizel motore koja znatno smanjuje emisiju stetnih gasova. Ali ne mogu da dobiju homologaciju jer su testovi napravljeni tako da dpf filterimogu da prodju.
Preporuka:
1
1
Odgovori

Prijavi komentar

Lexus
Nedelja, 26. 06. 2016. 22:42h
neregistrovan korisnik
@Guster : Toyota hybrid kosta ko i Nemacki dizel u istu Klasu a Manje ubije i od benzinca.
Preporuka:
3
5
Odgovori

Prijavi komentar

Realno
Petak, 24. 06. 2016. 13:23h
neregistrovan korisnik
Naslov treba da glasi kraj za dizel motore,mada jos uvek nije kraj ali ajde. To sto je folksvagen predvideo je logicno jer je najozbiljniji proizvodjac dizel motora a i automobila. Za TDI se zna da je jedan od najboljih dizel motora, visedeceinjska iskustva vlasnika i cene govore sve. E sada novi dizelasi ne trose mnogo manje od benzinaca, zahtevaju vise odrzavanja i pritom je jako skupo a pouzdanost je manja. Kome jos treba dizel pored vec standardno dobrih benzinaca pa jos i sa plinom koji su daleko ekonomicniji od dizela...
Preporuka:
32
35
Odgovori

Prijavi komentar

rs
Petak, 24. 06. 2016. 13:42h
neregistrovan korisnik
@Realno : To sto vw ne ume da napravi stedljiv i ekoloski motor,ne znaci da niko ne ume...
Preporuka:
54
12
Odgovori

Prijavi komentar

Matori
Nedelja, 26. 06. 2016. 08:06h
neregistrovan korisnik
@rs : VW je broj jedan i proizvodnji stedljivih dizela. I dan danas ti je vw passat najstedljiviji u klasi pa ti vidi! Izguglaj malo. Svakako na asfaltu se vidi sve.
Preporuka:
3
16
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Petak, 24. 06. 2016. 14:22h
neregistrovan korisnik
@Realno : Realno, nije bas tako, novi benzinci takodje imaju turbine, plivajuci zamajac, dizne koje rade pod visokim pritiskom, doduse ne kao kod dizela, ali opet pod visokim pritiskom. Tu ce plin malo teze da ide, nije da ne moze, ali je skupa ugradnja.
Preporuka:
25
6
Odgovori

Prijavi komentar

Realno
Subota, 25. 06. 2016. 11:38h
neregistrovan korisnik
@Crni : Naravno da nemaju svi. Velika vecina nema!
Preporuka:
5
2
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Subota, 25. 06. 2016. 15:01h
neregistrovan korisnik
@Realno : Ako pod novijim podrazumevs one stare 10-15 godina, onda vecina nema. Moderni turbo benzinci, TSI, TFSI, Ecoboost, da sad ne nabrajam, ali jasno ti je da se radi o turbo benzincima najnovije generacije, svi do jednog imaju plivajuci zamajac i dizne koje rade pod visokim pritiskom.
Preporuka:
11
1
Odgovori

Prijavi komentar

Realno
Nedelja, 26. 06. 2016. 08:05h
neregistrovan korisnik
@Crni : Nabroj slobodno da vidis koliko ih ima. Cuo si za njih jer ih reklamiraju. Obicne ne reklamiraju vise jer je kod forda recimo 1.0 motor jaci od 1.6, turbina ima odnos 1:6. Videces vreme reparacije turbine a tek vek trajanja motora. Fordovi godinu dana stari vec dolaze da repariraju turbine!
Preporuka:
5
2
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Nedelja, 26. 06. 2016. 20:21h
neregistrovan korisnik
@Realno : Ima ih puno, i to je buducnost, svidelo se to nama ili ne. Atmosferski motor ne moze da ima nisku potrosnju kao turbo. A kad pozivas na nabrajanje i kazes da se bavis automobilima, verovanto mehanikom, ja necu da nabrajam, nego nabroj ti, koji su automobili sa benzinskim motorom, s pocetka ovog veka, a da imaju dizne koje ubrizgavaju gorivo pod visokim pritiskom i/ili da imaju plivajuci zamajac? Ima ih u solidnom broju.
Preporuka:
1
5
Odgovori

Prijavi komentar

Realno
Nedelja, 26. 06. 2016. 08:09h
neregistrovan korisnik
@Crni : Zaboravih da ti kazem da se ja bavim time i da znam da svi vi sve znate, ali molim te nemoj meni te price...
Preporuka:
2
3
Odgovori

Prijavi komentar

Mihajlo
Ponedeljak, 27. 06. 2016. 04:45h
neregistrovan korisnik
@Realno : Na plin se kuva.
Preporuka:
5
3
Odgovori

Prijavi komentar

z
Ponedeljak, 27. 06. 2016. 11:00h
neregistrovan korisnik
@Mihajlo : Pa i na benzin se kosi trava i freza basta pa sta?
Preporuka:
5
1
Odgovori

Prijavi komentar

BELGRADE
Petak, 24. 06. 2016. 14:29h
neregistrovan korisnik
Nemcima je zastitni znak DIZEL. Ok vremena se menjaju, a sobziorm da su oni giganti auto industije i da svet igra kako Mercedes, Bmw, Audi, VW, Porsche sviraju... Neprikosnoveni su u svakom pogledu... Od šasije preko ogibljenja i na kraju slag na tortu motora. Ja sam kupio novi Audi A3 1,9 tdi 105ks 2005 godine. Taj auto vozim i danas, presao sam 200,000km i osim redovnog servisa nista nisam na njemu dirao. Naravno vec je vreme da ga prodam, zasitio sam se, ali iz ugla potrosnje, udbonosti, brzine ne bih ni morao da ga menjam. Ali vreme je za novi auto...
Preporuka:
15
39
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Petak, 24. 06. 2016. 15:49h
neregistrovan korisnik
@BELGRADE : Neko veruj u bajke. Kad god Alfa Romeo izbaci neki novi model, taj model obicno bude najstabilniji, primer Djulije QV, koja je najbrzi auto u toj klasi na Nurburgringu, japanci su najbolji sto se tice pouzdanosti, jeste da je njihova mehanika obicno jednostavna, ali je najpouzdanija, Hondini benzinski motori su najbolji, da ne nabrajamo dalje, toliko o tome da su nemacka vozila neprikosnovena u svakom pogledu.
Preporuka:
44
13
Odgovori

Prijavi komentar

z
Petak, 24. 06. 2016. 23:59h
neregistrovan korisnik
@Crni : Cuj alfa romeo, proizvodjac koji dok izbaci novi model slonica se porodi bar 7 puta. I djulia najstabilnija i najbrza, mozda u snovima, bmw m4 gts ima za 13sec brze vrema a ima 10ks manje i slicnu tezinu, sto znaci za klasu je superiorniji. Bmw moze na svako 15 dana da izbaci po jedan model bolji od bilo koje alfe.
Preporuka:
9
27
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Subota, 25. 06. 2016. 11:47h
neregistrovan korisnik
@z : Pa sad, to jeste tacno da retko izbacuju nove modele. M4 GTS nije model i te klase, on je kupe, a Djulija sedan i ima oko 100kg vise. Najnovije vreme Djulije je 7:33, tako da je M4 GTS brzi samo 5 sekundi, a nije iz iste klase.
Preporuka:
17
4
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Subota, 25. 06. 2016. 11:52h
neregistrovan korisnik
@z : BTW, M4 je dvosed, a sa Djulijom mozes da vozis decu, ides na letovanje, pijacu, tj. da auto koristis svakodnevno.
Preporuka:
17
3
Odgovori

Prijavi komentar

rsv
Subota, 25. 06. 2016. 16:11h
neregistrovan korisnik
@Crni : Sa alfom na letovanje, pa da letujem po servisima uz put. Puna srbija alfista od kad iz Italije 147ica moze da se kupi za 1500e svi se kunu u sportske kvalitete alfe a seli u tu alfu 147 ili 156 staru 15 godina iz juga.
Preporuka:
14
17
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Subota, 25. 06. 2016. 20:02h
neregistrovan korisnik
@rsv : Djulija ima 5 godina i 200 hiljada km garancije, malo li je?
Preporuka:
13
7
Odgovori

Prijavi komentar

rsv
Nedelja, 26. 06. 2016. 18:18h
neregistrovan korisnik
@Crni : Garantni rok nikad nije bio pokazatelj kvalitete, cak sta suprotno. Jedna kia ima u proseku duplo duzu garanciju od bilo kog premijuma i po toj logici kia je duplo kvalitetnija od mercedesa sto naravno nema veze sa mozgom. Lako je alfi (ili bilo kome) da da dugu garanciju kada je glavni uslov zadrzavanja garancije da se svi servisi rade kod njih na cemu imaju enormnu zaradu jer je sve u ovlascenom servisu duplo skuplje, na primer kada ti za 5 godina servise vredne realno 2000e naplate 4000e onda im nije problem da u garanci zamene 2-3 dela po 500e besplatno.
Preporuka:
8
4
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Ponedeljak, 27. 06. 2016. 11:18h
neregistrovan korisnik
@rsv : NIje pokazatelj kvaliteta, ali ne bi ni farbika tek tako dala garanciju, da nije sigurna u svoj proizvod, jer se ne isplati dati dugu garanciju, ako ces u garantnom roku da menjas sve i svasta. Nisam se na garanciju pozvao kao pokazatelj pouzanosti, vec na to da te kao kupca novog auta bas briga da li ce nesto da se pokvari u tom periodu ili nece.
Preporuka:
5
1
Odgovori

Prijavi komentar

Son
Nedelja, 26. 06. 2016. 19:23h
neregistrovan korisnik
@Crni : Nije 5 godina i 200 000 već 5 godina ili 200 000. Pa sta pre istekne!
Preporuka:
8
1
Odgovori

Prijavi komentar

BELGRADE
Utorak, 28. 06. 2016. 09:52h
neregistrovan korisnik
@Crni : Šta se bre ložiš na Alfu, pokretna kanta. IMaju dva modela koja prodaju, smesni su. I ako si se bas uhvatio za nju, To je u stvari Bravo sa promenjenim svetlostnim grupama. Da ne pricam unutra da su svi isti.. Kao i 500L Fiat sta uzme pod sebe to i unisti. Tako je unistio Ferrati, Jeep i Alfa Romeo. A Alfa odavno nema dusu kakvu je ranije imala. Tako da su sve to besmilsice. Nemci vladaju svetom sto se tice auto industije i samo ljubomorni to poricu...
Preporuka:
1
6
Odgovori

Prijavi komentar

Rs
Petak, 24. 06. 2016. 19:07h
neregistrovan korisnik
@BELGRADE : Sto u isti kos stavljas bmw i mercedes sa vw grupacijom? merc i bmw su klasa za vw grupaciju...
Preporuka:
33
4
Odgovori

Prijavi komentar

BELGRADE
Ponedeljak, 27. 06. 2016. 09:58h
neregistrovan korisnik
@Rs : Pa jesu malo ispred lai ne i za klasu, jer pod VW su i Porsche i Audi i onda ide dalje Lambordzini itd... Tako da su po meni svi tu negde...
Preporuka:
1
4
Odgovori

Prijavi komentar

MarkoNS
Petak, 24. 06. 2016. 16:10h
neregistrovan korisnik
Ovo je sjajna vest. Tehnologija proizvodnje baterija veceg kapaciteta i prihvatljive cene je savladana. Ono sto je sigurno je da razvijene zemlje pokusavaju da svojim proizvodjacima automobila daju dovoljno vremena da se prilagode. Tu je naravno i industrija prerade nafte koja ce se najverovatnije preorjentisati na proizvodnju elektricne energije iz najrazlicitijih izvora u sta spada i nafta koju su do sada preradjivali. Znam da ce mnogi na to reci da sam lud ali je to tako. Kogenerativno postrojenje na zemni gas koje proizvodi struju i toplotnu energiju za grejanje ima efikasnost od oko 80%. Automobil na CNG ima 25% a elektromotor 96% pa vi vidite sta se vise isplati. Slicna je prica i sa naftom. Tranzicioni period mora biti dovoljno dug jer u protivnom sledi haos. Balkanci se u toj prici nista ne pitaju jer generalno taj proces ne mogu ni da razumeju. Moj savet svima je da pametno pristupe kupovini novih i posebno skupih automobila. Za 5 godina ne postavlja se pitanje koliko cete novaca izgubiti kod dalje prodaje nego da li ce taj automobil uopste neko zeleti da kupi.
Preporuka:
32
5
Odgovori

Prijavi komentar

OKOCHA
Petak, 24. 06. 2016. 18:12h
neregistrovan korisnik
vozim 1.2 tfsi 110 dsg 7, gradska potrosnja 6.4..... cemu vajda dizelu ?
Preporuka:
17
11
Odgovori

Prijavi komentar

Ivy
Petak, 24. 06. 2016. 21:33h
neregistrovan korisnik
@OKOCHA : Vozim 1,4 d4d i potrosnja je oko 4,5 ! Samo ti sipaj nisovo djubriste od tzv. benzina, neces dugo voziti a za dsg menjac treba biti majstor sa voznju ako hoces da ti menjac traje !
Preporuka:
7
13
Odgovori

Prijavi komentar

Vlasnik-Model-S
Subota, 25. 06. 2016. 16:24h
neregistrovan korisnik
@Ivy : Vozim 0 (nula) litara ~400 konja Model S i PROSEČNA potrošnja za prethodnih 68.000 km mi je 222 Wh/km (a ne štedim ga!), što bi po srpskim cenama goriva i struje (2,11 din/kWh po noćnoj tarifi u skupljoj, plavoj, zoni) ispalo 468 din / 100 km, a to je oko 3,4 litre. Da ga vozim kako normalan svet vozi to bi bilo 364 din na 100 km (ekv. 2,64 litre). U zelenoj zoni, za one koji ne voze mnogo to bi izašlo na 1,8 litara na 100 km. Pritom NEMA ulja da se menja a kočnice mogu da traju 300.000 km (trista hiljada kilometara) pa nema ni tih troškova. Redovno održavanje NE POSTOJI, samo se gume i sredstvo za pranje stakla menjaju.
Preporuka:
22
4
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Subota, 25. 06. 2016. 20:06h
neregistrovan korisnik
@Vlasnik-Model-S : Jedino sto ne mozes da predjes vise od 400km, i to ako vozis bez klime, svetla, radija, itd.Bilo koji od ovih potrosaca smanjuje autonomiju kretanja. To mi se ne svidja. Koliko vremena treba da se napuni?
Preporuka:
12
5
Odgovori

Prijavi komentar

Vlasnik-Model-S
Nedelja, 26. 06. 2016. 09:14h
neregistrovan korisnik
@Crni : Naravno da mogu, sa sve klimom, svetlom, radijom, internetom itd. Već sam prelazio. Ako štediš auto može da pređe preko 800km. Ovo nisu napumpane cifre nego realne. Ti potrošači su minimalni - greška u zaokruživanju, u odnosu na vožnju. Što se punjenja tiče: kada idem daleko, na superpunjačima se zadržavam taman toliko da jedem, jer sam i ja gladan u isto vreme. Baterija se napuni za to vreme. Ne moram da gubim vreme da posebno stajem na benzinsku pumpu. Kod kuće mi na punjenje ode 3 sekunds uveče da priključim i 3 ujutro da otkačim auto. Ostalo je samo dopuna. Imam 80A HPWC te mi za dopunu potrošenog tokom regularnog dana treba od par minuta do oko pola sata (96 km popunjenih za sat vremena). Uštedeo sam sebi SILNE SATE života ne morajući da se bavim benzinom. Baš tako - više vremena za život ostaje vlasnicima električnih automobila nego vlasnicima benzinskih.
Preporuka:
12
10
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Nedelja, 26. 06. 2016. 20:22h
neregistrovan korisnik
@Vlasnik-Model-S : KOliko sam ja procitao, Tesla nudi autonomiju od 400km, e Golf oko 200, da ne nabrajam dalje.
Preporuka:
8
3
Odgovori

Prijavi komentar

bas-ga-pretera
Nedelja, 26. 06. 2016. 20:50h
neregistrovan korisnik
@Vlasnik-Model-S : 800km jednim punjenjem baterije. Jel to kada se vracas sa pecanja gde si uhvatio soma od 250kg? Bas si pecaros i lovis naivne - tuzno je to.
Preporuka:
13
4
Odgovori

Prijavi komentar

Vlasnik-Model-S
Nedelja, 26. 06. 2016. 21:57h
neregistrovan korisnik
@bas-ga-pretera : Nisam rekao da je to normalno nego kada se štedi. Normalno je oko 400 km +/- recimo 50. Rekord je preko 850 km, postavljen u Floridi, na ravnom. Potražite, nemojte mi verovati. Naravno, tako se ne vozi normalno ali nemojte umišljati da je cifra od 400 km nerealna. Apsolutno je OK. Zvanični somet mogu S 85 je 426 km po američkom / EPA sistemu (realniji od evropskih 500 km). Bazira se na potrošnji od oko 17.5 kWh/100 km. Ja sam vozio po Kanadi zimi i trošio i do 25 kWh/100 km ali i toliko malo kao 12.5 kWh/100 km, pa ti vidi.
Preporuka:
6
2
Odgovori

Prijavi komentar

SirmiumGrad
Nedelja, 26. 06. 2016. 23:03h
neregistrovan korisnik
@Vlasnik-Model-S : Znači ako putuješ brzinom od 140km/h, a autonomije imaš realno 400km, ti moraš da jedeš na svaka nepuna 3 sata. Dok ne smisle sistem punjenja, ili još bolje zamene prazno za puno, koji je brži ili bar jednako brz kao kod SUS, električni automobili nemaju prođu kod razumnog sveta. Nikad ne bih prešao sa konja na magarca samo zato što mi neko kaže da je to budućnost.
Preporuka:
0
9
Odgovori

Prijavi komentar

Vlasnik-Model-S
Ponedeljak, 27. 06. 2016. 13:32h
neregistrovan korisnik
@SirmiumGrad : Znači, po tebi, tzv. "razuman" svet većinu vremena vozi 140 km/h? To je vrlo redak slučaj čak i u Nemačkoj. Narod vozi između kuće, posla i prodavnica ponajviše. Drugo, apsolutno, da, potrebno je stajati na svakih 3-4 sata. Ne samo zbog jedenja. Kada ispraviš svoju definiciju razumnog i otvoriš oči silnim prednostima električnih automobila umesto da se hvataš za jednu jedinu grančicu (i to suvu), moći ćemo da razgovaramo.
Preporuka:
8
1
Odgovori

Prijavi komentar

Nova-sekta
Utorak, 28. 06. 2016. 07:50h
neregistrovan korisnik
@Vlasnik-Model-S : Muskovi svedoci.
Preporuka:
1
5
Odgovori

Prijavi komentar

Vlasnik-Model-S
Utorak, 28. 06. 2016. 14:00h
neregistrovan korisnik
@Nova-sekta : Mušterija i svedok da proizvod radi odlično jesam. Slepi vernik nisam, ni u šta. Istražio, probao, kupio i i dalje sam zadovoljan. Imam perspektivu u na zastareli tehnologiju unutrašnjeg sagorevanja i na modernu. Žao mi je da narod živi u zabludama. Ništa niko ne treba da mi veruje, sve uzmite sa dozom rezerve. Jedino što sve molim da shvate je da, možda, imaju pogrešnu predstavu o starim i novim kolima i da sami istraže. Moji podaci su tu samo da vas "zagolicaju". Svi su proverivi.
Preporuka:
5
1
Odgovori

Prijavi komentar

Ivy
Subota, 25. 06. 2016. 20:53h
neregistrovan korisnik
@Vlasnik-Model-S : Prvo, koliko si platio model -s ? Cena struje, gume, odrzavanje, jeste da je nula litara ali nije ti pao auto sa neba pa da ga ,,free,, vozis !
Preporuka:
10
4
Odgovori

Prijavi komentar

Vlasnik-Model-S
Nedelja, 26. 06. 2016. 09:17h
neregistrovan korisnik
@Ivy : Ne kažem da je auto jeftin. Nije. Platio sam ga CDN$97.000. Pre Tesle sam planirao da uzmem Audi Q7 od CDN$67.000. Tesla me izađe manje sve ukupno nego taj Audi.
Preporuka:
10
3
Odgovori

Prijavi komentar

rsv
Subota, 25. 06. 2016. 21:20h
neregistrovan korisnik
@Vlasnik-Model-S : Ti vozis teslu kao ja sto vozim bugati.
Preporuka:
9
11
Odgovori

Prijavi komentar

Vlasnik-Model-S
Nedelja, 26. 06. 2016. 09:20h
neregistrovan korisnik
@rsv : To nije moguće. Model S je mnogo bolji, praktičniji auto od Bugatija. Takođe, Tesla košta mnogo manje od Bugatija tako da sam mogao da je priuštim i da vidim da mi Bugati ne treba. To što ne veruješ da li ja vozim Teslu ili ne nije bitno uopšte. Ja samo želim da narod spozna električna kola. Moje činjenice su 100% tačne i proverive.
Preporuka:
16
4
Odgovori

Prijavi komentar

Vlasnik-Model-S
Nedelja, 26. 06. 2016. 22:08h
neregistrovan korisnik
@Vlasnik-Model-S : Greška u proračunu... Ne 468 din na 100 km već 22,2 kWh/100km x 2,11 din/kWh = 46,8 din / 100 km, desetak puta manje nebo što rekoh, nisam konvertovao jedinice. Znaci 0,34 litre na 100 km, ne 3,4!
Preporuka:
11
0
Odgovori

Prijavi komentar

Srdjan
Petak, 24. 06. 2016. 22:22h
neregistrovan korisnik
@OKOCHA : Moj dizel, 105 konja, 5 u gradu, ispod 4 na putu i to sa sve ukljucenom klimom. Eto cemu vajda dizelu.
Preporuka:
3
11
Odgovori

Prijavi komentar

alienware
Subota, 25. 06. 2016. 12:48h
neregistrovan korisnik
@Srdjan : Benzinac star 5 godina [nov kupljen] ,140 ks,prosek 6.7 l.,7 i nesto po gradu,6 I nesto na otvorenom putu 120 km/h.Sa uljlucenom klimom.Pali na -30 I na plus 40 .Svecice se menjaju na 100,000km,filter za ulje svakih 6,000 km,filter za vazduh jednom godisnje I to je to.A daleko je od stedljivih I hibridnih vozila koja trose na manje relacije do 100km od 0 do 2 litara .Za nekoliko godina izlazi novi standard koji zahteva da proizvodjaci naprave vozila sa jos manjom potrosnjom.
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

Ja
Ponedeljak, 27. 06. 2016. 15:47h
neregistrovan korisnik
@alienware : Sto tako cesto filter ulja?
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

Djuro
Petak, 24. 06. 2016. 23:17h
neregistrovan korisnik
@OKOCHA : Čemu vajda? Tome što 1.2 dizel, troši 4.4 po gradu.
Preporuka:
2
4
Odgovori

Prijavi komentar

rsv
Subota, 25. 06. 2016. 16:22h
neregistrovan korisnik
@OKOCHA : Izmeri ti to od cepa do cepa, bord laze jako cesto.
Preporuka:
7
0
Odgovori

Prijavi komentar

Djuro
Petak, 24. 06. 2016. 23:51h
neregistrovan korisnik
Čemu vajda? Tome što 1.2 dizel, troši 4.4 po gradu.
Preporuka:
0
8
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Subota, 25. 06. 2016. 11:34h
neregistrovan korisnik
@Djuro : A koji je to 1,2 dizel motor ? Jedini sto postoji je 1,2 TDI koji je isao u VW Lupo, trosio je manje od 3 lit na 100km !
Preporuka:
8
2
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Subota, 25. 06. 2016. 11:49h
neregistrovan korisnik
@Djuro : Ali je 1.2 dizel, i ako mislim da ne postoji ni kod jednog proizvodjaca, slabiji od recimo 1.0 benzinca. U odnosu na modele s pocetka 2000.-ih, potrosnja je gotovo prepolovljena.
Preporuka:
3
3
Odgovori

Prijavi komentar

Raketa
Subota, 25. 06. 2016. 00:24h
neregistrovan korisnik
Konacno u Srbiji nece sva nova vozila ostalih proizvodjaca da lice na Golfa ili Passata ..... :))))
Preporuka:
5
1
Odgovori

Prijavi komentar

Dragan
Subota, 25. 06. 2016. 08:33h
neregistrovan korisnik
Dizel u Americi? To njih generalno ne zanima, tako da je ovo sasvim logicno.
Preporuka:
5
2
Odgovori

Prijavi komentar

Stanko
Subota, 25. 06. 2016. 11:31h
neregistrovan korisnik
Nije mi jasno kako pored toliko kompetentnih i Prepametnih komentatora Srbija jos uvek tehnoloski u 70im godinama 20og veka !
Preporuka:
11
2
Odgovori

Prijavi komentar

Magyar
Ponedeljak, 27. 06. 2016. 15:25h
neregistrovan korisnik
@Stanko : :D ahhahahahhaha
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

Realno
Subota, 25. 06. 2016. 11:36h
neregistrovan korisnik
Tdi je najbolji i najstedljiviji dizel motor. Passat je najstedljiviji u klasi. Edukuj se ako vec ne vozis!
Preporuka:
4
20
Odgovori

Prijavi komentar

dugaj
Subota, 25. 06. 2016. 11:44h
neregistrovan korisnik
mala ispravka.svedjani zovu volvo tenk a ne traktor.tako da dragi moji ako pricate o nekoj marki auta,dobro je prvo proucite.a sada pitanje,sta cemo mi koi imamo TDI motore?
Preporuka:
7
0
Odgovori

Prijavi komentar

VlasnikModelS
Subota, 25. 06. 2016. 16:15h
neregistrovan korisnik
Slažem se da je ovo sjajna vest. Bilo bi dobro i da narod shvati OGROMNU prednost električnih automobila za neopisivu većinu. U Srbiji bi električni automobili ODMAH bili sjajni svim onima koji imaju garažu sa utičnicom. Računao san pre neki dan sa bratom, vožnja SVAKOG DANA za sve njegove potrebe (posao, kupovina i zabava) bi ga koštala nekoliko puta manje od plaćanja GSP markica pa vi vidite. To je zato što struja u Srbiji JESTE jeftina u poređenju sa drugim izvorima energije. Izračunajte sami - potrebno vam je oko 20 kWh za 100 km vožnje, zavisno od žustrine i veličine kola. Ne zaboravite da se baterije uglavnom pune noću, i po manjoj tarifi i kada je električna mreža manje opterećena. Ono što je JAKO potrebno je da Srbja ne ostane crna rupa po ovom pitanju već da se radi na tome da se povećava svest o ovome, da se omogući registracija električnih kola i da se uvode punjačka mesta oko tržnih centara, po gradskim garažama, da upravnici ugostiteljskih institucija uvide marketinšku korist postavljanja električne utičnice za parkirane mušterije i da se nove stambene zgrade prave sa garažama i parking mestima pripremljenim za ovo. Shvatite da je postaviti najskuplji Teslin superpunjač DALEKO jeftinije od izgradnje benzinske pumpe, recimo (pa ih zato Tesla svuda postavlja) a prednosti su ogromne. Ne dozvolite da vam oči budu zamazane LOŠIM navikama i ljudima koji i sebe i ostale zavaravaju u stvari koje sami ne znaju.
Preporuka:
21
1
Odgovori

Prijavi komentar

Stan
Subota, 25. 06. 2016. 17:25h
neregistrovan korisnik
@VlasnikModelS : Problem elektromobila je sto nepostoji infrastruktura koja ce podrzati veliki pritisak na elektro-distribuciju. Cak ni najrazvijenije zemlje svjeta emaju jos resen taj problem. Da li ce elektrodistribucije koristiti, gas, dizel, nuklearno gorivo da proizvedu dodatnu energiju neophodnu za punjace baterija??? Znaci zagadjenje opet ostaje. Cena elektricne energije trenutno nije visoka, ali onog momenta kad postane deficitarna zbog visoke potraznje bitce skupa kao i gorivo sada.
Preporuka:
12
6
Odgovori

Prijavi komentar

MarkoNS
Subota, 25. 06. 2016. 18:33h
neregistrovan korisnik
@Stan : Zagadjenje ostaje ali minimum 40% manje nego sto je danas! Razlog za to je efikasnost elektromotora od 96% dok je dizel motora 35% a benzinskog 25%. To znaci da kad bi sada svi automobili koji su u voznom stanju bili elektricni umesto na naftu celokupna svetska potrosnja nafte bi bila minimum 40% manja nego sad. U tom slucaju bi se sagorevanje dislociralo iz gradova a izduvni gasovi elektrana filtrirali na propisan nacin. Ne bi imali situaciju da auto star tri godine sa euro 5 normom na papiru ispred mene na putu dimi kao lokomotiva jer je naravno uvezen sa 300000 km na satu a pametnjakovic je naravno izvadio DPF posto je on odavno propao. Pored toga struju mozes dobiti na mnogo nacina. Kad cena struje poraste na taj nivo o kom ti pricas isplatice ti se da na krov svoje kuce/zgrade stavis solarne panele i pomocu njih kompenzujes svoju potrosnju. To se vec sad isplati u Nemackoj po njihovim cenama struje. Znaci ne treba im subvencionisana cena drzave. Cena struje po kojoj se isplati ugradnja solarnih panela je 0.22 eura. Elektroenergetski sistem je projektovan za maksimalnu potrosnju u toku dana. Tokom noci ta potrosnja pada 3 do 5 puta i tada postoji sasvim dovoljno prostora za punjenje automobila. I naravno treba razvijati infrastrukturu a ne sedeti skrstenih ruku
Preporuka:
15
1
Odgovori

Prijavi komentar

MarkoNS
Subota, 25. 06. 2016. 18:01h
neregistrovan korisnik
@VlasnikModelS : Da ti znas prijatelju koliko smo mi daleko od svega toga sto ti pricas i predlazes...I nismo mi daleko od toga jer fizicki to ne mozemo da napravimo ili nemamo novca za to. Jednostavno nivo svesti vecine stanovnika u Srbiji je takav da ne dozvoljava implementaciju nikakvih prosperitetnih ideja. Ono malo ljudi koji odudaraju od proseka vrlo brzo odu kao sto si ocigledno i ti otisao. Jednostavno ovde imas izrazito negativnu selekciju po svakom pitanju i tu prosperiteta nema. Elektro automobili i svi drugi proizvodi u razvijenom svetu u Srbiju dolaze samo zato sto je taj razvijeni svet na 500 km od nas. U suprotnom bi i dalje isli konjskom zapregom. Pogledaj samo komentare ljudi na ovu vest. Moj trosi 5.5l u gradu a moj 4.5l itd. E pa moj komsija trosi hemoterapiju protiv raka pluca zbog vasih kola a jedan moj prijatelj je nazalost vec preminuo od istog problema!
Preporuka:
16
4
Odgovori

Prijavi komentar

Crni-
Subota, 25. 06. 2016. 20:23h
neregistrovan korisnik
@VlasnikModelS : Lepo je to, ali ima tu nekoliko problema, Stan je vec spomenuo neke od njih, izmedju ostalih, ni bogatiji deo Srbije ne bi mogao sebi da priusti nov elektricni auto, zbog cene. Druga strana medalje je cena baterije, koja nije vecna, vec moze da izdrzi odredjni period i onda mora da se menja, a nije jeftina.
Preporuka:
8
4
Odgovori

Prijavi komentar

Vlasnik-Model-S
Nedelja, 26. 06. 2016. 09:33h
neregistrovan korisnik
@Crni- : Stan nije spomenuo ni jedan problem jer ne razume neke stvari. Cena Tesle jeste problem, ali Tesla nije jedini električni auto. Pritom apsolutnoj većini ljudi u Srbiji nije potreban auto sa dometom Tesle. Koliko prelazite dnevno? Toliko vam treba i ne više u 95% slučajeva. Tesla radi na smanjenju cene baterije. Teslina garancija je 8 godina neograničeno kilometara. Ja sam računao da ću morati da je zamenim za 10 godina i svejedno ispadne isplativije od benzinca/dizelaša u istoj klasi.
Preporuka:
10
5
Odgovori

Prijavi komentar

zoran
Subota, 25. 06. 2016. 20:55h
neregistrovan korisnik
dosao je kraj djubretu
Preporuka:
21
4
Odgovori

Prijavi komentar

lale
Ponedeljak, 27. 06. 2016. 12:44h
neregistrovan korisnik
@zoran : mislis w
Preporuka:
5
0
Odgovori

Prijavi komentar

PanicMechanic
Ponedeljak, 27. 06. 2016. 11:44h
neregistrovan korisnik
Коначно неко да одустане од канцерогених дизела.
Preporuka:
4
0
Odgovori

Prijavi komentar

Boba-NS
Ponedeljak, 27. 06. 2016. 13:27h
neregistrovan korisnik
a sto ne naprave diesel hybrid? Na zapadu se automobili najmanje jednako koriste u gradu i van. Kad imate hybrid/benzin kombinaciju na autoputu imate portosnju( narocito suv automobili ) najmanje 10 L pri brzinama od 130 km/h i gde je tiu onda zastista sredine Ako se dizelu kao na kamionima i traktorima napravi AD BLUE znatno se smanjuje emisija azotnih oksida
Preporuka:
1
0
Odgovori

Prijavi komentar

Vlasnik-Model-S
Ponedeljak, 27. 06. 2016. 14:16h
neregistrovan korisnik
@Boba-NS : Hibridi deluju kao rešenje samo dok se o tome bolje ne razmisli. Oni kombinuju rešenja i, sa njima, i najbolje i najgore od oba. Ni jedan pogon nije maksimalno dobar a pritom mora da tegli i onaj drugi. Tesla dokazuje da je to apsolutno nepotrebno.
Preporuka:
7
1
Odgovori

Prijavi komentar

Voja
Utorak, 28. 06. 2016. 10:11h
neregistrovan korisnik
Ljudi i VW su shvatili ono sto je Toyota znala pre 20 godina kada su izbacili prvi hibrid .
Preporuka:
5
0
Odgovori