Super retka "zverka" na prodaju - cena 279.000 dolara

Super retka "zverka" na prodaju - cena 279.000 dolara

Zanimljivo je da se ovaj model nikada nije prodavao u SAD, a vlasnik nije otkrio kako je automobil završio daleko od rodne Nemačke. Međutim, to sada i nije toliko bitno za „zverku“... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

milos
Četvrtak, 12. 05. 2016. 11:48h
neregistrovan korisnik
tolike pare za 235 konja I 4 cilindra? Staaa?
Preporuka:
18
71
Odgovori

Prijavi komentar

z
Četvrtak, 12. 05. 2016. 21:35h
neregistrovan korisnik
@milos : To je parce istorije i kolekcionarski primerak u savrsenom stanju. Onaj ko misli da su za auto bitni samo broj cilindara i ks ne zna nista o automobilima.
Preporuka:
50
4
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Petak, 13. 05. 2016. 08:44h
neregistrovan korisnik
@z : Plus sto je mozda jedini u Americi, ili ako ih ima vise, mogu se nabrojati na prstima jedne ruke. Kome je stalo do snage, kupiec Mustang, Charger ili nesto slicno za 10k dolara, ovo je ipak nesto mnogo vise od toga.
Preporuka:
13
2
Odgovori

Prijavi komentar

rebro
Petak, 13. 05. 2016. 11:34h
neregistrovan korisnik
@Crni : Piše se "mogu se nabrojati na prste jedne ruke".
Preporuka:
1
13
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Petak, 13. 05. 2016. 15:52h
neregistrovan korisnik
@rebro : Pogresi covek, mozda sam i ja nekad zllll ....
Preporuka:
13
0
Odgovori

Prijavi komentar

Luka
Četvrtak, 12. 05. 2016. 12:06h
neregistrovan korisnik
Tako skup a do stotke za 7.1
Preporuka:
12
69
Odgovori

Prijavi komentar

z
Četvrtak, 12. 05. 2016. 21:41h
neregistrovan korisnik
@Luka : Neka te provoza neko sa tim ubrzanjem pa ces da vidi da to nije malo. I kakve veze ima ubrzanje sa kolekcionarskom vrednoscu ovog rariteta.
Preporuka:
40
3
Odgovori

Prijavi komentar

Nenacku-krs
Petak, 13. 05. 2016. 04:33h
neregistrovan korisnik
@Luka : Ovo je samo za one Koi fantaziraju .
Preporuka:
3
11
Odgovori

Prijavi komentar

Zorole
Četvrtak, 12. 05. 2016. 12:40h
neregistrovan korisnik
Šta se čudite? Pa u ono vreme to su bile vrhunske performanse. Koliko konja su imali Ferrari modeli iz 80tih a pogledajte koja im je cena
Preporuka:
57
7
Odgovori

Prijavi komentar

alfista
Četvrtak, 12. 05. 2016. 16:44h
neregistrovan korisnik
@Zorole : Uz respekt za ovaj model,ali ne mozes ni pocemu da ga uporedis sa Ferarijem.
Preporuka:
24
26
Odgovori

Prijavi komentar

Pera
Četvrtak, 12. 05. 2016. 21:01h
neregistrovan korisnik
@alfista : 1992 godine prva tri mesta na DTM-u je uzeo bas ovaj model, pa ti vidi sa cim moze ili ne moze da se poredi.
Preporuka:
32
6
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Petak, 13. 05. 2016. 08:42h
neregistrovan korisnik
@Pera : Ferrari ne ucestvuje u DTM sampionatu. Moze da se poredi jedino po sportskim uspesima, ali su to dve razlicite klae automobila. Ferrari je ipak visa klasa, super sportski automobil.
Preporuka:
12
5
Odgovori

Prijavi komentar

Pera
Subota, 14. 05. 2016. 10:57h
neregistrovan korisnik
@Crni : Poredjenje je bilo na nivou legendarnih automobila, ovaj model je usao u legendu kao jedan od najboljih u svojoj klasi, Ferrari je legendaran zbog vrhunskih modela poput - Daytona-e koji je 1972 uzeo prvih 5 mesta na Le Mans-u ;)... Ako cemo pricati o prakticnim performansama danas Octavia vRS - karavan ubrzava 0-100 brze od ovog Mercedesa i Daytona-e, ali menjao bih 10 Skoda za jednu Daytona-u ;).
Preporuka:
11
0
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Subota, 14. 05. 2016. 12:45h
neregistrovan korisnik
@Pera : Gomila modernih automobila ubrzava bolje od ovog, ali ne radi se tu o ubrzanju od 0 do 100.
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

Pera
Subota, 14. 05. 2016. 17:00h
neregistrovan korisnik
@Crni : To sam pokusao i da kazem...
Preporuka:
4
0
Odgovori

Prijavi komentar

Honda-Vetec
Petak, 13. 05. 2016. 05:10h
neregistrovan korisnik
@Zorole : Poredi i cenu kad je bio no v sa Ferari i videces razlika,inace je bio jedan od najbolji u klase te vremena ja Sam radio u Mercedes service Limariu bio e san tehnologiju Ali su imali problema sa bregasne osovinu isto i 123 inace su bili super.
Preporuka:
4
10
Odgovori

Prijavi komentar

Hickey
Četvrtak, 12. 05. 2016. 13:24h
neregistrovan korisnik
Pa ajde nabrojite koliko sada automobila bez turbine iz te kubikaze ima toliko konja... Vrhunski auto, dan danas!
Preporuka:
60
4
Odgovori

Prijavi komentar

Radnja
Četvrtak, 12. 05. 2016. 13:53h
neregistrovan korisnik
Automobil ne vredi ni 50.000 cak i kao raritet. Em sto je 190e najveci Mercedesov promasaj, em sto auto nije nista specijalno.....Price o turbini, bez turbine itd su glupost jer ima dosta jacih automobila sa tom kubikazom.
Preporuka:
12
91
Odgovori

Prijavi komentar

Posmatrac-iz-onog-vremena
Četvrtak, 12. 05. 2016. 18:19h
neregistrovan korisnik
@Radnja : Sine,taj auto je bio u ono vreme Spejs Satl !!!!
Preporuka:
67
7
Odgovori

Prijavi komentar

rsv
Četvrtak, 12. 05. 2016. 21:50h
neregistrovan korisnik
@Radnja : Koje su tvoje reference kao eksperta da kazes da ne vredi posto strucnjaci i kolekcionari kazu da vredi, mislis da znas vise od njih ili sta. Drugo 190ka nije promasaj vec jedna od najboljih kompakt limuzina kraja 80tih. Trece, razlika izmedju motora sa i bez nadpunjenja je sustinska i nikako nije glupost za razliku od tvog komentara. Cetvrto,kazes da ima dosta jacih automobila sa tom kubikazom? Pa reci nam koji su to atnosverci koji imaju specificnu snagu od skoro 100ks po litri zapremine iz 91godine ili pre? Ja osim honde 1.6 vetec ne mogu da se setim ni jednog. Dakle ili argumentuj ili ne pricaj neistine.
Preporuka:
38
6
Odgovori

Prijavi komentar

Petar
Petak, 13. 05. 2016. 00:41h
neregistrovan korisnik
@rsv : NAravno. To je prosecan nadobudni Srtbin. Amerikanci su glupi, experti su naivni ,kolekcionari pojma nemaju, zavera je svuda...i slicno. Ali zato smo tu gde jesmo.
Preporuka:
23
1
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Petak, 13. 05. 2016. 20:29h
neregistrovan korisnik
@Petar : Nasi pametnjakovici sve znaju, zato oni tamo kupuju kola od 200.000€, a mi radimo za 300€,vozimo polovne Pasate od 6000€, i cekamo da uzmemo maksimalu Mocartu, kad na vrbi rodi grozdje. To je nama nasa pamet dala.
Preporuka:
17
0
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Petak, 13. 05. 2016. 08:47h
neregistrovan korisnik
@rsv : Alfa 33 stradale, 60-e godine proslog veka, 2.0, vise varijanti snage, sve preko 250ks. Mislim da je to rekord u tom vremenu u snazi, preko 125ks po litru. Vredi onoliko za koliko ce se prodati, a ja mislim da ce se prodati i za vise para. Koliko je "los" Mercedes 190, najbolje se vidi po primercima koji se jos uvek kotrljaju po putevima, a ima ih dosta u lepom stanju.
Preporuka:
15
1
Odgovori

Prijavi komentar

Paznja
Petak, 13. 05. 2016. 15:56h
neregistrovan korisnik
@Radnja : Da li ovaj truli kao ovi noviji?
Preporuka:
0
6
Odgovori

Prijavi komentar

Strucnjak
Četvrtak, 12. 05. 2016. 14:30h
neregistrovan korisnik
Turbina je tu da ubacuje vazduh, a posto ovaj model nema turbinu, znaci da nema ni vazduha. Ovaj model je specifican po tome sto ima V radilicu a klipovi su tu samo da pospese. Te performanse su tada a i sada dobre, plus sto ima zadnji spojler crni koji upija suncevu svetlost pa mu i to daje energiju. Ima i ABS. Prava stvar.
Preporuka:
15
44
Odgovori

Prijavi komentar

alfista
Četvrtak, 12. 05. 2016. 16:42h
neregistrovan korisnik
@Strucnjak : hahahaha
Preporuka:
31
3
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Petak, 13. 05. 2016. 08:48h
neregistrovan korisnik
@Strucnjak : Strucnjak se sali, sto mu nalupaste tolike minuse?
Preporuka:
3
2
Odgovori

Prijavi komentar

gileGM
Ponedeljak, 16. 05. 2016. 21:45h
neregistrovan korisnik
@Strucnjak : hahahaha najjaci komentar
Preporuka:
0
0
Odgovori

Prijavi komentar

Despicable-Me
Četvrtak, 12. 05. 2016. 15:12h
neregistrovan korisnik
Mene je sramota kad citam ove komentare. Katastrofa.
Preporuka:
51
2
Odgovori

Prijavi komentar

Marko
Četvrtak, 12. 05. 2016. 15:41h
neregistrovan korisnik
@Despicable-Me : Ovi iznad sto su komentarisali kao da su jelo bunike, skoz polupani u glavama !!
Preporuka:
32
3
Odgovori

Prijavi komentar

Zoran
Četvrtak, 12. 05. 2016. 17:50h
neregistrovan korisnik
@Marko : Nisu jeli bunike, nego mlad narod. Oni gledaju karakteristike i smeju se ceni. Oni taj auto ne gledaju sa nostalgijom kao ti i ja. Ovde se ne kupuje brzina i startnost, nego istorija.
Preporuka:
58
2
Odgovori

Prijavi komentar

Day
Četvrtak, 12. 05. 2016. 18:00h
neregistrovan korisnik
Svojevremeno, 90-ih godina, kad pravi zaljubljenik u automobile vidi ovaj auto na ulici, naježi se, ali nažalost, danas ga je nemoguće videti. Mnogo je razloga zašto je ovaj auto legendaran, nešto je već rečeno u tekstu, da ne davim mnogo. E sad što ovde napaljeni klinci koji nisu tada ni rođeni i razni znalci komentarišu...žalosno je, ne bih trošio vreme na to.
Preporuka:
48
1
Odgovori

Prijavi komentar

z
Četvrtak, 12. 05. 2016. 21:57h
neregistrovan korisnik
@Day : Sak i standardni 2.5 16v sa 194ks je bio zver za sebe koja zapali zadnje tockove kad se gas nabije u patos, a i 2.6 sa 160ks je isao ko vetar a kamo li ova zver. Ali tesko je to objasniti chip tuning generaciji.
Preporuka:
28
2
Odgovori

Prijavi komentar

Lexus
Petak, 13. 05. 2016. 04:55h
neregistrovan korisnik
@z : Ja mogu samo da kapu skines kad fabrika na pravi orginal sa te konja a ne one sa cip strane koe i ne dobro radi za Kratko vreme,inace e samo unistenje motora drugo nista ja vidim skoro svaki dan Koi dolaze Auta Koi prodamo sa cipova ja To skines i bacim,i svaki taj motor je upropasten izgoren,posle mesec dana se jave musterije i da vise Trosi ulja nego Dizel ili benzin.
Preporuka:
5
4
Odgovori

Prijavi komentar

vlada
Četvrtak, 12. 05. 2016. 23:56h
neregistrovan korisnik
imao sam 190 d iz 1989 godine kad sam ga prodao imao je preko 12ooooo /milion i dvesta hiljada /km i dan danas pali i radi iako je proslo jos 5 godina motor nista nije pipan radi kao svajcarski sat toliko o promasenom modelu
Preporuka:
15
2
Odgovori

Prijavi komentar

Pecabg
Petak, 13. 05. 2016. 01:34h
neregistrovan korisnik
Neznanju deca ništa,samo gti gsi itd... Ja vozim 190e 2.3 16v 185ks iz88god.inace ubicu navedenih gore i sa turbinama i bez :) ko sme na crtu? neka se javi!
Preporuka:
7
5
Odgovori

Prijavi komentar

rebro
Petak, 13. 05. 2016. 11:35h
neregistrovan korisnik
@Pecabg : Vidi nepismeni komentarišu! Piše se "ne znaju".
Preporuka:
4
4
Odgovori

Prijavi komentar

Cc
Subota, 14. 05. 2016. 12:26h
neregistrovan korisnik
@Pecabg : Evo ja... Clio sport,197 ks,bez turba...
Preporuka:
3
1
Odgovori

Prijavi komentar

JA
Petak, 13. 05. 2016. 06:18h
neregistrovan korisnik
REALNO LOTUS IMEGA JE AVION ZA OVO AUTO...ALI DOBAR J I MERC...
Preporuka:
3
7
Odgovori

Prijavi komentar

Milan
Petak, 13. 05. 2016. 09:03h
neregistrovan korisnik
Koliko nepismenosti na jednom mestu.
Preporuka:
10
1
Odgovori

Prijavi komentar

Kikiriki-Semenke
Petak, 13. 05. 2016. 10:45h
neregistrovan korisnik
Imao sam istog ovakvog pre par godina, samo sto je bio jaci, brzi I startniji ! Ruku na srce, brzo mi dosadio pa sam ga menjao za Golfa, bajo moj....
Preporuka:
6
10
Odgovori

Prijavi komentar

sasa
Petak, 13. 05. 2016. 19:44h
neregistrovan korisnik
@Kikiriki-Semenke : del boj bi ti rekao sad: what a plonker
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Subota, 14. 05. 2016. 18:13h
neregistrovan korisnik
@sasa : + Duboki stapic
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

sasa
Petak, 13. 05. 2016. 19:28h
neregistrovan korisnik
i naravno kontra menjač :-)
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

Filip
Petak, 13. 05. 2016. 20:37h
neregistrovan korisnik
Ovaj auto kupuju oni koji se zaista razumeju u automobile, i uz to koji zaista imaju para. Potpuno novi C 63 AMG od 70.000€, na lizing, kredit i na firmu, kupuju oni koji zele da okruzenje misli da imaju para, i kojima je najveci uspeh u zivotu da se ozene plasticnom prostitutkom, pardon klaberkom. Tu je sustinska razlika izmedju onih koji razumeju zasto ovaj ovaj auto vredi te pare, i koji tu lovu za njega iskesiraju na keca, i onih koji i dalje ne kapiraju zasto je ova stvar, 5 puta skuplja od novog C 63 AMG.
Preporuka:
7
1
Odgovori

Prijavi komentar

Toma-ToTo
Ponedeljak, 16. 05. 2016. 00:34h
neregistrovan korisnik
Перо је све рекао ништа ја ту не бих више додао)))
Preporuka:
1
0
Odgovori