Ako ste ikada sumnjali u „kreš-test“...

Ako ste ikada sumnjali u „kreš-test“...

Putnici u "fijatu seićento" prošli su samo sa lakšim povredama Italijanski proizvođač nije bio previše potrešen ocenom i nastavio je da proizvodi „seićento“... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

TTT
Četvrtak, 28. 04. 2016. 13:18h
neregistrovan korisnik
Definitivno Seicento nije bezbedan, ipak je to majusni auto od talijanskog lima :) Ali generalno, ne zaboravite - auto i treba da se deformise sve do kabine, jer se tako trosi mnogo energije koja bolje da krivi lim i celik, nego necije koske!
Preporuka:
39
2
Odgovori

Prijavi komentar

Sasa
Četvrtak, 28. 04. 2016. 14:01h
neregistrovan korisnik
@TTT upravo tako. Kabina je najvažnija i bez oštećenja je, A-stubovi nisu deformisani, vrata ne deluju kao da su nasilno otvorena. Izgleda kao da je vozač nagazio kočnicu i zaronio ispod branika Volvoa.
Preporuka:
32
1
Odgovori

Prijavi komentar

VirusZNM
Četvrtak, 28. 04. 2016. 14:42h
neregistrovan korisnik
Ovo je najverovatnije bio sudar pri razlici brzine do najvise 25-30 km/h Strasno. :D
Preporuka:
13
0
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Četvrtak, 28. 04. 2016. 14:48h
neregistrovan korisnik
Volvo je Volvo. Ima tu jedna bitna stvar, Seicento je udario svojim prednjim delom u zadnji deo Volvoa, a zadnji deo nije taj koji je pravljen da se deformise prilikom sudara, kako bi apsorbovao energiju. Kod ovakvih sudara, uvek je veca steta na prednjem delu vozila koje je udarilo u zadnji deo drugog vozila.
Preporuka:
28
0
Odgovori

Prijavi komentar

S60
Četvrtak, 28. 04. 2016. 19:44h
neregistrovan korisnik
@Crni : Sve jedno je koji je auto u pitanju. Svaki koji ima kontakt sa Volvom izvlači deblji kraj, pri jačim udarima moraju da se nose jer se ne mogu se više pokrenuti. Volvo je tenk, i od 98-me godine su pravljeni (ti stariji modeli) da budu aktuelni još 30 godina što se sigurnosti tiče (dok neko ne izmisli nešto revolucionarno.
Preporuka:
4
12
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Petak, 29. 04. 2016. 10:22h
neregistrovan korisnik
@S60 : Pogledaj video na youtube Reno Modus vs Volvo 940, toliko o starim tenkovima.
Preporuka:
12
1
Odgovori

Prijavi komentar

FAKE
Utorak, 03. 05. 2016. 07:36h
neregistrovan korisnik
@Crni : Nameštaljka u cilju promovisanja renoa kao jednog od suvlasnina EURO NCAPa. Plastični reno VS volvo, ma da... Ljudi pa vi verujete u sve što se prikaže na ekranima.
Preporuka:
0
2
Odgovori

Prijavi komentar

S60
Četvrtak, 28. 04. 2016. 21:51h
neregistrovan korisnik
@Crni : Sve jedno je koji je auto u pitanju. Svaki koji ima kontakt sa Volvom izvlači deblji kraj, pri jačim udarima moraju da se nose jer se ne mogu se više pokrenuti. Volvo je tenk, i od 98-me godine su pravljeni (ti stariji modeli) da budu aktuelni još 30 godina što se sigurnosti tiče (dok neko ne izmisli nešto revolucionarno.
Preporuka:
4
9
Odgovori

Prijavi komentar

Limar
Petak, 29. 04. 2016. 08:04h
neregistrovan korisnik
@Crni : Slazem Se sa tobom,da Se vise Ossetia predni deo nego zadni radi deformacije da ne bi vozac i ostal Se puno povredi a plus Volvo ima I kuka koja Se ne Vida na sluci koi e pojacan, sister je isto ko Svi auta ako nisu pre velike razlike godine,iso I Volvo prosli modela kad Se udari sa strane pozadi otkine Se zadni deo kod zadni vrata I krov,sta znaci kod Nike drudge auto to Se ne desi volvo nie bolji od ostal I aura.
Preporuka:
2
7
Odgovori

Prijavi komentar

alfista
Petak, 29. 04. 2016. 13:40h
neregistrovan korisnik
@Limar : Na kom jeziku napisa ovo?Probah google translate,ali ni njemu nije poznat...
Preporuka:
15
0
Odgovori

Prijavi komentar

Djordje
Četvrtak, 28. 04. 2016. 19:54h
neregistrovan korisnik
Ukoliko se secate prelepa i predobra devojka je poginula vozeci ovaj mali auto kada je mercedes kojim je upravljao Luka Karadzic udario. Ja nisam za ovako male nebezbedne automobile pogotovo pocetnicima premda su oni najcesci kupci ovakvih.
Preporuka:
12
0
Odgovori

Prijavi komentar

Nikola
Četvrtak, 28. 04. 2016. 21:37h
neregistrovan korisnik
E vidis ja sam pre neki dan video Xsaru koja je udarila u zadnji deo Pezoa 206, ciji je gepek izgubio mozda polovinu svoje ukupne velicine. Xsara je prosla sa polomljenim branikom, maskom i farom..
Preporuka:
4
1
Odgovori

Prijavi komentar

ninja
Subota, 30. 04. 2016. 00:01h
neregistrovan korisnik
Ja sam uvek sumnjao u kres testove a pogotovu evropske iz prostog razloga sto se evropski automobili pripremaju za kres test dok americka agencija za sigurnost saobracaja ide direktno u prodajne salone, tamo kupuje automobile, bez znanja proizvodjaca i onda ih slupa. Razlika je prilicna izmedju jednih i drugih testova...Mozda nema velike veze sa temom ali dobro je znati.
Preporuka:
5
0
Odgovori

Prijavi komentar

jaurusiji
Subota, 30. 04. 2016. 01:53h
neregistrovan korisnik
bravo Crni, srećom pa si pročitao da je u tom testu korišćen volvo bez motora, da je bio SA razneo bi rešoa u sitne komade :D
Preporuka:
0
3
Odgovori

Prijavi komentar

z
Subota, 30. 04. 2016. 11:48h
neregistrovan korisnik
@jaurusiji : Prvo u tom snimku volvo ima motor ali je poguran na levo i dole a to sto ste vi procitali da nema je samo komentar videa nekog sa ne bas dobrim vidom (u komentarima na You Tube svako moze da napise sta hoce). Drugo, motor nije deo konstrukcije vozila i ne bi promenio situaciju bio tu ili ne. I da bi razumeo ko bi koga razneo u sudaru treba da znate nesto o napredku tehnologije bezbednosti u kojima je reno medju naboljima na svetu i morao bi da znas karakteristike specijalnih celika i kompezionih zona kao i elemenata za ekstrakciju energije udara sto se iz vaseg komentara bas ne bi reklo. Ako je modus dobijo pet zvezdica od euro ncapa to sigurno znaci nesto e sad sto se neki smatraju pametnijima od stotina inzinjera to je druga stvar.
Preporuka:
2
1
Odgovori

Prijavi komentar

FAKE
Utorak, 03. 05. 2016. 07:57h
neregistrovan korisnik
@z : Prvo, nije dobiJo nego dobio, bez J. Drugo, reno je "kupio" tih 5 zvezdica i meni baš ništa ne znači što tamo neki plastični francuz ima 5 zvezdica, pošto je većina nas videla saobraćajku u kojoj je učestvovao neki takav francuz sa 5 zvezdica i sve je jasno, bar meni. Ne bih voleo biti u francuskom, italijanskom ili azijskom autu u momentu nezgode sa nekim nemcem (bez forda i opela) ili šveđaninom. Treće, ništa ne čudi što u poslednje vreme izlaze na videlo afere "nezavisnih" laboratorija, testova, stručnjaka i ostalih kao što je taj EURO NCAP u koji se ti kuneš i kome slepo veruješ. Otvori oči pa ćeš videti da je to marketing u cilju promovisanja pre svega francuskih vozila.
Preporuka:
0
1
Odgovori

Prijavi komentar

dipl-inz-saobracaja
Subota, 30. 04. 2016. 02:08h
neregistrovan korisnik
Svaka sila akcije mora imati silu reakcije. I ima svoj vektor delovanja. Pri sudaru je bitno da se vektor usmeri na auto, a ne na putnika. Tako da je pri sudaru dva auta uvek bolje za putnika d je auto projektovan da se deformiše auto ( naravno, kabina mora da ostane netaknuta). E, sad, ovo je sudar Seicenta iz ko zna koje godine, koji je verovatno malo i satruo, i Volva starog nekoliko godina, pa deformacija nije došla zbog takvog projektovanja, nego zbog rđe...
Preporuka:
2
1
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Subota, 30. 04. 2016. 19:05h
neregistrovan korisnik
@dipl-inz-saobracaja : Seicento je prilicno slab.
Preporuka:
3
0
Odgovori