Povratak legende: Ovako bi izgledala moderna "ajkula"

Iako se prvi put pojavio pre 61. godine, Sitroen "DS" ili popularna "ajkula" i danas privlači pažnju svojim jedinstvenim izgledom, a francuski dizajner Žan-Lui Bui je predstavio svoju viziju moderne verzije legendarnog modela.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Žan-Luis Bui ima 25-godišnje iskustvo u dizajniranju automobila, a trenutno radi u Etud-Integral, pariskoj kompaniji za proizvodnju funkcionalnih prototipova.

Krajem minule 2015, tokom koje je obeležen 60- rođendan originalnog Sitroen "DS" modela, Bui je predstavio modernu viziju "ajkule".

Za svoj "DS revival concept", Bui je osim "DS" modelom, inspirisan i "SM" i "CX" modelima, a mora se priznati da njegov koncept osim prepoznatljvih linija ima zanimljiv, agresivniji prednji deo.

Povezane teme: Sitroen DS, Sitroen Ajkula, Ajkula, Sitroen, Koncept

Poslednji komentari

jovica
Četvrtak, 07. 01. 2016. 21:44h
neregistrovan korisnik
Prednji deo vozila je u dizajnu totalno promašen...
Hidraulika
Četvrtak, 07. 01. 2016. 21:00h
neregistrovan korisnik
Hidraulika je naj bolja stvar ikada napravljena sto se tice auto industrije. Kao drugo to oslanjanje je šesnaest puta izdržljivije nego klasično, možes preko oranja da teraš ( sto bi rekli), neću da pominjem stabilnost. Na novijim Citroenima održavanje hidraulike je praktičo nula, a ni na starim nije nesto preterano (zna se kada se menja tecnost, i ''kugle''). Citroenovu hidruliku koristi i Rols Rojs.
Ivy
Četvrtak, 07. 01. 2016. 12:09h
neregistrovan korisnik
A sta ako nemam ,,specijalni,, alat sta onda ? Znaci nadjem se negde u nedodjiji bez alata, noc i sta onda !! Kod bilo kog nemca otovoris haubu, skines poklopac zdnjeg dela fara i zamenis sijalicu, to sve traje manje od jednog minuta. Nema specijalnog alata i gubljenja vremena !!!
Aleksandar
Sreda, 06. 01. 2016. 10:06h
neregistrovan korisnik
Vidim raznorazne komentare po pitanju zamene zadnjih pneumatika, i zamene sijalica... Na starom DS modelu, koji su kasnije gurali i ostali modeli iz game citroena sve je bazirano na hidraulici, otuda i pohvale na udobnost tih vozila. Dakla, stara ds je prilikom zamene zadnjeg pneumatika bila podizana *klirens uz pomoc vec pomenute hidraulike, zatim u drugom koraku podmetana dizalica, u trecem koraku auto je spustan uz pomoc hidraulike, pri tome dolazido naginjanja auta u polozaj kada je olaksano skidanje tocka... naravno pre svih ovih radnji potreebno je skinuti zadnji blatobran sa strane na kojoj se vrsi zamena tocka. Deluje komplikovano, a u sustini nije jer vremenski sto se tice zamene i nema neke vece razlike. Isto vazi i za zamenu sijalice, samo je potrebno imati specijalni alat i sve se resava u par minuta.
Ivy
Sreda, 06. 01. 2016. 09:05h
neregistrovan korisnik
Naj bolje je i ne razumeti i ne posmatrati Citroene,ok !! U svojoj celokupnoj istoriji poslovanja su imali samo dva uspesna modela i tu je kraj price !!! Ne rece nista kad na Citroenu zvekne hidraulika, sta bi onda, koliko to kosta a mora da crkne jer ne nekvalitetno uradjeno ( i u to se treba razumeti) !!
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»