3.5 miliona za Ferari "enco" koji nije vožen

3.5 miliona za Ferari "enco" koji nije vožen

Na odometru ovog "enca" stoji samo 220 km za koje vlasnik kaže da su pređeni Prodajete polovni automobil? Postavite... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

Djofreza
Sreda, 18. 11. 2015. 10:37h
neregistrovan korisnik
Ljudi dajte da se organizujemo da mi kupimo djuntu
Preporuka:
47
1
Odgovori

Prijavi komentar

poki
Sreda, 18. 11. 2015. 10:52h
neregistrovan korisnik
Kakvi redovni servisi kad nije nikako vožen??? Pusti te gluposti...
Preporuka:
14
66
Odgovori

Prijavi komentar

dejan
Sreda, 18. 11. 2015. 10:59h
neregistrovan korisnik
@poki : Sve ima svoj rok trajanja. Ako neko godisnje predje 100km, znaci da bi na servis isao svakih 100godina?
Preporuka:
59
7
Odgovori

Prijavi komentar

Ovo-je-Srbija
Sreda, 18. 11. 2015. 11:08h
neregistrovan korisnik
@poki : Redovni servis se radi na svakih 15.000km ili godinu dana. Šta dodje prvo. I ako ti auto stoji na parkingu, moras da mu na godinu dana bar zameniš ulje, jer ono promeni svoj sastav. Pogotovo kad auto sve vreme stoji, spadne na dno motora. E sad posto je ovo Srbija i na kolima se radi servis na 50.000km prvi i to kod nekog stručnjaka u garaži, nije ni čudo sto to malo ljudi zna. Odrzavanjem i redovnim servisom se mogu odkloniti mnogi rizici, još ako vlasnik vozi auto na pola gasa i vodi računa o njemu, cak i sa Alfom moze da se prodje bez kvarova.
Preporuka:
83
5
Odgovori

Prijavi komentar

mTm
Sreda, 18. 11. 2015. 11:30h
neregistrovan korisnik
@Ovo-je-Srbija : E ovo za Alfu ga precera,nevjerujem ti!
Preporuka:
47
22
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Sreda, 18. 11. 2015. 13:11h
neregistrovan korisnik
@Ovo-je-Srbija : Na ferariju se veliki servis radi na 15.000 km, tad se menjaju i gume i svasta nesto, a mali, na 5.000. Ako je vozen agresivno i ranije.
Preporuka:
11
7
Odgovori

Prijavi komentar

ja
Četvrtak, 19. 11. 2015. 12:02h
neregistrovan korisnik
@Ovo-je-Srbija : Ali da ne voziš auto celih 13 godina... Pa valjda moraš bar da ga upališ par puta mesečno, menjač da prošaltaš, kvačilo, čisto da to ulje i tečnosti prođu kroz sistem, inače bi se zapeklo sve! Kočioni i pogonski sistem takođe propadnu brzo ako se auto ne vozi...
Preporuka:
7
2
Odgovori

Prijavi komentar

Da
Subota, 21. 11. 2015. 01:18h
neregistrovan korisnik
@Ovo-je-Srbija : A šta ako je auto automatik i hoćeš da ubrzas malo kako da ga voziš na pola gasa?
Preporuka:
1
2
Odgovori

Prijavi komentar

brera
Četvrtak, 19. 11. 2015. 10:39h
neregistrovan korisnik
@poki : ferari se servisira godisnje vozio ga ili ne. takodje pri zameni guma se moraju i felne menjati
Preporuka:
9
1
Odgovori

Prijavi komentar

MNS
Sreda, 18. 11. 2015. 12:26h
neregistrovan korisnik
Da da...vozila ga baba samo do crkve nedeljom...daj bre imas ferarija a da ga nevozis kako da ne
Preporuka:
15
33
Odgovori

Prijavi komentar

ja
Sreda, 18. 11. 2015. 13:55h
neregistrovan korisnik
@MNS : Zašto da ne? Možda ga je kupio neko koga automobilizam ne zanima, nego je samo želeo da uloži novac u nešto čemu vrednost samo može da raste. Mislim da je nov koštao 800000 evra, a kada uračunamo inflaciju tokom 12-13 godina, to bi danas bilo možda oko 1,1-1,3 miliona. Dakle ako ga proda za 3,5 miliona ima čist profit preko 2 miliona. Nema mnogo stvari čija vrednost može toliko da poraste, ako isključimo luksuzne nekretnine čije je održavanje daleko skuplje od odžavanja ovog Ferarija.
Preporuka:
56
1
Odgovori

Prijavi komentar

Subotica
Sreda, 18. 11. 2015. 19:31h
neregistrovan korisnik
@MNS : Kako ne veruješ??? Ima u svetu profesionalaca koji kupe Ferrari taj i taj model za tu i tu svotu novca, jer ima i para i EXPLICITNO PRAVO DA KUPI, JER JE VEĆ KUPIO FERRARI ILI NA NEKI DRUGI OBAVEZUJUĆI NAČIN ISPUNJAVA FERRARIJEVU STOROGU LISTU ZAHTEVA ZA KUPOVINU I FERRARI MU TADA ODOBRAVA KUPOVINU. Kapac je on ili mu drugar ili neko treće mu da lovu i kupi Ferrari ako nema lovu, drži ga kod sebe ili kod dotičnog ko mu je dao lovu i ondaK posle nekoliko godina proda za duplo, triplo ili za četvorostruko veću lovu. Ljudi tako zarađuju puno para i ništa u suštini nisu radili. Investicija, pokretni kapital, koji je nepokretan godinama. Šta nije jasno sunce ti poljubim???? Isti slučaj je bilo i sa Mercedes-Benz Evo W201. Bilo je i ovde pre koje godine vest. Nije bio vožen, čini mi se vlasnik iz nekih BENELUX država. Biznis brate mili, auto hendleri tako rade. Neko renovira vozila, neko kupi slupano pa proda, neko kupi čitav i tako proda. Šta još nije jasno. Ima svu opremu od torbi, vidi se da auto nije vižen. Ja mu verujem. Ferrari testira svako vozilo jer ne žele bruku. Ako je 200km izdržao pod silnim testiranjima i gnjavažama po test stazi, ondaK može da se isporuči kod Pere Ložačimirovića. TAČKA.!!! hehehe :D
Preporuka:
26
4
Odgovori

Prijavi komentar

Nnovak
Sreda, 18. 11. 2015. 15:21h
neregistrovan korisnik
Ne kapiram sto je covek radio redovan servis ako ga uopste nije vozio? Ne vidim svrhu tog servisa. Najgore nesto sto postoji za auto je kad se ne vozi.
Preporuka:
5
45
Odgovori

Prijavi komentar

Mickey
Sreda, 18. 11. 2015. 17:58h
neregistrovan korisnik
E, tako se prave pare... 2mil profita za 12-13 godina, malo li je... Uz sve troskove odrzavanja, ovaj auto mu je doneo 150K mesecno, neto. A za ove sto ne znaju da se auto odrzava i kada se ne koristi... No comment. Nego, cudno mi je da niko (jos uvek) nije pomenuo Šabac... :)
Preporuka:
28
1
Odgovori

Prijavi komentar

hahhaa
Četvrtak, 19. 11. 2015. 09:42h
neregistrovan korisnik
@Mickey : za sabac vrh! a nema ni onog sto vozi golf :D
Preporuka:
12
1
Odgovori

Prijavi komentar

ferrari
Ponedeljak, 23. 11. 2015. 09:42h
neregistrovan korisnik
najruzniji ferrari
Preporuka:
0
1
Odgovori