Honda "akord" izlazi iz Evrope

Honda "akord" izlazi iz Evrope

"Završavamo sa "akordom" i nećemo se vraćati u taj segment", rekao je Leon Branan, predstavnik Honde za Veliku Britaniju.   Honda je imala problema sa prodajom... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

Nix
Ponedeljak, 26. 01. 2015. 11:19h
neregistrovan korisnik
Ipak je ovo Evropa, nikad se nisam osmelio da je kupim iz straha da necu moci da je prodam posle, a obozavam je. inace volim da menjam auta na 2,3,4 godine...
Preporuka:
41
24
Odgovori

Prijavi komentar

Dule
Ponedeljak, 26. 01. 2015. 12:09h
neregistrovan korisnik
@Nix : Jako dobar, lep i kvalitetan automobil. Razumem tvoje razmisljanje. Kod nas i benzinci drze cenu kao VW dizeli u istoj klasi. Na slici je verzija Akorda za USA trziste. Ja kao neko ko je magistrirao na marketingu na FON-u, mislim da problem moze biti i u proizvodjacu i manje agresivnom marketingu. Kada kazem marketing mislim i na redizajn i osvezavanje modela. Aktuelni Akord se pravi od 2008-me godine i prisutan je vec 7 godina na trzistu. Model pre njega se pravio od 2001-2008 me godine sto je dug period. Za to vreme model koji ne trpi veci redizajn posle nekoliko godina proizvodnje dosadi trzistu. Model iz 2001-ve god. je imao ozbiljni redizajn prednje maske i bio je uspesniji nego sadasnji model. Osvezavanje je bilo uspelo. Sadasnjji model je imao blagi redizajn koji se jedva i primeti. Evropski proizvodjaci imaju dosta radikalniji dizajn modela. Npr. Golf 5 je pretrpeo radikalan dizajn i model je cak nazvan Golf 6 koji se proizvodio samo 3 godine. Fiat Grande Punto je pretrpeo radikalan redizajn pa je cak nazvan Fiat Evo i imao je potpuno novi prednji deo i ako je isti model u sustini. Primera je mnogo. Druga mana je dizel koji i nije konkurentan jer ima 2200 kubika i samo 150 Konja. Zapremina je velika pa je veci porez u zemljama gde se to gleda kao sto je kod nas. Konkurencija izvlaci i vecu konjazu iz dizela manje zapremine. Porez i registracija za Akord 2.2 iz 2008-me iznosi 67 000 din. dok za dizele isto godiste sa istom snagom samo ispod 2000 cc iznosi 30 000 din.
Preporuka:
76
4
Odgovori

Prijavi komentar

Nix
Utorak, 27. 01. 2015. 18:31h
neregistrovan korisnik
@Dule : Isto i ja razmisljam kao i ti, (btw imamo i idi fakultet) s tim sto sam ja razmisljao o 2.0 benzincu tako da ne bih imao problem s registracijom. Takodje zivim u Leskovcu, tako da mi je servis udaljen 300km (servisiram samo u ovlascenim) a servis se radi na svakih 10k km, dobio sam silne minuse, ovde kada se na tapetu nadje honda ne smes rec lose o njoj reci inace te zakopase. Ja sam samo realan, a hondu cu sigurno voziti kada izgustiram sve EU marke i resim da se primirim.
Preporuka:
29
2
Odgovori

Prijavi komentar

Dule
Sreda, 28. 01. 2015. 16:09h
neregistrovan korisnik
@Nix : Motor 2.0 benzinac od 155KS ima lanac umesto zupcastog kaisa za koji zamena nije predvidjena, tj veliki servis. Samo provera i dotezanje. Nadam se da ce mi redakcija objaviti drugi duzi komentar koji bezuspesno saljem dva dana u kome sam pomenuo jos neke ,,mane" Akorda. Trosi dosta 2.0 po gradu ali nema turbinu koja moze da se pokvari sto je dobro. Ne slazem se sa komentarom koje je ostavio ,,ALO" dole. Ne znam zasto ides u ovlaceni serivs ako je auto van garancije. Kupi kod uvoznika filtere i originalno ulje, svaki strucniji mehanicar moze to da ti zameni. Sigurno u tvom kraju ima Hondinih servisa a da nisu ovlasceni. Ustedeces tri puta. Ja sam Forda poceo da vozim u jedan Fordov seris u Surcinu koji drze dva brata. Imam ogromno poverenje u njih i vidim sta se radi na kolima. O ustedi da ne govorim! Ja sam nekada razmisljao kao ti, ali sam promenio misljenje o ovlascenim servisima. Kazu mi u ovlascenom prednji kocioni diskovi su pri kraju, treba da se menjaju zajedno sa plocicama, ja sve to kupim i odem u Ford Surčin a Milan mi kaze zasto si kupovao diskove mogli su jos jedne plocice da izdrze bez problema! Pozdrav tebi kao i redakciji.
Preporuka:
39
1
Odgovori

Prijavi komentar

Accord
Ponedeljak, 26. 01. 2015. 14:25h
neregistrovan korisnik
@Nix : Šteta,ostao si uskraćen za veliki osmeh.Honda accord je savrsenstvo,ko je vozio zna o čemu pričam.Pozdrav
Preporuka:
36
8
Odgovori

Prijavi komentar

aaa
Ponedeljak, 26. 01. 2015. 17:40h
neregistrovan korisnik
@Nix : ne mogu da verujem stvarno
Preporuka:
13
2
Odgovori

Prijavi komentar

mirko
Ponedeljak, 26. 01. 2015. 17:52h
neregistrovan korisnik
@Nix : imao sam 2 Honde accord, za prodaju nema problema, vrlo su tražena kao polovan, nov je veoma skup...
Preporuka:
21
2
Odgovori

Prijavi komentar

HONDA
Ponedeljak, 26. 01. 2015. 18:31h
neregistrovan korisnik
@Nix : A zasto bi je prodavao?
Preporuka:
8
9
Odgovori

Prijavi komentar

Rico-Suave
Ponedeljak, 26. 01. 2015. 11:23h
neregistrovan korisnik
A kvalitetniji je auto 5 puta od konkurencije. Lakat na bmw-u? Smrknuta faca? Oh, joy.
Preporuka:
42
18
Odgovori

Prijavi komentar

HONDA
Ponedeljak, 26. 01. 2015. 13:57h
neregistrovan korisnik
@Rico-Suave : Imam Accord,,nema tog svapskog auta za koje bih je menjao.. Prodacu je i kupicu noviji model. Jednom HONDA, uvek HONDA!!!
Preporuka:
25
12
Odgovori

Prijavi komentar

HONDA
Ponedeljak, 26. 01. 2015. 18:30h
neregistrovan korisnik
@Rico-Suave : Accord je mustra kvaliteta za ove svapske krsine..S pravom ih nazivam "krsine"!!!
Preporuka:
24
10
Odgovori

Prijavi komentar

Lol
Sreda, 28. 01. 2015. 03:58h
neregistrovan korisnik
@HONDA : Dvoumim se kojoj prici pre da poverujem: 1) da ti ne bi menjao ruznog acorda za skupljeg nemca. 2) da postoji budala koja bi ti dala nemca u zamenu za tog plastikanera, sve da se 200godina ne pokvari.
Preporuka:
5
16
Odgovori

Prijavi komentar

Mkele
Ponedeljak, 26. 01. 2015. 13:08h
neregistrovan korisnik
Prava steta. To je vrhunski auto.
Preporuka:
22
4
Odgovori

Prijavi komentar

civic-si
Ponedeljak, 26. 01. 2015. 17:08h
neregistrovan korisnik
...steta bas je pouzdan I dobar auto
Preporuka:
15
5
Odgovori

Prijavi komentar

mirkoCh
Ponedeljak, 26. 01. 2015. 17:57h
neregistrovan korisnik
ovo na slici nije Evropska Honda accord... Honda accord 7 i 8 je veoma kvalitetan auto.. da je bio engleski, sigurno nebi ga uzeo.. sto se tiče prodaje u Evropi, nije lako pored BMW Audija i Mercedesa, a cene Honde nisu male kao kod Opela, Renault-a ili Forda.. mazda 6 koji je isto dobar auto ima lošu prodaju..
Preporuka:
19
0
Odgovori

Prijavi komentar

Steta
Ponedeljak, 26. 01. 2015. 19:16h
neregistrovan korisnik
Bas steta, kupio sam novog Accorda 2007 i vec sam cekao kad ce da izbace najnoviji model ga promenim. Inace odlican auto, po svemu sem po ceni veoma konkurentan nemackim rivalima.
Preporuka:
19
2
Odgovori

Prijavi komentar

Miki
Ponedeljak, 26. 01. 2015. 20:34h
neregistrovan korisnik
Људи су у 99.9% случајева "велика деца"! Жеља да се фасцинира околина, те да се, како они мисле, на неки начин издвоје из гомиле, јака је и ид самог разума. Један по свему изузетан ауто престаје да се производи јер забога " мечка је мечка"! Поносни власници ће из глупости и незнања своје мерцедес из А и Б сегмента описивати као нешто што далеко превазилази Хинду акорд! Никад се човек неће опаметити, и у 31 веку, његова природа ће га увек терати да "вуче" глупе потезе.
Preporuka:
25
5
Odgovori

Prijavi komentar

Salle
Ponedeljak, 26. 01. 2015. 20:51h
neregistrovan korisnik
Informacija je malo stara, istu sam procitao jos u oktobru prosle godine; toliko o garanciji od 1.000.000 km na motore :) (nisam siguran da li je se odnosila samo na civic ili i na acord takodje ) svejedno ne pije vode ; nema japanca da se javi i da komentarise?
Preporuka:
9
12
Odgovori

Prijavi komentar

ALO
Ponedeljak, 26. 01. 2015. 21:26h
neregistrovan korisnik
Pravi problem je sto je Akord samo naoko bio konkurencija BMW-u, Audiju i Mercedesu. Prvi "problem" je nedovoljan izbor motora. U principu mozete da birate izmedju 2 benzinca (156 i 201ks) i jednog dizelasa (150ks i tek nedavno podignutog na 180ks). Interijer je dobar, kvalitetan ali osetno zaostaje u kvalitetu materijala u odnosu na nemce. Problem je i sto kupci ne zele da voze benzince atmosferce, jer to ubija pojam limuzine. Akord jednostavno nema "umf" ispod haube da parira turbo-benzincima koje nude nemci. Najjaci akord (executive ili type s) ima 201ks i cist je atmosferac. Da bi vi poterali takvu limuzinu, morate da ga gurate u visoke obrtaje, a niko u tom segmentu ne zeli da na autoputu vozi recimo 150-160 dok mu motor vristi. BMW-ovi 325i ima 218 konja, 6-cilindras i po performansama je u sredini ponude. To je ono sto je doprinelo niskoj prodaji Akorda - slab izbor motora i nedovoljna snaga kada se uporedi sa direktnom konkurencijom. Jedina prava prednost Akorda je pouzdanost vozila, ali dinamika voznje, kvalitet materijala u unutrasnjosti i motori su osrednji u najboljem slucaju, tako da me i ne cudi da se cak i Mondeo bolje prodavao.
Preporuka:
16
36
Odgovori

Prijavi komentar

ALO
Sreda, 28. 01. 2015. 11:15h
neregistrovan korisnik
@ALO : Da se ispravim, ne tvrdim da su motor iz Honde losi, naprotiv, odlicni su i najpouzdaniji, nego nemaju dovoljnu snagu za auto velicine Akorda. Ovde u Nemackoj se prosecno vozi iznad 140, a prilikom ubrzanja ili preticanja, atmosferac i auto tezak 1500+ kg nemaju sta da traze protiv turbo benzinaca ili turbo dizelasa. Honda izgleda nikad nije shvatila da postoji razlika u mentalitetu izmedju nacija, a u Nemackoj se cene jaki automobili i svako ko ima para, nece kupovati slabiji auto, ako za iste ili malo vise para moze da kupi brzi. Sam sam vlasnik Honde i ozbiljno sam razmisljao o Akorud type S, ali izgleda da cu se ipak okrenuti nekom drugom proizvodjacu. Dosadilo mi je da ne mogu da se odlepim od nekoga na autobahnu u Hondi.
Preporuka:
5
24
Odgovori

Prijavi komentar

Dule
Sreda, 28. 01. 2015. 11:48h
neregistrovan korisnik
@ALO : Pored komentara koji sam gore ostavio rekao bih da je mana Akorda i mala ponuda prostora u kabini u odnosu na konkurenciju. Akord je na oko velik spolja ali unutra i nije puno prostran. Najveca mana je mali gepek. Ako ga uporedimo sa Toyotom Avensis i Mazdom 6 koji kostaju isto kao Akord videcete da je ponuda prostora daleko veca kod Toyote i Mazde a to se odnosi i na VW Pasat i Ford Mondeo, cak i Škodu Octaviu koja je kompaktniji automobil i jeftiniji, ali ima daleko veci prtljaznik od Akorda, unutrasnji prostor je otprilike isti. Da ne govorim da se modeli dugo zadrzavaju na trzistu. Sadasnji Akord je poceo da se pravi 2008-me i jos je prisutan na trzistu dok je Mazda 6 koja je (stari model) pocela da se pravi 2007-me god, zamenjena je aktuelnom Mazdom 6 2012-te godine. Znaci Mazda 6 izbacuje modele svakih 5 godina dok Honda Accord zadnja 2 modela proizvodi 7 godina bez veceg redizajna kao sto rade evropski proizvodjaci. I kada neko treba da izbroji mukom stecen novac za nov automobil a to nije malo (21 000 - 27 000 eura) onda i te kako gleda sta moze vise da dobije kod konkurencije, pogotovu ako je auto porodican i ako ima 2-3 dece. Motor 2.0 od 155 ks je idealan ko ima para da placa gorivo. Taj motor u Hondi ima lanac umesto zupcastog kaisa koji nije predvidjen za zamenu tj. veliki servis. Samo se proverava s vremena na vreme. Isto ima i Toyota. Usteda i pouzdanost je na vecem nivou. Mana je dizel 2.2 i velika zapremina i porez a to pise u mom predhodnom komentaru. Poz!
Preporuka:
25
0
Odgovori

Prijavi komentar

peki
Sreda, 28. 01. 2015. 14:39h
neregistrovan korisnik
@ALO : 100% si u pravu.
Preporuka:
2
9
Odgovori

Prijavi komentar

Pacifista
Utorak, 27. 01. 2015. 09:58h
neregistrovan korisnik
bolje da su otisli Fiat i VW sa njihovu grupu
Preporuka:
4
17
Odgovori