Čak 40 posto ljudi kupuje isti brend automobila kao i njihovi roditelji
U zlatnom dobu detinjstva se formiraju afiniteti prema mnogim stvarima, a jedno zanimljivo istraživanje Univerziteta u Mičigenu je pokazalo da ni sa automobilima nije drugačije. Naime čak 40 posto ljudi se odlučuje da kupi iste automobilske brendove koje su vozili i njihovi roditelji.
Studija koju su sproveli istraživači sa Univerziteta u Mičigenu je ispitala 4.300
Prodajete polovni automobiol?
|
vozača i 2.600 roditelja i došla do interesantnog podatka da je čak 39 posto ispitanika kupovalo iste brendove automobila kao i njihovi roditelji.
"U teoriji, ovi podaci bi mogli da promene način na koji će proizvođači automobila naplaćivati i reklamirati nove modele", rekao je vođa istraživanja Soren Anderson.
"Da li su stvarno u pitanju samo automobili, ili su u pitanju drugi faktori, na primer, da deca žele da budu slična svojim roditeljima?"
Da li i vi vozite isti brend automobila kao i vaši roditelji?Uradite anketu:
Anketa

Poslednji komentari

MASERATI SLAVI GRANTURISMO NA MILANSKOJ NEDELJI DIZAJNA
Trozubac je bio domaćin ekskluzivne večere, u prisustvu Dejvida Bekama i Hirošija Fudživare, u čast...»

Premijera novih modela BMW Serije 5 i BMW i5
Osma generacija BMW-a Serije 5 otvara potpuno novu eru, jer je prvi put dostupna i potpuno električna...»
Ponedeljak, 20. 10. 2014. 13:59h
Nedelja, 19. 10. 2014. 23:15h
Nedelja, 19. 10. 2014. 22:45h
Nedelja, 19. 10. 2014. 12:38h
Nedelja, 19. 10. 2014. 12:00h