Put u (ne)poznato: Uvoz polovnjaka iz inostranstva

Put u (ne)poznato: Uvoz polovnjaka iz inostranstva

Ako želite jeftinije da prođete, izaberite automobil napravljen u Evropskoj uniji jer se na njih plaća daleko manja carina u odnosu na ostale. Kada smo to razjasnili možemo krenuti... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

djoka-iz-potoka
Subota, 14. 12. 2013. 08:20h
neregistrovan korisnik
Za 6-7 hiljda evra mozete kupiti novu Daciu, umesto da kupujete polovne automobile iz EU sumnjivog porekla i kilometraze. Nova Dacia ce vas sigurno bolje sluziti i pruziti veci komfor u voznji nego neki polovan Audi ili BMW.
Preporuka:
56
315
Odgovori

Prijavi komentar

en
Subota, 14. 12. 2013. 09:45h
neregistrovan korisnik
@djoka-iz-potoka : Samo ti vozi Daciju,samo je pogresno uporedjivati novi krs sa polovnim automobilom.
Preporuka:
140
34
Odgovori

Prijavi komentar

kiki
Subota, 14. 12. 2013. 13:33h
neregistrovan korisnik
@en : Naslov: "Put u (ne)poznato: Uvoz polovnjaka iz inostranstva" - sve se plasim da je put u poznato kad vam kantu od 1000 evra ovde uvale za 4000 evra i vi zadovoljni sto ste izbegli "put u nepoznato". Sve vam je poznato - nema greske, nema iznenadjenja - svi postenjacine, narocito uvoznici. Sve kupuju samo od baba i deda - nesiledzija u saobracaju i maksimalne kilometraze oko 100.000km. Ma samo pozeleti.
Preporuka:
66
11
Odgovori

Prijavi komentar

Japanac
Subota, 14. 12. 2013. 13:48h
neregistrovan korisnik
@en : kupis polovnog civic za 8000 evra i imas ga do kraja zivota bez problema
Preporuka:
24
43
Odgovori

Prijavi komentar

u
Nedelja, 15. 12. 2013. 23:46h
neregistrovan korisnik
@Japanac : prestanes da smaras i ne boli nas vise glava
Preporuka:
18
5
Odgovori

Prijavi komentar

PAL
Subota, 14. 12. 2013. 23:30h
neregistrovan korisnik
@en : Kako ono jednom rece,da li je bio direktor forda,kada su ga pitali koji je po vama najbolji auto? A on,tupadzija,neznalica glupak,kaze,nov auto je najbolji...Taj covek definitivno nema pojma o zivotu! Kako moze nov auto da bude dobar,nikako.Srbi su otkrili da je auto kao vino,sto stariji to bolji,jedino u nasoj zemlji sto vise kilometara ima predjenih to je bolji a ujedno jeftiniji,mi jednostavno lepo i korisno spojimo.Da nema nemaca srbi ne bi vozili,isli bi peske,audi bmw w sinonimi za savrsenstvo,mi smo jako skloni svabama,a imamo i razloga puno,mi smo uvek bili u ljubavi sa njima.Sta ima bolje od auta iz nemacke koji je sa svojih 90 ks. prsten po auto banovima do iznemoglosti,do krajnih granica izdrzljivosti.Sta ga briga,izaka ga 5 godina ubije 100 200 hiljadarki sutne ga nama,on kupi NOV itd.Bas su glupi,zar ne? Ja zaista nisam toliko bogat da vozim polovan auto sa super plastikom.Tako da je moj izbor nov sa ne kvalitetnom plastikom.Zamislite auto sa 100 200 hiljada predjenih,zamislite koliko u uslovima prasine,leta,zime,ne ravnog terena je miliona puta amortizer odradio,spone,kugle,lezajevi,upravljacki sistem,kocnice,koliko je radila klima,ventilator,altenator,koliko je anlaser puta odradio,koliko je to guma pocepalo...Imao sam nemackih auta polovnih,slusavsi bas ovakve ljude,nikad vise...
Preporuka:
72
34
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Nedelja, 15. 12. 2013. 08:51h
neregistrovan korisnik
@PAL : Bolje polovan kvalitetan auto, nego nov nekvalitetan
Preporuka:
36
29
Odgovori

Prijavi komentar

PAL
Nedelja, 15. 12. 2013. 10:12h
neregistrovan korisnik
@Mirko : Glupo je porediti 150000 km. sa 1 km. zapravo ko ima sa cim da misli to nikako ne poredi,lud bi primetio ogromnu razliku.Mirko,auto nije vino,sto stariji to losiji.Nije mi jasno kako to ne kapirate.Kako bi ste shvatili nesto ozbiljnije kad ovu prostu stvar ne mozete? Izmedju ostalog kakav nam je narod takva nam je drzava...Recimo vi ste u komentaru izrekli apsurd,definitivno,znate li koji? Ako ne znate napisite da vam odgovorim.
Preporuka:
22
14
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Nedelja, 15. 12. 2013. 20:15h
neregistrovan korisnik
@PAL : Za novac za koji se uzima Dacija moze da se uzme, recimo, Fiat Bravo 2007-8 sa 50-60 k km u Nemackoj, od koga ta Dacija nikada nece biti bolja. Nije svaki nov auto dobar auto. Po toj logici, svi smo trebali da kupujemo Yugo, jer je nov, kostao oko 3-4 k evra, a za taj novac je mogao da se uzme, recimo, dobar polovan Punto.
Preporuka:
20
8
Odgovori

Prijavi komentar

Trol
Ponedeljak, 16. 12. 2013. 21:19h
neregistrovan korisnik
@Mirko : U Nemackoj skoro da ne postoji 6 godina star auto sa samo 50-60 hiljada km. Realnost za to godiste je oko 250.000, a druga stvar je sto kod nas dolaze "podmladjeni" za 150.000 u proseku... Inace cak i mnogi Nemci u zadnje vreme vracaju kilometrazu. Ko kupuje dizela, neka racuna da je prelazio oko 50 hiljada godisnje, a ako je bio sluzbeni auto onda ni 100.000 nije neobicno.
Preporuka:
19
1
Odgovori

Prijavi komentar

Dzoni-be-gud
Utorak, 17. 12. 2013. 10:26h
neregistrovan korisnik
@Mirko : Ja sam uzeo novog logana... Za punih 6 godina voznje sam menjao ulje, antifriz, sijalice i 2 spone... Koristim ga i za posao, znaci do 600kg. upakujem u njega, ima oko 120000km., trosi oko 5l. dizela, normalne voznje i nikad, ali nikad, ne otvaram haubu pre servisa! A veruj mi, kada bih ga prodavao, ulickao bi ga, dao mami da ga kao ona prodaje i ti bi se napalio(da je neki bravo) i kupio ga, misleci da ga je baka vozila... :) A veruj mi, ne bi voleo da znas sta je sve preziveo za svoj radni vek... hehehe
Preporuka:
6
3
Odgovori

Prijavi komentar

kiki
Nedelja, 15. 12. 2013. 11:04h
neregistrovan korisnik
@Mirko : Sta me briga za kvalitet plastike. Nije plastika ono sto te ostavi na putu, nego pouzdanost pogona/upravljanja/oslanjanja/kocnica. A tu je novi bolji (jer delovi navedenih sistema nisu izraubovani).
Preporuka:
17
12
Odgovori

Prijavi komentar

zlatko
Ponedeljak, 16. 12. 2013. 04:55h
neregistrovan korisnik
@Mirko : a koji je to nov auto nekvalitetan? ako je polovnjak kvalitetniji pitaj tog sto ti prodaje da ti u ugovoru naglasi da imas garanciju 2god ili 100kkm. bilo bi... ovaj je lood.
Preporuka:
8
3
Odgovori

Prijavi komentar

Pele
Ponedeljak, 16. 12. 2013. 07:48h
neregistrovan korisnik
@PAL : Благо теби кад имаш пара за нов, мој ауто не вреди ни 2000е, и вероватно га нећу скоро мењати јер немам 1000е да додам за неки пар година новији. Па не возе сви аудије и мерцедесе, погледај мало по улицама шта се овде вози, а ти причаш о новим аутомобилима као да они падају са неба...
Preporuka:
13
2
Odgovori

Prijavi komentar

ZLaja
Ponedeljak, 16. 12. 2013. 09:59h
neregistrovan korisnik
@PAL : Lako je objasniti kako je nov auto bollji od polovnog. A i Henri Ford je znao šta priča, nije on prodavao polovne automobile pa da ih hvali nego nove. Ako možeš nekom da objasniš kako da kupi novo za 2500e onda izvoli.
Preporuka:
9
2
Odgovori

Prijavi komentar

insajder
Nedelja, 15. 12. 2013. 00:09h
neregistrovan korisnik
@en : autoscout je bolji portal za kupovinu automobila od mobile de iako je na mobile 50 posto veca ponuda...(razlika je milion i po prema milion)automobili na autoskautu su 10-15 posto jeftiniji dok je chak i na ibay-u ponuda manja ali ako kupujete automobile do 2-3 hiljade bolje je nego na mobile de.na ibeju vecinom oglase postavljaju mladji ljudi koji se reshavaju svog prvog automobila tako da za jeftine pare mozete naleteti na manji auto kojeg ovde u nemachkoj dobijaju kada poloze vozachku.i josh neshto bolje je kupiti nemachki auto star100 godina nego dachiju (shto baljezga ovaj djoka) ili francuza direktno iz fabrike.mada necu da greshim dushu postoji i poneki dobar francuz ali ga nebi pominjao jer najbolji francuski auto je dobar koliko i naj gori nemachki.
Preporuka:
11
47
Odgovori

Prijavi komentar

mobile-de-biblija-za-automobile
Nedelja, 15. 12. 2013. 00:18h
neregistrovan korisnik
@en : moram josh neshto da dodam,"mobile de je biblija za automobile"..tu ce te tachno videti koji je auto dobar a koji ne.tu ce te videti da pasat ide preko petsto hiljada da kija ne prelazi 100 hiljada da mercedes ide 500 hiljada da je bmw nabedjen auto koji ne prelazi 300 hilj,da opel i nije tako losh ko shto mu cena govori,da su francuski automobili kante a italijanski josh vece i da japanci nisu loshi ali pretezno tojote,dok mazde i mitsubishi nisu neshto ali su bilji od francuskih i italijanskih automobila,
Preporuka:
23
37
Odgovori

Prijavi komentar

zoran-dj
Nedelja, 15. 12. 2013. 22:36h
neregistrovan korisnik
@mobile-de-biblija-za-auto : ko sve ima internet
Preporuka:
13
3
Odgovori

Prijavi komentar

zlatko
Ponedeljak, 16. 12. 2013. 04:50h
neregistrovan korisnik
@mobile-de-biblija-za-auto : a jel znas koliko generalki I osvezavanja motora je odradjeno na tim vozilima od 500kkm.....tebi je u zivotu bar lako onda, posto ako npr kupis taj polovnjak sa predjenih recimo 300kkm platices ga par hiljada od nekog nemca((koji je ipak svestan da je u svog polovnjaka ulozio I ulaze vise nego u Nov auto) I dok predjes 500kkm tj dok napravis 200kkm ima da crknes. jer ako uzmemo u obzir da trosi recimo 5L na ,100KM, za 200kkm ce ti trebati...10000 litara goriva puta 1.5€ po litri(a Taj tvoj premium mora da trosi vise) znaci 15000€ TI treba....e sad ako uzmemo u obzir da si zaposlen, predpostavljam da radis kod nekoga za platu(posto iz tvoje kratke poruke mogu zakljuciti da ti logika nije java strana). prosecna plata, zna se 300€. Ali ipak da ti prevedem, da bi ti presao 200kkm sa svojim premium polovnjakom treba da izdvojis tacno 50 svojih plata tj da robujes 4 god. ne racunam tu dodatne troskove, koji obavezno prate toliku kilometrazu, pa racune koje moras da platis I naravno da kupis detetu cokoladu. znaci...auto se kupuje u skladu sa potrebama I finansiskom
Preporuka:
14
2
Odgovori

Prijavi komentar

Savovac
Ponedeljak, 16. 12. 2013. 08:41h
neregistrovan korisnik
@mobile-de-biblija-za-auto : E,druze...Hvala ti k'o bratu rodjenom!Da nam nije tebe,mi nista kao ovce ne bi znali.Dosao si u pravi cas!Zamalo da se zeznem i da kupim jednog "'talijana".Ma krs...Sta krs,kanta!Sta kanta,ma to je djubre!Al' kako me tako dobro sluzi ovaj stilo,to mi nije jasno...Ja ga kupih da ga preprodam,kad on osta kod mene 2god.Da je karavan,ne bih ga menjao!A kad vec hocu da menjam,uzecu lepoticu medju automobilima,159-ku.Pa nek' se i zeznem,izdrzace dok ne izadje "Giulia"(Djulia).
Preporuka:
6
7
Odgovori

Prijavi komentar

Renato
Utorak, 17. 12. 2013. 09:01h
neregistrovan korisnik
@Savovac : E tu si bas uspeo sa Alfom hahaha, a na tom stilu sija tabla kao nova godina (sve lampice)
Preporuka:
3
3
Odgovori

Prijavi komentar

xd
Ponedeljak, 16. 12. 2013. 18:41h
neregistrovan korisnik
@mobile-de-biblija-za-auto : Nemas ti blage veze čoveče dragi! Imam Kiu Sorenta, evo sad ce da okrene 300k bez otvaranja motora, (osim sto joj je skoro radjena reparacija dizni za 500€ ), inace je auto koji se ne gasi! Takodje sto se tice bmw-a ( a u porodici se vozi i jedan e90 sa 3.0l benzincem u ful opremi) mogu da kazem da je TATA za za Merc, Audi, Vw... TATA. Kada sednem u konkurenciju koja je u klasi e 90, kao da sam seo taljige. Vrata na vw, audiu se zatvaraju kao na supi!
Preporuka:
5
7
Odgovori

Prijavi komentar

Renato
Utorak, 17. 12. 2013. 09:03h
neregistrovan korisnik
@xd : Da da, videcemo kad padne sneg, kako ces zatvarati supu kad stavis bmw unutra. Svabe kazu lepo. Otpad iz mercedesa ide u bmw. Ziva istina. Klinacki auto.
Preporuka:
5
2
Odgovori

Prijavi komentar

zlatko
Ponedeljak, 16. 12. 2013. 05:15h
neregistrovan korisnik
@en : ima moj drug daciju vec 8 god, kupio novu, stalno je hvali, a nije jedini. drugi drugar kupio novu insigniju, sve bilo super al mi je ukradu, sreca imao kasko pa naplatio 10000€. kad je hteo da opet kupi auto za te pare pita mene ja my kazem kupi Nov auto 0 km, garancija..ipak odluci se opet za insigniju(jer obojica je vozili I stvarno ok auto(dok je Nov I sa malom kilometrazom) elem uzeo jednu presla 120 000 (sa jacim paketom opeme). jos dodje I kaze kupio sam bolji auto( a onaj sto su mu lapili presao bio samo 25000). za 3 meseca jedno 4 puta mu je stao auto...vidim ga pre neko jutro sa majstorom oko kola, zamisli kako je lepo kad kernel na posao a premium polovnjak nece da upali, dzaba mu I felna I maglenka I komande na volanu, kad vozi krsa sa 120000 predjenih. imamo isti auto ali to nije isti auto, (moj 30000). inace imam 30god I do sad sam vozio( golfa2,(200-300kkm)),(opel astru(0-330k)), ( opel insigniju(0-?)) I tacno znam sta je nov a sta auto sa kilometrazom.
Preporuka:
9
4
Odgovori

Prijavi komentar

Anonimus
Subota, 14. 12. 2013. 09:50h
neregistrovan korisnik
@djoka-iz-potoka : Prije cu golf 2 da uzmem nego daciu.
Preporuka:
87
71
Odgovori

Prijavi komentar

Dzoni-be-gud
Utorak, 17. 12. 2013. 10:33h
neregistrovan korisnik
@Anonimus : Jako si pametan... :) Svaka cast, e nek' si nam rek'o! :)
Preporuka:
7
1
Odgovori

Prijavi komentar

decko-iz-bloka
Subota, 14. 12. 2013. 10:02h
neregistrovan korisnik
@djoka-iz-potoka : Kako da ne :)
Preporuka:
59
13
Odgovori

Prijavi komentar

MMX
Subota, 14. 12. 2013. 10:04h
neregistrovan korisnik
@djoka-iz-potoka : Hahahaha, Dacia da pruzi komfor hahahaha
Preporuka:
104
22
Odgovori

Prijavi komentar

RS-6
Subota, 14. 12. 2013. 10:04h
neregistrovan korisnik
@djoka-iz-potoka : Koji si ti kralj hahahahha
Preporuka:
74
9
Odgovori

Prijavi komentar

Tako-je
Subota, 14. 12. 2013. 10:10h
neregistrovan korisnik
@djoka-iz-potoka : Bravo djoko..to je istina!!A druga je stvar, sto dacija izgleda uzasno..Plus sto ce taj polovnjak preci vise nego ta nova dacija...Zato je moja preporuka Dacija..to je pravi izbor..
Preporuka:
57
23
Odgovori

Prijavi komentar

Zeljko
Subota, 14. 12. 2013. 10:11h
neregistrovan korisnik
@djoka-iz-potoka : Za 6-7 hiljada tesko moze da se kupi bilo koji nov auto, a sa normalnim paketom opreme ispod 10 skoro da nema nista. A konfor dacije sa autima iz premijum klase se stvarno ne moze porediti.
Preporuka:
88
19
Odgovori

Prijavi komentar

Tozomir
Nedelja, 15. 12. 2013. 20:42h
neregistrovan korisnik
@Zeljko : Biće tebi konfor, kad budu počeli majstori da te lupaju po ušima, kad bude počelo da jedno po jedno otkazuje kod tvojih nemačkih stariteta. Nikako da zakrpiš šuplje bure.
Preporuka:
12
1
Odgovori

Prijavi komentar

zlatko
Ponedeljak, 16. 12. 2013. 04:17h
neregistrovan korisnik
@Zeljko : Jak ti komfor kad te taj polovnjak proda negde na putu, moze I da je mecka slon. inace vozim opel insigniju Ali pre bih vozio daciju nego neko polovno vozilo. istina da neki polovnjaci dozive 500k km, ali zamisli koliko je kostalo vlasnika odrzavanje tog krsa.za 4 god od kako vozim moj auto imao sam 0 kvarova I 0 din nepredvidjenih troskova. placam samo registraciju I tng:)Nista za gume I ko zna sta kod. auto Sam platio 16o590, 4 god kasnije prodacu ga za. oko 12000,(presao 35k km). samo 4 hiljade me je kostalo amortizacija za Taj period(ukljucujuci kasko,samo onaj ko je imao ili ima kasko zna koliko je ovo bitno). znaci za manje od 100€ mesecno vozim NOV auto I sad neka me neko ubedi da je polovnjak bolji. Da rezimiram, svi vi sto se kunete u polovnjake odavno bi vozili novo da imate sredstva za to.
Preporuka:
13
1
Odgovori

Prijavi komentar

zlatko
Ponedeljak, 16. 12. 2013. 04:22h
neregistrovan korisnik
@Zeljko : ti ili nikad nisi imao auto(sto mi je verovatnija varijanta) ili vozis neki krs pa tripujes da su auta neunistiva. ps dabogda ti se ispunila zelja I kupis tu hondu I vozis je ceo zivot. to ti ja zelim od Sveg srca.
Preporuka:
5
0
Odgovori

Prijavi komentar

zlatko
Ponedeljak, 16. 12. 2013. 04:30h
neregistrovan korisnik
@Zeljko : od sve opreme jedino pojasevi I klima vrede, ostalo su sve precenjene sitnice . znam iz iskustva. vozio Sam insigniju od 27000€, jaci paket opreme od moje (16500€) placene. razlika u voznji je 0. istina postoje neznatne razlike Ali 10000€ je prevelika cena za to. kad Sam kupovao auto, prodavac u salonu je pokusao da mi proda jaci paket za 23000€, na moj odgovor da cu onda radije da odem u BMW salon I uzmem klot BMW samo je ucutao.
Preporuka:
9
3
Odgovori

Prijavi komentar

Niko
Subota, 14. 12. 2013. 10:17h
neregistrovan korisnik
@djoka-iz-potoka : Djole, ajde zlato strinino vrati se u taj potok tako ti svega.
Preporuka:
77
13
Odgovori

Prijavi komentar

Alex
Subota, 14. 12. 2013. 10:37h
neregistrovan korisnik
@djoka-iz-potoka : Ti mora da si ljubitelj Dacie
Preporuka:
41
13
Odgovori

Prijavi komentar

ccc
Subota, 14. 12. 2013. 10:42h
neregistrovan korisnik
@djoka-iz-potoka : veći komfor u daciji nego u audiu i bmw-u! bravo genije.
Preporuka:
75
16
Odgovori

Prijavi komentar

djoka-iz-potoka
Subota, 14. 12. 2013. 14:26h
neregistrovan korisnik
@ccc : to nisam pisao ja i molim sve ljude da se ne primaju odmah kad vide budalastine uglavnom vezane za daciju posto mi se nik zloupotrebljava. hvala lepo
Preporuka:
14
7
Odgovori

Prijavi komentar

-kafana-je-moja-sudbina
Ponedeljak, 16. 12. 2013. 03:38h
neregistrovan korisnik
@djoka-iz-potoka : A ti se lepo registruj, rezervisi ime pa ti mozda neko i poveruje da nisi samo jedan od trolova koji redovno patroliraju ovim portalom.
Preporuka:
6
1
Odgovori

Prijavi komentar

xaxaxaxaxa
Subota, 14. 12. 2013. 11:04h
neregistrovan korisnik
@djoka-iz-potoka : dacia xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxa
Preporuka:
45
8
Odgovori

Prijavi komentar

aca
Subota, 14. 12. 2013. 11:12h
neregistrovan korisnik
@djoka-iz-potoka : Imam reno senik iz 2002 koji me odlicno sluzi vec 4 godine.Benzinac je 1.6,a presao je preko 300000km.Bolji je i udobniji od dacje milion puta.
Preporuka:
68
20
Odgovori

Prijavi komentar

insajder
Nedelja, 15. 12. 2013. 00:19h
neregistrovan korisnik
@aca : da ali ti imash dizela i moj ti je savet da prodajesh auto jer to mu je maksimum.
Preporuka:
6
17
Odgovori

Prijavi komentar

aca
Nedelja, 15. 12. 2013. 18:39h
neregistrovan korisnik
@insajder : benzinac jr
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

PAL
Nedelja, 15. 12. 2013. 23:08h
neregistrovan korisnik
@aca : Kakav mozak imas da napises nesto ovako? A tek ovi sto lupaju pluseve...Ljudi sta je sa vama?
Preporuka:
9
1
Odgovori

Prijavi komentar

Dzoni-be-gud
Utorak, 17. 12. 2013. 10:40h
neregistrovan korisnik
@aca : Tast mi vozi takodje senika iz te godine... Ja daciu... Samo te molim da iskvrckas malo po plastikama i u jednom i u drugom, samo ce ti se reci! Milion puta, da bas...
Preporuka:
1
0
Odgovori

Prijavi komentar

vw
Subota, 14. 12. 2013. 11:27h
neregistrovan korisnik
@djoka-iz-potoka : djoka ti ili nisi vozio novu Daciu ili nisi polovnog VW—a ili BMW—a, ja jesam oboje i uvijek bi se odlucio za ovo drugo razlike je ogromna!
Preporuka:
49
12
Odgovori

Prijavi komentar

dell
Subota, 14. 12. 2013. 11:31h
neregistrovan korisnik
@djoka-iz-potoka : Nova dacia je posle 150k km raspala kanta a audi,bmw,merc i posle 500k km ne prave probleme uz pravo odrzavanje.
Preporuka:
62
23
Odgovori

Prijavi komentar

cc
Nedelja, 15. 12. 2013. 03:23h
neregistrovan korisnik
@dell : U podgorici dacija logan 1.4 sa fabrickim plinom presla 900 000u taxiju...guglaj,videces...
Preporuka:
22
1
Odgovori

Prijavi komentar

zlatko
Ponedeljak, 16. 12. 2013. 05:19h
neregistrovan korisnik
@cc : moze I 9 mil kilometara ali uz kolika ulaganja.
Preporuka:
2
4
Odgovori

Prijavi komentar

vlada
Ponedeljak, 16. 12. 2013. 14:35h
neregistrovan korisnik
@cc : Pa taj obisao Crnu Goru uzduz i popreko jedno hiljadu puta...Spava li covek u autu
Preporuka:
4
0
Odgovori

Prijavi komentar

rebro
Nedelja, 15. 12. 2013. 18:38h
neregistrovan korisnik
@dell : Ma šta mi napriča. Pola miliona kilometara! Hoće to ali u Diznilendu. Servis mora da se radi redovno kako propisuje proizvođač a ne "mile majstor". To Srbi ne rade ali zato slepo veruju da nemački automobili mogu da idu i po milion kilometara bez servisiranja, eventualno ulje da se promeni i to sami da odrade bez servisa. To druže ne pali. Vozio sam polovan auto ali više ne vozim, već samo nov i nakon 4 godine prodam i kupim opet nov. Isključivo nov!
Preporuka:
6
2
Odgovori

Prijavi komentar

cvija
Sreda, 18. 12. 2013. 18:07h
neregistrovan korisnik
@rebro : pa i ja bi brate moj, al nemamo svi pare, ja skupljao skoro dve god i kupio polovnu corsu 2002 i sav srecan...
Preporuka:
1
0
Odgovori

Prijavi komentar

zoran-dj
Nedelja, 15. 12. 2013. 22:41h
neregistrovan korisnik
@dell : prave i te kako, ali se samo vi zanosite, zasada nisam kupio nijedan nov auto, a imao sam ih dvadesetak, skoro svih marki( najstariji 5 godina i 140 000 km), i moje iskustvo je da je najbolji bio onaj koji je imao najmanje kilometara, moj sledeci auto bice verovatno NOV
Preporuka:
6
1
Odgovori

Prijavi komentar

Zlatk
Ponedeljak, 16. 12. 2013. 05:22h
neregistrovan korisnik
@dell : ovo poslednje je kljucno(odgovarajuce odrzavanje) vozis polovnog krsa od 200kkm I placas odrzavanje skuplje nego za nov auto iste marke. gde je tu logika?
Preporuka:
3
2
Odgovori

Prijavi komentar

N71
Subota, 14. 12. 2013. 11:37h
neregistrovan korisnik
@djoka-iz-potoka : Ma dajte molim vas, koji je to auto bolji od moskvica... ;-)
Preporuka:
107
5
Odgovori

Prijavi komentar

djoka-iz-potoka
Subota, 14. 12. 2013. 11:41h
neregistrovan korisnik
@djoka-iz-potoka : aman covece sjasi i ne lupaj gluposti!!!!!!
Preporuka:
31
14
Odgovori

Prijavi komentar

Kung-fu-panda
Subota, 14. 12. 2013. 11:43h
neregistrovan korisnik
@djoka-iz-potoka : ja sam svoju daciju kupio novu, polu mi se raspala ali ovako nikad ne bih uvezao auto jer ne znam da vozim duzu kilometrazu od 10, 15 km
Preporuka:
39
8
Odgovori

Prijavi komentar

ex-sns
Subota, 14. 12. 2013. 11:45h
neregistrovan korisnik
@djoka-iz-potoka : Da,ali ima znacku Dacie a ne Bmw,Audija,Opela ili VW,to je problem u Srbiji.
Preporuka:
45
17
Odgovori

Prijavi komentar

forge
Subota, 14. 12. 2013. 11:59h
neregistrovan korisnik
@djoka-iz-potoka : aaahaha nisam bas siguran u to..
Preporuka:
23
6
Odgovori

Prijavi komentar

Bre
Subota, 14. 12. 2013. 12:10h
neregistrovan korisnik
Preporuka:
24
9
Odgovori

Prijavi komentar

TT
Subota, 14. 12. 2013. 12:12h
neregistrovan korisnik
@djoka-iz-potoka : Ne lupaj molim te. Nemas pojma o cemu pricas. Bolji ti je jedan polovan BMW ili Audi, od dve nove Dacie.
Preporuka:
31
24
Odgovori

Prijavi komentar

ccc
Subota, 14. 12. 2013. 12:33h
neregistrovan korisnik
@djoka-iz-potoka : ne lupaj gluposti audi 1990 preci ce vise km negi nova dacia...
Preporuka:
33
23
Odgovori

Prijavi komentar

bravo
Nedelja, 15. 12. 2013. 22:43h
neregistrovan korisnik
@ccc : ma logika ti je na mestu
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

Jal
Subota, 14. 12. 2013. 12:39h
neregistrovan korisnik
@djoka-iz-potoka : E pa to je auto..verujte mi da je to najbolji auto...za izbegavanje!!!
Preporuka:
33
10
Odgovori

Prijavi komentar

Ma-sta-rece
Subota, 14. 12. 2013. 12:40h
neregistrovan korisnik
@djoka-iz-potoka : Pa za te pare mozes uzeti jedno 15 renoa 4..da se vozikas samo tako!!
Preporuka:
35
9
Odgovori

Prijavi komentar

dvs
Subota, 14. 12. 2013. 12:41h
neregistrovan korisnik
@djoka-iz-potoka : zasto bi neko kupio novu daciu pored toliko boljih polovnih automobila?
Preporuka:
24
13
Odgovori

Prijavi komentar

TheJack
Subota, 14. 12. 2013. 12:56h
neregistrovan korisnik
@djoka-iz-potoka : Ne bih se ja na to kladio! :) Kako jedna Dacia (da je "sad ispod cekica") moze da ponudi konfor jednog Audi-a? O kvalitetu i materijalima da ne govorimo. Moj prijatelj je pre par godina kupio Daciu Sandero bez ikakve opreme (bez serva, klime...) za 8000eu. Za taj novac je u tom trenutku mogao da uzme polovan Audi A4 sa svom opremom (bez koze) i garantujem da bi taj Audi "nadziveo" tu istu Daciu.
Preporuka:
43
16
Odgovori

Prijavi komentar

nikola
Subota, 14. 12. 2013. 13:04h
neregistrovan korisnik
@djoka-iz-potoka : ti i tvoja dacia ste dosadni
Preporuka:
24
11
Odgovori

Prijavi komentar

DejanBg
Subota, 14. 12. 2013. 13:52h
neregistrovan korisnik
@djoka-iz-potoka : Đoko u pravu si i možda bih te poslušao da Dačija nije uz Z101 i Trabanta jedan od najružnijih auta svih vremena. Sigurno će bolje da služi nova Dačija nego 7-10 godina star polovnjak koji je neko sa zapada ( najčešće firma) složio na otpad, ali brate, Dačija je mnogo ružna.
Preporuka:
17
3
Odgovori

Prijavi komentar

rebro
Nedelja, 15. 12. 2013. 18:43h
neregistrovan korisnik
@DejanBg : Ako je tema lepota automobila onda druže Audi i BMW nemaju šta da traže tu. BMW je pravougaonik sa malko zaobljenim ivicama a Audi je večita kocka. Pogledaj Jaguara, Lagunu, i40, Ševrolet, Infiniti i tako to. Druga je stvar što ti lepotu automobila predstavljaš kao bitan faktor a to je uz boju apsolutno nevažno.
Preporuka:
9
1
Odgovori

Prijavi komentar

Dzoni-be-gud
Utorak, 17. 12. 2013. 10:48h
neregistrovan korisnik
@DejanBg : Vozim daciu, ali komentar ti je realan!
Preporuka:
1
0
Odgovori

Prijavi komentar

rich-boy
Subota, 14. 12. 2013. 16:03h
neregistrovan korisnik
@djoka-iz-potoka : ne bi se u tu dacio zato sto je krs. mogu samo da ti zatrubim da se sklonis da te obidjem bmw-om
Preporuka:
4
11
Odgovori

Prijavi komentar

Dragan-Sweden
Subota, 14. 12. 2013. 19:34h
neregistrovan korisnik
@djoka-iz-potoka : Dacia da li se i to ubraja u auto? Za daciu je mnogo 500 evra a kamoli par hiljada evra.
Preporuka:
4
14
Odgovori

Prijavi komentar

George-Carlin
Subota, 14. 12. 2013. 21:31h
neregistrovan korisnik
@djoka-iz-potoka : Dacia... to beše ono vozilo koga trenutno reklamiraju pod sloganom "za vas smo ga kompletno promenili.." Mislim, ako je tako dobar, čemu promena, i to kompletna? Za te pare može se kupiti četiri godine star propisan auto- Dačija stara četiri godine mislim da kao polvna ne može ni da se proda?!
Preporuka:
6
11
Odgovori

Prijavi komentar

Rumun
Subota, 14. 12. 2013. 23:55h
neregistrovan korisnik
@djoka-iz-potoka : ja imam kozu, daje mleko I super izgleda. Ima kozu I zimske papke....uzeo bih jos jednu za devize ili menjam za daciju.
Preporuka:
5
10
Odgovori

Prijavi komentar

vlada
Ponedeljak, 16. 12. 2013. 14:25h
neregistrovan korisnik
@djoka-iz-potoka : A kako da navatam ribice :) necu u Daciju
Preporuka:
5
1
Odgovori

Prijavi komentar

Serif-K
Utorak, 17. 12. 2013. 14:50h
neregistrovan korisnik
@vlada : Potpuni tacno. Auto mora da bude picolovac.
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

komentator011
Ponedeljak, 16. 12. 2013. 17:02h
neregistrovan korisnik
@djoka-iz-potoka : ne slazem se sa tobom,prvo da kazem da je put u nepoznato kupiti polovnjak kod nas u Srbiji,a ja sam audi a3 2008 kupio za 9000eur u Nemackoj i u vrhunsom je stanju,pregledali su ga u audi servisu, i za svaku daciju 2013 godiste je avion...mislim da ne treba uzimati prestare automobile ali iz vrhunske trojke (audi,mecka,bmw) svakako treba uzeti polovnjak prije nego neki nov francuz,italijan ili koreanac...
Preporuka:
1
7
Odgovori

Prijavi komentar

Led
Subota, 14. 12. 2013. 08:50h
neregistrovan korisnik
Jeftinije i bolje mozete kupiti auto u Nemackoj,Holandiji i jos kupiti jedan za prodaju i eto vam skoro besplatan vas polovni auto.Samo treba imati volju.Ljudi na taj nacin odlicno zaradjuju.(zato sto ste vi lenji da odete).
Preporuka:
48
76
Odgovori

Prijavi komentar

milos
Subota, 14. 12. 2013. 09:47h
neregistrovan korisnik
@Led : hahaha,objasnio si. kakva crna dacia. za te pare mozes da biras auto(pod auto smatram nekog nemca,francuza) starog 6-7godina ali daleko kvalitetnijeg i boljeg od pomenute dacie.
Preporuka:
24
16
Odgovori

Prijavi komentar

rsv
Subota, 14. 12. 2013. 10:03h
neregistrovan korisnik
@Led : Hoces da kazes da preprodavci zaradjuju duplo na uvezenom vozilu. Pre bih rekao da se zarada krece 5-20%.
Preporuka:
48
8
Odgovori

Prijavi komentar

Marko
Subota, 14. 12. 2013. 12:24h
neregistrovan korisnik
@Led : Vidim da si veliki poznavalac.
Preporuka:
27
6
Odgovori

Prijavi komentar

maki
Subota, 14. 12. 2013. 09:42h
neregistrovan korisnik
Gebrauchwagen=polovnjaci bilo da su sluzbena ili demo vozila svi spadaju u rubriku polovnih vozila ili gebrauchwagen
Preporuka:
26
6
Odgovori

Prijavi komentar

t
Nedelja, 15. 12. 2013. 00:24h
neregistrovan korisnik
@maki : mislish gebrauchTwagen.
Preporuka:
7
2
Odgovori

Prijavi komentar

en
Subota, 14. 12. 2013. 09:49h
neregistrovan korisnik
Ispricana gomila neistina I poluistina,Profesionalac to uradi sa eventualno jednim nocenjem,I ta verzija je ubedljivo najskuplja.Ja se ovim bavim 15 godina,I odgovorno tvrdim,da ako tako radite gubite najmanje hiljadarku.
Preporuka:
36
8
Odgovori

Prijavi komentar

kristijan
Subota, 14. 12. 2013. 10:00h
neregistrovan korisnik
najbolje je auto kupiti u Bugarskoj,nemacka je daleko pa je transport skuplji,u Nemackoj se isplati kupovati skuplja kola preko 15000 evra,a za ova jeftinija Bugarska je zakon,licno ih tamo kupujem i zadovoljan sam,skoro sam kupio reno espace 2004 godiste za 2500,evra kod nas su 4000.Dolaze im kupci iz Srbije,Makedonije,Kosova,Litvanije,Rumunije,Grcke, a necete verovati dolaze i iz Azerbejdzana.
Preporuka:
37
8
Odgovori

Prijavi komentar

Jal
Subota, 14. 12. 2013. 14:17h
neregistrovan korisnik
@kristijan : A teroristi??
Preporuka:
14
0
Odgovori

Prijavi komentar

Lexus-30-god-Iskustvo-
Nedelja, 15. 12. 2013. 02:09h
neregistrovan korisnik
@kristijan : Kupiti auto od svercere,pa znas da vec bugar zaradio 1500-2000€ na taj krs!Nie lako ni za profesionalca Ali Moras znaci sta hoces i za koliko novca e onda pocnes da sporedujes pare sa Auta sta dobijes na primer za 2500€ BMW Golf Tojota Francuz Koreja,e posto je malo Novac i Mora da pocesa od kvalitet za te 2500€ najbolje je Toyota puno modela se proizvedi u EU posle golf ili neki drugi auto ko ti hoces a za BMW i Audi moraju da das duplo vise da bi uzeo neki dobar auto za 2500 nebi kupio ni krs najbolje je kupiti u Firmu Nikad od svercere iprivatno ako nisi dobar poznavac Auta i trgovac najpre nages auto na sajt,rezerviras auto narucio jeftinu kartu carter mozes uzeti rent car 120€ Za 24h mozes da svrsis posao za jedan dan prodavac ti pomogne za table i papire, moras imati orginal papire inace nije tvoj auto ja Sam bio proslu nedelju u Gronauo kupio Porsche Panamera 55h€ bez papire Ali od firma za 3dana mi poslo papire bez problema Ali zato samo firme Moras znaci malo Jezik .
Preporuka:
13
15
Odgovori

Prijavi komentar

zoran-dj
Nedelja, 15. 12. 2013. 22:49h
neregistrovan korisnik
@Lexus-30-god-Iskustvo- : i tebi je problem jezik, ili samo pismo
Preporuka:
10
1
Odgovori

Prijavi komentar

Zlaja
Ponedeljak, 16. 12. 2013. 10:10h
neregistrovan korisnik
@Lexus-30-god-Iskustvo- : A kojim ti ovo jeziko napisa nesrećo.
Preporuka:
12
0
Odgovori

Prijavi komentar

NN
Sreda, 18. 12. 2013. 06:08h
neregistrovan korisnik
@Zlaja : hahaha, da nije Slovenac :-)
Preporuka:
0
0
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Nedelja, 15. 12. 2013. 08:57h
neregistrovan korisnik
@kristijan : U Bugarsku se uvoze veci krsevi nego kod nas, a kilometraza je jos smesnija nego kod nas. Svi iz Italije, presli po 60-70 hiljada, volani izguljeni, sedista propala, doduse, nekad ih zamene nekim u boljem stanju, a cene smesne. Dobar auto ne moze da se kupi za malo para!
Preporuka:
23
1
Odgovori

Prijavi komentar

xl
Subota, 14. 12. 2013. 10:10h
neregistrovan korisnik
u danasnje vreme nikako ne bih uvozio,kola kod nas su smesno jeftina za 5 hiljada moze se uzeti prilicno solidan auto a da ne kazem za 10,15 ...
Preporuka:
37
12
Odgovori

Prijavi komentar

ex-sns
Subota, 14. 12. 2013. 10:11h
neregistrovan korisnik
To je dobar biznis,ljudi su ogromne pare stekli na taj nacin,cela je to masinerija,prodavci,muljatori,elektronicari,mehanicari i limari,carinike i speditere ne bih pominjao.Ovde na placu dobijete auto spolja kao nov i sveze ofarban za neke relativno male pare.Ali ko ima preko 3000 e mozda vec treba da misli o tome da sam nabavi auto preko.To je malo avantura jer se kupuje samo 1 auto ali je veca prilika da se tako kupi u boljem stanju. Ne treba ici dalje, nego do Austrije,sasvim dobri automobili i pristojne cene.
Preporuka:
29
8
Odgovori

Prijavi komentar

dare
Subota, 14. 12. 2013. 15:30h
neregistrovan korisnik
@ex-sns : u Austriji su skuplji bar 20 posto nego u nemackoj.Bavarska je najdkuplja a sto se tice stanja automobila od 7-10 god starosti ja nebih uporedjivao A i D dva razlicita pojma znam iz iskustva vec sam auto prodavac nekih 10 godina u Nemackoj.Vodite racuna od belgijanaca francuza i holandjana lep lizgled spolja ali kilometrazu nezna ni Bogen otac a razlika i do par hiljada u odnosu na nemacku tipa passata ili A4 2009god. npr.
Preporuka:
3
10
Odgovori

Prijavi komentar

zoran-dj
Nedelja, 15. 12. 2013. 22:51h
neregistrovan korisnik
@dare : a nemci su cvecke sa kilometrazom, do pre godinu dve je bilo legalno vratiti istu
Preporuka:
4
0
Odgovori

Prijavi komentar

nije-to-sve
Subota, 14. 12. 2013. 10:33h
neregistrovan korisnik
na sve troskove dodajte mesto sitno i za srpske policajce koji ce da vas zaustavljaju na svakih 20 km i da traze za kafu i neki sendvic u visini od 20€. Oni sad vise ni jedinice mere ne znaju. zaustavi me policajac i kaze "prekoracili ste brzinu u iznosu od 20 €"
Preporuka:
45
8
Odgovori

Prijavi komentar

darko
Subota, 14. 12. 2013. 10:55h
neregistrovan korisnik
Gebrauchtwagen znaci polovan auto i nikakve veze nema sa sluzbenim ili staro za novo.troskovi nakon kupljenog auta sto se tice E-1 obrasca i zoll tablice su oko 250 € isto zavisi od grada i putarine kroz A i Madj.18 € minimum 550€ samo za te stvari o gorivo.Pa rezervisete auto i kad stignete tamo on prodat pa iz pocetka.A ja kad dovezem auto i hocu da zaradim 500 € za taj ciganluk pocinje prica kako je skupo.A kupca ovde ne interesuje realna vrednost auta nego koliko li je zaradio mamicu mu njegovu.Mac sa dve ostrice
Preporuka:
51
10
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Nedelja, 15. 12. 2013. 08:59h
neregistrovan korisnik
@darko : Pa? Imam rodjake u Nemackoj, mogu da cekam da naidje neki dobar auto, platicu g amalo skuplje, ali znam da sam uzeo bolji auto od onih koji se prodaju kod nas!
Preporuka:
9
7
Odgovori

Prijavi komentar

Bojan
Subota, 14. 12. 2013. 11:36h
neregistrovan korisnik
Priča je donekle istinita, ja sam pre 3 godine bio u Nemačkoj, potrošio sam par dana na traženje automobila, jer je praktično nemoguće pronaći auto za Jedan dan ili ga rezervisati preko interneta, osim ako ne kupujete auto star 3 godine kod nekog ovlašćenog prodavca. Sređivanje papira je moguće za jedan dan, za razliku od naših institucija tamo sve završate u agiciji koje su uglavnom neposredno pored njihovih opštinskih organa. Dovoljno je da vam plac izda fakturu i sve ostalo završavate za 1 sat i možete da krenete na put. Privremene tablice koštaju oko 70e, treba vam 100e za gorivo za povratak i to je to, ako i troškove odlaska činjenica da se ne isplati otići za auto jeftiniji od 4000e
Preporuka:
43
2
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Nedelja, 15. 12. 2013. 09:02h
neregistrovan korisnik
@Bojan : Te tablice od 70 evra vise ne vaze. Sada moraju da se uzmu crvene tablice, koje su bar duplo skuplje, zavisno od perioda na koji se izdaju. Razlog, zute su namenjene iskljucivo za voznju u EU, pa Madjari zaustavljaju i skidaju tablice, gde god te nadju, sto je po meni glupo, jer ne bi trebali da te diraju dok ne dodjes do granice, tj. do izlaska iz EU, a preko granice mozes da prebacis auto na prikolici za par desetina evra, zavisno od dogovora.
Preporuka:
4
5
Odgovori

Prijavi komentar

Import
Nedelja, 15. 12. 2013. 14:16h
neregistrovan korisnik
@Mirko : Ja neznam kakvo pravo imaju Madgarite da skidju Nemacke tablice iako su zute Te su za Nemacki hendler Ali i mi kupuemo te table i nama su pravili problem po Svetsku,najdobo je pitati u Nemacku kad kupis table i u papir staje gde te table vazi u koje zemlje ja mislim da vazi vise od 37 Drzave i reci da vozis auto za bugarski.
Preporuka:
5
4
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Nedelja, 15. 12. 2013. 20:22h
neregistrovan korisnik
@Import : Zute tablice su nesto kao probne tablice kod nas, a crvene su carinske, za izvoz.
Preporuka:
0
0
Odgovori

Prijavi komentar

Volvo
Nedelja, 15. 12. 2013. 21:44h
neregistrovan korisnik
@Import : Ja Sam pred 15 god.kupovao Auta u Nemacku za Svetsku ,i imao Sam col table Nemacke vazila su po sve zema EU i kad dogem u Svetsku Nisu mi Dali Carina da vozim daje i jacekam dok Carina ide i ja vozim,sledeci put ponesem Svetska table od moga auto kad dogem na Nemacku dansku i Svetsku granicu carinar me samo pozdravi opste ne zaustavi samo Mora biti tie marke.
Preporuka:
0
2
Odgovori

Prijavi komentar

Objasnili-ste-sve
Subota, 14. 12. 2013. 12:06h
neregistrovan korisnik
...sem kako preneti u Nemačku toliki novac, tj. kako ga izneti iz Srbije!? Ne bi bilo loše da i to objasnite, potencijalnim kupcima!
Preporuka:
27
12
Odgovori

Prijavi komentar

Mile
Subota, 14. 12. 2013. 14:07h
neregistrovan korisnik
@Objasnili-ste-sve : Iz Srbije mozes izneti 10 000 Eura ili drugu valutu u toj protivvrednosti bez ikakvih potvrda odnosno papira.
Preporuka:
16
1
Odgovori

Prijavi komentar

Sinbad
Subota, 14. 12. 2013. 17:34h
neregistrovan korisnik
@Objasnili-ste-sve : Moze se izneti iz Srbije do 10.000€ u gotovini.
Preporuka:
13
1
Odgovori

Prijavi komentar

corba
Subota, 14. 12. 2013. 12:40h
neregistrovan korisnik
onda vozi daciu i uzivaj u njoj
Preporuka:
14
5
Odgovori

Prijavi komentar

Marko
Subota, 14. 12. 2013. 12:50h
neregistrovan korisnik
Isao u Nemacku pre 2 meseca da kupim auto, bukvalno put u nepoznato, i malo je falilo da se vratim praznih ruku ali sam na kraju kupio odlican auto za manje pare nego ovde. I da , zavrsio sam sve papire za jedan dan, i za povracaj poreza i sve ostalo.
Preporuka:
37
6
Odgovori

Prijavi komentar

ya
Subota, 14. 12. 2013. 12:59h
neregistrovan korisnik
bio u eu nasao auto papiri saobracajna dozvola na moje ime sve gotovo za bilbaono deset minuta, dakle usao kupio auto I otisao kuci za 12sati
Preporuka:
17
18
Odgovori

Prijavi komentar

zoran-dj
Nedelja, 15. 12. 2013. 22:55h
neregistrovan korisnik
@ya : znaci bio si u hrvatsko, bugarskoj ili rumuniji ajd eventualno sloveniji
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

ljuti
Subota, 14. 12. 2013. 15:20h
neregistrovan korisnik
u sloveniji nisu skupa vozila a nije bas daleko
Preporuka:
9
2
Odgovori

Prijavi komentar

Klinton
Subota, 14. 12. 2013. 16:16h
neregistrovan korisnik
Nekada Pera sa Polovnih automobila, a danas Djoka iz Potoka na moj auto. Nova maskota sajta.
Preporuka:
12
2
Odgovori

Prijavi komentar

Rukfas
Subota, 14. 12. 2013. 16:32h
neregistrovan korisnik
Odes u Svajcarsku sa 4000, uzmes auto za 3000-3500, a ovo ostalo za troskove. Sigurnije nego da uzmes ovde sminkanu krsinu iz Italije sa 500000km.
Preporuka:
12
5
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Nedelja, 15. 12. 2013. 09:04h
neregistrovan korisnik
@Rukfas : S tim da je carina za automobile iz Svajcarske 20%, i da je njihov katalog najskuplji, pa se za auto od 3000 evra placa carina od preko 1000 evra.
Preporuka:
8
5
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Nedelja, 15. 12. 2013. 20:21h
neregistrovan korisnik
@Mirko : Slobodno lupajte minuse, ali valjda znate da Svajcarska nije u EU, a kod nas je ukinuta carina za automobile iskljucivo proizvedene i uvezene iz Eu.
Preporuka:
1
0
Odgovori

Prijavi komentar

zoran-dj
Nedelja, 15. 12. 2013. 23:02h
neregistrovan korisnik
@Rukfas : samo vidi posle kako ces na carini da prodjes, a i ovde raznih muljatora ima
Preporuka:
1
0
Odgovori

Prijavi komentar

Pipeline
Subota, 14. 12. 2013. 17:24h
neregistrovan korisnik
Zaboravili su da vam kažu najbitnije. Automobil ne možete da vozite po Srbiji bez stranog pasoša. Čim se pojavite na našoj granici, vozilo će vam biti po automatizmu zaplenjeno.
Preporuka:
3
16
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Nedelja, 15. 12. 2013. 09:05h
neregistrovan korisnik
@Pipeline : Postoje carinske tablice, tako da mozes da vozis kroz Srbiju.
Preporuka:
11
2
Odgovori

Prijavi komentar

Pomoc-
Subota, 14. 12. 2013. 17:57h
neregistrovan korisnik
Da li neko zna posle koliko vremena se dobija povracaj pdv-a ako je auto kupljen u Nemackoj a ima Eur 1 obrazac i sve ostalo ? Hvala unapred
Preporuka:
5
3
Odgovori

Prijavi komentar

Marko
Nedelja, 15. 12. 2013. 01:49h
neregistrovan korisnik
@Pomoc- : Predpostavljam da povracaj poreza (19%) ne dobijas na sva bozila vec samo na ona koja NISU bila u vlasnistvu fizickog lica. Ja sam za povracaj poreza cekao oko mesec dana ali teoretski moze za jedan dan jer ti pare vraca onaj od koga si kupio auto. Čim izadjes iz EU carinska ispostava u kojoj si radio izvoznu deklaraciju ima potvrdu da je vozilo izaslo iz EU sto je jedini uslov da dobijes pare nazad. Nazoves prodavca, on proveri i moze da ti uplati.
Preporuka:
2
5
Odgovori

Prijavi komentar

sajko
Nedelja, 15. 12. 2013. 04:10h
neregistrovan korisnik
@Pomoc- : zavisi koji si nacin koristio za povrat poreza , ali u svim slucajevima moras da overis na madjarskoj granici , u 1 varijanti mozes da dobijes pare u Rajfajzen banci ali u toj varijanti dobijes najmanje para 2 varijanta je da ti ta neka firma koja radi povrat poreza posalje cek , 3 varijanta je da kada se sledeci put krenes u inostranstvo predjes preko te granice I oni ti vrate pare , ......
Preporuka:
2
3
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Nedelja, 15. 12. 2013. 09:08h
neregistrovan korisnik
@Pomoc- : Povracaj PDV-a mozes da dobijes samo ako je auto bio u vlasnistvu firme, pri tome, ne mislim na auto plac. Na mobile.de kod cene imas dodatak MSWT, pa tacno znas koliki je povracaj novca. Mislim da mozes da dobijes skoro odmah, treba da overis izvoznu deklaraciju kod madjarskog carinika, i sa tim papirom uzimas novac.
Preporuka:
3
2
Odgovori

Prijavi komentar

rai
Subota, 14. 12. 2013. 19:21h
neregistrovan korisnik
Rumunski reno ima world champion engine!!!
Preporuka:
7
5
Odgovori

Prijavi komentar

serpa
Nedelja, 15. 12. 2013. 08:09h
neregistrovan korisnik
Ovaj insajder se nalupetao svakakvih gluposti..Nemacki pa nemacki auto..istina mercedes je zakon i tu nema pogovora..sve ostalo je za diskusiju..neudobni,kruti,skupe popravke..igrom slucaja,2003 kupio sam citroen xantia,2000 god.2.0 i,16 v,automatik sa predjenih 80 000 km..dakle nisam previse voleo francuze,ali za tih 7500 e,sasvim solidan autic..brz,pouzdan,vrlooo udoban,lagan za voznju..ugradjen plin,koji se isplatio za nekoliko meseci,iako je tadasnja cena ugradnje bila 1500 e..elem ,auto je do sada presao 530 000 km...na 390 000,uradjena letva volana,pojedini delovi hidraulike,na 430 000 km,reparirana glava motora/curelo ulje na dihtungu/,na 480 000,promenjeni semerinzi radilice..napominjem da se drzim fabrickih preporuka,servisa motora i menjaca,sa originalnim delovima,uljima itd...dakle onaj ko kaze za francuza,da je krs,taj nema veze..inace navozao sam se mercedesa,audija,volvoa..naravno xantia,ne moze da se poredi sa njima po imenu,ali po performansama je egal..vozena vecinom na auto putu,nikad ispod 150km/h,dakle gazena bez milosti...eto toliko,za ljubitelje nemackih polovnih kanti...
Preporuka:
14
8
Odgovori

Prijavi komentar

Marijakius
Nedelja, 15. 12. 2013. 16:00h
neregistrovan korisnik
@serpa : Ne lupaj Pinokio.
Preporuka:
6
3
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Nedelja, 15. 12. 2013. 20:26h
neregistrovan korisnik
@serpa : Svaki auto je dobar, ako je odrzavan kako treba i ako nije imao neko zestoko lupanje. Isto tako, svaki auto ima manu, recimo, kod Mercedesa starijih od 2002-3 veliki problem je korozija, kod Mazda takodje, kod Alfe trapovi, kod Reno-a elektronika zna da pravi problem, kod nekih modela Pezoa i Citroena zadnja torzija ........
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

serpa
Nedelja, 15. 12. 2013. 08:25h
neregistrovan korisnik
Molio bih Kristijana,da me ne shvati pogresno...imao sam prilike da vidim sta i kako bugari uvoze iz nemacke...to su poluraspadnute kante,vecinom havarisane,koje bugari naknadno lickaju i sminkaju..u redu da je kvalitetna popravka,pa ne bi bilo problema..kao sto rekoh to su samo lickanja,dok se ne proda auto..bugari su majstori prevare..poznajem bugare kao zlu paru...bratko,bratko,pa noz u ledja.....za uvoz auta iz bugarske,ne bih dao preporuku,ni po kom osnovu..kristijan je mozda iz nisa ili pirota,pa mu je to najjeftinija destinacija...dakle moze o svima da se prica,ali o bugarima...u njih poverenja kao u vrbov klin...mislim da sam jasan...
Preporuka:
18
1
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Nedelja, 15. 12. 2013. 20:27h
neregistrovan korisnik
@serpa : Drug je kupio Boru koja je bila registrovana u Bugarskoj. Kasnije mu je oduzeta, jer se ispostavilo da su brojevi motora cukani, a auto podmladjen.
Preporuka:
1
0
Odgovori

Prijavi komentar

serpa
Nedelja, 15. 12. 2013. 08:30h
neregistrovan korisnik
Sto se tice dacije..nju voze ljudi,sa malo prohteva,mozda i plicim dzepom..ljudi znaju,koliko para toliko muzike...
Preporuka:
14
1
Odgovori

Prijavi komentar

serpa
Nedelja, 15. 12. 2013. 09:10h
neregistrovan korisnik
ovde covek moze da procita svakakva lupetanja..na primer Pipeline,je potpuno neobavesten..vozilo se ne oduzima na granici..pa sasvim je normalno,da lice koje kupuje auto u inostranstvu ima strane tablice..neko redovne,table,neko zool...nekako mora da doveze auto,ili na tockovima,prikolici...naravno mora da ga prijavi na granici,ako zeli uvoz..u suprotnom,policajac ili carinik ce ga upozoriti da nema pravo voznje u zemlji sa stranim tablama,ako ne poseduje stranu putnu ispravu ili radni boravak u drugoj zemlji..postoje drugi nacini,kako vozilo da udje bez problema,ali,ne bih o tome..dakle pipi,ovo ti je najmerodavnija informacija...
Preporuka:
9
1
Odgovori

Prijavi komentar

serpa
Nedelja, 15. 12. 2013. 21:44h
neregistrovan korisnik
kad kazes moskvic...sa njim sam isao kroz potok i vukao oko 1000 kg kamena..nigde nije stao,a uz strm blatnjavi put,se popeo bez velikog napora..dakle traktor od auta..morate priznati da to nijedan drugi,obican auto ne moze...mozda moze mercedes 190 ali nisam probao..rus je nesalomiv..jeste veliki potrosac,ali za blato i sneg je perfektan..
Preporuka:
1
0
Odgovori

Prijavi komentar

Realno
Ponedeljak, 16. 12. 2013. 09:09h
neregistrovan korisnik
Koliko para toliko muzike. Ako umes da kupis polovan auto kupuj a ako ne umes vozi novog punta. Kupio sam i novog punta za 9000e sa svom (smesnom) opremom ali iskreno i dalje idem s polovnim na more jer mi je u boljem stanju iako je vise presao. Da se razumemo, nema pravila! Mozes kupiti nov auto i isti ce te ostaviti na putu bez da trepnes. Ne vredi mnogo pricati o tome a ono sto je sigurno jeste da sa novim autom su manje sanse da dodje do kvara. Malo je bzvz i ocigledno da vi sto ste kupili nove automobile iz nize klase hejtujete polovnjake jer deluje da vam je sada krivo za sta ste dali toliko novca. Znam mogao sam i ja za 9000e voziti a6 ali nisam. Na svu srecu imam i passata koji je tu ako novi zataji. Slobodno udarajte minuseve ali od realnosti se ne moze pobeci.
Preporuka:
7
1
Odgovori

Prijavi komentar

Zoran
Utorak, 17. 12. 2013. 10:16h
neregistrovan korisnik
Za mene su dobre samo 2 opcije: 1.kupovina novog auta 2.kupovina polovnog auta od 1.vlasnika koji je kupljen u Srbiji (lepo imate svu dokumentaciju, servisnu istoriju, možete auto detaljno proveriti) Do sada sam imao 2 polovna iz inostranstva i sa jednim imao dosta problema dok drugi vozi supruga i za 5 godina ama nijedan problem. Kako se zalomi...
Preporuka:
3
1
Odgovori