Proradile kamere za kontrolu brzine u Beogradu

Proradile kamere za kontrolu brzine u Beogradu

Ove kamere postavljene su pre godinu i po dana, u isto vreme kada i kamere za evidentiranje prolaska kroz crveno svetlo i žutu traku. Međutim zbog mnogobrojnih teghničkih problema... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

CBR
Petak, 24. 05. 2013. 16:40h
neregistrovan korisnik
Opet pljackaju.. Trebali bi pvo da poprave puteve a o toj ispravnosti i preciznosti radara, da i ne pricam:(((
Preporuka:
162
91
Odgovori

Prijavi komentar

Jorge
Petak, 24. 05. 2013. 17:55h
neregistrovan korisnik
@CBR : Veliki brat nad gleda...
Preporuka:
89
19
Odgovori

Prijavi komentar

rebro
Subota, 25. 05. 2013. 17:16h
neregistrovan korisnik
@Jorge : Nadgleda se piše zajedno.
Preporuka:
43
26
Odgovori

Prijavi komentar

Leming
Nedelja, 26. 05. 2013. 01:27h
neregistrovan korisnik
@rebro : Pre bih rekao da je hteo da napise "nas gleda", ali da je umesto S kucnuo D. Al' ko da je to bitno
Preporuka:
62
2
Odgovori

Prijavi komentar

CBR
Subota, 25. 05. 2013. 20:40h
neregistrovan korisnik
@Jorge : Veliki brat ni sestra me ne zanimaju, znam da je u Srbiji zabranjeno reci istinu i svoje realno misljenje..Sukob misljenja i realnosti se gadno kaznjavaju, eto ja sam spreman i na najgoru kaznu..
Preporuka:
15
19
Odgovori

Prijavi komentar

Lajavi
Petak, 24. 05. 2013. 18:16h
neregistrovan korisnik
@CBR : Sto pljacka? Vozi po propisima i niko nece da te kazni. Ako vozis 80 u gradu i treba da te oderu.
Preporuka:
201
56
Odgovori

Prijavi komentar

hm
Subota, 25. 05. 2013. 01:06h
neregistrovan korisnik
@Lajavi : A zasto da oderu vozace koji voze npr. Gazelom 80 km/h?
Preporuka:
61
94
Odgovori

Prijavi komentar

xxx
Subota, 25. 05. 2013. 11:56h
neregistrovan korisnik
@hm : pa gazelom i mozes da vozis 80
Preporuka:
97
6
Odgovori

Prijavi komentar

VG
Subota, 25. 05. 2013. 20:43h
neregistrovan korisnik
@hm : Pa na Gazeli ogranicenje i jeste 80 :/
Preporuka:
68
5
Odgovori

Prijavi komentar

CBR
Subota, 25. 05. 2013. 20:38h
neregistrovan korisnik
@Lajavi : Zar mislis da vozis 80 ako te kaznjavaju i napisu da si vozio 80 kmh?? Siguran sam da ti radari rade u njihovu korist i nisu precizni...
Preporuka:
14
36
Odgovori

Prijavi komentar

Jokica
Nedelja, 26. 05. 2013. 08:32h
neregistrovan korisnik
@Lajavi : Ahahaha :)Ala si pametan,pa to je neverovatno!Shodno nadimku,lajes za medalju!Primera radi,u sirokim prometnim bulevarim poput onih na NBGD uopste nije preterano voziti i 80,pogotovo ukoliko je dan bez guzve,i ako su vremenski uslovi povoljni.Voznja od max.50,je u tom slucaju ometanje i usporavanje toka saobracaja!To zna i malo dete!Ovde se radi o jos jednoj orkestriranoj pljacki gradjana od strane drzave!
Preporuka:
69
27
Odgovori

Prijavi komentar

Sale
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 05:34h
neregistrovan korisnik
@Lajavi : Radi se o dranju za par kilometara vise. Uostalom nemoj da sumnjam da se nece i ti upecati, naravno pod uslovom da vozim.
Preporuka:
14
2
Odgovori

Prijavi komentar

kako
Petak, 24. 05. 2013. 18:31h
neregistrovan korisnik
@CBR : mislis pljackaju? vozi propisanom brzinom i nema pljacke
Preporuka:
83
45
Odgovori

Prijavi komentar

ja-
Petak, 24. 05. 2013. 18:35h
neregistrovan korisnik
@CBR : a oni sta rade? gaze ljude , bahato se ponasaju i nikom nista. strasno
Preporuka:
87
20
Odgovori

Prijavi komentar

Glasac
Petak, 24. 05. 2013. 23:31h
neregistrovan korisnik
@CBR : Da su prvo preko medija opominjali pa da razumem. Ovako ako mi stigne neka kazna do danasnjeg datuma moj glas ide opoziciji. Ne moze tako na rupama odvaljujemo tockove, krivimo alu felge i koga mi da tuzimo? Beograd put ahaa.
Preporuka:
62
33
Odgovori

Prijavi komentar

dovla
Subota, 25. 05. 2013. 12:46h
neregistrovan korisnik
@Glasac : pa ti vozi polako preko rupa.
Preporuka:
30
22
Odgovori

Prijavi komentar

CBR
Subota, 25. 05. 2013. 20:41h
neregistrovan korisnik
@Glasac : Rekoh ja vec,,, da oni naprave i izvrse svoje obaveze, ali jok,,, oni zele samo da kaznjavaju..
Preporuka:
25
5
Odgovori

Prijavi komentar

Ivan
Subota, 25. 05. 2013. 18:34h
neregistrovan korisnik
@CBR : Samo ti vozi po propisima a o preciznosti kamera ne brini, mnogo su preciznije od tvog brzinomera u kolima koji pokazuje sigurno par km/h vise upravo zato sto su danas kamere i radari izbazdareni da pokazuju u km tacno. I nije Srbija zemlja sa najgorim putevima i sa najnizim ogranicenjima brzine...
Preporuka:
25
21
Odgovori

Prijavi komentar

prvo-daj-pa-uzmi
Nedelja, 26. 05. 2013. 17:39h
neregistrovan korisnik
@CBR : U Nemackoj postoje kamere i sa zonom 30,naravno u naseljenom mestu.Ali kroz maseljeno mesto vozis do desetak kilometara,i izlazis na auto put,na kome nema ogranicenja!
Preporuka:
31
0
Odgovori

Prijavi komentar

CBR
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 20:11h
neregistrovan korisnik
@prvo-daj-pa-uzmi : Za tvoju informaciju,, zivimmu Nemackoj,,,,radari postoje i njima je tolerancija do 3 kmh u naseljenim mestima, a 5 kmh na auto putu..Postoji GPS koji je precizniji i od kamera i od brzinomera u autu..
Preporuka:
13
2
Odgovori

Prijavi komentar

Vladimir
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 12:55h
neregistrovan korisnik
@CBR : "- više od 70 kilometara na sat: zatvor najmanje 15 dana, 14 kaznenih poena, zabrana upravljanja najmanje osam meseci". Odlično. Samo objavite koliko je prekoračio onaj iz DS pre neki dan, pa još u suprotnom smeru; i koliku je kaznu dobio. Unapred hvala.
Preporuka:
42
1
Odgovori

Prijavi komentar

gibson
Utorak, 28. 05. 2013. 09:00h
neregistrovan korisnik
@CBR : A jel ti hoćeš da i dalje ludaci prolaze sa 100km/h pored osnovne škole na Novom Beogradu zato što su "ulice široke"? Nema problema, ti lepo pošalji svoje dete da u tom trenutku prelazi pešački...
Preporuka:
8
10
Odgovori

Prijavi komentar

Lemi
Petak, 24. 05. 2013. 16:41h
neregistrovan korisnik
Pa sta mi sa dobrima autima da radimo?Zasta sam pare dao?
Preporuka:
127
57
Odgovori

Prijavi komentar

botanti
Subota, 25. 05. 2013. 01:22h
neregistrovan korisnik
@Lemi : jel to sarkazam?
Preporuka:
64
14
Odgovori

Prijavi komentar

Realno
Subota, 25. 05. 2013. 09:52h
neregistrovan korisnik
@Lemi : E brate u potpunosti se slazem sa tobom! Gde ja sad da vozim moj BMW M6 v10? Dobio ga pre pola godine i jos se nisam iziveo! Vise covek ni merak ne moze da ima... :( Sva sreca na autoputu ne mogu da me stignu ovi presretaci! :)))
Preporuka:
34
55
Odgovori

Prijavi komentar

Steva
Nedelja, 26. 05. 2013. 05:38h
neregistrovan korisnik
@Realno : Nemoj biti siguran da te ne mogu stici, Fotografije, gde ce se perfektno videti sve ogrebotine na tvom M6, ces sigurno dobiti zajedno sa nalogom za uplatu simbolicne kazne od tricavih stotinjak hiljadarki. Jedan od auta koji se povremeno koristi ka o presretac je na testu u Arizoni stigao i Porsea Panamera S. Koliko sam upoznat Panamera malo je brzi nego BMW M6. U pitanju je auto koji moze da razvije brzinu i do 200mph ili ti 320kmh.
Preporuka:
22
11
Odgovori

Prijavi komentar

Realno
Nedelja, 26. 05. 2013. 15:27h
neregistrovan korisnik
@Steva : Pa ali ja ne zivim u arizoni! :)) I drugo nijedan porse osim gt2 rs ne ide brze (na pravcu mislim) od bmw m6 v10 (333 kmph fabricki i ja proverio) Ogrebotina imam malo a i one su nebitne.
Preporuka:
16
22
Odgovori

Prijavi komentar

Andreja
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 16:34h
neregistrovan korisnik
@Realno : Vidim da citas auto casopise.Ne mora ni da te stigne,snimicete sigurno u tom tvom autu koji sigurno nije taj kog si naveo.Ali dobro,mastaj ti.Sva deca to rade.
Preporuka:
22
4
Odgovori

Prijavi komentar

aca
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 18:36h
neregistrovan korisnik
@Realno : A gde si ti dobio taj M6... u kinder-jajetu?
Preporuka:
34
3
Odgovori

Prijavi komentar

CBR
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 20:13h
neregistrovan korisnik
@Realno : Sanjaj..;)
Preporuka:
9
0
Odgovori

Prijavi komentar

Qqqqqqqqqqqqqqqqqqq
Utorak, 28. 05. 2013. 22:54h
neregistrovan korisnik
@CBR : Pa sigurno nece da vozi japanca...
Preporuka:
6
3
Odgovori

Prijavi komentar

Beograd
Petak, 24. 05. 2013. 16:59h
neregistrovan korisnik
I dalje su male novcane kazne. Tatini sinovi ce imati para da to plate i nastave sa jurcnjem po gradu.
Preporuka:
68
47
Odgovori

Prijavi komentar

Volim-Srbiju-iako-imam-sve-manje-razloga-za-to
Petak, 24. 05. 2013. 17:18h
neregistrovan korisnik
Da treba da poprave pute treba. Da ljudi treba da paze kako voze treba. Vec godinama je ogranicenje za naseljeno mesto 50km/h pa puno ljudi to ne postuje. Pre par nedelja slusam neki radio dok vozim kazu javlja nas slusalac da na ulazu u neko mesto stoji patrola sa radarom. Zaustavili su ga jer je vozio 160. Na magistralnom putu ogranicenje 80 u naseljenom mestu 50 sto znaci da je on vozio barem 80km/h preko ogranicenja ako su ga snimili pre znaka za ulazak u naseljeno mesto. Koliko ljudi godisnje pogine i i dalje nam nije dosta.
Preporuka:
128
11
Odgovori

Prijavi komentar

bojan
Subota, 25. 05. 2013. 01:12h
neregistrovan korisnik
@Volim-Srbiju-iako-imam-sv : Brate ti volis narod, tradiciju, istoriju, zemlju itd a ne poloticare koji sve to upropastise. Nije Srbija kriva sto je takvi vode. poz
Preporuka:
31
9
Odgovori

Prijavi komentar

kole
Subota, 25. 05. 2013. 19:21h
neregistrovan korisnik
@bojan : Pa ti politicari su valjda dosli iz naroda...
Preporuka:
10
9
Odgovori

Prijavi komentar

Pera
Utorak, 28. 05. 2013. 10:12h
neregistrovan korisnik
@bojan : Naravno da jeste kriva. "Svaki narod je zasluzio svoje vladare"!
Preporuka:
2
2
Odgovori

Prijavi komentar

miki
Petak, 24. 05. 2013. 17:33h
neregistrovan korisnik
koji su to lopovi, dao bog da im sve kamere pocrkale, 50 na sat, pa toliko bicikl danas ide
Preporuka:
87
86
Odgovori

Prijavi komentar

Maxo
Petak, 24. 05. 2013. 21:24h
neregistrovan korisnik
@miki : ja sa svojim sportskim 65km/h
Preporuka:
87
3
Odgovori

Prijavi komentar

aca
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 18:39h
neregistrovan korisnik
@Maxo : Davaj ime, prezime i adresu da ti posaljemo kaznu.
Preporuka:
19
1
Odgovori

Prijavi komentar

ja
Utorak, 28. 05. 2013. 21:50h
neregistrovan korisnik
@aca : Koji si ti car!
Preporuka:
5
1
Odgovori

Prijavi komentar

rebro
Subota, 25. 05. 2013. 17:20h
neregistrovan korisnik
@miki : U Češkoj je u gradu dozvoljeno 50 ako nije drugačije označeno. Za prekoračenje brzine od 10km/h, kazna je 250 evra i 4 boda a za 20km/h je 500 evra i 8 bodova. Maksimalan broj bodova je 12 i ko osvoji to pauzira godinu dana, polaže ponovo i skinu mu samo 4 boda, što znači da imaš još OSAM pa ti vozi sad jer tu igranku možeš da ponoviš još jednom a treći put ode dozvola trajno.
Preporuka:
27
15
Odgovori

Prijavi komentar

Sale
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 05:47h
neregistrovan korisnik
@rebro : Sto smesnija država, to rigoroznije kazne!
Preporuka:
13
3
Odgovori

Prijavi komentar

rebro
Subota, 25. 05. 2013. 17:57h
neregistrovan korisnik
@miki : U Češkoj je u gradu dozvoljeno 50 ako nije drugačije označeno. Za prekoračenje brzine od 10km/h, kazna je 250 evra i 4 boda a za 20km/h je 500 evra i 8 bodova. Maksimalan broj bodova je 12 i ko osvoji to pauzira godinu dana, polaže ponovo i skinu mu samo 4 boda, što znači da imaš još OSAM pa ti vozi sad jer tu igranku možeš da ponoviš još jednom a treći put ode dozvola trajno.
Preporuka:
11
16
Odgovori

Prijavi komentar

mika
Petak, 24. 05. 2013. 17:47h
neregistrovan korisnik
L opovi, treba da napune budzet pa udri po vozacima.
Preporuka:
57
48
Odgovori

Prijavi komentar

miki
Petak, 24. 05. 2013. 18:08h
neregistrovan korisnik
Prekoracenje do 10km/h je 3.000din
Preporuka:
62
8
Odgovori

Prijavi komentar

CBR
Subota, 25. 05. 2013. 20:44h
neregistrovan korisnik
@miki : Eto to je to,, vozis 50 kmh, a radar nastimovan da dodaje jos barem 5 kmh, eto ti kazne od oko 30€.. Siguran sam da tako rade, slepci su to i jadnici, voleo bih da to policija procita.
Preporuka:
24
21
Odgovori

Prijavi komentar

Djuro
Petak, 24. 05. 2013. 19:30h
neregistrovan korisnik
A kako da znam ko je vozio moj auto 15.01. na primer kad moj auto voze i ćale i keva i brat i ja ? Kese nam nisu sestre
Preporuka:
24
56
Odgovori

Prijavi komentar

Vento
Petak, 24. 05. 2013. 20:55h
neregistrovan korisnik
@Djuro : Види се на снимку ко вози.
Preporuka:
25
11
Odgovori

Prijavi komentar

Luminor
Subota, 25. 05. 2013. 00:10h
neregistrovan korisnik
@Djuro : Svi vozite jedna kola?! Somalija hahaha
Preporuka:
17
75
Odgovori

Prijavi komentar

Beclija
Subota, 25. 05. 2013. 10:50h
neregistrovan korisnik
@Djuro : Kupite ili napravite putne naloge :-) gde se upisuje datum,kilometraza, i cas upravljanja vozilom
Preporuka:
30
6
Odgovori

Prijavi komentar

Aconi
Petak, 24. 05. 2013. 19:40h
neregistrovan korisnik
Kako moze tolerancija da bude +2km/h kada po svim testovima (da ne kazem "zvanicno") moja Lancia odstupa i do 10% u pokazivacu brzine. Znaci ja mogu da "zakucam" kazaljku na 50km/h i da ustvari vozim 55km/h, sto znaci kazna. Nerealno je da bude toliko mala tolerancija.
Preporuka:
118
21
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Petak, 24. 05. 2013. 20:44h
neregistrovan korisnik
@Aconi : Toleranicija je 10% mislim da je i nekim zakonskim aktima propisana.
Preporuka:
38
6
Odgovori

Prijavi komentar

a-da
Petak, 24. 05. 2013. 21:42h
neregistrovan korisnik
@Aconi : uzmes auto bez odstupanja ?
Preporuka:
14
35
Odgovori

Prijavi komentar

he
Petak, 24. 05. 2013. 22:23h
neregistrovan korisnik
@Aconi : stavi dimenzije gume koje farbika ugradje pa nema odstupanja veceg od 2 procenta
Preporuka:
37
10
Odgovori

Prijavi komentar

dejan
Petak, 24. 05. 2013. 22:24h
neregistrovan korisnik
@Aconi : Vozi onda 40km/h i bice sve ok....
Preporuka:
44
15
Odgovori

Prijavi komentar

bozon
Petak, 24. 05. 2013. 23:03h
neregistrovan korisnik
@Aconi : Nisi dobro procitao clanak. Postoji odredjena tolerancija, ali nece da ti kazu kolika je. Siguran sam da te nece kazniti ni za 55km/h (sta je prekrsaj odredjuju operateri a ne masine). Ono sto sigurno zele da iskorene je da ljudi prestanu da voze po 90+ km/h u zonama gde je dozvoljeno 50km/h.
Preporuka:
78
4
Odgovori

Prijavi komentar

Darko-303
Subota, 25. 05. 2013. 07:11h
neregistrovan korisnik
@bozon : Sudija za prekršaje odlučuje da li je učinjen prekršaj. Operater je samo tehničar.
Preporuka:
11
2
Odgovori

Prijavi komentar

Andreja
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 16:38h
neregistrovan korisnik
@Darko-303 : Operater prosledjuje prekrsaj.Ako ga ne prosledi,nema prekrsaja.
Preporuka:
7
0
Odgovori

Prijavi komentar

z
Petak, 24. 05. 2013. 23:26h
neregistrovan korisnik
@Aconi : kao da to njih zanima, vazno je da se dele kazne
Preporuka:
22
4
Odgovori

Prijavi komentar

Aleksandar
Subota, 25. 05. 2013. 03:30h
neregistrovan korisnik
@Aconi : e pa da druze da te obavestim da SVAKI kilometar sat u kolima laze, kao sto si i sam rekao, ali pokazuje uvek vecu brzinu a nr manju.Ako zakucas kazaljku na 50 ti ides 46-47
Preporuka:
67
2
Odgovori

Prijavi komentar

CBR
Subota, 25. 05. 2013. 20:46h
neregistrovan korisnik
@Aleksandar : Sat u autu pokazuje manje, ali njihov radar to nadoknadi, sa nekoliko km vece brzine, tako da je manje vazno sta mi mislimo otprilike...Nase se ne broji sta kazemo:(((
Preporuka:
5
26
Odgovori

Prijavi komentar

Tony
Subota, 25. 05. 2013. 12:12h
neregistrovan korisnik
@Aconi : Uvek ti ostaje GSP.. ;)
Preporuka:
9
2
Odgovori

Prijavi komentar

Ivan
Subota, 25. 05. 2013. 18:39h
neregistrovan korisnik
@Aconi : Brzinomeri na kolima uvek pokazuju vecu, nikada manju brzinu, ako je sve ispravno i po fabrickim specifikacijama. Ako si stavio vece tockove/gume, ko ti je kriv, pazi, a svaki auto kad pokazuje 50 km/h, realna brzina je 46-47 km/h, mozes da proveris ako koristis GPS. Ako bas zelis da se zezas, ako realno vozis 52 km/h, brznomer ce da ti pokazuje 56-57, sto samo znaci da svesno krsis propise...
Preporuka:
11
4
Odgovori

Prijavi komentar

Brka
Nedelja, 26. 05. 2013. 12:23h
neregistrovan korisnik
@Aconi : uvek kilometar sat pokazuje vise nego sto realno vozis, to lako ustanovis sa bilo kojim GPS uredjajem. Da ne bi bilo problema uvek brzinomer pokazuje vise, tako da ako ti pokaze 50 ti realno ides oko 46-48km/h. Malo se inforimise pre nego sto napises ovako nesto. Jos su gori ovi sto ti daju pluseve.
Preporuka:
8
3
Odgovori

Prijavi komentar

Milos
Petak, 24. 05. 2013. 20:19h
neregistrovan korisnik
A ti nemoj voziti brze od dozvoljene brzine pa te niko nece pljackati.
Preporuka:
32
31
Odgovori

Prijavi komentar

gedza
Petak, 24. 05. 2013. 20:30h
neregistrovan korisnik
коначно наша милиција да се угледа на немачки начин кажњавања........чик сад да видим пролазак кроз црвено.........
Preporuka:
59
23
Odgovori

Prijavi komentar

Lexus
Petak, 24. 05. 2013. 20:53h
neregistrovan korisnik
@gedza : Ja Sam jedno u Nemacku u kil vozio 52km,i kamera me uhvati auto bio renta car i meni muriju dva meseci jurila dobio kazni 9€ ili da se javiv na sud zamisli stavili posto 500€ najmanje da dobie 9€ e sad bidi pametni.
Preporuka:
7
44
Odgovori

Prijavi komentar

Dojce-policaj
Subota, 25. 05. 2013. 13:16h
neregistrovan korisnik
@Lexus : Veca bi ti kazna bila da smo te primorali da pohadjas casove srpskog.
Preporuka:
57
6
Odgovori

Prijavi komentar

CBR
Subota, 25. 05. 2013. 20:48h
neregistrovan korisnik
@Lexus : Kiel!!! Tu si bio??
Preporuka:
12
4
Odgovori

Prijavi komentar

butzov
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 13:59h
neregistrovan korisnik
@Lexus : Ja te nista nisam razumeo!
Preporuka:
9
3
Odgovori

Prijavi komentar

Vojislav
Petak, 24. 05. 2013. 22:03h
neregistrovan korisnik
@gedza : Ovde se radi o besmisleno malom prekoracenju brzine a ne o prolasku kroz crveno svetlo za koje sam apsolutno saglasan da ga treba najstroze kaznjavati. Uzgred, znas li da u Nemackoj ne postoji ogranicenje brzine na auto putevima?
Preporuka:
24
8
Odgovori

Prijavi komentar

Ivan
Subota, 25. 05. 2013. 18:43h
neregistrovan korisnik
@Vojislav : Uzgred, na nekim deonicama nemackih autoputeva nema ogranicenja brzine, a ne "na nemackim autoputevima". Na deonicama kroz naseljena mesta ogranicenje je 100 km/h danju a nocu 80 km/h. Ako ucestvujes u saobracajnoj nesreci, bez obzira ko je kriv a vozio si preko 130 km/h, osiguranje ti isplacuje sipak!
Preporuka:
11
2
Odgovori

Prijavi komentar

bilyy
Subota, 25. 05. 2013. 19:55h
neregistrovan korisnik
@Vojislav : Naravno da postoji ogranicenje na Autobanu, samu su odredjene deonice u kojima nema ogranicenja, ali to nikako ne znaci da je ceo Autoban bez ogranicenja.
Preporuka:
22
2
Odgovori

Prijavi komentar

CBR
Subota, 25. 05. 2013. 20:49h
neregistrovan korisnik
@Vojislav : Ne postoji na nekim relacijama gde nema znak ogranicenja..Slazem se..
Preporuka:
5
2
Odgovori

Prijavi komentar

hm
Subota, 25. 05. 2013. 01:09h
neregistrovan korisnik
@gedza : Ne znam da li si primetio, ali u ovom clanku se govori o kamerama koje sluze za kontrolu brzine..
Preporuka:
26
2
Odgovori

Prijavi komentar

gedza
Petak, 24. 05. 2013. 20:31h
neregistrovan korisnik
инсталирати по целој србији.........и на семафорима ,за пролазак кроз црвено
Preporuka:
52
26
Odgovori

Prijavi komentar

kojekude
Petak, 24. 05. 2013. 20:37h
neregistrovan korisnik
Ovo nije drzava, ovo je zemlja i to ona lopovska!
Preporuka:
29
13
Odgovori

Prijavi komentar

uih
Petak, 24. 05. 2013. 21:01h
neregistrovan korisnik
a zasto zatvor,nerazumem
Preporuka:
7
9
Odgovori

Prijavi komentar

tomaneverni
Petak, 24. 05. 2013. 21:33h
neregistrovan korisnik
Do 20 kmh preko dozvoljenog ogranicenja - 5 000 din strasnooo!!! Bezobrazluk! Dokle...
Preporuka:
15
33
Odgovori

Prijavi komentar

ja
Subota, 25. 05. 2013. 10:17h
neregistrovan korisnik
@tomaneverni : pogledaj crnu hroniku koliko omladine je sve vise gine a deca se ne radjaju i vama je to vuredu dokle god mozete da divljate po gradu u velikoj britaniji kamera za brzinu ima 0% tolerancije pa sada vi gledajte koliko vozite idi na auto put ili idi na traku ako ti se vozi brzo brzna voznja pored skole bi trebala za zatvor i to 5 godina posle kad ubije dete sto je vozio brzo svi zelite vesala za njega a kad to treba da se spreci svi se zalite manite se corava posla
Preporuka:
16
10
Odgovori

Prijavi komentar

Tony
Subota, 25. 05. 2013. 12:16h
neregistrovan korisnik
@tomaneverni : Pa to je 70km/h i ti se zbog toga bunis sto je kazna 5000din, a ako ne daj boze nekog udaris kolima zbog svoje nepaznje i bahatosti, onda ces policiji reci naravno da pesak skocio sam na tvoj auto!!!Vozi 50 i nemas brige, ko bi brze ima autoputeve..
Preporuka:
14
9
Odgovori

Prijavi komentar

zoki
Petak, 24. 05. 2013. 21:33h
neregistrovan korisnik
valjda ces ih prepoznati na slicici
Preporuka:
6
1
Odgovori

Prijavi komentar

Vojislav
Petak, 24. 05. 2013. 21:59h
neregistrovan korisnik
Propisana brzina od 50 je besmislena u velikommbroju ulica. Nije isto ako vozite 50 u nekoj maloj jednosmernoj ulici ili u Jurija Gagarina, Ustanickoj, Visnjickoj... gde bi 60 bilo mnogo prikladnije. Apsolutno sam protiv jurcanja po ulicama, ali ako nekomvozi na primer 55 umesto 50 to je realno bsmislen prekrsaj.
Preporuka:
71
11
Odgovori

Prijavi komentar

bg
Petak, 24. 05. 2013. 22:13h
neregistrovan korisnik
Hoce li slati na adresu i nama sa bosanskim tablicama:)
Preporuka:
32
0
Odgovori

Prijavi komentar

CBR
Subota, 25. 05. 2013. 20:50h
neregistrovan korisnik
@bg : Salju oni svuda.. Ne brini...Pamet u glavu i ogranicenje prati, inace ode neka Markica ili Evritj;)
Preporuka:
6
7
Odgovori

Prijavi komentar

realni
Petak, 24. 05. 2013. 22:15h
neregistrovan korisnik
svakodnevno gledam kako se ne postuje ni jedan jedini propis, pocev od vozaca gsp, policije, hitne, pa do obicnih gradjana. slazem se u potpunosti sa kaznjavanjem samo da vazi za sve, policija ne sme da prica mobilnim u toku voznje, vozi zutom ukoliko nema rotaciju i sl. kada budem cuo da su kaznili svog zbog prekrsaja onda cu poceti da verujem da je nekom stalo da nesto i promeni a ne da samo ouni budzet
Preporuka:
54
1
Odgovori

Prijavi komentar

miki
Subota, 25. 05. 2013. 11:00h
neregistrovan korisnik
@realni : Pre nekoliko meseci (ili mozda prosle godine), u Srbiji je jedan pandur doveo pauka da odnese policijsko vozilo nepropisno parkirano. Covek je posle dobio i neku suspenziju cini mi se, i zezali ga jos.
Preporuka:
36
2
Odgovori

Prijavi komentar

ja-sam
Petak, 24. 05. 2013. 22:29h
neregistrovan korisnik
Lako ste odredili kaznene tarife.i treba tako...evropski cenovnik. Samo nam dajte i evropsku satnicu rada i bice sve OK ! Neka svako svoju gresku plati ,ali ne od usta da odvaja.obzirom da je 80 % Srbije na minimalcu ( bar zvanicno) ove tarife su nerealne !
Preporuka:
19
14
Odgovori

Prijavi komentar

rebro
Subota, 25. 05. 2013. 18:08h
neregistrovan korisnik
@ja-sam : Plata nema nikakve veze sa kaznom! U Norveškoj kazne idu i do 10% od godišnje plate, plus 18 dana zatvora, plus bodovi, plus oduzimanje dozvole. U Češkoj iza 20km/h preko dozvoljenih 50 kazna je 500 evra i 8 bodova od mogućih 12 koji se nikada ne brišu pa onaj ko ih osvoji pauzira godinu dana, polaže vožnju ponovo i skinu mu 4 boda. Sad juracj ako smeš jer tu igranku možeš da ponoviš još jednom a treći put ode dozvola TRAJNO!
Preporuka:
10
13
Odgovori

Prijavi komentar

Nac
Petak, 24. 05. 2013. 22:31h
neregistrovan korisnik
Zasto se ni na jednom mestu ne primenjuje clan zakona kome pise da na pojedinim mestima u naseljenim mestima se brzina moze ograniciti i na vise od 50km/h
Preporuka:
37
1
Odgovori

Prijavi komentar

kobi
Subota, 25. 05. 2013. 18:34h
neregistrovan korisnik
@Nac : I mene nervira zasto se nigde ne primenjuje princip da se dozvoljena brzina ogranici na 70 km/h gde je to bezbedno.Dosta putujem po inostranstvu i u vecini zemalja je ogranicenje brzine u naselju od 50 km/h zakonski propisano, ali zato na svim ulicama koje imaju po vise traka za jedan smer znakovima je odredjeno da je max. brzina 70 km/h. To bi kod nas bilo npr. na Bul. Mihajla Pupina, Bul. Nikole Tesle, Jurija Gagarina itd. Na takvim saobracajnicama zaista mozete ici bezbedno tom brzinom. A da li ste primetili da su bas na takvim mestima postavili ove kamere svesni da ce tu da bude i najvise prekrsaja jer je po svakom kriterijumu bezbedno voziti brze od 50km/h. Ovo je dokaz da im je cilj ne povecanje bezbednosti vec skupljanje para.
Preporuka:
53
2
Odgovori

Prijavi komentar

Danko
Petak, 24. 05. 2013. 22:49h
neregistrovan korisnik
Dajte nam metro poklanicu Vam kola!
Preporuka:
36
4
Odgovori

Prijavi komentar

Pametan
Petak, 24. 05. 2013. 23:21h
neregistrovan korisnik
cale mi nema vozacku,a na njemu je auto,u familiji nas ima petoro sa vozackom,a cale po zakonu nemora da svedoci protiv nas,pa da vidim kako ce da ga kazne,ha,ha,ha,ha, nema od toga nista,sud je na nasoj strani,a oni neka dokazu ko je vozio , P.S. nosim suncane naocare,mogu da me i slikaju,pa da urame.
Preporuka:
19
39
Odgovori

Prijavi komentar

Netolikopametan
Subota, 25. 05. 2013. 09:27h
neregistrovan korisnik
@Pametan : Kaznice tvog caleta za prekoracenje brzine plus za upravljanje vozilom bez dozvole.
Preporuka:
29
4
Odgovori

Prijavi komentar

Jagodinac
Subota, 25. 05. 2013. 09:58h
neregistrovan korisnik
@Pametan : Stvarno si pametan nema šta.Zbog takvih kao što si Ti tusmo gde smo.Vlasnik vozila platiće na kraju kaznu.
Preporuka:
24
3
Odgovori

Prijavi komentar

Netolikopametan
Subota, 25. 05. 2013. 14:19h
neregistrovan korisnik
@Pametan : Kaznice tvog caleta za prekoracenje brzine plus za upravljanje vozilom bez dozvole.
Preporuka:
12
4
Odgovori

Prijavi komentar

Ja
Subota, 25. 05. 2013. 18:47h
neregistrovan korisnik
@Pametan : Mnogo si pametannn Pa cale ce da placa kazne ili neko umesto njega a nece moci da mu skinu poene. Ako ne kaze ko je vozio, onda je on i dobice i kaznu sto je upravljao vozilom bez vozacke... U ovom slucaju nema "nisam ja ali necu da kazem ko je". Ili ce da kaze ko je ili je on, tako se racuna...
Preporuka:
14
5
Odgovori

Prijavi komentar

bilyy
Subota, 25. 05. 2013. 19:58h
neregistrovan korisnik
@Pametan : jako si pametan, kad budes hteo sledece god. da registrues auto ili ti tatko bude hteo izvaditi neki dokument shvatices da ti daleko od svog nick-a :)
Preporuka:
19
4
Odgovori

Prijavi komentar

CBR
Subota, 25. 05. 2013. 20:53h
neregistrovan korisnik
@Pametan : Druze imaju uredjaje koji mogu da izostre sliku i da ti vide boju ociju, bolje ne testiraj to, kao i one fore sa lakom za kosu da prsces po tablicama ili onaj cd da visi i da reflektuje i da ih zbunis..Najmanje je muke i problema ako se drzi tih propisa..Zakoni su tu i da se krse i da se postuju, ko sta zeli nek izvoli;)
Preporuka:
8
8
Odgovori

Prijavi komentar

aca
Petak, 24. 05. 2013. 23:27h
neregistrovan korisnik
tako je.deri nasilnike.
Preporuka:
18
10
Odgovori

Prijavi komentar

ja
Subota, 25. 05. 2013. 00:45h
neregistrovan korisnik
Nema sad divljanja
Preporuka:
7
9
Odgovori

Prijavi komentar

zvrk
Subota, 25. 05. 2013. 01:22h
neregistrovan korisnik
4 kamere???
Preporuka:
13
0
Odgovori

Prijavi komentar

Aca
Subota, 25. 05. 2013. 01:22h
neregistrovan korisnik
Bezobrazluk. Beograd ima 2 miliona stanovnika, a nema metro. Nije vam dosta sto ste ogranicenja smanjili sa 60 na 50, nego cete slati kazne onika koji jure 53 km/h. Predivno. Ja sam mislio da te kamere vec mere brzinu, pa kad ih vidim spustim na 50 km/h, ali zato sto sam tu morao da smanjim brzinu, posle moram to da nadoknadim. Inace kad vozim 50 km/h, recimo 5 minuta, svi ali svi me obilaze, vak i autobus GSP-a. Umesta da kaznjavaju ove sto pijani voze, a takav je svaki 5 vozac u Srbiji, oni kaznjavaju za brzinu od 53 km/h. I znate sta, javna je tajna da su sudovi zatrpani predmetima za saob.prekrs. Pa mi nemamo efikasne sudove. Nego treba MUP-u novac, ali dzabe, narod nema para, vozi se jer mora na posao. Kad dodje vreme za placanje, ljudi onu na 3 dana na robiju, i to je to, nego se ceka na robiju po 3 godine, tako je bar sada. Ej zemljo Srbijo. Ali tako nam i treba, gazi po narodu, evo ovde ima mnogo onih koji su za to da nas gaze, jer ne vide, i ne cuju, ali voze, doduse 40 km/h.
Preporuka:
45
17
Odgovori

Prijavi komentar

djolezloba
Subota, 25. 05. 2013. 12:34h
neregistrovan korisnik
@Aca : Aco, lep komentar. Stvarno je tako, ako usporiš ostali te "pritiskaju", seku te, dovode te u situaciju da napraviš nezgodu jer ćeš udari u onog ispred tebe sa džipom koji se ubacio iz desne trake. Vozim svaki dan ovim NBG ulicama gde su kamere, pa znam kako je. Divljina!
Preporuka:
21
2
Odgovori

Prijavi komentar

rajko
Subota, 25. 05. 2013. 13:28h
neregistrovan korisnik
@Aca : al zato ima most na Adi!!!!!!!!!!!
Preporuka:
8
7
Odgovori

Prijavi komentar

kfkfkfk
Subota, 25. 05. 2013. 04:18h
neregistrovan korisnik
nije poenta u bezbednosti saobraćaja i te kamere neće ništa doprineti samoj bezbednosti... poenta je u budžetu... pogledajte šta je Britanija postigla kamerama i visokim kaznama, crni bilans je približno isti, a prihod pd prekršaja neuporedivo veći! kakva bezbednost, sve je u novcu...
Preporuka:
55
6
Odgovori

Prijavi komentar

minja
Subota, 25. 05. 2013. 10:34h
neregistrovan korisnik
@kfkfkfk : Zaista ne znam sta je Britanija postigla sa kamerama ali nisam bas primetila da u Londonu voze kao u Beogradu.U Francuskoj su postigli i to bas mnogo.Ni u jednom jedinom gradu u evropskoj uniji me nije strah da vozim ali veruj mi da me je strah u Beogradu.
Preporuka:
11
15
Odgovori

Prijavi komentar

kobi
Nedelja, 26. 05. 2013. 00:01h
neregistrovan korisnik
@minja : Ocigledno nisi vozila u Atini
Preporuka:
12
0
Odgovori

Prijavi komentar

kobi
Subota, 25. 05. 2013. 18:44h
neregistrovan korisnik
@kfkfkfk : Konkretno znam da u V. Britaniji prihod od kazni evidentiranih kamerama ne moze da pokrije ni troskove odrzavanja tog sistema. Njima nije bio ni cilj da prikupe pare vec da poboljsaju bezbednost. E sad da li su tome uspeli misljenja su podeljena ali imaju 50 posto manje poginulih nego pre 7 godina. Tamo su, kao i u celom normalnom svetu, kamere vidno obelezene florescentnom bojom i velikim drececim znakovima par stotina metara pre kamere. E to je prevencija, da ti vozaca upozoris da ne pravi prekrsaj jer ce biti kaznjen, a ako sakrijes kameru dzaba ti sto si ti njega snimio ako on izazove nesrecu i ubije nekoga. Osim toga, kamera moze biti postavljena samo na mestima koja su dokazano opasna, a kriterijum da bi na tom mestu mogla biti postavljena kamera je da je tu pogunilo najmanje troje ljudi. Ako taj kriterijum nije ispostovan kamera ne sme biti postavljena. E to je civilizovani svet.
Preporuka:
36
5
Odgovori

Prijavi komentar

Sta-znam
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 01:10h
neregistrovan korisnik
@kobi : Proveo sam dve nedelje u Londonu, i video preko 10 teskih saobracajki i par lakih, neke cak i odgledao od pocetka do kraja. Tamo je intenzitet saobracaja prevelik, ali ima i puno saobracajki. Propise uglavnom postuju, velika vecina. btw. Zar ne bi trebalo da postoji znak koji upozorava na kamere koje mere brzinu kod nas? Cini mi se da ako nema znaka, na sudu je prekrsaj nevazeci? A zar nisu rekli i da ce da postave znakove koji ce prikazivati brzinu kretanja vozila?
Preporuka:
4
0
Odgovori

Prijavi komentar

ness
Subota, 25. 05. 2013. 07:19h
neregistrovan korisnik
isto ovako su bili postavili u Mariboru,i nardna masa sve ih pokidala,i naravno vise ih nisu ni postavili
Preporuka:
16
7
Odgovori

Prijavi komentar

Bus-
Subota, 25. 05. 2013. 08:57h
neregistrovan korisnik
Mogu da me cimnu. Vozim samo kad moram. Dotle mogu da me slikaju kroz prozor autobusa. Ako me prepoznaju u guzvi :)
Preporuka:
8
2
Odgovori

Prijavi komentar

paris
Subota, 25. 05. 2013. 09:19h
neregistrovan korisnik
krenes ranije na posao i tako stignes na vreme a ne da letis kao besan !!!
Preporuka:
6
7
Odgovori

Prijavi komentar

Samo-za-iskusne
Subota, 25. 05. 2013. 09:40h
neregistrovan korisnik
Vozila je moja tetka Ljubica iz Australije tog dana i sta onda?
Preporuka:
7
10
Odgovori

Prijavi komentar

aca
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 18:49h
neregistrovan korisnik
@Samo-za-iskusne : Deportovace je.
Preporuka:
4
3
Odgovori

Prijavi komentar

Toni
Subota, 25. 05. 2013. 10:02h
neregistrovan korisnik
Svest ljudi je na mnogo niskom nivou. Svaki drugi vozac koristi mobilni,u manjim gradovima skoro svako koristi sirenu na autu kad vidi nekog poznatog,iako je to zakonom zabranjeno. Kamere ce pomoci samo jedan posto.
Preporuka:
7
0
Odgovori

Prijavi komentar

ZoranMarkovic
Subota, 25. 05. 2013. 10:53h
neregistrovan korisnik
Aman ljudi, pa pola učesnika u saobraćaju vam je pod dejstvom alkohola, proverite malo i vozače javnog prevoza, videćete!
Preporuka:
14
0
Odgovori

Prijavi komentar

Predrag
Subota, 25. 05. 2013. 13:47h
neregistrovan korisnik
OK. Treba postovati brzinu voznje. ALI sada ce svi vozaci vise gledati u brzinomer nego ispred vozila.
Preporuka:
17
0
Odgovori

Prijavi komentar

samo-jedan
Subota, 25. 05. 2013. 14:19h
neregistrovan korisnik
ne moze ista kamera da snima i crveno svetlo i prekoracenje brzine . Koliko ovih novih kamera ustvari ima? 4 ?
Preporuka:
9
2
Odgovori

Prijavi komentar

Maja
Subota, 25. 05. 2013. 15:20h
neregistrovan korisnik
A gde je Juzni Bulevar i Autokomanda? Obogatili bi se da ovde stave po kameru!
Preporuka:
6
11
Odgovori

Prijavi komentar

ZZZZZZslazem-se
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 10:40h
neregistrovan korisnik
@Maja : Apsolutno glasam za Juzni Bulevar. Za Autokomandu ne znam ali u Juznom Bulevar je kao trkacka staza. Mozda je ustvari cak bolje staviti "lezece policajce" i tako usporiti nasilnike.
Preporuka:
2
6
Odgovori

Prijavi komentar

aca
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 18:52h
neregistrovan korisnik
@Maja : Tako je, Majo, svaka cast na opservaciji... valjalo bi tamo nabaciti koju kameru il' dve. Juznim kad krenu da divljaju, narocito leti...
Preporuka:
3
4
Odgovori

Prijavi komentar

Vozac
Nedelja, 26. 05. 2013. 01:42h
neregistrovan korisnik
Ovo je smešno, te kamere za brzinu su ogromne i vide se iz aviona, usporiš na 10 sekundi i posle toga opet možeš da voziš pun gas...
Preporuka:
7
2
Odgovori

Prijavi komentar

politicki-trikovi
Nedelja, 26. 05. 2013. 09:17h
neregistrovan korisnik
Prvo brsmislica je bilo ograničavanje brzine u svim delovima gradovima sa 60 na 50. Ja vozim Bulevarom Nikola Tesla 60 km i koga tu ugrožavam. Na Brankovom kad nema gužve i 80 km je bezbedno. Ta uredba o ograničenju bezine je trula iz razloga zato što su hteli da kazne sve veozače a ne bahate. Prvo treba da krenu od onih koji voze cik cak i seku ljude. Ovi zlikocvi su najopsniji i nikog ne poštuju,a u80 posto ne daju migavac, doku onih 20% kasno odnosno kad se nisu prestrojili. Ti koji tako voze ne voze ispod 70 km u gradu. Te kamer vrlo lepo mogu da primete sva kola koja ne daju migavac kad skreću iz trake u taku. Inače nekad je prava umetnost voziti i 40 km u BG kad su gužve. Dačić je hteo jeftinim trikom da poveća bezbenost kako bi sebi digao popularnost, pa neće ta demagoija baš tako da ide. I dalje tvrdim da su upaljena svetla u gradu preko dana veća opasnost po putnike nego ugašena, jer pogled pešaka mnogo se duže zadržava na tim kolima i samim tim samanjujemo refleks reakcije. Na auto putu OK, jer brže u pozadini uočiš nekog ko ti se približava. takođe oni paketi prve pomoći su bili besmisleni i normalno je da nisu doneli niokavo poboljšanje uslovim bezbenosti. ne može država da probleme rešava naglavačke, sve je onda osuđeno na propast. Ipak njima nije stalo do bezbednosti nego do para.
Preporuka:
18
1
Odgovori

Prijavi komentar

Alfa-Romeo-147-20
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 04:13h
neregistrovan korisnik
Na Gazeli kamere ne rade lično sam proverio vozio sam 160km/h pre oko mesec dana. Ako bude trebalo proveriću ponovo, sve za majku Srbiju! Divljaci svih zemalja ujedinite se!!!
Preporuka:
10
6
Odgovori

Prijavi komentar

MIKI
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 05:32h
neregistrovan korisnik
Sve je to u cilju povećanja sigurnosti na putevima! Nakacice ih vremenom toliko da ce te se naplacati kazni, pa ce vam se sve ogaditi
Preporuka:
3
1
Odgovori

Prijavi komentar

Nenad
Utorak, 28. 05. 2013. 12:02h
neregistrovan korisnik
Evo,ja dobio prvu kaznu za 10 godina voznje. Stigla mi je na kucnu adresu. Cetiri lepe slike mog automobila u Bul.Mihajla Pupina u 5.30 ujutru gde sam vozio 74.5 a dozvoljeno je 50. Verovatno pale kamere samo u tom periodu jer nema guzve pa sistem moze da postigne da obradi podatke. Da upale kameru u popodnevnom periodu sistem bi im pao jer se toliko prekrsaja napravi da ne bi postigli da naplate sve.
Preporuka:
4
0
Odgovori

Prijavi komentar

arsenchmp
Utorak, 28. 05. 2013. 15:00h
neregistrovan korisnik
Na raskrsnici Cvijiceve, kod Zdravka Celara takodje ima kamera
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

bane
Utorak, 28. 05. 2013. 23:11h
neregistrovan korisnik
eto kako policija obezbedi 10.000 din stimulacije svakog meseca preko plate, svi se kunu u Dačića kako ih štiti, alal mu vera, glasam za njega
Preporuka:
3
0
Odgovori