Kako najlakše uvesti automobil (2): Proverite broj šasije

Kako najlakše uvesti automobil (2): Proverite broj šasije

Pri uvozu treba platiti i ekološku taksu od 140 evra Ako ste rešili sami da uvezete auto, prva adresa je špediter, jer priprema carinske papire i auto za carinu, a svaki grad ima... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

gastarbeiter
Petak, 25. 01. 2013. 06:38h
neregistrovan korisnik
Ma kakvih 150€ spediteru za sredjivanje dokumenata. To je samo bacanje para.On deklaraciju samo prodaje a deklaracija znaci da nemacki pdv od 19% vam se vraca kada zavrsite carinjenje i i zavrsite sve onda kada se ponovo vratite u nemackoj vraca vam se tih 19% ali to vam vazi samo ako kupite auto od firme gde placate i taj pdv.Ako kupujete kod privatnika to ne vazi.Vazno je da se kupoprodajni ugovor overi kod notara koji kosta 10€ ako to ne uradite u nemackoj onda cete na carinu morati to da platite da vam spediter to odradi sto ce da kosta oko 50-60€ bez toga necete moci nista ni da udjete u Srbiji a samim tim ni da zapocnete proces carinjenja.
Preporuka:
106
12
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Petak, 25. 01. 2013. 10:19h
neregistrovan korisnik
@gastarbeiter : Gotovo je nemoguce zavrisiti posao bez speditera. Izmedju ostalog, dobicete informacije sta treba uraditi da bi ste platili sto manju carinu i koji su vam dokumenti potrebni. Izmedju ostalog, vecian speditera radi i euro1 obrazac.
Preporuka:
19
51
Odgovori

Prijavi komentar

jk
Petak, 25. 01. 2013. 10:57h
neregistrovan korisnik
@gastarbeiter : spediteru moras platiti jer auto ne mozes sam da ocarinis.
Preporuka:
46
8
Odgovori

Prijavi komentar

spediter
Petak, 25. 01. 2013. 13:35h
neregistrovan korisnik
@jk : mozes zakonski ali ne znas 100%. a 150 eura je spediterska usluga carinjenja troskovi skladista i ocitavanje brojeva.
Preporuka:
10
11
Odgovori

Prijavi komentar

jk
Petak, 25. 01. 2013. 19:25h
neregistrovan korisnik
@spediter : ne mozes, po zakonu deklaracije mora da podnosi carinski agent odnosno spediter.
Preporuka:
12
2
Odgovori

Prijavi komentar

huha
Petak, 25. 01. 2013. 13:45h
neregistrovan korisnik
@jk : ja bi taj auto sama vozila do srbije....i odnela bi na carinu...zasto mi treba spediter ?????? da jos neko zaradi ???... nije mi jasno
Preporuka:
29
13
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Petak, 25. 01. 2013. 16:16h
neregistrovan korisnik
@huha : Spediter nije isto sto i prevoznik.
Preporuka:
15
2
Odgovori

Prijavi komentar

eur4
Subota, 26. 01. 2013. 12:32h
neregistrovan korisnik
@Mirko : spediter i sluzi ,da kao poznavalac strucno popuni obrasce,da nebi zastoj bio i sl.,teoretski mozes se sam napisati prijavu za ulaz u zemlju..ali...,jeftinije je platiti sve,a najvise optimizaciju carinskih troskova..,mad aim adostaslucajeva gde je jeftinije bez..itd
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

Lexus
Petak, 25. 01. 2013. 23:41h
neregistrovan korisnik
@huha : I meni nije Jason To je birokratija i lopovski komunizam,meni se multi kad Ove komentre citam.ja uvezene vec 20 godina Ali u Eu i tu su bile procedure Ali vise nema,ako bi kupio auto u Nenacku gde nema puno procedure firma ili privatnjak ti pomogne,za prenos i da kupio table i uvek trazi preko kupce on moze Dati pomogne za zute table koje su jeftinije oko 70- 100€ i vaze 3-5 dana. A stase rade do broj motora To niko ne kontrolise u EU edino u Srbiju Dabi pljackali Narod kad ides na tehnicki To je nihova posla ako hoce zato sta staje sve u registarske dokumenata i To sve treba da stima kao i sasija broeva.
Preporuka:
7
9
Odgovori

Prijavi komentar

Licno-iskustvo
Petak, 25. 01. 2013. 12:00h
neregistrovan korisnik
@gastarbeiter : Najbolje je rešenje, ako imate prijatelje ili rodbine lični uvoz.Lično za Njemačku.Avionom do Dortmunda wizzair. 40 eura karta.Prijatelji ili rođak zna placeve, ali i sajtove mobile.de,autoscout24.de, ebay.de i slični mogu pomoći,posebno što je taj gore deo Nemačke blizu Belgije i Holandije 200-300 km ne znači ništa, kada našete vozilo lično odete u njihovu Opštinu (naš MUP) ,ako kupujete od fizičkog lica sklopite ugovor kod notara, a kod njih može i samo potpis, izvućete sa interneta klasični ugovori potpišete i odete gde sam rekao i oni Vam za 150 euraizdaju col table, sa tim cool tablama putujete za Srbiju,najbolje cariniti što reče neko u Subotici, a posebno unapred uzmete broj špeditera, i još dok ste u Nemačkoj on zna koliki račun da navedete, da će ovde carina priznati.Drugo kada kupujete na autoplacu, isto uzmete račun, koji vam je rekao špediter, ovo je kada kupujete od autoplac, gde nema povrata PDV-.
Preporuka:
39
4
Odgovori

Prijavi komentar

Rodjak-sa-sela
Petak, 25. 01. 2013. 13:34h
neregistrovan korisnik
@Licno-iskustvo : Sve to moze, ali treba imati rodbinu preko. Treba ta rodbina da ima vremena da se voza sa vama po Nemackoj, Belgiji, Holandiji... Provedes tamo nekoliko dana, potrosis par stotina EUR, platis avion, cola table, govrivo, putarinu, prijavu na granici, propratnicu, spediciju, carinu, magacin, porez... i dodjes na isto ili nesto malo ustedis. A opet si kupio macku u dzaku. Bio sam na mnogo placeva u Nemackoj, nije to sve sjajno i bajno kao ovde pise, pogotvo sto mnoge placeve drze Turci. O legalnosti i kvalitetu tih vozila mislim da je suvisno i govoriti. Nemojte ni pomisljati da ce vam dozvoliti da odvezete kola u recimo neki servis da ga pregledaju. Ako vide da mnogo zagledate, reci ce kupi ili idi... Isao sam pre par godina sebi po auto u Nemacku i rekaa sebi 'Nikad vise". Od tada nazovem coveka iz oglasa, da li moze provera u servisu, ako moze, servis pregleda pa se onda trudim da dobijem sto bolju cenu. Ti odlasci preko, ne! Kada sve izracunam dodjem na isto, a ovde mi auto bar serviser pregleda.
Preporuka:
51
8
Odgovori

Prijavi komentar

Goran-Beograd-
Nedelja, 27. 01. 2013. 13:33h
neregistrovan korisnik
@Rodjak-sa-sela : Ja sam živeo u Nemačkoj 91-93 i ta priča da će rođaci da ti traže kola nije mi baš realna . Ovi naši tamo gledaju svoja posla baš ih briga za ostale iz Srbije . Mioj stric je lično bio stava da se on moči u Nemačkoj i treba da ima kole a ovi naši i ne rade ništa i ne trebaju im kola . Ja koliko se sećam kola u Nemčkoj uopšte nisu jeftina Ruselshaim -Frankfurt pokrajina Hessen .Ja sm ove godine kupio kola VW polo od renta kara 2009 .godište1.4 benzin 5000 E i mislim da sm bolje prošao nego da sam išo u Nemačku . Ljudi bolje pratite oglase ili uhvatiote nekog iz svoje okoline kom odmah trebaju pare jeftinije ćete proć nego u Nemačkoj.
Preporuka:
18
3
Odgovori

Prijavi komentar

lICNO-ISKUSVO
Petak, 25. 01. 2013. 12:11h
neregistrovan korisnik
@gastarbeiter : U izboru auta imate i slučajeva, gde se bliži istek TIF ili je istekao, tu su vozila dosta jevtinija, posebno ako je istekao TIF, tada se isplati vozilo dati na prevoz i platiti. Govorim o kupovini vozila od firmi, gdje je moguć povrat PDV-a (mvt), firmakoja prodaje uradi Vam račun odete na carinu u Nemačkoj ili dr. država uradite carinske papire za izvoz (koštaju oko 20 eura-špediter i dobijete obrazac Euro 1 da je vozilo proizvedeno u EU, radi manje ili nikakve carine) kada ste bili na COOLAND (carina njemačka,oni vas pitaju na kom graničnom prelazu prijavljujete izlaz iz EU-a. Kada izlazite iz EU,prikažete cariniku taj obrazac, on ga očita bar kodom i automatski taj bar kod je registrovao da ste napustili EU (neko pominje carinjenje u Srbiji tek tada povrat PDV-nije tačno) i njigovodstvo firme od koje ste kupili dobija taj podatak i šalje Vam novac na konto kako ste se dogovorili, najbolje neka VISA kartica, najbirže stiže i najjevtinije, a o PayPal-u da ne govorim (ja samregistrovao PayPal u BiH.Takođe zaboravih reći da obavezno na profakturi u prethodnom postu, da Vam dole u dnu fakture prodavacili notar ovjeri da je vozilo proizvedeno u EU, ako je to vozilo stvarno iz EU-a. Najbolje je upravo uvijek prije stavljanjacijene kontaktirati vašeg špeditera, jer oni ljudi znaju i uvezani su, vjerujte neće vam ništa više naplatitiod svojih usluga, jer i njima je interes da rade. obavezna provjera za Euro 3. Imate kod AMSS uplatite neznam koji iznos iukucajte broj šasije on će.
Preporuka:
21
2
Odgovori

Prijavi komentar

cika-mile
Petak, 25. 01. 2013. 15:00h
neregistrovan korisnik
@lICNO-ISKUSVO : Prijatelju ja radim u Austriji i kad mi treba auto za familiju uredno ga kupim u Srbiji,zato jer sve ove muke i zajebancije ako i sam odradis nemas takoreci nikakve ustede,a zajebancija za par stotina eura nije vredna tih muka plus rizik dok vozis auto kuci(vecina ljudi nije vozila preko) i rizik od stajana na nasim carinskim placevima od kradje i sl.A o izgubljenom vremenu da i ne govorimo.Posto sam vozac medjunarodne spedicije upoznat sam sa cenama u vecini zemalja Evrope.Sada ima i kod nas ogromne ponude,a rizik od prevare postoji svuda cak i u Nemackoj ,o Italiji i da ne pricamo.Ukoliko volite bas da sami uvezete auto u Bugarskoj imate jako dobru ponudu,a nista nije losija cena od Nemacke jer rade sa malim marzama i organizovano kupuju kola preko po vise desetina komada pa imaju dobre cene,a od njh gore ne mozes uzeti dobar auto.Takodje puno su jevtiniji od nasih prevoznika pa tako preko njih kupljen auto ili samo uslugu transporta iz Nemacke recimo naplacuju do 300 evra i posteniji su od nasih Sapcana sigurno.Tako da tvrdim da se prosecnom kupcu koji nije preprodavac za jedno vozilo ne isplati svo to maltretiranje.Pozdrav!
Preporuka:
36
6
Odgovori

Prijavi komentar

DraganM
Petak, 25. 01. 2013. 15:37h
neregistrovan korisnik
@lICNO-ISKUSVO : Počeo si priču sa time da je najbolje ići na lični uvoz,da bi na kraju završio sa time da treba uvek pitati svog špeditera. Malo si se pogubio prijatelju. Nek se javi neko sa svežim iskustvom i preciznim savetom.
Preporuka:
7
11
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Petak, 25. 01. 2013. 16:19h
neregistrovan korisnik
@DraganM : Sta je tu cudno?! Spediter ti da informacije o dokumentaciji koju treba prikupiti, kilometrazi koju mora ad ima auto, na koji prelaz da udjes u Srbiju itd. Problem je u nasem jeziku sto mi rec spediter koristimo za sve i svasta. Npr. za prevoz, za prikolicu, za osobu koja sredjuje dokumentaciju pri uvozu robe, itd.
Preporuka:
19
3
Odgovori

Prijavi komentar

Informisise
Petak, 25. 01. 2013. 12:17h
neregistrovan korisnik
@gastarbeiter : TI pojma nemas, po nasem zakonu MORAS DA ANGAZUJES SPEDITERA PRILIKOM UVOZA! Sta pricas tu gluposti, ne mogu da verujem kakve su pluseve dobio za ovo, opsta nepoznanica, a ljudi gledaju samo kako jeftinije da prodju sto je normalno, pa umisle da je tacno sto ti pricas. I onda kad dodju do momenta uvoza, hvataju se za glavu sto moraju da daju 100-150e spediteru. Ovo lepo kazem zato sto mi brat drzi spediciju.
Preporuka:
29
37
Odgovori

Prijavi komentar

spediter
Petak, 25. 01. 2013. 13:38h
neregistrovan korisnik
@Informisise : ne mora PO ZAKONU. mozes sam da popunis deklaraciju.
Preporuka:
21
3
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Petak, 25. 01. 2013. 15:08h
neregistrovan korisnik
@Informisise : Moze i bez speditera, ali se cesto desi da ti nedostaje obrazac FT1P. Razlika je u tome sto ce spediter lako da resi bilo kakav problem sa dokumentima, jer zna svoj posao!
Preporuka:
25
3
Odgovori

Prijavi komentar

gastarbeiter
Subota, 26. 01. 2013. 08:01h
neregistrovan korisnik
@Informisise : informisi se pa sada je ocigledno zasto pises takve stvari pa da je i meni brat spediter i ja bih pisao isto naravno da koristi mom bratu. Kakvih 150€ spediteru zasto.Platicu ga kada stignem u srbiji 50€ zato sto moram i cao.Zasto bi ga placao u nemackoj 150€ da mi zavrsi deklaraciju da bih od prosle godine placao carinu 2.5% a od ove godine da je ne placam uopste.Izvini bolje mi je da platim carinu 12.5% sto ce da izadje za auto vredan oko 2000€ platicu 200 € i necu pritom da se mucim kod speditera i njemu da placam jer kada ga budem platio opet bi morao ja jos da zavrsavam posao znaci sa deklracijom EUR1 sto ce mi spediter zavrsiti za 150€ morao bi auto da odnesem do carine da oni pregledaju auto.ZASTO!!! Ako mi on vec ne zavrsava sve zasto bi mu placao 150€ da napomenem da ovde speditera nema mnogo zavisi odakle uzimas auto pa necu sada npr iz essena ili iz frankfurta da idem cak u mainheim gde su uglavnom spediteri a sto je 300 km udaljeno pa i da me kosta i benzin do tamo. Nemoj da lupas kada niti nemas iskustva niti a ni nemas pojma. Trujes ovaj narod i dajes velikiu plus spediterima pa naravno i ja iako zivim u nemackoj necu da placam ono sto ne moram zasto bih spediterima do 200-250 € ako mogui samo 50€. Ti si cuo nesto od tvog brata speditera i sada pises samo ono sto si nacuo.Zato bi trebalo da oni koji imaju iskustva i koji znaju nesto da prepustis njima a tvoj nick bi trebalo sam da shvatis.
Preporuka:
15
3
Odgovori

Prijavi komentar

Driver
Petak, 25. 01. 2013. 17:36h
neregistrovan korisnik
@gastarbeiter : Kao sto je uobicajeno u Srbiji - najvise polemisu o necemu ljudi koji o istome nemaju pojma... Za Vasu informaciju: auto na carinu u R. Srbiji moze da preda samo i iskljucivo PRAVNO lice (citaj spedicija) jer je nasa prelepa drzava, kao i za svaki posao u kome se obrcu pare, narodu nametnula posrednika. Za one koje nisu razumeli: drzava je napravila takav zakon da obican covek nemoze "doci" do carine - mora da plati "reket" spediteru kad carini auto!
Preporuka:
87
5
Odgovori

Prijavi komentar

Lexus
Petak, 25. 01. 2013. 23:58h
neregistrovan korisnik
@Driver : Najbolji komentar do sada kapu dole.
Preporuka:
35
0
Odgovori

Prijavi komentar

gastarbeiter
Subota, 26. 01. 2013. 08:16h
neregistrovan korisnik
@Driver : Upravi tako zakon je takav kakav je ne mozemo pobeci od njega ali isto tako ne moram platiti spediteru dodatnih 150€ ako ne moram.Bolje cu te pare da dam u buzet srbije. Od mene imas veliki plus za komentar Svaka cast
Preporuka:
6
4
Odgovori

Prijavi komentar

Jagodinac
Subota, 26. 01. 2013. 13:03h
neregistrovan korisnik
@Driver : Kad si tako pametan ajde ti uvezi auto iz srbije,rusije,kine naravno polovan u EU bez špeditera.
Preporuka:
5
4
Odgovori

Prijavi komentar

informisise
Ponedeljak, 28. 01. 2013. 15:31h
neregistrovan korisnik
@Driver : a ja kepo kazem, a mene neki gastabajter uci sta i kako treba.. pa sta ako mi je brat spediter, ja se ne bavim tim poslom, i nikakve koristi ja od toga niti on ima sto sam to napisao.. mora preko posrednika da ide to je sustinna, jer on kao pravno lice pod punom materijalnom i krivicnom odgocornoscu odgovara za svoje postupke kao posrednik. ajd pozdrav sve najbolje
Preporuka:
4
3
Odgovori

Prijavi komentar

Mica
Petak, 25. 01. 2013. 19:04h
neregistrovan korisnik
@gastarbeiter : Zna li neko kakve su tarife i procenti iz svajcarske
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Petak, 25. 01. 2013. 21:14h
neregistrovan korisnik
@Mica : Kataloska vrednost je veca u odnosu na Nemacke automobile, a i placa se carina od 12,5%, tako da je ipak jeftinije odraditi uvoz iz Nemacke.
Preporuka:
6
1
Odgovori

Prijavi komentar

juga87
juga87
Petak, 25. 07. 2014. 13:43h
@gastarbeiter : dali neko zna da mi kaze sta mi sve treba da carinim alfa romeo 156 jts karavan kupio sam ga u nemackoj i stizemi za par dana? alfa je 2002 bezninac 20 ali hocu da ga carinim na invalida ,pa ako neko nesto zna neka kaze !!!
Preporuka:
0
0
Odgovori

Prijavi komentar

moinportcars
Petak, 25. 01. 2013. 08:43h
neregistrovan korisnik
Gospodin neka mi se javi,imam pet auta manjih u Italiji i ako moze da mi se doveze za 5000 dinara po autu,Veću glupost davno nisam čuo
Preporuka:
81
10
Odgovori

Prijavi komentar

Marko
Petak, 25. 01. 2013. 10:57h
neregistrovan korisnik
@moinportcars : Pa to ti je za SPEDITERA 5.000 - 15.000 dinara, a zna se da je transport od 250 do 300 eura za kamion, ili sam ako hoces 300 -500 eur.
Preporuka:
43
4
Odgovori

Prijavi komentar

Driver
Petak, 25. 01. 2013. 17:44h
neregistrovan korisnik
@Marko : Odakle to dovoze za 250 eura - iz Madjarske?!? 280-350 iz Italije, 400-500 iz Nemacke, 500 pa navise iz Holandije, Belgije, Danske... I to na vecu kolicinu!!! Svaku proverenu informaciju o jeftinijem prevozu placam gospodinu 100 europejaca! Hvala!
Preporuka:
17
0
Odgovori

Prijavi komentar

Hm
Petak, 25. 01. 2013. 10:00h
neregistrovan korisnik
Pomoliti se i dati dovoljno velik prilog crkvi je najefikasniji način uvoza vozila.
Preporuka:
46
9
Odgovori

Prijavi komentar

Sla
Petak, 25. 01. 2013. 10:00h
neregistrovan korisnik
A 500 iz Minhena :)
Preporuka:
36
0
Odgovori

Prijavi komentar

Vuksan
Petak, 25. 01. 2013. 10:06h
neregistrovan korisnik
Prevoz iz Minhena košta 500€; nemoguće. Prevoz iz Švedske ne košta 500€ kako onda previz iz Minhena koji je duplo bliži od Švedska? Naravno, treba odrati narod. Sramota. Stave od 5 to 10 automobila na šleper i o jednom trošku goriva nalaćuju kao da su imali 10. Ljudi, uradite sve sami nije vam potrena lopovska pomoć.
Preporuka:
91
4
Odgovori

Prijavi komentar

Jovan
Petak, 25. 01. 2013. 12:21h
neregistrovan korisnik
@Vuksan : Dobio si od mene +, slazem se. Ali imam prijatelja koji sam uvozi automobile i odu njih dvoje po 2, dok poznajem coveka koji uvozi 10 odjednom preko speditera koji ima svoj kamion. Zarada ove dvojice je npr za dva auta 1000e, a zarada ovog jednog je samo sto ta dva auta preveze preko speditera ili transportera veca od 300-500e. Deru narod, ali ti opet izadje jeftinije da uvozis kola na taj nacin.
Preporuka:
19
5
Odgovori

Prijavi komentar

Driver
Petak, 25. 01. 2013. 18:00h
neregistrovan korisnik
@Vuksan : Prvo i osnovno daljina nije merilo kostanja kad auto dolazi na prikolici. Nije isto otici do Amsterdama (imate 600 din do Subotice iz Bg, 10 eura Madjarske i 8 eura Austrijske putarine, sve zajedno oko 25 eura-a 2000 km, i samo jedna granica), ili do recimo Milana (1200 km,2 granice, 6 eura do Sida, 18 eura kroz Hrvatsku, 15 eura Slovenija i 30 e Italija)! Znaci da automobilom odete u Amsterdam imate jednu granicu (cekanje) i 30 eura putarine (zajedno u oba pravca-ako ne ostajete duze od 5 dana), a u Milano-koji je skoro duplo blize - imate u oba pravca minimum 125 eura putarine (cak i da se vracate isti dan)i 2 cekanja (granice) !!! Zamislite koja je razlika kad se ide kamionom...Molim gospodina da mi da informaciju ko to dovozi iz Svedske za 500 eura - ili neka prestane da lupeta! Hvala
Preporuka:
17
1
Odgovori

Prijavi komentar

Roky-
Petak, 25. 01. 2013. 22:00h
neregistrovan korisnik
@Vuksan : Klosaru jedan hoces ti da vozis iz svedske za 500€? Ljudi bre nemate pojma kako je biti u kolima 2-3 dana non stop !! I treba da zaradjuju kada ulazu pare . Pa jel puno da neko zaradjuje na autu 500-600€ ? Sta je 500€ ? Pa treba i jesti i piti ljudi moju. Ko se ciganci neka ide peske!!!
Preporuka:
9
18
Odgovori

Prijavi komentar

Roki-
Petak, 25. 01. 2013. 22:02h
neregistrovan korisnik
@Vuksan : Sto bih bio lopov ako hoce da zaradi? Sto? Vi ste lopovi ako radite za pare? Najbolje da dodjete da radite onda kod mene za dzabe da bih ostali posteni!
Preporuka:
4
8
Odgovori

Prijavi komentar

Blenava-Kapljica
Petak, 25. 01. 2013. 10:17h
neregistrovan korisnik
Saleeee,uvezi meni neko sokocalo do petsto evra,dam ti kad primim platu... New Balkan Trans Rulez... :-D
Preporuka:
24
2
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Petak, 25. 01. 2013. 10:17h
neregistrovan korisnik
Carinjenje treba vrsiti u granicnim podrucjima, npr. Subotica, Dimitrovgrad, itd. jer kod nas carinarnice racunaju dazbine na razlicit nacin. Nigde logike, jer smo valjda jedna drzava, ali se razlikuju troskovi. Uz to, u tim podrucjima ima dosta speditera - veca konkurencija, pa su i spediterske usluge jeftinije. Sto se tice ekoloske takse, koliko znam, ona se ne naplacuje za polovne automobile. Pojedine zemlje nemaju carinske tablice, npr Italija, dok auto iz Nemacke ne treba voziti na zute tablice, koje su namenjene iskljucivo za voznju automobila unutar EU, jer ce vas Madjari iskljuciti iz saobracaja i naplatiti kaznu. Jedna od solucija je da se dodje blizu granice, a da se zatim sa spediterom dogovori prevoz na auto prikolici, a da se tablice bace. Prevoz na kamionu iz Italije je minimum 300 evra, a iz Nemacke 400. Zavisi iz koje oblasti se dovozi auto, tj. od kilometraze.
Preporuka:
23
3
Odgovori

Prijavi komentar

Vozac
Petak, 25. 01. 2013. 14:31h
neregistrovan korisnik
@Mirko : Kako da neko carini auto u Dimitrvogradu ako je iz npr. Cacka, kada se vozila sa granice upucuju na carinsku ispostavu prema adresi iz licne karte? Znaci neko iz Cacka moze da carini auto samo u Cacku a ne u Dimitrovgradu, Subotici, Backoj Palanci...
Preporuka:
8
3
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Petak, 25. 01. 2013. 16:25h
neregistrovan korisnik
@Vozac : Adresa iz licne karte ne igra bitnu ulogu. Dimitrovgrad vazi za one koji uvoze auto iz Bugarske. Iz ostalih zemalja Subotica je glavni grad za carinjenje. Ne znam sta rade spediteri, ali tako se radi, i prolazi se dosta jeftinije. Mozda rade carinjejne na svoju firmu, a kao krajnjeg korisnika vozilal upisuju osobu koja uvozi auto, ili vec kako. Obicno se doveze auto, ostavi se u carinskom skladistu, koje drzi spediter, i za 3-15 dana izlazi iz carinske procedure, zavisno od toga da li mora ili ne mora na homologaciju. Spediter odradi tehnicki, salje dokumentaciju vlasnku, koji registruje auto, i sa tablicama dolazi u npr. Suboticu, i uzima auto ili odlazi u Suboticu uzima probne tablice i dolazi kuci.
Preporuka:
8
1
Odgovori

Prijavi komentar

Vozac
Petak, 25. 01. 2013. 17:17h
neregistrovan korisnik
@Mirko : Nesto si ti tu pomesao! Ovde je prica o vozilima po koja odes sam u recimo Nemacki, kupis, imas faktturu ili ugovor na svoje ima i carinis. Ne moze spediter da carini na svoju firmu vozilo koje si ti kupio u Nemackoj na tvoje ime. On ulaze carinske papire na svoju firmu ali si uvoznik ti, fizicko lice, a ne on. Spediter je samo posrednik koji ima ovlascenja da te zastupa kod carini. Spediter moze da carini na svoju firmu, ovako kao ti kazes, u slucaju da ti nadjes kola u inistranstvu, kazes hocu ta kola i on ti sve odradi. Ali opet, u tom slucaju neces nista ustedeti...
Preporuka:
6
2
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Petak, 25. 01. 2013. 21:19h
neregistrovan korisnik
@Vozac : Nista nisam pomesao. Sve sto iznosim moze lako da se proveri. Okrenes nekog speditera iz Subotice i lepo pitas. Bez problema se carini auto koji je kupilo fiizcko lice. Kako rade, nemam pojma, ali rade.
Preporuka:
4
1
Odgovori

Prijavi komentar

LujkaNaTrotinetu
Petak, 25. 01. 2013. 20:14h
neregistrovan korisnik
@Mirko : A po cemu je Subotica glavni grad za carinjenje,tokom 2011 Carinarnica koja je ocarinila najvise vozila u Srbiji je carinarnica u Sapcu 13 500 motornih vozila je ocarinjeno.Ocekuje se porast za 2012 godinu i ti rezultati uskoro trebaju biti objavljeni.
Preporuka:
4
1
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Petak, 25. 01. 2013. 21:20h
neregistrovan korisnik
@LujkaNaTrotinetu : Dobro, posle sapca. Mislio sam pre svega na fizicka lica. Vecina carini automobile u Subotici.
Preporuka:
8
0
Odgovori

Prijavi komentar

LujkaNaTrotinetu
Petak, 25. 01. 2013. 20:06h
neregistrovan korisnik
@Vozac : Gresis sinko,ovaj jako gresis sinko ja zivim u Sapcu,a motore koji mi stizu carinim u Velikom Gradistu zato sto mi tamo spediter uzima 50 evrica,a u Sapcu od 70-80.U Beogradu deru od 120-150 evra
Preporuka:
12
0
Odgovori

Prijavi komentar

Jagodinac
Subota, 26. 01. 2013. 13:15h
neregistrovan korisnik
@Vozac : Tako je to bilo do skoro,novim aktom uprave carine fizička lica su izjednačena sa pravnnim pa mogu cariniti automobile u bilo koju carinsku ispostavu ili referat koja su zato predviđena( na sajtu carine postoji spisak u kojima ispostavama i referatima se može cariniti automobili polovni).
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

stanko
Petak, 25. 01. 2013. 10:39h
neregistrovan korisnik
Cuj ekoloska taksa 140 evra, koja banditska drzava, koji lopovluk.
Preporuka:
65
0
Odgovori

Prijavi komentar

djapex
Petak, 25. 01. 2013. 11:13h
neregistrovan korisnik
@moinportcars Procitaj malo bolje tekst, pise BEZ TRANSPORTA! "Usluga špedicije bez transporta košta od 5.000 dinara za manja vozila do 15.000 dinara, a zavisi od kubikaže."
Preporuka:
18
1
Odgovori

Prijavi komentar

rabo
Petak, 25. 01. 2013. 11:14h
neregistrovan korisnik
Mislim da je pokusaj objasnjenja svakako dobar i koristan mada pomalo konfuzan. Treba da objasnite konkretno vise mogucih slucajeva. Kako ustedeti neki evro a ne samo platiti nekome uslugu.
Preporuka:
37
4
Odgovori

Prijavi komentar

rabo
Petak, 25. 01. 2013. 11:18h
neregistrovan korisnik
Napravite spisak sta je sve potrebno da bi se auto uvezao i sta mora da se plati a sta covek moze sam. Mislim da je tako najlakse.
Preporuka:
60
4
Odgovori

Prijavi komentar

prytry
Petak, 25. 01. 2013. 11:44h
neregistrovan korisnik
@rabo : Ljudi se potrudili da sve ispitaju, objasne i razloze na detalje i sad ti trazis jos. Ako si zaintresovan sve to mozes i sam da uradis a ne neko umeshttp://vesti.mojauto.rs/Istrazujemo/364352/Kako-najlakse-uvesti-automob il-2-Proverite-broj-sasije/komentari#to tebe.
Preporuka:
3
3
Odgovori

Prijavi komentar

Etem
Ponedeljak, 13. 01. 2014. 17:06h
neregistrovan korisnik
@prytry : Imam ford transit 2004 god 17.12 mesec registovan nemacke table koliko bi me kostao carina I dal mogu na tee tablice da ga nosim za srbiju dali neko od vas zna ?
Preporuka:
1
1
Odgovori

Prijavi komentar

Shoja
Petak, 25. 01. 2013. 11:48h
neregistrovan korisnik
@jk Ni po kom zakonu ne moras auto da uvezes preko speditera,vec mozes to licno da uradis.Jeste da je procedura malo duza,ali se ipak ustedi tih 150 evra,a za papire za carinu,i ostalo mozes da se obratis bilo kojoj carinskoj ispostavi,i sve ce ti reci i objasniti.Ja sam uvezao moj auto pre nekoliko dana iz inostranstva,i licno sam sve zavrsio,bez speditera,i ostalih agencija koje uzimaju svoje provizije!
Preporuka:
31
11
Odgovori

Prijavi komentar

Kupac-
Petak, 25. 01. 2013. 13:23h
neregistrovan korisnik
@Shoja : Molim te da nam objasnis kako si to uradio? Kako si popunio i overio JCI ako nisi carinski agent, odnosno spediter? Ko je dao garanciju da ce carinski racun biti placen? Kako si ocitao broj sasije i kilometrazu, odnosno kako ti je carina uvazila to tvoje ocitanje? Kako si na granici odradio prijavu, odnosno kako si uradio propratnicu do carinske ispostave u tvom mestu? Molim te da nam objasnis kako i mi nebi placali speditere...
Preporuka:
16
4
Odgovori

Prijavi komentar

Jagodinac-spediter
Petak, 25. 01. 2013. 13:43h
neregistrovan korisnik
@Shoja : Ajde ne lupaj molim te po Carinskom Zakonu cl.6.(zastupnik) Ti nisi moga nikako sam da ocarinis automobil. NEMAS PECAT CARINSKOG AGENTA....
Preporuka:
13
6
Odgovori

Prijavi komentar

Glupost
Petak, 25. 01. 2013. 14:01h
neregistrovan korisnik
@Shoja : Objasni mi kako si uspeo da popunis deklaraciju na ulasku u zemlju i na carinjenju? Odakle ti garancija koju si morao da prilozis? Ne pricaj gluposti. To je isto kao da si rekao da mozes da registrujes kola bez tehnickog pregleda.
Preporuka:
8
5
Odgovori

Prijavi komentar

Spediter-Luka-Beograd
Petak, 25. 01. 2013. 14:28h
neregistrovan korisnik
@Shoja : Ne lupetaj majke ti!Licno si popunio jci i to ti je glatko proslo?Verovatno si sam uradio i procenu kao sto si doneo i katalog,a verovatno imas i licencu???Ne kapiram ovakve likove uopste!
Preporuka:
17
4
Odgovori

Prijavi komentar

nije-nego
Petak, 25. 01. 2013. 15:12h
neregistrovan korisnik
@Shoja : Samo mi objasni kako si popunio carinsku deklaraciju pa i ja da uradim isto
Preporuka:
11
1
Odgovori

Prijavi komentar

dejan
Petak, 25. 01. 2013. 11:50h
neregistrovan korisnik
sve u svemu automobili i dalje na našim placevima neće biti mnogo jeftiniji i uprkos ukidanju carine a ako rešimo da sami uvezemo opet će nam nešto uvaliti da platimo tako da neće ni biti primećeno ukidanje carine , eto ....
Preporuka:
26
1
Odgovori

Prijavi komentar

komsija
Petak, 25. 01. 2013. 11:54h
neregistrovan korisnik
to bi mogli za sutrasnje izdanje da urade
Preporuka:
9
1
Odgovori

Prijavi komentar

spediter
Petak, 25. 01. 2013. 11:57h
neregistrovan korisnik
Toliko gluposti na jednom mestu da je to strasno. Evo,ako ima pitanja, slobodno pisite na verkehr1@live.com trudicu se da svima odgovorim.
Preporuka:
28
1
Odgovori

Prijavi komentar

Perica
Petak, 25. 01. 2013. 13:00h
neregistrovan korisnik
Jel moze neko da mi objasni kako ide uvoz iz USA?a druga stvar kolika je registracija za vozila od 2000-4000 kubika???
Preporuka:
7
3
Odgovori

Prijavi komentar

Jagodinac
Petak, 25. 01. 2013. 13:56h
neregistrovan korisnik
@Perica : Carina je 12.5% pdv 20%, OBAVEZNO U AGENCIJI ZA BEZBEDNOST SAOBRACAJA TRAZITI POTVRDU O STANDARDU EURO3 takse su oko 6.500,oo RSD bez te potvrde nemoze da se uveze automobil.TROSKOVI DOPREME ULAZE U CARINSKU OSNOVICU.Za registraciju moras da se raspitas kod agencija koji se bave registracijom vozila.
Preporuka:
6
3
Odgovori

Prijavi komentar

Driver
Petak, 25. 01. 2013. 18:05h
neregistrovan korisnik
@Jagodinac : Jagodinac koliko ja znam za vozila iz USA niko ne izdaje euro 3 potvrdu jer nisu iz EURope... :-)
Preporuka:
9
2
Odgovori

Prijavi komentar

Perica
Petak, 25. 01. 2013. 19:41h
neregistrovan korisnik
@Jagodinac : Jel to trazim u USA ili u Srbiji? Hvala
Preporuka:
0
6
Odgovori

Prijavi komentar

Spediter-Luka-Beograd
Petak, 25. 01. 2013. 14:30h
neregistrovan korisnik
@Perica : Nikako,nije dozvoljen uvoz,nemaju euro3 normu!
Preporuka:
8
1
Odgovori

Prijavi komentar

Ljubo
Petak, 25. 01. 2013. 14:51h
neregistrovan korisnik
@Perica : Vožila iz Severne Amerike ne mogu biti uvezena i registrovana u Srbiji jer su uvoznici tih auta u Srbiji propratili političare i oni su doneli takve zakone(uništavanje konkurencije).Tako da američka kola mozes samo nova da kupiš u Srbiji od uvoznika.Eventualno mozes da uradiš neke prepravke koje se zahtevaju,onda mozes da ga uvezen i registrujes,ali ce ti u tom slučaju biti skuplja pita od tepsije jer kad to sve poplacas,auto te ispada preskup.Bolje ti je da ga u Srbiji voziš sa američkim ili kanadskim tablicama.
Preporuka:
8
2
Odgovori

Prijavi komentar

Perica
Petak, 25. 01. 2013. 19:42h
neregistrovan korisnik
@Ljubo : Ok.A sta treba u tom slucaju ako hocu da ga vozim na USA table?
Preporuka:
1
5
Odgovori

Prijavi komentar

Ja
Petak, 25. 01. 2013. 15:08h
neregistrovan korisnik
@Perica : Uvoz iz USA nije dozvoljen
Preporuka:
7
2
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Petak, 25. 01. 2013. 15:13h
neregistrovan korisnik
@Perica : Nikako. Vozila iz USA ne ispunjavaju euro3, vec americke standarde, koje nasa carina ne poznaje i priznaje. Mogu da se uvezu vozila koja su iskljucivo proizvedena za trziste EU.
Preporuka:
9
1
Odgovori

Prijavi komentar

italijan
Petak, 25. 01. 2013. 13:11h
neregistrovan korisnik
ja sam nedavno uvezo auto iz italije,ne pricajte gluposti kakav notar kakvi bakraci.nemojte uvoziti preko speditera ljudi odrace vas.
Preporuka:
27
2
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Petak, 25. 01. 2013. 15:20h
neregistrovan korisnik
@italijan : Pdv i ostale dazbine za vozila 2001-2002 (ukljucujuci speditersku uslugu): Audi a4, passat , bmw 3 se krecu od 700 evra pa na gore. Za astru G, vectru, alfu 156, Stilo, lagunu, golf IV oko 400 pa na gore. Za manje automobile, corsa, punto, clio i slicno 300 evra i manje. Astra H 2005/6 i slicna vozila oko 800 evra. Zavisi i od motora, opreme, oblika karoserije, broja vrata itd. Karavani su skuplji. Carinjenje treba prepustiti spediteru, jer ce vas on uputiti na to kako umanjiti carinsku osnovicu. Moze se desiti da dazbine plaitte mnogo skuplje nego da ste posao prepustili spediteru.
Preporuka:
8
2
Odgovori

Prijavi komentar

LujkaNaTrotinetu
Petak, 25. 01. 2013. 20:10h
neregistrovan korisnik
@italijan : Objasni samo kako su popunio JCI i na koji si nacin uradio procenu auta i da ti je carina to prihvatila,samo to objasni molim te svima nama.
Preporuka:
2
3
Odgovori

Prijavi komentar

Sam-svoj-majstor
Petak, 25. 01. 2013. 13:21h
neregistrovan korisnik
Iz licnog iskustva. Nasao automobil u Sloveniji, otisao, pogledao, odvezao na tehnicki, uzeo col tablice, sipao gorivo i gas. Bitno je da ljudi znaju da je cena autonobila otprilike 2/3 a troskovi puta, tablica,osiguranja, spedicije i carine i poreza 1/3 od ukupne cene. Naravno, valja uraditi servis, malo ga pretresti i na to moze otici koja stotina evra, pa mehanicka zastita... Suma sumarum, ako kupujete i uvozite sami (sto toplo preporucujem) necete proci drasticno jeftinije. Naprotiv. Vrlo izvesno i skuplje. Ali barem ynate sta ste kupili, koliko automobil ima predjenih kilometara, koliko vlasnika itd. Stanje automobila koji sam uvezao i stanje automobila istog tipa na placevima kod nas-dva sveta ! Ko kupuje za sebe, samo napred. Ne dozvolite da neka baraba pravi od vas budalu i da sutra svoju porodicu dovodite u opasnost.
Preporuka:
27
3
Odgovori

Prijavi komentar

Daniel-Swiss
Petak, 25. 01. 2013. 13:55h
neregistrovan korisnik
Ljudi ja sam sebi doterao auto iz Svajcarske!!! Kupio sam auto iz garaze, dobio sam kupoprodajni ugovor od prodavca, sa tim ugovorom na granicnom prelazu kod nas dobio carinaku deklaraciju i dalje je islo kao i do sad!!! Sto sam ja vozio auto do SRB iz svajcarske nije me izaslo vise od 300 Franaka!!! Isplati se sam doterati auto!!! Sto bacati pare na neke transporte i neke prevoznike kadmozes samza mnogo manje para da sredis sve!!!
Preporuka:
13
1
Odgovori

Prijavi komentar

Dragan-Sweden
Petak, 25. 01. 2013. 14:02h
neregistrovan korisnik
Najbolje i najsigurnije je ko hoce da uveze auto iz Evrope treba da ima nekog poznanika od nasih ljudi koji zive u tim zemljama.Nikako kupovati auta sa nekakvog placa ili nekakve sumnjive auto firmice vec pratiti oglase i kupiti auto od privatnog lica.U tom slucaju ima sanse da se dobije dobar auto za povoljnu cenu i mnogo je vazno kada ste u kontaktu sa vlasnikom auta gde mozete da dodjete o vaznim informacijama vezano za auto koji kupujete.Jer oni koji drze te auto placeve to su kriminalci i prevaranti kupe neko auto sto je unisteno za bagatelu zamaskiraju ga i posle ga prodaju za zestoku cenu.Ode se sa vlasnikom auta u carinu napravi se carinska deklaracija sednes u auto i pravac Srbija.Tako izbegnes sve te nekakve organizatore auto uvoze i njihova kostanja koja nisu mala.
Preporuka:
13
2
Odgovori

Prijavi komentar

Ezio-Auditore
Petak, 25. 01. 2013. 14:04h
neregistrovan korisnik
@lICNO-ISKUSVO Majko mila kako si nepismen, namucih se da ukapiram sta si hteo da kazes.
Preporuka:
13
1
Odgovori

Prijavi komentar

Fc-Inter
Petak, 25. 01. 2013. 14:16h
neregistrovan korisnik
Ja samo znam da su ovi sto uvoze automobile i preprodaju,veliki prevaranti.Treba izbegavati da se kupuje auto kod preprodavca.A na auto placevima mi je najzanimljivije kad vidim da ni jedan auto nije presao vise od 140.000 km :)
Preporuka:
19
0
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Petak, 25. 01. 2013. 16:31h
neregistrovan korisnik
@Fc-Inter : U Bugarskoj je 90% automobila preslo 60-70 hiljada, a cena smesna! Ima gorih i od nasih preprodavaca!
Preporuka:
17
0
Odgovori

Prijavi komentar

pored
Petak, 25. 01. 2013. 19:32h
neregistrovan korisnik
@Mirko : i u crnoj gori, ni jedan nije presao preko 50000km, valjda se vozaju samo po lokalu
Preporuka:
14
0
Odgovori

Prijavi komentar

KGB
Petak, 25. 01. 2013. 14:42h
neregistrovan korisnik
Pa ovakva vrsta legalnog lopovluka postoji samo u Srbistanu...Tera te da doteras auto na lezarinu,gde se carini 15~20 dana,zatim ti naplati lezarinu 1000 dinara po danu....Koja smo mi smejurija od drzave!
Preporuka:
21
1
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Petak, 25. 01. 2013. 16:34h
neregistrovan korisnik
@KGB : Za vozila koja ne idu homologaciju procedura je oko 3 dana. Spediteri drze carinska skladista, pa je ta usluga cesto uracunata u cenu od 100-150 evra za speditersku uslugu. Cena usluge je ista i za vozila koja moraju na homologaciju (15 dana cekanja), tako da se isplati angazovati ozbiljnog speditera iz Subotice.
Preporuka:
7
0
Odgovori

Prijavi komentar

janbo
Petak, 25. 01. 2013. 14:43h
neregistrovan korisnik
čitam ovo, i opet slabo ja razumem to. Jel može neko napisati, šta treba i kako se radi ako npr. Imam rodjake u Nemačkoj, odem tamo kupim kola od Nemca, ne sa placa, nego privatna kola, jel mogu posle potpisivanja kupoprodajnog ugovora, da lepo sednem u kola i dovezem do naše granice i sve sam obavim. Molim objasnjenje neko kako se radi.
Preporuka:
14
0
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Petak, 25. 01. 2013. 16:44h
neregistrovan korisnik
@janbo : Posto bi auto koji kupujes od privatnog lica trebalo da ima tehnicki, odes kod notara, sastavis ugovor, i platis. Naravno, pre bilo kakve kupovine nadjes speditera. Kazes mu kilometrazu auta, cenu za koju kupujes itd. Od njega dobijes informaciju koliki iznos treba upisati u ugovoru, da li vam treba izvozna deklaracija, da li treba da se dize kilometraza itd. U slucaju da su na autu Alu felne, a da uz auto dobijate i celicne sa gumama, namontirajte celicne, a alu stavite u gepek. To je jedan od nacina za smanjenje carinske osnovice. Zatim, uzmete zoll tablice, i euro1 obrazac, opet, informaciju cete dobiti od speditera da li vam treba euro 1 ili ne. Za japanske i korejske obicno treba, da vas ne bi klepili sa 12,5% carine, jer ako nemate euro1 obrazac, kojim se dokazuje da je auto proizveden u EU, carina racuna da je auto proizveden u zemlji sedista proizvodjaca. Sipate gorivo i pravac Srbija.Kad dodjete blizu Srbije, opet pozovete speditera, da vam kaze na koji granicni prelaz da udjete, ili da posalje svog saradnika iz madjarske da doda kilometrazu, ili da auto preveze na prikolici, jer je za neke automobile carinska osnovica niza ako u zemlju udju na prikolici. Zatim kod madjara se overava izvozna deklaracija, ako treba (ako se radi povracaj PDV-a), a kod naseg carinika prijavljujete da uvozite auto. TU vas ceka spediter i odradjuje vam dokumentaciju i sa njim idete do carinskog skladista. Ostalo je vec jednostavno.
Preporuka:
20
1
Odgovori

Prijavi komentar

Bane
Sreda, 30. 01. 2013. 01:24h
neregistrovan korisnik
@Mirko : Mirko, prvi covek koji je nesto smisleno rekao ovde. Ostali, nepismeni i ne bas mnogo pametni.
Preporuka:
1
0
Odgovori

Prijavi komentar

komsijamehanicar
Petak, 25. 01. 2013. 16:45h
neregistrovan korisnik
@janbo : znaci li to da cu za auto da ga dovezem sam iz nemacke koji je placen npr 1000 do 1500e ( npr. clio) morati drzavi spediciji itd..da platim jos 500e , a gde je gorivo do srbije + registracija. a za 2000e ovde biram taj auto. dal se isplati putovati?
Preporuka:
8
3
Odgovori

Prijavi komentar

Komsija-2
Petak, 25. 01. 2013. 17:23h
neregistrovan korisnik
@komsijamehanicar : Bas tako! Isto te izadje, mozda i vise a ne moras da se cimas!
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Petak, 25. 01. 2013. 21:25h
neregistrovan korisnik
@komsijamehanicar : Isplati se. Znas sta si kupio, koliko je auto presao, itd. Savet je da se ne gledaju najjeftiniji automobili, jer su obicno poluispravni.
Preporuka:
7
0
Odgovori

Prijavi komentar

Andrija
Petak, 25. 01. 2013. 14:55h
neregistrovan korisnik
Lakse je otici na Mesec nego uvesti auto.Ala komplikujete.Coveka muka da uhvati dok ovo cita.Vidis vozilo kupljeno u Srbiji.Prva registracija u Srbiji.Ako ti odgovara cena kupi i vozi.Koji bre notar i slicne gluposti.
Preporuka:
12
4
Odgovori

Prijavi komentar

Pantelija
Petak, 25. 01. 2013. 15:32h
neregistrovan korisnik
Sve se svodi na to da vas sto vise prevare i opljackaju,troskovi uvek iznose mnogo vise nego sto vam kazu.To je razradjen sistem mafije za prevaru i pljacku.Ja sam to osetio na svojoj kozi jer sam pre dve godine uvezao auto...Budite veoma oprezni...
Preporuka:
15
2
Odgovori

Prijavi komentar

nemac
Petak, 25. 01. 2013. 15:49h
neregistrovan korisnik
gledam ljude i njihove komentare i nemogu da verujem koliko ljudi pokusavaju da nauce druge a i sami neznaju nista. ja sam u decembru uvezo auto iz nemacke u srbiju. uvezo sam reno lagunu iz 2001-e godine. kupio sam je kod hendlera koji ima svoj memorandum na racunu. javio sam se na carinu i nemackom spediteru. odradili su mi exsport papire ali nisam uzo sertifikat euro 1 jer ga reno naplacuje nekih 60 evra tada sam saznao da jedino nemacki proizvodjaci vozila ne naplacuju sertifikate za poreklo vozila. na eksport papirima sam imao bar kod uzo sam COL tablice i povezo auto za srbiju. kod madjara sam dao eksport papire na overu i doso kod nas. kod nas sam se javio carini pitali smu me gde cu cariniti. reko sam da carinim u svom gradu u unutrasnjosti. poslali su me kod speditera na granici koji je napravio propratne papire za navedeni grad tj carinu u tom gradu i navedenim spediterom koji ce da nastavi proces carinjenja volzila, ta usluga na granici kosta od 2000-4000 dinara. carina je overila propratne papire i ja sam otiso u svoj grad javio se spediteru covek sredio carinske papire iso na tehnicki na ocitavanje broja i odvezo kola na carinu. dobio obracun od carine da uplatim novac. posto nisam imao euro 1 ja sam platio carinu 12,5 %, spediter je uzo 7000 dinara za svoje usluge i ja sam sutradan registrovao auto na srpske tablice. notar u nemackoj ne treba da overava nista ako na racunu postoji memorandum firme i pecat. jedino ako kupite vozilo od privatnog lica
Preporuka:
15
1
Odgovori

Prijavi komentar

nemac
Petak, 25. 01. 2013. 15:56h
neregistrovan korisnik
ljudi nemojte da padate na gluposti. bez speditera nemozete da zavrsite carinu. u nemackoj col tablice kostaju 150 evra za 7 dana. 20 evra spediter i carina za eksport papire , taj spediter od proizvodjaca vozila uzima euro 1 sertifikat i daje vam uz papire sad to neki proizvodjaci naplacuju neki ne. za nemacku carinu vam treba racun od hendlera ili privatnog lica veliki i mali brif i to je to. za srbiju vam treba sve to sto sam naveo plus propratnica sa granice i ocitavanje brojeva na autu. nadam se da nisam nesto zaboravio
Preporuka:
3
1
Odgovori

Prijavi komentar

Kupac
Petak, 25. 01. 2013. 16:01h
neregistrovan korisnik
Ako kupis od privatnog lica treba da overis kod notara u Nemackoj kupoprodajni ugovor, trebaju ti col table i eur 1 obrazac, ako hoces da ne placas carinu u Srbiji. Kada dodjes na granicu javis se carini, oni te posalju u spediciju, odmah tu na granicnom prelazu, da ti spediter, ili ti carinski agent, napravi propratne dokumente od granice do carinske ispostave u mestu u kojem zivis, ili do prvog najblizeg mesta u kojem ima carina. Imas rok od dan-dva da se javis na tu carinsku ispostavu. Javis se spediteru, on smesti kola, ocita brojeve... i podnese deklaraciju za tebe. Za nekoliko dana bude ocarinjeno, platis i vozis kola na tehnicki i registraciju. Tako sam ja uradio. Vidim da ima raznih strucnjaka koji mogu samo da odrade deklaraciju, ali im ne verujem, nebih bas bio grub da kazem da lazu. Nije problem znati da odradis deklaraciju nego je problem pecata, nemas pecat da si ovlasceni carinski agent
Preporuka:
8
0
Odgovori

Prijavi komentar

Transport
Petak, 25. 01. 2013. 16:40h
neregistrovan korisnik
Evo kako ide uvoz automobila iz nemacke. Kupite Automobili kod privatnika morate da overite racun kod notara. Na placu ili u autokuci dovoljna je faktura od prodavca tj. Firme. Sa tim papirima idete u opstinu gde dobijate col table( uslov ovde je da auto ima tif tj. Tehnicki ) . Da bi dobili coltable treba da imate nekoga koji poseduje ziro racun u nemackoj, radi poreza.( mada i ovde postoje agencije koje to rade ali za nekih 70 eur vise ). Posle toga trazize spediciju koja vam radi izvozne papire i eur1. Eur 1 i izvozni papiri kostaju u zavisnosti od auta izmedju 25-70 eur ( pezo i reno 70 eur ) . Papiri traju od 1-2 dana. Sa tim papirima idete na carinu ( u nemackoj ) gde dobijate sve potrebne papire. ( 10-20 min zadrzavanja na nemackoj carini ). Sa tim papirima ugovorom itd. krecete na put. Kada izlazite iz eu ( slovenija ili madjarska ) predajete izvozne papire koje treba da overite. Stizete kod nas na granicu i trazite spediciju koja vam radi propratne paire do konacne carine. ( propratni papiri ili spisak posiljke kosta izmedju35- 50 eur ). Onda sa tim papirima idete u bg, suboticu cacak ili gde god vi zelite da zavrsite carinu. Od ulaza u srbiju imate 3 dana vremena da auto predate carini. I sve to kada se izracuna 50 - 100 eur prevoz do nemacke, 150 eur col table ( jos 100 ako nema tif ), 40 eur izvozni papiri, 250-300 eur troskovi puta, 40 ulaz u srbiju. Nadam se da sam mogao da pomognen. Pozdrav autotransport-dejan.de
Preporuka:
19
1
Odgovori

Prijavi komentar

spediter
Petak, 25. 01. 2013. 16:45h
neregistrovan korisnik
molim one koji hoće da uvezu auto ili teretno vozilo da sa rezervom usvoje znanje iz raznih novinskih članaka jer je sve polovično objašnjeno. npr. carina iz eu je 0, jeste ali ako imaš eur1 sertifikat o poreklu ili tačno odredjenu izjavu na inofakturi, znači za auto od fizičkog lica iz eu imaš overen kupoprodajni ugovor kod notara ali je carina 12,5%. samo ako kupuješ od inofirme možeš očekivati 0% pod uslovom da imaš eur1 ili izjavu. Znači, ako kupuješ mercedes u nemačkoj a nemaš dokaz o poreklu carina je 12,5% a ne 0%. i obavezno najstarije vozilo je 2002 god prve registracije inače te čeka agencija za bezbednost sa 10 dana čekanja i oko 10000 adm.takse za proveru eur3 homologacije. Najvažnije za svaki uvoz je:konsultujte se obavezno sa špediterom oko porekla, cena,kataloga ugovora,inoplaćanja i sl.
Preporuka:
5
1
Odgovori

Prijavi komentar

janbo
Petak, 25. 01. 2013. 17:09h
neregistrovan korisnik
hvala
Preporuka:
1
1
Odgovori

Prijavi komentar

Sascha
Petak, 25. 01. 2013. 17:51h
neregistrovan korisnik
Ovo sve je mozda nekad bilo isplativo.Novi auto u Srbiji je 4k-5k jeftiiji nego npr. u Holandiji kod oficijelnog dilera a polovna vozila kostaju otprilike isto.Nemojte misliti da na zapadu nema auto-mafije pa je ovde kilometraza uvek ispravna.
Preporuka:
9
1
Odgovori

Prijavi komentar

Rrrrrr
Petak, 25. 01. 2013. 19:42h
neregistrovan korisnik
Ljudi kupite Licno auto u Srbiji i mirna glava.Dok svako uzme deo kolaca,spediter,carina,transport,drzava i jos morate da ga registrujete kad dodje izgubicete i pare i zivce :) Lepo licno birate od hiljade i hiljade domacih auta i sigurno ima jedan za vas ukus,i pri tom registrovan,plin,atest i sve ostalo sto nema kad se uveze. Bar ja tako radim i mislim.
Preporuka:
5
0
Odgovori

Prijavi komentar

Draganki
Petak, 25. 01. 2013. 20:09h
neregistrovan korisnik
Moje iskustvo: Put u Hamburg avionom 80e (Rayanair).Auto kupljen privatno od Nemca (na placevima su sve auta uglavnom losa.Ako obilazite Hendlere gledajte da su to Nemci i van naseljenog mesta. Bezite od Jugovica ,Turaka i sl ). Kupljen Alfa Romeo 156 1.9 jtd. 2004 g. za 3200e. Papiri sredjeni za deset minuta, col tablice putno osiguranje i auto odmah prepisan na moje ime i overeno kod notara (OBAVEZNO kod NOTARA,u nemackoj ugovor mozete overiti u opstini, policiji i kod notara ali nasi priznaju samo notara) sve kostalo oko 200e. Obrazac euro1. Njime dokazujete da je auto pravljen za trziste Evropske Unije i bez njega placate carinu 12.5%. Slikao telefonom plocicu sa podacima o autu ispod haube.poslao sliku e-mail-om u glavno predstavnistvo u ovom slucaju Alfa Romeo za Nemacku.Od istih dobio fax sa potvrdom za auto.Ovo nije kostalo nista a "Hendleri" ovu potvrdu naplacuju 50e. Sa potvrdom odlazim na carinu koji mi daju Euro 1 formular. Gorivo za Srbiju 150e.(1600 km) Na izlazu iz Madjarske overavam Euro 1 Formular na isto mesto gde se overava afa. Na ulazu u Srbiju prijavljujem auto za carinu.Kada auto prijavite na granici imate 72 sata da ga ocarinite. Ako uzmete speditera na granici uzima 50e za papire. Prijavljujete gde carinite vozilo, u mom slucaju Zrenjanin.Onda tehnicki pregled (ocitavanje broja motora) i ostavljate auto na carinu! Carina na auto placena 700 e i 150 e spediteru u Zrenjaninu!
Preporuka:
18
0
Odgovori

Prijavi komentar

akfa
Petak, 25. 01. 2013. 23:31h
neregistrovan korisnik
@Draganki : ispasce da te je alfa izasla sve ukupno 5000 e? nije moguce
Preporuka:
2
6
Odgovori

Prijavi komentar

draganki
Subota, 26. 01. 2013. 10:52h
neregistrovan korisnik
@akfa : Jos sam oborio cenu za 500e ali auto je kupljen za mene i znam sta sam kupio! Nemacka je skuplja od drugih zemalja ali su auta puno ocuvanija ali samo privatno(cast izuzecima kojih je malo) Kod hendlera sto sam video auta to ni crnom neprijatelju ne bih pozeleo, a sve to stize preko trgovaca kod nas!
Preporuka:
0
0
Odgovori

Prijavi komentar

gastarbeiter
Subota, 26. 01. 2013. 08:21h
neregistrovan korisnik
@Draganki : Carinu nisi mogao da platis 700 € vec je to porez.neki nas ne znam ni ja tacno koji ali carina kao carina je 150-200 € sve zavisi koliko su ti procenili auto da kosta. A zasto si platio spediteru 150€ to ne znam mogla si samo 50€ ono sto moras i gotovo
Preporuka:
2
3
Odgovori

Prijavi komentar

spediter
Petak, 25. 01. 2013. 21:58h
neregistrovan korisnik
Ako driver znaci vozac, pa jel ti vozis dzabe ili za reket. Svako radi za pare valjda, a inace svako fizicko lice moze da se pojavi kao podnosilac carinske deklaracije za sebe, i pred sudiju mozas izaci bez advokata ali bolje ti je sa njim, tako je i sa carinom. Na kraju umem i ja da vozim ali bolje to radi profesionalac za reket ili pare svejedno.
Preporuka:
2
2
Odgovori

Prijavi komentar

glasac-dsa
Petak, 25. 01. 2013. 23:33h
neregistrovan korisnik
Moj je savet da ipak prvo covek auto potraži na nekom auto placu kod nas za koji postoje info da uvozi solidna auta pa ako tu nista ne nadje onda da krene u inostranstvo.Kupovina na placu je pravno gledano sigurnija nego kupovina uvezenog auta pa carinjenog i prodavanog od strane fiz.lica sa kojim prakticno ti nemas nikakav ugovor vec se auto odmah sa špeditera prevodi na ime kupca! Auta na placu se u Eu cesto kupuju od lizing kuca po povoljnijim cenama jer kupuje veci br.auta.Takodje placevi lakse dobijaju povracaj pdv-a u Eu pa su kola i jeftinija.Odlazak u Eu je po meni maltretiranje pogotovo ako nemas nekog rodjaka tamo itd,da ne govorim o troskovima puta,smestaja,papira,raznim rizicima itd.Ono što je najveci skandal u Srbiji,je sto se pri uvozu i carinjenju od strane Mup-a ne vrse provere o poreklu auta preko Interpola(ko je putovao ka Eu kolima zna da se nasa kola proveravaju pri ulasku u Eu,a mog druga proveravali u sred Nemačke),vec se posle reg.vozila u Srbiji 2 mes. zabranjuje prodaja istog zbog provere.Znaci kupis auto,registrujes ga,i posle 2 meseca ostanes i bez para i bez auta.To moze samo u Srbiji!
Preporuka:
6
1
Odgovori

Prijavi komentar

Goran
Subota, 26. 01. 2013. 10:31h
neregistrovan korisnik
Ja sam nedavno uvezao auto kupljen u Nemackoj i to vise nikada necu da uradim jer se jednostavno ne isplati. Procedura je sledeca... 1. Kupite auto sa placa ili od privatnog lica. Ako je sa placa tj. od firme, ugovor ne treba da se overava kod notara a ako je od privatnog lica mora da se overi i to kosta nekih 50e... 2. Da bi auto mogli da dovezete do Srbije morate da ga odjavite i da uzmete crvene tablice u Zulassungstelle. Period vazenja tablice moze da se izabere, a da bi se dobile tablice mora da se plati i osiguranje za dati period... Cena 100e. 3. Kod nemackog speditera morate da napravite izvoznu carinsku deklaraciju i da je overite u Zoll. Jos 50e. 4. Na granici kad predjete madjarsku stranu parkirate i odete do madjarske carine da vam overi papire da je auto napustilo EU... 5. Kada prodjete srpsku stranu carinik vam oduzme pasos dok ne zavrsite popratne papire sa srpskom spedicijom cije su kancelarije na granici... Kada je sve gotovo i platite na carinskom salteru, dobijete pasos nazad i mozete da vozite dalje do mesta carinjena, u mom slucaju Nis.. 6. U mestu carinjenja morate da odradite citanje sasije u servisu za tehnicki pregled, posle terate auto do spedicije koja vam zavrsava carinsku proceduru. 7. Pri registraciji ce nasa pollicija da vam zadrzi svu dokumentaciju za auto pa je najbolje da napravite kopije. 8. Meni je pri carinjenju carina oduzela servisnu knjizicu sa obrazlozenjem da je to dokaz o kilometrazi i da bi se sprecile zloupotrebe!?
Preporuka:
5
4
Odgovori

Prijavi komentar

milos
Četvrtak, 31. 10. 2013. 12:30h
neregistrovan korisnik
Prosto neverovatno, ubise se da pojasne, ali ne uneju. Zakomplikuju maximalno. Ajde onaj ko ne zna, neka ne pojasnjava nista, a onaj ko zna neka lepo pojasni a ne s'brda i s'dola.
Preporuka:
0
0
Odgovori

Prijavi komentar

Milan
Ponedeljak, 13. 01. 2014. 17:13h
neregistrovan korisnik
Dal neko zna kolko kosta carina za ford transit 2004 17.12 mesec putnicki
Preporuka:
1
0
Odgovori

Prijavi komentar

pexa
Petak, 17. 01. 2014. 18:18h
neregistrovan korisnik
Da li neko moze da mi napise ako zna koliko bi me kostalo da uvezem auto iz Austrije mercedes e-klasa 2005 god. Koliko bi me sve ukupno izaslo da ga dovezem i prebacim na domace tablice? Hvala!
Preporuka:
1
0
Odgovori